[hot!]Sendo X Smart Phone :9

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.968 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 12:15:
Ik weet niet of deze link er al op stond.. Een review van de Sendo X (prerelease model) van nieuwemobiel.nl Met wat duidelijke plaatjes ed.

http://www.nieuwemobiel.nl/review/sendo_x/Review_x.php
Deze is al een keer of 10 langs gekomen, een paar posts hiervoor nog door mij :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trimakassi schreef op 23 juni 2004 @ 00:39:
@Terranca: Hij is nu te koop bij Belcompany los voor 399 euro. Ben benieuwd wat de webshops nu gaan doen...(Kom op jongens, duik onder die prijs en snel een beetje! >:) Ben de eerste die er eentje aan gaat schaffen! :P )
Hoe kom je daarbij? Ik was gister in Belcompany nergens een Sendo te bekennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:33

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 10:03:
I just called a belcompany-shop in Enschede and they do NOT have it on stock nor do they know a price for it :(

So, the 399 EUR maybe just a sharp guess???
Mobilejoker doesn't have to order in Germany you know ;)

It was announced of serveral sites in Germany, it can be possible that they're just ordering in for instance the Netherlands :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridge
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-08 11:36
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 09:21:

P.s. @ Fridge
Als je video fullscreen wil kijken moet je een P900 of een PPC nemen. Daar heb je
wel een fullscreen functie. Die functie zit niet op een series 60 toestel.
Daarom is mijn p900 onderweg ;)

Maar lijkt me toch irritant als je dan eens een filmpje naar je telefoon overzet... Heb een hekel aan zo'n afspeelkader als ik naar een aflevering van friends kijk ofzo. snap niet waarom een fabrikant niet aan dat soort dingetjes denkt. Of is zoiets heel moeilijk te realiseren omdat het dan ineens veel meer rekenkracht kost?

En waarom zit er nog steeds geen ingebouwd antwoordapp. in die dingen!? ze zijn toch zo smart? moet ik weer kosten maken om mijn voicemail elke keer te bellen... En gezien programma's als callmanager kan dat vast wel gecombineerd worden met de opnamefunctie van zo'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Niet online
Fridge schreef op 23 juni 2004 @ 14:19:
[...]

Maar lijkt me toch irritant als je dan eens een filmpje naar je telefoon overzet... Heb een hekel aan zo'n afspeelkader als ik naar een aflevering van friends kijk ofzo. snap niet waarom een fabrikant niet aan dat soort dingetjes denkt. Of is zoiets heel moeilijk te realiseren omdat het dan ineens veel meer rekenkracht kost?
Als ik de foto goed bekijk zie ik geen afspeelkader, maar alleen een rand onder en boven, wat logisch is i.v.m. de beeldverhouding.

@reactie van fridge idd. 90 graden draaien zou een leuke mogelijkheid zijn, niet aan gedacht. Zou met de grafische proc in de Sendo een koud kunstje moeten zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door mae-t.net op 23-06-2004 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridge
mae-t.net schreef op 23 juni 2004 @ 14:38:
[...]
Als ik de foto goed bekijk zie ik geen afspeelkader, maar alleen een rand onder en boven, wat logisch is i.v.m. de beeldverhouding.
Okok... maar toch had ik het leuk gevonden als er bijvoorbeeld een optie was om het beeld 90 graden te draaien en dan full screen... (zoals bij de p900, daar klopt de verhouding ook, zou bij deze ook wel ongeveer kloppen :) ). En met afspeelkader bedoel ik de tekst onder en boven, geen idee hoe het anders moet heten :)

[ Voor 10% gewijzigd door Fridge op 23-06-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Fridge schreef op 23 juni 2004 @ 00:20:
Blijft een belangrijke vraag voor mij: speelt ie de filmpjes ook full screen af of moet ik naar zo'n knullig klein vierkantje in een mediaplayer kijken? Het scherm is immers al klein genoeg!
Mijn SX1 kan fullscreen video's en films weergeven, dus de X kan dat 100% zeker ook.

http://www.lonelycatgames...martmovie/smartmovie.html

Dit is het beste programma om snel, makkelijk en automatisch je video's/films om te zetten naar een fullscreen avi voor op je phone. De kwaliteit is echt super! Op de SX1 zit btw ook Packet Video bij de videorecorder geinstalleerd, waarmee je 3GP bestanden fullscreen kan bekijken. Zit deze trouwens ook bij de X, Marc?

Nogmaals, dit is een Symbian phone, je kan er dus oneindig veel programma's voor installeren, dus fullscreen films is a piece of cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Ik weet wel een reden waarom Sendo daar niet aan heeft gedaan: wie gaat er nou een film kijken op een schermpje van 4x2,5cm ofzo ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gebeld nr makro hier in België

wordt pas verwacht vanaf 10 juli zeiden ze mij. kweet niet waar je ergens haalt dat ie daar al te koop is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de Ned. Makro is ie ook pas na 4 juli verkrijgbaar :S
Dus bronnen dat ie eerder uitkomt is gewoon onzin en bij T for Telecom en Belcompany ook pas na 4 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
JT schreef op 23 juni 2004 @ 16:27:
Ik weet wel een reden waarom Sendo daar niet aan heeft gedaan: wie gaat er nou een film kijken op een schermpje van 4x2,5cm ofzo ?
Ik niet. ;) Maar een aflevering van Friends fullscreen in landscape mode is toch echt heeeeel goed te doen. Ik weet niet of je dat ooit hebt gezien, maar het is echt super kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je dan zeker een mmc kaart van 256 mb ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 23 juni 2004 @ 16:10:
[...]

Mijn SX1 kan fullscreen video's en films weergeven, dus de X kan dat 100% zeker ook.

http://www.lonelycatgames...martmovie/smartmovie.html

Dit is het beste programma om snel, makkelijk en automatisch je video's/films om te zetten naar een fullscreen avi voor op je phone. De kwaliteit is echt super! Op de SX1 zit btw ook Packet Video bij de videorecorder geinstalleerd, waarmee je 3GP bestanden fullscreen kan bekijken. Zit deze trouwens ook bij de X, Marc?

Nogmaals, dit is een Symbian phone, je kan er dus oneindig veel programma's voor installeren, dus fullscreen films is a piece of cake.
Dat pakket heb ik niet voorbij zien komen. De Real One Player zat standaard op
de X. Het kan goed dat er nog een andere player extra meegeleverd wordt,
maar meer weet ik daar niet van. Maar als het er niet bij zit dan moet je het
maar even ergens halen en op je toestel installeren. Ik kende dit programma
nog niet wat je laat zien, maar ik heb dan ook een P900 en geen series 60 voor
de weeksgebruik. Als ik weer een series 60 te testen heb dan zal ik het eens
testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
128mb. :) Een Friends aflevering is maar 25mb. En ik gebruik OGG Play voor mn muziek zodat er 3 keer zoveel liedjes op passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani, sry maar ik ben nieuw op het gebied van multimedia gsm's

ik was hier een van de eerste met de panasonic GD87, toen een hoog staaltje technologie, een van de eerste met 65000 kleuren als ik mij goed herinner. ik vind em nog steeds leuk, maar deze sendo is echt wel cool, alleen het feit dat de batterij niet echt lang meegaat vind ik maar zozo.

dit vond ik op de website http://www.mobile-review.com/news.php?language=en
nieuw bericht van vandaag met interessante info over de software probs met microsoft enzo:

The long-suffering Sendo X eventually in retail [ 09:54 ]
Author: Selivanov Sergey Translation by: Anja Rytchkova

The long epopee with the market release of Sendo X smartphone has come to an end. Initially the British maker Sendo positioned the device with the Microsoft software. But later following the conflict of Microsoft and Orange the smartphone became powered by the Series 60 platform, and thus it came to retail shops in France, Italy, Holland, Portugal and Spain. In other EU-countries the novelty should appear within this summer.

The short description of Sendo X is as follows: EGSM 900/1800/1900 networking, GPRS Class 8 (4+1), Symbian OS /Series 60 with extras by Sendo, 64 MB RAM (32 MB of user’s memory), SD/MMC slot, 110.5x48.5x22.8 mm, 108 cm³, 120 g; integrated VGA (640x480) camera, color 176x220x65 K screen. The Li-Pol 1050 mAh battery provides 4-7 hours of talks and up to 170 hours standby.
----------

wat mij is opgevallen aan deze gsm dat hij er zo groot en dik uitziet op de foto's, maar in realiteit is hij niet dikker dan mijn gd87 en zelfs smaller.
het enige waar ik nog over twijfel is de onbekendheid van het merk. Is het te vertrouwen, zullen de firmwares en de software in orde zijn en tijdig upgedate worden? ook de levensduur van de batterij vind ik een minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 17:08:
ik heb gebeld nr makro hier in België

wordt pas verwacht vanaf 10 juli zeiden ze mij. kweet niet waar je ergens haalt dat ie daar al te koop is? :?
Ow :(

Mag dat zomaar, iets in aanbieding plaatsen (hun folder gaat van 16 t/m 29 juni) dat niet leverbaar is?? Ging er donderdag achter gaan, maar jah...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

deuxani schreef op 23 juni 2004 @ 17:40:
[...]

Ik niet. ;) Maar een aflevering van Friends fullscreen in landscape mode is toch echt heeeeel goed te doen. Ik weet niet of je dat ooit hebt gezien, maar het is echt super kwaliteit.
Gaat niet om de kwaliteit maar om het formaat. Ik ben bijvoorbeeld 82cm breedbeeld gewend :P Maar ook al heb je 31cm, das nog tientallen malen groter.
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 18:39:
het enige waar ik nog over twijfel is de onbekendheid van het merk. Is het te vertrouwen, zullen de firmwares en de software in orde zijn en tijdig upgedate worden?
Het enige wat ik je kan vertellen is dat Sendo is opgericht door ex-medewerkers van Neukia, Motorola en Ericsson.

[ Voor 31% gewijzigd door JT op 23-06-2004 18:48 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is alleszinds een heel goed opzet

bij elke nokia phone is er wel iets dat je zegt dat ze dit niet zo of zo gedaan hebben dan was ie compleet. Dat vind ik echt wel min aan nokia.
van panasonic was ik ook niet echt blij met de updates, mr er is een duitse website die er alles over uitlegt, dus ik heb me daar op toegelegd...

ik ben echt wel benieuwd nr de phone, nog een weekje of twee wachten zeker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

JT schreef op 23 juni 2004 @ 18:47:
[...]

Gaat niet om de kwaliteit maar om het formaat. Ik ben bijvoorbeeld 82cm breedbeeld gewend :P Maar ook al heb je 31cm, das nog tientallen malen groter.
Je gaat ook geen meters van je telefoon afzitten. Hoogstens een halve meter.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Shiver23 schreef op 23 juni 2004 @ 19:16:
[...]

Je gaat ook geen meters van je telefoon afzitten. Hoogstens een halve meter.
Wie zegt dat ik meer dan een halve meter van m'n breedbeeld zit :? 8)7

Maar het zou jou dus niks uitmaken, op 3 meter van een 82cm breedbeeld of een halve meter van een Sendo X ?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

@ dragon-tmd: I spoke to a salesman of Belcompany who was able to tell me that they expected the phone today or tomorrow. I went by Belcompany's shop today, no sign of the X ( :*) ) but, it should be in stock next week. About the price; no it wasn't a sharp guess of me, I got it from the Belcompany guy and there are in fact 2 versions, one with route66 and one without. And it's most likely that they want to sell the combination with route66 first.

@lovelyday: Zoals je in m'n reactie in dragon-mtd kan lezen hadden ze bij Belcompany verwacht dat 'ie vandaag (en anders morgen) binnen zou komen. Maar ja, 4 juli is nu ook niet meer zo ver weg. Nog even geduld blijkbaar. (wat bij mij al ietsie pietsie op begint te raken... :X )

[ Voor 26% gewijzigd door trimakassi op 23-06-2004 21:00 ]

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn gedult raakt op, als belcompany hem heeft moet je mij maar even mailen ok ;)
jermaine@mc-smoker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Hahaha ;) ja is goed. Woon je toevallig ook in Nijmegen? Daar zit m'n "bron" (=winkel ;) ) nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee in Maassluis, bij aabeco.nl ;) Maar die zijn zo traag als dikke stront door een trechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Lovelyday
Kan je mij ook mailen? Dan houd ik je op de hoogte via onze site. Ik stuur iedereen dan zo snel mogelijk een reactie als het toestel te krijgen is. Ik ga ook nog op onderzoek uit welke accessoires er bij het toestel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maverick kan je mij ook mailen dan? ik woon wel in België, maar dat ze het dan mr opsturen :)
The_Speedman@hotmail.com

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IS goed stuur maar mij een emailtje met je emailadres erin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon naar marc@nieuwemobiel.nl mailen voor vragen en info! Ik kan niet van iedereen
het adres onthouden dus je zal me ff moeten mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is gebeurd marv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Je kan hem al voor 249 in combinatie met een telfort 300 2 jarig abbo halen bij belcompagny.

Waar ik eigenlijk nieuwsgierig naar was is hoeveel smsje kan je er in opslaan, verzonden en ontvangen, want op me huidige samsung t100 kunnen er max 15 op en das gewoon veel te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb belcompany gemaild, maar nog geen antwoord gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

JT schreef op 23 juni 2004 @ 20:36:
[...]

Maar het zou jou dus niks uitmaken, op 3 meter van een 82cm breedbeeld of een halve meter van een Sendo X ?
Ik zeg niet dat het mij niets uit zou maken. Het gaat ook niet om een volledige bioscoopervaring, maar het is echt goed te doen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees dit eens:

http://www.zdnet.be/mobile.cfm?id=37282

verkrijgbaar in de juiste winkels ?

ik zou wel eens willen weten welke winkels dit bedoelt dan, dan rijd ik er meteen heen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
Rij maar naar belcompagny in hoogvliet. OP de site is hij daar beschikbaar gaat in me pauze even kijke of hij er ook daadwerkelijk in de winkel ligt.

Maar iemand al een idee van die smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Shiver23 schreef op 24 juni 2004 @ 10:44:
[...]

Ik zeg niet dat het mij niets uit zou maken. Het gaat ook niet om een volledige bioscoopervaring, maar het is echt goed te doen.
Maar je hebt geen surround !!!!!!!111111 8)7 Nee, ik denk dat ik je al wel kan voorspellen wat de gemiddelde koper van de X zal zeggen over films kijken erop als ik een enquete zou houden :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whocarez schreef op 24 juni 2004 @ 10:37:
Je kan hem al voor 249 in combinatie met een telfort 300 2 jarig abbo halen bij belcompagny.

Waar ik eigenlijk nieuwsgierig naar was is hoeveel smsje kan je er in opslaan, verzonden en ontvangen, want op me huidige samsung t100 kunnen er max 15 op en das gewoon veel te weinig.
Dat is nog de introductieprijs. Klopt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een beetje offtopic is vanaf vandaag verkrijgbaar nog niet in alle winkels maar wel bij www.gsmtrack.nl :S Die telefoon zou later als de Sendo X uitkomen en is er nu al :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridge
JT schreef op 23 juni 2004 @ 20:36:
[...]

Dat zou mij heus wel uitmaken 8) !! Op 3 meter van mijn 82cm breedbeeld (heb ik hier thuis ook staan) in de trein!! Ff teeveetje van 30 kilo meesjouwen de trein in, aansluiten en kijken maar, doen we :Y) 8)7 !

Haha, nee hoor, vind het toch best leuk om even een aflevering south park te kijken in de trein, daar heb ik geen groot beeld voor nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whocarez schreef op 24 juni 2004 @ 10:37:

Je kan er zo veel opslaan als je wilt en dat ligt verder aan het interne geheugen.
Je moet wel oppassen, want je gebruikt het interne geheugen ook voor andere
dingen. Bijvoorbeeld; emails, foto's, video's, programma's, games, notities, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Precies, het is heel handig voor tussendoor en echt wel goed te doen. Ik reis veel (net als veeeeeleeee andere Nederlanders) en als je genoeg hebt van je muziek en je games, dan ga je een film of serie kijken.

Over die smsjes, ik had laatst 94 smsjes op mn SX1 staan en er toen maar een paar gewist, dus ik denk dat je gewoon zoveel smsjes erin kan zetten als je geheugen toe laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen ervaring met S60 software, maar ik ken een software pakket dat wel de mogelijkheid heeft om fullscreen avi(divx en xvid) bestanden te kijken op je telefoon. Ik gebruik het voor mijn p800. En er is ook een versie voor S60-telefoon. Ik weet alleen niet of het goed werkt.

Het programma heet SmartMovie en het is van de software fabrikant lonely cat games: http://www.lonelycatgames.com

Er zit goede software van elk video bestand(direct show filter moet aanwezig zijn) een avi bestand te maken. Hierbij wordt het geluid en het beeld aangpast aan je mobiele telefoon.

Misschien is het wat voor de Sendo X?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Dat is de link die ik hierboven had geplaatst. ;) Super programma.

[ Voor 15% gewijzigd door deuxani op 24-06-2004 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
ok, be n net bij belcompagny geweest. De telefoon inc navigatie pakket en een 2 jarig t-mobile 300 pakket kost 249 euro. Echter waren ze begin deze week al mee gestuurd moeten zijn naar de vestigingen, dit is dus niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Same here, ze hadden er begin deze week al moeten zijn maar dat gaat volgende week worden... :X Okee, 1 weekje hou ik nog wel vol...maar het moet niet langer duren! :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een gekke vraag, maar weten ze nu wel wat een Sendo X is?

Toen ik langs ging hier in Amsterdam wisten ze van niks. Nooit van gehoord werd er gemeld en daarna moest ik ze wijzen op hun eigen site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
Je moet ze gewoon de folder onder de neus douwen. Dan beginnen ze spontaan te bellen en dingen op te zoeken, tis alsof ze er provisie voor krijgen als ze hem verkopen.

Maar ik wacht nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sry jongens maar 8)7

kan ik de foon nu al kopen bij belcompany of niet :? 8)7
ik wil hem LOS kopen en laten sturen nr België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 24 juni 2004 @ 13:00:
Dat is de link die ik mijn hierboven had geplaatst. ;) Super programma.
Ik dacht dat ik mijn bericht direct eronder had gepost, bleek mijn cache van Internet Explorer nog de pagina van de vorige dag te bevatten 8)7

offtopic:
Toch eens ff naar die settings van IE gaan kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 14:31:
sry jongens maar 8)7

kan ik de foon nu al kopen bij belcompany of niet :? 8)7
ik wil hem LOS kopen en laten sturen nr België
Noop, nog een weekje geduld... :(

Edit: Nog maar ff naar en ander filiaal gebeld: "Nou meneer, hij is nog niet binnen maar we verwachten hem morgen..." Ja doeiiiii! >:) Geloof d'r niks meer van, wacht nog wel een weekje...

[ Voor 27% gewijzigd door trimakassi op 24-06-2004 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

zucht zucht.. ze doen het er gewoon om..

ik kom net ook bij de belcompany vandaan.. (amsterdam rokin) nix binnen gehad. morgen ochtend ga ik maar nog een keer. Zodra iemand een (web) winkel gevonden heeft plzz graag melden. Trouwens wat denken jullie dat de prijs gaat doen? 399 los vind ik zeer redelijk voor zo een alleskunner dus ik denk zelf dat hij niet veel lager dan dat zal worden.

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste Sendo X is verkocht. Nu maar afwachten wat ervan waar is of dat deze persoon
enorm mazzel heeft.

http://www.prikpagina.nl/...p?f=281&i=167751&t=167751

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:16
Ik heb ff een vraagje, ik ben het nergens tegen gekomen maar misschien is er nog hoop :). Zit er een FM radio op de Sendo? Misschien een vreemde vraag omdat t nergens vermeld wordt, maar ik wil het toch ff zkr weten.

EDIT: Wow een telefoon die zichzelf elke week automatisch update, _/-\o_ , kan dat eigenlijk wel :?

[ Voor 20% gewijzigd door JaP.NeT op 24-06-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke week update kost dat dan geen geld 8)7. Of gewoon via je computertje data sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Fridge schreef op 24 juni 2004 @ 11:54:
[...]

Dat zou mij heus wel uitmaken 8) !! Op 3 meter van mijn 82cm breedbeeld (heb ik hier thuis ook staan) in de trein!! Ff teeveetje van 30 kilo meesjouwen de trein in, aansluiten en kijken maar, doen we :Y) 8)7 !
:/ Alsof je leuk bent :/ Je vergeet namelijk de accu en 12->220 omvormer 8)7
Haha, nee hoor, vind het toch best leuk om even een aflevering south park te kijken in de trein, daar heb ik geen groot beeld voor nodig...
Ja, het hangt idd ook af van WAT je kijkt. Een vette actiefilm ga ik niet op zo een klein schermpje kijken :P Daarnaast is het ook nog is zo dat een groter scherm meer activatie van het autonome zenuwstelsel veroorzaakt met als gevolg dat een groot scherm intenser, spannender en leuker is om naar te kijken. FF uitleg erbij en wetenschappelijke verwijzing :P : je ogen hebben 2 gebieden: het midden-gebied waarin alles gefocussed is en het buitengebied waarin je weinig focus hebt. Probeer maar is je ogen te richten op de letters rechts in een boek en dan zonder je ogen te draaien de letters links te lezen :) Uit de oertijd stam het nog het volgende: alles wat je in het midden van je zicht hebt, weet je van wat het is. Wat daarbuiten is, in het onscherpe zicht, dat zie je niet goed en is dus potentieel een gevaar. Je hersenen reageren daar op. Daarnaast vind men groot in het algemeen fijn; lange mannen worden bijvoorbeeld verbonden met dingen als aantrekkelijk. Bron: The Media Equation, Byron Reeves & Clifford Nass

Maw: groter 0wn3d :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn god.. Dit topic ging toch over een nieuwe telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uh ja!

@ JaP.NeT
Geen Radio helaas!
Zelf updaten zou mooi zijn, maar houdt het ermaar op dat je binnenkort zelf de X kan
updaten via de site van Sendo.

Accessoires pakket is trouwens bekend:

Er zit bij een lader, boekjes, cd-roms met applicaties, en accu

De persoon die op de prikpagina stond heeft mij dat gemeld. Ik hoop dat er ook nog een datakabel bij zit, want anders vind ik het wat mager. Ik had zelfs liever die cradle gezien, maar ja je kan niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:16
Jep, zou zkr jammer zijn. Tevens had ik wel zo'n speciaal oortelefoontje verwacht. Indien er geen gebruik wordt gemaakt van 3,5' jacks, maar 2,5' (?) jacks... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Ik heb vandaag veel shops in Eindhoven afgelopen en niemand had er ook maar van de Sendo X gehoord :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ JaP.NeT

Vind ik ook jammer. Ik hoop ook dat die headset erbij zit van Sendo zelf, want dat is
echt een mooie headset. Ook geen datakabel vind ik slecht. Wellicht dat je in Belgie
of Duitsland een ander pakket krijgt, want Sendo bepaald dat niet, maar de
distributeur in het betreffende land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

ik MOET de cradle hebben. lijkt me uitermate handig met laden en synchen (ook al heb ik BT) headset lijkt me ook wel handig voor mn mp3s. Morgen ochtend maar 3 belcompanies afbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Hoe kan het idd dat er geen stereoheadset bij zit? Dat vind ik wel een heel groot minpunt. Is toch wel een vereiste bij een alleskunner als de X. Ik zie namelijk ook niet echt alsof die gewoon te koop is in de winkel (Sendo he).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Jongens, laten we nou ff afwachten ! Ik heb liever dat hij 399 kost zonder kabel en headset dan 499 met. Want die 2 dingen heb ik helemaal niet echt nodig.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just to let you know,

the accessoires of the X are provider related, which means, here in Germany - if the X will be ever available - it will be sold WITH stereo headset and WITH datacable (by the way you may need it for software updates at home, but you also have the possibility to copy the update file on the mmc/SD with a card reader. So home updates are possible WITHOUT the data cable) - for about 460 EUR!

So, in your country, they decided to sell it cheaper WITHOUT stereo headset and data cable.

But be aware, you can't simply use a headset/data cable from other phones, because the connector is from Sendo.

But I agree, i would rather buy it for 399 EUR without than 460 WITH this things, as the data cable or headset will not be worth another 60 EUR ...

Off topid mode on:

And agreed: Tschüss Deutschland, embarassing show. I really hope, your Team will win! _/-\o_

Off topic mode off

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
ik snap iets niet, in de belcompany folder staat de X(met route66) afgebeeld, naast pda's met GPS navigatie, nu lijkt het net of de X dat ook kan, maar route 66 is toch een gewone routeplanner, geen navigatie software??? kortom de X is niet geschikt voor GPS navigatie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
Jawel hoor kijk maar hier: www.66.com

Dus stand-alone is het niet mogelijk, maar wel met GPS-muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan heb je zo'n bluetooth gps ontvanger nodig veronderstel ik. 'T Is misschien beter van zoiets te laten installeren in je wagen want met zo'n ontvanger rondlopen lijkt me toch mr niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
Die bleutooth GPS-ontvanger zit er bij, kijk maar bij de specs van het pakket.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG :9~
dit is te mooi om waar te zijn. ik willem ik willem ik willem :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
Voor 249 inc navigatie vliegt dat ding over de balie denk ik zo.

Want dan betaal je alleen maar voor het navigatie pakket en je abbonements kosten 30 euro in de maand en 2 jaar lang.

Als hij is er is zal ik hem zeker aanschaffen ding is gewoon te sweeet om te laten slippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie nergens staan dat die der standaard bijzit hoor,

ook het keyboard staat op de site als een extra accessory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
Ik zou dan voor de gein eens of in de post kijke naar een folder of een folder halen uit de winkel daar zie je hem in staan inc route 66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de winkels hier kennen zelfs het merk sendo niet >:)
je mag hem altijd opsture of inscanne en maile nr me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

ARGGGHHHH vuile bastards

1 winkel heeft em binnen maar hij heeft hem nog niet uitgepakt ze willen hem eerst alleen met Route kit verkopen!! zoooooooo tergend!!! Ze krijgen pas volgende week info van kantoor hoe ze hem precies gaan verkopen. Oftewel ze gaan ons uit melken

/frustratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil em met routekit, waar kan ik bestellen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
ff een link van de huis aan huis folder

http://www.belcompany.nl/_WS_/_IE_/_NF_/home.htm
pagina 6 staat ie

gelden de mogenlijkheden tot navigatie voor elke symbian phone???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik veronderstel van wel, als ie bluetooth heeft tenminste

*edit
net even gekeken, nieuw kost dit route 66 pakket maar liefst 500€ 8)7
hoe kan het dan dat ze dit erbij zouden steken voor een totaal van 500€ :o

nouja des te beter, mr lijkt me allemaal toch wat wazig. We zullen wel snel nieuwe info krijgen veronderstel ik ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
Het is nog niet voor iedere symbian alleen voor de symbian60 serie dus niet voor de sony p800/900.

Kijk maar op de site van route66.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 13:21:
ik veronderstel van wel, als ie bluetooth heeft tenminste

*edit
net even gekeken, nieuw kost dit route 66 pakket maar liefst 500€ 8)7
hoe kan het dan dat ze dit erbij zouden steken voor een totaal van 500€ :o

nouja des te beter, mr lijkt me allemaal toch wat wazig. We zullen wel snel nieuwe info krijgen veronderstel ik ;)
Bundled software, net zoals dell geen 499 voor een win xp pro license hoeft te betalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als dat echt zo is, dan is dit de meest complete gsm die er voor lange tijd beschikbaar zal zijn.
Deze wordt zeker een topper. Ik kijk er echt al naar uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ja, ik kijk er ook al een tijdje naar uit...en denk dat ik nog wel even kan blijven uitkijken... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
Ik loop inmiddels al iedere dag de 2 belcompagny zaken bij mij in de buurt af om te kijken of zer al 1 binnen hebben maar te vergeefs morgen weer een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duurt echt nog een tijdje hoor 2 a 3 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
das grappig de aanbieding van belcompagny duurt maar tot 4 juli best lullig eerst lekker maken en dan geen aanbieding. Mooie boel is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whocarez schreef op 25 juni 2004 @ 21:01:
das grappig de aanbieding van belcompagny duurt maar tot 4 juli best lullig eerst lekker maken en dan geen aanbieding. Mooie boel is dat.
Tja, zelfde probleem bij de Makro in België. Hun aanbieding loopt tot 29 juni, en komt volgens SPEEDMAN (dacht ik) maar binnen vanaf 10 juli :? . Intussen heb ik mijn huidige gsm al verkocht en zit ik dus een beetje in de problemen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, er blijkt ook een datakabel bij te zitten voor Nederland. Dat is wel mooi.

Het pakket is nu dus nog breder. Helaas geen headset, jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Kijk, da's goed nieuws. Maarre, geldt dan ook nog die "losprijs" van 399 euro? Dat zou natuurlijk nog mooier zijn! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, dat geldt zeker zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dames en heren >:)

Hierop kunnen wij u het volgende antwoorden:

Voor een bestelling van een los gsm toestel kan je tijdens kantooruren
contact opnemen met de BelCompany Internetshop via telefoonnummer: 0318-
569808 (geopend tijdens kantooruren)

Dit toestel is nu leverbaar en op voorraad. :9~ _/-\o_ _/-\o_

Mocht u het u toch nog niet duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen
dan zijn wij graag bereid u wederom te helpen.

Met vriendelijke groet,
BelCompany

Mark Stapelkamp
Customer Care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@SPEEDMAN

Zou dat dan dat pakket zijn gekoppeld met Route66 zoals in hun folder (800€)?

En is dat BelCompany betrouwbaar om iets te bestellen vanuit België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Hallo mensen ik wacht net als velen van jullie al sinds eind 2003 op deze telefoon, na lang wachten heb ik toch maar de 6600 gehaald nu hoor ik het bericht dat de X verkrijgbaar is. Ik ben weer helemaal verliefd geworden op deze toestel, en ga er zeker voor.

Maar mensen hij is zeker nog niet verkrijgbaar gezien het feit onderstaande op de site van Sendo staat:

"The actual finish and appearance of the accessories may vary. This product is not yet commercially available."

Ik geloof de Belcompany en de mensen die beweren hem te hebben niet. Misschien zit ik er naast maar dan is het een slechte zaak van Sendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

hij is er zeer zeker wel. Maar ik denk idd dat alleen de BC hem heeft en dat ze een of andere deal gesloten hebben hem alleen met route 66 te verkopen.
Ik heb met een verkoper gesproken en ze lagen in de winkel maar hij wilde ze niet uitpakken omdat hij nog wist 'hoe' ze verkocht moesten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is nu dus nu leverbaar bij Belcompany icm met Route 66 :S
Dan heb je er nog geen f*ck aan toch? Ik ga geen 249 euro betalen, heb namelijk T-Mobile 2 jaar 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen moet wachten. Ik heb een aantal van jullie een mail gestuurd omdat ze
graag op de hoogte gehouden wilde worden door mij. In die mail stond een
reactie van Mevr. van Hooren van Sendo waarin ze aan mij meldt dat er komende
week (het zou donderdag toen ik de mail kreeg nog een paar dagen duren) een
officieel persbericht uitgaat waarin gemeld zou worden dat het toestel uitgeleverd
wordt.

De Belcompany heeft nu nog het alleenrecht net zoals Vodafone (ofzo) dat met
Sharp toestellen heeft in het begin. Ander voorbeeld is misschien de E710 waar
iedereen op aan het wachten was.

Het duurt denk ik nog anderhalve week en dan kan je het toestel overal krijgen.
Maar dan ook echt overal, elke winkel en elke GSMshop. Daarvoor denk ik dat MCC
de distributeur van deze X een aantal webshops en winkels de eerste kans geeft.
De Belcompany heeft de allereerste kans gekregen, maar dan moesten ze denk ik
ook het Route66 pakket er bij verkopen. MCC is namelijk ook distrbuteur van
Route66, Wayfinder en nog een aantal van die pakketten.

De prijs zal nog zeker gaan zaken. Dus wacht gewoon nog ff en je bent de laatste
die lacht.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De K700i is vandaag gereleased ik zie dit een beetje als een concurrent. Ik weet dat de Sendo veel meer heeft te bieden. Alleen de K700i heeft ook zo lang op zich laten wachten, hopelijk nemen de Sendo-fans-afwachters de goede beslissing om de juiste telefoon te kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Fijn, bemoedigende woorden :*) Ik wacht nog wel een weekje of twee en zie dan wel hoe t er voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog precies 10 dagen. Ivm mijn abb. verlenging. Als de sendo er nog niet dan tja, word het toch maar de K700 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

k700?? Kun je dan niet beter voor de SX1 van Siemens gaan? Die lijkt er qua specs nog het meeste op. Zou'k zelf niet doen overigens, w8 nog wel ff. Maar een k700, das meer een upgrade van de T630. Komt niet in de buurt van een "smartphone".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trimakassi heeft daar gelijk in. Daarnaast wist ik niet dat de K700 te krijgen is,
volgens mij zijn dat import toestellen, want de officiele komen pas van de week
of de week erna. Hier kan het zijn dat ik het mis heb, hoor. Ik heb nog geen
informatie gehad van SE of dealers dat het toestel te krijgen is.

Ik krijg net door dat de K700 een engelse import met engelse taal en engelse
handleiding is. Wat je wil! Ik zou wachten op de officiele versie.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar ik kijk ook naar design, de SX1 vind ik een verschrikking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
K700 is inmiddels via enkele Vodafone city points verkrijgbaar!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.