Wat een gedoe! Ik snap er weer geen snars van. Ik ga maar weer eens informeren.
Verwijderd
http://www.blazemp.com/downloads.html
met dit programma kan je gaan converten naar andere formaten om dan met de nokia converter te gaan omzetten naar 3GP.
weet er iemand hoe ik fullscreen kijk ?
*edit*
nog een vraagje. De opera browser zou erin zitten, maar ik kan nergens een programma opstarten 'opera'.
waar kan ik dat ergens vinden op mijn foon?
met dit programma kan je gaan converten naar andere formaten om dan met de nokia converter te gaan omzetten naar 3GP.
weet er iemand hoe ik fullscreen kijk ?
*edit*
nog een vraagje. De opera browser zou erin zitten, maar ik kan nergens een programma opstarten 'opera'.
waar kan ik dat ergens vinden op mijn foon?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 14:02 ]
Verwijderd
Namens Marverick kan ik melden dat er zojuist contact is geweest met Sendo. Uit hun mond heeft hij begrepen dat er geen enkele Sendo is teruggehaald en dat dus deze verhalen op onzin gebaseerd zijn! Ze moeten dus gewoon beschikaar zijn!
Ik heb net contact gehad met iemand van het call center.
Deze heer had nog nooit van dit toestel gehoord.
Sendo x meneer ?
Hoe schrijft u dat ?
Nee meneer, dit toestel hebben wij niet in ons assortiment.
Ik zei tegen die kerel, er zijn al mensen die hem hebben gekocht.
Nou dan zullen ze mischien een ander toestel bedoelen want wij verkopen hem niet.
Deze heer had nog nooit van dit toestel gehoord.
Sendo x meneer ?
Hoe schrijft u dat ?
Nee meneer, dit toestel hebben wij niet in ons assortiment.
Ik zei tegen die kerel, er zijn al mensen die hem hebben gekocht.
Nou dan zullen ze mischien een ander toestel bedoelen want wij verkopen hem niet.

Het call center?
Welk call center?
Welk call center?
PSN: Shiver23
Dit Call center...
BCC Rotterdam
Winkelcentrum Zuidplein
Zuidplein Hoog 605
3083 BH ROTTERDAM
(Winkelcentrum Zuidplein)
maandag: 13.00 - 17.30
dinsdag t/m vrijdag: 09.00 - 17.30
zaterdag: 09.00 - 17.00
Koopavond (vrijdag): 17.30 - 21.00
Betaald parkeren
BCC Call Center: 0900-0555
(0,30 Eurocent per minuut)
BCC Rotterdam
Winkelcentrum Zuidplein
Zuidplein Hoog 605
3083 BH ROTTERDAM
Betaald parkeren
Verwijderd
Kom net bij BCC vandaan, begin volgende week hebben alle filialen het toestel goed op voorraad. Er wordt ook niks uit de winkel gehaald. Volgens BCC heb ben alleen zij het toestel op dit moment en zal later ook Belcompany het toestel krijgen.
Dus als je het toestel snel wil hebben zal je volgens mij toch naar BCC moeten gaan. En 489 is niet duur!!!
Dus als je het toestel snel wil hebben zal je volgens mij toch naar BCC moeten gaan. En 489 is niet duur!!!
Verwijderd
alles komt goed dus.
inmiddels heb ik een DIVX film omgezet naar MPG, ik ga hem nu omzetten naar 3GP en dan op mijn foon proberen zetten
oh baby, i'm so excited
Verwijderd
ik heb samples van een dvd rip gezet op hoge en normale kwaliteit met die nokia converter. je ziet een klein verschil op de pc.
een avi van 699 MB wordt door de nokia converter omgezet tot 31,1 MB 3GP bestand. geniaal is dat. Hoge kwaliteit verdubbelt dat, maar zoals ik al zei, je ziet weinig verschil. enkel dat het geluid soms tikt.
maar dan nog, 60 MB voor een grote film, dat is 1 tiende.
een avi van 699 MB wordt door de nokia converter omgezet tot 31,1 MB 3GP bestand. geniaal is dat. Hoge kwaliteit verdubbelt dat, maar zoals ik al zei, je ziet weinig verschil. enkel dat het geluid soms tikt.
maar dan nog, 60 MB voor een grote film, dat is 1 tiende.
Verwijderd
Zo wat een gedoe zeg. Ik heb wat contact gehad met Sendo. Alles berust op onzin. Daarnaast kan ik het volgende melden:
endo X nu in Nederland verkrijgbaar
Smart-phone met VGA-camera, foto-messaging en te personaliseren kleurenscherm
Birmingham, 29 juli 2004 - De Sendo X, de krachtige multimedia-smartphone van Sendo, internationaal producent van mobiele telefoons, is vanaf nu in Nederland verkrijgbaar. De stijlvolle GPRS-telefoon is te koop bij BelCompany (vanaf week 32) en BCC. De verkoopadviesprijs - zonder SIM-kaart - ligt tussen de 449 en 469 euro. De prijs van het toestel in combinatie met een abonnement is afhankelijk van de provider. De Sendo X is niet verkrijgbaar met pre-paid-kaart.
De Sendo X is voorzien van video-, audio-, camera-, connectiviteits- en internetfunctionaliteit. De Sendo X is een compacte en lichte triband-telefoon. De telefoon is bovendien uitgerust met het revolutionaire Sendo Now!-scherm. Dit te personaliseren openingsscherm biedt een snelle toegang tot favoriete websites, documenten en veelgebruikte applicaties. De Sendo X is gebaseerd op het Symbian OS. Met de 200 euro aan gratis software is de Sendo X een zeer complete telefoon.
Illustraties zijn te downloaden van de 'imagegallery' op de Sendo-website: http://www.sendo.com/news/images.asp
endo X nu in Nederland verkrijgbaar
Smart-phone met VGA-camera, foto-messaging en te personaliseren kleurenscherm
Birmingham, 29 juli 2004 - De Sendo X, de krachtige multimedia-smartphone van Sendo, internationaal producent van mobiele telefoons, is vanaf nu in Nederland verkrijgbaar. De stijlvolle GPRS-telefoon is te koop bij BelCompany (vanaf week 32) en BCC. De verkoopadviesprijs - zonder SIM-kaart - ligt tussen de 449 en 469 euro. De prijs van het toestel in combinatie met een abonnement is afhankelijk van de provider. De Sendo X is niet verkrijgbaar met pre-paid-kaart.
De Sendo X is voorzien van video-, audio-, camera-, connectiviteits- en internetfunctionaliteit. De Sendo X is een compacte en lichte triband-telefoon. De telefoon is bovendien uitgerust met het revolutionaire Sendo Now!-scherm. Dit te personaliseren openingsscherm biedt een snelle toegang tot favoriete websites, documenten en veelgebruikte applicaties. De Sendo X is gebaseerd op het Symbian OS. Met de 200 euro aan gratis software is de Sendo X een zeer complete telefoon.
Illustraties zijn te downloaden van de 'imagegallery' op de Sendo-website: http://www.sendo.com/news/images.asp
Idd, dikke onzin, ben net uit Ede terug en heb de mijne besteld! Heuiii!!! Volgens 1 vd medewerkers zijn er op het hoofdkantoor nog 189 beschikbaar. (Met mn eigen ogen op het beeldscherm gezien!) De losse toestel prijs ligt trouwens ietsje hoger. Ik mag nl. € 489,- betalen. Verschilt dit soms per filiaal? Mag hopen van niet...En Speedman, bedankt voor de tip voor het omzetten van filmpjes. Ik ga wel 'ns rondzoeken of ik een alternatieve mediaplayer kan vinden die wat meer formaten aankan. Ik heb zelf een conv. gevonden die rm, avi, mpeg en wmv in elkaar over kan zetten. Even googlen (of www.download.com) op "AVS VideoConvertor" en je hebt 'm.
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
even een reactie van een BCC medewerkertrimakassi schreef op 29 juli 2004 @ 18:36:
Idd, dikke onzin, ben net uit Ede terug en heb de mijne besteld! Heuiii!!! Volgens 1 vd medewerkers zijn er op het hoofdkantoor nog 189 beschikbaar. (Met mn eigen ogen op het beeldscherm gezien!) De losse toestel prijs ligt trouwens ietsje hoger. Ik mag nl. € 489,- betalen. Verschilt dit soms per filiaal? Mag hopen van niet...En Speedman, bedankt voor de tip voor het omzetten van filmpjes. Ik ga wel 'ns rondzoeken of ik een alternatieve mediaplayer kan vinden die wat meer formaten aankan. Ik heb zelf een conv. gevonden die rm, avi, mpeg en wmv in elkaar over kan zetten. Even googlen (of www.download.com) op "AVS VideoConvertor" en je hebt 'm.
Ik ben idd de sendo X al een tijd aan het volgen. De toestellen zijn inderdaad bij ons hoofdkantoor aanwezig alleen worden op 1 of andere manier nog niet uitgeleverd. Ik kan niet bevestigen of alle filialen van bcc ze aankomende week binnen krijgen! Ik hoop het overgens wel want ik ben er zelf ook wel naar opzoek....
Ik Houd jullie op de hoogte van eventuele nieuwtjes. Als ik hem in filiaal Eindhoven langs zie komen zal ik dezelfde avond hier even posten.
Verwijderd
Alle grote filialen hebben er 6 gehad en alle kleine 2 of 3. Er komt volgende week nog
een partij bij. Dit is mij gemeld door de hoofdverkoop van de BCC. Hij belde mij van-
middag.
een partij bij. Dit is mij gemeld door de hoofdverkoop van de BCC. Hij belde mij van-
middag.
Eindhoven is een groot filiaal maar ik heb er nog geen 1 in mijn handen gehad. en Ja, ik werk bij telefonie afdeling...Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 19:33:
Alle grote filialen hebben er 6 gehad en alle kleine 2 of 3. Er komt volgende week nog
middag.

Verwijderd
Ik heb de mijne ook vandaag opgehaald. Tot zover het beste nieuws.
Ik zou de andere bezitters willen vragen of zij ook bovenaan het scherm, bij de speaker, lijntjes zien in het glas. Het is lastig te omschrijven. Het ziet eruit als 2 lijnen in een V vorm (dus uiteindelijk 4 lijnen) die lopen naar de rand van de onderkant van de speaker. Als je het op het eerste oog ziet zou je denken (qua kleur van de lijnen) dat het lijnen van condens waren, maar dat is (na 4 uur open staan, met dit weer) natuurlijk uitgesloten. Heeft iemand anders dit ook? Anders ga ik namelijk zo direct terug ermee.
Ik zou de andere bezitters willen vragen of zij ook bovenaan het scherm, bij de speaker, lijntjes zien in het glas. Het is lastig te omschrijven. Het ziet eruit als 2 lijnen in een V vorm (dus uiteindelijk 4 lijnen) die lopen naar de rand van de onderkant van de speaker. Als je het op het eerste oog ziet zou je denken (qua kleur van de lijnen) dat het lijnen van condens waren, maar dat is (na 4 uur open staan, met dit weer) natuurlijk uitgesloten. Heeft iemand anders dit ook? Anders ga ik namelijk zo direct terug ermee.
Verwijderd
wat een heuglijke nieuwsdag
ik ga die AVS VideoConvertor zeker even uittesten ! bedankt voor de tip!
ik ga die AVS VideoConvertor zeker even uittesten ! bedankt voor de tip!
Verwijderd
zeker teruggaan, ik heb dit NIET !Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 20:13:
Ik heb de mijne ook vandaag opgehaald. Tot zover het beste nieuws.
Verwijderd
Ik hoor eigenlijk niemand meer over die Route66. Geldt die aanbieding nu nog steeds? En is het volgens jullie een goede deal? Of zijn er andere/betere/goedkopere alternatieven? Het lijkt wel alsof iedereen hem in ieder geval zonder 66 koopt, of is dat omdat niemand T-Mobile heeft/wil hebben.....
Verwijderd
GEEN ROUTE66 nemen. Wat een ruk pakket! Ik heb er vandaag weer meegereden. Het
is dat ik het moet testen, anders was ik al zelf over de MMC heen gereden. Wat een ruk
pakket. Het is nog lang niet klaar. Ik heb TomTom gezien werken een tijd geleden op de
Cebit 2004, dat wordt pas mooi.
is dat ik het moet testen, anders was ik al zelf over de MMC heen gereden. Wat een ruk
pakket. Het is nog lang niet klaar. Ik heb TomTom gezien werken een tijd geleden op de
Hmm, volgens de medewerker in Ede was er geen vuiltje aan de lucht. Als alles goed verloopt heb ik hem volgende week. Ik hou jullie (ook) op de hoogte.Daklem schreef op 29 juli 2004 @ 19:19:
[...]
even een reactie van een BCC medewerker
Ik ben idd de sendo X al een tijd aan het volgen. De toestellen zijn inderdaad bij ons hoofdkantoor aanwezig alleen worden op 1 of andere manier nog niet uitgeleverd. Ik kan niet bevestigen of alle filialen van bcc ze aankomende week binnen krijgen! Ik hoop het overgens wel want ik ben er zelf ook wel naar opzoek....
Ik Houd jullie op de hoogte van eventuele nieuwtjes. Als ik hem in filiaal Eindhoven langs zie komen zal ik dezelfde avond hier even posten.
Edit: Hahaha, ruk-pakket, kijk dat is duidelijke taal. Ik had zelf ook al zo'n vermoeden. Blij dat ik het niet gedaan heb. Maar Marv, begrijp ik het goed, kunnen we binnenkort TomTom op de X stampen??? Dat zou wel errug relaxed zijn!
/Edit
[ Voor 14% gewijzigd door trimakassi op 29-07-2004 21:12 ]
Verwijderd
Ok Marv thanx voor de waarschuwing. Maar goed, enig idee wanneer TomTom dan klaar is? Of is wayfinder een goed alternatief? Raar, ik dacht toch dat 66 wel een degelijk pakketje was... Ook niet voor iemand die het weinig gebruikt maar toch IETS wil hebben?Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 21:06:
GEEN ROUTE66 nemen. Wat een ruk pakket! Ik heb er vandaag weer meegereden. Het
Verwijderd
Van de TomTom website:
TomTom BV, leverancier van persoonlijke navigatiesystemen, komt met de eerste navigatie-oplossing voor smartphones in Europa. TomTom MOBILE, dat in maart van dit jaar tijdens CeBIT voor het eerst werd gedemonstreerd, zal aan het eind van deze zomer gelanceerd worden voor Nokia Series 60 en Microsoft Smartphone-toestellen.
....
TomTom MOBILE zal tegen het eind van deze zomer te koop zijn in Nederland, België, Duitsland, Italië, Groot Brittannië, Spanje, Zwitserland en Scandinavië.
TomTom BV, leverancier van persoonlijke navigatiesystemen, komt met de eerste navigatie-oplossing voor smartphones in Europa. TomTom MOBILE, dat in maart van dit jaar tijdens CeBIT voor het eerst werd gedemonstreerd, zal aan het eind van deze zomer gelanceerd worden voor Nokia Series 60 en Microsoft Smartphone-toestellen.
....
TomTom MOBILE zal tegen het eind van deze zomer te koop zijn in Nederland, België, Duitsland, Italië, Groot Brittannië, Spanje, Zwitserland en Scandinavië.
Verwijderd
dudes, jullie vergeten WAYFINDER.
ik heb dit tweedehands gekocht voor 280€ en het werkt zalig goed
hij brengt me overal heen
ik heb dit tweedehands gekocht voor 280€ en het werkt zalig goed
Verwijderd
Hi Sendo X lovers 
Ik heb nog niet de hele thread gescand, maar voor het geval het linkje er nog niet tussen staat, bij deze:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=108279
De Sendo X voor €459.45 eurootjes!!
Grtz,
QR
Ik heb nog niet de hele thread gescand, maar voor het geval het linkje er nog niet tussen staat, bij deze:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=108279
De Sendo X voor €459.45 eurootjes!!
Grtz,
QR
Verwijderd
i vond een fullscreen player voor movies, ik probeer nu de trial.
ik schreef een tutorial van het omzetten naar 3GP files. marv gaat em online zetten. hoop ik
Verwijderd
Ik ben alleen bij Wayfinder bang voor mijn dataverkeer als ik bv in de stad ben en lopend een route moet weten; dan moet ik de gehele route via GPRS inladen ipv hem vanuit mijn PC in te laden...Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 21:25:
dudes, jullie vergeten WAYFINDER.
ik heb dit tweedehands gekocht voor 280€ en het werkt zalig goed![]()
Verwijderd
Kijk mensen. Het werkt heel simpel!
Route66 niet nemen, dat pakket is niet klaar. Zit vol bugs en werkt erg bagger. Neem
Wayfinder. Per route gebruik je 7 Kb aan data. Haal zo min mogelijk kaartdata op en
je bent zo min mogelijk kwijt. Wayfinder brengt je altijd overal heen, omdat je altijd
de kaartdata up-to-date hebt. Dat is een voordeel, daarnaast zitten er nog veel meer
voordelen aan Wayfinder, omdat je via een SMS bericht ook kan navigeren. Gewoon
ff Wayfinder bellen en aangeven waar je heen wil. Dan sturen ze je een SMS en dan
kan je via die SMS en het adres daarin navigeren. SMS binnen en hoppa daar gaat
het navigatiesysteem. Iedereen moet zich niet zo druk maken over het dataverkeer,
dat is er maar amper.
Over TTmobile kan ik maar 1 ding zeggen. Lees het hier geplaatste stukje en lees
het heel goed. Dan lees je ook voor welke toestellen het pakket komt. Ik mag verder
niks zeggen, omdat ik onder een NDA zit (ondertekening van een document waarin
je aangeeft niks te mogen melden). (Ik zie namelijk wel meer dingen, die mensen
hier nog nooit gezien hebben, maar helaas kan je dan niks zeggen. Op het moment
dat er dan iets op het net staat weet ik het altijd al)
De tutorial komt online op www.symbianworld.nl. Ik ga hem zo plaatsen.
www.expansys.nl kan het toestel nog niet leveren. Zeker niet de komende weken.
Route66 niet nemen, dat pakket is niet klaar. Zit vol bugs en werkt erg bagger. Neem
Wayfinder. Per route gebruik je 7 Kb aan data. Haal zo min mogelijk kaartdata op en
je bent zo min mogelijk kwijt. Wayfinder brengt je altijd overal heen, omdat je altijd
de kaartdata up-to-date hebt. Dat is een voordeel, daarnaast zitten er nog veel meer
voordelen aan Wayfinder, omdat je via een SMS bericht ook kan navigeren. Gewoon
ff Wayfinder bellen en aangeven waar je heen wil. Dan sturen ze je een SMS en dan
kan je via die SMS en het adres daarin navigeren. SMS binnen en hoppa daar gaat
het navigatiesysteem. Iedereen moet zich niet zo druk maken over het dataverkeer,
dat is er maar amper.
Over TTmobile kan ik maar 1 ding zeggen. Lees het hier geplaatste stukje en lees
het heel goed. Dan lees je ook voor welke toestellen het pakket komt. Ik mag verder
niks zeggen, omdat ik onder een NDA zit (ondertekening van een document waarin
je aangeeft niks te mogen melden). (Ik zie namelijk wel meer dingen, die mensen
hier nog nooit gezien hebben, maar helaas kan je dan niks zeggen. Op het moment
dat er dan iets op het net staat weet ik het altijd al)
Ik heb em besteld bij BCC Rotterdam. Gewoon dit nummer bellen 010 2937896GreenEye schreef op 29 juli 2004 @ 14:45:
Dit Call center...
BCC Rotterdam
Winkelcentrum Zuidplein
Zuidplein Hoog 605
3083 BH ROTTERDAM
Betaald parkeren
Levertijd is 3 dagen, dus ik verwacht em volgende week te kunnen ophalen
Prijs was 489 EUR voor mij.
o.o
Dude, klinkt erg geheimzinnig allemaal zeg...en als je nou wel wat loslaat, krijg je dan de MIB's op je dak...???Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 22:04:
...
het heel goed. Dan lees je ook voor welke toestellen het pakket komt. Ik mag verder niks zeggen, omdat ik onder een NDA zit (ondertekening van een document waarin je aangeeft niks te mogen melden). (Ik zie namelijk wel meer dingen, die mensen hier nog nooit gezien hebben, maar helaas kan je dan niks zeggen. Op het moment dat er dan iets op het net staat weet ik het altijd al)
[ Voor 29% gewijzigd door trimakassi op 29-07-2004 23:07 ]
Wordt ie financieel uitgekleed en mag hij voor de rest van zijn leven geen mobiele telefoon meer aanrakentrimakassi schreef op 29 juli 2004 @ 23:04:
[...]
Dude, klinkt erg geheimzinnig allemaal zeg...en als je nou wel wat loslaat, krijg je dan de MIB's op je dak...???Hèhè, voordat ik nog meer b*llshit uit ga kramen zal ik eerst maar 'ns die tutorial lezen...
Heb die Converter al gedownload, die guide is zekers handig.
o.o
Hier dus:Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 22:04:
http://symbianworld.nl/forum/viewtopic.php?t=61
Weet iemand precies wat er bij het pakket zit?
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
Ik heb hem vanavond teruggebracht. De verkoper zei dat ie hem opnieuw zou bestellen (was de enige die ze hadden, en dat in het enige (officieel) filiaal in Den Haag!) . Volgens hem kan ik hem maandag of dinsdag verwachten, maar ik heb m'n twijfels gezien de kleine hoeveelheid die er is en het aantal filialen dat ze moet krijgen. Anders kan ik altijd nog zeggen dat ik degene die ik besteld heb in Rijswijk over wil laten brengen, lijkt me. Of ik ga er naartoe, maar ja is toch weer 11 min. fietsen ipv 4
Verwijderd
sneu voor je dragon, maar op termijn zal je blij zijn.
er is toch weinig software uit en ondertussen zoeken wij wel alles uit voor je
ik zit nu te klooien met een free programma voor fullscreen over de horizontale breedte te kunnen kijken
maar het loopt absoluut niet soepel. ik zoek nog de juiste codecs enzo
het programma heet smartmovie
www.lonelycatgames.com
als het goedkomt en ik kan ze echt spelen, dan denk ik het te kopen, nu loopt het te schokkerig en krijg ik geen geluid
er is toch weinig software uit en ondertussen zoeken wij wel alles uit voor je
ik zit nu te klooien met een free programma voor fullscreen over de horizontale breedte te kunnen kijken
het programma heet smartmovie
www.lonelycatgames.com
als het goedkomt en ik kan ze echt spelen, dan denk ik het te kopen, nu loopt het te schokkerig en krijg ik geen geluid
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 01:35 ]
Verwijderd
Alle filialen van BCC krijgen in de loop van de dag de Sendo X op voorraad en de prijs is 449,-
Verwijderd
fuck man 1000 gulden voor een gsmVerwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 09:06:
Alle filialen van BCC krijgen in de loop van de dag de Sendo X op voorraad en de prijs is 449,-![]()
![]()
![]()
![]()
Jep
Eindelijk hij staat nu ook op de BCC site dat ze 'm echt verkopen, wel exclusief dat dan weer wel!
//edit: linkje:
http://www.bcc.nl/modules...ItemId=1048&ContentId=183
Eindelijk hij staat nu ook op de BCC site dat ze 'm echt verkopen, wel exclusief dat dan weer wel!
//edit: linkje:
http://www.bcc.nl/modules...ItemId=1048&ContentId=183
[ Voor 34% gewijzigd door zwahiel op 30-07-2004 10:10 ]
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Nou ben ik aardig lijp, maar 449 voor een nieuwe telefoon me levensdagen niet. Voor een verlening van een jaar van me abbonement kost de 6600 gewoon niks.
Functionaliteit is bijna het zelfde alleen geen flitser en wat minder geheugen.
Functionaliteit is bijna het zelfde alleen geen flitser en wat minder geheugen.
Verwijderd
totaal onjuist.
geheugen is veel minder, snelheid van verwerking nog veel minder. bovendien zit er niet zoveel software op!
nouja, als je de sendo maar niks vindt, koop dan een 6600 he
geheugen is veel minder, snelheid van verwerking nog veel minder. bovendien zit er niet zoveel software op!
nouja, als je de sendo maar niks vindt, koop dan een 6600 he

Verwijderd
Inderdaad... Ook leuke telefoon alleen stuk groter volgens mij en Symbian 7
[ Voor 166% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 10:56 ]
Verwijderd
ondertussen heb ik wel geluiden als batterij op is.
het is zo dat je eerst een geluidje hoort dat zich een paar keer herhaalt, en uiteindelijk valt het licht van je scherm uit en wordt dit aangekondigt door nog een ander geluidje, maar je kan wel nog verder werken op je foon.
Uiteindelijk valt ie dan volledig uit.
het is zo dat je eerst een geluidje hoort dat zich een paar keer herhaalt, en uiteindelijk valt het licht van je scherm uit en wordt dit aangekondigt door nog een ander geluidje, maar je kan wel nog verder werken op je foon.
Uiteindelijk valt ie dan volledig uit.
Verwijderd
Weet iemand wanneer die Sendo X €449 is? Als ik namelijk terruga om hem op te halen ga ik (indien dat de nieuwe losprijs is) uiteraard die 40 euro terugvragen/ -eisen.
@Speedman
Inderdaad in zo'n geval kan je beter het zekere voor het onzekere nemen. Ik denk dat die plekken/strepen kwamen vanwege te grote druk op het glas bij het dichtmaken van de bovenkant. De bovenkant van het metaal was ook licht beschadigd (kon je alleen met direct licht erop zien). Wie weet wacht je langer en raakt die speaker op een of andere manier doorgebrand door die druk die erop is gezet. Heb ik ook een ontploffende gsm
@Speedman
Inderdaad in zo'n geval kan je beter het zekere voor het onzekere nemen. Ik denk dat die plekken/strepen kwamen vanwege te grote druk op het glas bij het dichtmaken van de bovenkant. De bovenkant van het metaal was ook licht beschadigd (kon je alleen met direct licht erop zien). Wie weet wacht je langer en raakt die speaker op een of andere manier doorgebrand door die druk die erop is gezet. Heb ik ook een ontploffende gsm
Kijk de sendo is de idiale telefoon, alleen toen de aanbiedinge kwam van 249 met route 66 en abbo was hij leuk maar om nou 450 euro neer te leggen voor een telefoon sorry.
maar ja die 249 met route 66 daar moest je ook een groot abo erbij nemen. Die 450 is denk ik de lose toestel prijs en dat is zeker niet veel voor zo een telefoon.
het is de prijs in combinatie met een abbonement, kijk maar op www.belcompagny.nl daar ben je al gauw 370 euro kwijt of meer
Verwijderd
Ik heb hem vandaag gekocht voor 449.Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 13:53:
Weet iemand wanneer die Sendo X €449 is? Als ik namelijk terruga om hem op te halen ga ik (indien dat de nieuwe losprijs is) uiteraard die 40 euro terugvragen/ -eisen.
Verwijderd
daarnet total system crash gehad met wayfinder.
ik was opweg in een route en ik wou een ander adres zoeken, netwerkfout en totaal geblokkeerd. ik moest zelfs de batterij eruithalen.
ik was opweg in een route en ik wou een ander adres zoeken, netwerkfout en totaal geblokkeerd. ik moest zelfs de batterij eruithalen.
Verwijderd
Yup, dat krijg je met Wayfinder. Het pakket wordt nog niet ondersteunt op de Sendo
X door Wayfinder zelf. Ze zijn daar heel druk mee bezig heb ik gehoord vandaag. Dus
hou hoop in de komende dagen/weken zal er een goede versie voor Wayfinder
gebruikers gaan komen.
X door Wayfinder zelf. Ze zijn daar heel druk mee bezig heb ik gehoord vandaag. Dus
hou hoop in de komende dagen/weken zal er een goede versie voor Wayfinder
gebruikers gaan komen.
Hmm, ik zie nu al een paar keer een prijs van € 449,- terwijl ik een aanbetaling voor € 489,- gedaan heb. Ga 'ns navragen of 't nu voor die 1e geldt.
heb net zelf een sendo x gekocht, zit er nu mee te spelen. Vooral met de media ringtones en filmpjes. wat me opvalt is dat als ik van sd kaart (heb er maar meteen 512 bij gekocht) een filmpje bekijk dat hij steeds happert in real one (er staat dan communiceert) erg irritant, alsof het programma niet buffert, of buffert en dan wacht totdat het buffer op is alvorens meer info in te laden.
ervaart iemand anders dit probleem?
ervaart iemand anders dit probleem?
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
ah eindelijk voor elkaar gekregen mijn mp3 als ringtone te gebruiken.
je moet je mp3 eerst omzetten naar 8khz 16bit mono wav file.
dan dit bestandje downloaden en ermee converten (gebruik niet het batch bestand, das alleen als voorbeeld bedoelt)
http://www.ericsson.com/m...ng/AMR_Converter_v_12.zip
daarna heb je dus een amr bestandje, die sleur je naar en pleur je in de c:\nokia\sounds\digital map van je sendo telefoontje.
dan kan je hem als het goed is afspelen met je voicerecorder, en je kan hem dan kiezen in de ringtone lijst (op alfabet!)
ps. het klinkt niet altijd erg goed, zorg dat vooral de melodie heel duidelijk is anders komt er niets goeds uit.
je moet je mp3 eerst omzetten naar 8khz 16bit mono wav file.
dan dit bestandje downloaden en ermee converten (gebruik niet het batch bestand, das alleen als voorbeeld bedoelt)
http://www.ericsson.com/m...ng/AMR_Converter_v_12.zip
daarna heb je dus een amr bestandje, die sleur je naar en pleur je in de c:\nokia\sounds\digital map van je sendo telefoontje.
dan kan je hem als het goed is afspelen met je voicerecorder, en je kan hem dan kiezen in de ringtone lijst (op alfabet!)
ps. het klinkt niet altijd erg goed, zorg dat vooral de melodie heel duidelijk is anders komt er niets goeds uit.
Verwijderd
@ Justice_strike
Wat je het beste kan doen is alle programma's die de kaart gebruikt uitgeschakeld
hebben staan. Dan de video opnemen en bekijken. Happert ie dan nog dan kan het
zijn dat de codecs niet helemaal goed is van je video. Je kan nog wel wat instellingen
wijzigen in het menu van de Realone player. Kijk of dat misschien helpt.
Wat je het beste kan doen is alle programma's die de kaart gebruikt uitgeschakeld
hebben staan. Dan de video opnemen en bekijken. Happert ie dan nog dan kan het
zijn dat de codecs niet helemaal goed is van je video. Je kan nog wel wat instellingen
wijzigen in het menu van de Realone player. Kijk of dat misschien helpt.
hoe weet je of alles afgesloten is 
ik denk dat alles afgesloten is, daarbij heb ik het ook geprobeerd toen alles zeker weten afgesloten was. Misschien de sd kaart te langzaam (
hoop het niet)
Hoe deinstalleer je eigenlijk een programma? ik bedoel ik had acrobat reader geinstalleerd maar die deed eht niet, en nu zit ik daar mee
zit nu die bestanden handmatig te verwijderen, maar er is ook geen fatsoenlijke originele backup op de cd (van de software op de phone dan) dus kan ook niet lukraak alles verwijderen.
je kan niet eens fatsoenlijk directories weghalen
ik denk dat alles afgesloten is, daarbij heb ik het ook geprobeerd toen alles zeker weten afgesloten was. Misschien de sd kaart te langzaam (
Hoe deinstalleer je eigenlijk een programma? ik bedoel ik had acrobat reader geinstalleerd maar die deed eht niet, en nu zit ik daar mee
je kan niet eens fatsoenlijk directories weghalen
[ Voor 52% gewijzigd door justice strike op 31-07-2004 00:17 ]
Verwijderd
Kijk goed een handleiding of een review lezen helpt heel wat.
Hou je de menutoets wat langer vast dan krijg je een taskmanager die je kan
gebruiken. Je ziet welke programma's er draaien. Met de "C" button kan je dan
de programma's afsluiten 1 voor 1.
Programma deinstalleren is ook enorm simpel. Ga naar instrumenten en dan
naar Toepassing beheer. Daar staan programma's en kan je ze zo wissen.
File Explorer ff installeren dan kan je zo alles wissen en bewerken. Kijk alleen
uit met dingen die NIET moeten mogen verwijderd. Dus op eigen risico gebruiken.
Je kan de file explorer vinde via de volgende link:
http://users.skynet.be/domi/download.html
Hou je de menutoets wat langer vast dan krijg je een taskmanager die je kan
gebruiken. Je ziet welke programma's er draaien. Met de "C" button kan je dan
de programma's afsluiten 1 voor 1.
Programma deinstalleren is ook enorm simpel. Ga naar instrumenten en dan
naar Toepassing beheer. Daar staan programma's en kan je ze zo wissen.
File Explorer ff installeren dan kan je zo alles wissen en bewerken. Kijk alleen
uit met dingen die NIET moeten mogen verwijderd. Dus op eigen risico gebruiken.
Je kan de file explorer vinde via de volgende link:
http://users.skynet.be/domi/download.html
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 08:49 ]
Verwijderd
die file explorer heb ik ook, echt een minimum dat je moet hebben !!
heel goed programma !
intussen heb ik irremote => via infrarood aan afstandsbedienen doen van tv stereo enz
pvplayer => films afspelen en streamen (iemand een stream voor gsm die ik kan testen?)
wireless irs => mirc op je sendo. getest; werkt perfect
agilemessenger => messenger programma compatible met ICQ, msn, yahoo messenger en nog enkele anderen. getest, werkt perfect.
call cheater => op de achtergrond geluiden doen afspelen zoals een bouwwerf, verkeer enz om je positie te 'cheaten'
fullscreencaller ofte fs caller => als iemand je belt zie je een fullscreenfoto
momenteel zoek ik nog andere handige apps. smartmovie werkt niet goed met de sendo, maar naar het schijnt is mobiclip ervoor geschikt. ik test het uit
*edit* mobiclip werkt niet op de sendo. hij zegt letterlijk deze versie wordt niet ondersteunt door deze mobiele telefoon.
BUMMER !
er bestaat dus geen programma die fullscreen draait. slecht
heel goed programma !
intussen heb ik irremote => via infrarood aan afstandsbedienen doen van tv stereo enz
pvplayer => films afspelen en streamen (iemand een stream voor gsm die ik kan testen?)
wireless irs => mirc op je sendo. getest; werkt perfect
agilemessenger => messenger programma compatible met ICQ, msn, yahoo messenger en nog enkele anderen. getest, werkt perfect.
call cheater => op de achtergrond geluiden doen afspelen zoals een bouwwerf, verkeer enz om je positie te 'cheaten'
fullscreencaller ofte fs caller => als iemand je belt zie je een fullscreenfoto
momenteel zoek ik nog andere handige apps. smartmovie werkt niet goed met de sendo, maar naar het schijnt is mobiclip ervoor geschikt. ik test het uit
*edit* mobiclip werkt niet op de sendo. hij zegt letterlijk deze versie wordt niet ondersteunt door deze mobiele telefoon.
BUMMER !
er bestaat dus geen programma die fullscreen draait. slecht
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 12:59 ]
nou ik weet niet welke handleiding jij hebt maar de gene die ik heb is uber crap, meer een quickstart. Ze verwijzen telkens naar een andere plek waar het ook niet uitgelegd wordt. Zelfs die ringtones moest ik zelf uitvissen 
is het trouwens normaal dat er maar 3 mb vrije geheugen is? (ram dus)
[ Voor 17% gewijzigd door justice strike op 31-07-2004 13:25 ]
Verwijderd
Dacht ik uiteindelijk ook .....
Heb nu een 'oude' N-Gage (die bijna hetzelfde kan) bij de BCC meegenomen voor 350 ouderwetse ballen.
Super dingetje voor dat geld. Radio, MP3, 60 series, alleen geen camera.
Is geen gemis, GSM foto's zien er toch (nog) niet uit.
Iedereen die hem in handen heeft gehad vind hem super >> "Wat een lauwe Taco GSM"
Wat ik nog het meeste mis is een keypad. Lekker MSNen is er gewoon niet bij. Wel jammer, want ik vind dat een killer-app. SE P910 lijkt me om die reden wel wat. Is ook niet zo duur.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 13:41 ]
Verwijderd
http://www.sendo.com/manu...User%20Guide%20-%20EN.pdfjustice_strike schreef op 31 juli 2004 @ 13:18:
nou ik weet niet welke handleiding jij hebt maar de gene die ik heb is uber crap, meer een quickstart. Ze verwijzen telkens naar een andere plek waar het ook niet uitgelegd wordt. Zelfs die ringtones moest ik zelf uitvissen
heel uitgebreide guide.
die 3MB geheugen vind ik ook maar raar
die IR lukt niet met mijn tv, ik zoek het verder uit
"momenteel zoek ik nog andere handige apps. smartmovie werkt niet goed met de sendo, maar naar het schijnt is mobiclip ervoor geschikt. ik test het uit 
er bestaat dus geen programma die fullscreen draait. slecht"
Smart movie is super goed, heb zelf nu nog de 6600 en draait perfect fullscreen Sendo x heeft eigen vga processor dus zou nog beter moeten zijn. SD is sneller dan MMC en draai vanaf een MMC. Als je me je email adres geeft kan ik je het programma mailen met crack en alle instellingen.
er bestaat dus geen programma die fullscreen draait. slecht"
Smart movie is super goed, heb zelf nu nog de 6600 en draait perfect fullscreen Sendo x heeft eigen vga processor dus zou nog beter moeten zijn. SD is sneller dan MMC en draai vanaf een MMC. Als je me je email adres geeft kan ik je het programma mailen met crack en alle instellingen.
Verwijderd
kenniani, geen warez op dit forum
smartmovie is gewoon niet compatible met sendo x
ik weet het, het klinkt raar, maar alleen pvplayer werkt goed, maar die is voor streaming en is ook niet fullscreen.
als je nog vragen hebt kan je me mailen via mijn profiel hier op GOT.
*edit* al die problemen hebben volgens mij te maken met de slechte codec voor AMR die op de sendo zit.
het geluid is soms slecht als je amr afspeelt. de sounds in wayfinder kraken soms ook erg. mp3 is dan totaal geen probleem. het ligt dus duidelijk aan AMR codec. misschien daarom dat de filmpjes hangen in smartmovie, want ik heb geen geluid. en het voorbeeldfilmpje zonder geluid hangt niet.
dit zou een indicatie kunnen zijn. werk aan de winkel voor SENDO dus !
smartmovie is gewoon niet compatible met sendo x
ik weet het, het klinkt raar, maar alleen pvplayer werkt goed, maar die is voor streaming en is ook niet fullscreen.
als je nog vragen hebt kan je me mailen via mijn profiel hier op GOT.
*edit* al die problemen hebben volgens mij te maken met de slechte codec voor AMR die op de sendo zit.
het geluid is soms slecht als je amr afspeelt. de sounds in wayfinder kraken soms ook erg. mp3 is dan totaal geen probleem. het ligt dus duidelijk aan AMR codec. misschien daarom dat de filmpjes hangen in smartmovie, want ik heb geen geluid. en het voorbeeldfilmpje zonder geluid hangt niet.
dit zou een indicatie kunnen zijn. werk aan de winkel voor SENDO dus !
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 15:32 ]
Ik heb hem ook vandaag gekocht, ik zal een van de weinige zijn met een orange 20 2jarige abo, hij was 139 euro (wat ik zelf best goedkoop vind)
Het is nu zoeken naar programma's voor op de Sendo.
Heb je dit bij de BCC kunnen regelen ?aryan schreef op 31 juli 2004 @ 16:38:
Ik heb hem ook vandaag gekocht, ik zal een van de weinige zijn met een orange 20 2jarige abo, hij was 139 euro (wat ik zelf best goedkoop vind)
Zo ja dan ren/fiets ik er volgende week ook heen
Ja bij BCC Utrecht. Ze hadden er volgens mij nog genoeg. Ik denk dat Sendo toch te lang heeft gewacht met die release en dat vele voor een andere hebben gekozenspacer schreef op 31 juli 2004 @ 18:05:
[...]
Heb je dit bij de BCC kunnen regelen ?
Zo ja dan ren/fiets ik er volgende week ook heen.
heb nog even gekeken op mijn sendo. in het info scherm wat onder extras staat.
totale aantal ram op de zendo is 13824, waarvan maar 4140k over is (dat is dus alleen met het info programmatje draaiend) dat is inderdaad erg weinig, heeft iemand anders dit? en zoniet hoeveel zou het ongeveer moeten zijn?
[ Voor 30% gewijzigd door justice strike op 31-07-2004 19:14 ]
Verwijderd
misschien wordt het met een geheugenkaart beter...
met EFexplorer kan je geheugen vrijmaken, niet veel, max 100kb
met EFexplorer kan je geheugen vrijmaken, niet veel, max 100kb
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 19:23 ]
ik heb een sd kaartje van 512, maar als het ram te weinig is kan je niet veel programma's opstarten. adobe reader werkt niet eens als je zoweinig geheugen hebt 
trouwens de reset doet het niet op mijn tel. ik volg de instructies (power off, charger erin, 5 ingedrukt houden, power aan, en wachten op een groene tik die ik niet krijg
alleen het pincode scherm
) heeft iemand hem kunnen resetten?
hmm die handleiding kunnen ze wel wat beter schrijven
er klopt niet echt veel van, heb hem nu wel gereset gekregen, maar gaat dus niet zoals het beschreven wordt. je moet dus de telefoon uitzetten, lader erin stoppen voordat je het sendo scherm ziet de 5 indrukken ingedrukt houden en de power knop indrukken waarna je een waarschuwingscherm ziet.
als je dus de batterij ziet om op te laden ben je in principe al te laat.
maar 4872kb ram standaard is ook niet veel
maar wel meer dan eerst 
wow ik weet al waarom hij zoveel geheugen in beslag neemt
heb net gesynched en ik heb iets van 200 nummers, meteen ook 572 kb minder aan ram
daar moet toch wel wat aan te doen zijn
trouwens de reset doet het niet op mijn tel. ik volg de instructies (power off, charger erin, 5 ingedrukt houden, power aan, en wachten op een groene tik die ik niet krijg
hmm die handleiding kunnen ze wel wat beter schrijven
als je dus de batterij ziet om op te laden ben je in principe al te laat.
maar 4872kb ram standaard is ook niet veel
wow ik weet al waarom hij zoveel geheugen in beslag neemt
[ Voor 56% gewijzigd door justice strike op 31-07-2004 19:56 ]
Verwijderd
Mensen als je aanmerkingen hebt mail ze mij dan gaan ze naar Sendo en kunnen
zij er wat aan doen. Leg goed uit wat je wil doen en wat niet lukt dan kan ik de
personen van Sendo dat precies aangeven en kunnen ze het sneller fixen. Ik ben
zelf ook niet kapot van de handleiding. Een beetje karig!
Een Ngage voor 350 Euro is wel erg veel of bedoel je 350 Gulden, want dan valt
het wel mee, maar is het toch nog veel voor een gedateerd toestel.
zij er wat aan doen. Leg goed uit wat je wil doen en wat niet lukt dan kan ik de
personen van Sendo dat precies aangeven en kunnen ze het sneller fixen. Ik ben
zelf ook niet kapot van de handleiding. Een beetje karig!
Een Ngage voor 350 Euro is wel erg veel of bedoel je 350 Gulden, want dan valt
het wel mee, maar is het toch nog veel voor een gedateerd toestel.
Verwijderd
heb gemaild
dudes !
als je telefoon hangt is DIT de oplossing !
To fix this, power on the handset while holding down the " 5 " key.
It will then ask to "CLEAR all memory ?"
Press the LEFT soft key (tick) to do this or the RIGHT soft key (cross) to cancel.
This will WIPE the handset back to the original settings, so anything you put in will be wiped, and will need to be re-entered, but hey, at least it's going again.
dudes !
als je telefoon hangt is DIT de oplossing !
To fix this, power on the handset while holding down the " 5 " key.
It will then ask to "CLEAR all memory ?"
Press the LEFT soft key (tick) to do this or the RIGHT soft key (cross) to cancel.
This will WIPE the handset back to the original settings, so anything you put in will be wiped, and will need to be re-entered, but hey, at least it's going again.
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 00:34 ]
Verwijderd
Vandaag werd ik gebeld door BCC dat ze eerder dan verwacht 2 nieuwe binnen hadden gekregen.
Dus ik er naartoe. Wat denk je? Beide nieuwe toestellen hebben dezelfde "strepen" in het scherm. Zijn dit soms test-versies met upgraded firmwares ofzo? Maandag ga ik naar een andere BCC waar ik hem besteld heb (en die nog niet gebeld had) en kijken of die daar het ook hebben. Op zich viel het bij die nieuwe 2 minder op (je ziet het ook het best met je telefoon uit), maar goed als je weet dat het er zit ga je je irriteren.
Ik kreeg wel vandaag al m'n 40 euro terug
Dus ik er naartoe. Wat denk je? Beide nieuwe toestellen hebben dezelfde "strepen" in het scherm. Zijn dit soms test-versies met upgraded firmwares ofzo? Maandag ga ik naar een andere BCC waar ik hem besteld heb (en die nog niet gebeld had) en kijken of die daar het ook hebben. Op zich viel het bij die nieuwe 2 minder op (je ziet het ook het best met je telefoon uit), maar goed als je weet dat het er zit ga je je irriteren.
Ik kreeg wel vandaag al m'n 40 euro terug
ik heb dat ook en ik ken meerdere (soorten) telefoons die dat hebben, is niet iets waar je je zorgen om moet maken, het is de bevestiging van het glas op de telefoon, die zit daar vast en daarom zie je van die lijnen daar
Verwijderd
zal idd dat zijn.
misschien heeft mijn telefoon dit ook, maar zie ik het niet eens.
ga er snel een halen
misschien heeft mijn telefoon dit ook, maar zie ik het niet eens.
ga er snel een halen
Verwijderd
Hier wil ir helemaal niet opstarten hij roept meteen toepassing afgesloten.Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 14:24:
[...]
die IR lukt niet met mijn tv, ik zoek het verder uit
Welke versie heb jij geprobeert speedman?
De nieuwste trail versie die bij handago is te d/l werkt hier dus niet
Verwijderd
LPI, ga naar de hoofdsite van die gozers. demoversie 1.47 is het geloof ik.
als je wil kan ik die demoversie ook nr je doorsturen
the_speedman apestaart hotmail dot com
als je wil kan ik die demoversie ook nr je doorsturen
the_speedman apestaart hotmail dot com
Verwijderd
ik had die ook al daar vandaan gehaald en geprobeert maar nope
same problem (toepassing is afgelsoten)
Ook geprobeert om eerst de file naar me foon te tranferren en dan op de foon zelf te installen maar dan ook hetzelfde probleem.
Ook geprobeert om eerst de file naar me foon te tranferren en dan op de foon zelf te installen maar dan ook hetzelfde probleem.
maverick ik weet niet wat je email is heb vluchtig nog even op je profiel gekeken maar kon het zo gauw niet vinden.
Aantal opmerkingen over de telefoon. Het is jammer dat je de contact gegevens niet op de sd kaart kwijt kunt, email sms en mms (of andere berichten) kun je ook niet op je sd kaartje kwijt, cache etc.. ook niet (mja maar of dit uitmaakt is nog een andere vraag)
ook kan je maar 1 emailbox tegelijk gebruiken (Als ik me niet vergis) das ook wel jammer.
verder werkt hij wel ok, hij loopt vaak vast, maar das omdat ik met veel software zit te klooien, en niet alles werkt altijd zo goed. Het enige wat ik dus echt jammer vind is dat je niet alles kan opslaan waar je dat wil.
weet iemand overigens wanneer de accesoires verkrijgbaar zijn (en dan metname de desklader)
Heb net minigps en whereami van psiloc geprobeerd, die doen het niet. total irremote voor de 3660 en de 6600 nokia geprobeerd en die doen het ook niet (meestal doen de programma's voor de 6600 nokia series het wel op de sendo maar deze dus niet)
ondertussen ook de andere versie van irremote geprobeerd (ook symbian 60) en deze doet het ook niet
misschien leuk om een lijstje te maken met programma's die het doen en welke het niet doen.
welke het niet doen bij mij:
dragonfire rpg demo
psiloc total irremote 3660 demo (horizontal layout)
psiloc total irremote demo
psiloc minigps (systeem fout)
psiloc whereami (systeem fout)
adobe acrobat reader (te weinig geheugen error)
wat doet het half:
psiloc screensaver (werkt maar sendox vraagt steeds om het af te sluiten na een paar minuten)
wat doet het in zijn geheel:
agile messenger
FExplorer
fullscreencaller (nog niet echt uitgeprobeerd maar nog geen problemen)
igo quickoffice
smartmovie (ook fullscreen, maar best langzaam
)
Aantal opmerkingen over de telefoon. Het is jammer dat je de contact gegevens niet op de sd kaart kwijt kunt, email sms en mms (of andere berichten) kun je ook niet op je sd kaartje kwijt, cache etc.. ook niet (mja maar of dit uitmaakt is nog een andere vraag)
ook kan je maar 1 emailbox tegelijk gebruiken (Als ik me niet vergis) das ook wel jammer.
verder werkt hij wel ok, hij loopt vaak vast, maar das omdat ik met veel software zit te klooien, en niet alles werkt altijd zo goed. Het enige wat ik dus echt jammer vind is dat je niet alles kan opslaan waar je dat wil.
weet iemand overigens wanneer de accesoires verkrijgbaar zijn (en dan metname de desklader)
Heb net minigps en whereami van psiloc geprobeerd, die doen het niet. total irremote voor de 3660 en de 6600 nokia geprobeerd en die doen het ook niet (meestal doen de programma's voor de 6600 nokia series het wel op de sendo maar deze dus niet)
ondertussen ook de andere versie van irremote geprobeerd (ook symbian 60) en deze doet het ook niet
misschien leuk om een lijstje te maken met programma's die het doen en welke het niet doen.
welke het niet doen bij mij:
dragonfire rpg demo
psiloc total irremote 3660 demo (horizontal layout)
psiloc total irremote demo
psiloc minigps (systeem fout)
psiloc whereami (systeem fout)
adobe acrobat reader (te weinig geheugen error)
wat doet het half:
psiloc screensaver (werkt maar sendox vraagt steeds om het af te sluiten na een paar minuten)
wat doet het in zijn geheel:
agile messenger
FExplorer
fullscreencaller (nog niet echt uitgeprobeerd maar nog geen problemen)
igo quickoffice
smartmovie (ook fullscreen, maar best langzaam
[ Voor 56% gewijzigd door justice strike op 01-08-2004 20:20 ]
Verwijderd
bedankt voor je mailtje speedman maar heelaas precies hetzelfde probleem.
wel erg vreemd ik heb niet het id dat ik iets verkeerds doe, installeer via pc connect werkt niet en ook niet als ik eerst de *.sis naar de foon copy en dan installeer
Toep. afgesl. TotalirRemote dat is de exacte foutmelding die ik krijg.
Edit: De installatie zelf gaat prima en zonder foutmeldingen alleen als ik de toepassing dan wil starten zie ik Common Security en dan Award winning blah die blah scherm en dan dus de foutmelding
wel erg vreemd ik heb niet het id dat ik iets verkeerds doe, installeer via pc connect werkt niet en ook niet als ik eerst de *.sis naar de foon copy en dan installeer
Toep. afgesl. TotalirRemote dat is de exacte foutmelding die ik krijg.
Edit: De installatie zelf gaat prima en zonder foutmeldingen alleen als ik de toepassing dan wil starten zie ik Common Security en dan Award winning blah die blah scherm en dan dus de foutmelding
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 20:16 ]
das dus een van de foutmeldingen die ik ook bij andere psiloc programma's zie. (niet alleen irremote dus)
Verwijderd
Het lijkt dus op een Psiloc-Sendo relatie! Humm, dat is interessant om aan te geven. Ik
zal daar wat mee doen.
- Kan je maar 1 mailbox toevoegen? Vreemd!
- Dingen die in het toestel zitten zoals contact gegevens op een geheugenkaart kwijt kan
geen enkele Symbian smartphone.
- Accessoires kunnen straks bij Sendo zelf en bij andere shops aangeschaft worden. Kijk
maar op www.expansys.nl
Verder nog andere vragen?
zal daar wat mee doen.
- Kan je maar 1 mailbox toevoegen? Vreemd!
- Dingen die in het toestel zitten zoals contact gegevens op een geheugenkaart kwijt kan
geen enkele Symbian smartphone.
- Accessoires kunnen straks bij Sendo zelf en bij andere shops aangeschaft worden. Kijk
maar op www.expansys.nl
Verder nog andere vragen?
Verwijderd
beste mensen,
ik heb ook problemen gehad met applicaties die vastliepen
toen heb ik mijn phone uitgezet en terug aan,
en dan Fexplorer gedelete en opnieuw geinstalled dat hielp wel
probeer eens een app link op een van de tabs te maken naar messenger bv
dat werkt niet bij mij
ik moet het opstarten via menu
ik heb ook problemen gehad met applicaties die vastliepen
toen heb ik mijn phone uitgezet en terug aan,
en dan Fexplorer gedelete en opnieuw geinstalled dat hielp wel
probeer eens een app link op een van de tabs te maken naar messenger bv
dat werkt niet bij mij
ik moet het opstarten via menu
Verwijderd
even tussen door ik dacht dat de telefoon van aluminium zou zijn
maar hij is gewoon van plastic had hem eergister bij belcompany in mijn handen
was enigsins teleurgesteld
maar hij is gewoon van plastic had hem eergister bij belcompany in mijn handen
was enigsins teleurgesteld
Verwijderd
Marc, zou je aan Sendo kunnen vragen of dat probleem wat ik had/zag (ik weet niet of jouw versies het hadden) bekend is bij Sendo? Ik had het ook al nagevraagd op www.sendo-x.com en daar zagen meer mensen dit.
nee je kan wel meerdere mailboxen toevoegen. maar je kan maar 1 mailbox in gebruik nemen. Ga maar naar berichten, en dan naar instellingen en naar email. Daar staat welke mailbox in gebruik is (betekent dat als je andere mailboxen wil bekijken je eerst alles moet veranderen)- Kan je maar 1 mailbox toevoegen? Vreemd!
het lijkt me een beetje krom dat je je contacten niet op een andere drive kan zetten aangezien applicaties dat wel kunnen (misschien iets aanpassen in het os ofzo?) en dat andere symbian telefoons het ook neit kunnen vind ik ook krom. Iets in de trant van als ik in het water spring dan moet jij het ook doen
32 mb is erg weinig als je daar ook je email op kwijt moet, als je dan nog niet eens kunt archiveren of iets dergelijks blijft er straks vrijwel niets over van je geheugen
accessoires voor de sendo x kan je niet bij sendo kopen
http://www.sendoaccessori...do.nsf/homepages/homepage
[ Voor 11% gewijzigd door justice strike op 02-08-2004 00:24 ]
Ik denk dattie die alu-look bedoelt, zoals op eerdere foto's te zien is geweest (zo aan de zijkanten, wat nu carbon-look is)... vond dat ook wel mooier btw.Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 22:44:
lol aluminium
wat zou dat niet gekost hebben. weegt ook meer
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Verwijderd
Moet je voor de gein eens een Nokia 6600 pakken met zijn 6 MB intern en dan daar
emails opslaan. Het is een Symbian verhaal. Sendo zal daar niet snel iets aan
veranderen. Helaas, heeft het geen zin.
Dragon de mail is onderweg.
emails opslaan. Het is een Symbian verhaal. Sendo zal daar niet snel iets aan
veranderen. Helaas, heeft het geen zin.
Dragon de mail is onderweg.
op de nokia 7610 kun je wel meerdere mailboxen tegelijk gebruiken. Ook kun je de mail direkt op je mmc opslaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Maite op 02-08-2004 09:28 ]
Verwijderd
och de 7610 heeft ook zijn kwaaltjes.
feit is dat nokia niet rap met updates voor de dag zal komen aangezien de grootte van hun bedrijf en het aantal modellen waarvan ze zelf de tel niet kunnen bijhouden.
ik zie sendo wel slagen. ze zijn van plan grootschalige updates uit te brengen. laat hen eerst de telefoon overal gaan leveren en dan kan men full time bezig zijn met updates en patches.
in ieder geval hekel ik de mensen die de 7610 in de hemel prijzen, want stereo mp3 moeten ze daar nog leren kennen en er schijnen ook heel wat problemen te zijn met de mmc/sd kaarten erin te krijgen, omdat het slotje te klein is. bovendien zijn sd kaarten niet hot swapable en moet je je batterij eruithalen om ze te wisselen. zo zijn er nog wel een hele hoop bugs. maar zeggen dat de 7610 beter is of dat ie sneller updates zal krijgen dan de sendo's is onmogelijk nu al te zeggen vermits geen van beide al updates heeft gekregen. Bovendien is de 7610 een week of twee vroeger gereleased, dus krijgt als 7610° updates lkrijgt sendo respijt
feit is dat nokia niet rap met updates voor de dag zal komen aangezien de grootte van hun bedrijf en het aantal modellen waarvan ze zelf de tel niet kunnen bijhouden.
ik zie sendo wel slagen. ze zijn van plan grootschalige updates uit te brengen. laat hen eerst de telefoon overal gaan leveren en dan kan men full time bezig zijn met updates en patches.
in ieder geval hekel ik de mensen die de 7610 in de hemel prijzen, want stereo mp3 moeten ze daar nog leren kennen en er schijnen ook heel wat problemen te zijn met de mmc/sd kaarten erin te krijgen, omdat het slotje te klein is. bovendien zijn sd kaarten niet hot swapable en moet je je batterij eruithalen om ze te wisselen. zo zijn er nog wel een hele hoop bugs. maar zeggen dat de 7610 beter is of dat ie sneller updates zal krijgen dan de sendo's is onmogelijk nu al te zeggen vermits geen van beide al updates heeft gekregen. Bovendien is de 7610 een week of twee vroeger gereleased, dus krijgt als 7610° updates lkrijgt sendo respijt
Verwijderd
Zo ver ik weet zal het verschil van het al dan niet opslaan op MMC met developers
platforum 2.0 te maken hebben. Ik kan het niet testen dat je het echt kan gebruiken,
maar ik had het nagevraagd bij een crack en die meldde dat het kon.
platforum 2.0 te maken hebben. Ik kan het niet testen dat je het echt kan gebruiken,
maar ik had het nagevraagd bij een crack en die meldde dat het kon.
@speedman
dit heeft niks met "in de hemel prijzen" te doen, behalve stereo (wat ik dus niet nodig heb) zie ik geen voordelen voor de sendo. Ik heb juist voor de 7610 gekozen omdat ze daar al genoeg ervaringen hebben en ik heb dus helemaal geen last van bugs, vastlopers en programmas die niet werken. De sendo is zeker een goed toestel maar staat dus nog echt in de kinderschoenen en is dus aangewezen op regelmatige updates (vraag mij trouwens af waar jullie die updates laten doen?). Als mijn 7610 het zo goed blijft doen als tot nu toe heb ik echt geen updates nodig
dit heeft niks met "in de hemel prijzen" te doen, behalve stereo (wat ik dus niet nodig heb) zie ik geen voordelen voor de sendo. Ik heb juist voor de 7610 gekozen omdat ze daar al genoeg ervaringen hebben en ik heb dus helemaal geen last van bugs, vastlopers en programmas die niet werken. De sendo is zeker een goed toestel maar staat dus nog echt in de kinderschoenen en is dus aangewezen op regelmatige updates (vraag mij trouwens af waar jullie die updates laten doen?). Als mijn 7610 het zo goed blijft doen als tot nu toe heb ik echt geen updates nodig
das best een goeie vraag, kan je die updates op je sendo x zelf uitvoeren, of moet ik naar een winkeltje gaan en extra dokken ?
Verwijderd
justice strike : absoluut niet !!
via de usb kabel zal je een update kunnen downloaden via de website.
als ik mij niet vergis stond er in dit topic ergens een link naar een update. toen niet verder uitgezocht. ga ik meteen eens doen als ik thuisben.
via de usb kabel zal je een update kunnen downloaden via de website.
als ik mij niet vergis stond er in dit topic ergens een link naar een update. toen niet verder uitgezocht. ga ik meteen eens doen als ik thuisben.
Maverick, misschien wel een leuke feature, de hoofdtelefoon heeft een knop om een gesprek mee aan te nemen. Als je niet gebeld wordt heeft die knop geen functie. Kan je misschien een mailtje sturen over het gebruik van die knop voor bijv voicedialing?
je kan namelijk nergens de functie van die knop instellen en hij doet voor de rest niets
beetje zonde. foto's nemen met de linker knop (op de zijkant) is ook wel handig. Heeft iemand eigenlijk enig idee waar deze knop voor dient? hij staat wel voor bewerken in de handleiding, maar in meeste gevallen (zoniet alle) doet hij niets
je kan namelijk nergens de functie van die knop instellen en hij doet voor de rest niets
[ Voor 11% gewijzigd door justice strike op 02-08-2004 16:48 ]
Ik heb tot nu toe alleen kunnen vinden de links/rechts-handig instelling, maar verder ook nx over het toewijzen van de niet gebruikte knop. Is wel een beetje zonde ja...
Verwijderd
mijn sendo kraakt
luister eens hier naar dan. de tweede keer dat dit al gebeurt als iemand me belt. begint de melodie beetje te kraken
luister eens hier naar dan. de tweede keer dat dit al gebeurt als iemand me belt. begint de melodie beetje te kraken
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 19:25 ]
Verwijderd
Mensen, ff iets over die knoppen. Het is een links en rechts handig toestel. Dus het is het
1 of het ander. Leg het toestel maar eens in beide handen dan zal je merken dat de duim
precies goed valt op die knop. Het is dus de keuze uit het linkshandig of rechtshandig zijn.
De headset kan je niet gebruiken voor voice dailing dat is minder. Had ik nog niet getest!
De sneltoets voor de camera zit onder toets nummer 3. Als je goed kijkt had je die zien
zitten. (Ik zag het ook pas nadat ik mijn pre-release model moest terug geven en ik op
de foto's keek.
Ik heb zelf ook problemen! Ik vind de gesprekken ook steeds minder worden. Ik krijg
steeds meer klachten van mensen die ik bel. Ik heb het idee dat er fout zit met EFR
rates, die je kan instellen. Ze lijken wel random gekozen te worden of iets in die
richting.
Mensen, mail me ff de nieuwe lijst met dingen die ruk zijn! Die gaan weer richting
Sendo in 1 grote mail. Ze worden overspoeld met werk daar door jullie, maar dat
mag ook wel. Ze moeten ook een goed product brengen. Ik zal meer 1 mail maken
met NIEUWE dingen. Dus geen oude dingen naar me mailen. Ik heb nog niks terug
gehoord over de dingen die ik Sendo gemaild had. Ik zal van de week weer contact
leggen.
1 of het ander. Leg het toestel maar eens in beide handen dan zal je merken dat de duim
precies goed valt op die knop. Het is dus de keuze uit het linkshandig of rechtshandig zijn.
De headset kan je niet gebruiken voor voice dailing dat is minder. Had ik nog niet getest!
De sneltoets voor de camera zit onder toets nummer 3. Als je goed kijkt had je die zien
zitten. (Ik zag het ook pas nadat ik mijn pre-release model moest terug geven en ik op
de foto's keek.
Ik heb zelf ook problemen! Ik vind de gesprekken ook steeds minder worden. Ik krijg
steeds meer klachten van mensen die ik bel. Ik heb het idee dat er fout zit met EFR
rates, die je kan instellen. Ze lijken wel random gekozen te worden of iets in die
richting.
Mensen, mail me ff de nieuwe lijst met dingen die ruk zijn! Die gaan weer richting
Sendo in 1 grote mail. Ze worden overspoeld met werk daar door jullie, maar dat
mag ook wel. Ze moeten ook een goed product brengen. Ik zal meer 1 mail maken
met NIEUWE dingen. Dus geen oude dingen naar me mailen. Ik heb nog niks terug
gehoord over de dingen die ik Sendo gemaild had. Ik zal van de week weer contact
leggen.
Dit topic is gesloten.