Ik heb er niet zoveel problemen mee als de release date elke keer wordt verschoven, als ze maar zeggen waarom
Een medewerker van BC in Den Haag wist me gisteren te melden dat (zoals hier al eerder vermeld) de Sendo voorlopig niet door BC geleverd zou worden. Ze zouden over een paar maanden wel eens opnieuw kijken "als de problemen eruit waren". Welke problemen? Geen idee. Ook nog bij een paar andere telefoonwinkels geweest, en er wordt veel onzin verkocht over het algemeen. De enige smartphones die goed verkrijgbaar zijn: Nokia 6600 en S/E P900. Hier en daar een motorola MPX200. Van de Siemens SX1 liggen er bij veel zaken dummies, maar nergens op voorraad. De Nokia 7610 zou in kleine hoeveelheden verscheept zijn. Bij sommige zaken gaf men aan in het algemeen weinig interesse te hebben in de verkoop van smartphones. Tot zover mijn, niet helemaal on-topic, ervaringen van een rondje winkelen.
@dragonreborn: ik ben in the phoneshop geweest, maar eerlijk gezegd weet ik niet meer wat ze precies te melden hadden. Niets opvallends in elk geval.
@dragonreborn: ik ben in the phoneshop geweest, maar eerlijk gezegd weet ik niet meer wat ze precies te melden hadden. Niets opvallends in elk geval.
[ Voor 10% gewijzigd door mae-t.net op 11-07-2004 16:32 ]
Hier kun je hem wel alvast voor bestellen:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=108279
En je kunt ook je email adres opgeven zodat ze je kunnen mailen als de releasedate bekend is
http://www.expansys.nl/product.asp?code=108279
En je kunt ook je email adres opgeven zodat ze je kunnen mailen als de releasedate bekend is
Verwijderd
@mae-t.net>
Ben je ook nog in de Phoneshop geweest?
Vorige keer (maandje terug) vroeg ik aan een nieuwe verkoopster of ze hem gingen verkopen. Zit ze me aan te kijken of ze water ziet branden. "Sendo X? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Is dat niet eentje met een prepaidpakket?" Toen vroeg ze hetaan weer een ander (ook nieuw, ik kom er dermate vaak dat ik weet wie er lang zit:)), en die had er ook niet van gehoord.
Trieste is dat een vriend van mij (paar jaar ervaring in Debitel shop) een tijdje geleden had gesolliciteerd voor hun nieuwe filiaal en toen werd afgewezen "omdat ze meer capabele mensen" hadden gevonden. Right!
De andere keren kreeg ik steeds van de andere werknemers te horen dat ze niet zeker wisten of ze hem zouden verkopen, omdat ze slechte ervaringen met Sendo toestellen hadden. Hopelijk verkopen ze hem wel uiteindelijk als ie uitkomt, want daar doen ze tenminste aan inruil.
offtopic: @Marverick> Bij NieuweMobiel staat dat de Motorola C380 en A630 Quadband zijn. Hoe zeker is dat? Volgens mij las ik op een motorola site dat ze tri-band capable zijn. Leuk woord dat "capable" zou eventueel nog quadband kunnen zijn.
Ik had al ernaar gevraagd via mail, maar geen reactie gekregen.
Vorige keer (maandje terug) vroeg ik aan een nieuwe verkoopster of ze hem gingen verkopen. Zit ze me aan te kijken of ze water ziet branden. "Sendo X? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Is dat niet eentje met een prepaidpakket?" Toen vroeg ze hetaan weer een ander (ook nieuw, ik kom er dermate vaak dat ik weet wie er lang zit:)), en die had er ook niet van gehoord.
Trieste is dat een vriend van mij (paar jaar ervaring in Debitel shop) een tijdje geleden had gesolliciteerd voor hun nieuwe filiaal en toen werd afgewezen "omdat ze meer capabele mensen" hadden gevonden. Right!
De andere keren kreeg ik steeds van de andere werknemers te horen dat ze niet zeker wisten of ze hem zouden verkopen, omdat ze slechte ervaringen met Sendo toestellen hadden. Hopelijk verkopen ze hem wel uiteindelijk als ie uitkomt, want daar doen ze tenminste aan inruil.
offtopic: @Marverick> Bij NieuweMobiel staat dat de Motorola C380 en A630 Quadband zijn. Hoe zeker is dat? Volgens mij las ik op een motorola site dat ze tri-band capable zijn. Leuk woord dat "capable" zou eventueel nog quadband kunnen zijn.
Ik had al ernaar gevraagd via mail, maar geen reactie gekregen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 18:20 ]
@Marverick: Nu de X zo lang op zich laat wachten heb ik intresse gekregen in de nieuwe spvc500. Deze twee zijn voor mij gelijkwaardig, (niet gelijk) op een klein aantal verschillen na. Wat ik belangrijk vind zijn vooral BT, mp3speler, email/taken syncen, uitbreidbaar geheugen,... (dus eigenlijk het feit dat het een smartphone is.) En heb dat allemaal het liefst in een candybar vorm gepropt. Het OS maakt me niet eens zo heel veel uit.
Mijn vraag is nu: Voor welke zal ik gaan? Ik heb nu al een tijdje mn zinnen op de Sendo gezet, maar ja, mijn geduld is ook eindig en het zal ook zeker niet meer zo lang duren voordat de c500 uit is.
Mijn vraag is nu: Voor welke zal ik gaan? Ik heb nu al een tijdje mn zinnen op de Sendo gezet, maar ja, mijn geduld is ook eindig en het zal ook zeker niet meer zo lang duren voordat de c500 uit is.
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Verwijderd
ik denk persoonlijk dat het een ultiem risico wordt van de gsm-makers, die smartphones.
op den duur is het als pc's, altijd sneller en meer opties.
de mensen kunnen dat niet volgen en willen er ook niet steeds voor betalen. een dergelijke smartphone standaard zoals die van de X zou niet slecht zijn.
-symbian 60 besturingssysteem
-uitbreidbaar geheugen
- +/- groot scherm
-snelle menu's en uitvoering van programma's
- camera's om te filmen en foto's te nemen.
of wat zou je nog allemaal toeschrijven aan een smartphone.
feit is dat ze het uitstellen omdat de mensen nog maar net MMS verwerkt hebben en dan komt er daar nog zo een smartphone aan.
ze willen vermijden dat de release flopt.
op den duur is het als pc's, altijd sneller en meer opties.
de mensen kunnen dat niet volgen en willen er ook niet steeds voor betalen. een dergelijke smartphone standaard zoals die van de X zou niet slecht zijn.
-symbian 60 besturingssysteem
-uitbreidbaar geheugen
- +/- groot scherm
-snelle menu's en uitvoering van programma's
- camera's om te filmen en foto's te nemen.
of wat zou je nog allemaal toeschrijven aan een smartphone.
feit is dat ze het uitstellen omdat de mensen nog maar net MMS verwerkt hebben en dan komt er daar nog zo een smartphone aan.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 19:13 ]
Verwijderd
Waarom is em dan al released in Italië? Of heb je het hier niet over de Sendo?Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 19:12:
Beste mensen.....Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 16:19:
@mae-t.net>
Vorige keer (maandje terug) vroeg ik aan een nieuwe verkoopster of ze hem gingen verkopen. Zit ze me aan te kijken of ze water ziet branden. "Sendo X? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Is dat niet eentje met een prepaidpakket?" Toen .
er is hier continu "gezeur" over de geringe kennis van telecom verkopers, hou er rekening mee dat zij absoluut geen info krijgen over nieuwe toestellen. Wij hier, en natuurlijk ook overige geïnteresseerden, zijn maar een van de weinigen die zich hier in verdiepen en ook werkelijk waar het HELE internet doorzoeken of er misschien een vette phone op de markt komt. Niet iedereen heeft hier nl. zin in.
Daarnaast staat Sendo toch niet bekend als een merk dat high-end toestellen op de Nederlandse markt brengt, alleen maar brakke pre-paids.....
Dus neem het ze niet zo kwalijk, kunnen ze nl. niet veel aan doen
(Daarnaast sta ik ook in z'on winkel, part-time welliswaar)
Verwijderd
Uiteraard verwacht ik niet dat ze alles weten in die shops. Dit was slechts een van de vele voorbeelden waarin een gebrek aan kennis getoond wordt. Met de Sendo X, noem je dan een toestel dat waarschijnlijk niet zo bekend is. Ondanks dat ie in een Belcompany krantje heeft gestaan (Je mag best weten wat je concurrent verkoopt). Dergelijke reacties, een week voor het zelf verkopen van een v600 of k700i waren ook van alledag.
Een duidelijk gebrek aan interresse/verkoopinstelling/service is zorgwekkender. Je vraagt niet alleen aan een (nieuwe) collega of die er van gehoord heeft. Je vraagt het eerst aan een senior salesman, en daarna kijk je in de boeken (die er toch zeker wel zijn) van voorbestelde telefoontoestellen. Dat lijkt me althans vrij logisch, maar als je dat al niet meer kan verwachten....
Een duidelijk gebrek aan interresse/verkoopinstelling/service is zorgwekkender. Je vraagt niet alleen aan een (nieuwe) collega of die er van gehoord heeft. Je vraagt het eerst aan een senior salesman, en daarna kijk je in de boeken (die er toch zeker wel zijn) van voorbestelde telefoontoestellen. Dat lijkt me althans vrij logisch, maar als je dat al niet meer kan verwachten....
Daar heb je absoluut gelijk in, ben het er zelf ook niet mee eens hoe het momenteel gaat, helaas ligt het aan de winkel en niet aan het personeel als het gaat om inlichtingen ivm nieuwe toestellen en nog belangrijker, de leverdatum, dat is helemaal dramatisch!
Niemand krijgt hier iets over te horen, helaas......
De research houd bij de meeste verkopers op door alleen te kijken in de folder en wat te surfen op nokia.com
Het was trouwens niet persoonlijk bedoeld
Nu weer ontopic!
Niemand krijgt hier iets over te horen, helaas......
De research houd bij de meeste verkopers op door alleen te kijken in de folder en wat te surfen op nokia.com
Het was trouwens niet persoonlijk bedoeld
Nu weer ontopic!
Verwijderd
Binz, ik vind je opmerking over sendo wel ongerechtvaardigd.
kan je dat staven met argumenten?
hier zomaar komen zeggen dat ze enkel brakke prepaids leveren slaat nergens op. sry
hier zomaar komen zeggen dat ze enkel brakke prepaids leveren slaat nergens op. sry

Verwijderd
Ik moet toegeven hun prepaid telefoons zijn zwaar bagger. Sendo is echt geen populair merk en met de Sendo X hebben ze eindelijk een telefoon waar ze zich kunnen meten met de top(Nokia/Siemens/SE).Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 21:47:
Omdat ik in het verleden toch wel heel veel klachten over verschillende modellen heb gekregen en relatief veel reparaties van dit merk in ontvangst heb genomen (ivt andere merken)Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 21:47:
Daarnaast vind ik zelf dat de toestellen zeker niet solide aanvoelen.
Ik weet niet of je weleens een 3mnd oude M550 in je handen heb gehad?
Er vindt gewoon veel slijtage plaats.
Maar de prijzen zijn daarentegen altijd erg laag geweest, dus bestwel logisch.
Nu hoop ik dat Sendo nu het tegendeel gaat bewijzen met het leveren van een super toestel!
Nogmaals nu weer ontopic!
Ik heb de SPV (Microsoft) van Orange gehad was er uitermate tevreden over, echt een zaken telefoon, nadeel is dat hij erg vaak crasht. Maar dat accepteerde ik maar, en vrij weinig applicaties. Nu heb ik een Nokia 6600 (Symbian), en kan je vertellen een stuk stabieler dan Microsoft en een heleboel applicaties. Nadelen van Symbian is synchroniseren gaat normaal gesprokken goed maar herkent niet alle sructuren van Outlook.(SPV wel maar is dan ook Microsoft), en stanby scherm geeft geen info over bijvoorbeeld agende en dat soort zakken, hierdor moet je eerst in je agenda kijken of je een afspraak hebt.trimakassi schreef op 11 juli 2004 @ 17:47:
@Marverick: Nu de X zo lang op zich laat wachten heb ik intresse gekregen in de nieuwe spvc500. Deze twee zijn voor mij gelijkwaardig, (niet gelijk) op een klein aantal verschillen na. Wat ik belangrijk vind zijn vooral BT, mp3speler, email/taken syncen, uitbreidbaar geheugen,... (dus eigenlijk het feit dat het een smartphone is.) En heb dat allemaal het liefst in een candybar vorm gepropt. Het OS maakt me niet eens zo heel veel uit.
De oplossing hiervoor is er de Sendo X, hij heeft Symbian wat veel stabieler is en heeft een now stanby scherm wat de SPV dus ook heeft.
P900 is ook goed denk ik maar heeft niet zoveel applicaties als Symbian S60
Mijn conclusie Sendo X is de beste Smartphone op dit moment.
Een conclusie trekken voordat het toestel uberhaupt uit iskenniani schreef op 11 juli 2004 @ 23:40:
[...]
P900 is ook goed denk ik maar heeft niet zoveel applicaties als Symbian S60
Mijn conclusie Sendo X is de beste Smartphone op dit moment.
Ik vind zelf dat Sony Ericsson P900 nog steeds de ultieme SmartPhone is, hij heeft een touchscreen, is heel erg stabiel en ik weet niet waar je zoekt, maar de P900 heeft zeker weten superveel applicaties om te gebruiken... Daarnaast kan de Sony Ericsson P900 heel goed met Outlook synchroniseren en weet ik dat het toestel nog steeds zeer gewild is bij velen van ons. Dus kan je geen conclusie trekken alvorens je het toestel hebt gebruikt
Verwijderd
De SE P900 is nog steeds de betere ten opzichte van de X voor mij. Men moet gaan
kijken voor zichzelf wat het beste is. Moet het toestel meer een PDA zijn dan neem
je de P900, moet een toestel meer een GSM zijn dan neem je de X. Het is maar de
keuze die je zelf wil maken. Ik vind het PDA uiterlijk van de P900 fijner. Ik zocht ook
altijd naar een kruising tussen een PDA en een GSM en dan meer richting de PDA
kant, omdat ik een groot scherm en touchscreen wil.
@ Trimakassi
De Orange SPV c500 heb ik in mijn handen gehad twee weken geleden. Leuk toestel
en erg klein. Het toestel is lichter, kleiner en veel beter dan de SPV e200. Het toestel
komt alleen pas in September en dan is de X er ook al lang. Dus de keuze is dan vrij
simpel. Ik dacht dat er al een review was. Volgens mij hier: http://www.whatmobile.net/
@ DragonReborn
Kan je me nog zeggen wanneer je mij gemaild heb. Ik heb wel wat voorbij zien komen,
maar het kan zijn dat ik die gewoon doorgemaild heb naar mijn Motorola merkbeheerder
en dat hij het verder afgehandeld heeft. Normaal beantwoord ik alle reacties binnen een
dag, op het weekend na dan wanneer het wat langer kan duren.
kijken voor zichzelf wat het beste is. Moet het toestel meer een PDA zijn dan neem
je de P900, moet een toestel meer een GSM zijn dan neem je de X. Het is maar de
keuze die je zelf wil maken. Ik vind het PDA uiterlijk van de P900 fijner. Ik zocht ook
altijd naar een kruising tussen een PDA en een GSM en dan meer richting de PDA
kant, omdat ik een groot scherm en touchscreen wil.
@ Trimakassi
De Orange SPV c500 heb ik in mijn handen gehad twee weken geleden. Leuk toestel
en erg klein. Het toestel is lichter, kleiner en veel beter dan de SPV e200. Het toestel
komt alleen pas in September en dan is de X er ook al lang. Dus de keuze is dan vrij
simpel. Ik dacht dat er al een review was. Volgens mij hier: http://www.whatmobile.net/
@ DragonReborn
Kan je me nog zeggen wanneer je mij gemaild heb. Ik heb wel wat voorbij zien komen,
maar het kan zijn dat ik die gewoon doorgemaild heb naar mijn Motorola merkbeheerder
en dat hij het verder afgehandeld heeft. Normaal beantwoord ik alle reacties binnen een
dag, op het weekend na dan wanneer het wat langer kan duren.
Verwijderd
die P900 heeft wel een klein geheugen: 32 mb
en met memory stick uitbreidbaar?
dan moet je nog es een memory stick erbij meezeulen
Verwijderd
16MB standaard geheugen toch?Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 10:45:
die P900 heeft wel een klein geheugen: 32 mb
En zo'n memory stick is nu niet bepaald groot te noemen hé
Begin meer en meer naar die P900 toe te hellen... Die Sendo gaat er snel moeten komen om nog van gedacht te veranderen...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 10:51 ]
Verwijderd
Bij de P800 16 MB en bij de P900 32 MB, maar ik heb er altijd 128 MB inzitten en dat
is voor normaal gebruik meer dan voldoende. Helaas kunnen de MSD pro sticks en
de standaard MS sticks niet in het toestel. Het gaat maar tot 128 MB. Dit zal heel
waarschijnlijk opgelost zijn bij de P910.
de standaard MS sticks niet in het toestel. Het gaat maar tot 128 MB. Dit zal heel
Verwijderd
maar die memorystick, dat is toch iets dat, als je het aansluit, langs de buitenkant uitsteekt? dat is toch niet echt handig te noemen
die mmc kaarten zijn wel super, ik kan er voor 1000mb aan muziek opzetten en dan lekker afspelen
die mmc kaarten zijn wel super, ik kan er voor 1000mb aan muziek opzetten en dan lekker afspelen
Verwijderd
Dit is toch een memory stick duo: http://www.memorystick.com/en/ms/images/media_img_duo.gifVerwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 11:25:
maar die memorystick, dat is toch iets dat, als je het aansluit, langs de buitenkant uitsteekt? dat is toch niet echt handig te noemen
@Maverick
Ah, mooi. Dan staat het wel fout op nieuwemobiel.nl of niet? Is toch het dynamisch geheugen dat 32MB is volgens u hé?
@Marverick: Pfff...september pas? Nou, dan is mijn keus wel gemaakt ja...'ns zien wat ons in augustus staat te wachten...
P910 bestaat al, dat is de chinese versie maar dat bedoel je niet!Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 11:20:
Bij de P800 16 MB en bij de P900 32 MB, maar ik heb er altijd 128 MB inzitten en dat
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Verwijderd
die memorysticks zijn toch reteduur zeg,
maar liefst 415 € voor 1 GIG
een mmc van 1 gig kan je al kopen voor 180€. bovendien is de P900 veels te duur vr mijn budget. ik wacht deze sendo X af
maar liefst 415 € voor 1 GIG
een mmc van 1 gig kan je al kopen voor 180€. bovendien is de P900 veels te duur vr mijn budget. ik wacht deze sendo X af
Verwijderd
@ Viperius
Dynamisch geheugen is het intern geheugen dat je moet delen met diverse programma's.
Dat is 16 MB bij de P900. Het externe geheugen is het MSD geheugen of Memory Stick Duo
geheugen. Dat is 32 MB bij de P900 en krijg je erbij geleverd inclusief een adaptor waar-
door je het ook in een digitale camera kan gebruiken.
@ blogbuster
P910 bestaat nog niet en de chinese versie heeft P908. Daarnaast moet je maar eens
over het forum surfen en dan de topic zoeken over Nieuwe Sony Ericsson toestellen
daar staat het in.
@ iedereen
NORMALE MEMORY STICKS PASSEN NIET IN EEN P900 OF P800!!!
Je kan alleen Memory stick duo in een toestel kwijt en dat gaat maar tot 128 MB. Memory
stick Duo Pro bestaat ook, maar dat kan niet in de P800 of P900, maar waarschijnlijk alleen
in de P910.
Dynamisch geheugen is het intern geheugen dat je moet delen met diverse programma's.
Dat is 16 MB bij de P900. Het externe geheugen is het MSD geheugen of Memory Stick Duo
geheugen. Dat is 32 MB bij de P900 en krijg je erbij geleverd inclusief een adaptor waar-
door je het ook in een digitale camera kan gebruiken.
@ blogbuster
P910 bestaat nog niet en de chinese versie heeft P908. Daarnaast moet je maar eens
over het forum surfen en dan de topic zoeken over Nieuwe Sony Ericsson toestellen
daar staat het in.
@ iedereen
NORMALE MEMORY STICKS PASSEN NIET IN EEN P900 OF P800!!!
Je kan alleen Memory stick duo in een toestel kwijt en dat gaat maar tot 128 MB. Memory
stick Duo Pro bestaat ook, maar dat kan niet in de P800 of P900, maar waarschijnlijk alleen
in de P910.
Verwijderd
Ahw zit iedereen nog steeds te wachten op de sendo joh haha
Sendo heeft trouwe aanhangers
In zijn segment is het op papier een van de mooiste toestellen (hoewel, als je windows telefoons meetelt, lijkt me de Motorola MPX100 mooier, maar die is over een half jaar of meer pas uit).. En de Sendo is een beetje een Nederlands toestel, dat speelt voor mij ook wel mee..Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 12:54:
Ahw zit iedereen nog steeds te wachten op de sendo joh haha
Hèhè...niet alleen trouw maar ook errug chauvinistisch!
Verwijderd
lol! moest ie nou nog in het oranje verschijnen
vr mij mag ie meteen verschijnen, ik weet niet wat er loos is met sendo hoor
vr mij mag ie meteen verschijnen, ik weet niet wat er loos is met sendo hoor
Verwijderd
Ik ga vanamiddag achter een P900. Ben het wachten beu. Design vind ik wat minder (op de foto's te zien toch), maar wel leuk scherm enzo.
Verwijderd
@Marverick, ik heb gemerkt dat jij vrij snel reageert. Ik had hem via de site gemaild naar de Motorola-merkbeheerder. Dit had ik gedaan op 1 juli, maar ik heb nog steeds niets terug ontvangen. ik dacht dat ie merkbeheerder misschien op vakantie was en iemand vergeten was dat mailtje te lezen.
Hey Speedman, je doet je naam wel eer aan!
Groot gelijk trouwens...maar ik denk dat we nog toch augustus mogen wachten...
Verwijderd
Als de sendo dan pas uitkomt dan hoeft het voor mij niet meer. Als de phone zo veel delayed is, heb ik er geen vertrouwen meer in. Dan maar geen smartphone en een k700 of s65 uitkiezen. Het is te brak voor woorden dat het zo lang duurt.trimakassi schreef op 13 juli 2004 @ 13:24:
Hey Speedman, je doet je naam wel eer aan!Groot gelijk trouwens...maar ik denk dat we nog toch augustus mogen wachten...
ps. Irriteert het jullie ook zo dat er alleen schappelijke toestelkortingen bij een 2jarige abo zijn, waar voorheen dit ook bij een 1jarig abo was?!
Verwijderd
ik denk ernstig na over een 6600. augustus is wel echt schandalig lang 
er moet toch iets serieus mis zijn met deze phone dat ie enkel nog maar in Italië te verkrijgen is. Ik vermoed een probleem met vodaphone die de phones wil overkopen en locked wil zetten op vodaphone europe.
er moet toch iets serieus mis zijn met deze phone dat ie enkel nog maar in Italië te verkrijgen is. Ik vermoed een probleem met vodaphone die de phones wil overkopen en locked wil zetten op vodaphone europe.
Verwijderd
Die phone is toch zooo passéVerwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 13:59:
ik denk ernstig na over een 6600. augustus is wel echt schandalig lang
Heb je hier aanwijzingen voor? Lijkt me erg sterk, maar ik vind het ook erg raar dat het maar niet geleverd wordt. Ik denk dat Vodafone hier anders erg laat mee zou zijn.er moet toch iets serieus mis zijn met deze phone dat ie enkel nog maar in Italië te verkrijgen is. Ik vermoed een probleem met vodaphone die de phones wil overkopen en locked wil zetten op vodaphone europe.
Verwijderd
de panasonic GD87 was ook zo: vodaphone logotje erop enz...
erg zwak imho.
ik heb reeds enkele italiaanse sites gemaild of ze kunnen leveren, zoja zal ik niet aarzelen te bestellen. mijn geduld is op.
ik wil gerust wachten maar men moet mij zeggen hoe het komt.
erg zwak imho.
ik heb reeds enkele italiaanse sites gemaild of ze kunnen leveren, zoja zal ik niet aarzelen te bestellen. mijn geduld is op.
De GD87 valt dan best mee hoor, zoveel heeft Vodafone daar niet aan gesleuteld. Bovendien is het tegenwoordig heel normaal dat een telefonie-aanbieder een deal sluit met een telefoon-fabrikant om een bepaalde tijd exclusief een bepaald model te brengen.Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 14:57:
de panasonic GD87 was ook zo: vodaphone logotje erop enz...
erg zwak imho.
Dat hij maar niet komt -zonder dat duidelijk is wanneer wel- is idd wel irritant. Maar dat zien we bij elke nieuwe telefoon bijna (k700i bv).
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Tsja, volgens bc zitten ze bij Sendo met leveringsproblemen, wat ook van alles kan betekenen. Ik ga iig tot aug. wachten en als ie er dan nog niet is ga ik waarschijnlijk voor de 6230.
Verwijderd
Help ik ben aan het twijfelen tussen de p900 en de sendo X, wie kan mij wat argumenten geven voor de een of de ander?...
- P900 is een lompe koelkastVerwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 23:53:
Help ik ben aan het twijfelen tussen de p900 en de sendo X, wie kan mij wat argumenten geven voor de een of de ander?...
- gun Sendo als nieuw merk een kans...
- P900 heeft wel een zeer groot aanraakscherm met stylus
Verwijderd
En ik twijfel tussen de :Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 23:53:
- Sendo X : waarschijnlijk het eerst op de markt
- Orange C500 : vind het eigenlijk niet zo'n mooi model, maar wel goed vermoed
ik.
- Mpx 220 : het mooiste model en met klep. Alleen weet ik niet of Motorola
zo'n goede keus is.
Moet nog maar even geduld opbrengen
Ik twijfel tussen de Sendo X, de SonyEricsson S700 of de nieuwe Philips modellen...
Waarom de Philips modellen? Veel standaard zaken aanwezig, zéér lange standby tijden!
Waarom de Philips modellen? Veel standaard zaken aanwezig, zéér lange standby tijden!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Die tijden in de specs zeggen niets! Mijn SE K700i is namelijk altijd binnen 2 dagen leeg, terwijl mijn Siemens S55 bij gelijk gebruik 4 dagen in leven bleef!zwahiel schreef op 14 juli 2004 @ 08:46:
Tervergelijking standby tijden:
SE k700i opgegeven: 300uur werkelijk: 48 uur
Siemens S55: Opgeven: 300 uur, werkelijk 96 uur
Ja maar Philips staat erom bekend dat hun batterijen het extreem lang uithouden!IvoB schreef op 14 juli 2004 @ 10:20:
[...]
Die tijden in de specs zeggen niets! Mijn SE K700i is namelijk altijd binnen 2 dagen leeg, terwijl mijn Siemens S55 bij gelijk gebruik 4 dagen in leven bleef!
Tervergelijking standby tijden:
SE k700i opgegeven: 300uur werkelijk: 48 uur
Siemens S55: Opgeven: 300 uur, werkelijk 96 uur
Dus de tijden die er staan geloof ik redelijk. Natuurlijk kloppen die tijden niet precies maar ze geven wel ongeveer een indicatie hoelang!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Dat van Philips klopt zeker!
Daarnaast kwam ik vandaag langs de BCC in A'dam Noord en daar hadden ze een
actie met Sendo X of een Nokia 6600 of een Nokia Ngage en het Route66 pakket. Ze
vroegen voor 489 Euro voor het toestel los. Ze hadden niks liggen en ze hadden wel
200 toestellen als besteld staan, die moesten dus nog binnenkomen. Ik heb gelijk
maar ff gemeld dat hij voor Augustus geen toestel zou zien. De gast kende het toestel
niet eens en deed het af als een PDA. Ach ja, je hebt verkopers en je hebt verkopers.
Ik was verder verbaasd over de actie ook omdat BC er mee gestopt is. Overal hingen
reclameposters, maar ze konden niks leveren. Gekke actie!! Volgens de gast was de
actie op poten gezet door T-mobile. Daar snapte ik al helemaal niks van!!!
Daarnaast kwam ik vandaag langs de BCC in A'dam Noord en daar hadden ze een
actie met Sendo X of een Nokia 6600 of een Nokia Ngage en het Route66 pakket. Ze
vroegen voor 489 Euro voor het toestel los. Ze hadden niks liggen en ze hadden wel
200 toestellen als besteld staan, die moesten dus nog binnenkomen. Ik heb gelijk
maar ff gemeld dat hij voor Augustus geen toestel zou zien. De gast kende het toestel
niet eens en deed het af als een PDA. Ach ja, je hebt verkopers en je hebt verkopers.
Ik was verder verbaasd over de actie ook omdat BC er mee gestopt is. Overal hingen
reclameposters, maar ze konden niks leveren. Gekke actie!! Volgens de gast was de
actie op poten gezet door T-mobile. Daar snapte ik al helemaal niks van!!!
Verwijderd
marverick, doe geen moeite
deze hier heeft de zijne al besteld in la bella italia
grazie napoli !!
deze hier heeft de zijne al besteld in la bella italia
grazie napoli !!
Verwijderd
Die moeite heb ik net wel gedaan. Ik heb Sendo gesproken en de eerste lichting is
richting Nederland onderweg. Van de week hebben ze de eerste lichting gestuurd
naar Nederland en binnen week kan je hem krijgen. Is wel de bedoeling zullen we
maar zeggen?
Daarnaast is het zo dat Sendo het super druk heeft en dat er hier en daar wat
lastigheden waren, maar die zijn opgelost.
Ik moet zeggen het wordt super. Mocht er nog meer nieuws zijn dan laat ik het
weten.
richting Nederland onderweg. Van de week hebben ze de eerste lichting gestuurd
naar Nederland en binnen week kan je hem krijgen. Is wel de bedoeling zullen we
maar zeggen?
Daarnaast is het zo dat Sendo het super druk heeft en dat er hier en daar wat
lastigheden waren, maar die zijn opgelost.
weten.
Verwijderd
Marverick, aan welke winkels zullen ze leveren? Of hebben ze dat niet gezegd? Ik zou met name willen weten wanneer ze de algehele markt willen leveren.
eerste lichting richting nederland?? dat ding wordt toch hier gebouwd?? jammer dat ik niet het geduld heb todat de mpx220 c500 en sendo x met elkaar vergeleken kunnen worden.
zoals eerder gezegd.. de clamshell van moto vind ik wel lekker... het formaat van de c500
en waaaaarschijnlijk de verkrijgbaarheid van de sendo spelen voor mij ook mee.
zoals eerder gezegd.. de clamshell van moto vind ik wel lekker... het formaat van de c500
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
Zowiezo, bij de BCC en de normale GSMshops. Daarnaast ook waarschijnlijk toch weer
bij de BC, maar daar zijn de onderhandelingen weer gaande. In elkaar zetten gebeurt
in Nederland, het inpakken met alle accessoires ergens anders volgens mij. De complete
lichting is voor de Benelux. Ik zal morgen ff vragen over hoe en wat.
bij de BC, maar daar zijn de onderhandelingen weer gaande. In elkaar zetten gebeurt
in Nederland, het inpakken met alle accessoires ergens anders volgens mij. De complete
lichting is voor de Benelux. Ik zal morgen ff vragen over hoe en wat.
Verwijderd
dat hebben we vaker gehoord, na een email van mij naar een webshop:Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 19:31:
Van de week hebben ze de eerste lichting gestuurd naar Nederland en binnen week kan je hem krijgen....
--Ik ben van plan om de Sendo X te kopen via de pre-order. Omdat ik in augustus op vakantie ga wil ik uiterlijk begin augustus mijn nieuwe telefoon hebben, daarom vraag ik mij af of u weet wanneer de Sendo verwacht wordt?
--> Beste Prof,
Dankje voor je email.
Helaas kan ik dit niet bevestigen.

Excuses voor het ongemak.
Verwijderd
Dat wordt (hopelijk) idd super! Ze kunnen volgend weekend dus in de schappen liggen? Nu maar hopen dat er geen dooie mussen liggen...daar wordt ik niet blij van...Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 19:31:
Van de week hebben ze de eerste lichting gestuurd
naar Nederland en binnen week kan je hem krijgen...
weten.
Verwijderd
Waar heb je deze besteld dan? Hier?:Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 12:55:
veel fairytales, geen vaste waarheden, behalve dan dat het bedrag voor de mijne reeds gestort is en hij vanaf het geld wordt ontvangen gestuurd wordt naar mijn huisje
http://www.andando.it/sch...08988967520579712&shop=AN
Maar te hopen dat die Italiaanse post een beetje opschiet..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 13:06 ]
Verwijderd
bij netbytemall.com
wat ben ik blij dat ik italiaans geleerd heb
na wat zeuren kreeg ik de iban code en van zodra ik thuis ben stort ik.
enig idee hoelang een iban overschrijving duurt?
bij mijn bank zeiden ze max 5 werkdagen, maar kan sneller gaan door IBAN.
bij netbytemall hebben ze mijn sendo gereserveerd, dus daar moet ik niet mee inzitten. Van zodra ze het geld ontvangen sturen ze
hopelijk ben ik hier dan de eerste en doe ik mijn nick-naam alle eer aan
grapje
tis wel heel spannend nu. Ik had dit beter vroeger beslist.
prijs is iets duurder, ik betaal nu 535€ geleverd
wat ben ik blij dat ik italiaans geleerd heb
na wat zeuren kreeg ik de iban code en van zodra ik thuis ben stort ik.
enig idee hoelang een iban overschrijving duurt?
bij mijn bank zeiden ze max 5 werkdagen, maar kan sneller gaan door IBAN.
bij netbytemall hebben ze mijn sendo gereserveerd, dus daar moet ik niet mee inzitten. Van zodra ze het geld ontvangen sturen ze
hopelijk ben ik hier dan de eerste en doe ik mijn nick-naam alle eer aan
grapje
tis wel heel spannend nu. Ik had dit beter vroeger beslist.
prijs is iets duurder, ik betaal nu 535€ geleverd
Verwijderd
Prima, maar ik wil het toestel bij contractverlenging bestellen. Arme student
Je hebt hem zeker als eerste, en dat je maar niet de eerste mag zijn met een miskoop

Verwijderd
alle mensen die hem al hebben zijn er zeer tevreden over. ik heb dus geen angst.
ik ben niet bepaald rijk, maar abonnementstoestanden zijn hier niet wettelijk in België.
ik ben niet bepaald rijk, maar abonnementstoestanden zijn hier niet wettelijk in België.
Hèhè, same here...maar dan wel de blits maken hè!Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 13:37:
[...]
Prima, maar ik wil het toestel bij contractverlenging bestellen. Arme student
...
Verwijderd
kheb nu de Nokia 7650 dus dat lompe dat ben ik al wel gewend, als de telefoon maar niet zo dik is, dat is het vervelendst. Maareh weet nog steeds niet wat ik moet kiezen
Kijk ff op www.nieuwemobiel.nl Daar kun je vergelijkingen tussen toestellen maken en ook aan de hand van een vragenlijst een advies uit laten brengen. Erg handig!
Succes ermee
Succes ermee
Verwijderd
ik heb gestort, hopelijk komt het in orde en als alles meezit kan ik hem woensdag hebben. dan vertrek ik wel net op reis tot de 25e, dus vanaf dan kan ik jullie wat meer vertellen.
zal wat foto's nemen en hierop zetten. als er nog vragen zijn kan je die dan stellen.
can hardly wait
zal wat foto's nemen en hierop zetten. als er nog vragen zijn kan je die dan stellen.
can hardly wait
Verwijderd
Ik heb vandaag met iemand gesproken die nauw contact heeft met Sendo, en specifiek over de Sendo X. Volgens deze persoon zal de levering in Nederland niet zoals Sendo beweert volgende week te zijn, maar pas over 1-2 maanden.
Als de X er inderdaad niet volgende week is, dan vrees ik dat hij gelijk zal hebben.
Als de X er inderdaad niet volgende week is, dan vrees ik dat hij gelijk zal hebben.
Verwijderd
OK perfect, alleen hoop ik niet dat ze ons een beetje aan het lijntje houden. Dat vermoeden begin ik te krijgen namelijk.Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 08:34:
Dit ga ik vanmiddag navragen!
Mijn bron is zeker betrouwbaar, toen ik zei dat ik de X wilde kopen en dat deze over een week uit is, zei hij verwonderd dat dat nog wel even zal duren...
Niet om af te doen aan jouw bron, die ken ik natuurlijk niet, maar een van de mensen die ik vorige week bij een telefoonwinkel sprak, gaf aan dat hij zich ook soms liet verrassen door wat er nu weer binnenkwam. Zo was 'net gisteren' onverwacht de eerste 7610 binnengekomen, en meteen door zijn collega voor zichzelf apart gelegd... Die opmerking kan ik op zich natuurlijk niet helemaal op waarde schatten, maar geeft voor mij aan dat het er soms een beetje rommelig aan toe gaat.Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 09:06:
[...]
OK perfect, alleen hoop ik niet dat ze ons een beetje aan het lijntje houden. Dat vermoeden begin ik te krijgen namelijk.
Mijn bron is zeker betrouwbaar, toen ik zei dat ik de X wilde kopen en dat deze over een week uit is, zei hij verwonderd dat dat nog wel even zal duren...
Verwijderd
Daar heb je ook helemaal gelijk in. Wat dat betreft is de communicatie van de producenten richting de markt dramatisch! Je kan er nooit van op aan als ze iets beweren; releasedata worden nimmer gehaald en als de phone eenmaal op de markt komt dan ook nog eens met 3 toestellen per winkel.maar geeft voor mij aan dat het er soms een beetje rommelig aan toe gaat.
Verwijderd
Ik heb het ff nagevraagd aan Marijke van Hooren. Ze was net hier en meldde mij dat de
Sendo X volgende week leverbaar is. Het toestel is opgestuurd en zal als eerste bij de
BCC te krijgen zijn. Er komt eventueel nog een andere winkel bij, maar daarover is nog
totaal niks bekend.
Ze heeft daarnaast nog ff twee complete pakketten achter gelaten met daarin een Sendo X.
Dat wordt weer lekker testen deze week op vakantie. Ik hou jullie in het weekend nog op
de hoogte.
Sendo X volgende week leverbaar is. Het toestel is opgestuurd en zal als eerste bij de
BCC te krijgen zijn. Er komt eventueel nog een andere winkel bij, maar daarover is nog
totaal niks bekend.
Ze heeft daarnaast nog ff twee complete pakketten achter gelaten met daarin een Sendo X.
Dat wordt weer lekker testen deze week op vakantie. Ik hou jullie in het weekend nog op
de hoogte.
Verwijderd
No fair!Jij hebt al kunnen testen
Wat zitten er voor accesoires bij in die complete pakketten?
En over "als eerste bij BCC"> hoe lang zal het duren voor ie bij alle andere winkels te verkrijgen is?
En over "als eerste bij BCC"> hoe lang zal het duren voor ie bij alle andere winkels te verkrijgen is?
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 13:33 ]
Heej heej!
Maverick!
PICS!!!!!
Laat kijken die handel, show eens wat er in zo'n compleet pakket zit!
* zwahiel gaat snel met BCC bellen, weet je trouwens ook al of er een provider achter zit (dus net als T-mobile en de Sharp...)
Maverick!
PICS!!!!!
Laat kijken die handel, show eens wat er in zo'n compleet pakket zit!
* zwahiel gaat snel met BCC bellen, weet je trouwens ook al of er een provider achter zit (dus net als T-mobile en de Sharp...)
Verwijderd
ze zeggen nou al een maand dat ie vanaf volgende week leverbaar is.
eerst ging het via Belcompany zijn, dan weer niet...
en nu weer wel
raar toch allemaal.
eerst ging het via Belcompany zijn, dan weer niet...
en nu weer wel
raar toch allemaal.
Verwijderd
Goed nieuws Maverick.
Wel raar dat de primeur voor de BCC is. Tis niet echt een toko die vooruitloopt op de rest, laten we maar zeggen.
Wel raar dat de primeur voor de BCC is. Tis niet echt een toko die vooruitloopt op de rest, laten we maar zeggen.
Zou wel grappig zijn, mijn huidige prive-telefoon, een Philips Twist, kocht ik in 1998 ofzo, ook bij BCC. Als de Sendo werkelijk beschikbaar komt en de prijs lijkt me redelijk, zien ze me daar dus nu weer terugVerwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 13:55:
Goed nieuws Maverick.
Verwijderd
Mensen,
het toestel is te krijgen bij de BCC als eerste. Ze hebben daar nu al een actie lopen met
het Route66 pakket. Dat moet je niet nemen en gewoon het toestel los nemen voor 489
Euro. Je kan dan nog een speciaal pakket krijgen met T-mobile. In ieder geval wordt
T-mobile aangeboden in de actie. Het toestel komt dan in het volgende pakket:
- Lader
- Headset (hele mooie)
- Toestel
- Batterij
- Software CD
- Handleiding
- Datakabel
Daarnaast zal ik straks nog wel wat foto's maken en hier plaatsen, zodat iedereen ze kan
zien. Het toestel is hier en daar wel wat gewijzigd ten opzichte van de versie uit mijn
review. De MP3 speler is anders en er zijn hier en daar wat kleine wijzigingen. Het klepje
van de batterij zit beter vast en de kleur van de Carbonlook is een beetje lichter en niet
zo donker als bij degene die ik al had.
Als er verder nog vragen zijn dan laat maar horen.
het toestel is te krijgen bij de BCC als eerste. Ze hebben daar nu al een actie lopen met
het Route66 pakket. Dat moet je niet nemen en gewoon het toestel los nemen voor 489
Euro. Je kan dan nog een speciaal pakket krijgen met T-mobile. In ieder geval wordt
T-mobile aangeboden in de actie. Het toestel komt dan in het volgende pakket:
- Lader
- Headset (hele mooie)
- Toestel
- Batterij
- Software CD
- Handleiding
- Datakabel
Daarnaast zal ik straks nog wel wat foto's maken en hier plaatsen, zodat iedereen ze kan
zien. Het toestel is hier en daar wel wat gewijzigd ten opzichte van de versie uit mijn
review. De MP3 speler is anders en er zijn hier en daar wat kleine wijzigingen. Het klepje
van de batterij zit beter vast en de kleur van de Carbonlook is een beetje lichter en niet
zo donker als bij degene die ik al had.
Als er verder nog vragen zijn dan laat maar horen.
Verwijderd
Je zegt dat dat het pakket voor T-Mobile wordt. Wat verschilt er als je een pakket zonder T-mobile neemt? En die prijs van 489, staat die vast of is dat een indicatie?
Verwijderd
Dat bedrag is uit mijn hoofd en je zal met een ander pakket of provider het ook wel kunnen aanschaffen. Ik zou ff bij een BCC langs lopen en ernaar vragen.
Hier ff wat foto's van mijn zijde. Ze zijn niet super, maar je zal er zeker alles
uitkunnen ontdekken:

Ik zal de rest maar niet op groot zetten.
http://home.planet.nl/~rutte876/DSC00001.JPG
http://home.planet.nl/~rutte876/DSC00002.JPG
http://home.planet.nl/~rutte876/DSC00003.JPG
http://home.planet.nl/~rutte876/Dsc00004.jpg
http://home.planet.nl/~rutte876/DSC00005.JPG
http://home.planet.nl/~rutte876/DSC00006.JPG
http://home.planet.nl/~rutte876/DSC00007.JPG
http://home.planet.nl/~rutte876/DSC00008.JPG
Hier ff wat foto's van mijn zijde. Ze zijn niet super, maar je zal er zeker alles
uitkunnen ontdekken:
Ik zal de rest maar niet op groot zetten.
http://home.planet.nl/~rutte876/DSC00001.JPG
http://home.planet.nl/~rutte876/DSC00002.JPG
http://home.planet.nl/~rutte876/DSC00003.JPG
http://home.planet.nl/~rutte876/Dsc00004.jpg
http://home.planet.nl/~rutte876/DSC00005.JPG
http://home.planet.nl/~rutte876/DSC00006.JPG
http://home.planet.nl/~rutte876/DSC00007.JPG
http://home.planet.nl/~rutte876/DSC00008.JPG
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 17:36 ]
Verwijderd
nice pictures !
mijn storting staat al op de lijst dus die wordt maandag doorgevoerd, dan 2 daagjes wachten
mijn storting staat al op de lijst dus die wordt maandag doorgevoerd, dan 2 daagjes wachten

edit:
Storting is doorgevoerd. Hopelijk versturen ze maandag al
weet iemand waar ik een leuke phone-holder kan halen voor de sendo? zijn er niet al te dure universal houders?
Storting is doorgevoerd. Hopelijk versturen ze maandag al
weet iemand waar ik een leuke phone-holder kan halen voor de sendo? zijn er niet al te dure universal houders?
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 23:14 ]
Heuts hebben ze van dingen voor in de auto, kun je je foon zo in klemmen, kun je verzetten aan de zijkanten en is niet duur, geloof iets van 4,95 of zo...
Verwijderd
kan je een merk noemen? staat het op pricewatch? Ik weet dat er een bekend merk is, briton of zoiets noemt het(ben even de naam kwijt), maar die hebben nog geen sendo - x carholder (gezien op hun site, ze hebben wel al een voor de 7610). misschien nog wat wachten
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 01:32 ]
Ik lees net op de site van Sendo een mogelijke reden van oponthoud.. Zo te zien hebben ze er nog snel even een nieuwe applicatie bij gepropt(?) voor beeldbewerking/mms.
http://www.sendo.com/news/newsitem.asp?ID=80
http://www.sendo.com/news/newsitem.asp?ID=80
Verwijderd
er staat niet bij dat dat de reden van oponthoud is.
bovendien, als het waar is wat jij zegt, dan hebben de italiaanse sendo's deze software niet? wat dan met de italianen? die hebben geen recht op die software dan? of geven ze die per update op hun site ofzo?
nee dat geloof ik niet. Dan zou Mvr. Van Hooren het toch gezegd hebben tegen marverick hier.
bovendien, als het waar is wat jij zegt, dan hebben de italiaanse sendo's deze software niet? wat dan met de italianen? die hebben geen recht op die software dan? of geven ze die per update op hun site ofzo?
nee dat geloof ik niet. Dan zou Mvr. Van Hooren het toch gezegd hebben tegen marverick hier.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 00:19 ]
Da's waar... maarja, ze hebben pas een dag of 9 geleden kennelijk een contract met dat bedrijf gesloten.. Zou die programmatuur dan pas later in de X verwerkt worden? Anders is het inderdaad wel kort dag om dat nog 'even' te doen...
Verwijderd
zal gewoon een cdtje zijn die ze erbij steken
zal wrschnlijk ook via hun site te downloaden zijn bij een update ofzo.
zal wrschnlijk ook via hun site te downloaden zijn bij een update ofzo.
Verwijderd
Vandaag ben ik ff bij de BCC langsgeweest. De Sendo X was nog niet verkrijgbaar, maar stond wel op de poster. Hij kostte 299 euro bij een 2-jarig T-mob abbo (ik zag niet welke). Dat was dus inclusief Route66. op die poster stond ook nog t.w.v. €549. Wat ze daar nou mee bedoelden weet ik niet, want ik voreg aan de medewerker wat ie zou kosten zonder route66 en zonder abbo en dat zou zo'n € 489,- zijn. Als accesoires noemde hij iig de lader. Headset wist ie niet zeker. Hij noemde nog iets (dacht datakabel), maar dat weet ik niet zeker (wat een zeef!).
Hij vertelde dat als ik echt wilde weten wanneer ie precies verkrijgbaar was dat ik beter het hoofdkantoor kon bellen, omdat de filialen maar een paar dagen van te voren te horen krijgen wanneer hij binnekomt.

Hij vertelde dat als ik echt wilde weten wanneer ie precies verkrijgbaar was dat ik beter het hoofdkantoor kon bellen, omdat de filialen maar een paar dagen van te voren te horen krijgen wanneer hij binnekomt.
Verwijderd
Altijd weer die alcohol heHij noemde nog iets (dacht datakabel), maar dat weet ik niet zeker (wat een zeef!).
OK, het duurt dus tot minstens het eind van de week. Maar in ieder geval super nieuws dat de phone er binnenkort ligt
Verwijderd
Die Sendo X lijkt mij wel een van de beste telefoontjes te worden. Doorbreken gaan ze echt wel doen, als er maar voldoende telefoontjes komen. De 6610I is inderdaad een leuk telefoontje, maar vergeleken met de Sendo X of andere Smartphone weer heel wat anders.thefxr schreef op 20 juli 2004 @ 20:41:
ik ben afgehaakt voor de sendo, ik heb een 6610I gekocht, miss de volgende x als sendo kan doorbreken als een gsm fabrikant!
/me wacht toch nog wel even op de Sendo-X. Geduld is een schone zaak
Dit topic is gesloten.