[hot!]Sendo X Smart Phone :9

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.973 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vertrek op reis mensen, hij komt een dezer toe, de 25 ben ik terug en dan heb ikkem, de sendo >:) .
tot dan, ik verheug me al op de reacties. Laat ons het maximum uit dit phone-tje halen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 23:54:
ik vertrek op reis mensen...de 25 ben ik terug
Je gaat heen en weer reizen bedoel je _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel angstig stil ineens :)
Stilte voor de storm?
Kom op met dat ding!!
Wat ik me trouwens afvroeg, is het misschien toch niet verstandig om de x wel met route 66 te kopen voor om en na bij 249-299 euro.
Dit omdat je dan wel een gpsmuis erbij krijgt (die dingen kan je vanaf 150 euro kopen dacht ik) dus als je dan later een ander pakket wil kopen kan je alleen voor de software gaan (150 euro) ipv een pakket incl muis (399 euro).
Of is dat niet verstandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang mijn snelste vervoermiddel een fiets is heb ik Route 66 niet nodig. En hoe moet ik zo'n gpsmuis zien, ik heb er nog nooit een gezien? Ik weet niet eens of je het erbij krijgt trouwens.
Maar goed tegen die tijd dat ik het nodig hebt kost het misschien maar 50 euro:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 18:29
Als je het route 66 pakket niet gebruikt, wil ik graag het route 66 pakket van je overkopen. Ik bied EUR 150,- dus dan heb je de Sendo X wel heel goedkoop!

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je in hemelsnaam software willen kopen? ;)
Maar ik zal sowieso niet aan die actie meedoen want ik heb geen T-mob 450 (en wil het ook niet :) ) Ik ga voor de losse X van 489 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En maar wachten wachten en nog eens wachten......

December werd Januari, Februari werd Maart..... "Volgende maand komt ie echt!"
"Volgende week is ie in de winkel" En weer is dur een week om........
Wie gelooft er nog in?
En dat terwijl de prijzen van de concurenten rap dalen.. SX1 (zit ook alles op, zelfs een radio, en is met firmware versie 12 rete stabiel) ver onder de 400, 6600 nog goedkoper.

489 werd genoemd als prijs waar die "nu echt " 8)7 voor in de winkel komt te liggen. Probeer die maar eens over een jaar aan je collega's /vrienden te slijten.. "Ik heb nog een Sendo phone te koop, iets voor jou?" "Sendo is dat een Japans B merk?"

Ik ga afhaken....

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 20:39:
En maar wachten wachten en nog eens wachten......
...
Ik ga afhaken....
Ik niet. Op papier is de X nog steeds het mooiste toestel in zijn categorie... Zolang dat zo is, haak ik niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:51
Is het mogelijk om deze route66 op een sony ericsson p900 te installeren? Dan kan ik misschien nog wel een mooie deal met iemand maken want voor alleen treinreizen heb ik niet zoveel aan gps :)

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee Route66 werkt niet op de P900, helaas. Er komt wel een Route66 pakket voor
UIQ toestellen in de komende maanden.

Daarnaast ben ik een aantal dagen weggeweest met de Sendo X op stap. Leuk
toestel is het toch. Werkt super, hier en daar nog wat kleine dingen die niet lekker
lopen, maar die zijn volgens Sendo verholpen in de officiele toestellen. Ik heb
namelijk in elkaar gezet toestel. Het toestel is volgens mij nog niet bij de BCC.
Zodra het toestel daar is, krijg ik dat te horen en zal ik het hier posten. Voor
mensen die het toestel nog willen zien kunnen mij mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het dus goed begrijp heeft BCC de primeur Maverick?
En ik zou graag wat meer willen zien nog van de X maar ik zie geen mail adres in je profiel staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mail maar naar marc@nieuwemobiel.nl De BCC heeft de primeur en ik word gemaild
zodra de toestellen in de winkel liggen. Het kan natuurlijk zijn dat iemand het eerde
ziet, maar ik kreeg er in ieder geval informatie over in de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder het mom van FF checken vandaag bij BCC Den Haag binnengestapt met de vraag "wanneer komt ie?"
"Eind volgende week, kan ook de week daarop zijn............ hopen we......." aghhhh 8)7

Ik heb de winkel verlaten met een "oude" N-Gage. Veel voor weinig ;) (149 Euro)
En leuk ter overbrugging naar ...... ja naar wat? Toch een Sendo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mae-t.net schreef op 23 juli 2004 @ 15:02:
[GeoBoss schreef op 22 juli 2004 @ 20:39:
En maar wachten wachten en nog eens wachten...... Ik ga afhaken....]

Ik niet. Op papier is de X nog steeds het mooiste toestel in zijn categorie... Zolang dat zo is, haak ik niet af.
Ik doe met je mee, heb er geen zin meer an. Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden, kijk nog maar eens naar het eerste persbericht van 21 oktober 2003: "Sendo expects to ship the phone in some territories before the end of the year."

Ik ga de nokia 6230 bestellen, heb ik in ieder geval nog een nieuwe phone voordat ik op vakantie ga. Helaas niet de Sendo, maar ik heb er geen vertrouwen meer in dat deze nog deze of volgende maand uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Marverick,

Wat ik eigenlijk niet helemaal begrijp is dat jij een paar dagen (laten we hopen) voor de uitlevering 2 testtoestellen krijgt (inelkaar gezette) terwijl ze in italie al worden verkocht. Dit kan ik niet helemaal rijmen, je kan mij niet vertellen dat Marijke nog geen produktiemodellen heeft, als ze al worden verkocht in andere landen en zo kort voor de nederlandse release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zal ze best hebben, maar ze heeft me mij ze niet gegeven, want de productiemodellen
komen uit Nederland en de in elkaar gezette testmodellen vanuit Birmingham. De test-
toestellen zijn om applicaties te testen. Hiervoor heb je ook genoeg aan een inelkaar
gezette Italiaanse versie dan een Nederlandse. Met in elkaar gezet moet je zien dat ik
een andere software heb en het toestel is dus geflasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die geinteresseerd zijn in Symbian toestellen en de Sendo X. Ik post ook op de site www.symbianworld.nl. Ik zal daar het verdere nieuwe achterlaten over het
toestel. Onder tussen heb ik geen extra nieuws gehad. Ik krijg maandag weer meer te
horen van Sendo. Zodra er meer bekend is zien jullie het natuurlijk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net terug van reis (nee niet van italië)
maar mijn overschrijving is pas woensdag erdoor gekomen en donderdag gestuurd. Ik verwacht hem morgen of overmorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Van een vriend van me die bij BCC werkt vernomen dat er 200 Sendo's op het hoofdkantoor liggen. Als het goed is dus deze week in de winkel. Ik dacht wel alleen in combinatie met T-mobile :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net berich :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en?

Dat is mooi nieuws. Dus deze week in de winkels. Het werd tijd. Dat wordt voor iedereen
reserveren, want dat zijn er denk ik 3 per winkel of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn 30 BCC winkels dus dat zijn er 6,666666666666666666666666666666667 toestellen per winkel :p

/me gaat zo ff naar een filliaal even reserveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de mijne is aangekomen deze ochtend. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn deze smartphones nog op een bepaalde manier gebrand door T-Mobile? Ik las op http://www.allaboutsymbian.com/reviews/review2.php?id=105 dat het Sendo Now! Screen waarschijnlijk aan providers de mogelijkheid gaat bieden om de eerste pagina te 'locken' en te branden... Ben benieuwd....
spacer schreef op 26 juli 2004 @ 00:46:
Van een vriend van me die bij BCC werkt vernomen dat er 200 Sendo's op het hoofdkantoor liggen. Als het goed is dus deze week in de winkel. Ik dacht wel alleen in combinatie met T-mobile :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier is het volledige pakket. Check out my dirty shoes :X

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/ThibaultVanRenne/IMG_1547.jpg

wat opvalt is dat het zo'n klein mobieltje is. op de foto's wordt hij altijd dik en lomp voorgesteld, maar dat is hij zeker niet. Het is een superaantrekkelijk foontje. Momenteel laad ik hem de volle 4 uur op om zijn batterij op maximum te laten gaan, daarna test ik hem ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat is eens mooi!

Veel plezier ermee en laad weten wat je ervan vindt

MR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal ik zeker doen !

ik denk dat ik gelijk had te bestellen. Je kan er nu trouwens goedkoper bestellen. nu kost ie 500€ met verzending erbij.
Het is nu twee werkdagen geleden dat ze het geld ontvingen, en kijk, hij is hier al. Dus in feite 1 volledige dag.
Ik dacht eerst, dit kan de foon niet zijn, zo een licht pakket !, bleek toch waar te zijn, klein bijna vierkant doosje. i'm luvin it 8)
er zit wel geen geheugenkaart bij, weard vind ik dat... was het niet 32 standaard intern geheugen en een kaartje van 32 bij of ben ik zo mis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
Maakt toch niet uit van die 32 MB kaart. Er komt waarschijnlijk toch een grotere kaart in , neem ik aan. Veel plezier ermee , en ik ben benieuwd hoe hij bevalt.
Marchel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben er wel nog niet uit of er gewone MMC kaarten inpassen zoals die die ik gebruik voor mijn digicam. dat gleufje leek me nogal klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan er MMC en SD kaarten instoppen alleen SD kaarten zijn sneller. Er zit in het pakket
geen geheugenkaart. Had ik ook niet aangegeven. Daarnaast moet je wel meer dan 12
uur doorladen dan maak de accu lekker wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marv, wil ik mijn wayfinder pakket gebruiken, staat er geen sendo - x bij.

ik stuur mail, dit is het antwoord:
"Hi,

Unfortunately we had to remove Sendo X from the list of compatible phones as we've had too many problems with that phone. We are trying to find a solution to make it work perfectly with Sendo X, but I suggest that you start with Nokia 7610.

Best regards,

Katrine Larsson
Wayfinder Customer Support"

krijg nou wat ! |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedman mail me ff dan gaan we dit in de komende week eens bekijken en oplossen.
Ik ken wat mensen die Wayfinder waarschijnlijk wel aan praat krijgen. Heb je het pakket
al gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja tweedehands via dit forum.
alles is reeds geactiveerD. alles is ook nieuw voor mij.

ik krijg bv de sendo met usb niet op mijn pc verbonden :(
hij detecteert een onbekend apparaat. een soort mrouter is er bijgekomen rechts onder maar die is alleen via COM en infrarood terwijl ik usb heb :(

de menu's zijn ook niet zo supersnel vind ik van de sendo, maar het went wel. ook al die opties ben ik nog niet helemaal uit.

*edit*

ok het is gelukt, blijkbaar lukt het wél via de usb hub en niet via direct usb op mijn pc. dit staat nochtans in de .txt info... raar, maar waar.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

En???Al aan het testen??Hoe bevalt 'ie??? Do tell!!! :)

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij bevalt redelijk, ik vind het wel heel slordig, je kan letterlijk bijna alles instellen. ik heb het nog niet volledig door hoe ik een programma moet instellen enzo. hoe ik mp3 afspeel, niet simpel me dunkt :(

marv ik heb de bestanden overgezet voor een nokia 7610. hoe zet ik dat programma in hemelsnaam aan? de bluetooth verbinding is al gemaakt :(

*edit* het is me gelukt mp3 op de gsm te zetten zucht. testing...

*edit2* supergoede mp3 kwaliteit met die bijgeleverde headphone set. Ook zonder headseat goede kwaliteit, alleen het geluidsniveau is niet zo hoog. met headphones aan moest ik hem stiller zetten. En ja, het is stereo >:)

*edit 3* als je bestanden overzet of progsinstalleert blijft de mp3 hangen...

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de sx1 bestanden voor wayfinder krijg ik ook niet meteen aan precies...
ik probeer nu de P900.

*niks lukt jongens. could use some help here : :'(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedman ik ben nu bezig met de software op de PC. Vertel ff exact wat je doet dan kijk
ik gelijk met je mee. Meldt exact wat wel en niet werkt. Bij mijn laptop werkt de USB wel.
Gewoon eerst de USB erin, laat hem vragen om de installatie van de USB, installeer dan
de software die je erbij krijgt en alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marv, het probleem is:

dat de software via wayfinder niet meer wordt aangeboden voor het model sendo en dat de software van andere modellen niet werken...

usb connectie lukt.

de sis files van andere phones zoals bv 7610 voor wayfinder werken gewoon niet :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wayfinder moet je mij mailen met een exacte uitleg! Dat kan ik hier niet uitleggen
of oplossen.

Heb je nog andere problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enkel wayfinder zorgt voor probs...
ik heb nog geen andere applicaties proberen installen. kan je mij eens een adres geven van een prog om bv film te kijken op mijn sendo ?
dan kan ik het eens proberen.
ik heb je gemaild btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor andere toekomstige gebruikers:

Ik gebruik nu een speciaal programma waar je heel snel alles mee kan
overzetten. Daarnaast kan je voor een groot aantal mailing programma's
instellingen instellen maken. Zelfs voor Outlook express.

Verder is het software pakket wat matig in het standaard pakket. Ik vind
de manier waarop alles geinstalleerd werd wel enorm handig en simpel.
Ik heb totaal geen problemen of moeilijkheden tegengekomen. Het werkt
zelfs naast ActiveSync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thanks. Jeetje een programma om film te kijken. Ik dacht dat daar al eens over
gesproken was in deze topic. Zoek anders ff op www.handango.com daar vind je
alle programma's. Ik heb zelf nu alleen de File explorer en YewSnap erop zitten,
meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ff de foto's bekeken. Ik vind de kwaliteit gelijkwaardig met de Nokia 6600 en
soms zelfs wel eens beter. Ik ga nog nachtfoto's maken. Een update van de review op
www.nieuwemobiel.nl ben ik nu aan het maken en komt in de loop van de week online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ben beniewd, klinkt erg spannend allemaal...Any news on bcc? Ik heb ze zelf niet meer kunnen bereiken. Naja, ik geef ze morgen wel een belletje. Hoop echt dat 'ie deze week in de winkels komt te liggen. Anders word ik toch een beetje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is me gelukt !
stel je gsm in als nokia N-gage en download dan de applicaties.
dat werkte bij mij ! :P

nu nog routes proberen. ik laat jullie morgen iets weten :)

*edit*
de mmc kaarten van mijn digicam passen niet in de foon. te groot :'(
een kaartje van 512mb. iemand een goed merk ?

ik vond deze:
Kingston (SD/512)
512MB SECUREDIGITAL SD

512MB SECUREDIGITAL SD MEMORY CARD NS (NMS) voor 80€. is deze goed?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ook eens op www.memoryshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind wel geen mogelijkheid om het 'keyboard blokkeren' aan te zetten. Weet jij dit Marv ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

offtopic:
Marverick, je site werkt niet in mozilla, zou je dit aan kunnen passen?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Speedman

Druk op de power button op de bovenzijde van het toestel en beweeg de
joystick omhoog (1 keer) en selecteer Lock Keypad.

@ CrashOne

De site is in PHP en werkt helaas niet in Opera, Mozilla en Netschaap. Ik kan
daar helaas niks aan. Wil je er een opmerking over plaatsen stuur dan een
mail via ons adres onderaan de pagina. Deze mail leest onze webmaster en
je kan daar je beklag doen. Ik vind het een goed punt, maar kan er niks aan
wijzigen, omdat ik de site niet maak. Ik vul hem alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks marve.
zo, ik moet zeggen dat de phone heel goed meevalt.
vooral de actieknop is heel interessant. als je die lang ingeduwd houdt krijg je een takenoverzicht en kan je meteen naar de gewilde applicatie overstappen.
(een beetje zoals ALT - TAB in windows)

mp3 sound is zalig goed, ik heb een sd kaartje besteld, dus ervaringen daarmee komen later.

wat beter kan:

de kleuren van het aanwezige theme, kan gemakkelijk gewijzigd worden als er andere themes worden gemaakt. (bij de keuze themes is er nu maar 1:sendo)

de toetsen liggen nogal dicht bij elkaar, daardoor is het wat wennen als je smst, maar een hele verbetering bij mijn panasonic GD87, waar de letters een trein later kwamen. deze tikt zoals ie behoort te tikken. heel mooie kleuren op het scherm, mooi wit als je een bericht tikt,
ook leuk zijn de viewers om word en powerpoint bestanden te bekijken. Bij synchronisatie kan je ook je emails laden op je foon, maar het scherm is echt wel te klein om uitgebreide mails te bekijken. mr goed, het is mogelijk.

leuk is dat je je eigen tabbladen kan maken. stel bv je wil een tabblad met erop een klikbare link naar: berichten, bluetooth een spelletje en mp3 speler. Dat is perfect mogelijk.
als je een bericht stuurt en er per ongeluk uitvliegt tijdens het typen, kan je gemakkelijk terugkeren, dankzij het now scherm.
ook handig zijn de zijdelinkse knopjes, die, ondanks ze goed weggestoken zitten, toch gemakkelijk te bedienen zijn. de rechtse kan je voice commands mee doen. Werkt perfect die voice commands >:)

voorts laat ik de batterij al een hele dag afzien en staat hij nog volledig vol :P

de filmpjes stellen niet veel voor, weinig framerate. geluid is wel goed.
foto's zijn echt leuk, goede kwaliteit en geinig met die flits. je kan de flits meerdere keren doen afgaan alvorens ie de foto neemt, maar dat wist je al zeker ;)

als er nog mensen vragen hebben wil ik gerust antwoorden :)

*edit*

een minpunt aan deze gsm is dat enkel nr 1 en 3 goed oplichten in het donker, de middenrij licht bijna niet op en de andere te weinig. Mr dit hoort zo volgens marv, de zijne heeft dit ook, maw alle sendo's hebben dit.

als je een sms typt zie je geen teller met het aantal characters die je al getypt hebt. Ik heb er al een mailtje over gestuurd nr sendo, hopelijk komt er een update.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik bij de BCC's in Den Haag (eentje officieel in Rijswijk) er een besteld. Ze zouden in Rijswijk over een paar dagen (vrijdag en anders na het weekend) binnen komen. Het Hoofdkantoor had er 193 ontvangen maar heeft ook al nabesteld.

Over die "taskmanager" (wat in de review op Nieuwemobiel staat en dat Speedman besschrijft (Alt-Tab): Dit is niets nieuws onder de zon. Mijn 3650 kan dat ook al, volgens mij is het een standaard symbian (6?) functie. Het is ook wel handig om daarmee te kijken of er apps aan staan, als je het idee hebt dat alles wat trager draait. Met de Cancel-knop kan je de geselecteerde app afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd
Dragon, sry daarvoor, maar dit is mijn eerste symbian phone. ik moet zeggen dat het reuze meevalt :)

vandaar dat mijn indrukken moeten bekeken worden vanuit het standpunt van een symbian-noob ;) .

vandaag een ritje gemaakt met wayfinder, werkt zalig perfect ! je ziet het aantal meters minderen tot op de meter juist. als je verkeerd rijdt, geen probleem, gewoon opnieuw berekenen klikken en je bent weer vertrokken :)

ik ben nu aan het proberen of ik emails kan sturen met mijn internet provider emailadres :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedman, als je verkeerd rijdt, moet hij dan via GPRS opnieuw kaartjes inladen? En zo ja, duurt dat lang?
En... is de audio van de Sendo goed te verstaan in een rijdende auto?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedman, die opmerking over de taskmanager was geen kritiek ofzo hoor. Maar het viel me dus al op dat het in de review als iets nieuws werd gezien, terwijl in de tussentijd de 7650, 3650, 3660, 6600, 7610 en de SE P800 en P900 het ook al hadden (en de Panasonic x700 en Samsung D710 ;) ). Zelf ben ik er ook maar per ongeluk achter gekomen. Ik drukte menu een keer te lang in en toen zag ik het :)
Waarschijnlijk zal het wel in de Symbian Specificaties staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wist gewoonweg niet dat het bestond Dragon tot Marverick het mij zei. nogmaals bedankt daarvoor marv ;)

hij moet inderdaad via gprs een nieuwe route gaan laden als je misrijdt, bij mij reed ik mis in het begin en daardoor zat ik nog in de verbinding met gprs. ik betaal een eenmalige verbindingskost van 50 eurocent bij mijn provider, tot ik de 100kb overschrijd.
Ik vrees er evenwel door dat de connectielimiet op 1 minuut is gesteld waardoor je verplicht wordt vaak opnieuw te betalen.
Men profiteert van de onwetendheid van de mensen + je bent afhankelijk en ze weten het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil nog eens een vraagje stellen.

hoe stel ik mijn gsm in dat ik mijn emails kan checken van mijn telenet adres of hotmail adres.
is dit hoegenaamd mogelijk ?

In België is men ZO noob op gebied van deze zaken, men weet het gewoon niet bij mijn provider. Andere providers zijn vaak NOG ERGER ! :r

men zei me zelfs dat de sendo - x niet ondersteund zou worden. :X
probeer ik maar manueel via de site aan de gegevens te komen, maar het wordt moeilijk om alles aan elkaar te knopen. meer dan de helft van de links op de site werken niet en gegevens via sms doorsturen ligt ook plat. leuk |:(

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gprs is toch een allways on verbinding? en betaal je alleen voor de data?
Of praat ik nu poep?

http://www.sendo.com/config/ hier kan je het "laten instellen" (betaalde third party service) maar ik zie belgie er niet tussen staan.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

belgie is een echt ***land wat dergelijke dingen betreft, ze komen er altijd veel te laat mee aan en wachten tot de concurrentie goedkoper wordt om zelf met de prijzen te zakken.

het is hier totaal nutteloos een gprs abo te nemen, want je betaalt toch 50 cent voor iedere verbinding. Maar de mensen kennen er hier niks van (90% toch) en ze betalen gewoon.

irritant dat ik de gegevens voor gprs niet meer vind, ik had ze nochtans :(

*edit* ik heb ze terug gevonden, en raad eens waar: op de site van wayfinder.
ongelooflijk toch dat dezelfde instellingen (ik gebruik die voor ngage voor mijn sendo) van wayfinder wel werken en die van mijn eigen provider niet.

snap je nu het noob-ism van onze netwerken hier?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
Hoe zit het eigenlijk met de Accessoires van de sendo X???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal nog lang wachten worden, als zelf de telefoon nog niet helemaal goed verspreid is.
ik verwacht wel dat in latere paketten meerdere acessoires zullen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebbes!!!!
En nog gratis ook met een tmobile abbo :) ik ga ff spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed zo LPI >:)

wat ik ook stom vind: toetsenblokkering zou de centre toets van de joystick moeten zijn.
dat je die 2 seconden inhoudt om dan te kunnen kiezen blokkering aan ipv de uittoets. Want te lang duwen op de uittoets zet je hem volledig uit!

*edit*
ineens was mijn batterij op, ik kreeg geen verwittiging van het biepen zoals bij een nokia, gewoon ineens op.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTFM er staat in de manual duidelijk:

Warning: To ensure that the battery icon is accurate, you need to make sure you do a full charge and discharge when you use any battery for the first time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik gedaan, je hoeft niet te schelden.
ik heb hem volledig opgeladen en ook volledig doen afladen.

ik had de manual wel gelezen en ik heb WEL gedaan wat er stond.
let een beetje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet durven te schelden was ook zo niet bedoelt hoor......
Maar was dit nadat je een 2de keer de batterij hebt opgeladen dan?
En ik pas altijd goed op maar waarvoor moet ik dan oppassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 17:40:
En ik pas altijd goed op maar waarvoor moet ik dan oppassen?
Dat je je grote scheur dichthoudt, amice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op wat je zegt.

je veronderstelt 2 zaken:

1. dat ik de manual niet las =>mis, ik zoek alles heel goed uit voor ik iets vraag en heb de bewuste passage die je hier citeert zelfs meerdere malen gelezen, ik heb er zelfs een bijkomende vraag over gesteld hier op het forum. maar dat had je niet gezien zeker...
2. dat ik de batterij niet goed oplaadde => mis, ik heb hem 12 uur aan de kabel laten hangen en hem dan volledig doen opgaan, maar ik kreeg geen bieptoon bij het opzijn van de batterij zoals bij een nokia of een andere gsm bv.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit nu weer voor een onzin zeg hehehe..
Die gast loopt direct te schelden op alles dit kut dat kut zus kut.
En dan blijkt dat ie gewoon niet goed gelezen of helemaal niet goed gelezen heeft, en dan zeg ik RTFM en dan ben ik de boeman lol
En wtf is amice?

Edit: Maar even voor de goede orde het was helemaal niet rot bedoelt en ik waardeer dat speedmann hier in dit topic veel dingen loopt uit te zoeken en met ons deelt.
Laten we weer ontopic gaan want dit was niet mijn bedoeling iig

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

offtopic:
RTFM komt niet altijd even vriendelijk over ;)

Waar heb je hem vandaag LPi ?

BCC ? En met route 66 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
er is een verschil tussen het woord *** gebruiken op een dienst die aan rip-off doet en je teveel aanrekent voor slechte diensten waar ze zelf niet veel van kennen

en op mensen schelden dat ze de f***** manual moeten lezen ipv hier een vraag te komen stellen.
Je herhaalt dat ik niet alles goed las. Weer mis. Je blijft blijkbaar jezelf geloven. keer een stukje terug dan zal je zien dat ik duidelijk heb gezegd dat ik hem de volle vier uur heb doen opladen zoals in de manual werd gezegd en "IK HEB GELEZEN".
Toen zei marv: je laadt hem beter 12 uur op, wat ik dan ook gedaan heb.

en NU zeg jij dat ik dit niet goed deed, dat ik de manual moet lezen, terwijl mijn vraag daar niet eens over ging?

ik zeg dat hij niet biept als de batterij op is. Bovendien, al laad je je batterij slecht op bij een ander merk zoals nokia, dan nog zal hij biepen als hij op is, jou opmerking was, naast je 'RTFM' dus ook nog totaal naast de kwestie

back on topic graag !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, Mensen MOET DIT!!!

Wat een gedoe om niks. Je kan ook de toetsenblokkade erop zetten door de linker
soft key te gebruiken en het "*". Net zoals bij elk normaal Nokia toestel dus (ook
Nokia 6600)

Daarnaast moet je de instellingen voor een Nokia 3650 of 3660 downloaden. Werkt
altijd. Doe ik ook hier in Nederland.

Daarnaast zijn er twee pakketten en hier in Nederland kan je alleen het standaard
pakket krijgen zonder de accessoires. De accessoires kan je wel los krijgen. Aan het
eind van de week is er een update van mijn review waarin ik meer dingen uitleg.

Als laatste wil ik melden dat je ELKE batterij meer dan 14 uur moet doorladen en dan
ondertussen niet spelen met het toestel. Doe je dit niet dan zijn de risico's voor je-
zelf. Daarnaast moet je nooit lezen wat er in de handleiding staat, want dat klopt bij
niemand. Bij geen enkele fabrikant vind je het verhaal over doorladen. Geen idee
waarom, maar ik doe het altijd bij een aparaat met batterij, of het nu een eierwekker
met accu is of een mobiele telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de oplaadtijd is wel lang hoor. hij is nu bijna al 3 uur aan het opladen terwijl hij aanstaat en nog steeds niet vol 8)7

thanks marv voor de tip van toetsenblokkering, very nice :9

maar marv, de batterij was al vol geweest toen ik hem voor de eerste keer opstartte. als hij vol is, dan blijft ie toch niet laden? hoe zit zoiets in elkaar, gaat ie dan door op de stroom van de adapter of die van de batterij terwijl hij bijlaadt?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem er net aanhangen een half uur. Ik houd het nu bij. Ik verwacht zelf 2 uur,
maar 3 uur is wel erg lang. Toevallig niet iets aan staan onder tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij staat gewoon aan, niks mee gedaan ofzo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem idd bij de BCC vandaan maandag besteld en vandaag was ie binnen.
Zonder Route 66 heb ik em genomen en gratis bij een 2 jarig tmobile abbo mee gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 18:09:
hij staat gewoon aan, niks mee gedaan ofzo |:(
probeer em eens uit te zetten en dan even een goeie nacht opladen :) dat kan over het algemeen wel goed werken.

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@LPI, bij welke vestiging heb je hem gehaald (stad). Ik was vandaag de hele dag er niet en heb m'n huistelefoonnummer doorgegeven. Bleek dus dat er vandaag overdag helemaal niemand was, waardoor ik niet weet of BCC gebeld heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben tv gaan kijken dus ik weet niet exact hoe lang hij opgeladen is.
Ik heb wel mijn bluetooth op altijd waarnemend gezet, misschien verbruikt hij daardoor meer energie?

hoelang laadde ie nu bij jou MArc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ DragonReborn

Ik heb em in noord gehaald.
Net ff Psiloc irRemote trail versie proberen te installen maar die crashed.
Reinstall helpt ook niet.
Voor de rest top dingetje idd wat speedman ook al had met zijn usb had ik ook alleen dan andersom :) bij mij werkt ie niet in de hub maar alleen direct in de comp.
Ook al gesyncd met outlook liep als een trein binnen een paar sec mail en contacts overgezet.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ik teveel usb's gebruik, mijn muis zit nu niet meer op de hub maar rechtstreeks op comp en die gaf even problemen deze voormiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06 15:06
Bij 90% van de apparaten die op een accu/oplaadbare batterij werken wordt opgegeven dat je hem het beste een aantal keer volledig (of nagenoeg volledig) kunt op- en ontladen om de volledige accucapaciteit te kunnen benutten. Waarschijnlijk zal de verwittiging van een lege accu dus na een paar weken vanzelf goed gaan functioneren.

Meestal doen nokia toestellen dit al vanaf het begin goed en gaat de eerste week gewoon de accu wat minder lang mee, maar Sendo zit (bij mijn weten) nog niet zo ongelooflijk lang in de mobiele markt en maakt (of maakte voorheen) de wat goedkopere toestellen. Het zou dus kunnen dat dit soort dingen nog een beetje buggy zijn.

Overigens vraag ik me af waarom mensen dit toestel vaak vergelijken met de Smartphone van Orange.. Dit is (bij mijn weten) namelijk een compleet ander toestel dat op Windows draait ipv. Symbian. Dit was ook één van de eerste (normaal verkrijgbare) smartphones bij mijn weten.

Overigens werk ik niet voor Sendo voor mensen die dit verwachten na deze post :+

edit:

Volgens mij komt deze post heel overtuigend over :P

[ Voor 4% gewijzigd door [TazZ] op 28-07-2004 20:03 ]

If it ain't broke, fix it till it is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

panda, ik zal dit doen: telkens volledig laten afladen en weer opladen en ik breng jullie op de hoogte.

nu heb ik deze vraag:

ik zoek een eenvoudige houder voor in de wagen voor mijn gsm.
heeft iemand ervaring met een universeel model dat niet te duur is ?
zo een plastic houder moet toch te kopen zijn voor 20€ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Quote Nieuwmobiel:

Ik heb het toestel vandaag dan eindelijk binnen de NL versie, gekocht bij BCC, ziet er mooi uit. Het kleurenscherm is wel apart, jammer dat er voor dat geld geen geheugenkaart bij zit, voor de rest zit er een lader, headset, datakabel en software bij, navigatie werkt ook wel geinig, vooral dat je hoort waar je heen moet. LOL

Betekend dus dat hij nu eindelijk leverbaar is?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zozo LPi in Amsterdam Noord, dan ben je vlakbij mij thuis geweest. Ik ben vanmiddag
namelijk ook in die winkel geweest en woon er bijna naast. Moet je nagaan dat je
gewoon mensen tegenkomt in Amsterdam die je zelf spreekt op het forum.

Yep het toestel kan je krijgen bij de BCC. Ik dacht zelf pas aan het einde van de week,
maar het is dus wel sneller gegaan dan ik dacht. BCC doet dat goed.

Ach ja, positief. Het toestel is gewoon 1 van de beste smartphones. Over de K700i
kan ik ook heel positief zijn dat is momenteel de beste "normale" mobiel op de
Nederlandse markt. Ik hoor alleen maar mensen positief zijn over het toestel. Ik kan
er ook niks aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 20:55:
Zozo LPi in Amsterdam Noord, dan ben je vlakbij mij thuis geweest. Ik ben vanmiddag
namelijk ook in die winkel geweest en woon er bijna naast. Moet je nagaan dat je
gewoon mensen tegenkomt in Amsterdam die je zelf spreekt op het forum.
Its a small world after all hehe. ;)

Verder nog even bezig geweest om te proberen wat software te installen, maar loopt nog niet helemaal lekker, misschien ligt het eraan dat het trail versies zijn, maar het zou toch moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die het toestel al hebben ben ik een poll
begonnen via de volgende link:

http://symbianworld.nl/forum/viewtopic.php?t=58

Helaas kan dat hier niet dus heb ik het daar opgenomen.

Ik ben erg benieuwd hoeveel mensen er positief al dan
niet negatief zullen zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Jaaaaaaaaaaaajajajajaja! Woehoe! Hij is er dus. Jammer dat we hier in Nijmegen geen vestiging hebben. Dan maar ff naar Arnhem morgen. Pfoehee, hopen dat ze'm daar hebben. Zeg Speedman of Marv of LPi, hebben jullie al lopen pielen met geheugenkaartjes? Ben benieuwd of dat hotswap een beetje lukt enne, heeft iemand al het euvele moed (of teveel geld... :P ) gehad om dr 'ns een 1 gb kaartje in te frotten?? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen kijken voor een SD kaartje, maar 1 gig word heelaas te gortig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kage Musha
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 07:51
yay. Morgen ff bellen naar BCC Rotterdam en vrijdag er naar toe als het toe laat :)
mine mine mine, al lang genoeg op gewacht.

o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een Sandisk SD kaartje 512 mb ultra II besteld,

leek me een snel kaartje, voor 165€ bij me thuis geleverd, nog zo slecht niet en 512, daar kan je al wat mee doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56
Hoeduur is die Sendo X nou of lees ik er gewoon overheen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is erg relaxed speedman ik ben benieuwd hoesnel dat gaat werken in de praktijk.
Misschien wacht ik jouw ervaring daarover even af ;) (voordat ik er 1 bestel)
en als je dat mem binnen krijgt wel eerst de manual lezen he! :) (joke, sorry nogmaals ik wilde echt niet bot overkomen)
Ik ben benieuwd of die snelheid echt benut gaat worden lijkt me haast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

ZaeK schreef op 29 juli 2004 @ 01:31:
Hoeduur is die Sendo X nou of lees ik er gewoon overheen :/
Het staat hier wel een aantal posts terug. Als je het toestel los wenst te kopen ben je €498 kwijt. En ook al moet ik het g*dg*nse land door rijden, ik ga dr 1 kopen vandaag!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Weet iemand trouwens hoe het zit met filmpjes afspelen? Zelf kan het toestel RealOne meuk en 3gp'tjes afspelen, maar ik zou er liever iets van divx speler opzetten. Heeft iemand dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trimakassi, nog niet geprobeerd.

kan ik mpeg ook afspelen? dan zet ik er meteen eentje op :7

en no hard feelings , ik ben het al vergeten, ik hoop het kaartje maandag te hebben. :)

*edit*
mpeg kan dus blijkbaar niet. ik ben nu aan het zoeken naar een programma om filmpjes fullscreen af te spelen.

*edit2*

hiermee kan je mpg avi en dergelijke omzetten naar 3gp voor je foon :9

http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,034-63,00.html

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
JOngens degene die hem heeft mag van geluk spreken. Echter net hoofdkantoor aan de lijn gehad er schijnen problemen mee te zijn en ze zijn dus terug genomen of niet uitgeleverd.

Dank u wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@whocarez welk hoofdkantoor? (BBC?) En wat voor problemen als ik vragen mag, of hebben ze dat niet medegedeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelooflijk, het lijkt wel of Sendo bewust wil dat niemand de Sendo X koopt... damn. Dit is volgens mij een nieuwe nummer 1 op het gebied van uistellen en beschikbaarheid van een mobiele telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
@lpi, als je de website pakt van bcc en dan gewoon de klanten service bellen.

Welke problemen er waren hebben ze niet meedegedeeld. Kreeg ene monique aan de lijn.

Daarnaast zouden ze in utrecht amsterdam en schiedam nog liggen maar als ik iedere vestiging opbel dan zijn ze er nooit geleverd????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg raar allemaal :(

bestel gewoon in italie, hij kost evenveel geleverd: 500€
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.