Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:38
Die zwarte O+
Vind ik nog mooier als die witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
@ Jelte: update please, heb je de T630 nog niet? Of heb je de Pics nog niet kunnen posten (te druk met spelen :D)?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w-k-pieters schreef op 09 januari 2004 @ 09:48:
@ Jelte: update please, heb je de T630 nog niet? Of heb je de Pics nog niet kunnen posten (te druk met spelen :D)?
Heb hem nog niet. Ik hoop hem vandaag te ontvangen, maar ik zit nu op school dus ik weet niet eerder dan vanmiddag of ik hem heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Jelte: Waar heb je hem besteld en hoe duur was ie? ff lopen googlen.de maar alleen wat pre-order winkeltjes gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 17:53:
@ Jelte: Waar heb je hem besteld en hoe duur was ie? ff lopen googlen.de maar alleen wat pre-order winkeltjes gevonden.
Ik heb hem gekocht van iemand die bij Sony Ericsson werkt. Ze hebben dit toestel daar 3 weekjes gebruikt om hem te testen. Hij is niet intensief gebruikt en ik heb 15 maand garantie. Ook krijg ik er die onderklikbare flitser bij. Omdat ik hem van iemand particulier koop zegt mijn prijs niks over de winkelprijs. De winkelprijs zal zoals eerder bekend zo rond de 450 euro zijn.

Vanaf 15 januari is hij officieel verkrijgbaar. Als ik jouw was zo ik hem niet bij zo'n pre-order bestellen omdat de prijzen daar meestal extreem hoog zijn. Je kan beter dan even wachten tot de prijzen iets dalen... of je moet dit toestel (zoals mij) erg graag, en snel willen hebben. ;)

Hoe ver het met mijn pakket is zegt TPG via tracktrace.nl :
De zending is zonder elektronische voormelding bij TPG Post aangeboden, en is geaccepteerd en opgenomen in het verzendproces.

Edit:

Is vandaag niks meer geworden. Dan zal het wel maandag of dinsdag worden... :( Maja... ik heb geduld ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik blijf het toch duur vinden, voor die paar veranderingen ....
had er nu nog een betere camera ingezeten ...

maar ik vind het zonde nu een t610 te kopen als je weet dat er een verbeterde versie bestaat : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 18:53:

maar ik vind het zonde nu een t610 te kopen als je weet dat er een verbeterde versie bestaat : /
duur? ja, hangt er natuurlijk net vanaf wat je voor de betere ontvangst + beter scherm overhebt...
als ik nu een tel kon kopen, dan had ik vast een t630 gekocht en daar dan een rood t610 frontje opgezet :*) (als het een witte was, als het een zwarte was zonder t-mobile logo dan natuurlijk niet)

offtopic:
eerst quote gedrukt, toen meteen op verstuur bericht |:(
bah en toen wilde ik editten, was ik al te laat :(
ik zal zo ff kijken Mr TweaK

[ Voor 209% gewijzigd door MyNameIs op 10-01-2004 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 18:53:

er is altijd wel een betere versie dan wat je oorspronkelijk had willen kopen. de vraag is alleen: hoe veel heb je ervoor over? ik ken mensen die 50 euro echt genoeg vinden en dik tevreden zijn met nokia 3310. ik ken mensen die het nieuwste van het nieuwste MOETEN hebben en desnoods 800 euro neertellen of een ontzettend dure abbo....

@MyNameIs daar sluit ik me helemaal bij aan wat je hierboven zegt (ik weet alleen niet of die rode mooi is want nog nooit in eggies gezien)....

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

T was me eerder nog niet zo opgevallen, maar dat vlakje onderaan waar het providerlogo op kan, dat ziet er dus echt niet uit. Jammer. Maar ik hou sowieso al niet van plastic, dus de T630 is niet voor mij - ik was erg blij dat de T610 eindelijk eens écht aluminium covers had! Wel zou ik nog eens dat TFT'tje in mn T610 willen modden maar dan moeten ze eerst voorradig worden :)
Kortom, gezien het plastic kan ik eigenlijk niet begrijpen dat iemand liever een T630 dan een T610 zou willen hebben. Eik is daar maar 1 reden voor te bedenken: dat je 1 van de eersten met dat type foon bent. Maar in dit geval vind ik dat niet zo'n voordeel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Wanneer wordt die rode leverbaar :? Of is deze fake :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyNameIs schreef op 11 januari 2004 @ 12:17:
Das het licht wat zo valt want naast een zwarte komen er niet meer kleuren uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op 11 januari 2004 @ 00:27:
T was me eerder nog niet zo opgevallen, maar dat vlakje onderaan waar het providerlogo op kan, dat ziet er dus echt niet uit. Jammer. Maar ik hou sowieso al niet van plastic, dus de T630 is niet voor mij - ik was erg blij dat de T610 eindelijk eens écht aluminium covers had! Wel zou ik nog eens dat TFT'tje in mn T610 willen modden maar dan moeten ze eerst voorradig worden :)
Kortom, gezien het plastic kan ik eigenlijk niet begrijpen dat iemand liever een T630 dan een T610 zou willen hebben. Eik is daar maar 1 reden voor te bedenken: dat je 1 van de eersten met dat type foon bent. Maar in dit geval vind ik dat niet zo'n voordeel ;)
Ik heb liever de T630 en niet omdat ik dan 1 fan de eersten met dit type foon ben dan maar ik vind het design gewoon veel mooier dan de T610. Het design van de T610 is altijd de reden geweest dat ik hem niet gekocht heb. De T610 vind ik zo hoekig lijken, de T630 veel minder. Ieder zijn eigen mening he ;)
MyNameIs schreef op 11 januari 2004 @ 12:17:
Die rode is gemaakt met Photoshop -> fake dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Waar issie vanaf 15 januari te krijgen dan?
want via de winkel waar ik mijn vorige 2 abo's besteld heb zeiden ze dat ie in april ofzo pas kwam

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stuur SE eens een mail met: hoi ik wil heel graag de T630 kopen. waar en wanneer komt hij ongeveer uit? wie weet krijg je antwoord......

tegen mij zeiden ze (SESP in den haag) zeer binnenkort en dan denk ik niet aan april he....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

heb gemailed naar SE.

Typhone.nl verteld maart/april :/

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wel waar ie 15 januari te krijgen is, legaal, maar of ik dat zo mag posten weet ik niet, moet ik eerst even de policy op naslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 14:24:
Ik weet wel waar ie 15 januari te krijgen is, legaal, maar of ik dat zo mag posten weet ik niet, moet ik eerst even de policy op naslaan.
waarom zou dat niet mogen? of maak je dan reclame voor jezelf? :D

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat pics gevonden met gekleurde (photoshop gemaakte) frontjes:

Blauw

Groen

Rood

Ook heb ik wat pics gevonden waarbij de witte en zwarte samen op de foto staan maar ze staan niet meer offline zodat ik ze nu bij deze edit verwijdert heb :(

Op de foto's lijkt de witte veel mooier! (maja das misschien persoonlijk) :)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-j
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17
Iemand die weet hoe ik aan die tank game kom?

Afbeeldingslocatie: http://www.pgcw.com/Photo_All/2003/Nov/SE-T628_Game1-Scr_PGCW.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:12

Initial G

f.k.a. GKLQuake

devil-j schreef op 11 januari 2004 @ 21:13:

[afbeelding]
tip: kazaa e.d.

mpn als extensie, of jar voor java games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Laatst online: 13-09 23:13

jep

Iemand enig idee wanneer ik deze zakelijk kan krijgen icm een abonnementje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devil-j schreef op 11 januari 2004 @ 21:13:

[afbeelding]
Ben ik ook wel benieuwd naar die voetbalgame. Aan het icoontje erboven te zien zijn het Java games... maar zonder dat je weet hoe ze heten kan je ze ook niet downloaden in kazaa... :(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

.

[ Voor 100% gewijzigd door Ginz op 11-01-2004 22:14 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzmasterpol
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-08 09:45
voetbalgame staat op www.myt610.net by games->mophun->sports

[ Voor 27% gewijzigd door Jazzmasterpol op 11-01-2004 22:23 ]

Make Memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

offtopic:
Je zie een punt staan.
Je zie dat ik mijn post voor 100% gewijzigd heb.

Dat betekend dat er iets stond wat ik zelf verwijdered heb, maar aangezien we hier geen 'verwijder' optie hebben, heb ik er maar een punt van gemaakt.

Snappie vous?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Geerts
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
Tank game staat ook op www.myt610.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn T630 binnen!!! Zal eerst ff spelen en dan ervaring enzo posten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ja, dat is QSoccer op dat plaatje Jelte. Dat spel speelt echt heel kut dus begin er maar niet aan. Het is een Mophun game voor het geval je het toch wil proberen, maar je kan beter voor FIFA 2003 Mophun Edition gaan, want die speelt echt super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 12 januari 2004 @ 02:51:
[...]

offtopic:
Je zie een punt staan.
Je zie dat ik mijn post voor 100% gewijzigd heb.

Dat betekend dat er iets stond wat ik zelf verwijdered heb, maar aangezien we hier geen 'verwijder' optie hebben, heb ik er maar een punt van gemaakt.

Snappie vous?
8)7

review: http://mobil.idnes.cz/mob...30-minirecenze040113.html

plaatjes van display: http://mobil.idnes.cz/mob...0-fotogal-disp040113.html

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een http://mobile.bpit.ch/for...ex.php?act=ST&f=19&t=7934

wel frans maar veel plaatjes + vergelijking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

hmm. Klok is gewijzigd en wat meer opties in de firmware als de T610. Hij lijkt iets groter zelfs als de T610. Zal wel aan het frontje liggen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar zie jij dat de klok er anders uit ziet? hij is exact zoals de T610. wat wel opvalt is dat de scherm van T610 vaak wat minder uitziet dan de T630. ik vind de frontje niet groter uitzien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Afbeeldingslocatie: http://mobile.bpit.ch/forum/uploads/post-25-1073545492.jpg
Hier bijvoorbeeld.

Afbeeldingslocatie: http://mobile.bpit.ch/forum/uploads/post-7-1072067854.jpg
Hier wat minder duidelijk. Maar de klok is zo een stuk beter te zien (zonder licht).

Het schermpje is wel een stukkie beter dan die van de T610.
Hmm toch maar op zoek gaan naar een schermpje en T630 firmware.

edit1: extra foto

edit2: De "gleuf" van de uitgang van de speaker zit ook een stukje hoger. Geen idee wat hier de reden van is. Heb nergens last van dat het geluid zacht is of niet goed met mijn T610.

[ Voor 49% gewijzigd door Shiver23 op 13-01-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:28
Enig idee al wanneer die T630 nu echt op de markt komt. We naderen al 15 januari en ik hoor, zie of lees er nog helemaal niks over.

* toch wat gevonden... misschien allang bekend, maar het word begin februari voor de zwarte T-mobile versie. Heb nu ook Belstore.nl gebeld en zij hebben mij ook bevestigt... eind deze maand. Oftewel 15 janauri word het waarschijnlijk niet!

Press Release

Sony Ericsson and T-Mobile in exclusive partnership for the T630 camera phone

January 7, 2004

- t-zones soft key allows easy access to T-Mobile’s multimedia services
- New black design with mobile imaging and intuitive photo sharing options
- Instant fun gaming experience with pre-loaded racing game

Sony Ericsson and T-Mobile today announce an exclusive partnership that will see the launch of the T630 camera phone starting in early February. A fashionable black version of the stylish phone will be sold for a limited period exclusively through T-Mobile in its European markets (Germany, United Kingdom, Austria, Netherlands, Czech Republic, Hungary, Croatia, Slovakia, and Poland).
The triple-band GSM/GPRS phone features a built-in camera, bright 65K TFT colour screen, t-zones soft key and a new sleek T-Mobile branded design. It is ideally suited for accessing and using T-Mobile’s t-zones multimedia services.

The T630 also features QuickShare™, an easy to use imaging concept that will be integral to all new camera phones from Sony Ericsson. T-Mobile customers can take pictures with only two clicks, as well as easily and intuitively share pictures between the phone, PC and other consumer devices – either via MMS or e-mail, or locally over Bluetooth, Infrared or cable.

“We believe the T630 will provide a very enjoyable t-zones experience for our customers”, says David Hytha, Executive Vice President, International Terminal Management at T-Mobile. “It is a very attractive handset and includes plenty of fun-to-use features to take advantage of our data service offerings.”

“We are pleased to be able to offer this stylish phone together with T-Mobile as their mobile services add tremendous value for the users of our phones”, says Luc Van Huystee, Vice President, T-Mobile Global Customer Unit of Sony Ericsson.

The popular racing game, V-Rally2, comes pre-loaded in the T630, providing a great gaming experience through the excellent graphics, 32-tone polyphonic sound, force feedback and joystick control. The T630 supports both Java and Mophun platforms which give access to a multitude of fun games which are available for download from the t-games section within T-Mobile’s t-zones as well as the Fun & Downloads-section of Sony Ericsson’s web site.

The T630 also satisfies consumers’ desire for mobile music. It features the innovative Music DJ function, a 4-track sequencer with which bass lines, drumbeats and chords can be mixed in just a few seconds into original ring signals.

[ Voor 97% gewijzigd door Miki op 13-01-2004 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op 13 januari 2004 @ 14:41:
Enig idee al wanneer die T630 nu echt op de markt komt. We naderen al 15 januari en ik hoor, zie of lees er nog helemaal niks over.

* toch wat gevonden... misschien allang bekend, maar het word begin februari voor de zwarte T-mobile versie. Heb nu ook Belstore.nl gebeld en zij hebben mij ook bevestigt... eind deze maand. Oftewel 15 janauri word het waarschijnlijk niet!
Oh nee, het wordt er toch niet zo-een.

Het lijkt me dat uitstel niets te maken kan hebben met instabiliteit aangezien de de telefoon al maanden onder reviewers circuleert en bovendien zo enorm op de T610 lijkt.

Als SE de release-datum nu alsmaar gaat verschuiven zal dat waarschijnlijk te maken hebben met de verkopen van de T610 (die zijn nog te goed en anders gaan ze elkaar beconcureren) of er zijn problemen met de volgende serie telefoons en ze willen de release-data niet te ver uit elkaar gaan laten liggen.

toegegeven: das allemaal speculatie en misschien wordt ie donderdag wel gewoon gereleased maar ik hou mijn hart vast (en tevens mijn almaar meer haperende siemens m35).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 13 januari 2004 @ 14:13:
Het schermpje is wel een stukkie beter dan die van de T610.
Hmm toch maar op zoek gaan naar een schermpje en T630 firmware.
aangezien de T630 nog niet echt uit is duurt het nog wel ff voor we een schermpje kunnen kopen. echter ik zou willen dat iedereen mee wacht en wij met zijn allen een schermpje T630 kopen bij dezelfde leverancier zodat dat voor ons allemaal gunstigere prijs is. echter ik wil niet dezelfde fout maken als diegeen die normaal de megainkoopakties doet. het verschil is bij mij dat men aan die leverancier betaald en het scherm van hun uit thuis gestuurd krijgt. ik probeer alleen een groot groep mensen bij 1 leverancier te krijgen. that's it.

is dat een idee?

ik moet alleen nog wel een update voor T610 naar T630 zien te regelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat meer over de T650 of T660???

Cheers, SvdW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 18:02:
Weet iemand wat meer over de T650 of T660???

Cheers, SvdW
Daarover loopt al een apart topic:
Sony Ericsson T650

Maar er is nog weinig/niks over bekend

[ Voor 16% gewijzigd door Ginz op 13-01-2004 18:09 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff update naar mijn eerste ervaringen met het toestel:

Het is een erg fijn toestel, het scherm is top en een wereld functies (alhoewel ik een T68i gewend ben -> veel SE functies al ken)

Ik zal ff op zoek naar een digi-cam zodat ik foto's kan posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik schop maar heb het volgende probleem:

Sony Ericsson SMS/Telefoonboek Back Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Misschien een domme vraag, maar zou de prijs van de SE T610 hierdoor misschien dalen? Richting de €200-€250 misschien? Of blijven ze gewoon 'naast' elkaar bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:39
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 14:24:
Nou waar is dat dan :P !

Maar volgens is mij is 15 januari onzin. Ik heb gemaild naar Belcompany, Tfortelecom, The Phonehouse, Sony Ericsson (2x), gsmcorrect.nl, phonestreet.nl, gsmshop.nl!!! En allemaal gaven ze precies hetzelfde antwoord!!

Hierop kunnen wij u het volgende antwoorden:

Helaas hebben wij hier nog geen informatie over.

Mocht u het u toch nog niet duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen
dan zijn wij graag bereid u wederom te helpen.

Met vriendelijke groet,
BelCompany

Esmeralda van der Linden
Customer Care

En zo was het ook bij al die andere winkels!!!! :S Ik heb er echt een hard hoofd in ddat de SE T630 over twee dagen verkrijgbaar is!! Het enige wat we kunnen doen is heel hard hopen op een wonder :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de lokale telefoonboer heeft hem al echt... maar ik moet toegeven dat hij ook meestal een van de eerste van Nederland is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
waar woon je dan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 05:28:
Hier de lokale telefoonboer heeft hem al echt... maar ik moet toegeven dat hij ook meestal een van de eerste van Nederland is...
Welke telefoonboer? Is het misschien een import model?

VERTEL het ons pls :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ispierings: svp. naam, adres van jouw lokale gsmboer en indien mogelijk de prijs. Als je ondertussen wat andere info hebt ingewoonen zijn we natuurlijk benieuwd.

@jelte: Hoe is het bereik?
PS: Thnx voor de tips over preorder e.d. ik was toch al niet van plan om hem te preorderen in D. Ik wilde wachten tot het in NL voor rond de 350 verkijgbaar was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 11:50:
@ispierings: svp. naam, adres van jouw lokale gsmboer en indien mogelijk de prijs. Als je ondertussen wat andere info hebt ingewoonen zijn we natuurlijk

@jelte: Hoe is het bereik?
PS: Thnx voor de tips over preorder e.d. ik was toch al niet van plan om hem te preorderen in D. Ik wilde wachten tot het in NL voor rond de 350 verkijgbaar was
Het bereik is uitstekend... ik heb inderdaad het idee dat het wat beter is dan mijn T68i :)

Maar ik moet nog ff naar service point om hem om te laten flashen naar een Nederlandse firmware (testmodel=engels). Misschien zaterdag ff heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 11:50:
@ispierings: svp. naam, adres van jouw lokale gsmboer en indien mogelijk de prijs. Als je ondertussen wat andere info hebt ingewoonen zijn we natuurlijk benieuwd.
VTU Uden, ze staan in de Gouden Gids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:28
Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 16:51:
[...]

VTU Uden, ze staan in de Gouden Gids
Beetje laf vind ik het om niet ff de website te vermelden, maar hier ook nog maar ff de link naar hun website http://www.vtu-telecom.nl ;)

Helaas staat op hun website nog niet de T630.

Hier nog een bericht afkomstig van www.Portablegear.nl

GSM - Sony Ericsson heeft erg veel succes met zijn T610 model. Bij Sony verwacht men ook veel van zijn opvolger de T630. Om de verkopen te stimuleren hebben Sony Ericsson en T-Mobile een exclusieve overeenkomst voor een zwarte uitvoering van de T630.

De T630 wordt in februari gelanceerd in Europa. Tegelijkertijd met de lancering van de normale versie, zal de exclusieve zwarte T630 voor een bepaalde periode verkrijgbaar zijn voor T-Mobile klanten.

De T630 Black zal verkrijgbaar zijn bij T-Mobile in onder andere Nederland, Engeland en Duitsland.

Behalve het exclusieve, stijlvolle exterieur is de T630 identiek aan de normale uitvoering. Ingebouwde digitale camera, kleurenscherm, een t-zones toets voor het T-Mobile internetportaal en een speciale Share functie voor de foto's zijn standaard.

Het wordt steeds duidelijker dat de beruchte datum 15 januari niet de dag word waarop iedereen had gehoopt.

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 14-01-2004 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg meer en meer zin een t610 te kopen ... nu ik de irl fotos zie begin ik die zelfs mooier te vinden ;)

en 450 euro is die andere me niet waard : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 19:19:
krijg meer en meer zin een t610 te kopen ... nu ik de irl fotos zie begin ik die zelfs mooier te vinden ;)

en 450 euro is die andere me niet waard : (
Ik begrijp nog steeds niet waarom je zoveel geld over zou hebben voor een plastic versie van een mooie alu telefoon |:(
En zelfs al vind je de plastic versie mooier, is hij dan echt €150 mooier?! En zelfs al vind je hem in plastic mooier en vind je ook nog héél belangrijk dat hij een TFT schermpje heeft - wat je nauwelijks ziet en wat we binnenkort in de T610 kunnen gaan modden - vind je hem dan écht €150 mooier?

Ik niet iig, voor dat geld heb ik liever een BT headset bij mn gewone T610 ;)

Verder wel 1337 natuurlijk Jelte dat je één van de eersten bent die hem heeft, maar daar betaal je dan ook flink voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op 14 januari 2004 @ 19:44:
Verder wel 1337 natuurlijk Jelte dat je één van de eersten bent die hem heeft, maar daar betaal je dan ook flink voor :P
ik moet iets gemist hebben maar jelte heeft geen prijs genoemd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 20:38:
[...]

ik moet iets gemist hebben maar jelte heeft geen prijs genoemd toch?
Ik heb hem nu wel als eerste (engels software wel maar goed) :) maar ik heb hem voor een hele geschikte prijs gekregen hoor! (ga niet zeggen hoeveel, maar heb hem vrij goedkoop).

Ik zal morgen camera regelen en pics posten. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelte, heeft niet 1 van jouw vrienden een T610? zodat je beter vergelijkingsmateriaal hebt dan die T68i?

[ Voor 133% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 23:42:
jelte, heeft niet 1 van jouw vrienden een T610? zodat je beter vergelijkingsmateriaal hebt dan die T68i?
Ja, PcFer heeft een T610 en vandaag hebben we het scherm even vergeleken maar overdag is die van mij (T630) inderdaad wat duidelijker/helderder.

Ontvangst was wel gelijk maar het was ook buiten, dus niet goed te testen.

Wordt de officiele release date nu uitgesteld? Want als hij niet officieel uit is, kan ik hem ook niet laten flashen naar een Nederlandse firmware zeker? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Het is vandaag 15 januari en hij is (voor zover ik heb gevonden) nog steeds nergens te koop aangeboden..!!! :S :S

Volgens nieuwe berichten wordt het gewoon medio februari, aangezien T-mobile 'm dan ook uitbrengt, maar dan de zwarte versie!!

GRRRRRRR!!!! nog langer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff gebeld naar VTU en de verkoper beweerde dat ze die nog niet binnenhadden. De enigwe info was dat ze het in Q1 verwachtten.

Ik begin een beetje pissig te worden op SE: 4 jaar geleden heb ik meer dan een jaar gewacht op de R380 (voorloper P800) en toen weer een jaar moeten wachten op de P800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 11:40:
Net ff gebeld naar VTU en de verkoper beweerde dat ze die nog niet binnenhadden. De enigwe info was dat ze het in Q1 verwachtten.

Ik begin een beetje pissig te worden op SE: 4 jaar geleden heb ik meer dan een jaar gewacht op de R380 (voorloper P800) en toen weer een jaar moeten wachten op de P800.
Leverbaar vanaf 22 February 2004!

Datum is dus verschoven bij SE :|
EN ik had echt te horen gekregen dat VTU er al binnen hadden gekregen, dus nog een maandje geduld allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begin een beetje geirriteerd te raken ove die uitstellingen van deze en ook andere phones van andere leveranciers.
Ff rondkijken naar betaalbare alternatieven qua functies.

Ik zal dan wel die radiografische bluetoothauto moeten missen als ik een niet se dingetje neem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die krijg je niet perse erbij. of wel dan? ik heb het niet erbij gekregen, had dat wel gemoeten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn oude LIVE PICS!:

Foto 01

Foto 02

Foto 03

Foto 04

Foto 05

Foto 06

Foto 07

Foto 08

Foto 09

Mijn nieuwe LIVE PICS!:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jelte86/Data/GOT/SE%20T630/Foto%2010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jelte86/Data/GOT/SE%20T630/Foto%2011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jelte86/Data/GOT/SE%20T630/Foto%2012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jelte86/Data/GOT/SE%20T630/Foto%2013.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jelte86/Data/GOT/SE%20T630/Foto%2014.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jelte86/Data/GOT/SE%20T630/Foto%2015.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jelte86/Data/GOT/SE%20T630/Foto%2016.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jelte86/Data/GOT/SE%20T630/Foto%2017.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jelte86/Data/GOT/SE%20T630/Foto%2018.jpg

(Klik voor vergroting)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autootje zit er niet standaard bij. Maak je maar geen zorgen je bent dus niet opgelicht. Wel leuk hebbedingetje uiteraard icm telefoontje; net zoals die bluetooth mp3man dieook als handsfree set te gebruiken valt.

Fotootjes zien er wel weer verleidelijk uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor toch de nieuwsgierige onder ons... SE heeft vandaag de prijs bekend gemaakt van de T630. De prijs ligt op ongeveer 300 a 330 euro verkoop! De introductie van dit toestel is gepland rond de 8e week (dus eind februari / begin maart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 21:23:
Voor toch de nieuwsgierige onder ons... SE heeft vandaag de prijs bekend gemaakt van de T630. De prijs ligt op ongeveer 300 a 330 euro verkoop! De introductie van dit toestel is gepland rond de 8e week (dus eind februari / begin maart)
Waar hebben ze dat bekend gemaakt? Hoe kom je aan die informatie? Heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.seonlineshop.nl/

Daar staat 22 februari...

Zou het dit keer dan echt?
Vind het wel heel flauw dat ze een dag van te voren de datum weizigde want de introductiedatum was echt 15 januari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind 339 echt een hele goede prijs voor de telefoon. misschien zelfs te laag en dat iedereen hem straks weer heeft |:( Maar ik weet het nu zeker, de T630 wordt mijn nieuwe telefoon ben namelijk te vreden over de T610 alleen de vorm is bij de T630 gewoon nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 21:59:
ik vind 339 echt een hele goede prijs voor de telefoon. misschien zelfs te laag en dat iedereen hem straks weer heeft |:( Maar ik weet het nu zeker, de T630 wordt mijn nieuwe telefoon ben namelijk te vreden over de T610 alleen de vorm is bij de T630 gewoon nog beter.
mooi dan bied ik alvast 75 euro voor je t610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
thnx voor de link! 330 euro zal wel een adviesprijs zijn denk ik 8) Als meerdere sites die phone hebben zal er vast wel een kleine daling komen qua prijs :D Ga alvast wat geld opzij leggen...moet em zo als los toestel kopen, want mijn abo loopt in augustus pas af |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat dit geen valse hoop is op een deftige prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:29
Bij gsmshoponline.nl staat hij voor 309 euro. Verwachte levering in week 8.

[ Voor 9% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 16-01-2004 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even wat nieuwe goede live pics gepost. Kijk in mijn vorige bericht hierboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Nice Guy Eddie schreef op 16 januari 2004 @ 10:17:
Bij gsmshoponline.nl staat hij voor 309 euro. Verwachte levering in week 8.
Beter! Als ie nou elke dag ff 20 euro gaat zakken met de prijs, dan is het weer betaalbaar voor deze arme student :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op eBay gaat ie trouwens ook van de hand rond die prijs van 330 EUR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi ik begin nu dus cht te twijfelen tussen een Samsung e700 en de SE 630 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 13:44:
Mooi ik begin nu dus cht te twijfelen tussen een Samsung e700 en de SE 630 :?
Denk dat de e700 alleen een iets beter schermpje en betere camera heeft.
Clamshell kan een voordeel of nadeel zijn voor je.

T630 is gewoon wat completer. (Bluetooth o.a.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijs is wel redelijk.
Voorlopig tot de conclusie gekomen dat er nog geen alternatief voor mij is (dikte is voor mij een van de belangrijkste criteria evenals bluetooth).
Ff kijken wanneer mijn gratis orange abbo binnenkomt en m'n nummer is overgezet; rond die tijd moet ik wel een nieuwe telefoon hebben want share op een non-gprs toestel werkt natuurlijk niet. 8)7

@Jelte: ff wat vraagjes/ vezroekjes: (1)Zit er een toetslock optie op? (2) fotootje met verschil in dikte met een t610 mogelijk? (3) voelt ie net zo plastic aan als ie eruitziet? (4) voel je je stoer :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Toetsblock zit erop.

Handmatig en automatisch.

Dikte: oordeel zelf
Afbeeldingslocatie: http://mobile.bpit.ch/forum/uploads/post-7-1072068207.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mobile.bpit.ch/forum/uploads/post-7-1072068217.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mobile.bpit.ch/forum/uploads/post-7-1072067783.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijs is vet OK man.

Als de eerste online shop hem al voor 309 EUR aanbied dan gaat ie bijna geen cent duurder kosten dan de T610. Zou die misschien dan heel erg snel gaan verdwijnen?

Balen dat ik nog een maand moet wachten, maar dat hou ik wel vol.

Verlenging van T-mobiel 150 met een jaaar + 100 euro moet misschien wel haalbaar zijn.

Bij gsmshoponline.nl is ie net zo duur als de T610 en 30 euro goedkoper dan de Z600, dat kan toch bijna niet?

* Sandervg is weer happy met SE, MITS deze prijs echt klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de fotos.
Jammer dat de t610 een bollere afwerking heeft, daardoor is een goeie visuele vergelijking niet zo makkelijk.

Ondertussen al wat meer ervaring met het bereik van de phone onder zwaardere omstandigheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 13:53:
@Jelte: ff wat vraagjes/ vezroekjes: (1)Zit er een toetslock optie op? (2) fotootje met verschil in dikte met een t610 mogelijk? (3) voelt ie net zo plastic aan als ie eruitziet? (4) voel je je stoer :p?
(1) Ja, er zit een toetsblok optie op, automatisch en handmatig :)
(2) Foto-tje is al gegeven hierboven. Hij lijkt op deze foto dikker maar dat komt door de kleuren, hij moet in het echt dunner zijn dan de T610.
(3) Nee hij voelt totaal niet plastic aan en als je hem in het echt bekijkt ziet hij er ook totaal niet plastic achtig uit!
(4) Yeah I'm the men! :p Haha, nee hoor het is leuk dat ik hem als eerste heb maar ik woon toch in de middle of nowhere dus stoer doen kan ik niet (als zou ik het anders ook niet doen, heb hekel aan patsers... ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil em ik wil em ik wil em :P

Ik vraag me alleen af wat nou de precieze datum is dat hij hier in Nederland gelanceerd wordt... ? want ik wil hem namelijk zo snel mogelijk hebben :D Ik hoop dat het begin februari is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Nog een aantal plaatjes van de zwarte T630 :9~
(Klikbaar)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/2XLRD44NX3/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/1AZJ769GOT/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/OC6MJ570X5/picserver.jpeg

De rest van de plaatjes vind je hier
Let op! dit zijn erg grote bestanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die onderste pic doet hem wel vrij lelijk overkomen :p

geef mij maar de witte ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 18:17:

Helaas, T-mobile only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Weet iemand of je dat t-mobile logo, netals bij de t610, eraf kan ''krabben'' :?
De firmware, dat is niet zo'n probleem, maar dat logo is zow :r
En op dat laatste plaatje is dat rondje paars ?! Klopt dit wel ?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyNameIs schreef op 18 januari 2004 @ 21:59:
Weet iemand of je dat t-mobile logo, netals bij de t610, eraf kan ''krabben'' :?
De firmware, dat is niet zo'n probleem, maar dat logo is zow :r
En op dat laatste plaatje is dat rondje paars ?! Klopt dit wel ?! 8)7
aangezien de logo van T-Mobile paars is is het niet zo verwonderlijk dat die toets ook paars is en de display paarse delen laat zien?

just my 2 cents maarre..... tis een plastic frontje, het afkrabben van die logo zal nie zo goed gaan als met alumnium frontje en je zult het blijven zien denk ik....

maar dat is speculeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
weet iemand of tmobile ook een normale uitbrengt, een witte zonder die troep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 18:17:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/5M1U00TP89/256

Zo is het al iets beter. Mijn ervaring is dat Photoshop TIFFjes e.d. beter opent dan Paintshop. Die laatste zet de kleurverzadiging te hoog, en maakt alles iets groenig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah tis gewoon die combo zwart - paars die ik ni echt mooi vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
wicher schreef op 19 januari 2004 @ 09:27:
[...]

[afbeelding]

Zo is het al iets beter. Mijn ervaring is dat Photoshop TIFFjes e.d. beter opent dan Paintshop. Die laatste zet de kleurverzadiging te hoog, en maakt alles iets groenig.
offtopic:
Hey, dat wist ik niet! |:(
Die versie van jou ziet idd beter uit ja. (En ja, ik gebruik PSP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een overweging voor wie echt een toestel moet gaan vervangen zoals ik: stel dat de t630 uitkomt en de t610 keldert in prijs. In een dergelijk geval zal ik dus onder de 200 euro voor een 610 gaan. sterker nog er is al een 610 te koop voor 199 incl prepaid.
Waar ik naartoe wil is een antwoord op de vraag (of op zijn minst overwegingen)die al eerder door iemand anders gesteld werd: "is de t630 een meerprijs van ong. 100 euro tov. de t610 wel waard"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
JAH....want als je de T630 kiest dan kies jenem omdat jenem mooi goed vindt. KLAAR!!! je gaat geen minder leuke telefoon kopen omdat die goedkoper is, maar waaar wel het desig volledig anders van is.... kan je net zo goed een Z600 aanschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flatwhite schreef op 20 januari 2004 @ 16:39:
JAH....want als je de T630 kiest dan kies jenem omdat jenem mooi goed vindt. KLAAR!!! je gaat geen minder leuke telefoon kopen omdat die goedkoper is, maar waaar wel het desig volledig anders van is.... kan je net zo goed een Z600 aanschaffen!
En om de 3 kleine vernieuwingen:

- beter scherm (TFT)
- beter ontvangst
- My Friends (soort MSN)

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua looks vind ik de 610 eerlijk gezegd nog steeds leuker. Het is alleen jammer (voor mij) dat het zo populair is.

De vraag blijft nog steeds als je 220 gulden extra aan een verbeterd scherm en verbeterd ontvangst moet besteden. Ik weet echter niet hoeveel beter de ontvangst is.
Als het op het nivo van de nokia 6310 zit is het idd wel de moeite waard maar dan wordt de vraag weer: wat is de relatieve verbetering tov de t610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 18:39:
Qua looks vind ik de 610 eerlijk gezegd nog steeds leuker. Het is alleen jammer (voor mij) dat het zo populair is.

De vraag blijft nog steeds als je 220 gulden extra aan een verbeterd scherm en verbeterd ontvangst moet besteden. Ik weet echter niet hoeveel beter de ontvangst is.
Als het op het nivo van de nokia 6310 zit is het idd wel de moeite waard maar dan wordt de vraag weer: wat is de relatieve verbetering tov de t610.
Nou je vind de looks geweldig.....dan verander je de T610 in een T630 beetje firmware upgraden, ander schermpie etc.... VOiLA!!! een nieuwe tel zonder al te veel geld uit te geven ;)

[ Voor 200% gewijzigd door Flatwhite op 20-01-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jelte

en kun je My Friends al gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 20:03:
@Jelte

en kun je My Friends al gebruiken?
Nee, wordt door de operators hier in NL nog niet ondersteunt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de t630 heeft voor mij als voordeel dat het compacter is dan de t610 en nieuwer i.
Nadeel is dat het tot eind feb. duurt voordat ik zelf kan kiezen.
Weet iemand terouwens als orange share/world het ook op de 630 doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 11:28:
de t630 heeft voor mij als voordeel dat het compacter is dan de t610 en nieuwer i.
Nadeel is dat het tot eind feb. duurt voordat ik zelf kan kiezen.
Weet iemand terouwens als orange share/world het ook op de 630 doet?
Jahoor werkt gewoon :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.