[hot!]Sendo X Smart Phone :9

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.970 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde precies hetzelfde bij T for telecom net 5 minuten geleden :S
Hij kom me niet garanderen dat hij werkelijk komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk lijkt het me stug dat ie nu nog gecancelled wordt, aangezien ie al helemaal geproduceerd wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:32

JT

VETAK y0

*zucht*....ik word hier echt moe van. Hopen dat de S65 volgende week uitkomt, dan heb ik tenminste een nieuwe phone.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 15:02:
Persoonlijk lijkt het me stug dat ie nu nog gecancelled wordt, aangezien ie al helemaal geproduceerd wordt.
Dan kan hij nog wel gecancelled worden. Maar misschien dat sendo de telefoon gaat updaten en dat er nieuwe versie uitkomt van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 01 juli 2004 @ 15:08:
*zucht*....ik word hier echt moe van. Hopen dat de S65 volgende week uitkomt, dan heb ik tenminste een nieuwe phone.
Die komt niet volgende week, zeker niet. Die is nog amper getest door de telecombedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 01 juli 2004 @ 15:08:
Maar dat is toch geen smartphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 14:06:
Ik lees op sommige forums dat de Sendo Office bestanden kan openen? Kan de siemens sx1 dat niet dan? Of is daarom de Sendo zo uniek?
En de sendo is afgehaald van de site van Belcompany, gaat echt lang duren met deze telefoon zeg!
De X heeft Office READERS, helaas geen editors. Het grote voordeel is dat je ze gratis bij je phone krijgt, terwijl je voor alle andere phones deze moet kopen bij bijvoorbeeld Quickoffice. Het zijn dus externe programma's geinstalleerd op de X, die je dus ook kan installeren op de SX1, 6600, etc. Wel jammer dat er nu zoveel onduidelijkheid is over de phone. Ik kan me nog herinneren hoeveel problemen een groot bedrijf als Siemens had met de SX1, Panasonic nu met de X700 en nu Sendo. Symbian integreren lijkt alleen voor Nokia "weinig" moeite (logisch natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Wat is dit nu weer voor onzin :??
Geannuleerd :(. Ik had nog wel zo gehoopt hem volgende week te gaan halen :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 15:09:
[...]

Die komt niet volgende week, zeker niet. Die is nog amper getest door de telecombedrijven.
Nou ja, dan is er ook nog de K700i en als die teringtelefoons nou gvd niet binnenkort uitkomen dan koop ik ff een goedkoop toestelletje waar je ook wat mee kan om te overbruggen (CX65, T610 enz).
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 16:21:
[...]

Maar dat is toch geen smartphone?
Nee, maar ik heb ook geen smartphone NODIG :) Ik koop die rotzooi op feature en de S65 heeft een 1,3mp cam wat ik een groot voordeel vind.
deuxani schreef op 01 juli 2004 @ 16:31:
[...]

De X heeft Office READERS, helaas geen editors. Het grote voordeel is dat je ze gratis bij je phone krijgt, terwijl je voor alle andere phones deze moet kopen bij bijvoorbeeld Quickoffice. Het zijn dus externe programma's geinstalleerd op de X, die je dus ook kan installeren op de SX1, 6600, etc. Wel jammer dat er nu zoveel onduidelijkheid is over de phone. Ik kan me nog herinneren hoeveel problemen een groot bedrijf als Siemens had met de SX1, Panasonic nu met de X700 en nu Sendo. Symbian integreren lijkt alleen voor Nokia "weinig" moeite (logisch natuurlijk).
Ja, zelfs op de P900 kan je het alleen lezen.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen gewoon een SX1 halen ;) Ik ga niet wachten telkens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

SX1 wil ik pertinent niet vanwege de toetsen en een menu dat niet zo lekker schijnt te zijn.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

hehe, de meeste mensen hier hebben echt geen geduld :)
Ik zal echt even wachten tot er meer duidelijkheid komt. Wie weet kom het toch snel in de winkel. Ga zeker geen overhaaste beslissingen nemen. Krijgt je alleen maar spijt van. De SX1 vind ik persoonlijk ook niks ;)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
JT schreef op 01 juli 2004 @ 18:27:
SX1 wil ik pertinent niet vanwege de toetsen en een menu dat niet zo lekker schijnt te zijn.
Het is een Symbian menu, dus exact hetzelfde als de X, 7650, 3650, 6600, 7610, etc. Dus als die van de SX1 niet lekker is, dan is de rest ook niet lekker. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

ken schreef op 01 juli 2004 @ 18:50:
hehe, de meeste mensen hier hebben echt geen geduld :)
Ja, half jaar wachten is zeker niet veel.
deuxani schreef op 01 juli 2004 @ 18:55:
[...]

Het is een Symbian menu, dus exact hetzelfde als de X, 7650, 3650, 6600, 7610, etc. Dus als die van de SX1 niet lekker is, dan is de rest ook niet lekker. :*)
Ow, k :P Maar nog steeds vind ik het grootste probleem die cijfer toetsen (en vind hem ook niet zo mooi).

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen hier het laatste nieuws van mijn zijde:

Het toestel is niet gecancelled. Het toestel komt gewoon alleen Sendo heeft hele grote
problemen met het uitleveren van het toestel. In totaal zijn er bij elke filiaal 2 Sendo X
toestellen uitgeleverd. Dit zijn in totaal 220 toestellen.

Daarnaast kan ik de volgende dingen melden:

Het toestel is gecancelled door Belcompany zelf en niet door Sendo. Het toestel komt
gewoon Nederland op de markt, maar Belcompany wilde uitleveren, maar Sendo kon
steeds opnieuw geen toestellen leveren. Elke dag werd het weer uitgesteld. Nu komt
het toestel niet meer bij de Belcompany en moeten we wachten tot het toestel komt
op de rest van de markt. Het toestel komt dus nog gewoon, maar niet meer bij de BC.

Daarnaast heeft Sendo problemen met het uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 19:33:
Voor iedereen hier het laatste nieuws van mijn zijde:

Het toestel is niet gecancelled. Het toestel komt gewoon alleen Sendo heeft hele grote
problemen met het uitleveren van het toestel. In totaal zijn er bij elke filiaal 2 Sendo X
toestellen uitgeleverd. Dit zijn in totaal 220 toestellen.

Daarnaast kan ik de volgende dingen melden:

Het toestel is gecancelled door Belcompany zelf en niet door Sendo. Het toestel komt
gewoon Nederland op de markt, maar Belcompany wilde uitleveren, maar Sendo kon
steeds opnieuw geen toestellen leveren. Elke dag werd het weer uitgesteld. Nu komt
het toestel niet meer bij de Belcompany en moeten we wachten tot het toestel komt
op de rest van de markt. Het toestel komt dus nog gewoon, maar niet meer bij de BC.

Daarnaast heeft Sendo problemen met het uitleveren.
Je wil dus zeggen dat Sendo problemen heeft met uitleveren? ;) :+

Ik ben wel erg benieuwd wanneer die komt, kan ik hem ff in mn hand houden. Vond hem eerst eigenlijk niet zo mooi, maar t lijkt steeds beter :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders w8en we toch gewoon op de Motorola MPX-300. Hebben we wat om voor kerst te vragen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MPx 300??? Ik ken alleen de MPx, de MPx 100 en MPx 220. Je bedoelt zeker de MPx denk ik! Is wel ff wat duurder dan een Sendo X. Je kan twee Sendo X's kopen voor 1 MPx.

Ik hoop dat ik binnenkort nog een X krijg. Deze is mij wel beloofd. Dus als ik hem eerder heb dan moet je maar mailen en dan kom je maar ff kijken naar de X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha! :) :)

Zat trouwens even op Sendo.com te kijken en zag daar al allerlei wallpapers en ringtones voor de X.. Neem aan dat ik die met een datakabel/BT/IrDa er vanuit de PC ook wel in krijg en dat ik daar dan geen GPB 1,50 voor hoef te betalen... :)

Er staan er honderden! Zijn die er speciaal voor de luiaards of zwakker begaafden die wel een Symbian-phone kopen maar er niet mee gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoiets geen idee! hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 22:24:
MPx 300??? Ik ken alleen de MPx, de MPx 100 en MPx 220. Je bedoelt zeker de MPx denk ik! Is wel ff wat duurder dan een Sendo X. Je kan twee Sendo X's kopen voor 1 MPx.

Ik hoop dat ik binnenkort nog een X krijg. Deze is mij wel beloofd. Dus als ik hem eerder heb dan moet je maar mailen en dan kom je maar ff kijken naar de X.
Die phone komt in het 4de kwartaal uit ofzo. Maar ik ga ook gewoon voor de X, lijkt me een toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

problemen met uitleveren klinkt zo vaag...

wat houdt dat concreet in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 22:24:

Ha! Daar hou ik je aan! 8)

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

ik wil best met een kratje en mn OV-kaart wat toestellen rondbrengen hoor :+

maar dit is best spijtig en de X'en die Bc heeft worden zeker alleen verkocht met route66.

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was vanavond bij T for telecom, ze hadden nog _nooit_ van de Sendo X gehoord, toen gingen ze m opzoeken op nieuwemobiel.nl :. ''Ja er staat 2e kwartaal, nog ff geduld dus'' ok mzzl.

Doorgelopen naar de Primafoon, ook nooit van gehoord, ''we weten niet wat dat is'' ok mzzl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Primafoon... :) Leuk hoor.. die zijn blijven steken bij de DECT-toestellen voor de vaste telefonie volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
LOL, Primafoon steekt.

Erg jammer deze berichten over de X, maar Sendo is natuurlijk geen Nokia, SE, Samsung, etc. Als hij maar komt (voor September iig) en minder bugs bevat dan de eerste SX1's, dan is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Wat ik me afvraag zou hij als hij komt wel uitgeleverd gaan worden met route 66

want een abbo en route 66 voor 249 is best wel interressant beter als dan dat je alles los moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen flauw idee hoe het toestel nu gaat komen. Ik hoop dat het toestel voor van de week nog een keer kan krijgen. Ik ga maar weer eens navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Marijke van Hooren zou het ding over anderhalve week in de winkels moeten liggen...

Ik heb zojuist wat (supermooie) foto's zitten bekijken op allaboutsymbian.com en ik moet zeggen dat ik de 'oude' X mooier vind. Deze heeft een aluminium afwerking aan de randen in plaats van dat carbon-achtige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 14:10:
Volgens Marijke van Hooren zou het ding over anderhalve week in de winkels moeten liggen...

Ik heb zojuist wat (supermooie) foto's zitten bekijken op allaboutsymbian.com en ik moet zeggen dat ik de 'oude' X mooier vind. Deze heeft een aluminium afwerking aan de randen in plaats van dat carbon-achtige...
Gooi eens even een specifiek linkje op... als je wilt

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sure..

Dit zou de 'oude' moeten zijn:
http://www.allaboutsymbian.com/gallery/Sendo-X/SendoX_alt

En dit de nieuwe:
http://www.allaboutsymbian.com/gallery/Sendo-X/SendoX_neu

De complete reeks foto's staat hier:
http://www.allaboutsymbian.com/gallery/Sendo-X

Het kan zijn dat je je even moet registreren; kan sowieso geen kwaad, het is een heel leerzame site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 14:10:

eens :) nog ff 1,5 week wachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Je moest eens weten hoe dit met de SEP800 geweest is. Deze is 4 maanden steeds uitgesteld. Behoorlijk frustrerend. Maar goed laten we hopen dat deze binnen een aantal dagen te koop is in ons landje .Ik houd belgie en duitsland ook even in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meer zilvere look was inderdaad mooie. Misschien lag het daar wel aan dat het steeds word uitgesteld teweinig van 1 matriaal aanwezig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 15:32:
De meer zilvere look was inderdaad mooie. Misschien lag het daar wel aan dat het steeds word uitgesteld teweinig van 1 matriaal aanwezig O-)
Dan wordt die nu wel een stuk goedkoper, zilver is namelijk iets duurder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

hehe ik meteen googlen op andando het zal wel een spaanse winkel zijn :(

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) ...

Blijft jammer hoor.. de foto's uit de post van Marverick laten ook weer zien dat de nieuwe idd dat carbon-plastic heeft aan de zijkanten. Maakt de telefoon optisch dikker en 'kitscheriger' als je 't mij vraagt... Heeft iets weg van die carbon-opplaksetjes die je voor het dashboard van je auto kunt kopen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 13:04:
Geen flauw idee hoe het toestel nu gaat komen. Ik hoop dat het toestel voor van de week nog een keer kan krijgen. Ik ga maar weer eens navragen.
Al iets nieuws gehoord over de Sendo? (Jaja, ik weet het. Ben nogal ongeduldig... :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, bij bcc kost de gsm los zeer waarschijnlijk €489.-
met abo van €50 p/m inc route 66 €299 .-
helaas zijn ze nog niet binnen, maar ik zal weer posten zodra als ze binnen zijn
er staan er trouwens 200 besteld , voor de nieuwsgierigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Viperius

Niks gehoord behalve dan dat ik hier al had gepost. Het is soms om moedeloos van te
worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij handyattacke.de komt ie op 475€, 'vanaf 4/7 mogelijk te leveren'
hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat er nog iets van belang in het nieuwe Belcompany krantje. Ik heb die namelijk nog niet binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een stuk mooier als z'n andere Smartphone-broertjes in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:50
Heeft iemand trouwens een idee over het maximaal aantal SMSjes dat je kan opslaan? Ben nu echt enorm afgeknapt op de K700i omdat er een imo compleet overbodige limiet van 80-100 smsjes op zit :/ Hoop echt dat het bij de Sendo wel goed in mekaar zit en gewoon van het beschikbare geheugen afhangt :) Can someone enlighten me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt af van de beschikbare geheugen. Er zit 32 MB intern, dus dan je redelijk wat opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krantje van belcompany stond ie dit weekend hier weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Uh website belcompagny is down... Nou morgen maar weer eens op bezoek bij die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan zeker geen toestel meer halen bij de BC. Helaas. Het krantje zal eerder
gedrukt zijn dan afgelopen vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt inderdaad.. de krantjes worden véél eerder gedrukt zelfs.. de aanbieding was idd niet tijdig meer te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Terranca schreef op 04 juli 2004 @ 13:44:
Heeft iemand trouwens een idee over het maximaal aantal SMSjes dat je kan opslaan? Ben nu echt enorm afgeknapt op de K700i omdat er een imo compleet overbodige limiet van 80-100 smsjes op zit :/ Hoop echt dat het bij de Sendo wel goed in mekaar zit en gewoon van het beschikbare geheugen afhangt :) Can someone enlighten me? :)
Ja inderdaad , je kunt kiezen of te wel op de memorycard of in het sim kaart geheugen. Je kunt een soort van archief kiezen / toepassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk komt ie deze in de winkels. Tis alleen maar hopen nu :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik behoed me voor ontgoochelingen. ik zeg vanaf eind volgende week.

btw
niemand die mijn panasonic GD87 wilt ? :o

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:34:
ik behoed me voor ontgoochelingen. ik zeg vanaf eind volgende week.

btw
niemand die mijn panasonic GD87 wilt ? :o
die heb ik al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Hij is te koop in Italië.
Dat had ik al gezien op een website van een telecom shop maar nu post een of andere Italiaanse gozer op mobile-review ook nog dat ie hem heeft.
Kan niet meer zo heel lang duren en anders ga ik Rome maar eens voor de 2e keer dit jaar met een bezoekje vereren (of Firenze ;)) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacer, die gast zit op het forum van www.sendo-x.com
meerbepaald deze topic:

http://www.sendo-x.com/fo...owtopic=28&st=0&#entry169

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hierbij de link om de Sendo te bestellen :9

http://www.andando.it/sch...08901083919616766&shop=AN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht wel tot hij hier uit is. In italië bestellen doe ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idem... duurt volgens mij geen 2 weken meer.. Die kunnen er nu ook nog wel bij...:) Weer trouwens niet eens hoe snel de Italiaanse post is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 10:48:
ik wacht wel tot hij hier uit is. In italië bestellen doe ik niet
Ik bestel hem ook hier in combinatie met een abo verlenging. Ik ga in Augustus naar de OS, dus wil heb uiterlijk voor eind juli besteld hebben. Hopen maar dat ie binnen is, maar ik verwacht ook nog 1-2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

In het krantje van de belcompany staat ook nog de zilvere versie, en niet die met de carbon look. Beetje slordig van ze :P

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

very very bad news:

Just got a mail this morning from the German Sendo online shop (talkabout.de), that the expected phones doesn't arrived yet. They were promised for July 4th. They hope for an arrival next week or the week after. Arrgh.

je kan wel bestellen in Italië.
waarom moet dit allemaal zo lang duren? moeten onze providers nog op de hoogte gesteld worden ofzo? zo raar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Ik weet niet of de link er al staat:
http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=10017

iemand anders die ook een mailtje van Marijke van Hooren heeft gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is al van begin juni. niet echt interessant imho (sry)

ik blijf denken dat ie met wat geluk volgende week verschijnt, zoniet eind de week erna. Toch raar dat ie in Italië wel al bestaat en hier niet. erg raar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superoud mailtje joh! ding is uit eind mei. Ik ben trouwens blij dat ik als Nederlander een heel stuk beter Engels schrijf dan die gozer uit Londen met zijn mail maar goed..

Ik heb Marijke vorige week maandag in Birmingham gebeld. In de eerste instantie wilde ze niet veel los laten, maar toen ik haar vroeg om gewoon uit te spreken wat háár gevoel was omtrent de geplande release zei ze letterlijk 'houd rekening met nog een week of twee'. Daar is er nu dus al eentje van om. Denk dat we blij mogen zijn als het ding er tegen volgend weekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 00:38:
... Ik ben trouwens blij dat ik als Nederlander een heel stuk beter Engels schrijf dan die gozer uit Londen met zijn mail maar goed...

In Engeland kennen ze ook het fenomeen BrEeZaH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 00:38:
Superoud mailtje joh! ding is uit eind mei. Ik ben trouwens blij dat ik als Nederlander een heel stuk beter Engels schrijf dan die gozer uit Londen met zijn mail maar goed..

Ik heb Marijke vorige week maandag in Birmingham gebeld. In de eerste instantie wilde ze niet veel los laten, maar toen ik haar vroeg om gewoon uit te spreken wat háár gevoel was omtrent de geplande release zei ze letterlijk 'houd rekening met nog een week of twee'. Daar is er nu dus al eentje van om. Denk dat we blij mogen zijn als het ding er tegen volgend weekend is.
sad, but true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

licht in de duisternis?
dit mailtje van handyattacke.de (de goedkoopste gsm-leverancier uit Duitsland die ik vond op het net)

Sehr geehrter Herr,

nach bisherigen Angaben des Herstellers soll das Sendo X in dieser Woche ausgeliefert werden. Sobald die Geräte bei uns eintreffen, wird der Lieferstatus unseres Onlineshops aktualisiert. Nähere Angaben können wir leider zur Zeit noch nicht machen.

Mit freundlichen Grüßen
Ihr Team von HANDYATTACKE.DE

vrij vertaald:
vroegere data zei ons dat ie ging binnenkomen deze week nog. Van zodra hij effectief leverbaar is wordt dit aangegeven op onze site. Nieuwere info kunnen we u momenteel niet geven.

het kan dus deze week nog. Ik zeg wel, het kàn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Nou, joepiedepoepie... :| Fijn voor onze oosterburen. Volgens mij zegt het niks over de levering in NL. Begin het wachten nu een beetje beu te worden. :(
offt: Zeg Marverick, ik heb intresse in de nokia 7610 en vraag me af wat het maximum is wat in het toestel kan met dat reduced mmc en tot hoeveel mb die kaartjes gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Trimakassi:

De geheugenkaarten gaan tot 256 MB voorlopig. Ik heb ze alleen nog niet in de winkels
gezien. Ik heb ze al wel in de handen gehad, ook met de converter. Daarnaast is er een
nieuwsfeitje dat iemand het voorelkaar heeft gekregen om een normale MMC in een RS-
MMC slot te stoppen. Als je dat nog niet gezien hebt dan laat maar ff weten dan krijg je
de link. Mocht je echt voor de 7610 gaan, kijk dan ff op Nieuwemobiel. We hebben daar
een leuke actie lopen. Ik zou alleen wachten. Ik vind de X beter, maar ik kan snappen
dat je zo reageert. Ik zou het alleen lullig vinden voor je dat je na een week erachter
komt dat de X er wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marverick jij met je connecties, ga eens naar die fabriek en maak er eens goed van je ****en, en breng meteen 100 stuks mee.

wij zullen kopen aan een gunstige prijs.

marv, you da man :9

de sendo pakt toch gewone mmc's ? of hoeft die ook de reduced? :?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

@Marverick: Ik heb de link gezien ja. Vond het alleen een beetje een twijfelachtig verhaal; geloof nl. niet dat ze bij Nokia zo dom zijn dat ze het toelaten dat je er gewone mmc's in kan duwen. Erg jammer dat 'ie ook niet hotswap is. :'( Heb de aanbiedingen gezien trouwens. Zeker niet gek! Maar wat voor mij belangrijk is, is dat je de foon als (stereo)mp3-speler kan gebruiken. En de 7610 had volgens mij alleen een mono-uitgang. Naja, je hebt wel gelijk, ik wacht liever nog ff dan dat ik spijt heb van een aankoop.
Geduld is een schone zaak! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nokia komt ook met een smartphone:
http://www.nokia.com/nokia/0,1522,,00.html?orig=/phones/6260

Ik zag op http://www.gsm.nl dat je hiervoor al kunt voorinschrijven?! Laat die X nu maar snel komen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 6260 is een compleet ander model!

We kunnen wel met z'n alleen naar Zevenaar gaan dit weekend en de toestellen gaan
ophalen. hahahahahaha :) ;)

Ik heb ze al gezegd dat er veel mensen zijn die het toestel willen. Wie weet gaan ze er
harder door werken geen flauw idee. Vandaag voor het eerst dat Route66 in de handen
gehad. We waren nog geen 5 minuten bezig of het crashte al weer. Het stond alleen op
een 6600.

Ik denk dat je beide kaarten kan gebruiken, maar waarom MMC!! Je kan SD gebruiken en
dat is veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Zevenaar...Ze laten ons wel lekker heen en weer rennen 8)7 Maarre, sd? de 7610 kan toch alleen met mmc om? Ja ok, als sd past dan kan mmc ook. Maar andersom toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt! Maar de 7610 is RS-MMC en de X is SD en MMC, maar SD is altijd sneller dan MMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ik snap je, als ik een x te pakken kan krijgen dan duw ik er uiteraard een sd kaartje in. Liefst 1gig! Maar ja, nog een beetje prijzig. 512 vind ik nog net te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen trager als je informatie overzet en afhaalt hoor, wat betreft draaien van programma's zie ik het toch niet zo trager gaan.
je kan al een mmc kopen van 1 gig voor 180€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook als je data leest en afspeelt dan kan je de snelheid wel merken. Vooral als je
programma's op je stick hebt draaien kan het gaan uitmaken welke soort je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Heb je dat op de X uit kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, niet op de X, maar op andere devices wel en dan merk je het af en toe toch wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Nu online
So is anything missing? Well, the X accepts SD or MMC cards which are hot swappable. You have to take the back cover off to get to the card, however. But the X definitely doesn't support SD i/o cards so you can forget about adding a Wi-Fi card or GPS receiver. Ron Schaeffer, Sendo's chief techie, says the company might support miniSD i/o cards in a future version, though.
http://www.theinquirer.net/?article=16843

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Dat zou eigenlijk helemaal mooi zijn. Maar ach we hebben bluetooth + gps .. problem solved. Er zijn zelfs ext HD met bluetooth.. kun je ff je gsm backuppen!: )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:02

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Wanneer komt die foon nu eens eindelijk uit?

Iemand daar al nieuws over...?

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

huh lol wat denk je dat al die mensen zich afvragen. ;) hij is er in italie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:02

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Nanax schreef op 09 juli 2004 @ 09:29:
huh lol wat denk je dat al die mensen zich afvragen. ;) hij is er in italie..
* zwahiel woont in Nederland waar de Sendo ook uit zou komen, al een tijdje geleden...

niet in Italië...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

Zou kunnen dat je naar italie op vakantie ging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't is 10 juli dus hij zou moeten binnen zijn in de makro.
wie belt er? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makro: 'onze leveranciers leveren niet op 10 juli, dus ik denk dat het in de loop van volgende week zal zijn'

nog geduld maw 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 14:37:
makro: 'onze leveranciers leveren niet op 10 juli, dus ik denk dat het in de loop van volgende week zal zijn'

nog geduld maw 8)7
Als je zeker weet dat het binnen is bij de makro, post het zeker hier aub. Dan ga ik er de zelfde dag nog achter ;) .

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mail gehad van T for Telecom. Release Datum Sendo X is 2 Augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

En nu maar hopen dat ze zich daar dan ook aan gaan houden. BC heeft nu wel bewezen: Van uitstel komt...juist... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dat de releasedatum voor TFT. Ik hou m'n ogen wel ff open voor andere winkels. Het liefst een die aan inruil van m'n 3650 doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 15:59:
Ik heb een mail gehad van T for Telecom. Release Datum Sendo X is 2 Augustus.
En als ze zich daar dan aan houden, is dat dan zonder navigatiesoftware of is daar niks over gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trimakassi schreef op 10 juli 2004 @ 22:47:
[...]

En als ze zich daar dan aan houden, is dat dan zonder navigatiesoftware of is daar niks over gezegd?
Niks over gezegd, maar ik denk dat ze hem ook zsm zonder navigatiesoftware gaan aanbieden. Want hun grote groep die de Sendo X willen zijn niet geinteresseert in de navigatiepakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd
plus wat ik hier gelezen heb over route66, dan ga ik liever voor wayfinder :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Route66 is niet zo best. Andere pakketten zijn echt beter. Ik vind alleen 2 Augustus
wel erg ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd
ik heb mijn gd87 verkocht, dus ik heb wel een nieuwe nodig in feite :(
hopelijk de komende week he.
we zijn nou al 3 weken bezig met te zeggen volgende week 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf al meer dan een maand. Het is om gek van te worden. Zelfs ik word er moedeloos
van.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.