Verwijderd
De Z600 heeft een TFD-, de T630 een TFT-scherm.Bigs schreef op 28 november 2003 @ 23:37:
[...]
Als het scherm van die 630 trouwens hetzelfde is als van de Z600 dan zul je het niet in de T610 kunnen bouwen, het eerstgenoemde scherm is namelijk een fractie groter (en een stuk mooier). Bovendien betwijfel ik of de aansturing van de twee schermen wel hetzelfde is.
Verwijderd
Vaag verhaal... wat is dan het verschil? Wat is beter?Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 15:21:
[...]
De Z600 heeft een TFD-, de T630 een TFT-scherm.
Verwijderd
wel vreemd dat hij naar verluid al te koop zou moeten zijn, heb nog geen winkel gevonden welke hem verhandelt.
Verwijderd
ik zit met net hetzelfde dilemmaSchorre schreef op 29 november 2003 @ 17:19:
OK, ik sta voor een dilemma. Ik woon in België en momenteel is er bij de provider mobistar een actie: een T610 voor €299 (zonder simlock) + 100 MMS bercihtjes of €50 belwaarde (je kan kiezen)...
Is het de moeite waard om dit te kopen of zal de T630 zo veel verschillen (enkel scherm, looks, en bereik?) en/of veel duurder zijn tegen kerstmis?
en wat is er dan zo vrouwelijk aan de t630... ik vind hem net heel nice
Verwijderd
Maar ik heb hem nog niet in de winkels gezien
Verwijderd
Ja en in in Q2 zou dan een mogelijke T650 moeten komen welke de concurentie aangaat met de Nokia 6230...
Las ik op verschillende forums...
http://www.worldexonline....tail&id=13240&product=117
Hoe kan dat nu ?
EDIT:
We have this phone in stock and ready to ship
[ Voor 20% gewijzigd door Tofu op 14-12-2003 19:30 ]
Verwijderd
Eerst is hij toch even duur, hij zal dan wel dalen naar ongeveer net iets boven de t610 prijs denk ikVerwijderd schreef op 14 december 2003 @ 19:56:
in zwitserland is hij ook al te koop ziens deze week (dacht iets van euro 390)
Heb je daar een site van ?Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 19:56:
in zwitserland is hij ook al te koop ziens deze week (dacht iets van euro 390)
Iemand die aan Belgjes leverd ?
Ik heb echt dringend een nieuw dingkie nodig
Verwijderd
Website is op t moment down, link naar de cache van google.de:
http://www.google.de/sear...dy.de+t630&hl=de&ie=UTF-8
update: site www.handy.de down tot maandag 12.00u. Nadeel: Er wordt alleen verstuurd binnen Duitsland, niet naar t buitenland
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 11:20 . Reden: nieuwe info ]
Vermoed persoonlijk een foutje of anders is het de zoveelste oplichtings-verkoop website. Zelfs in nederland kun je een SE T610 simlock vrij voor die prijs niet meenemen zonder abbo! Een medewerker van de phone zei mij dat het toestel ieder moment binnen kan komen. Ik ga zo even bellen met de belcompany en de phonehouse kijken of ze al wat meer weten.Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 11:17:
Op www.handy.de staat de t630 al n tijdje voor € 299,- Simlock-vrijHij is nog niet voorradig maar je kunt wel al intekenen (Vormerken)! T kan toch niet dat ze hem voor die prijs de deur uit doen
![]()
Website is op t moment down, link naar de cache van google.de:
http://www.google.de/sear...dy.de+t630&hl=de&ie=UTF-8
update: site www.handy.de down tot maandag 12.00u. Nadeel: Er wordt alleen verstuurd binnen Duitsland, niet naar t buitenland
Verwijderd
Voor live pics:
http://www.vestkant.no/~skjalg/T630/index.htm
Hij zal zo rond de 350-400 euro gaan kosten ja
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 13:54 ]
Fuck dit meen je niet! Zit verdorrie er al zolang op te wachtenBSniekers schreef op 15 december 2003 @ 22:06:
onzin - vandaag met iemand bij SE gesproken en de 630 komt pas EIND Q1 '04. Kopie van de email met bevestiging op aanvraag. :-)
PSN: Shiver23
Wil niet lullige zijn tegen de mensen die een Z600 hebben; maar dat ding is ongelooflijk lomp, te dik gewoon. Misschien ben ik verwend omdat ik een samsung S300 heb gehadShiver23 schreef op 15 december 2003 @ 22:21:
Waarom haal je niet gewoon de T610 of Z600 niet?
Die T610 is opzich leuk alleen het scherm is met zonlicht slecht te lezen, en het zwarte bovenstuk is binnen no-time vet door vingers en andere lichaamsvetten zoals van haar en oor. Andere foons hebben daar ook last van, tis normaal. Alleen op zwart glasend plastic valt het enorm op.
En zoals je dus hierboven ziet staan, komt de verbeterde versie binnenkort uit.
Nokia heeft geen goed alternatief... 7250i
Samsung wil ik ook niet omdat deze foontjes leuke design foons zijn maar weinig doen aan communicatie verbindingen zoals blue-tooth en IR (die suckte vreselijk op de S300).
En Siemens spreekt me op dit moment niet zo aan kwa design en mogelijkheden.
Z600 is inderdaad lomp.
6220 vind ik wel een mooi telefoontje btw. Met een geheugenslot voor mp3 enzo. Zeker wel toegevoegde waarde.
Je kan ook een T610 halen en later T630 frontje erop zetten. Heb je alleen het scherm niet van de T630...
Je bent in de war met de 6230 die heeft mp3 support. Inprincipe is dat gewoon een 6610 met mp3 support en een camera erin. Op mobile-review.com is een preview te lezen. Als je die leest hoef je die nokia niet meer.Shiver23 schreef op 15 december 2003 @ 22:54:
Ik heb zelf een T610 en dat vette van het scherm is niet meer als bij andere telefoons. Misschien nog wel minder als bij de samsungs.
Z600 is inderdaad lomp.
6220 vind ik wel een mooi telefoontje btw. Met een geheugenslot voor mp3 enzo. Zeker wel toegevoegde waarde.
Je kan ook een T610 halen en later T630 frontje erop zetten. Heb je alleen het scherm niet van de T630...
Ik kan nog niks vinden op inet...
Jammer, want ik hoop dat het niet zo lang gaat duren als met mijn T610
Verwijderd
er is hier nooit op geantwoord en ik wil het nu ook weten.....PowerFlower schreef op 12 november 2003 @ 16:29:
Thx dat is wel helder zo. En dan de laatste maar belangrijkste vraag... ...waar kun je die schermpjes voor 25 eypo kopen (naar welk onderdeel moet ik zoeken)?
is het tft scherm nou mooier of kan je alleen vanuit meerdere hoeken bekijken en verder is hij niet mooier? ik stoor me ietsjespiesies aan het vage beeld, je moet hem exact uit 1 positie bekijken, verder is het een prima telefoontje met zeer veel mogelijkheden ingebouwd.
ow ermmm...... ik las ook iets over de mobiel "hacken" zodat je plaatjes en dergelijke kan weggooien die standaard erinzitten (bijv die 2 bloempjes
ow ermmm2..... frontjes los van ES te koop
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 09:39 ]
ja hoor is heel goed mogelijk. Zijn zelfs al verschillende inkoopacties geweest. Ik heb onlangs nog een cover besteld voor m'n T610. Je kan het hier bestellen:Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 09:38:
[...]
ow ermmm2..... frontjes los van ES te koopecht? nokia oke dat weet ik maar ES toch niet? zo ja waar dan?
http://www.gsmphonesource.com/
of de Duitse aftakking
http://www.gsmphonesource.de/
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Op Esato hebben al een paar mensen hem gekocht dus ik verwacht niet dat we tot eind q1 hoeven wachten, ik hoop nog dat hij voor 2004 hier te krijgen is
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
dat vroeg ik gisteren ook al (3 post hierboven) maar niemand weet het antwoord blijkbaar?w-k-pieters schreef op 18 december 2003 @ 22:56:
Weet iemand waar je een TFT LCD schermpje kan kopen voor een T610? (dus het schermpje van T630 in een T610).
heeft er sowiezo iemand ervaring met het overzetten van 630 schermpje naar 610?
wie kan me wat vertellen over het "hacken" van t610 zodat ik van domme afbeeldingen en ringtones af ben?
ook hoorde ik ooit van een makker een vaag verhaal over het hacken van een simkaartje zodat er niet 25 smsjes op pasten maar 200? waar of niet waar?
Verwijderd
http://www.gerry-mobilfunk.de/Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 23:12:
[...]
dat vroeg ik gisteren ook al (3 post hierboven) maar niemand weet het antwoord blijkbaar?
verkoopt ook displays, moet je even kijken of ze die van de T630 ook gaan leveren tzt.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Verwijderd
das uit duitsland toch? ik heb al een goeie mobielsite in nederland bij wie ik altijd probleemloos spullen bestel voor mooie prijzen, zij hebben me daarstraks teruggemaild dat ze displays van T610 kunnen leveren evenals frontjes maar over het leveren van T630 displays zouden ze me op de hoogte houden.....Nitai schreef op 19 december 2003 @ 14:36:
http://www.gerry-mobilfunk.de/
verkoopt ook displays, moet je even kijken of ze die van de T630 ook gaan leveren tzt.
www.stuntprijzen.net
edit: ik kan geen duits maar omdat het toch een beetje op nederlands lijkt ben ik wezen zoeken naar displays, niet gevonden, wat kost de display daar nouw? bij stuntprijzen is het 39 euro.....
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 17:11 ]
Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 17:04:
[...]
das uit duitsland toch? ik heb al een goeie mobielsite in nederland bij wie ik altijd probleemloos spullen bestel voor mooie prijzen, zij hebben me daarstraks teruggemaild dat ze displays van T610 kunnen leveren evenals frontjes maar over het leveren van T630 displays zouden ze me op de hoogte houden.....
www.stuntprijzen.net
edit: ik kan geen duits maar omdat het toch een beetje op nederlands lijkt ben ik wezen zoeken naar displays, niet gevonden, wat kost de display daar nouw? bij stuntprijzen is het 39 euro.....
nu baal ik dus best wel... ik heb het in Duitsland een display gekocht bij gerry-mobilfunk met dode pixels en ik had em gewoon in Nederland kunnen bestellen en nog veel goedkoper ook
Ik heb ook even gemaild naar stuntprijzen...
[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 19-12-2003 19:36 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Nu ontopic..
Wat ik zo vreemd vind is dat hij dan wel in andere landen leverbaar is en hier we nog 3 maanden moeten wachten...
Op zich heb je wel een punt, maar ik ben het niet met je eens
Verwijderd
we hebben het steeds over de T630 met name over de display. of over dingen die T630 of T610 gemeen hebben met mekaar zoals domme plaatjes + irri ringtones, we stellen geen vragen die TOTAAL niet hier passen.Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 13:12:
Jongens, stel deze vragen nou even in het T610 topic in plaat van hier!Dit heeft verder weinig met de T630 te maken...
Nu ontopic..
Wat ik zo vreemd vind is dat hij dan wel in andere landen leverbaar is en hier we nog 3 maanden moeten wachten...Wie kan mij dit uitleggen?
oke?
@w_k_pieters voor hoeveel kocht je die display dan in duitsland? en de verzendkosten waren?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 20:14 ]
Display € 50,-, Frontje € 30,- , Verzenden € 5,-
Sorry nog heel ffiesw-k-pieters schreef op 21 december 2003 @ 17:35:
offtopic:
Display € 50,-, Frontje € 30,- , Verzenden € 5,-
frontjes 30eur T630 waar, waar
Bril aan het kopen...
[ Voor 81% gewijzigd door Hoedje op 22-12-2003 20:46 ]
Verwijderd
Hij bedoelt een T630 frontje denk ikw-k-pieters schreef op 21 december 2003 @ 23:01:
Nou oke, de laatste keer dan
offtopic:
Eik zou je iets beter moeten lezen, maar daaar heb ik zelf ook wel is last van; je kan ze voor 30 euro kopen bij Gerry-mobilfunk, de zilveren bijvoorbeeld: http://www.gerry-mobilfun...=T610&bestellung=&konfig=
Nou, die uitspraak vind ik zwaar overdreven! Zo negatief is die preview niet. Als je het zo bekijkt is de T630 ook gewoon een T610 met een ander frontje en een beter scherm.Miki schreef op 15 december 2003 @ 22:56:
[...]
Je bent in de war met de 6230 die heeft mp3 support. Inprincipe is dat gewoon een 6610 met mp3 support en een camera erin. Op mobile-review.com is een preview te lezen. Als je die leest hoef je die nokia niet meer.
Wat mij betreft is de Nokia 6230 absoluut vergelijkbaar met de T630.
Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'
Verwijderd
Ja vergelijkbaar (op de mp3-support en geheugenslot na), maar hopelijk niet in prijs.mboots schreef op 22 december 2003 @ 12:05:
[...]
Nou, die uitspraak vind ik zwaar overdreven! Zo negatief is die preview niet. Als je het zo bekijkt is de T630 ook gewoon een T610 met een ander frontje en een beter scherm.
Ik heb gehoord dat de 6230 bijna 500 euro gaat kosten. Ik ga ervan uit dat de T630 meer in de richting van de Z600 gaat (300 euro).
Ik hoop echt dat ie snel komt want mijn oude telefoon begeeft het nu bijna helemaal. In principe zou die toch gewoon allang de fabriek moeten kunnen uitrollen?
Ik heb nog eens gemailt naar mn locale GSM shop hier (Gent - Mariakerke) en daar zeggen ze
"Deze komen terug binnen begin januari. Je kan er gerust 1tje reserveren "
Vraag me af wat ze met "terug" bedoelen ?
Heb je het scherm bekeken van die nokia?? Staat duidelijk in dat deze tegenvalt en zich niet kan meten met de concurentie. Nog steeds het probleem van je geheugen kaartje onder de baterij. Zaken die ik eigenlijk wel graag verbeterd had gezien. Nokia kan dus in 2 jaar tijd niet iets beters leveren dan een opgevoerde 6610, de previewer is duidelijk teleur gesteld.mboots schreef op 22 december 2003 @ 12:05:
[...]
Nou, die uitspraak vind ik zwaar overdreven! Zo negatief is die preview niet. Als je het zo bekijkt is de T630 ook gewoon een T610 met een ander frontje en een beter scherm.
SE heeft een enorme ontwikkeling laten zien, T68i -> T610/630. Zelfde geldt voor Samsung. Nokia komt met niks vernieuwds aan, tis constant een zogenaamd nieuw toestel terwijl het eigenlijk om een super kleine wijziging gaat.
De Nokia 6100, 6610 en 7210 zijn kwa software nagenoeg gelijk aan elkaar. Verschillen zijn miniem. Nokia 3350 en 6600. Meest recenste voorbeeld de 7250 en 7250i...
Verwijderd
In nederland zelf ?Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 22:17:
15 januari is de release datum, heb ik net te horen gekregen van een SE medewerker die dat verzorgd
[off topic]
EDIT: wel raar, in FireBird zie je telkens de reply's met quotes ietsje breder uitspringen links en rechts ..
[/off topic]
[ Voor 26% gewijzigd door Tofu op 29-12-2003 22:24 ]
Verwijderd
JOEHOEVerwijderd schreef op 29 december 2003 @ 22:17:
15 januari is de release datum, heb ik net te horen gekregen van een SE medewerker die dat verzorgd
Is er al een introductieprijs bekend?
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Kan je verzekeren dat die Nokia 6230 zeker heel duur gaat worden. Nokia gaat het toestel lanceren als high-tech toestel. Daarnaast weten ze, dat de grote massa wacht op dit toestel en ook koopt...net zoals bij de nokia 6600 (blijft voor mij nog steeds een geupdate 3650Spider_NL schreef op 30 december 2003 @ 21:08:
Wow dat is wel heel erg goedkoop itt de waarschijnlijk dure 6230 die ook uit komt.
De SE T630 zal gewoon in de prijsklasse vallen van de Z600. Tis niks minder dan een geupdate T610, gelukkig weet men dat ook bij SE. Toestel schijnt al buiten europa voor een kleine 500 dollar te koop te zijn. Het prijsverschil tussen de Z600 en de T610 is ook niet dramatisch... met mijn huidige abbo (T-mobile 300) kleine 30 euro.
Duss in princiepe maakt t denk ik niet uit of ik net een paar dagen voor t einde van mn contract de t630 had genomen OF de telefoon zelf koop omdat t even duur zou zijn. Toch wel jammer ach helaas.
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Verwijderd
Yups, rond de 450E als hij uitkomt, als je dan ff een maandje wacht zal hij rond de 400 zijn en de T610 die nu nieuw rond de 350 is zal dan rond de 300 zijn
Verwijderd
Verwijderd
Wat er gebeurd is ligt niet aan mij, en ik ondervind er nog haast dagelijks problemen mee.
Ik weet heel goed dat er mensen naar me op zoek zijn, maar eens moeten ze eens snappen dat ik niet de hand erin heb gehad wat er gebeurd is, en ik heb mijn uiterste best gedaan de boel op orde te krijgen.
Als je het volledige verhaal wilt, mail je maar, maar NIET in dit topic.
Op zich gebruik ik dat mailadres als mail-catcher, maar zal het deze dagen wel in de gaten houden.
En nogmaals, houd er nu over op aangezien ik hier niet de schuld aan heb.
Er zijn veel radeloze mensen, en ik ook, als het zo doorgaat moet ik het met mijn leven bekopen en de politie doet er niets aan.
"Er zijn in de maand december zoveel email aanvragen binnen gekomen waardoor er wat fout gelopen is. Niet gezien dat het over de T-630 ipv de T-610 waar wij prijs voor doorgegven hadden. De T-630 zal rond de 450€ kosten en normaalgezien eind januari binnen komen."
Einde januari: 450€ dus
Verwijderd

Sony Ericssson T630 vs Nokia 6230...
Zelfs de naamgeving bijna
Verwijderd
Ja jij bent de enige overeenkomsten duidelijk ziet.Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 12:32:
Ben ik nou de enige die de overeenkomsten wel heel duidelijk ziet?
[afbeelding]
[afbeelding]
Sony Ericssson T630 vs Nokia 6230...
Zelfs de naamgeving bijna
Die 2 lijken totaal niet op mekaar.
Ja op de toetsen na ja
Verwijderd
"strip" aan de zijkant, etc...
Ook hóe de toetsen in de telefoon liggen... /me vindt ze erg op elkaar lijken...
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 13:22 ]
Tja, het zijn allebei mobiele telefoons...Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 13:21:
Kijk naar de toetsen, zoals je zelf aangaf, de algemene vorm, de positie van het beeldscherm, de positie van het logo ten op zichte van het luidspreker"gat", de
"strip" aan de zijkant, etc...
Ook hóe de toetsen in de telefoon liggen... * wicher|IA vindt ze erg op elkaar lijken...
En hebben het standaardontwerp van een mobiele telefoon, en allebei op een nogal klassieke, kubistische manier uitgevoerd.
Dan lijken ze al snel nogal op elkaar.
Verwijderd
maar waarom 150 EUR extra voor alleen dat scherm eigenlijk
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 16:17 ]
Verwijderd
Hij moet ook nog een beter ontvangst hebben dan de T610.Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 16:04:
laat maar komen :-)
maar waarom 150 EUR extra voor alleen dat scherm eigenlijk
En er zit wat andere software op (My Friends) en hij ziet er wat (persoonlijk) veel mooier uit.
Het leuke is, dat ik hem van Fok! gekocht heb, hoop hem snel te ontvangen! Als er interesse in is, wil ik wel foto's/review maken...
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 21:29 ]
Verwijderd
Die interesse is er altijd.Jelte schreef op 03 januari 2004 @ 15:37:
[...]
Als er interesse in is, wil ik wel foto's/review maken
Mail/ICQ/MSN Cutebritney of Korakal maar, dan kunnen hun die eer voor jou reserveren.
Ennûh... Veel Succes met het maken van een review.
[ Voor 42% gewijzigd door Korakal op 05-01-2004 00:41 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door Korakal op 05-01-2004 00:42 ]
Verwijderd
Ik vraag me af of er niks aan de batterij verbeterd is..?
en de snelheid van het toestel?
Ik hoop dat SE er niet zo'n marketing op na houdt als Nokia doet, door ipv firmware versies te updaten een heel nieuw toestel te publiceren.
Verwijderd

wat ik me afvroeg was wat dat is naast de cameralens rechts op de foto? ik heb de SE na gepluisd maar geen woord erover gevonden?
Een spiegeltje, zodat je van jezelf een mooie foto kan maken!Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 00:18:
[afbeelding]
wat ik me afvroeg was wat dat is naast de cameralens rechts op de foto? ik heb de SE na gepluisd maar geen woord erover gevonden?
Verwijderd
Ik wil met klem vragen om ontopic te blijven en het ruziën en elkaar aftroeven over wie het l337ste is omdat 'ie wel of niet de telefoon eerder heeft buiten GoT om te regelen.
Verwijderd
Oei, dat valt me toch tegen. De Z600 (die toch eigenlijk hetzelfde is) kan je nu al voor 325 EUR op de kop tikken. En die is pas een maandje of 2 op de markt.Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 23:12:
[...]
Yups, rond de 450E als hij uitkomt, als je dan ff een maandje wacht zal hij rond de 400 zijn en de T610 die nu nieuw rond de 350 is zal dan rond de 300 zijn
Je bent trouwens gek als je vandaag de dag 350 EUR voor een T610 betaalt, in de pricewatch staat ie voor 290 EUR.
Ik hoop de T630 toch wel aan het einde van januari voor 150 EUR met een verlenging van een T-Mobile 150 abbo te kunnen krijgen, maar misschien is dat te optimistisch.
Verwijderd
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=47293
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 14:51 ]
ZEEEER Mooi!!

Verwijderd
Verwijderd
Ik hoop die van mij morgen te ontvangen zodat ik de eerste live-pics kan posten
Verwijderd
www.sonyericsson.com/spg....r=page%3DC2_1_95%26B%3Die
Verwijderd
De zwarte wordt dus een T-Mobile versie... jammer.Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 17:18:
nog meer informatie hierover (helaas iets minder leuk)
www.sonyericsson.com/spg....r=page%3DC2_1_95%26B%3Die
Ik vind het wel erg jammer, maar je kan em waarschijnlijk ook flashen met gewone firmware duz...
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 19:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
Maar je wil zowiezo toch geen telefoon welke er ook als speciale T-Mobile versie is? Tenminste ik niet.Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 21:55:
ik denk dat jullie het mis hebben. er zijn 2 zwarte versies, 1 standaard en 1 met mobielproviderlogo. denk maar eens aan bijv de T610 die heb je ook met en zonder logo.
Als ik een T610 had zou ik ook niet voor dat blauwe frontje gaan omdat T-Mobile die ook heeft. Vind het niet zo leuk dat de hele wereld er mee omloopt... Maja, dat is vast persoonlijk
Verwijderd
kleur frontje maakt me niet uit, de logo vind ik lelijk van zowel vodafone als tmobile en andere providers. ik heb gelukkig een T610 zonder logos of providertroep zitten. als vodafone mij 1 had aangeboden met hun logo erop zou ik het NOOIT hebben aangenomen.Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 22:00:
Maar je wil zowiezo toch geen telefoon welke er ook als speciale T-Mobile versie is? Tenminste ik niet.
Als ik een T610 had zou ik ook niet voor dat blauwe frontje gaan omdat T-Mobile die ook heeft. Vind het niet zo leuk dat de hele wereld er mee omloopt... Maja, dat is vast persoonlijk
als ik de zwarte frontje kan bemachtigen zonder logo erop koop ik um, tenminste als hij in het echt ook net zo mooi is.
maar ik snap waar je heen wilt jelte.... niet meer zo unieke mobiel maar dat was te verwachten als zowat iedereen die zwart frontje mooi vind en hem gaat kopen krijg je toch weer hetzelfde.....
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 22:11 ]
Verwijderd
Ja, ben het ook met je eens. Ik krijg nu 1 met wit frontje, maar het lijkt me wel leuk om na een half jaar ofzo hem om te toveren in een zwarte (idd ook zonder logo's en als niet iedereen er mee om loopt) zodat je dan een "nieuwe telefoon" hebt.Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 22:10:
[...]
kleur frontje maakt me niet uit, de logo vind ik lelijk van zowel vodafone als tmobile en andere providers. ik heb gelukkig een T610 zonder logos of providertroep zitten. als vodafone mij 1 had aangeboden met hun logo erop zou ik het NOOIT hebben aangenomen.
als ik de zwarte frontje kan bemachtigen zonder logo erop koop ik um, tenminste als hij in het echt ook net zo mooi is.
edit:
maar ik snap waar je heen wilt jelte.... niet meer zo unieke mobiel maar dat was te verwachten als zowat iedereen die zwart frontje mooi vind en hem gaat kopen krijg je toch weer hetzelfde.....
Vind het zwarte frontje trouwens evenmooi als de witte, heb niet echt 1 voorkeur
Verwijderd
En omdat ik tevreden ben over mijn T610, heb hem nu weer in gebruik, ga ik zodra de T630 uit is, mijn SX1 ruilen voor de T630. Ik vind het gewoon mooi, en ik vind trouwens de witte het mooist, bij het zwarte vind ik het metalen kleurtje een beetje lelijk.
Maargoed de zwarte achterkant is wel weer erg mooi
Hoor alleen maar goede verhalen hierover eigenlijk..
Dus dat zou inderdaad moeten lukken ja.
We zullen alleen moeten wachten tot deze frontjes los te verkrijgen zijn.
Verwijderd
nog 1 keer offtopic, en daarna beter niet, anders krijgen we gezeik,Shiver23 schreef op 08 januari 2004 @ 09:22:
Beetje offtopic, maar hoezo was je SX1 een miskoop dan?
Hoor alleen maar goede verhalen hierover eigenlijk..
Lees mijn ervaringen in het Siemens SX1 topic, pagina 28 dacht ik zo. En die persoon die alles relativeerd, die is een beetje te Pro SX1, want niet alleen de mijne doet het, ook andere hebben dezelfde problemen.
Sony Ericsson and T-Mobile today announce an exclusive partnership that will see the launch of the T630 camera phone starting in early February. A fashionable black version of the stylish phone will be sold for a limited period exclusively through T-Mobile in its European markets (Germany, United Kingdom, Austria, Netherlands, Czech Republic, Hungary, Croatia, Slovakia, and Poland).
Asus P4PE, Intel Pentium IV 2.66 Ghz., Corsair DDR 512MB PC3200, ATI Radeon 9700Pro 128Mb, Hauppauge WinTV PVR 350, Creative Soundblaster Live!, Tekram 390U3W, Plextor PX-40TSi, PX-W1210TS
Verwijderd
ik heb goed gelezen en heb toch alle vertrouwen in dat ik er 1 kan bemachtigen zonder logos erop (dus niet weggekrast of zo, gwoon zonder logos).El_Frigo schreef op 08 januari 2004 @ 11:31:
Als je goed leest .....
Ik heb trouwens besteld in Duitsland en heb hem vrijdag binnen.
wat heb je besteld in duitsland? frontje of het hele toestel? en welk kleur frontje?
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Geruchten gaan dat de telefoon 15 januari op de markt zal worden gezet. Voor rong-tones kun je beter kijken of de T610 het kan, phones zijn nagenoeg gelijk aan elkaar.ck2000nl schreef op 08 januari 2004 @ 19:12:
Iemand al enig idee wat de werkelijke release date is van deze telefoon? Hoe zit het trouwens met de ringtones? Kun je gewoon midi files oversturen mbv bluetooth en dat als ringtone gebruiken?
http://www.mobile-review....onyericsson-t630-en.shtml
als iemand em heeft ruilen tegen net nieuwe e700
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
Verwijderd
Review is wat vaag. Er wordt gezegd dat er hetzelfde scherm in zit als in een Z600, een TFD dus. Maar in de T630 zit in TFT scherm.Deacon schreef op 08 januari 2004 @ 19:39:
Review van 630
http://www.mobile-review....onyericsson-t630-en.shtml
als iemand em heeft ruilen tegen net nieuwe e700
Ook wordt gezegd dat het verschil tussen de T610 en de T630 het laagje plastic zijn dat over het beeldscherm zit
Beetje vaag allemaal...
Die witte model is niet lelijk (mijn mening)Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 21:16:
[...]
Review is wat vaag. Er wordt gezegd dat er hetzelfde scherm in zit als in een Z600, een TFD dus. Maar in de T630 zit in TFT scherm.
Ook wordt gezegd dat het verschil tussen de T610 en de T630 het laagje plastic zijn dat over het beeldscherm zit
Beetje vaag allemaal...
In het zwart vind ik hem wel super, als deze eerder dan de motorola V600 komt dan neem ik deze
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Dit topic is gesloten.
![]()