Ik hoorde precies hetzelfde bij T for telecom net 5 minuten geleden 
Hij kom me niet garanderen dat hij werkelijk komt.
Hij kom me niet garanderen dat hij werkelijk komt.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 15:03 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
Dan kan hij nog wel gecancelled worden. Maar misschien dat sendo de telefoon gaat updaten en dat er nieuwe versie uitkomt van de telefoon.Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 15:02:
Persoonlijk lijkt het me stug dat ie nu nog gecancelled wordt, aangezien ie al helemaal geproduceerd wordt.
Verwijderd
Die komt niet volgende week, zeker niet. Die is nog amper getest door de telecombedrijven.JT schreef op 01 juli 2004 @ 15:08:
*zucht*....ik word hier echt moe van. Hopen dat de S65 volgende week uitkomt, dan heb ik tenminste een nieuwe phone.
Verwijderd
Maar dat is toch geen smartphone?JT schreef op 01 juli 2004 @ 15:08:
*zucht*....ik word hier echt moe van. Hopen dat de S65 volgende week uitkomt, dan heb ik tenminste een nieuwe phone.
De X heeft Office READERS, helaas geen editors. Het grote voordeel is dat je ze gratis bij je phone krijgt, terwijl je voor alle andere phones deze moet kopen bij bijvoorbeeld Quickoffice. Het zijn dus externe programma's geinstalleerd op de X, die je dus ook kan installeren op de SX1, 6600, etc. Wel jammer dat er nu zoveel onduidelijkheid is over de phone. Ik kan me nog herinneren hoeveel problemen een groot bedrijf als Siemens had met de SX1, Panasonic nu met de X700 en nu Sendo. Symbian integreren lijkt alleen voor Nokia "weinig" moeite (logisch natuurlijk).Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 14:06:
Ik lees op sommige forums dat de Sendo Office bestanden kan openen? Kan de siemens sx1 dat niet dan? Of is daarom de Sendo zo uniek?
En de sendo is afgehaald van de site van Belcompany, gaat echt lang duren met deze telefoon zeg!
Nou ja, dan is er ook nog de K700i en als die teringtelefoons nou gvd niet binnenkort uitkomen dan koop ik ff een goedkoop toestelletje waar je ook wat mee kan om te overbruggen (CX65, T610 enz).Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 15:09:
[...]
Die komt niet volgende week, zeker niet. Die is nog amper getest door de telecombedrijven.
Nee, maar ik heb ook geen smartphone NODIG
Ja, zelfs op de P900 kan je het alleen lezen.deuxani schreef op 01 juli 2004 @ 16:31:
[...]
De X heeft Office READERS, helaas geen editors. Het grote voordeel is dat je ze gratis bij je phone krijgt, terwijl je voor alle andere phones deze moet kopen bij bijvoorbeeld Quickoffice. Het zijn dus externe programma's geinstalleerd op de X, die je dus ook kan installeren op de SX1, 6600, etc. Wel jammer dat er nu zoveel onduidelijkheid is over de phone. Ik kan me nog herinneren hoeveel problemen een groot bedrijf als Siemens had met de SX1, Panasonic nu met de X700 en nu Sendo. Symbian integreren lijkt alleen voor Nokia "weinig" moeite (logisch natuurlijk).
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Ecodan warmtepomp
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Het is een Symbian menu, dus exact hetzelfde als de X, 7650, 3650, 6600, 7610, etc. Dus als die van de SX1 niet lekker is, dan is de rest ook niet lekker.JT schreef op 01 juli 2004 @ 18:27:
SX1 wil ik pertinent niet vanwege de toetsen en een menu dat niet zo lekker schijnt te zijn.
Ja, half jaar wachten is zeker niet veel.
Ow, kdeuxani schreef op 01 juli 2004 @ 18:55:
[...]
Het is een Symbian menu, dus exact hetzelfde als de X, 7650, 3650, 6600, 7610, etc. Dus als die van de SX1 niet lekker is, dan is de rest ook niet lekker.
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Je wil dus zeggen dat Sendo problemen heeft met uitleveren?Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 19:33:
Voor iedereen hier het laatste nieuws van mijn zijde:
Het toestel is niet gecancelled. Het toestel komt gewoon alleen Sendo heeft hele grote
problemen met het uitleveren van het toestel. In totaal zijn er bij elke filiaal 2 Sendo X
toestellen uitgeleverd. Dit zijn in totaal 220 toestellen.
Daarnaast kan ik de volgende dingen melden:
Het toestel is gecancelled door Belcompany zelf en niet door Sendo. Het toestel komt
gewoon Nederland op de markt, maar Belcompany wilde uitleveren, maar Sendo kon
steeds opnieuw geen toestellen leveren. Elke dag werd het weer uitgesteld. Nu komt
het toestel niet meer bij de Belcompany en moeten we wachten tot het toestel komt
op de rest van de markt. Het toestel komt dus nog gewoon, maar niet meer bij de BC.
Daarnaast heeft Sendo problemen met het uitleveren.
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Die phone komt in het 4de kwartaal uit ofzo. Maar ik ga ook gewoon voor de X, lijkt me een toppertje!Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 22:24:
MPx 300??? Ik ken alleen de MPx, de MPx 100 en MPx 220. Je bedoelt zeker de MPx denk ik! Is wel ff wat duurder dan een Sendo X. Je kan twee Sendo X's kopen voor 1 MPx.
Ik hoop dat ik binnenkort nog een X krijg. Deze is mij wel beloofd. Dus als ik hem eerder heb dan moet je maar mailen en dan kom je maar ff kijken naar de X.
Ha! Daar hou ik je aan!Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 22:24:
MPx 300??? Ik ken alleen de MPx, de MPx 100 en MPx 220. Je bedoelt zeker de MPx denk ik! Is wel ff wat duurder dan een Sendo X. Je kan twee Sendo X's kopen voor 1 MPx.
Ik hoop dat ik binnenkort nog een X krijg. Deze is mij wel beloofd. Dus als ik hem eerder heb dan moet je maar mailen en dan kom je maar ff kijken naar de X.
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Gooi eens even een specifiek linkje op... als je wiltVerwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 14:10:
Volgens Marijke van Hooren zou het ding over anderhalve week in de winkels moeten liggen...
Ik heb zojuist wat (supermooie) foto's zitten bekijken op allaboutsymbian.com en ik moet zeggen dat ik de 'oude' X mooier vind. Deze heeft een aluminium afwerking aan de randen in plaats van dat carbon-achtige...
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Verwijderd
eensVerwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 14:10:
Volgens Marijke van Hooren zou het ding over anderhalve week in de winkels moeten liggen...
Ik heb zojuist wat (supermooie) foto's zitten bekijken op allaboutsymbian.com en ik moet zeggen dat ik de 'oude' X mooier vind. Deze heeft een aluminium afwerking aan de randen in plaats van dat carbon-achtige...
Verwijderd
Verwijderd
Dan wordt die nu wel een stuk goedkoper, zilver is namelijk iets duurderVerwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 15:32:
De meer zilvere look was inderdaad mooie. Misschien lag het daar wel aan dat het steeds word uitgesteld teweinig van 1 matriaal aanwezig
hehe ik meteen googlen op andando het zal wel een spaanse winkel zijn
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
Verwijderd
Al iets nieuws gehoord over de Sendo? (Jaja, ik weet het. Ben nogal ongeduldig...Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 13:04:
Geen flauw idee hoe het toestel nu gaat komen. Ik hoop dat het toestel voor van de week nog een keer kan krijgen. Ik ga maar weer eens navragen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja inderdaad , je kunt kiezen of te wel op de memorycard of in het sim kaart geheugen. Je kunt een soort van archief kiezen / toepassenTerranca schreef op 04 juli 2004 @ 13:44:
Heeft iemand trouwens een idee over het maximaal aantal SMSjes dat je kan opslaan? Ben nu echt enorm afgeknapt op de K700i omdat er een imo compleet overbodige limiet van 80-100 smsjes op zitHoop echt dat het bij de Sendo wel goed in mekaar zit en gewoon van het beschikbare geheugen afhangt
Can someone enlighten me?
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 23:34 ]
die heb ik alVerwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:34:
ik behoed me voor ontgoochelingen. ik zeg vanaf eind volgende week.
btw
niemand die mijn panasonic GD87 wilt ?
Verwijderd
Verwijderd
En hierbij de link om de Sendo te bestellenVerwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 01:19:
spacer, die gast zit op het forum van www.sendo-x.com
meerbepaald deze topic:
http://www.sendo-x.com/fo...owtopic=28&st=0&#entry169
Verwijderd
Verwijderd
Ik bestel hem ook hier in combinatie met een abo verlenging. Ik ga in Augustus naar de OS, dus wil heb uiterlijk voor eind juli besteld hebben. Hopen maar dat ie binnen is, maar ik verwacht ook nog 1-2 weken.Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 10:48:
ik wacht wel tot hij hier uit is. In italië bestellen doe ik niet
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
sad, but trueVerwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 00:38:
Superoud mailtje joh! ding is uit eind mei. Ik ben trouwens blij dat ik als Nederlander een heel stuk beter Engels schrijf dan die gozer uit Londen met zijn mail maar goed..
Ik heb Marijke vorige week maandag in Birmingham gebeld. In de eerste instantie wilde ze niet veel los laten, maar toen ik haar vroeg om gewoon uit te spreken wat háár gevoel was omtrent de geplande release zei ze letterlijk 'houd rekening met nog een week of twee'. Daar is er nu dus al eentje van om. Denk dat we blij mogen zijn als het ding er tegen volgend weekend is.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 00:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
http://www.theinquirer.net/?article=16843So is anything missing? Well, the X accepts SD or MMC cards which are hot swappable. You have to take the back cover off to get to the card, however. But the X definitely doesn't support SD i/o cards so you can forget about adding a Wi-Fi card or GPS receiver. Ron Schaeffer, Sendo's chief techie, says the company might support miniSD i/o cards in a future version, though.
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
* zwahiel woont in Nederland waar de Sendo ook uit zou komen, al een tijdje geleden...Nanax schreef op 09 juli 2004 @ 09:29:
huh lol wat denk je dat al die mensen zich afvragen.hij is er in italie..
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Als je zeker weet dat het binnen is bij de makro, post het zeker hier aub. Dan ga ik er de zelfde dag nog achterVerwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 14:37:
makro: 'onze leveranciers leveren niet op 10 juli, dus ik denk dat het in de loop van volgende week zal zijn'
nog geduld maw
Verwijderd
En als ze zich daar dan aan houden, is dat dan zonder navigatiesoftware of is daar niks over gezegd?Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 15:59:
Ik heb een mail gehad van T for Telecom. Release Datum Sendo X is 2 Augustus.
Verwijderd
Niks over gezegd, maar ik denk dat ze hem ook zsm zonder navigatiesoftware gaan aanbieden. Want hun grote groep die de Sendo X willen zijn niet geinteresseert in de navigatiepakkettrimakassi schreef op 10 juli 2004 @ 22:47:
[...]
En als ze zich daar dan aan houden, is dat dan zonder navigatiesoftware of is daar niks over gezegd?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 13:10 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq