thanks marve.
zo, ik moet zeggen dat de phone heel goed meevalt.
vooral de actieknop is heel interessant. als je die lang ingeduwd houdt krijg je een takenoverzicht en kan je meteen naar de gewilde applicatie overstappen.
(een beetje zoals ALT - TAB in windows)
mp3 sound is zalig goed, ik heb een sd kaartje besteld, dus ervaringen daarmee komen later.
wat beter kan:
de kleuren van het aanwezige theme, kan gemakkelijk gewijzigd worden als er andere themes worden gemaakt. (bij de keuze themes is er nu maar 1:sendo)
de toetsen liggen nogal dicht bij elkaar, daardoor is het wat wennen als je smst, maar een hele verbetering bij mijn panasonic GD87, waar de letters een trein later kwamen. deze tikt zoals ie behoort te tikken. heel mooie kleuren op het scherm, mooi wit als je een bericht tikt,
ook leuk zijn de viewers om word en powerpoint bestanden te bekijken. Bij synchronisatie kan je ook je emails laden op je foon, maar het scherm is echt wel te klein om uitgebreide mails te bekijken. mr goed, het is mogelijk.
leuk is dat je je eigen tabbladen kan maken. stel bv je wil een tabblad met erop een klikbare link naar: berichten, bluetooth een spelletje en mp3 speler. Dat is perfect mogelijk.
als je een bericht stuurt en er per ongeluk uitvliegt tijdens het typen, kan je gemakkelijk terugkeren, dankzij het now scherm.
ook handig zijn de zijdelinkse knopjes, die, ondanks ze goed weggestoken zitten, toch gemakkelijk te bedienen zijn. de rechtse kan je voice commands mee doen. Werkt perfect die voice commands
voorts laat ik de batterij al een hele dag afzien en staat hij nog volledig vol
de filmpjes stellen niet veel voor, weinig framerate. geluid is wel goed.
foto's zijn echt leuk, goede kwaliteit en geinig met die flits. je kan de flits meerdere keren doen afgaan alvorens ie de foto neemt, maar dat wist je al zeker
als er nog mensen vragen hebben wil ik gerust antwoorden
*edit*
een minpunt aan deze gsm is dat enkel nr 1 en 3 goed oplichten in het donker, de middenrij licht bijna niet op en de andere te weinig. Mr dit hoort zo volgens marv, de zijne heeft dit ook, maw alle sendo's hebben dit.
als je een sms typt zie je geen teller met het aantal characters die je al getypt hebt. Ik heb er al een mailtje over gestuurd nr sendo, hopelijk komt er een update.
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 27-07-2004 19:03
]