maverick jij kent er meer van
je merkt idd dat het geluid niet al te te best is.
ze kunnen er wat aan doen zeg je ?
je merkt idd dat het geluid niet al te te best is.
ze kunnen er wat aan doen zeg je ?
Verwijderd
Verwijderd
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 23:19 ]
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 10:09 ]
Verwijderd
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 13:17 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 14:59 ]
Verwijderd
ik ben zeker dat alles opgelost wordt. Het zijn de typische kinderziektes van een nieuw product en het lijkt me duidelijk dat sendo van goede wil is. De communicatie kan beter, maar dat is altijd zo met updates en patches (ook bij games enz) vaak zijn ze zo hard aan het werk om alles in orde te krijgen dat ze de comm. ee, beetje verwaarlozen.Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 14:57:
De BCC heeft net teruggebeld en gezegd dat ze bij Sendo niet van dit probleem af weten. De verkoper zou contact proberen te zoeken met Marijke van Hooren om te kijken hoe ze het verder kunnen afhandelen.
Hij stelde verder voor dat hij een van de toestellen kon opsturen om te repareren of een nieuwe bestellen. Dat zou hoe dan ook zo'n zes weken duren. Ik heb de telefoon op zich al betaald, maar kan het zo terugvragen natuurlijk. Ik zit gewoon ernstig te twijfelen of ik er niet alsnog een neem en dan kijk of ik kan afspreken dat ik hem (onbeschadigd) kan inruilen als ze de goede versie binnen hebben. Zes weken duurt zolang!:( Maar ik zal je zo de mail sturen.
Als het standaard is MOET iedere telefoon het hebben, en dat betwijfel ik. Bovendien begrijp ik uit Marc z'n woorden dat het niet bij zijn toestellen aanwezig was.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 16:07 ]
de strepen zijn niet te zien als het scherm aanstaat, en als het scherm uitstaat alleen onber bepaalde hoek. Ik merkte het op het begin ook niet. Kijk anders nog eventjes wat beter naar je telefoon, kan je bijna verzekeren dat je die strepen ook hebt.Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 16:06:
Ik heb de strepen niet en andere gebruikers ook niet. Tijdens de productie kan
het altijd zo zijn dat er net 1 dag is waarop men een productieprobleem heeft
die niet opgevallen is.
[ Voor 34% gewijzigd door justice strike op 03-08-2004 16:50 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 18:17 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 18:05 ]
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 18:21 ]
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door justice strike op 03-08-2004 19:42 ]
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 20:11 ]
Verwijderd
kan je ook even aangeven van wie je een mail gehad heb?Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 20:12:
humm raar!
Bedankt
Kenniani, mail me ff je informatie!
Ik wilde daarnaast melden dat ik van 6 mensen een reactie gehad heb. Ik heb nu een
aantal pagina's tekst aangemaakt. Ik zal zelf ook nog wel een paar dingen noemen.
Ik vind het scherm geen probleem. Het bellen vind ik wel een probleem. Als er nog dingen
zijn, dan wil ik ze graag hebben voor 21:30 daarna gaat de mail naar Sendo en ga ik hun
de komende dagen niet lastig vallen en geef ik ze de kans om te antwoorden en om ze
daarnaast de kans te geven problemen op te lossen.
(voor iedereen die het wil weten, er staat een update van de review op Nieuwemobiel.nl.
Na al jullie reacties heb ik de tekst die er nu staat nog wel wat geupdate. Deze nieuwe
tekst die gemaakt heb staat er nog niet op. Ik heb ook nog een paar extra foto's en films
gemaakt.)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 21:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ah ok, bedankt. Ik heb (gelukkig) nog nooit gezien dat dat icoontje er niet stond.Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 22:15:
dat betekent dat je er GPRS kan ontvangen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Die strepen, wat moet ik me daar bij voorstellen. Zoiets als je het tegen het licht uit dat je een soort van "krasjes" ziet? Probeer me ff een beeld te vormenjustice_strike schreef op 04 augustus 2004 @ 00:38:
dragonreborn het antwoord op jouw vraag is dat het zo hoort. Je hebt zelf al aangegeven tig modellen te hebben gezien. Elk model had deze veegjes, net heeft marc al beaamt dat hij ook die strepen had en hij had een preproductie model (als ik me niet vergis). Je kan het natuurlijk wel vragen maar het lijkt mij dat het een vrij duidelijke zaak is. (dit bedoel ik niet lullig ofzo) maar het kan natuurlijk gevraagd worden, moet je het natuurlijk wel goed omschrijven omdat maverick het eerst ook niet goed begreep waar je het over had.
over andere modellen die het hebben, elke telefoon met een plastic glas voor het scherm, bevestigt aan de telefoon. het zijn er teveel om op te noemen.
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 11:01 ]
Verwijderd
o.o
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 15:42 ]
ok, zal de Ncage settings eens proberen.Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 15:41:
l
de 7610 of de NGAGE. vooral de ngage werkte goed bij mij van instellingen
dat de mp3 blijft hangen als je iets anders doet is heel normaal.
musha, probeer eens in de usb hub te steken als je die hebt, OF juist niet in de usb hub als die erin zit, maar dan in een gewoon usb slot.
[ Voor 6% gewijzigd door Kage Musha op 04-08-2004 15:58 ]
o.o
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 17:17 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hmm ik zie hier toch iets heel anders staan:Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 19:53:
Het Psiloc verhaal met die software kan ik heel simpel verklaren. Psiloc software heeft een
speciaal systeem waarbij in de software wordt gekeken welk toestel je hebt. Heb je een
toestel dat niet wordt ondersteund door Psiloc en dat is zo bij de Sendo X dan zal een Psiloc programma niet werken. Psiloc programma's werken voorlopig niet.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 21:59 ]
[ Voor 104% gewijzigd door justice strike op 04-08-2004 23:32 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik had gisteren 2x precies hetzelfde probleem.justice_strike schreef op 04 augustus 2004 @ 21:49:
had vandaag een telefoontje gekregen, nam op en kon niets horen. vlak daarna nog een telefoontje kon ook niets horen. Toen probeerde ik te bellen. totaal geen communicatie. en vand e huistelefoon naar mijn mobiel idem, wel connectie maar geen communicatie. Moest mijn telefoon daarna uitzetten en weer aanzetten. toen deed hij het weer. Maar zou eigenlijk niet mogen zo'n fout.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 101% gewijzigd door justice strike op 05-08-2004 16:01 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 16:07 ]
Verwijderd
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 16:17 ]
Verwijderd
Ja dat had ik dus ook. Volgens mij is dit bug #zoveel; Bij het converteren als je voor wb amr kiest speelt ro geen geluid af, maar als je alleen amr kiest weer wel. Lekker...Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 15:45:
...
*edit 2*
dit is helemaal te gek: nou krijg ik GEEN geluid meer bij filmpjes op realone!
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 18:08 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq