[hot!]Sendo X Smart Phone :9

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.972 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maverick jij kent er meer van
je merkt idd dat het geluid niet al te te best is.

ze kunnen er wat aan doen zeg je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zegt je? ik heb de zelfde problemen ook. Mensen die ik bel klagen over kraakjes en vragen waar ik in hemelsnaam ben (ben je in een fabriek ofzo, zijn kreten bijv. hehe) ik lach wel maar leuk vind ik dit niet.
Met name ook omdat ik in de review van nieuwemobiel.nl gelezen had dat het geluid erg goed en duidelijk was (net niet zogoed als de P900 maar iig heel zuiver).
Dit valt me behoorlijk tegen en vind dit ook de grootste bug tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Same here, en ik weet niet of het er mee te maken heeft maar tijdens het afluisteren van mp3's klinkt het ongeveer net zoals Speedman gepost had, maar het houd op wanneer de screensaver aan gaat. (en ik had verder niks op de achtergrond draaien)
En Marv, ik snap het idee van die knoppen alleen zat ik te bedenken dat het eigenlijk iets softwarematigs is en dus zou je dat in theorie met een 1 of ander "scriptje" kunnen aanpass...euh tweaken ;)

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn vader zei vandaag aan de telefoon dat ik heel 'hel' klink. waarmee hij volgens mij bedoelt dat de treble enorm hoog staat.
beetje zoals in een grote zaal idd.

sendo, do something or money back :X :X :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
ik krijg van iedereen te horen (voornamelijk mobiel naar mobiel) dat ik heel dof klink over de telefoon. kan je de efr rates ergens kiezen?

verder bedoelde ik niet een camera sneltoets (de 3 dus), maar meer dat je de linker knop (aan de zijkant van je telefoon) gebruikt om foto's te nemen (dus telefoon in landscape mode en fotograferen als je zou doen met een normaal fototoestel) nu moet je dat met het midden van die pijltjes toetsen doen heel kut als je in landscape mode fotografeert

mp3 speler heeft een fout, je kan vooruitspoelen, je kan een track vooruit, je kan achteruit spoelen, maar als je een track terug wil gaat hij een track vooruit.

dataconnectie opbouwen (met gsm) gaat heel vaak mis, bijv. dat hij gewoon heel lang opbouwt en vergeet in te loggen bij de isp.

soms als de tel in standby mode gaat met de mp3player aan, gaat hij kraken (het geluid van de mp3player)

de tel geeft niet altijd een signaal als de batterij bijna op is.

beltoontjes klinken heel brak (maar weet niet of dat zo hoort :S)

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen,

ik ben dit topic al een tijdje aan het volgen en aangezien ik nu zelf een X heb werd het tijd zelf maar een bijdrage te leveren.

Over beltonen: Sendo heeft het niet in de manual gezet maar als je een sample als beltoon wilt hoef je echt geen AMR te gebruiken (zoals ik ergens in een post las). Je kunt gewoon 16 bits/44Khz stereo WAV files als beltoon gebruiken, geen probleem en klinkt prima. Neemt natuurlijk wel iets meer ruimte in ...

Het probleem met het leeg raken van de batterij zonder duidelijk signaal vantevoren heb ik inderdaad ook .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat van die batterij had ik de eerste keer. nu niet meer...

bij info van de gsm staat er wel altijd batterij 75% en dat blijft altijd zo.
very weard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, een groot aantal dingen die jullie noemen had ik totaal niet bij de pre-release
versie van de eerste review. Daarom heb ik zo de review geschreven.

Daarnaast kom ik nu de laatste dagen ook een aantal dingen tegen, waarvan ik niet al
te blij wordt. Regelmatig klinken mijn gesprekken enorm slecht. Dit had ik dus niet in de
oude versie. Ik dacht zelf dat het aan mijn toestel lag wat nou niet echt een stabiel
toestel is en dat in elkaar gezet is. Maar omdat iedereen er nu over begint te praten
kan ik gaan begrijpen dat het een algemeen probleem is. Ik ga vandaag nog contact
hebben met Sendo hierover, want dit mag niet.

Verder heb ik pas 1 mail binnen gehad van Speedman en verder nog niks. Je kan de
fouten mailen dan maak ik er 1 grote mail naar Sendo van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een bug:

regelmatig als ik de rechter softsneltoets gebruik voor 'contacts' blokkeert ie.
dan moet ik de menutoets blijven induwen, naar now scherm gaan.
dan moet ik via de paneelinstellingen (waar contacts ondertussen trouwens al veranderd is in voiceactie) terug contacts instellen op de rechtersofttoets. als ik die dan induw vraagt hij mij al de simcontacten te kopiëren van de simkaart?

als ik dat kopieer dan lukt het.

heel raar!

mail allemaal even naar marc@nieuwemobiel.nl over de problemen met je sendo. dan beseft sendo ook zelf dat die problemen er effectief zijn.

als je niets laat weten wordt er ook niets aan gedaan! :X

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste gebruikers,

LEES DIT GOED ALS JE JE PROBLEMEN OPGELOST WIL HEBBEN.

Ik wil graag alle fouten hebben die er maar zijn. Ik wil ze nu gaan bundelen in een
pakket en dan sturen naar Sendo. Om het voor jullie en voor Sendo zo snel mogelijk
op te lossen moet ik het volgende hebben:

- Een goede omschrijving (liefst in het Engels, anders moet ik nog gaan vertalen)
- Je softwareversie (kan je opvragen door *#0000# en dan krijg je informatie te
zien op je hoofdscherm)
- Tevens wil ik graag hebben hoe vaak het voor komt
- Geef ook aan door middel van laag, middel of hoog (Low, Middle or High) hoe erg
je de bug vindt.

Ik zou graag van iedereen die me al gemaild heeft een nieuwe mail willen ontvangen
waar alles in gemeldt staat. Liefst in het engels. Daarnaast wilde ik speedman vragen
of hij mij met spoed deze punten kan mailen, want het belprobleem wordt momenteel
aangepakt door Sendo en ze zijn op zoek naar informatie van alle mogelijke kanten.

Ik heb net contact gehad en op de achtergrond was men er al mee bezig. In vorige
software versies was het probleem nog niet voorgekomen. In de versie die jullie hebben
zit het wel. Het kan dus opgelost worden. Als iedereen mij zo mailt dan lossen we de
problemen zo snel mogelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

ik heb hem ook eindelijk in mijn handen en broekzak gehad bij de BC. Helaas verkopen ze hem daar alleen nog met route 66 en de dikte van het toestel vieltoch tegen.

Kunnen jullie vertellen hoe lang de accu het volhoudt? (ook al speel je er veel mee)

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc,moet ik mijn verhaal ook nog mailen? Ik ben gisteren overigens naar de andere BCC gegaan waar ik hem had besteld,en daar hadden alle 6 telefoons de strepen. Ze hebben Sendo gebeld (dat nummer van het hoofdkantoor in Nederland, wat jeop de site kan vinden),maar degene die daarover gaat was in vergadering en zou BCC later terugbellen. Dat hebben ze nog niet gedaan :( Vandaag zou BCC weer contact gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batterij gaat 40 uur mee.
ik kan nu niet mailen marc, daar ik de info niet heb.
Thuis kan ik dit allemaal in een grote mail zetten. het duurt wel een hele tijd eer ik alles opgezocht en vertaald heb.

de mail van het kraken van het geluid heb ik ook naar sendo doorgestuurd én ook naar jou en die was in het engels !

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt!

Dragon mail mij ff, dan regel ik wel een goede X voor je! Helaas, duurt het wel ff.
Ik heb wel adressen die de telefoon opnemen en niet in vergadering zijn. Tevens
moeten ze al die X's met zo'n probleem gewoon terug sturen. Mail verder maar
alles als je wil. Ook wat je nu vertelt. Ik wil alles hebben. Dan kunnen ze daarmee
aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
net gemailed.

en zoals eerder gezegd, die "strepen" op het glas is de bevestigings methode van het glas (plastic) of de telefoon. Het hoort zo en de sendo x telefoon is niet de enige met deze "kwaal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De BCC heeft net teruggebeld en gezegd dat ze bij Sendo niet van dit probleem af weten. De verkoper zou contact proberen te zoeken met Marijke van Hooren om te kijken hoe ze het verder kunnen afhandelen.
Hij stelde verder voor dat hij een van de toestellen kon opsturen om te repareren of een nieuwe bestellen. Dat zou hoe dan ook zo'n zes weken duren. Ik heb de telefoon op zich al betaald, maar kan het zo terugvragen natuurlijk. Ik zit gewoon ernstig te twijfelen of ik er niet alsnog een neem en dan kijk of ik kan afspreken dat ik hem (onbeschadigd) kan inruilen als ze de goede versie binnen hebben. Zes weken duurt zolang!:( Maar ik zal je zo de mail sturen.

Als het standaard is MOET iedere telefoon het hebben, en dat betwijfel ik. Bovendien begrijp ik uit Marc z'n woorden dat het niet bij zijn toestellen aanwezig was.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Marv, ik ben ook bezig met een lijstje van problemen. Je krijgt hem zsm. (iig vandaag nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 14:57:
De BCC heeft net teruggebeld en gezegd dat ze bij Sendo niet van dit probleem af weten. De verkoper zou contact proberen te zoeken met Marijke van Hooren om te kijken hoe ze het verder kunnen afhandelen.
Hij stelde verder voor dat hij een van de toestellen kon opsturen om te repareren of een nieuwe bestellen. Dat zou hoe dan ook zo'n zes weken duren. Ik heb de telefoon op zich al betaald, maar kan het zo terugvragen natuurlijk. Ik zit gewoon ernstig te twijfelen of ik er niet alsnog een neem en dan kijk of ik kan afspreken dat ik hem (onbeschadigd) kan inruilen als ze de goede versie binnen hebben. Zes weken duurt zolang!:( Maar ik zal je zo de mail sturen.

Als het standaard is MOET iedere telefoon het hebben, en dat betwijfel ik. Bovendien begrijp ik uit Marc z'n woorden dat het niet bij zijn toestellen aanwezig was.
ik ben zeker dat alles opgelost wordt. Het zijn de typische kinderziektes van een nieuw product en het lijkt me duidelijk dat sendo van goede wil is. De communicatie kan beter, maar dat is altijd zo met updates en patches (ook bij games enz) vaak zijn ze zo hard aan het werk om alles in orde te krijgen dat ze de comm. ee, beetje verwaarlozen.

ik heb er een goed gevoel bij. ik heb die lijntjes ook op mijn gsm, maar die storen mij echt niet. ik zie ze zelf niet. en 6 weken wachten voor iets dat me niet stoort, sry.
de enige gsm die me nog wat bevalt is de nokia 7610, maar daar past de geheugenkaart die ik heb niet eens in!!! je moet dan duurdere en speciale mmc kaarten kopen die trager gaan.
ik geloof in sendo en ik geef hen tijd. de gsm is nog maar net verdeeld geworden. als men de grote problemen binnen de 2 weken oplost en de kleine later vind ik dat heel aanvaardbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal er alles aan doen, dat iedereen tevreden met zijn toestel vooruit kan in
de komende maanden. Ik heb begrepen van het thuisfront dat er al aardig wat
lijsten binnen gekomen zijn. Hierbij waren ook een aantal lijsten met daarin
vragen die vrij simpel of OS specifiek zijn. Helaas kan ik sommige vragen niet
iets doen.

Ik heb de strepen niet en andere gebruikers ook niet. Tijdens de productie kan
het altijd zo zijn dat er net 1 dag is waarop men een productieprobleem heeft
die niet opgevallen is. Men zal maar net die productielijn hebben aangekocht.
Sendo weet straks overal vanaf. Het laten spelen via de BCC gaat denk ik wat
langer dan via mij. Daarnaast zou ik het toestel blijven gebruiken totdat er een
nieuwe is en dan op dat moment wisselen.

Mensen geef ook welke softwareversie je gebruikt. We kunnen er anders
helemaal niks mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 16:06:
Ik heb de strepen niet en andere gebruikers ook niet. Tijdens de productie kan
het altijd zo zijn dat er net 1 dag is waarop men een productieprobleem heeft
die niet opgevallen is.
de strepen zijn niet te zien als het scherm aanstaat, en als het scherm uitstaat alleen onber bepaalde hoek. Ik merkte het op het begin ook niet. Kijk anders nog eventjes wat beter naar je telefoon, kan je bijna verzekeren dat je die strepen ook hebt.

overigens heb ik nu een best grove fout in de mp3speler gevonden. Als je een tijdje de mp3speler gebruikt, dan begint hij na een tijdje te happeren (blijft vast zitten op een gedeelte) verder kan je geen andere liedjes beluisteren, en je sd kaart niet meer benaderen.

de enige remedie hier tegen is het uitzetten van de telefoon en dan weer aanzetten.

heb het nu ondertussen al 2 keer gehad. van de 3 keer dat ik de mp3speler echt gebruikt heb de andere keer viel te telefoon uit omdat de batterij op was.

[ Voor 34% gewijzigd door justice strike op 03-08-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:20
Nog een bug (volgens mij:
Als je de toetsenblokering aanzet dan gaat gelijk ook het licht uit en als je de toetsenblokering dan weer wilt aanzetten dan moet je eerst het beeldscherm onder een lamp houden (na een tijdje weet je het wel hoe het moet, maar toch...)

Weet iemand toevallig of ik ook een screensaver op de Sendo kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn ook veel mensen die klagen van slechte kleuren op hun camera.
dat hun camera eerst paars uitslaat en na een paar ogenblikken terug normale kleur geeft.

Bug report typed and sent to Maverick.

now GET TO WORK SENDO :X

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat van die toetsenblokkering heb je volgens mij ook op een 6600. Een andere
screensaver erin zetten kan je helaas niet. Je kan wel een andere tekst er neer
zetten in plaats van die klok.

Je gaat toch niet menen dat die twee bijna onzichtbare witte vaagjes in het
scherm die streepjes zijn waar iedereen zo'n ophef over maakt. Ik zie ze amper
en het lijkt erop dat de bovenkant onder spanning staat door de bevestiging.
Mensen het blijft wel een GSM hoor. Poeh, ik ga daar niet moeilijk over lopen
doen. Als er nu een kras over de achterkant stond of zo. :? :?

Bij de camera duurt het wel 2 seconden voordat je een foto kan maken, maar
dat kwam ik bij de 6600 ook tegen. Het is vooral niet te snel foto's maken. Dat
had ik al door toen ik een rode ferrari gefotografeerd had die op de foto niet
rood bleek te zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
das dus waar iedereen zo een ophef over maakt, zoals ik al zei de sendo is niet de enige telefoon waar dit bij is, je kan het niet echt een produktiefout noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volledig mee eens.
wat een ophef voor niks :r

wat vinden jullie trouwens van de toets '2abc '?
deze zit veel te diep en ik mis hem vaak bij het intikken van een boodschap :(

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Ik heb een echt hinderelijke bug gevonden, als ik profiel algemeen helemaal op stil zet en alleen tril aan krijg ik geen tril of iets anders bij sms berichten(6600 had hier in eerste software versie ook last van later opgelost door software update) maar wat dan ook gebeurt is dat waarschuwing gewoon geluid geeft terwijl die uitstaat.

Ook als je bij kosten van gesprek inplaats van eenheden valuta wil laten weegeven geeft hij Algemeen:systeemfout (je hebt Pin2 nodig om dit te testen, heb ik toevallig)

Ook staat het iccontje dat USB kabel is geconnect aan terwiijl ik deze nog nooit heb gebruikt.

En hele slechte zaak dat je echte handleiding er niet bij krijgt.

Heb softwareversie: X 1.30.15.1 Release 6 Jul - 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een mailtje verzonden aan Marc.
Wat ik wel even wilde doen via deze weg, is Marc bedanken (ik denk dat ik voor iedereen spreek) voor alle moeite die hij aan het doen is cq. gedaan heeft en nog gaat doen :)

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ echt TOP!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Keep up the good work Marc erg cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
de sendo heeft net mijn sdkaartje corrupt gemaakt :S of tenminste corrupt, hij heeft een aantal directories erin gezet en een bestand aangemaakt wat al het resterende geheugen in neemt.

dat wordt een format van mijn sd kaartje :( heb geen andere sd drive dus kan voor de rest niet veel doen :(

[ Voor 24% gewijzigd door justice strike op 03-08-2004 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn softwareversie is X.1.22.8.1
Release 14/06/2004

ik heb dus nog een oudere versie :> go figure :o, dus NOG SLECHTER :)

en inderdaad marc, TOPWERK _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

humm raar!

Bedankt

Kenniani, mail me ff je informatie!

Ik wilde daarnaast melden dat ik van 6 mensen een reactie gehad heb. Ik heb nu een
aantal pagina's tekst aangemaakt. Ik zal zelf ook nog wel een paar dingen noemen.
Ik vind het scherm geen probleem. Het bellen vind ik wel een probleem. Als er nog dingen
zijn, dan wil ik ze graag hebben voor 21:30 daarna gaat de mail naar Sendo en ga ik hun
de komende dagen niet lastig vallen en geef ik ze de kans om te antwoorden en om ze
daarnaast de kans te geven problemen op te lossen.

(voor iedereen die het wil weten, er staat een update van de review op Nieuwemobiel.nl.
Na al jullie reacties heb ik de tekst die er nu staat nog wel wat geupdate. Deze nieuwe
tekst die gemaakt heb staat er nog niet op. Ik heb ook nog een paar extra foto's en films
gemaakt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 20:12:
humm raar!

Bedankt

Kenniani, mail me ff je informatie!

Ik wilde daarnaast melden dat ik van 6 mensen een reactie gehad heb. Ik heb nu een
aantal pagina's tekst aangemaakt. Ik zal zelf ook nog wel een paar dingen noemen.
Ik vind het scherm geen probleem. Het bellen vind ik wel een probleem. Als er nog dingen
zijn, dan wil ik ze graag hebben voor 21:30 daarna gaat de mail naar Sendo en ga ik hun
de komende dagen niet lastig vallen en geef ik ze de kans om te antwoorden en om ze
daarnaast de kans te geven problemen op te lossen.

(voor iedereen die het wil weten, er staat een update van de review op Nieuwemobiel.nl.
Na al jullie reacties heb ik de tekst die er nu staat nog wel wat geupdate. Deze nieuwe
tekst die gemaakt heb staat er nog niet op. Ik heb ook nog een paar extra foto's en films
gemaakt.)
kan je ook even aangeven van wie je een mail gehad heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van jou zeker! ;)

Maar ik ga dat niet vrij geven hier als je het niet erg vindt. Ik hou het liever
voor mezelf om van iedereen zijn of haar chatnaam gescheiden te houden
van zijn of haar normale naam. Daarnaast bescherm ik hun privacy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marverick, en degenen die wellicht geinteresseerd zijn, ik heb 2 fotootjes van de Sendo (bij BCC, nog niet gekocht ivm alle kinderziektes) in vergelijking met de T610 geplaatst op www.xs4all.nl/~mcoster/sendox/ Wellicht aardig om op nieuwemobiel naast jouw Nokia foto's te plaatsen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook foto's gemaakt in vergelijking tot de Nokia 6600. Deze staan op
www.nieuwemobiel.nl. Bij mijn komende review van de 7610 komen er ook
nog vergelijkingsfoto's met de X bij die review te staan.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed begrijp van iedereen heeft T-Mobile dus nog niet het Now schermpje (applicatie) gecustomized? 'Gebrand'? Aangezien Sendo de Network Operators daartoe wel de mogelijkheid geeft... Hij is dus 'schoon'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup dat klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
grappige is dat ik ben heb, en dat hij bij mij steeds van operator naam verwisseld tussen ben en proximus.

even om het duidelijk te maken, ik woon in amsterdam en niet bij de grens van belgie :S

toenet is mijn sendo totaal gecrashed kreeg een regen van foutmeldingen zodra ik hem op de usb poort gezet heb :S is allemaal neit zo hoopgevend als in het weekend:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:) erg grappig met proximus.
ik heb proximus. misschien maken alle sendo's onderling verbinding en flippen ze daardoor? :*)
in alle geval BEN heb ik nog niet op mijn schermpje zien staan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het bestand is op weg en mijn update is geupdate op Nieuwemobiel.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

in de statusbalk staat een icoon dat er uitziet als een driehoekje met een stokje eronder. Hoort dit bij de signaalsterkte indicatie (het staat er links van) of heeft het een aparte betekenis?

Het duurde overigens ook even voordat ik begreep dat P1 betekent dat het eerste profile actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
volgens mij hoort dat bij de signaal sterkte.

staat p1 voor profiel 1 :S ik gokte zelf op eerste lijn. Wat is dan het icoontje voor lijn een en lijn twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat betekent dat je er GPRS kan ontvangen

volgens mij is het zo:

antenne (driehoekje zoals je zegt) : mogelijkheid GPRS ontvangst
G => gprs verbonden
G met vierkant rond => gprs in gebruik
G doorstreept => gprs verbroken

wat ik niet snap is dat balkje met dat pijltje erboven links van bluetooth, daar staat niks over in de manual.

what the hell is that? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dat balkje met pijltje omhoog betekent dat er iets word geupload.
Bij mij stond die er ook nadat ik 2 mms-jes wilde verzenden en in de outbox stonden.
Toen ik ze uit de uitbox verwijderde verdween nml dat blokje met pijltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LPi heeft gelijk dat inkomende en uitgaande berichten icoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 22:15:
dat betekent dat je er GPRS kan ontvangen
Ah ok, bedankt. Ik heb (gelukkig) nog nooit gezien dat dat icoontje er niet stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga nog één keer in op het scherm. Strikt genomen vind ik het nogal subjectief om te zeggen "Ik vind het niet erg, dus ik ga niet vragen of dat hoort." Als je aanbiedt om namens ons vragen te stellen, kan je dat hierbij ook doen. Ik vraag niet of je Sendo wil opdragen alle telefoons terug te nemen. Alleen of het klopt dat er markeringen van spanning op het scherm zitten. Ik wil er niet over een week of twee achter komen dat mijn Sendo uit een productieserie kwam waarbij de machines niet goed afgesteld worden. Dat is m.i. toch niet zo bizar bij een investering van 450 euro? :? :/

Dat andere telefoons (merk/type) dit ook hebben kan ik weinig mee. Dat is net als zeggen dat er andere telefoons ook dezelfde bugs hebben, dus dan is het goed.
Noem dan de modellen die dit ook hebben.

Ik waardeer Marc z'n inzet echt wel, maar waarom over deze vraag zo moeilijk gedaan wordt is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws voor Symbian: http://www.nu.nl/news.jsp?n=372171&c=50 Met andere woorden, bredere ondersteuning & software!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komt het dat sommige hier besproken applicaties niet goed op de Sendo werken? Heeft dit te maken met het feit dat de Nokia's Symbian OS v7.0 hebben ipv OS 6.1??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
dragonreborn het antwoord op jouw vraag is dat het zo hoort. Je hebt zelf al aangegeven tig modellen te hebben gezien. Elk model had deze veegjes, net heeft marc al beaamt dat hij ook die strepen had en hij had een preproductie model (als ik me niet vergis). Je kan het natuurlijk wel vragen maar het lijkt mij dat het een vrij duidelijke zaak is. (dit bedoel ik niet lullig ofzo) maar het kan natuurlijk gevraagd worden, moet je het natuurlijk wel goed omschrijven omdat maverick het eerst ook niet goed begreep waar je het over had.

over andere modellen die het hebben, elke telefoon met een plastic glas voor het scherm, bevestigt aan de telefoon. het zijn er teveel om op te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

just buy the buggy phone will ya :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk iedereen zijn of haar mening erover. Ik zou er alleen ZELF geen ophef over
maken, omdat ik er niet zwaar aan til. Het blijft voor mij een gebruiksvoorwerp
en ik betaal voor de functionaliteit. Als ik het scherm nou niet meer kon lezen. Ja,
dan was het een ander verhaal, maar ik moet me in zulke rare bochten wringen
om het goed te zien dat ik het niet enorm erg vind. Daarnaast kijk ik meestal
recht in het scherm en zie ik het nooit. (Het is een fout moet ik toegeven, maar
ik til er absoluut niet zwaar aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

justice_strike schreef op 04 augustus 2004 @ 00:38:
dragonreborn het antwoord op jouw vraag is dat het zo hoort. Je hebt zelf al aangegeven tig modellen te hebben gezien. Elk model had deze veegjes, net heeft marc al beaamt dat hij ook die strepen had en hij had een preproductie model (als ik me niet vergis). Je kan het natuurlijk wel vragen maar het lijkt mij dat het een vrij duidelijke zaak is. (dit bedoel ik niet lullig ofzo) maar het kan natuurlijk gevraagd worden, moet je het natuurlijk wel goed omschrijven omdat maverick het eerst ook niet goed begreep waar je het over had.

over andere modellen die het hebben, elke telefoon met een plastic glas voor het scherm, bevestigt aan de telefoon. het zijn er teveel om op te noemen.
Die strepen, wat moet ik me daar bij voorstellen. Zoiets als je het tegen het licht uit dat je een soort van "krasjes" ziet? Probeer me ff een beeld te vormen ;)

Ik heb btw ook lang over deze telefoon getwijfeld. Uiteindelijk een cx65 gekocht, heel anders, maar goed ook de helft minder qua prijs ;) Bugs e.d. zitten ook daar in, dat is tegenwoordig bij alle nieuwe foons wel denk ik.

Wat ik me afvraag is of jullie verwachten dat de problemen met wat bugfixes zijn opgelost? Ik zie nl nogal wat problemen voorkomen, sinds ik dit topic volg. En zelfs essentiele dingen (geluid!) bij het telefoneren, dat zou mij afhouden van het kopen van dit model (dat doe je er toch vnl mee ;)).

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gekke is dat ik een pre-release model gehad heb een aantal maanden geleden
en die het er totaal geen last van. Ik heb het daar nog nooit meegemaakt. De versie
die ik nu heb is een italiaanse versie van Sendo zelf en die heeft het wel. Heel vreemd.
Maar het moet wel op te lossen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er vertrouwen in dat alles in orde komt met de sendo.
welke versie heb jij marv ?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Nu ik deze ellende allemaal onder ogen zie denk ik dat ik voorlopig mijn geld op zak houd en door ga sparen voor een p910 B).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Hèhè, voor dat bedrag kun je twee sendotjes kopen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die problemen hier zijn ferm overtrokken hoor. het zijn allemaal zaken waar je SOMS last van hebt en die met een update zullen opgelost worden.

intussen zit ik op het werk naar mp3tjes te luisteren. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik zou de Sendo meteen gaan kopen als er enige zekerheid is dat de problemen allemaal in firmware opgelost kunnen worden. Nog een tijdje met wat bugs rondlopen vind ik dan niet erg. Met andere woorden, als ik nu de Sendo koop, en er blijken hardware modificaties nodig te zijn om sommige problemen op te lossen, dan zit ik ermee... Hoe groot lijkt jullie dat risico?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kage Musha
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 07:51
Ik heb problemen met het connecten van mijn Sendo met de PC. Ik had eerst de software geinstalleerd en toen pas de Sendo. Maar ik las ergens dat eerst de Sendo geinstalleerd moest zijn voordat je de software installeer, dus heb ik de software er af gehaald, reboot, opnieuw software installeren en weer proberen. Maar hij pakt em nog steeds niet. mRouter geeft wel aan dat de Sendo X geconnect is. "USB COM10 Connected"

En verder hapert de MP3 speler als ik bijvoorbeeld de Now screen tevoorschijn haal of iets anders.

En verder geeft Orange World aan dat ie de Sendo X niet ondersteund Q_Q

Welke instellingen kan ik het best downloaden voor de X? De N3650?

Ook loopt alles gewoon niet echt soepel, flitsende schermen, zoals als je een sms opent dan wordt de scherm helemaal wit op de bovenste lijn na. vaag iig, is dat normaal?

o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me nihil. zeker als je weet dat eerdere testresultaten van vorige versies probleemloos leken;

bovendien is het neit zo dat de phone neit werkt. akkoord er zitten bugs in, maar vandaag speel ik al heel de dag MP3 af, ik heb al gsmst, gebeld en dit zonder problemen.
Het is 'soms' dat deze problemen zich voordoen.

de 7610 of de NGAGE. vooral de ngage werkte goed bij mij van instellingen
dat de mp3 blijft hangen als je iets anders doet is heel normaal.

het zijn geen pentium 4's die erin zitten he ;)
bij symbian software moet je zowizo altijd een beetje geduld hebben.

musha, probeer eens in de usb hub te steken als je die hebt, OF juist niet in de usb hub als die erin zit, maar dan in een gewoon usb slot.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kage Musha
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 07:51
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 15:41:
l
de 7610 of de NGAGE. vooral de ngage werkte goed bij mij van instellingen
dat de mp3 blijft hangen als je iets anders doet is heel normaal.

musha, probeer eens in de usb hub te steken als je die hebt, OF juist niet in de usb hub als die erin zit, maar dan in een gewoon usb slot.
ok, zal de Ncage settings eens proberen.

En ik stop em gewoon direct in mijn USB slot, heb geen hub ofzo. Is ubervaag

EDIT± onder apparaatbeheer staat ie onder "Poorten Com&LPT"

[ Voor 6% gewijzigd door Kage Musha op 04-08-2004 15:58 ]

o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een icoontje rechtsonder in tray en als ik usb verbind, dan verandert dit icoontje.

ik stuurde dat gekraak door naar sendo. Dit was hun antwoord:

Response (RHughes) - 04/08/2004 03.14 PM
Hi Thibault, its possible that your speaker in your mobile may be faulty, ideally you need to contact the store where you purchased your phone about getting it repaired as it will still be under warranty.

Regards

Rob

dit hou je niet voor mogelijk. ik heb toch helemaal niks aan dit antwoord? mijn speaker speelt zonder problemen mp3 af, dan kan het toch niet aan mijn speaker liggen?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iets waar ik nog niemand over heb gehoord (t zou kunnen dat ik de enige ben met dit probleem maar dat lijkt me sterk): in mijn 'nederlandse' X zit een engelse versie van de spraaksoftware. Daar heb je natuurlijk niks aan. Dat ik een engels commando moet geven is tot daar aan toe maar ik moet ook de contactnamen met een engels accent uitspreken anders herkent ie ze niet... :?

Nu moet ik zeggen dat het commando 'Name Dial' wel een heel stuk korter en handiger is dan het nederlandse 'Nummer via naam vormen' ofzoiets wat volgens de handleiding blijkbaar bij de nederlandse versie gebruikt moet worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik al die berichten zo lees zijn er nog veel redenen om niet direct een Sendo X te kopen maar te wachten op een 2e release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste gebruikers,

alvast het volgende: Ik heb net gesproken met Sendo. Ik wil van jullie alle mogelijke bugs
hebben. Liefst zo goed mogelijk beschreven. (niet iedereen heeft dat gedaan zoals ik had
aangegeven) Vergeet je software versie niet!!!

Het Psiloc verhaal met die software kan ik heel simpel verklaren. Psiloc software heeft een
speciaal systeem waarbij in de software wordt gekeken welk toestel je hebt. Heb je een
toestel dat niet wordt ondersteund door Psiloc en dat is zo bij de Sendo X dan zal een
Psiloc programma niet werken. Psiloc programma's werken voorlopig niet.

Daarnaast heb ik een aantal punten voorgelegd bij Sendo en ze zijn heel druk alle fouten
op te lossen. Morgen komt men daar bij mij op terug.

Het probleem met het bellen is een regressie probleem, dat heel veel toestellen hebben.
De softwareversie heeft een probleem. Hardwarematig zal er weinig fout zitten. Het is
nu opgepakt en er wordt gewerkt aan de oplossing hiervoor.

Ik wil iedereen happy maken met zijn of haar toestel dus heb geduld de oplossing is
onderweg. (Nu maar hopen dat deze niet zoveel vertraging heeft als het toestel zelf in
al die maanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we zullen wel zien.
toch vind ik het schandelijk dat antwoorden via jou wel lukken en niet via een mail naar hen.

faulty speaker yeah right |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
had vandaag een telefoontje gekregen, nam op en kon niets horen. vlak daarna nog een telefoontje kon ook niets horen. Toen probeerde ik te bellen. totaal geen communicatie. en vand e huistelefoon naar mijn mobiel idem, wel connectie maar geen communicatie. Moest mijn telefoon daarna uitzetten en weer aanzetten. toen deed hij het weer. Maar zou eigenlijk niet mogen zo'n fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 19:53:
Het Psiloc verhaal met die software kan ik heel simpel verklaren. Psiloc software heeft een
speciaal systeem waarbij in de software wordt gekeken welk toestel je hebt. Heb je een
toestel dat niet wordt ondersteund door Psiloc en dat is zo bij de Sendo X dan zal een Psiloc programma niet werken. Psiloc programma's werken voorlopig niet.
Hmm ik zie hier toch iets heel anders staan:

http://www.psiloc.com/?id=prod&nrp=94

Psiloc Total irRemote for Series60 smartphones (Nokia 7650/3650/3620/3660/6600, Siemens SX1, Sendo X)

Hij staat er toch echt tussen :p

Even iets heel anders is er misschien iemand zo handig (en heeft er tijd voor over) om een hele mooie startpost te maken? We naderen namelijk de 1000 posts. Het zou leuk zijn als er dan een mooie pagina geladen wordt (kijk eens naar Het Grote SonyEricsson P900 topic - Deel 4 of Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 3 dat ziet er wel gelikt uit namelijk)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
edit

[ Voor 104% gewijzigd door justice strike op 04-08-2004 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het moedig van jou marverick dat je al die moeite doet, maar ik blijf het een schande vinden dat ze zo'n toestel op de markt brengen. Het lijkt me een kleine moeite zo'n ding een paar weken uit te testen om al die bugs te ondervangen. Als het ons lukt om in een paar weken zo'n toestel te testen mag je dat dan van die deskundigen ook verwachten. Zeker omdat het toch al lang duurde voordat de X op de markt kwam mag je toch verwachten dat hij het dan tenminste fatsoenlijk werkt. Het lijkt wel of ze in het magazijn nog een doos oude Xsen hebben gevonden en die maar dumpen op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis een nieuw bedrijf en met deze smartphone betreden ze echt terrein die ze totaal niet kennen. dat begrijp ik wel. laat ze dus nog even hun gang gaan. dankzij marv geloof ik erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:06
justice_strike schreef op 04 augustus 2004 @ 21:49:
had vandaag een telefoontje gekregen, nam op en kon niets horen. vlak daarna nog een telefoontje kon ook niets horen. Toen probeerde ik te bellen. totaal geen communicatie. en vand e huistelefoon naar mijn mobiel idem, wel connectie maar geen communicatie. Moest mijn telefoon daarna uitzetten en weer aanzetten. toen deed hij het weer. Maar zou eigenlijk niet mogen zo'n fout.
Ik had gisteren 2x precies hetzelfde probleem.

Alleen 1 groot verschil.
Ik heb een Siemens S25 (toestel = 5 jaar oud) in combinatie met Telfort prepaid.
Dus ligt mischien niet aan het toestel maar mischien aan de telecom operator.
De andere kant (de beller) hoorde trouwens ook helemaal niets en dacht ook dat het aan zijn toestel lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ik heb geen telfort, en zelfs bellen met een vaste lijn zorgde ervoor dat ik niets op mijn mobiel hoorde. als je de telefoon restart en hij doet het dan dan lijkt het me niet een probleem bij de operator (of foute redenering?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien tochwel justice.
misschien moet je simcard een nieuwe verbinding maken met je operator die dan beter is.
ook het probleem met proximus op je mobiel lijkt me toch dat er iets mis is met je simcard. misschien eens een nieuwe gaan vragen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
probleem met proximus :S het is geen probleem, het is gewoon dat er soms ben nl staat en soms proximus (zeg maar schakelende tekst) ik ervaardat niet als een probleem.

btw. ik zou wel erg graag die minigps van pisloc (of where am i) willen gebruiken lijkt me erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste gebruikers,

ik heb net contact gehad met Sendo en er zal morgen speciaal vanuit Engeland
een persoon komen om het probleem te zien en te noteren. Sendo zal daarvoor
in Nederland twee plaatsen uitkiezen waar mensen morgen naar toe kunnen
komen om aan te geven wat de problemen zijn. Daarnaast kan je ze ook laten
zien.

Tijden en plaatsen zijn nog niet bepaald. Maar ik zou graag van jullie horen heel
kort en bondig waar jullie wonen en of je morgen in de middag of ochtend tijd
hebt.

De persoon komt speciaal voor jullie uit londen om de problemen op te lossen.

Sendo zal zelf hier in de komende uren nog aangeven hoe of wat! Dus houdt
dit forum in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
amsterdam
smiddags

:)

bondig genoeg :P

p.s. je mag wel op hun loonlijst staan marverick :)

[ Voor 101% gewijzigd door justice strike op 05-08-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer x,

Dank voor uw directe email en uw lijst met bugs die ik via Nieuwe Mobiel mocht ontvangen. Wij sturen vandaag nog iemand naar Nederland om uit te zoeken wat er mis is. Een van mijn technische collega's zal ook met u contact opnemen met betrekking tot de audio. Hij heeft nog wat extra informatie nodig.

Gezien de bug met de foto editor, vermoed ik dat u Italiaanse software heeft. Als u voor de Engelse taal kiest heeft u dat probleem niet. In de toekomst zullen wij ook software downloads aanbieden via onze internet site.

Ik kom terug op uw andere vragen.

=============

ik woon in Gent/België, maar ik moet morgen werken van 9u - 16.00u

is het normaal dat als MP3 speelt ik geen oproepen kan ontvangen? ik heb vandaag oproep gemist erdoor.
ëdit* net even getest, dit lukt wel.

*edit 2*
dit is helemaal te gek: nou krijg ik GEEN geluid meer bij filmpjes op realone! :(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Marverick: Ik woon in Den Haag, s'middags kan ik er wel naartoe. Ik denk alleen niet dat anderen hier er wat aan hebben.:)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Ik woon in Tilburg, maar ben morgen middag in Rotterdam.

Psiloc prograama's werken niet heb ik op deze form gelezen, maar hun screensaver werkt prima bij mij, zal de rest even nog proberen.

Hebben alle mensen die hun phone bij BCC hebben gekocht versie X 1.30.15.1

Marverick moet je lijst met bugs nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zeker!!!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kreeg Marijke van Hooren van Sendo niet gepost hier dus doe ik het even.

Allereerst, Marc het wordt ook door Sendo op prijs gesteld!

We nemen al jullie commentaar ter harte. Vandaar dat we morgenochtend in Den Haag zijn, rond 11.30 h in het Mercure Den Haag Central op het Spui.

Morgenmiddag zijn we in Amsterdam, rond 14.00 h in het NH Caransa Hotel op het Rembrandtplein

Hoop dat we dan een aantal van jullie kunnen ontmoeten.

Marijke van Hooren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 15:45:
...

*edit 2*
dit is helemaal te gek: nou krijg ik GEEN geluid meer bij filmpjes op realone! :(
Ja dat had ik dus ook. Volgens mij is dit bug #zoveel; Bij het converteren als je voor wb amr kiest speelt ro geen geluid af, maar als je alleen amr kiest weer wel. Lekker... :( Want dat amr klinkt echt bagger in ro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik denk niet dat ik 14:00 ga redden heelaas :(
Maar wil jij Marc als mijn bijna buurman, mijn klachten doorgeven?
Ik snap niet helemaal waarom er helemaal iemand uit london moet komen btw, kunnen ze die bugs dan niet reproduceren daar? Neem aan dat ze dezelfde foon wel hebben liggen :p. Iig wel cool dat er iemand komt en dat ze snel en serieus reageren.

En nogmaals thnx voor alle inspanningen Marc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan er onmogelijk zijn :( ik zou zeggen, doe het goed daar en leg alles zeker voor ! ik wil gerust mijn lijstje met bugs doormailen naar een van jullie zodat dit zeker ook voorgelegd wordt.

het ligt dus aan AMR WB !!! aha !!

dat is dus de bug: amr sound is gewoon slecht en amr Wb wordt niet ondersteund. werk aan de winkel !

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, jullie noemen nu allemaal dingen. Dat soort dingen kan ik voorleggen. Ik ga
niet hier alles kopieren. Dat heeft geen zin. Dus mail ze mij, anders wordt er niks aan
gedaan.

LPi, iets later is ook een optie hoor. Hoe laat kan je er wel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat word dan pas na half zes/zes uur ik heb deze hele week cursus......
Dus als jij mijn honours wil waarnemen ben ik u zeer erkentelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb je gemaild met het sound prob. ik heb het goed uitgelegd. dus...

mazzel morgen ! :)

mijn prioriteiten:
- problemen met bellen/ontvangst netwerk weg
- gekraak bij afspelen beltonen en amr weg
- smartmovie die werkt, zodat ik op mijn lange vluchten films kan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Marverick: Weet je tot welke tijd ze in het Mercure zijn? Ik ben rond 11:30 uur klaar met werken en moet dan vanuit Scheveningen naar het Centrum fietsen. Is op zich wel te doen in een half uurtje maar als ze er wat langer zijn kan ik me wel nog ff thuis omkleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat als jij het wil ze er nog wel wat langer zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dragon, praat ook over iets anders dan die lijntjes, want dat hebben alle sendo's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ik denk dat ik er wel om 2 uur kan zijn :) in amsterdam dan natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Speedman: Nee, we moeten de (mogelijke) problemen die we hebben bespreken, en dat is het enige mogelijke probleem dat ik heb (vooralsnog) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahaha! Dragon jij bent een mooie. Mensen ik zal zelf ook aanwezig zijn, maar
dan alleen in Amsterdam. Ik zal niet in Den Haag aanwezig zijn.

Als mensen er nog zin in hebben kunnen ze hun reactie/ervaring achterlaten op
Nieuwemobiel bij het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
jesus dragon je bent wel gefixeerd zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ik zal morgen in Den Haag zijn. Meer mensen die morgen die kant op gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justice_strike schreef op 05 augustus 2004 @ 21:16:
jesus dragon je bent wel gefixeerd zeg :)
Wat een onzin! Ik neem voor de zekerheid wel morgen m'n microscoop mee ;) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga 't niet redden (sowieso niet in Den haag maar Amsterdam helaas ook niet).
:( maar wel tof dat ze iemand sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer de Sendo aan mijn PC gekoppeld te krijgen zonder succes. De PC Connect applicatie blijft continu melden dat ik mijn telefoon moet verbinden met de PC. Echter de mRouter geeft aan dat hij netjes via USB is verbonden.

Dingen die reed zijn geprobeerd:

Eerst Software dan Driver
Eerst Driver dan Software
Direct USB op notebook
Telefoon via HUB aan notebook
SP2 beta deinstalleren van Windows XP
Telefoon aan werkstation ipv laptop (beide Windows XP)
Telefoon via Bluetooth aan laptop

Software van de website (was wel de zelfde versie als die op de CD maar ja je weet nooit)

Mijn laatste redmiddel is anders proberen via SyncML te boel te syncen echter zal dat natuurlijk alleen mijn contact en agenda updaten en mij niet helpen extra applicaties te installeren (om nog maar te zwijgen over de kosten)

Software versie van de telefoon: X.1.30.15.1 release 6 juli 2004 / GSM SW 04.23E4

Heeft iemand nog een mogelijke oplossing ?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.