[hot!]Sendo X Smart Phone :9

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.964 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als de mrouter aangeeft dat ie verbonden is, dan moet het normaal gezien werken. Zorg wel dat je de usb goed verbindt, dwz de kant van de usb stekker met het pijltje naar boven.

maak eens verbinding nadat pc connect is opgestart en zet in mrouter de com poorten uit (dus dat alleen usb aangevinkt is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kage Musha
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 07:51
ok, nu is het helemaal mooi. Mijn telefoon wilt helemaal niet meer opstarten.
Dit gebeurde toen ik een foto wilde nemen met flash aan. Telefoon ging zomaar uit en krijg em niet meer aan. Heb batterijen aantal minuten eruit gehaald maar het doet niks, verder ook charger er in gestopt, geeft ook niks aan. Maar wel telkens als ik de batterij erin stop dan gaat de flash eventjes aan en weer uit.

Dit is vreselijk -_-';

o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
ik zou langsgaan dan in amsterdam :)

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mushka probeer je foon eens volledig te resetten. opstarten met de powerknop terwijl je de toets 5 ingeduwd houdt.

lukt dit niet, dan meteen teruggaan naar de winkel en hem omwisselen ! Dit valt ongetwijfeld onder de garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedman;

sorry was ik vergeten te vertellen maar ook dat heb ik al geprobeers :'( ga het nu ook eens met BT proberen (heb hier nl niet mijn kabel meegenomen 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen eindelijk de Sendo X. Ben best tevreden met het tst, heb alleen een paar vragen. Ik heb ook een P900 en daar gebruik ik het programma HandyDay 2004 vrij veel. Met dit programma kun je shortcuts maken naar allerlei applicaties en acties/handelingen die je veel gebruikt. Ik heb bv. een shortcut gemaakt naar "sms Jan". Zodra ik op deze shortcut klikt kan ik meteen een sms naar Jan tikken. Ook heb ik een shortcut gemaakt naar "gsm Piet", zodra ik daar op klik kan ik Piet meteen bellen.

Ik had verwacht dat de Sendo X mbv het "Now Screen" dezelfde functionaliteit zou bieden, echter hiermee kan ik alleen shortcuts maken naar applicaties (bv sms of adresboek) en niet naar acties/handelingen (zoals bv bellen naar een bepaalde contact). Als ik bv een shortcut maak naar adresboek dan moet ik vervolgens in het adresboek opzoek gaan naar Piet, z'n gsm nummer kiezen en dan bellen. Met Handy Day werkt dit met één klik, op Sendo X moet ik nog steeds een aantal stappen doorlopen. Weet iemand misschien hoe dit anders kan?

Verder staat in de handleiding (pag. 84) dat je de shortcuts van het window "Favorites" van het "Now Screen" kunt aanpassen door in het menu een applicatie te kiezen en vervolgens bij "options" te kiezen voor "add to favorites". Dit werkt bij mij niet. Add to favorites staat er niet bij..... Wat doe ik verkeerd????

Volgende vraag: Bij "Opties" van de window "Favorieten" staat in het "Now screen" en vervolgens "Paneelinstellingen" de optie "Inhoudskoppelingen". Als ik dit selecteer geeft de telefoon aan "Geen gegevens". Wat is de bedoeling van deze inhoudskoppelingen? Hoe werkt dat?

Next: In de taakbalk (boven aan het scherm) staat naast de antenne sterkte het symbool "P2". Wat betekent dat?

Mijn software versie is X 1.30.15.1 van 6 juli 2004.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt!

JeDa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer de Sendo aan mijn PC gekoppeld te krijgen zonder succes. De PC Connect applicatie blijft continu melden dat ik mijn telefoon moet verbinden met de PC. Echter de mRouter geeft aan dat hij netjes via USB is verbonden.
Dit probleem had ik ook. Ik heb ook een P900. Blijkt dat 2 symbian app. samen niet gaan (P900 & Sendo X). Ik heb de P900 helemaal geuninstalled, nu werkt alles oke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 13:28:
Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen eindelijk de Sendo X. Ben best tevreden met het tst, heb alleen een paar vragen. Ik heb ook een P900 en daar gebruik ik het programma HandyDay 2004 vrij veel. Met dit programma kun je shortcuts maken naar allerlei applicaties en acties/handelingen die je veel gebruikt. Ik heb bv. een shortcut gemaakt naar "sms Jan". Zodra ik op deze shortcut klikt kan ik meteen een sms naar Jan tikken. Ook heb ik een shortcut gemaakt naar "gsm Piet", zodra ik daar op klik kan ik Piet meteen bellen.

Ik had verwacht dat de Sendo X mbv het "Now Screen" dezelfde functionaliteit zou bieden, echter hiermee kan ik alleen shortcuts maken naar applicaties (bv sms of adresboek) en niet naar acties/handelingen (zoals bv bellen naar een bepaalde contact). Als ik bv een shortcut maak naar adresboek dan moet ik vervolgens in het adresboek opzoek gaan naar Piet, z'n gsm nummer kiezen en dan bellen. Met Handy Day werkt dit met één klik, op Sendo X moet ik nog steeds een aantal stappen doorlopen. Weet iemand misschien hoe dit anders kan?

Verder staat in de handleiding (pag. 84) dat je de shortcuts van het window "Favorites" van het "Now Screen" kunt aanpassen door in het menu een applicatie te kiezen en vervolgens bij "options" te kiezen voor "add to favorites". Dit werkt bij mij niet. Add to favorites staat er niet bij..... Wat doe ik verkeerd????

Volgende vraag: Bij "Opties" van de window "Favorieten" staat in het "Now screen" en vervolgens "Paneelinstellingen" de optie "Inhoudskoppelingen". Als ik dit selecteer geeft de telefoon aan "Geen gegevens". Wat is de bedoeling van deze inhoudskoppelingen? Hoe werkt dat?

Next: In de taakbalk (boven aan het scherm) staat naast de antenne sterkte het symbool "P2". Wat betekent dat?

Mijn software versie is X 1.30.15.1 van 6 juli 2004.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt!

JeDa
Beste,
verdere functionaliteit kan misschien later toegevoegd worden. Wat ik je zeker aanraad is om contact op te nemen met de makers van dat bewuste P900 programma of ze geen versie kunnen maken voor de symbian60 OS.

P2 betekent dat je het tweede profiel hebt gekozen (waarschijnlijk niet algemeen dus, maar "stil".)

die inhoudskoppelingen onderzoek ik even

*edit*
de help functie van mijn sendo leert mij hetvolgende: (best handig die helpfunctie trouwens)
Om een inhoudskoppeling te kopiëren vanuit het venster favorieten naar het huidige venster, bladert u door de lijst naar de gewenste inhoudskoppeling en drukt u op de selectietoets. Druk op OK om uw keuze te bevestigen

het gaat zo. open een functie van de telefoon. bv realone player. eenmaal die geopend is kan u bij opties kiezen: toevoegen aan favorieten. eenmaal die bij favorieten staat kan u deze bij inhoudskoppelingen kiezen.

dit is een beetje een overbodige funtie. Eens u een functie hebt toegevoegd aan uw favorieten, kan u sneller een link ernaar maken op een paneel omdat die dan bij inhoudskoppelingen staat. beetje dubbel werk als je het mij vraagt, maar goed.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat toevoegen van programma's op het Now! scherm, lees mijn update van de
review op NMNL. Daarnaast kan je geen functies toevoegen aan het scherm. Ik heb
dat al aangegeven aan Sendo. Daar wordt aangewerkt. Wie weet komt dat in de
volgende update. Zodra ik weer thuis ben zal ik een verhaal maken over de meeting
die we net gehad hebben. Hij was zeer vruchtbaar. Ik zal alvast 1 ding zeggen. Alle
bugs (de meeste) zijn opgelost in de volgende software release. Tevens vind je dan
Themes terug in je toestel. Het verspreiden van de software update wordt nog een
probleem, maar daar wordt aangewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ben net terug van de meeting in Den Haag en moet zeggen dat het een zeer prettig gesprek was! De opkomst stelde me alleen wat teleur...was nl. de enige en wat later is Dragon er ook nog even geweest.
Op de updates moeten we zoals Marv al zei nog even wachten maar ze zijn druk bezig achter de schermen. Ik krijg binnenkort nog bericht van een van de 3rd party software developers mbt oa SmartMovie. Ze zijn voor ons bezig Speedman! Ik zal verder niet de hele meeting hier gaan samenvatten; er zit een faq aan te komen waar eea terug te lezen valt.

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
yup ben net terug van de meeting, ik kan zeggen dat alles zeer serieus genomen wordt en meeste bugs zoals marv zegt zijn al opgelost.

inderdaad wordt het misschien tijd om een faq en een nieuwe starttopic te maken en het tweede topic over deze foon maar eens te openen :) Ik zou het opzich wel willen doen, maar heb geen webspace om het te hosten (plaatjes enzo).

[ Voor 47% gewijzigd door justice strike op 06-08-2004 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad een leuke informatieve meeting geweest. De FAQ van trimakassi zal veel software vragen behandelen.
Over de strepen ( }) ) : Ze horen niet, maar zijn niet van invloed op de prestaties van de Sendo. Er wordt al naar gekeken, waarschijnlijk was dit een serie met deze productiefout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 16:35:
Ik zal alvast 1 ding zeggen. Alle
bugs (de meeste) zijn opgelost in de volgende software release. Tevens vind je dan
Themes terug in je toestel. Het verspreiden van de software update wordt nog een
probleem, maar daar wordt aangewerkt.
goed nieuws ! Maarre, wordt dat dan niet gewoon een kwestie van downloaden van hun site en via de USB kabel opdaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 09:28:
Ik probeer de Sendo aan mijn PC gekoppeld te krijgen zonder succes. De PC Connect applicatie blijft continu melden dat ik mijn telefoon moet verbinden met de PC. Echter de mRouter geeft aan dat hij netjes via USB is verbonden.
Bij mij "ziet" de Connect applicatie ook nooit dat de Sendo al aangekoppeld is. Ik start de applicatie dus maar, en ga naar de bestandenbrowser of het installatiescherm en koppel de telefoon dan pas aan. Dan gaat het altijd goed.

Zorg er ook voor dat de stekker goed in je telefoon zit. Het pijltje aan de kant van het scherm, en bij het aansluiten voel je zowel links als rechts een echte klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Nu kan ik eea in html en c++ programmeren maar heb verder geen ervaringen met startposts maken. Als er iemand is die er een gaat maken, wil ik mijn bevindingen van de meeting maar al te graag doorsturen. En we zitten tegen de 1000 aan als ik me niet vergis. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
als iemand webruimte heeft wil ik hem wel maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel heb je nodig? Wat wil je erop plaatsen?

Ik wil zowiezo nog een kort verhaaltje maken over vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
uhm het is voor de plaatjes van de start topic, kijk maar naar de k700 topic en p900 topic dan heb je ongeveer een idee.

Ik denk dat er beter 1 verhaal gemaakt kan worden over de bespreking in Amsterdam en eentje van Den Haag. met een faq etc... ik ga alvast editen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin maar alvast en mail de foto's die wil gebruiken. Je mag ook links en foto's van nieuwemobiel gebruken. Ik plaats data wel op mijn Planet account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
wat moet er allemaal in het start topic? en welke mod kan ik het beste aanschieten met het sluiten en openen van de nieuwe topic? (moet namelijk ff kijken of de layout er nog goed uitkomt enzo :))

[ Voor 67% gewijzigd door justice strike op 06-08-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GEEN FLAUW IDEE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat zo. open een functie van de telefoon. bv realone player. eenmaal die geopend is kan u bij opties kiezen: toevoegen aan favorieten. eenmaal die bij favorieten staat kan u deze bij inhoudskoppelingen kiezen.
Das nu net het probleem: Bij mij geeft het menu "opties" van de real one player de volgende submenus:
- Openen
- Nieuwe map
- Instellingen
- Over produkt
- Help
- Afsluiten

Toevoegen aan favorieten staat er niet bij.....
Dit geldt voor alle toepassingen (dus niet alleen de real one player....)

Heb jij misschien een andere software versie??

Bedankt, JeDa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DUDES !!

om het op zijn gents te zeggen: tis wa de max :-)))

alle bugs komen er dus niet meer in voor in de volgende versies. SUPER is dat >:)

zalig ! ben ik blij dat ik er ben blijven in geloven :9~

hopelijk een goed verslagje van jullie mannen! :)

indien mogelijk ook in het engels dat verslagje, zodat ik die van allsymbian.com ook nog kan overtuigen (want klagen en zagen kunnen ze daar als de beste !)

wat betreft de startpost: zeker de FAQ toevoegen. dwz alle problemen overlopen die zich voordoen in dit topic en er een oplossing voor bieden.
Desnoods zet je bij vele problemen: 'wordt opgelost in de volgende firmware update.

het enigste wat ik een beetje vaag vind is de zin 'er zijn nog wat problemen met de updates verspreiden'
???
gewoon via pcconnect verbinden en updaten. zet het op de official site nietwaar ;)

ik ben ondertussen zodanig sendo adept geworden dat ik graag de 7610 een poepie zou willen doen ruiken.
Niet vergeten als sendo een grote wordt, we daar nog de vruchten van zullen plukken. people on the streets will run around screaming SENDO SENDO SENDO. and we all started it :*)

grapje ;)

ik verheug me al op jullie verslagje :9

ps als iemand van jullie hulp wil bij de startpost, ik wil gerust helpen !

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedman,

hierbij het korte verslagje in het Nederlands. Ik ben doodop dus engels gaat nu ff niet
lukken. Daarnaast Justice al lekker bezig met een nieuwe startpost. We hebben de
afbeeldingen al op een server geplaatst. Nu nog inrichten.

Ff kort van mijn kant wat er vanmiddag allemaal besproken is:

Om 2 uur was ik als eerste aanwezig en heb ik lekker gewacht totdat er meer mensen
kwamen. Gelijk maar ff wat mensen gebeld om te checken of het belprobleem vandaag
voor kwam en ja hoor. Ik hoorde mensen weer klagen aan de andere kant. Dus dat gaf
goede hoop om het probleem te reproduceren (als ik abracabra speek, zeg het. Ik ben
tester bij TomTom dus dan er nog wel eens wat vaktermen door heen komen).

Rond 14:15 kwam Geert als eerste binnen met zijn Sendo X, die Proximus en Ben NL
weer gaf in zijn provider plek, terwijl daar T-mobile moest staan. Oude simkaart, dus
bekend probleem en simpel op te lossen in de software. Al moest er nog naar gekeken
worden, want dit is typisch iets Nederlands.

Daarna kwam de Sendo delegatie binnen lopen, Mevr. van Hooren (Nederlandse) en
G. Cooper (en nu geen geintjes maken) (Engels). We zijn lekker met z'n vieren op het
terras gaan zitten en wat te drinken genomen om te bespreken wat er in jullie bugs
stond. Ik had daar een document van gemaakt en bij elke bug gaven de Sendo mede-
werkers aan of ze er wat aan konden doen of dat het al opgelost was. Een aantal
dingen zoals het geluid tijdens het bellen werd met mijn geleende X getest en men
had het idee dat de speaker niet goed gecalibreerd was. Morgen en vandaag zou
daar nog verder naar gekeken worden, want Garry ging op alle netwerken testen en
kijken waar dat slechte bellen toch vandaan kwam.

Een aantal dingen waaronder het smartmovie verhaal en het MP3 speler verhaal
kwamen voorbij. Het doorklikken naar een nieuw nummer en het hangen van de MP3
speler werden opgelost of waren dat al. Daarnaast werd er aangegeven dat men op
de goede manier moest converteren. Bepaalde bestanden werkte niet goed als je ze
verkeerd geconverteerd had van WAV naar MP3. AMR files was een nieuw probleem
en wordt van de week aangepakt.

(zie vervolg in de nieuwe post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal bleken gewoon niet duidelijk voor ons te zijn. De linker of rechtersneltoets (het
is maar hoe je hem instelt) is de ABC toets die weg is van het normale keypad wanneer
je bijvoorbeeld een SMS typt. Probeer het maar eens tijdens het schrijven van een SMS. Je kan dan de linkertoets wel gebruiken.

De verlichting van het keypad was een fabricage fout, waarschijnlijk en daarover werd nog
contact gezocht. Ze hadden zelf het idee een ontwerp was zoals het moest, maar we
vonden naderhand toch dat het anders moest.

De headset kon niet gelijk aangepast worden. Schuine dopjes ervoor kopen is wel een tip om te doen. Helaas een opnametoets ervan maken is wat lastiger. Dat
vraagt extra software en is geen hoge prioriteit.

Het feit dat je problemen krijgt wanneer de accu niet in het toestel zit en de lader
er wel aan en dat je dan een flitser krijgt die gaat flitsen is niet op te lossen. De
stroom die op gevoerd wordt in het board van het toestel neemt de weg van de
lichtste weerstand en dat is de flitser.

Dat de accu leeg liep en dat de indicator daar vreemd op reageerde was een
probleem dat te maken had met het calibreren van je accu. Het staat in geen
enkele handleiding van een fabirkant, maar je moet elke batterij altijd de eerste
keer helemaal doorladen (14 uur lang) en dan daarna helemaal leeg trekken
totdat je echt niks meer kan. Daarna moet je hem weer helemaal doorladen. De
batterij is nu goed gekalibreerd en weet wat zijn uiterste zijn.
In de batterij zit namelijk ook een chip en die "leert" zodoende.

Het opslaan van contacten op de geheugenkaart is niet mogelijk. Het zit in de series 60 en
is niet op te lossen. Het opslaan van emails wel en dat is gefixed in de nieuwe software.

De camera is een geval apart. Daar is niks fout aan. Iedereen opgelet. Je moet
wachten tot dat de camera klaar is. Dat is zo'n 5 seconden. De camera is dan
opgestart en je kan hem helemaal goed gebruiken. Dit fenomeen komt ook voor
op de 6600 en zelfs de 7610 die ik hier heb heeft het zelfs. Dus wacht ff een
moment dan kan het toestel zich aanpassen aan de lichtgevoeligheid van de
omgeving.

(zie vervolg in de nieuwe post)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de nieuwe software kan het volgende gezegd worden.

In de nieuwe software zullen een aantal themes opgenomen zijn. Men kan dan ook deze
themes veranderen. In de loop van de tijd komt er een theme editor, die je kan down-
loaden van de site van Sendo. In de software zullen een groot aantal bugs opgelost zijn.

Het leveren van de update is een lastige, want er zijn namelijk ook in europa versies op de
markt die speciaal gemaakt zijn voor providers. Als men nu bij Sendo de software zo maar
op de site gaat zetten, dan kunnen klanten van die providers ook updaten en verdwijnt de
ingebouwde data van die providers uit het toestel. Je moet het zien als het feit dat je een
toestel flasht waarop Vodafone Live staat en na de flash niet meer. Daar wordt Vodafone
niet blij van. Nou, dat hebben ze dus ook bij Sendo maar dan met andere providers in
andere landen.

Het updaten zal via de site gaan en je eigen PCconnect en je eigen datakabel. Hoe en op
welke manier dat hoor ik nog en ik hou jullie op de hoogte. De software is pas klaar over
een week of 2 verwacht ik. Ze moeten die software ook goed testen dus ik ga ervan uit
dat het nog ff duurt. De grootste problemen zullen dan opgelost zijn.

Mensen met problemen met PCconnect en die mij gemaild hebben worden nog gemaild
door Sendo zelf. Hetzelfde geldt voor Speedman die persoonlijk door Sendo gebeld wordt.
Alle andere mensen die bij mij gemeld hebben dat ze bepaalde bugs hebben zullen reactie
krijgen van Sendo. Ga er alleen vanuit dat dat niet gelijk maandag is maar in de loop van
de week of de week erna. Men gaat namelijk alle mails en bug reports van jullie af.

Heb je nieuwe bugs geef ze aan mij door dan hebben we 1 centraal punt waar ze naar toe
kunnen en dan kunnen ze ook samen gepakt naar Sendo gestuurd worden. Dit geeft de
kans om een probleem sneller op te lossen omdat men dan een beter overzicht heeft.

Mochten er nog vragen zijn of opmerkingen over vanmiddag dan hoor ik het graag. We
hebben trouwens de drankjes van Sendo zelf gehad en 1 iemand heeft zelfs een nieuwe
accu gehad van Sendo. We waren klaar rond 16:00 uur. Het waren een paar vruchtbare
uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZWAAAAAR petje af voor sendo !!!

een ding vind ik dan wel slecht aan sendo : de mails met vragen die je kan stellen op hun site; dat zij andere verhalen vertellen dan de mails die ik terug krijg van op hun site is wel vaag en is niet goed voor hun bedrijf.

had ik dit forum niet gekend stond ik daar...
men moet dus werken aan hun communicatie in my opinion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zekers, maar ze weten niet veel bij support! Dat is het probleem! Daar wordt aangewerkt
en de FAQ op de site wordt door ons nu flink gevuld met vragen en de antwoorden op
die vragen, want ze zien nu dat sommige dingen toch niet zo voor hand liggen als blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze phone gaat iederen verslaan, een bepaald merk zal het wel voelen n¨**¨% :9~ 8)7
ik herhaal, als je m'n hulp nodig hebt...

officially sendo addicted

the first GOT-ter with the sendo-x

speedman ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
trimakassi kan jij je bevindingen van de meeting even doormailen dan verwerk ik hem even in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Methius
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 12:49
Weet iemand trouwens hoe "Flight mode" kan worden aangezet? (voor RAM intesieve progjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
flight mode is een feature van psiloc system tools.

het is niet meegeleverd en je zult dus die software moeten kopen.

overigens moet je ook de simkaart eruithalen en ben je niet in staat om te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Methius
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 12:49
Die software heb ik al geprobeerd, alleen werkt het niet.
Na Flight Mode te hebben geactiveerd, en de simcard te hebben verwijderd en de gsm te hebben gereset, krijg ik het bericht: "Plaats sim-kaart in de gsm"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou Speedman, je bent wel erg overtuigd van de Sendo. Ik ben er behoorlijk op afgeknapt. Maar weet terug naar mijn Nokia 7610. Na 3 Sendo's geprobeert te hebben: 2 gaven in de winkel al een software probleem (toepassing gesloten bij de camera) en de derde, die ik gekocht had, begaf het gisteren: niks deed hij meer. Zit alweer in de verpakking. Ik denk dat Sendo zich moet blijven houden bij de -goedkopere- prepaytoestellen en niet op de markt van middle- of highend-users. Nogmaal vind ik het een schande dat ze zo'n duur toestel niet werkend uit hun fabriek krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus inderdaad, dit toestel gaat iedereen verslaan, maar dan wel qua bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry in nieuwe topic geplaatst

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

justice_strike schreef op 07 augustus 2004 @ 02:31:
trimakassi kan jij je bevindingen van de meeting even doormailen dan verwerk ik hem even in de startpost.
Komt eraan, ben dr nu mee bezig
Edit: Kan alleen geen mail adres van je vinden. Waar wil je dat ik het naar toe mail?

[ Voor 15% gewijzigd door trimakassi op 07-08-2004 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 09:13:
nou Speedman, je bent wel erg overtuigd van de Sendo. Ik ben er behoorlijk op afgeknapt. Maar weet terug naar mijn Nokia 7610. Na 3 Sendo's geprobeert te hebben: 2 gaven in de winkel al een software probleem (toepassing gesloten bij de camera) en de derde, die ik gekocht had, begaf het gisteren: niks deed hij meer. Zit alweer in de verpakking. Ik denk dat Sendo zich moet blijven houden bij de -goedkopere- prepaytoestellen en niet op de markt van middle- of highend-users. Nogmaal vind ik het een schande dat ze zo'n duur toestel niet werkend uit hun fabriek krijgen.
Als al de bugs in de software die er zit aan te komen opgelost wordt dan sta je er wel met je commentaar natuurlijk.

wa heb je het liefst: een bedrijf die een phone zelf test en uitbrengt zonder ooit nog een update te geven,
of een bedrijf die minder ervaring heeft in een phone testen, hem uitbrengt, luistert naar de problemen die de gebruikers hebben en al deze problemen oplost in updates ?

ik zie ze al van Finland nr Nederland vliegen om met jou over je probleempjes te spreken. Honestly, they couldn't care less my friend !

check this out btw:
http://cgi.benl.ebay.be/w...4355&item=5713723593&rd=1

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kies inderdaad voor een bedrijf dat zelf toestellen uittest en dat niet overlaat aan gebruikers die veel geld voor zo'n ding neerleggen en na 2 dagen al tot de conclusie komen dat ze 3 weken moeten wachten op een update voordat ze fantsoenlijk kunnen bellen. Een bug komt in elk toestel voor, maar de wijze waarop X op de markt is gezet is schandalig. Laat ze dan een aantal toestellen uittesten voordat ze verkoop begint. Dit is net zoiets als Jaguar over de hele wereld auto's wil verkopen en als ze afgeleverd zijn ziet dat ze in de meeste landen van de wereld rechts rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jou verwijzing naar die verkoopsite geeft al aan: de marktwaarde zakt snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
er komt dus een nieuwe starttopic heren, zijn er nog zaken die er in verwerkt moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:47
@justice_strike:

Sorry van dat gedoe omtrend dat deel 2.
Misschien als je er iets aan heb kan ik je de code geven van de door mij gemaakte startpost en misschien dat je daar iets mee kan voor die van jouw ;)

Was een tip van de mod Intoxicated ;)

EDIT: Mail is verstuurd ;)
EDIT2: Ik snap ;)

offtopic: ik heb wat met de ;) smiley :X

[ Voor 26% gewijzigd door XoReP op 07-08-2004 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
mail ander naar trunken underscore goten apestaartje hotmail dot com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
stuur maar door, maar kan niets beloven heb namelijk al aardig wat uurtjes in mijn eigen startpost gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Mijn mail is ook onderweg. Ben erg benieuwd naar de startpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag er vanuit gaan dat het display-streepjes verhaal ook in de FAQ staat :P :Y) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 13:02:
Ik mag er vanuit gaan dat het display-streepjes verhaal ook in de FAQ staat :P :Y) O-)
je mag er een verhaaltje over schrijven als het een literatuur hoogstandje is komt het er ook in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justice_strike schreef op 07 augustus 2004 @ 13:08:
[...]

je mag er een verhaaltje over schrijven als het een literatuur hoogstandje is komt het er ook in :P
Je bedoelt waarschijnlijk een literair hoogstandje? :+
Ik weet niet of trimakassi het al heeft opgenomen in de FAQ. Maar anders maak ik er wel wat van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Hahaha!!! We verwachten nu wel gedetailleerd verslag van je hè Dragon! ;) :*)
Euhm..woeps nee, niks over gezegd. Ik zal de literaire exercitie maar aan jou overlaten? 8)

[ Voor 40% gewijzigd door trimakassi op 07-08-2004 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Marc,

Als ik het goed gelezen heb, komt het slechte geluid met bellen waarschijnlijk door een verkeerd gecallibreerde speaker? Wat ik dan niet begrijp is hoe het dan kan dat de mensen die aan de andere kant zitten je ook bijna niet verstaan. Of heb ik heb nu mis en haal 2 dingen door elkaar?
En dan hoe gaan ze dat callibreren aanpakken? Is dat softwarematig (mag ik hopen)?

Nice te horen dat er aan een mooie nieuwe Startpost voor deel 2 gewerkt word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad zou het ook aan de microfoon kunnen liggen. Maar Sendo wees er ook op dat het aan de providers kon liggen. Misschien is het handig (als je maar bij bepaalde mensen er last van hebt) om te noteren welke provider zij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 12:15:
jou verwijzing naar die verkoopsite geeft al aan: de marktwaarde zakt snel
spijtig dat hier geen lachsmiley opstaat.

het gaat hier wel over ebay. Ebay is een veiligsite waar mensen een artikel kunnen verkopen. Moest je die in de gaten houden zul je zien dat de prijs snel kan stijgen en uiteindelijk vaak boven de winkelprijs geraakt.

nuja, ik ga niet meer op je geklaag in, je hebt nu een andere phone, hou het daarbij en laat ons met rust. Eenmaal wij onze update hebben draait alles perfect en is iedereen tevreden. ook jij met je andere phone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen wat een zinloze discussie. Wie hem terug brengt, brengt hem terug en wie dat
niet doet, doet dat niet en blijft het toestel gewoon gebruiken. Jeetje wat een poeha
om niks.

Daarnaast kan het aan een calibratie van de speaker liggen. De speaker staat dan weer
te hard en dan weer te laag. Daarnaast ontstaan er meerdere verschillende geluids
instellingen. Dus de bass of de treble te hoog of te laag. Je kent het wel. Ga maar eens
een equalizer in je PC (of windows media player simpel gezegd) aanpassen met je kop
telefoon op. Moet je dan maar eens opletten wat er gebeurd. Iets soortgelijks gebeurt
hier ook, maar dan in de software die zo maar zelf maar waarden kiest, denk ik. Dat zal
ongeveer het probleem zijn. Het gewoon vastzetten is op lossing. Maar dan moet je wel
de goede instelling hebben en erachter komen waarom de instelling niet vastgehouden
wordt en daar zijn ze nu mee bezig!!!

Ik denk dat het ligt aan een netwerk en simkaart verhaal, maar helemaal zeker ben ik niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.