Is er iemand die het toestel al heeft, en ervaring heeft met de bereibaarheid en t-mobile? Aangezien dat het zwakte punt van de t610 was.
Verwijderd
Ik gebruikte een T610 met een Palm Tungsten T en dat werkte heel stabiel en fijn ja.Mooooody schreef op 30 januari 2004 @ 10:14:
heeft iemand de T630 (of evt. T610) al gebuikt i.c.m. een Palm Tungsten T3 (of andere bluetooth Palm)?
Zo ja, werkt dit stabiel en snel?
Nu gebruik ik de T610 met een iPAQ 5550 en dat werkt minder, maar wel goed
De handigste manier is gewoon alles via Outlook te laten lopen, dus je synced je PDA én je telefoon telkens met Outlook. (Ik doe hetzelfde met een T610 en een Palm T|3, keurig dezelfde agenda op desktop, PDA en telefoon).Tom schreef op 29 januari 2004 @ 20:14:
Ik denk er ook aan deze te gaan kopen. Mijn vraag is of die agenda en nummers die erin zitten, te synchroniseren zijn met Outlook? Ik heb tevens een iPaq die ik al dagelijks synchroniseer met outlook, zou handig zijn als ik beide aan kan sluiten (of de T630 synchroniseren met de iPaq in plaats van pc).
Hoe gaat dat, kan je 3 apparaten (pc, iPaq en gsm) handig up-to-date houden? Als ik bijv. een nummer invoer, dat ie dat meeneemt als contactpersoon naar m'n pc en iPaq.
(Deze vraag is ook voor mensen die al de T610 hebben, zal allemaal wel één pot nat zijn)
Het is vaak wel handig in de S/E software (die krijg je bij je telefoon GrimLord, geen third party software nodig!, XTNDConnect PC zit er gewoon bij!) een filter in te stellen dat hij bijv. alleen de afgelopen 2 weken en de komende 3 weken naar je telefoon synced, want anders is het geheugen van je telefoon meteen vol (die heeft wat minder ruimte daarvoor dan bijvoorbeeld een PDA, waar je probleemloos alle afspraken van de afgelopen 4 jaar in kunt laten staan).
Er is voor zover ik weet nog geen software om rechtstreeks tussen PDA's en telefoons te syncen (althans, niet dat ik weet, ik zou het graag hebben). Wel kun je vaak afspraken "beamen" tussen PDA en telefoon (via IR of BT) maar dat is weer zo omslachtig als het om veel afspraken gaat
Ik heb hem binnen
.
Zier er goed uit
Alleen 1 probleem. Hoe krijg ik die koortje aan mijn telefoon?? Ik zie alleen aan de onderkant een gaatje, maar hoe krijg ik hem daaraan vasst?
Staat niks in de handleiding
Zier er goed uit
Alleen 1 probleem. Hoe krijg ik die koortje aan mijn telefoon?? Ik zie alleen aan de onderkant een gaatje, maar hoe krijg ik hem daaraan vasst?
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Koordje??ken schreef op 30 januari 2004 @ 11:48:
Ik heb hem binnen.
Zier er goed uit![]()
Een mooi SE-koordje?
Dat wil ik ook wel bij mij T610.
Je moet die aan de onderkant bevestigen. Onder je batterijklepje zitten 2 gleufjes waar je het lusje in kan peuren.
PSN: Shiver23
Ok geluktShiver23 schreef op 30 januari 2004 @ 12:12:
[...]
Koordje??
Een mooi SE-koordje?
Dat wil ik ook wel bij mij T610.
Je moet die aan de onderkant bevestigen. Onder je batterijklepje zitten 2 gleufjes waar je het lusje in kan peuren.
Is idd een mooie SE loge koortje
Verwijderd
icm welk abbo heb je hem?
Tevens was het bij de T610 vrij eenvoudig te doen, je lust gewoon het draadje onder de batterij door.
Tevens was het bij de T610 vrij eenvoudig te doen, je lust gewoon het draadje onder de batterij door.
Even snel een pic geschoten van de SE koortje 
Zijn onderhand al genoeg andere foto's te vinden

Ik heb mijn T630 icm Orange Free 20 gekocht voor 150 euro, 1 jaar
Zijn onderhand al genoeg andere foto's te vinden

Ik heb mijn T630 icm Orange Free 20 gekocht voor 150 euro, 1 jaar
[ Voor 8% gewijzigd door ken op 30-01-2004 13:35 ]
Verwijderd
Ik heb ook besteld bij telecom4u.. jammer dat ik dat niet eerder heb gedaan er zijn daar 5 bestellingen gedaan (of net iets meer) en ze krijgen er deze week maar 4 binnen, dus nog ff wachten hehe =)
Verwijderd
Net ook maar hier besteld :d, nou maar wachtenVerwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 14:03:
Ik heb ook besteld bij telecom4u.. jammer dat ik dat niet eerder heb gedaan er zijn daar 5 bestellingen gedaan (of net iets meer) en ze krijgen er deze week maar 4 binnen, dus nog ff wachten hehe =)
Thanx, klinkt goed, denk dat ik ook maar voor de T630 ga. BInnenkort even in de winkel de T610 goed bekijken, en dan voor de T630 gaanPowerFlower schreef op 30 januari 2004 @ 11:01:
[...]
De handigste manier is gewoon alles via Outlook te laten lopen, dus je synced je PDA én je telefoon telkens met Outlook. (Ik doe hetzelfde met een T610 en een Palm T|3, keurig dezelfde agenda op desktop, PDA en telefoon).
Het is vaak wel handig in de S/E software (die krijg je bij je telefoon GrimLord, geen third party software nodig!, XTNDConnect PC zit er gewoon bij!) een filter in te stellen dat hij bijv. alleen de afgelopen 2 weken en de komende 3 weken naar je telefoon synced, want anders is het geheugen van je telefoon meteen vol (die heeft wat minder ruimte daarvoor dan bijvoorbeeld een PDA, waar je probleemloos alle afspraken van de afgelopen 4 jaar in kunt laten staan).
Er is voor zover ik weet nog geen software om rechtstreeks tussen PDA's en telefoons te syncen (althans, niet dat ik weet, ik zou het graag hebben). Wel kun je vaak afspraken "beamen" tussen PDA en telefoon (via IR of BT) maar dat is weer zo omslachtig als het om veel afspraken gaat
Of kom even langs didam.
Ik ga 'm zo ophalen
Heeft iemand enig idee of je 2 sims in zo'n telefoon kan doen? Dat ik mijn oude abbo en mijn nieuwe samen gebruik in die telefoon? Of zeg ik nu iets heel doms.
er zijn wel dual-sim kitjes voor oudere modellen. Vooral Nokia.jep schreef op 30 januari 2004 @ 17:08:
Heeft iemand enig idee of je 2 sims in zo'n telefoon kan doen? Dat ik mijn oude abbo en mijn nieuwe samen gebruik in die telefoon? Of zeg ik nu iets heel doms.
Voor de T610/630 heb ik ze nog niet gezien.
voor dat prijsverschil kun je met een kvk nummer gewoon een t68i kopen
Heb em zelf op m'n werk vandaag in mijn handen gehad, cool toestelletje! Wij zijn iets goedkoper dan The Phonehouse, namelijk 349.- voor een kaal toestelTom schreef op 30 januari 2004 @ 19:51:
net bij de Phonehouse hadden ze em ook
prijs los toestel: 420 euro![]()
![]()
grappenmakers
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
En waar werk jij ?ck2000nl schreef op 30 januari 2004 @ 21:31:
[...]
Heb em zelf op m'n werk vandaag in mijn handen gehad, cool toestelletje! Wij zijn iets goedkoper dan The Phonehouse, namelijk 349.- voor een kaal toestelFF wat geld bij elkaar scharrelen
Moet ook ff een goedkope shop in de buurd van Gent vinden ..
Tis geen online shop hoor, ik werk zelf bij de Mediamarkt in Zwolle in NLtofu schreef op 30 januari 2004 @ 21:41:
[...]
En waar werk jij ?![]()
Verwijderd
Idd, in de buurt van Gent ;-)tofu schreef op 30 januari 2004 @ 21:41:
[...]
En waar werk jij ?![]()
Orange World instelllingen voor T610 werken niet op de T630. Weet iemand of Orange World al werkt met de T630??
Verwijderd
Oh werkt hier gewoon hoor. Ik heb Orange Share (was toen nog share toen ik mijn T630 kreeg) naar mijn tel gestuurd, gewoon de T610 instellingen en werkt perfect. Net zoals de MMS en Wap instellingen...ken schreef op 31 januari 2004 @ 14:14:
Orange World instelllingen voor T610 werken niet op de T630. Weet iemand of Orange World al werkt met de T630??
Wel jammer dat ik hem nu niet meer als enigste heb
Hoe lang duurt het voordat je de instellingen krijgt?
Heb nog niks ontvangen na aanvraag?
Heb nog niks ontvangen na aanvraag?
Weet iemand of de modellen die bij de internetwinkels aangeboden worden wel of niet importmodellen zijn? Ik vraag me dat met name af over de modellen van gsmtrack.nl en telecom4u.nl omdat die al snel de modellen voor een redelijk prijs aanboden!
Heeft iemand dit mobiel gezien voor een redelijke prijs i.c.m vodafone 120 voor een jaar! Liefs met 1/2 aansluitkosten en bijv. 1e of 1e & 2de maand gratis of halve abonnementskosten, ik weet niet of deze of andere acties nog lopen! Ik kan hem namelijk alleen met 2 jarige abonnementen voor een redelijke prijs vinden i.c.m Vodafone!
Iemand enige idee of Belcompany hem nog aankomende week zal opnemen in haar assortiment ? (Ik lees namelijk dat de Phonehouse (duur!) en Mediamarkt hem als een van de weinige winkels hem al verkopen!)
Heeft iemand dit mobiel gezien voor een redelijke prijs i.c.m vodafone 120 voor een jaar! Liefs met 1/2 aansluitkosten en bijv. 1e of 1e & 2de maand gratis of halve abonnementskosten, ik weet niet of deze of andere acties nog lopen! Ik kan hem namelijk alleen met 2 jarige abonnementen voor een redelijke prijs vinden i.c.m Vodafone!
Iemand enige idee of Belcompany hem nog aankomende week zal opnemen in haar assortiment ? (Ik lees namelijk dat de Phonehouse (duur!) en Mediamarkt hem als een van de weinige winkels hem al verkopen!)
Dit is echt wel een mooi toestel. Ik vond de T610 er altijd een beetje goedkoop uitzien, maar dit ziet er een stuk professioneler uit.
Mazzelpik !! voor de mensen die hem hebben.
Mazzelpik !! voor de mensen die hem hebben.
Volgens mij zijn het import modellen. Ik had een mail gestuurd voordat ik de T630 had besteld en ik kreeg dit antwoord:robert-630 schreef op 31 januari 2004 @ 15:50:
Weet iemand of de modellen die bij de internetwinkels aangeboden worden wel of niet importmodellen zijn? Ik vraag me dat met name af over de modellen van gsmtrack.nl en telecom4u.nl omdat die al snel de modellen voor een redelijk prijs aanboden!
eurospec met nederlandse taal en engelse handleiding . . .
Met vriendelijke groet,
Dennis
www.GSMtrack.nl
Nu heb ik de foon en er zit gewoon nederlandse taal op, maar geen nederlandse handleiding dus ik heb het idee dat het import versies zijn...
@BurKan:
Jammer, maar de foon zelf werkt wel gewoon goed?
Al er iets mis mee is, kan je er gewoon naar de dealer mee?
--------
Andere al evaringen met deze foon bij Telecom4u? ook daar importmodellen?
Weet iemand of de foon standaard al met Vodafoon Live werkt! ?
--------
Andere al evaringen met deze foon bij Telecom4u? ook daar importmodellen?
Weet iemand of de foon standaard al met Vodafoon Live werkt! ?
Als het een importmodel betreft, kun je dan ook gratis bij een servicepoint van SE terecht voor nieuwe firmware?
Verwijderd
Tuurlijk, of dacht je dan dat je naar Duitsland moest om hem te laten flashenck2000nl schreef op 31 januari 2004 @ 20:00:
Als het een importmodel betreft, kun je dan ook gratis bij een servicepoint van SE terecht voor nieuwe firmware?
Service Points zijn wereldwijd
hmmmmm, ik kan dus ECHT NIET op de mijne wachten... ja, ik heb er ook eentje besteld, ben dus niet meer voor de T610 gegaan want deze vind ik mooier. a.u.b. geen foto's meer plaatsen totdat ik 'm ook heb
Zie dat je T-mobile hebt, werkt die combinatie van t630 en T-mobile een beetje. Aangezien er met de T610 en T68i aanzienlijke problemen waren/zijn?jep schreef op 31 januari 2004 @ 22:44:
*roffel roffel*
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind 'm echt top..
Ik quote mezelf even
Is dit normaal? Wel via de SE site een spel gedownload. Zonder dat er kosten vanaf is gegaan? Werkt Orange World nu wel??
[ Voor 7% gewijzigd door ken op 01-02-2004 00:06 ]
Ik heb het een dag, maar het werkt helemaal perfect.Waslijn schreef op 31 januari 2004 @ 23:29:
[...]
Zie dat je T-mobile hebt, werkt die combinatie van t630 en T-mobile een beetje. Aangezien er met de T610 en T68i aanzienlijke problemen waren/zijn?
Ziet er inderdaad goed uit. Het schermpje is bijvoorbeeld duidelijk beter dan dat van de T610, hoewel ik die al zo mooi vond...
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Ik heb een t610 en dit is werkelijk een klote telefoon, de menu structuur is te diep. Voordat je weer terug bent op de home scherm duurt het zeker drie of vier keer klikken op de terug knop. De foto's zijn bagger, heel korrelig en vreten ook nog eens geheugen. je kunt er misschien 10 tot 15 foto's op kwijt. Verder zijn de knoppen te klein, het voelt plastic aan en de jogdial is overgevoelig. Wat mijn betreft geen ericsson meer. Ik hoop van harte dat de nieuwe een stuk beter is uitgevoerd maar ik betwijfel het.
Is er inmiddels een P900 topic want ik ben verrekte nieuwsgierig naar de ervaringen van deze tel. Overigens wat kun je tegenwoordig vragen voor een tweede handse (6 maanden) eric t 610?
Is er inmiddels een P900 topic want ik ben verrekte nieuwsgierig naar de ervaringen van deze tel. Overigens wat kun je tegenwoordig vragen voor een tweede handse (6 maanden) eric t 610?
Verwijderd
euhm beste kerel de t630 is hetzelde als de t610 alleen uiterlijk is wat anders en 1 extra optie iets met friends nog wat... verder om eerlijk te zeggen vindt ik de t610 mooier maar dat is smaak natuurlijk maar neemt niet weg dat dit een zeer mooi toestelletje isVerwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 12:12:
Ik heb een t610 en dit is werkelijk een klote telefoon, de menu structuur is te diep. Voordat je weer terug bent op de home scherm duurt het zeker drie of vier keer klikken op de terug knop. De foto's zijn bagger, heel korrelig en vreten ook nog eens geheugen. je kunt er misschien 10 tot 15 foto's op kwijt. Verder zijn de knoppen te klein, het voelt plastic aan en de jogdial is overgevoelig. Wat mijn betreft geen ericsson meer. Ik hoop van harte dat de nieuwe een stuk beter is uitgevoerd maar ik betwijfel het.
Misschien meer iets voor het T610-topic....Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 12:12:
Als je de back-button 2 seconden inhoudt gaat je T610 in 1x terug naar het home scherm.
Ennuh....jogdial??? Weet je zeker dat je het niet over een andere gsm hebt?
Voor info over de P900....search?
Kan je met een simlock vrije T630 direct op Vodafone Live! of moet hij eerst door ze goedgekeurd worden, en dat je dan alsnog met het model op Live! kan?? Het zal toch niet noodzakelijk zijn een Vodafone versie met simlock te kopen ?(die zal vast nog wel uitkomen, ze hebben ook al de T610)
Verwijderd
en:Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 12:12:
Wat mijn betreft geen ericsson meer.
De P900 is een Sony Ericsson hoor!Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 12:12:
Is er inmiddels een P900 topic want ik ben verrekte nieuwsgierig naar de ervaringen van deze tel
Voor t-zones surfte ik naar t-mobile.nl en moest ik 2 sms'jes sturen. Je krijgt dan push msg's waarmee je mms/gprs/etc kunt installeren. Dit is bij Live! ongetwijfeld ook zo.robert-630 schreef op 01 februari 2004 @ 13:05:
Kan je met een simlock vrije T630 direct op Vodafone Live! of moet hij eerst door ze goedgekeurd worden, en dat je dan alsnog met het model op Live! kan?? Het zal toch niet noodzakelijk zijn een Vodafone versie met simlock te kopen ?(die zal vast nog wel uitkomen, ze hebben ook al de T610)
Verwijderd
GSMweb.nl heeft hem nu ook! En ze bieden hem goedkoper aan de dan de T610
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 14:21 ]
Jelte: Aangezien jij al meer ervaring hebt van de T630 icm Orange 
Gebruikt jij ook de Email functie van orange? Bij mij geeft die een fout van Server niet beschikbaar. (via orange mail)
[edit] Ik heb net een coole theme gemaakt op mijn computer. Nu wil ik deze op mijn T630 zetten. Is dit mogelijk via BT? Ik heb geen data kabel of IR. BT ga ik morgen kopen. Is dit mogelijk? [edit]
Gebruikt jij ook de Email functie van orange? Bij mij geeft die een fout van Server niet beschikbaar. (via orange mail)
[edit] Ik heb net een coole theme gemaakt op mijn computer. Nu wil ik deze op mijn T630 zetten. Is dit mogelijk via BT? Ik heb geen data kabel of IR. BT ga ik morgen kopen. Is dit mogelijk? [edit]
[ Voor 35% gewijzigd door ken op 01-02-2004 15:15 ]
Wie kan mij wat meer vertellen over het gebruik van ringtones i.c.m. de T610 of T630? Welke files stuur je over en wordt er van een MIDI altijd een poly ringtone gemaakt of zit daar verschil in?
Thnx
Thnx
ik zie emniet staan!?Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 14:20:
GSMweb.nl heeft hem nu ook! En ze bieden hem goedkoper aan de dan de T610
Idd, bij de losse toestellen staat ie niet....maar bij de abo's met toestellen wel
Verwijderd
Wat is nu eigenlijk de reden waarom ik een T630 zou moeten nemen ipv een T610
Hij is duurder, en ik heb nog geen noemenswaardige verschillen gezien
Verwijderd
Ik twijfel ook nog,Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 17:21:
Wat is nu eigenlijk de reden waarom ik een T630 zou moeten nemen ipv een T610Hij is duurder, en ik heb nog geen noemenswaardige verschillen gezien
pre's:
beter schermpje
misschien betere ontvangst met t-mobile
Vind de T610 wel mooier maar met de T630 kun je volgens mij niet veel meer.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 17:23 ]
Duurder komt vooral omdat het toestel nieuw is, bedrijven zoals de Phonehouse willen dan asociaal hoge prijzen voor vragen. Meer dan 100 euro verschil is gewoon dikke bullshit. Een mooi prijsvergelijk kun je zien op www.seonlineshop.nlVerwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 17:21:
Wat is nu eigenlijk de reden waarom ik een T630 zou moeten nemen ipv een T610Hij is duurder, en ik heb nog geen noemenswaardige verschillen gezien
Het prijs verschil zal uiteindelijk worden zoals de T610 - Z600 nu is. Een euro of 30-40 hooguit. De Z600 en de T630 verschillen namelijk helemaal nauwlijks van elkaar. Dus zodra de nieuwigheid eraf is zul je zien dat ie wat daalt.
Lekker eventjes wachten zou ik zeggen. Ik ga nu echt niet die winkeliers sponsoren, nee ze kunnen lekker de pot op!
Nopes de telefoon werkt helemaal top nog helemaal niks te klagen!!!!! En ik heb een 1 jarig fabrieksgarantie gekregen dusss en anders laat ik 'm gewoon makenrobert-630 schreef op 31 januari 2004 @ 17:04:
@BurKan:
-----------
Huuhhhh de Nokia 6230 en de SE Z1010 zijn nu ook al verkrijgbaar wat raar: www.phonestreet.nl
Verwijderd
Ik gebruik zelf de email funcite van Orange niet. Maar heb dit op mijn T68i wel gebruikt en dat is volgens mij hetzelfde. Dat moet allemaal gewoon werken. Het is alleen belangrijk de goede instellingen te hebben:ken schreef op 01 februari 2004 @ 14:25:
Jelte: Aangezien jij al meer ervaring hebt van de T630 icm Orange
Inkomende je eigen pop server.
Uitgaande de Orange smtp server.
En je kunt alles met BT naar je T630 zenden, dus ook je themes
Okeej vandaag had ik wat probleempjes met mn foon (t630)....met de spellen dan!Flatwhite schreef op 01 februari 2004 @ 18:31:
[...]
Nopes de telefoon werkt helemaal top nog helemaal niks te klagen!!!!! En ik heb een 1 jarig fabrieksgarantie gekregen dusss en anders laat ik 'm gewoon maken
Vandaag zat ik in de trein en wilde ik Vrally2 spelen en toen opeens liep ie vast
en
Toen ik thuis was had nog even Minigolf gespeeld en wat doet ie weer.... hij loopt vast!!!! En dit keer goed ook!!! Ik moest de tel. uit en aan doen...Duss heeft iemand anders ook een ervaring met dit probleem....
Tel. gekocht bij: Gsmtrack.nl icm. T-mobile
[ Voor 21% gewijzigd door Flatwhite op 02-02-2004 17:24 ]
Ik heb nog geen zon gezien, maar ik denk het niet. Dit is een TFT schermpje, ipv die andere. Mijn vorige telefoon met TFT ging ook perfect in de zon. 
Trouwens, mijn spelletjes lopen niet vast. Heb zelfs over bluetooth multiplayer gedaan 10 minuten. Geen probleem. Beetje vreemd dus
Trouwens, mijn spelletjes lopen niet vast. Heb zelfs over bluetooth multiplayer gedaan 10 minuten. Geen probleem. Beetje vreemd dus
Verwijderd
De email client van mijn t610 werkt perfect met orange. Je moet wel de instellingen voor Orange internet access gebruiken en niet share. Neem aan dat dit ook voor de t630 telt.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 17:58 ]
Kheb em vandaag ook gekocht en vind het een super ding 
Alleen krijg ik orange world niet aan de praat.. hij zegt dat het toestel niet competible is met Orange world
Hoe heb jij dat gedaan Jelte?
Alleen krijg ik orange world niet aan de praat.. hij zegt dat het toestel niet competible is met Orange world
Verwijderd
Gewoon Sony Ericsson T610 setting toe laten sturenNachtapotheker schreef op 02 februari 2004 @ 18:48:
Kheb em vandaag ook gekocht en vind het een super ding
Dat heb ik net ook laten doen maar dat geeft hetzelfde effectVerwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 19:09:
[...]
Gewoon Sony Ericsson T610 setting toe laten sturen
JazekersVerwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 19:13:
Even een vraagje.. Heeft de T630 de optie om een foto te laten zien van degene die belt?
Verwijderd
Mmm, vreemd. Orange dan maar even bellen en gewoon zeggen wat je probleem is (en zeggen dat je T610 hebt)Nachtapotheker schreef op 02 februari 2004 @ 19:17:
[...]
Dat heb ik net ook laten doen maar dat geeft hetzelfde effect
Verwijderd
Oke dan! Dat is wel leuk, kun je dan kleine thumbnails maken of moeten het echt fullsize foto's zijn die je gemaakt hebt? Zou wel jammer zijn, want dat betekent dat je geheugen heel snel vol zit
Ik heb gewoon foto's van personen als plaatje.
Vandaag de T630 gekocht en ik wil via BlueTooth ringtones en plaatjes oversturen, welke software moet ik hiervoor installeren? Heb alle software van de bijgeleverde software al geinstalleerd, maar hoe en met welk programma moet ik de verbinding tot stand brengen?
Bedankt!
Bedankt!
Verwijderd
gluur ff in de grote topic T610 1e post op 1e bladzijde en je weet hoe en wat. hardware matig zijn de T630 en T610 hetzelfde.......ck2000nl schreef op 02 februari 2004 @ 20:00:
Vandaag de T630 gekocht en ik wil via BlueTooth ringtones en plaatjes oversturen, welke software moet ik hiervoor installeren? Heb alle software van de bijgeleverde software al geinstalleerd, maar hoe en met welk programma moet ik de verbinding tot stand brengen?
Bedankt!
Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 7
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 21:16 ]
Gewoon je dongle installeren. Met rechts op een ringtone en dan send to -> bluetooth -> je telefoon. Je telefoon verwerkt 't dan.ck2000nl schreef op 02 februari 2004 @ 20:00:
Bedankt!
Verwijderd
Ik weet dat je verschillende themes voor de T610/T630 kan downloaden, maar bestaat er ook een programma dat je die zelf kan maken? Als je wisselt van theme veranderen de icoontjes op je "desktop" niet. Kunnen deze wel gewijzigd worden, want ze zijn echt lelijk! Laatste vraag, wat krijg je allemaal bij de T630? Telefoon, boekje en accu? Of nog meer? Dingen zoals een keycord, hoesje of wat dan ook...
Theme creatorVerwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 14:14:
Ik weet dat je verschillende themes voor de T610/T630 kan downloaden, maar bestaat er ook een programma dat je die zelf kan maken? Als je wisselt van theme veranderen de icoontjes op je "desktop" niet. Kunnen deze wel gewijzigd worden, want ze zijn echt lelijk! Laatste vraag, wat krijg je allemaal bij de T630? Telefoon, boekje en accu? Of nog meer? Dingen zoals een keycord, hoesje of wat dan ook...
Icoontjes op je desktop blijven altijd hetzelfde. Hier kan je niets aan veranderen.
Bij de T630 zit volgens de berichten zo'n klein keycordje.
Verwijderd
je krijgt er een polsstrap bij, oid, tenminste dat zag ik ergens.
Vraag me af of de t630 echt beter zal zijn dan de t610. Ik heb de t610 hier voor mij liggen, en de joystick is stuk, hij loopt vaak vast, en heeft een slecht bereik. Nu zou dat bereik probleem opgelost zijn bij de t630, maar om daarvoor nu hard naar de winkel te rennen? Een voordeel is wel dat je dan van die t-mobile versie af kunt komen.
Vraag me af of de t630 echt beter zal zijn dan de t610. Ik heb de t610 hier voor mij liggen, en de joystick is stuk, hij loopt vaak vast, en heeft een slecht bereik. Nu zou dat bereik probleem opgelost zijn bij de t630, maar om daarvoor nu hard naar de winkel te rennen? Een voordeel is wel dat je dan van die t-mobile versie af kunt komen.
Dat hij vaak vast loopt zal vast wel verbeterd zijn in de T630, aangezien de telefoons bijna identiek zijn, en al helemaal qua software (behalve het MyFriends gedoe dan). Lijkt me stug dat SE ouwe firmware in de T630 poept, maar het updaten van je T610 zou ook wel stukken helpen denk ikVerwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 14:39:
je krijgt er een polsstrap bij, oid, tenminste dat zag ik ergens.
Verwijderd
Ik kan hem helaas niet updaten, want heb a een t-mobile versie en b een mac, waardoor de datakabel niet werkt.
Die van mij loopt nooit vast en dat je joystick stuk is kan bij iedere gsm gebeuren lijkt mij.
Ik heb in ieder geval nergens last van en ben iedere dag nog blij met mijn telefoontje.
Waarom zou je de software niet kunnen updaten als je T-mobile hebt? Is onzin.
Ik heb in ieder geval nergens last van en ben iedere dag nog blij met mijn telefoontje.
Waarom zou je de software niet kunnen updaten als je T-mobile hebt? Is onzin.
het werkt!jep schreef op 02 februari 2004 @ 21:21:
[...]
Gewoon je dongle installeren. Met rechts op een ringtone en dan send to -> bluetooth -> je telefoon. Je telefoon verwerkt 't dan.
ikke maar al die software van SE installeren....alles gedeleted die software van de bijgeleverde cdrom
Zit de functie om te kijken hoeveel uur je accu nog mee gaat niet meer in de T630? Vond het wel een handige functie wat op mijn oude T68I zat.
Is er ook een optie om gelijk je nummer te verbergen voor alle personen in je adresboek?
[ Voor 27% gewijzigd door ck2000nl op 04-02-2004 00:28 ]
Verwijderd
ik wil de t630 of t610 kopen maar het toestenbord van de t610 vink mooier en de achterkant van de t630 mooierr dus nu wil ik weten of het scherm van de t630 echt een hele verbetering is?
Weet ik eigenlijk niet, maar met computer-programmatuur kan 't zowieso. Je kunt personen anoniem bellen uit je telefoonboek, naar 'meer' gaan en dan anoniem. Allemaal kan vast ookck2000nl schreef op 03 februari 2004 @ 17:05:
[...]
het werkt!
ikke maar al die software van SE installeren....alles gedeleted die software van de bijgeleverde cdrom
Zit de functie om te kijken hoeveel uur je accu nog mee gaat niet meer in de T630? Vond het wel een handige functie wat op mijn oude T68I zat.
Is er ook een optie om gelijk je nummer te verbergen voor alle personen in je adresboek?
Verwijderd
De T630 heeft wel een handiger toetsenbord. Alles zit aan elkaar dus je hebt grotere toetsen en kunt zo gemakkelijker typen.Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 12:53:
ik wil de t630 of t610 kopen maar het toestenbord van de t610 vink mooier en de achterkant van de t630 mooierr dus nu wil ik weten of het scherm van de t630 echt een hele verbetering is?
Het scherm is alleen overdag merkbaar. Veel mensen vergeten ook nog dat de T630 een beter ontvangst heeft dan de T610.
Verwijderd
waar baseer jij op dat ie een betere ontvangst heeft? zit er een andere attenne in dan?Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 13:10:
Het scherm is alleen overdag merkbaar. Veel mensen vergeten ook nog dat de T630 een beter ontvangst heeft dan de T610.
Jongens, waar knoop ik dat touwtje nou vast?
Kan 't niet vinden
Verwijderd
Als het goed is al ja. Dat is 1 van de veranderingen van de T610->T630:Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 13:19:
[...]
waar baseer jij op dat ie een betere ontvangst heeft? zit er een andere attenne in dan?
- Ander design.
- Beter scherm, 65k TFT
- Camera softwarematig op 640x480
- My friends messaging service.
- Beter ontvangst.
ik geloof aan de onderkant van het accu klepje, zie je 2 gaatjes...iets eruit schuiven en er weer in?jep schreef op 04 februari 2004 @ 13:35:
Jongens, waar knoop ik dat touwtje nou vast?Kan 't niet vinden
---> maar niemand weet of het bekijken van de batterijstatus nog in de T630 zit?
Verwijderd
battery klepje eraf touwtje door die 2 gleuven aan de onderkant en klepje er weer opschuiven. viola!!jep schreef op 04 februari 2004 @ 13:35:
Jongens, waar knoop ik dat touwtje nou vast?Kan 't niet vinden
@jelte dat de ontvangst van T630 beter zou zijn dan de T610 geloof ik niet zo, marketinggelul lijkt me.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 15:16 ]
Dit staat default uit, echter heb ik wel een optie in mijn flash software gezien om dit in te schakelen (t610) ik zal vanavond eens proberen of dit ook echt werkt.ck2000nl schreef op 04 februari 2004 @ 14:55:
[...]
ik geloof aan de onderkant van het accu klepje, zie je 2 gaatjes...iets eruit schuiven en er weer in?![]()
---> maar niemand weet of het bekijken van de batterijstatus nog in de T630 zit?
En die software matige verhoging van de camera resolutie mag daar ook bij.Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 15:12:
[...]
battery klepje eraf touwtje door die 2 gleuven aan de onderkant en klepje er weer opschuiven. viola!!
@jelte dat de ontvangst van T630 beter zou zijn dan de T610 geloof ik niet zo, marketinggelul lijkt me.
[ Voor 31% gewijzigd door |sWORDs| op 04-02-2004 15:42 ]
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Yes ik heb um, vandaag bij de belcompany gehaald. Het gaat om een EN-NL versie (dus met nederlandse handleiding!). Koste los 369 euro. Ik heb um met een T-mobile 300 verlenging 1 jaar voor 29 euro gehaald. Ja das een betere prijs dan de Phonehouse die mij een import aan wilde smeren voor 125 euro. Heb die verkoper zwaar uitgelachen
Zodra de phone klaar is met opladen en er wat mee heb gespeeld zal ik mijn bevindingen posten.
Zodra de phone klaar is met opladen en er wat mee heb gespeeld zal ik mijn bevindingen posten.
[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 04-02-2004 16:32 ]
Ik hem nu ook
(ook NL versie)
Wat me wel even opviel is dat het online knopje aan de rechterkant niet klikt ofzo. Dus ik bedoel dat je er maar licht op hoeft te drukken. De kopjes aan de linkerkant (+ en - enzo) klikken wel als je ze indrukt.
Heb iedereen dat ook
Wat me wel even opviel is dat het online knopje aan de rechterkant niet klikt ofzo. Dus ik bedoel dat je er maar licht op hoeft te drukken. De kopjes aan de linkerkant (+ en - enzo) klikken wel als je ze indrukt.
Heb iedereen dat ook
[ Voor 4% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 04-02-2004 18:09 ]
Hmm dit geeft een andere extra optie in mijn telefoon waarmee ik tussen battery 1, 2 en off kan kiezen. Kan iemand kijken of hij een batterij optie in het instellingen menu heeft?sWORDs schreef op 04 februari 2004 @ 15:41:
[...]
Dit staat default uit, echter heb ik wel een optie in mijn flash software gezien om dit in te schakelen (t610) ik zal vanavond eens proberen of dit ook echt werkt.
Als ik 1 kies krijg ik een raar text vlak over mijn achtergrond waar onderandere het percentage batterij in staat.
[ Voor 12% gewijzigd door |sWORDs| op 04-02-2004 18:32 ]
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Verwijderd
Yahoo
Kom net thuis en zie dat de postbode een kennisgeving heeft achtergelaten dat er een pakketje van Telecom4u is! Morgen kan ik eindelijk m'n T630 ophalen
....en dat voor maar 297 eurie's + 240 euro retour na verlenging van mijn Orange 30 met 1 jr!
Kom net thuis en zie dat de postbode een kennisgeving heeft achtergelaten dat er een pakketje van Telecom4u is! Morgen kan ik eindelijk m'n T630 ophalen
....en dat voor maar 297 eurie's + 240 euro retour na verlenging van mijn Orange 30 met 1 jr!
Verwijderd
Hehe ik heb hem ook
.
Vandaag kwam ik thuis lag een mooi doosje op tafel
.
Damm wat een relaxe telefoon , echt een verbetering ten opzichte van een siemens c55.
Moet wel super aan het menu wennen , maar echt brute telefoon! Mooi scherm , moet alleen wachten op me nieuwe toetsenbord van logitech dinevo. Daar zit namelijk een bluethootie bij
Vandaag kwam ik thuis lag een mooi doosje op tafel
Damm wat een relaxe telefoon , echt een verbetering ten opzichte van een siemens c55.
Moet wel super aan het menu wennen , maar echt brute telefoon! Mooi scherm , moet alleen wachten op me nieuwe toetsenbord van logitech dinevo. Daar zit namelijk een bluethootie bij
57 euro voor die foon is netjes...mooi prijsje!Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 18:31:
Yahoo![]()
In hoeverre is deze phone te vergelijken me de Z600 ? Issie niet gewoon hetzelfde ?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
Kan ik de telefoonnummers van mijn oude simkaart kopieren naar mijn T630?
Bespaart mij een hoop werk!
Bespaart mij een hoop werk!
Dit topic is gesloten.