[hot!]Sendo X Smart Phone :9

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.969 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er feitelijk ergens een vergelijkende test te vinden tussen de belangrijkste smart phones op de markt?

De Sendo ziet er erg goed uit imo, maar ik zie niet echt veel verschil tussen de concurrentie (SX1 bv). Sorry mocht dit al gevraagd zijn... Maar ik weet te weinig van de verschillende toestellen die op de markt zijn om zelf een gefundeerde keuze te maken...

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Op de meeste symbian support sites kan je wel alle specs op een rijtje zetten.
Persoonlijk vind ik de Sendo X nu beter dan de Siemens.
Een paar maanden geleden toen de SendoX nog niet af was vond ik de Siemens beter... tenminste toen je beide proto's naast elkaar legde.

De SendoX is een erg compleet apparaat... maar dat zijn de Nokia 7610 en 6630 ook!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ viper, ik heb geen ervaring met belcompany, MAAR ik heb wel al besteld in nederland en alles kwam keurig aan, dus...

ik ga nog wat wachten tot er meer duidelijkheid komt over de verschillende paketten en dan bestellen waar je de meeste acess. krijgt voor het minste geld ;)

800€ vind ik echt teveel, sry :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:32

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 18:56:
Is er feitelijk ergens een vergelijkende test te vinden tussen de belangrijkste smart phones op de markt?

De Sendo ziet er erg goed uit imo, maar ik zie niet echt veel verschil tussen de concurrentie (SX1 bv). Sorry mocht dit al gevraagd zijn... Maar ik weet te weinig van de verschillende toestellen die op de markt zijn om zelf een gefundeerde keuze te maken...

Thx
De SX1 vind ik een slecht voorbeeld van 'niet veel verschil'. Want die cijfertoetsen zitten echt op een VEROTTE plaats. DE reden voor mij om hem niet te nemen.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Viperius

Als je mij mailt met al je vragen over wat je niet kan snapt of kan vinden over Symbian
toestellen dan zal ik ze voor je beantwoorden. Een aantal verschillen tussen de toestellen
kan je vinden op Nieuwemobiel. Heb je dan nog vragen dan laat maar weten. Ik ken alle
toestellen dus ik kan je zo melden over wat je nu wel en niet zoekt.
(marc@nieuwemobiel.nl)

Nils kan je ook goed helpen. Hij kent ook alle toestellen. Dus laat maar weten. Ik wil je graag
helpen met de beste keuze voor een toestel dat precies bij je past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of de X binnen nu en anderhalve week in de winkels ligt.. Ik zou hem graag even bekijken voordat ik definitief knopen door ga hakken. Op de plaatjes lijkt hij ontzettend dik, maar de specs vermelden 'maar' 23mm. Ik vond de K700 die ik gisteren vast had al dik met zijn 20...

Ik wil naar een winkel waar ik op een hele mooie toonbank een 7610, een X en een K700i naast elkaar kan leggen.. :) Verschillende telefoons, ik weet het, maar wel alledrie erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar is het nu mogelijk om live tv beelden te volgen met deze foon. Of moet je daar echt UMTS voor hebben? Want je kan met Vodafone al CNN uitzendingen bekijken enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je daar dan ook voor betalen om die te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Volgens mij kan de browser (Opera) het wel aan ;) , maar kan 'ie niet met umts data overweg. Want dat heb je geloof ik wel nodig om streaming vids te koekeloeren.
Als je een foon hebt die het aankan, danreken maar dat je daar voor moet betalen ja. Het gaat om hoeveelheden data die je binnenhaalt en dat kost geld.

[ Voor 34% gewijzigd door trimakassi op 27-06-2004 13:06 ]

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:36
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 12:35:
Maar is het nu mogelijk om live tv beelden te volgen met deze foon. Of moet je daar echt UMTS voor hebben? Want je kan met Vodafone al CNN uitzendingen bekijken enzo.
met realone player kun je ook over gprs bepaalde zenders kijken, de kwaliteit is meestal niet echt fantastisch maar het werkt wel.

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
maakt dat uit op zo'n klein scherm?

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:36
justice_strike schreef op 27 juni 2004 @ 15:21:
maakt dat uit op zo'n klein scherm?
voornamelijk het aantal beeldjes per seconde is wel van belang!

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das ook wel waar.

maar er zitten 3 processors in die gsm, dan moet ie dat toch allemaal kunnen? plus met symbian 60 is toch nagenoeg alles mogelijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Week 27 is begonnen ;)
Dit is DE week volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
denk dat de compressie van realone wel zodanig is dat het op die reso wel vloeiend loopt. (althans als ik dan kijk naar desktop realone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
FAD schreef op 27 juni 2004 @ 13:12:
[...]

met realone player kun je ook over gprs bepaalde zenders kijken, de kwaliteit is meestal niet echt fantastisch maar het werkt wel.
Dat ligt aan de verbinding hoe de kwaliteit is!

Ik zelf heb al live CNN beelden gekeken via een Nokia 7610 en het zag er niet slecht uit!
Veel beter dan verwacht... de nieuwsticker onderin is helaas nog onleesbaar maar ik verwacht dat dit met EDGE, 3G en 4G wel een stuk leesbaarder zal worden!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Speedman

Er zitten vier processors in het toestel en dat is enorm veel voor een mobiele telefoon.

@ Over TV kijken op de X

Je kan gewoon gekijken op het toestel via de Real One Player. De kwaliteit is zoals Nils
meldt redelijk. Ik vind het wel aardig. Zeker niet slecht. Ik vond het zelfs goed en ik vroeg
ook naar de kwaliteit via de UMTS en men meldde mij dat dat helemaal mooi was en snel
ook. Ik heb een foto van een aantal toestellen naast elkaar waarop je het kan zien. Het
was wat donker in de ruimte dus kijk niet naar de kwaliteit van de foto, want het maken
was al lastig genoeg.

http://home.planet.nl/~rutte876/Nokia_fair_2004 (64).JPG

MR

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
vier processoren zegt niets over de prestaties van een tel. Om te zeggen dat 4 veel is voor een telefoon is hetzelfde als zeggen dat een intel 2.8ghz sneller is dan een amd 2.8ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zegt wel iets over het feit dat voor diverse functies aparte processoren worden gebruikt. Dat vind ik wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 17:33:
Het zegt wel iets over het feit dat voor diverse functies aparte processoren worden gebruikt. Dat vind ik wel netjes.
dan verschillen we van mening, want ik vind dat niet netjes :)

-neemt meer ruimte in beslag
-prestatie per processor zal minder zijn (tov een goede processor) waardoor het geheel minder goed presteren zal, tov 1 processor
-moeilijker om voor te programmeren
-ingewikkeldere pcb zorgt voor hogere kosten.
-meer processoren zorgen voor hogere kosten
-etc...

[ Voor 11% gewijzigd door justice strike op 27-06-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:33

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

justice_strike schreef op 27 juni 2004 @ 17:37:
[...]

dan verschillen we van mening, want ik vind dat niet netjes :)

-neemt meer ruimte in beslag
-prestatie per processor zal minder zijn (tov een goede processor) waardoor het geheel minder goed prestere zal, tov 1 processor
-moeilijker om voor te programmeren, etc.. etc.. etc..
helaas ligt de werkelijkheid nogal anders voor een GSM...

Voorbeeld, als jij een integrated mobo hebt waarop alles al voor geïnstalleerd staat is dit in 9 van de 10 keer minder effectief dan een mobo waarop bijvoorbeeld een NIC en GPU apart staan...

Wanneer er bij een telefoon dus een proc is voor de telefoon zelf, een proc voor 't beeld te regelen en een proc voor overige functies zit is dat veel beter dan dat je een proc voor alles hebt...

Waarom? Op die manier kan elke proc doen waarvoor ie ontworpen is zonder te hoeven wachten op instructies of taken die ook nog gedaan moeten worden. Als je aan 't bellen gaat en tegelijkertijd een bewegend ding op de achtergrond hebt moet de proc dubbele dingen doen, daarom zal 't altijd aan eentje schorten...

Hoevaak moet je niet wachten met veel van de huidige telefoons als je alleen al je smsjes opent... Hinderlijk gedoe, wat via 2 proc's opgelost kan worden!

Ok 't gebruikt misschien iets meer stroom maar 't werkt veel beter!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Voorbeeld, als jij een integrated mobo hebt waarop alles al voor geïnstalleerd staat is dit in 9 van de 10 keer minder effectief dan een mobo waarop bijvoorbeeld een NIC en GPU apart staan...
je haalt dingen door elkaar. Op dat soort mobo's zijn er nics en dsp modules van inferieure kwaliteit geintegreerd. Dat is de reden waarvoor een aparte soundcard of nic veel beter presteerd, niet omdat het niet op het mobo is geintegreerd. Een voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld de p4c800-e die heeft een intel chipset erop geintergreerd waardoor hij wel beter presteerd ookal is het een geintegreerde nic. (nforce 3 is ook een leuk voorbeeld)
Wanneer er bij een telefoon dus een proc is voor de telefoon zelf, een proc voor 't beeld te regelen en een proc voor overige functies zit is dat veel beter dan dat je een proc voor alles hebt...
dat is niet zo. Kijk naar dual proc mobo's (ik heb er een dus ik weet waar ik over praat) De prestatie van zo'n mobo is niet gelijk aan een processor die op dubbele kloksnelheid loopt. De overhead is groter. Je kan dus veel beter 1 proc nemen op een grotere snelheid dan 2 op lagere snelheid.
Waarom? Op die manier kan elke proc doen waarvoor ie ontworpen is zonder te hoeven wachten op instructies of taken die ook nog gedaan moeten worden. Als je aan 't bellen gaat en tegelijkertijd een bewegend ding op de achtergrond hebt moet de proc dubbele dingen doen, daarom zal 't altijd aan eentje schorten...
het zijn standaard proc's die niet ergens voor ontworpen zijn (gewoon arm procs) je kan daar dus geen prestatie winst uit verwachten. Als een functie in een telefoon stotterd, of niet naar behoren functioneerd vanwege gebrek aan capaciteit dan kan dat aan 2 dingen liggen.

- verkeerd geprogrammeerd
- structureel tekort aan capaciteit

sinds de processor niet een van de toppend is (maar een arm ~100mhz) zou dit best omhoog geschaald kunnen worden. bedenk wel dat de kosten van een snellere proc ten opzichte van 2 langzamere procs aanzienlijk kostenbesparend is.
Hoevaak moet je niet wachten met veel van de huidige telefoons als je alleen al je smsjes opent... Hinderlijk gedoe, wat via 2 proc's opgelost kan worden!
dat heeft voornamelijk te maken met de acces time van je sim. Daar kan je met zelfs 1000 processoren niets aan doen (met cache natuurlijk weer wel maar das duur :P)
Ok 't gebruikt misschien iets meer stroom maar 't werkt veel beter!
het werkt niet beter het werkt alleen bellemerend, aangezien je nooit de volledige capaciteit van alle procs kan gebruiken voor 1 programma, naar mijn insziens is dat gewoon een een structurele fout in de architectuur.

p.s. ik zie de dsp en gpu niet als processoren, dus we hebben het hier over 2 processoren en niet 4 zoals iedereen dat zegt.

[ Voor 23% gewijzigd door justice strike op 27-06-2004 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is route 66 eigenlijk wel een goed navigatiesysteem?
want ik zag dat tomtom ook bestaat en dat route66 buiten holland belgie en duitsland weinig andere landen van west europa goed beslaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ik kan je wel vertellen dat tomtom (alhoewel de bekenste) niet de beste is van het zootje, en een beetje hun produkt aan het uitmelken is.

ze hebben bijvoorbeeld het file informatie system zo gemaakt dat je het niet uit de lucht geplukt kan worden (gratis) maar dat je een abbo bij tom tom moet afsluiten welke vervolgens deze informatie verstrekt via gprs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik vind het zwaar nep dat belcompany ALS enige in Nederland nu de Sendo al aanbied icm met zo'n stink Route 66. JA los kan je de telefoon halen maar niemand betaalt zo'n hoog bedrag. T for telecom had ik gister gebeld die verwachten hem eind juli :S Stelletje amateurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naast Route66 kan je Wayfinder krijgen. Dat pakket is echt de top op het gebied van
navigatiesystemen en de mogelijkheden van zo'n navigatiesysteem. Kijk eens op:

www.wayfinder.com

Wayfinder werkt met een heel ander idee dan Route 66. Bij Wayfinder moet je de route
ophalen via GPRS en per route haal je zo 7 KB op. Bij Route 66 moet je alle kaarten bij
je hebben, maar werkt ook zeer netjes.

TomTom heeft nog geen series 60 systeem voor op een smartphone. Dat komt er wel aan.
Ze zijn druk met testen en verwacht dat pakket rond September op de markt samen met
een pakket dat op Windows smartphones kan draaien. Dat fileverhaal is alleen bij Tom
Tom Navigator 3. Voor series 60 is dat er niet gelijk.

Wil je meer informatie over Route66 en Wayfinder wordt dan eens lid van PDAtotaal.nl,
want daar lopen mensen die bij pakketten gebruiken en zelfs op een Sendo X. Die weten
precies hoe alles werkt.

Wayfinder kan je ook krijgen voor andere series 60 toestellen en UIQ toestellen (P800 en
P900)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok , verbeter me als ik mis ben;

ik dacht zo: ik installeer die routeplanner op mijn gsm en dan via die gps volgt ie de weg en zegt me gsm 'volgende straat links' 'nu rechts' enz...

klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 23:05:
ok , verbeter me als ik mis ben;

ik dacht zo: ik installeer die routeplanner op mijn gsm en dan via die gps volgt ie de weg en zegt me gsm 'volgende straat links' 'nu rechts' enz...

klopt dit?
Jup... Wayfinder gebruikt alleen om de route te plannen ook nog eens GPRS naast GPS.
Voordeel is wel dat het programma op zich niet zo groot hoeft te zijn en zo dus op bijna alle symbian devices ook daadwerkelijk werkt.
Daarnaast kan je ook direct restaurants, winkels en andere POI's opzoeken in de buurt en direct bellen indien nodig!

Route66 gebruikt mappen op een memorycard!

Voor een review van wayfinder kan je eens op mijn website kijken, dit helaas wel de UIQ (p800/P900) versie maar de series60 versie verscheelt niet veel:

http://groups.msn.com/ClubP900/clubp900special3.msnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
je krijgt een sd kaart met de software erin die stop je in je phone en dan zegt je phone waar je heen moet. WEl nog ff verbinding zoeken met je bluetooth gps reciever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
btw ik heb vernomen dat het het beste is om als nederlander een nederlands model te kopen in verband met de voicedialing. Die is taalgevoelig, je hoeft ook van tevoren niets in te spreken, hij match het aa de namen die je ingetikt heb. (beetje lastig als je mensen als hoer of slet in je telboek hebt staan :P)

[ Voor 36% gewijzigd door justice strike op 28-06-2004 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo cooool >:) hoef ik niet mr van te voren de namen in te spreken. echt onwijs gaaf. kan ik dan ook inspreken waar ik naartoe wil met route 66? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
dat licht aan route 66 niet de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er niemand ofr deze gsm al ergens beschikbaar is voor een wél deftige prijs?

Bij belcompany overdrijven ze een beetje.

op handyattacke.de las ik dat ze ook pas kunnen leveren vanaf 4 juli...

dat is pas vanaf zondag

lijkt me beetje raar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
zijn alle bluetooth gps muizen compatibel, met alle symbian gsm's??
oftewel is de connectie gelijk als dat van een pda??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 13:43:
weet er niemand ofr deze gsm al ergens beschikbaar is voor een wél deftige prijs?

Bij belcompany overdrijven ze een beetje.

op handyattacke.de las ik dat ze ook pas kunnen leveren vanaf 4 juli...

dat is pas vanaf zondag

lijkt me beetje raar :?
NO, they don't sell it here in Germany within some weeks. The date 04.07.2004 is just a sharp guess.

Well, it looks like, you won't get it either, since you have to pay 799,00 EUR to get it with an useless wayfinder such as Route66 :)

BC does not sell it without Route66?? What about this 399,00 EUR offer, mentioned some pages above?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon TMG

i really want that wayfinder !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

To be honest, I have my doubts about the 399e, I can't find any kind of evidence on which that guess is based.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

if they can't be delivered closely after the 4th of july (what a date for a company that turned it's back on the american sofwtware giant)
then what are we supposed to expect?
i don't agree to wait untill end of july. If that means i have to pay 800€, then i will.

how about that ;)

can we get any kind of confirmation if they will be there the 4th ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
@dragon-tmd

I don't think it's very wise to buy a dutch version of the sendo X. The software is totally customised to the dutch market. By this i don't mean the language of the menu, i mean everything. For example the voicedialing is a piece of sophisticated technology. It doesn't require you to insert your own voice, rather it tries to match your voice to that wich has been typed in. So if you where to talk in german, the dutch sendo x wouldn't be able to find a suitable name to dial.

it's just one of the many local enhancements.

[ Voor 13% gewijzigd door justice strike op 28-06-2004 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag nog geen extra nieuws aangaande de Sendo X. Het pakket van Wayfinder is
een mooi pakket. Werkt erg goed. De meeste GPS ontvangers werken op de Symbian
toestellen. De Emtac werkt het beste. Als je nog vragen hebt dan laat maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Be benieuwd of hij ook echt 4 juli uitkomt, zo niet, dan zoek ik wel wat anders want ik wacht nu al wel erg lang op verschillende mooie foons die allemaal steeds worden uitgesteld :/

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justice_strike schreef op 28 juni 2004 @ 16:28:
@dragon-tmd

I don't think it's very wise to buy a dutch version of the sendo X. The software is totally customised to the dutch market. By this i don't mean the language of the menu, i mean everything. For example the voicedialing is a piece of sophisticated technology. It doesn't require you to insert your own voice, rather it tries to match your voice to that wich has been typed in. So if you where to talk in german, the dutch sendo x wouldn't be able to find a suitable name to dial.

it's just one of the many local enhancements.
Are you sure? Since what I know, the software in the firmware is multilingual, which means it will understand spain, italy, dutch, german and many other languages right from the beginning. I doubt, that they have to "produce" the phone for every market from scratch.

Is the X branded in some kind, eg. logos of BelCompany, special keys or something?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
nope, there where some guys who had a english version of the mobile phone, and they had to really speak english for the software to work.

atleast that's what i've heard. It could also explain why the introduction in germany is somewhat later, maybe some bug fixes in the firmware? (basicly the software is the same but i think the context had to be changed wich shouldn't be to hard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.makro.be/content/previousfolder/1/index.jsp
als je op non-food klikt zie je ergens verderop in de folder staan de sendo x.
Dit wisten we al, maar weet iemand of hij daar al momenteel verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan hem niet vinden hoor,wat kost ie daar dan :?

keb hem al gevonden :X 499 ex.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 14:11:
ik belde al een tijd geleden (zette ik ook op dit forum)

toen zeiden ze mij dat hij pas te leveren viel vanaf 4 juli. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bovenaan ff op contact klikken,dan zie je de vestigingen met telefoon nummer
Kan je ff bellen of ie er al is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 14:39:
[...]

bovenaan ff op contact klikken,dan zie je de vestigingen met telefoon nummer
Kan je ff bellen of ie er al is ;)
Niet te bijdehand he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is maar een tip hoor :? Als je dat bijdehand vind zoek je toch zelf uit of ie er al is :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 15:07:
[...]

Niet te bijdehand he
Wat is dit voor onnozele reactie (8>.
Als je dat bijdehand vindt kun je er zelf toch wel opkomen om te bellen :|.

[ Voor 3% gewijzigd door spacer op 29-06-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rustig jongens, zo raken we nergens he.

laat ons constructief zijn:

ik belde reeds naar Makro België in Eke => 10 juli
wie belt er andere vestigingen in België en Nederland? alvast bedankt !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
kan de advertentie niet vinden, volgens mij ben ik blind :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is inmiddels al een nieuwe folder en daar staat ie niet meer op.
ik kan wel bevestigen dat ie op de oude wél stond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op 29 juni 2004 @ 15:37:
[...]

kan de advertentie niet vinden, volgens mij ben ik blind :?
Staat er nog hoor op pagina 30 -31 van de non food folder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik me nu afvraag: komen er later nog aanbiedingen met route66 of zijn dat pas enkele openingspaketten?

ik zie het niet zitten om dan later een sendo X te kopen van 500€ als ik nog een route 66 moet bijkopen van 500€ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net nog mr even gebeld nr makro:

letterlijke woorden:

"die euh wordt pas binnen 2 weken geleverd zegt mijn collega."

ik heb het gesprek opgenomen mr kga t hier niet op gathering zette, kweet niet of dit mag.

ik ben aan het denken om te bestellen bij belcompany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag nog geen nieuws! Ik ga maar weer eens informeren. Het moet nu toch wel een beetje gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gemaild nr belcompany dat ik hem wil kopen
hopelijk leveren ze in belgië

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij willen de telecom-winkel-medewerkers de telefoon voor hun zelf houden en niet aan ons verkopen!....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm

dat denk ik niet, ze willen de exclusiviteit uitspelen dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I talked to a guy from BelCompany. He told me, the X will be available in the BC-Shops beginning of next week and ONLY with the Route 66 Software bundle for as price of 799,00 EUR.

Well I think, you won't get it without Route 66 in the next tweo weeks, but this is just a sharp gues. But obviously BC has some "exclusive" rights for the X. As you may know, the X is made in a factory in the Netherlands!! So it should be only a matter of days to spread it in the Netherlands!! But as you all see, it is nowwhere available now!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maybe I'll buy one bundle next week, so if somebody is interested in Route 66, I'll gladly sell it for a good price. If you like, on ebay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon, i would be very interested ;)

dit is wat belcompany me vertelde:
Hierop kunnen wij u het volgende antwoorden:
Op dit moment hebben we het toestel alleen in een pakket i.c.m. route 66.
Wij kunnen alleen leveren in Nederland.

Mocht u het u toch nog niet duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen
dan zijn wij graag bereid u wederom te helpen.

Met vriendelijke groet,
BelCompany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 08:31:
dragon, i would be very interested ;)

dit is wat belcompany me vertelde:
Op dit moment hebben we het toestel alleen in een pakket i.c.m. route 66.
Wij kunnen alleen leveren in Nederland.

Mocht u het u toch nog niet duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen
dan zijn wij graag bereid u wederom te helpen.

Met vriendelijke groet,
BelCompany
Ok, if i get the X, you are in for the business >:)

Some more news, you can update the X now online on this site:

http://ftp.sendo.com:45454/xupdate/index.asp?lang=en

Latest version is Build46a dated from 15.06.2004, the file is 30.9 MB!

Firmware languages supported are:

English, Spanish, French, German, Italian, Dutch, Portuguese.

There are ONLY two versions availabe, one generic 46A and one spanish customized 42A. As you see, ALL X - except the spanish ones - are unbranded and EQUAL. So you can use the voice recognition in your language, even if you bought it it italy or germany!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

okee dit is voor deze maand ;) de laatste keer dat ik Mark van BC of Marijke van Sendo lastig val.
Geachte meneer xxxxxx,

Op 26-06-2004 heeft u ons de volgende vraag gesteld:
Ik woon in Amsterdam. En ik zou graag willen weten wanneer de sendo x uitgeleverd wordt (of in welke winkels hij beschikbaar is) verder zou ik ook willen weten of de sendo x los wordt verkocht en wat de geschatte prijs los dan is.

Vandaag Heeft Sendo ons medegedeeld dat zij de Sendo X met route 66 niet kunnen uitleveren i.v.m. productie problemen. Wij kunnen u daarom om dit moment geen datum noemen wanneer we hem binnen krijgen.

Het kan zijn dat dit pakket weer in onze volgende folder staat. Dit komt odat onze Huis aan huis folder 1 maand eerder word gedrukt.
Hier voor onze excuses.

Mocht u het u toch nog niet duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen dan zijn wij graag bereid u wederom te helpen.

Met vriendelijke groet,
BelCompany

Mark Stapelkamp
Customer Care

http://www.belcompany.nl/
Toen ik vorige week de BC's afbelde had 1 filiaal in utrecht de Sendo X, nl het filiaal clarenburg tegenover Hoog Cathrijne... dus sla je slag als je de X met route 66 wilt hebben. De rest van ons ;(

Trouwens is het echt waar dat de sendo X in nederland wordt gemaakt? et is een Brits bedrijf... mischien dat het hier goedkoper is maar ik kan me niet voorstellen dat het elders niet nog goedkoper is. Maar ja het zal wel een combinatie van ligging/kosten/techniekvoorhande zijn
Sendo heeft dus helaas last van productieproblemen. Hopelijk zie je dit niet terug in de eerste lading X'en. In de tussentijd ga ik ook even uitkijken naar de nieuwe spv.

[ Voor 11% gewijzigd door JaWa op 30-06-2004 11:57 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaWa schreef op 30 juni 2004 @ 11:53:
okee dit is voor deze maand ;) de laatste keer dat ik Mark van BC of Marijke van Sendo lastig val.

[...]

Toen ik vorige week de BC's afbelde had 1 filiaal in utrecht de Sendo X, nl het filiaal clarenburg tegenover Hoog Cathrijne... dus sla je slag als je de X met route 66 wilt hebben. De rest van ons ;(

Trouwens is het echt waar dat de sendo X in nederland wordt gemaakt? et is een Brits bedrijf... mischien dat het hier goedkoper is maar ik kan me niet voorstellen dat het elders niet nog goedkoper is. Maar ja het zal wel een combinatie van ligging/kosten/techniekvoorhande zijn
Sendo heeft dus helaas last van productieproblemen. Hopelijk zie je dit niet terug in de eerste lading X'en. In de tussentijd ga ik ook even uitkijken naar de nieuwe spv.
It IS true, look at this picture:

Afbeeldingslocatie: http://www.8ung.at/mobiles/SendoX_4.jpg

"Sample", Made in Netherlands"

The X is manufactured in the Netherlands, although it is a british trademark! Nokia does manufacture in Hungary, for example!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we dus weer 2 weken wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ok, simpel: S65, K700i, Sendo X, welke het eerst uitkomt is voor mij.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 30 juni 2004 @ 14:17:
Ok, simpel: S65, K700i, Sendo X, welke het eerst uitkomt is voor mij.
Geld voor mij ook alleen de Nokia 7610 hoort er nog bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dan ren maar snel naar de winkel en koop een K700i op Vodafone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb T-Mobile....Dus dat gaat niet en ik ga niet overstappen naar de concurrent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend naar Birmingham gebeld; 'reken op een week of twee' werd me daar in alle eerlijkheid verteld.. Op een ander forum is er een ex-gebruiker van de X die de telefoon terug heeft gebracht/moeten brengen vanwege bugs. Als ik dit zo eens beluister is het toestel nog niet klaar voor grootschalige uitlevering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it's a deal dragon :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk van voor de Nokia 7610 te gaan, duurt mij allemaal wat te lang voor die Sendo.

Ik heb es de 2 toestellen vergeleken op nieuwemobiel.nl (prachtige site trouwens) en zie er niet zo direct veel nadelen bij tov. de Sendo.

Heb ik iets gemist van groot nadelen?

Thx

Edit: ik had gevonden op internet dat die 7610 wel leverbaar zou zijn, maar na het bellen naar een winkel blijkbaar toch nog niet :(. Vraag blijft toch nog hoor, want ik heb eerder de neiging van een nokia te kopen dan een Sendo (vanwege reputatie).

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
7610 heeft geen MP3 speler. Dat is het belangrijkste verschil in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Oei, das wel een groot nadeel. Maar kan je die niet installen ?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep de MP3 speler kan je installeren.

Ik zou niet wachten op welke het eerste komt, maar welke het beste is. Dat lijkt me het
slimste, want je zult maar net geen week kunnen wachten en ziet wat een ander toestel
allemaal kan. Dan ben je mooi de pineut en had je beter kunnen wachten.

Gewoon geduld hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik heb hem vandaag op 't werk in m'n handen gehad en moet zeggen dat ik er absoluut geen bugs in kon vinden. Natuurlijk heb ik niet alle dingetjes kunnen testen heb ik zelfs nog geen tijd voor gehad. Maar wat ik heb gezien zeg ik klasse! Het scherm was bijzonder duidelijk en de ringtones, pre installed klonken waanzinnig mooi. Wat me opviel was dat het menu heel snel werkte geen vertragingen zoals bij een andere Nokia's.

Ik heb contact gehad met HQ van Sendo, ze hebben mij bevestigd dat einde van deze week de uitlevering definitief zal gaan beginnen. Echter door verschillende kleine firmware issues heeft dit zolang geduurd.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:14
Het is weer zover... eens per jaar (altijd rond dit tijdstip) krijg ik ineens de drang om weer een nieuwe telefoon te kopen. Ik heb al gehad: Ericsson A1018s - Nokia 3210 - Nokia 3310 - Ericsson T65 en nu een Nokia 3650.

Ik wil eigenlijk het liefste geen Nokia omdat ik de modellen eigenlijk best wel saai vind (of gewoon te raar) en omdat ze ook vaak van de binnenkant niet erg bijzonder zijn.

Mijn oog is als eerst gevallen op die K700i van SonyEricsson maar het weerhoud me een beetje ervan hem te kopen door het gebrek aan een SD/MMC/MS slotje :(

Deze Sendo heeft infeite echt alles behalve een 1,XMP camera en FM-Radio :(

Ik kan echt niet kiezen. Hebben jullie een suggestie welke ik moet nemen en waarom? (En ja ik weet dat ik zelf moet beslissen maar ik kan wel ff wat hulp gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K700 geen Symbian of smartphone!

Sendo X wel Symbian en Smartphone!

Lijkt me duidelijk! Keuze is vrij makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 20:39:
K700 geen Symbian of smartphone!

Sendo X wel Symbian en Smartphone!

Lijkt me duidelijk! Keuze is vrij makkelijk
OK, nu heb ik net de SX1 gezien. Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen die SX1 en de X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

ZaeK schreef op 30 juni 2004 @ 20:18:
Het is weer zover... eens per jaar (altijd rond dit tijdstip) krijg ik ineens de drang om weer een nieuwe telefoon te kopen. Ik heb al gehad: Ericsson A1018s - Nokia 3210 - Nokia 3310 - Ericsson T65 en nu een Nokia 3650.

Ik wil eigenlijk het liefste geen Nokia omdat ik de modellen eigenlijk best wel saai vind (of gewoon te raar) en omdat ze ook vaak van de binnenkant niet erg bijzonder zijn.

Mijn oog is als eerst gevallen op die K700i van SonyEricsson maar het weerhoud me een beetje ervan hem te kopen door het gebrek aan een SD/MMC/MS slotje :(

Deze Sendo heeft infeite echt alles behalve een 1,XMP camera en FM-Radio :(

Ik kan echt niet kiezen. Hebben jullie een suggestie welke ik moet nemen en waarom? (En ja ik weet dat ik zelf moet beslissen maar ik kan wel ff wat hulp gebruiken).
Ok, als ik het goed begrijp wil je een foon met iig een fm-radio, uitbreidbaar geheugen en een 1mp-cam. En je hebt nu een nokia 3650. Je maakt een vergelijking tussen de Sendo en de SEK700 en kan me dat op zich wel voorstellen gezien je eisen, (die me overigens nog niet helemaal duidelijk zijn, misschien kun je er iets meer over kwijt?) maar de Sendo is in mijn opzicht superieur aan de K700.
En dan heb ik het over de eisen die ik aan een toestel stel. Want de Sendo is een smartphone en de K700 meer een opvolger van de T630. Goed, wat een mogelijkheid zou kunnen zijn, is de Nokia 6230 gezien je Nokia-background... ;) Ok, er zit geen 1mp-cam in, maar dat is dan een concessie die je moet doen.
Nog even wat betreft de K700, als het uitbreidbaar geheugen het enige probleem is en het is je om de mp3's te doen, dan kun je ze altijd nog omzetten naar een lagere bitrate. @64kb klinken mp3's naar mening nog heel behoorlijk. En kun je zeker 1cd aan nummers kwijt. @56kb is het minimum bereikt, @48kb klinkt het brak. Let er wel op dat je geheugen dan bijna vol zit. Wat ik je verder kan adviseren is om op nieuwemobiel te kijken.
Succes met je keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

OffT: Wat ik niet snap is waarom de K700 zo godsgruwelijk duur is: 400 eurotjes!!! :( . Ok, introprijs, zal vast wel gaan dalen, maar voor datzelfde geld heb je ook een losse Sendo X als we Belcompany mogen geloven...

OnT
Maar goed, ik wacht nog wel even...moet helaas wel zeggen dat je zo potentiele kopers kwijt kan raken. Begin mn intresse te verliezen nl. Ik heb zo het vermoeden dat het misschien nog wel wat langer kan gaan duren. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 19:37:
Yep de MP3 speler kan je installeren.

Ik zou niet wachten op welke het eerste komt, maar welke het beste is. Dat lijkt me het
slimste, want je zult maar net geen week kunnen wachten en ziet wat een ander toestel
allemaal kan. Dan ben je mooi de pineut en had je beter kunnen wachten.

Gewoon geduld hebben!
Nou ja, geen van de 3 hebben een grote voorkeur over de andere. En aangezien iedereen maar steeds weer uitstelt heb ik geen zin om nog een half jaar te wachten.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij een nieuwe review. Als je hem leest dan raak je nog meer overtuigt van de X. De
laatste regel zegt genoeg:

We're going to report on the UI and the new programs in the Sendo X over the next week or so, but for the meantime, the X is almost the perfect smartphone.

http://www.allaboutsymbian.com/reviews/review2.php?id=105

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 22:51:
Hierbij een nieuwe review. Als je hem leest dan raak je nog meer overtuigt van de X. De
laatste regel zegt genoeg:

We're going to report on the UI and the new programs in the Sendo X over the next week or so, but for the meantime, the X is almost the perfect smartphone.

http://www.allaboutsymbian.com/reviews/review2.php?id=105
lijkt me niet echt objectief als het een symbian site is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justice_strike schreef op 30 juni 2004 @ 23:14:
[...]

lijkt me niet echt objectief als het een symbian site is :)
Tja, misschien niet objectief tegenover niet-symbian gsm's. Maar toch wel ivm de nokia symbians enzo.

De review heeft me wel overtuigd om toch nog te wachten achter die Sendo :p. Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allez viperius, we zijn dan al met 2 Belgjes hier die een sendo X zullen hebben.

ik koop hem voor de mogelijkheid tot GPS via bluetooth en symbian 60
en voor de mp3 speler die stereo boxjes erop heeft zitten.

je zal wel zien voor de tweakers is deze gsm puur goud. wat we daar allemaal niet gaan mee kunnen doen :*)

ik verheug mij al op posts zo als "raad eens wat ik nu gevonden heb" :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Hèhè :P mijn intresse komt weer een pietsie terug...kom BC, Sendo en wie nog meer, ga het nou niet een maandje uitstellen! Laat maar kooooomuuhhhh!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
trimakassi schreef op 30 juni 2004 @ 21:16:
[...]

Ok, als ik het goed begrijp wil je een foon met iig een fm-radio, uitbreidbaar geheugen en een 1mp-cam. En je hebt nu een nokia 3650. Je maakt een vergelijking tussen de Sendo en de SEK700 en kan me dat op zich wel voorstellen gezien je eisen, (die me overigens nog niet helemaal duidelijk zijn, misschien kun je er iets meer over kwijt?) maar de Sendo is in mijn opzicht superieur aan de K700.
En dan heb ik het over de eisen die ik aan een toestel stel. Want de Sendo is een smartphone en de K700 meer een opvolger van de T630. Goed, wat een mogelijkheid zou kunnen zijn, is de Nokia 6230 gezien je Nokia-background... ;) Ok, er zit geen 1mp-cam in, maar dat is dan een concessie die je moet doen.
Nog even wat betreft de K700, als het uitbreidbaar geheugen het enige probleem is en het is je om de mp3's te doen, dan kun je ze altijd nog omzetten naar een lagere bitrate. @64kb klinken mp3's naar mening nog heel behoorlijk. En kun je zeker 1cd aan nummers kwijt. @56kb is het minimum bereikt, @48kb klinkt het brak. Let er wel op dat je geheugen dan bijna vol zit. Wat ik je verder kan adviseren is om op nieuwemobiel te kijken.
Succes met je keuze!
OK, ik heb me eisen een beetje aangepast ;) . Iig wil ik een VGA camera, MP3 speler, geheugen uitbreiding, bluetooth, spelletjes en ook dat hij lekker klein is (3650 in broekzak trauma). Ik zit nu dus een beetje heel erg te twijfelen tussen de Sendo X en de Siemens SX1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:33

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

GVD!!!!

Wanneer komt die phone nu eens eindelijk in mijn buurt!
Ook al kost ie los zeg maar € 460,- met een cashdeal van een éénjarig abo komt ie voor mij op 230,-

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Gaat vanaonv maar weer eens kijke of hij bij belcompagny ligt, als het goed is zou aan het einde van de week de distributie op gang komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 30 juni 2004 @ 18:06:
7610 heeft geen MP3 speler. Dat is het belangrijkste verschil in mijn ogen.
Tevens maakt de 7610 gebruik van een aparte MMC geheugenmodule, rsMMC geloof ik. Die zal ongetwijfeld dan weer duurder zijn. Ook is de 7610 groter volgens mij dan de X, en is er minder software op geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belangrijkste verschil is de prijs tussen de twee telefoons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Er is idd wel een MP3 op te installeren, maar dan heb je dezelfde kwaliteit geluid als op de 6600. In mijn ogen heb je dan gewoon geen MP3speler. En je hebt idd dat RSMMC geval, wat duurder is dan de normale MMC en volgens mij nog steeds moeilijk verkrijgbaar is.

En voor de verschillen tussen de X en de SX1, moet je even naar Nieuwe Mobiel gaan, Zaek. (De SX1 heeft een radio, dat is het enige verschil wat ik zo snel nu weet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik voor de SX1 ga. Duurt mij te lang.
De verschillen tussen deze telefoons zitten meer in design en de Sendo X is nog meer PDA gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Daar heb je gelijk in, en dat is precies de reden dat ik voor de Sendo ga! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees op sommige forums dat de Sendo Office bestanden kan openen? Kan de siemens sx1 dat niet dan? Of is daarom de Sendo zo uniek?
En de sendo is afgehaald van de site van Belcompany, gaat echt lang duren met deze telefoon zeg!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik zou het niet weten. DE reden voor mij om niet voor de SX1 te gaan is de positie van de knoppen, dat vind ik echt zwaar verrot.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de BelCompany gebeld over die aanbieding Sendo X plus route 66.
En er werd mij verteld dat ie helemaal gecanceld is :(
Hij komt helemaal niet waren zijn woorden.......
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.