[PC]MOH : Pacific Assault

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 843 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:27

Maxow

Hidden Sound System

PcManiaxx schreef op 06 november 2004 @ 18:10:
Wat is het verschil tussen deze 2 versies? Ik heb de Directors Versie hier al liggen. Straks ff checken.
De directors edition heeft er nog allerlei interviews op staan en andere filmpjes enzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:56

scorpie

Supra Addict

Wel weer super vaag dat ze het spel half vertaald hebben :?
Sommige schermteksten zijn Nederlands, andere (menu) teksten zijn weer Engels.
Ik bedoel, als je vertaalt, vertaal dan goed ofzo... Maargoed, ik heb er geen last van, ik speel het lekker op 'realistic', dan zie je geen HUD meer :Y)

edit:
hmm HUD's en crosshairs kon je gewoon allemaal aanzetten in de options :)

[ Voor 15% gewijzigd door scorpie op 06-11-2004 19:59 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 11:36

Steffy

Ayreonaut

Nou ff, gespeeld maar ben er niet echt weg van, tenminste niet zoals bij MOHAA, het is wel een goeie game, ook erg vermakelijk, ziet er goed uit, dat het niet lekker draait ligt of je pc of aan je ogen want het draait prima bij mij en mijn systeem is zeker weten niet 1 van de jongsten meer. Het is spannend, het speelt lekker, iets te snel misschien maar het steekt allemaal wel goed in elkaar maar het is het net niet, ik denk dat het aan het feit ligt dat het tegen de jappen is en niet tegen de duitsers, het gevoel is er gewoon niet zoals bij mohaa waar je omaha beach oprende, de sfeer is gewoon net niet wat ik er van had verwacht. Toch zeker weten een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:27

R-B

Blokkert

lol heb net ff gespeeld.. wel een goede game opzich :D

draait soepel op 1152*864 met alle settings op hoogst.. geen AA en FSAA

:D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
leuk spel idd :). net maar even geinstalleerd. Draait gewoon goed op 1024*768 alles op high en aa 4x.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/w.voortman/naamloos.JPG

Bootcamp! :9

pic is van de full game btw, die gister uit is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draait gewoon goed op 1024*768 alles op high en aa 4x.
Bespaar je de moeite van aa, want dat werkt niet in dit spel. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, wat je ook zet, helaas geen aa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:54

Coldcat

HODL

Ik vind het wel een leuke game. Alleen op mijn pc ziet het er niet uit en moet ik alles op laag zetten. Dat maakt het een stuk minder leuk. Als ik het normaal kon draaien op 800*600 had ik het spel zeker gekocht.

De sfeer is idd minder dan bij MOHAA. Komt door de Jappen ipv de Duitsers. Duitsers afknallen is altijd leuker :P

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:47

GG85

.......

Iemand enig idee wat de optie "Overdruk" betekent? Ik zie geen verschil.

(Achterlijke nederlandse vertaling ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, hier wat screenies uit de Multiplayer. Ik moet zeggen dat ik zéér onder de indruk ben van de belichting/shaders in deze game, echt helemaal top. :P 8)

(1280x1024, resized naar 800x600. Ati X800XT, alles max.)

Afbeeldingslocatie: http://www.henno.dutchweb.nl/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.henno.dutchweb.nl/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.henno.dutchweb.nl/2.5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.henno.dutchweb.nl/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.henno.dutchweb.nl/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.henno.dutchweb.nl/5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Op zicht draait het bij mij ook wel soepel, alleen de muis reageert verschrikkelijk traag :S
(AMD XP2600 - R9800Pro - 1024MB RAM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo apple die screenies zien er idd mooi uit :) maar goed je heb natuurlijk ok wel een erg nieuwe videokaart :) bij mij ziet het er lange na niet zo uit. Verder vindi k het spel wel leuk geen mohaa zoals het was maar wel erg leuk om te doen nog steeds :). Het word alleen tijd voor een nieuwe pc / videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Laatst online: 20:37

Bjk

Ter vergelijking wat screens op 1024*768*32bits, alles op medium. (Kijk in signature voor specs). Dit is in singleplayer waar ik vloeiend kan spelen. (Multiplayer niet geprobeerd)

Afbeeldingslocatie: http://www.halflife-2.nl/plaatjes/mohpa/shot00001.gif
Jappen op pearl, wazige beeld komt als je langer met de gun schiet.

Afbeeldingslocatie: http://www.halflife-2.nl/plaatjes/mohpa/shot00012.gif
Shot vanaf de boot ook weer in pearl.

Afbeeldingslocatie: http://www.halflife-2.nl/plaatjes/mohpa/shot00034.gif
And another one.

Afbeeldingslocatie: http://www.halflife-2.nl/plaatjes/mohpa/shot00045.gif
Uitzicht vanaf das boot.

Afbeeldingslocatie: http://www.halflife-2.nl/plaatjes/mohpa/shot00056.gif
Anti-air

Afbeeldingslocatie: http://www.halflife-2.nl/plaatjes/mohpa/shot00067.gif
In and out action (yeah right)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:50
Misschien een beetje offtopic:
heb een amd 2600, 512 mb geheugen en een geforce 6800 le. Is het nu slimmer om de resolutie op 1280 bij 1024 en de andere instellingen wat lager te zetten, of juist op 1024 bij 768 en de rest van de instellingen wat hoger. Allebei trekt m'n pc het namelijk niet helemaal meer. (heb een 19'' tft, dus met een standaard resolutie van 1280 bij 1024, maar op zich ziet 1024 bij 768 er ook niet verkeerd uit)

[ Voor 7% gewijzigd door Brammel op 07-11-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG85 schreef op 07 november 2004 @ 11:18:
Iemand enig idee wat de optie "Overdruk" betekent? Ik zie geen verschil.

(Achterlijke nederlandse vertaling ook)
In de Engelse versie zie ik i.p.v. "overdruk" "decals" staan. Zover ik weet houdt dat in dat je kogelgaten ziet zitten als je ergens op schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een:

AMD Athlon(TM) XP1800+ 1.5GHz
RADEON 9800 PRO (CATALYST Windows XP 4.9 drivers)

En daar draait ie erg soepel, ik speel op 1024 en alles op high. Dus ik weet niet waarom sommige problemen hebben met MoH:PA.

Spel is tevens wel erg mooi gemaakt, vooral bootcamp geeft een leuke sfeer... Meer verhaal dus in CoD. Maar je moet steeds veel laden, je loopt 10 meter en dan ga je naar de volgende level.
CoD vindt ik nog steeds beter, heeft een veel beter sfeer. Maar dit is zeker een leuk spel... tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:10

Bezulba

Formerly known as Eendje

aarghh ik zit mezelf hier een partij op te vreten... wat een vreselijk irritant KLOTE lvl zit ik nu in zeg... holy crap... kziet hier op een vliegveldje in de middle of nowwhere en er vliegen 600000 zero's rond, vind m'n commander het nodig dat ik met m'n vriendjes "eventjes" een AA positie weer terugneem.. zo gezegt zo gedaan... mogen we daarna fijn zero's gaan schieten, om onze hangers te redden... maar wat ik ook doe, hoeveel zero's ik ook neerschiet, ik heb blijkbaar altijd de verkeerde te pakken, want die hangers gaan eraan... en 2 min later lig ik ook dood neer

bah

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Ik heb de demo gespeeld, maar het loopt echt niet lekker op mijn XP2600+ - Ati 9700 (non pro) - 512MB. Resolutie laag staan en verder alles op medium en dan nog. Echt bagger. Scheelt me wel weer geld, want dit spel kan ik gerust overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan. Ik speel de Dir. Edition in Realistic mode. Aardig spel, alleen die laadtijden...jezus. Zelfs een Quick Load duurt minimaal 30 seconden. En in Realistic mode moet je vaak, heel vaak herladen. Iemand trouwens een tip voor me wat de hidden objectives op het Makin Atoll zijn? De map heb ik al. De andere, geen flauw idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 20:10

Bezulba

Formerly known as Eendje

uch ik ben er voorbij.... gewoon goed kijken waar de zero's vandaan komen die de hangers aanvallen

dan is het best simpel eigenlijk :)

en natuurlijk is het volgende lvl 20x moeilijker :(

[ Voor 19% gewijzigd door Bezulba op 08-11-2004 00:37 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:33
Vanochtend even geprobeerd. 1280*960, 32 bits en alles high. Ging soepel. Ziet er grafisch wel mooi uit maar vindt dit soort spellen toch meer voor singleplayer. Liep voor CoD ook niet warm voor mplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 11:36

Steffy

Ayreonaut

Zo klaar, dit was het wel were, 13 uur over gedaan en uitgespeeld, ik vind dit werkelijk waardeloos, net als COD veel te kort, dat je hier €50 voor moet neertellen, oplichters, je bent in 1943 en dan stopt het al, dat wordt weer een stuk of 30 addons net als bij de vorige, belachelijk dit, wel leuke game maar niet meer dan een weekeindje dan is het over, ik was zaterdag avond pas klaar met je weet wel wat en nu al uitgespeeld, beetje zonde dat het kort is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:12

Hu9o

Schokkend

is dit spel alleen maar op dvd te krijgen? Of komt hij ook op cd? Want alle iso's die ik zie zijn 4g groot.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Is het iemand gelukt om fsaa werkend te krijgen in deze game :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:33
Klopt, is DVD uitvoering only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:16

Pubbert

random gestoord

Schumi4ever schreef op 08 november 2004 @ 15:48:
Vraag ik me ook af, in de demo werkte het iig niet, en nu heb ik het gevoel dat ik mijn X800 niet volledig benut 8)7

Hoop dat ze iig met een patch komen.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schumi4ever schreef op 08 november 2004 @ 15:48:
Verklaring van EA:

It is our post FX that are the reason we do not support FSAA. The hardware that does Post FX is the same hardware that would do FSAA. It is, unfortunately, not possible to do both without a gigantic framerate hit.
Zo klaar, dit was het wel were, 13 uur over gedaan en uitgespeeld, ik vind dit werkelijk waardeloos, net als COD veel te kort, dat je hier €50 voor moet neertellen, oplichters
Er is toch ook nog een multiplayer die je nog vele uurtjes vermaak kan geven? :P Persoonlijk vind ik de multiplayer een erg leuke gameplay hebben, en er zitten grafisch werkelijk schitterende velden tussen, zie m'n screenshots bovenaan deze pagina. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 18:40
T ziet er wel aardig uit, en loopt ook wel lekker (amd64-3000/512mb/9800pro)
Alleen wordt ik gek van dat laden. Speel je 5 min, weer laden...5 min spelen..laden. En das toch rustig een 30-60 sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:40

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Is het iemand gelukt om de refreshrate van de monitor hoger te krijgen krijg maar max 85hrz ingesteld, terwijl op 1024x768x32 me CRT 120hrz trekt...

In BFV viel dit simpel door een 0 in een 1 te wijzigen, aan te passen....

Iemand een oplossing!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
Ik heb het spel sinds gisteren op dvd (illegaal)
eerste indrukken:
wat een geweldige sfeer zeg, ik heb elke keer met verbazing zitten kijken wat er op mijn scherm getoverd wordt, helaas kan mijn fx5900 ultra het niet helemaal trekken in PS 2.0 :(
Ik zou hier bijna een nieuwe videokaart voor willen gaan halen, maar daar heb ik toch nog even vanaf gezien wegens een totale pc upgrade begin volgend jaar

Dit spel moet ik gewoon kopen want ik vind dat de makers echt een topprestatie hebben neergezet, de muziek is ook iets om niet te vergeten en wat dacht je van de gelaats uitdrukkingen, allemaal tip top in orde.
wat ook leuk is dat er soms wat humor in zit zoals bij de training dat je teammate zo'n oefenpop kapot slaat :) of de medic-training als een ventje moet laten zien dat hij gewond is :D maarja er zullen vast nog wel meer humoristische dingen in zitten.

op dit moment ben ik bij zo'n japans kampf 8) maar wat ik daarvoor al allemaal gezien heb _/-\o_
dat water, zooo mooi en dan die mooie bergen op de achtergrond echt gaaf man
eigenlijk zou hier een benchmark van moeten komen :P

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

• joostve
Rein_stein schreef op 10 november 2004 @ 10:14:
T ziet er wel aardig uit, en loopt ook wel lekker (amd64-3000/512mb/9800pro)
Alleen wordt ik gek van dat laden. Speel je 5 min, weer laden...5 min spelen..laden. En das toch rustig een 30-60 sec
moet je ook 2 raptors in raid0 nemen joh :P

nee maar er wordt idd wel veel geladen maar het stoord me niet zo hoor

Verwijderd

Iedereen die de multiplayer(demo) heeft gespeeld kent de (mouse)lag die wel eens optreedt. :/ Wel, er is een patch onderweg, de beta-testers zijn zéér positief. :*)

http://www.modtheater.com...bfed64b41c&threadid=21084

En hier wat MoHPA (multiplayer) filmpjes:

http://media.pc.gamespy.c...989/vids_1.html?fromint=1

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 15:42 ]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:04
Ik heb alleen de SP demo gespeeld. D.w.z., die was onspeelbaar op mijn systeem op 1024x768. Mouse lag, lage frame rate en belachelijke laadtijden. Het lijkt er dus op dat dat typerend is voor de final is. Ik zal het topic blijven volgen om te zien of de patch helpt, maar zelfs als het lekker loopt is dit blijkbaar niet echt een origineel spel.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik zag ergens een directors versie staan van 4gb, is dit een beta ofzo?

Verwijderd

Hasib schreef op 11 november 2004 @ 17:07:
Ik zag ergens een directors versie staan van 4gb, is dit een beta ofzo?
Nee, volledige game met een aantal extra's.

• WeAreLegion
  • Niet online
Nee das geen beta :) das gewon full version. Maar goed dadt mag hier niet :)

Heb nog wel andere vraag en weet niet of dat hier mag maar toch> me videokaart is 2 dagen terug overleden en nou wil ik op hcc dagen een nieuwe halen. Ik zat te denken aan een 6800GT 256mb is dat beetje goed met mijn huidge system of denk je dat me system een bottleneck vormt? 3,06ghz 533, 1GB ddr33. Ik zou het werkelijk niet weten.

• Benotti
  • Laatst online: 21-09 11:54
Om mijn pc hebbik geen enkel probleem met mohpa. Laadtijden zijn goed, fps is uitstekend en geen mouse lag oid. Eerste twee waren in de sp demo wel anders :P

Verwijderd

Het loopt hier ook soepel op 9800pro. Zit wel een goeie sfeer in tot nu toe, maar ben nog maar bij pearl harbor (net begonnen), maar desondanks er toch lekker in meegezogen. Vind de expressies op de gezichten erg leuk, wel jammer dat je tijdens de trainingmissies alles kan doen en dat je niet "bestraft" wordt als je als een konijn voor de instructeur staat te springen.

• joostve
De mensen met een fx5900 ultra en lager zullen allemaal wel last hebben van die lag(in ps 2.0), ik denk dat het een combinatie is van verkeerde drivers en dat de videokaart het niet trekt

de ati kaarten (9800 xt en lager) presteren hier wat beter omdat zij beter op pixel shader 2.0 waren voorbereid

Verwijderd

...

[ Voor 188% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 05:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Laatst online: 18-08 18:40
joostve schreef op 11 november 2004 @ 12:57:
[...]

moet je ook 2 raptors in raid0 nemen joh :P

nee maar er wordt idd wel veel geladen maar het stoord me niet zo hoor
gast..je brengt me op een idee :P

* Rein_stein gaat maar weer sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf spel alleen jammer dat antialiasing niet schijnt te werken met dit spel? alles heeft bij mij kartelige randjes |:(

Specs: ASUS A7N8X-E Deluxe, AMD XP 2800+, 1024MB DDR400, Radeon 9800XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, er zijn wat HDR pic's opgedoken. :9 Hoe je dit moet activeren is (nog) niet bekend. :/

Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/static/screenshots/218/7007_full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/static/screenshots/218/7009_full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/static/screenshots/218/7010_full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nog steeds die lelijke kartel randjes |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 12:51:
en nog steeds die lelijke kartel randjes |:(
Als je even een stuk of 15 berichtjes terug scrollt dan lees je waarom FSAA niet werkt. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* kan je met mohpa ook online spelen als je de (illigale versie hebt) zoals zijn voorganger wel kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, maar ik zou zeggen download de MP demo, dan ga je zeker het origineel kopen. :)

MP demo kent wel wat lag issue's op sommige servers, hier is een patch voor onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Laatst online: 20:02
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 17:36:
Nee, maar ik zou zeggen download de MP demo, dan ga je zeker het origineel kopen. :)

MP demo kent wel wat lag issue's op sommige servers, hier is een patch voor onderweg.
En daarom wacht ik rustig de patch af voodat ik er ook maar over nadenk het spel aan te schaffen want de demo viel me zwaar tegen juist vanwege dat. Vind het spel wel over 6 maanden in de budgetbak :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Donderdag moet ik de game binnen hebben. Staat besteld en is betaald bij GCShop.nl :) Maar 38 euro, terwijl hij in de winkel 59.99 gaat kosten. Damn, lekker cheap! Kan bijna niet wachten... ach ja, vandaag krijg ik Half-Life 2 binnen, dus ik kan me uitleven tijdens het wachten op MoH:PA.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik heb hem uitgespeeld 8)
het is echt een heel mooi spel alleen vind ik sommige missies wat te langdradig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn de system requirements nog veranerd tegenover de demo of is het hetzelfde gebleven??

Verwijderd

Het is ongelooflijk dat zon mooi spel, zo weinig aandacht geniet hier op GoT.
Het verhaal is perfect en je wordt er ingezogen alsof je er echt bent, de graphics zijn van de bovenste plank en de sfeer is bijna in geen enkel ander spel zo goed te proeven, het is bijna CoD. Ik geniet al een aantal dagen van het spel en vind dat het in elke FPS gamer`s collectie hoort te zitten. HEEEEEEL misschien kan dit spel me eindelijk van CoD verlossen :P niet dat ik dat wil eigenlijk, CoD nog steeds een van de betere MP.

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Even snel een vraagje, kga morgen een paar games halen, maar twijfel dus nog over MoH. Is dit een goed spel? Zou ik em wel kopen?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op donderdag 18 november 2004 @ 22:46:
Even snel een vraagje, kga morgen een paar games halen, maar twijfel dus nog over MoH. Is dit een goed spel? Zou ik em wel kopen?
MoH is een goed spel, maar een beetje kort. En zeker niet beter dan CoD. CoD had meer sfeer. Maar MoH is zeker geen slecht spel, maar als je Half-Life 2 nog niet hebt dan zou ik die kopen die is er goed. Zoek je een tweede wereld oorlog achtige spel dan zou ik CoD en de expansion pack kopen. Heb je deze spellen al, dan is zou ik MoH kopen, maar misschien is het eerst beter om de demo te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 22:44:
Het is ongelooflijk dat zon mooi spel, zo weinig aandacht geniet hier op GoT.
Het verhaal is perfect en je wordt er ingezogen alsof je er echt bent, de graphics zijn van de bovenste plank en de sfeer is bijna in geen enkel ander spel zo goed te proeven, het is bijna CoD. Ik geniet al een aantal dagen van het spel en vind dat het in elke FPS gamer`s collectie hoort te zitten. HEEEEEEL misschien kan dit spel me eindelijk van CoD verlossen :P niet dat ik dat wil eigenlijk, CoD nog steeds een van de betere MP.
SP vond ik uitermate irritant dat ik er een week over gedaan heb om het uit te spelen terwijl het in een avondje kan. Het speelt stukken beter dan men of valor in ieder geval, maar het is wel weer erg liniair. squads die je altijd naar voren kan sturen zonder dat ze echt doodgaan enz, teammates die altijd de goede dekkingspunten bezet houden of net voor je gaan staan als je een japanner probeert te snipen of nog leuker als je een granaat gooit en een teammaat net naar voren rent en de granaat terug stuiterd op hem.
spawnende vijanden, gelukkig niet zoveel als in men of valor.
het lijkt alsof de ai verder kan zien dan de viewdistance, uitermate irritant als je snipers wilt neerschieten. na een bepaalde afstand kan je ze pas zien en terwijl je het platform waar ze op stonden je al eerder kon zien, nogal dom want je denkt dan dat er niemand op staat en loopt vrolijk verder. al loop je terug naar cover dan kan de ai jou wel zien en jij dus de sniper niet.
zijn van die dingen die het voor mij net niet een goed spel maakt.
MP heb ik even geprobeerd alleen voelde het wel heel traag aan vergeleken met COD. kan er verder niet veel over zeggen want ik heb het nog niet veel gespeeld.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De patch is uit! 8)

http://www.eagames.com/of...assault/us/downloads.jsp#

This patch contains the following fixes:

1. Mouse and Input Lag (single and multiplayer)
2. Dedicated Server CPU Utilization (multiplayer)
3. 999 Ping Bug (multiplayer)
4. Spawn Code Server Hitching (multiplayer)
5. Miscellaneous Single Player Bug Fixes

Wat betreft een eventuele patch voor de multiplayer demo nog geen nieuws, maar er is een geheel nieuwe mp demo onderweg met een nieuwe map erbij.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:12:
De patch is uit! 8)

This patch contains the following fixes:

1. Mouse and Input Lag (single and multiplayer)
2. Dedicated Server CPU Utilization (multiplayer)
3. 999 Ping Bug (multiplayer)
4. Spawn Code Server Hitching (multiplayer)
5. Miscellaneous Single Player Bug Fixes

Wat betreft een eventuele patch voor de multiplayer demo nog geen nieuws, maar er is een geheel nieuwe mp demo onderweg met een nieuwe map erbij.
ik heb de multiplayer demo en daar zegt de patch dat het spel niet op mn pc staat. wat nou weer? of zou het alleen werken bij volledige games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:49:
[...]

ik heb de multiplayer demo en daar zegt de patch dat het spel niet op mn pc staat. wat nou weer? of zou het alleen werken bij volledige games?
Patch is voor het volledige spel jonge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 23:32:
[...]

Patch is voor het volledige spel jonge
mogen ze dr dan wel ff bij zeggen, want als ik de demo opstart zegt het spel uit zichzelf dat er een patch beschikbaar is. dan moet die demo dat niet zeggen ;)
maar ik ga het volledige spel toch kopen vind hem wel cool :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:38:
[...]

mogen ze dr dan wel ff bij zeggen, want als ik de demo opstart zegt het spel uit zichzelf dat er een patch beschikbaar is. dan moet die demo dat niet zeggen ;)
maar ik ga het volledige spel toch kopen vind hem wel cool :P
Ik heb 'm al gepre-ordered. Gister bericht dat ie verzonden was. Kon, lijkt me, toch wel wat eerder verzonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hem zwaar tegenvallen...terwijl ik zo veel had verwacht van dit spel!

-physics is nauwlijks iets van te merken
-gameengine loopt gewoon brak (PIV / Radeon 9800 Pro / gig Ram)
-levels zijn helemaal niet "wijds" zoals gelooft...er zijn gewoon muren van groen.
-levels zijn allemaal hetzelfde..jungle...jungle..jungle...ZzZz.
-A.I. is gewoon slecht...gasten lopen zomaar vooruit etc of lopen in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 01:57:
Ik vind hem zwaar tegenvallen...terwijl ik zo veel had verwacht van dit spel!

-physics is nauwlijks iets van te merken
-gameengine loopt gewoon brak (PIV / Radeon 9800 Pro / gig Ram)
-levels zijn helemaal niet "wijds" zoals gelooft...er zijn gewoon muren van groen.
-levels zijn allemaal hetzelfde..jungle...jungle..jungle...ZzZz.
-A.I. is gewoon slecht...gasten lopen zomaar vooruit etc of lopen in de weg.
eigen schuld dikke bult. mn moeder zegt altijd: verwacht niet te veel anders zal de kans groter zijn dat het tegen valt....;)
maar er zijn wat gekke dingetjes in het spel, mar dat heeft elk spel toch?......in het echt lopen soldaten ook in de weg dus best wel realistisch haha en elke spel boundary heeft een muur of iets dergelijks toch? ik vond bij microsoft motocross madness het wel lache als je buiten het spel boundary kwam: dan wordt je naar het midden van het spel gelanceerd! echt lachuh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA en kwaliteit zijn twee dingen die heleaas niet samen gaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 07:21
Was dit nieuwe deel nu stand-alone of een uitbreiding waar bij de vorige delen vereist zijn
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mohpa(deze dus) is stand alone en je hoeft er dus niet allaid assault/spearhead/breaktrough voor te hebbe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:10
Hmmz. Installeerde MOHPA op m'n nieuwe systeempje waar zelfs HL2 super opdraait. Had ik extreme mouselag op 1024x768. Details op medium gezet: mouselag bleef. Zie ik dat er een patch uit is die de mouselag moet fixen, maar nee hoor. Mouselag is wel iets minder geworden, maar nog steeds teveel om fatsoenlijk te gamen. Is dit MOHPA of is m'n systeem te traag om MOHPA op 1024x768 en alles high te draaien. Heb de detail ook op medium gezet, maar probleem blijft.

Mijn specs:
Pentium 4 550 @ 3,4 GHz
512 MB DDR-400 RAM
Geforce 6610 XL 128 MB

Ik heb Directx9.0c en ForceWare 66.93.

Iemand een idee?

[ Voor 7% gewijzigd door GoodspeeD op 23-11-2004 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat nou laat maar :?
Als hij 50 euro betaalt voor een spel (er van uitgaande dat hij hem legaal heeft) en hij draait kut op een goede pc, dan is dat heel vervelend.....

<ontopic>
Ik ben hem nou aana het installe op een minder systeem, post zo wel ff hoe hij bij mij loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Laatst online: 17:29
ik vind em wat tegen vallen eerlijk gezegt
meer van het zelfde en de japanse vliegtuigen vliegen soms mooi door de muren heen
en op het dek van zon groot schip lopen die mannetjes maar wat dom :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
GoodspeeD schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:47:
Hmmz. Installeerde MOHPA op m'n nieuwe systeempje waar zelfs HL2 super opdraait. Had ik extreme mouselag op 1024x768. Details op medium gezet: mouselag bleef. Zie ik dat er een patch uit is die de mouselag moet fixen, maar nee hoor. Mouselag is wel iets minder geworden, maar nog steeds teveel om fatsoenlijk te gamen. Is dit MOHPA of is m'n systeem te traag om MOHPA op 1024x768 en alles high te draaien. Heb de detail ook op medium gezet, maar probleem blijft.

Mijn specs:
Pentium 4 550 @ 3,4 GHz
512 MB DDR-400 RAM
Geforce 6610 XL 128 MB

Iemand een idee?
Installeerd de patch eens. Die verhelpt het als het goed is. Patch 1.1 gaat het om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Laatst online: 03-03-2023
ppfff...niets van dit spel verwacht...en eigenlijk zomaar gedownd..
Wow...dit spel zuigt me veel meer in het verhaal als HL2...ik ben bij de scene dat de haven massaal wordt aangevallen,maar wat een geweldig "WOW" effect zeg.
Ook dit heb ik niet zo gevoeld bij HL2...
Als mijn gevoel zo blijft voor de rest van het spel ga ik hem zeker kopen..
Ik vind het voor de korte duur dat ik hem gespeeld heb super goed...hopenlijk blijft dit gevoel zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
melly schreef op zondag 28 november 2004 @ 11:41:
ppfff...niets van dit spel verwacht...en eigenlijk zomaar gedownd..
Wow...dit spel zuigt me veel meer in het verhaal als HL2...ik ben bij de scene dat de haven massaal wordt aangevallen,maar wat een geweldig "WOW" effect zeg.
Ook dit heb ik niet zo gevoeld bij HL2...
Als mijn gevoel zo blijft voor de rest van het spel ga ik hem zeker kopen..
Ik vind het voor de korte duur dat ik hem gespeeld heb super goed...hopenlijk blijft dit gevoel zo :)
idd ik snap ook niet wat mensen nou slecht aan het spel vinden, in de pcgameplay krijgt het een score van 79 :X , met als nadeel bugs in physics & graphics , enkele zwakke wapens.
ik heb er geen moment last van gehad, en heb ontzettend veel plezier gehad aan dit spel.
de enige nadelen die ik kon vinden waren:
- Te veel jungle, op een gegeven moment wil je wel weer eens een andere omgeving.
- De besturing van het vliegtuig, dat is echt verschrikkelijk.
- Vliegtuigen die exploderen als je er wat op schiet, beetje nep
- weinig mp maps

positive kanten:
- Ik vind het medic systeem wel erg leuk gedaan.
- Vooral de eerste levels zijn heel erg spectaculair.
- Erg mooie graphics.
- Je hebt echt het gevoel van een team.

nouja het is alweer enkele weken geleden dat ik hem heb uitgespeeld anders had ik wel wat meer kunnen vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:10
WeAreLegion schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:48:
[...]

Installeerd de patch eens. Die verhelpt het als het goed is. Patch 1.1 gaat het om
Had ik al gedaan. Stond ook in m'n post. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Ik twijfel nog of ik zo in m'n pauze deze game ga kopen.

De laatste FPS games voor mij waren FarCry, Doom3 en Half Life2. Nu vrees ik dat zo'n game alleen maar tegen kan vallen.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 16:07

Rexomnium

Vincam aut moriar

Klopt het dat je dit spel niet kunt spelen met een Geforce 4 MX 440 64 MB videokaart? Ik krijg de melding dat je een DirectX8.1 kaart nodig hebt.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Rexomnium schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:52:
Klopt het dat je dit spel niet kunt spelen met een Geforce 4 MX 440 64 MB videokaart? Ik krijg de melding dat je een DirectX8.1 kaart nodig hebt.
Klopt MX440 is een directx7 kaartje en deze wordt niet ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kunnen enablen van FSAA is onderweg in patch2! :) Wanneer de patch komt is niet bekend.
GoodspeeD schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:47:

Mijn specs:
Pentium 4 550 @ 3,4 GHz
512 MB DDR-400 RAM
Geforce 6610 XL 128 MB

Iemand een idee?
Hardware shaders al eens op 1.1 gezet i.p.v 2.0?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 06:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazertje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 19:18
iemand enig idee hoe het komt dat als ik online gespeeld heb mijn router moet resetten ??
Na het afsluiten van het spel is ligt mijn verbinding plat, ook die naar de andere pc's in het netwerk, zelfs die naar de router werkt dan niet meer

na de router ff spanningsloos gemaakt te hebben werkt alles weer .

[ Voor 7% gewijzigd door fazertje op 22-12-2004 20:48 ]

Verwijderd

De nieuwe multiplayer demo is er! Afbeeldingslocatie: http://www.modtheater.com/forum/images/smilies/beerbang.gif
This second multiplayer demo contains the map from the first multiplayer demo, Gifu, and now includes an all-new multiplayer map, Corregidor, that you won’t even find in the retail version of the game!
http://www.eagames.com/of...cassault/us/downloads.jsp

Ik heb 'm even gespeeld en 't verschil met demo1 is dag en nacht, smooth as silk, geen lag meer. :P (tenminste, in 't half uur wat ik gespeeld heb op een bepaalde server)

Nog meer goed nieuws; FSAA kan nu (via de console ~) aangezet worden! 8) (zie 'read-me' file in de download) In de retail-game kan dit nog niet, dit komt met patch2 die eerdaags verschijnt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 07:30 ]

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Ik heb een vraagje over de extra wapen die je krijgt in de Director's edition.
Wat voor een wapen is dat?
Is die wapen ook te gebruiken in multiplayer?
Heeft iemand er een pic van?

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

mja net even gespeeld, leuk spel, maar ik hoef hem niet meer, kopen iemand? Tis saai en langzaam, ik zet cs weer aan :)

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch 2 voor de retail-game wordt binnen nu en 10 dagen verwacht, met ondermeer FSAA (!!!), mogelijk nieuwe mp velden en uiteraard de oplossing voor de lag issues.

Maar waarom zo weinig respons over de laatste nieuwe MP demo? :/ (deze is dus echt goed imho, zo had de game vanaf het begin moeten zijn :P )

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ben em aan het downloaden, wil het wel eens checken, had em geinstalleerd staan, maar vond geen FSAA in een moderne game TE gek, en heb em ook niet verder gespeeld...

Zou je me ff de howto willen vertellen hoe ik de fsaa enable in deze 2e mp demo!?

Is er een al een datum bekend dat die update2 komt, waarmee in de full game de FSAA ook weer geactiveerd kan worden!?

Zit een vivo@x800 XT PE en dan vind ik FSAA toch wel een must, dan ga ik em weer eens tjekken.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:45:
Zou je me ff de howto willen vertellen hoe ik de fsaa enable in deze 2e mp demo!?
Je moet even een game joinen of zelf een servertje opstarten, vervolgens open je de console (~) en tik dan

r_multisample_quality x

(x = 2, 4, etc.)

Druk dan op enter, sluit de console af (~) en vervolgens game helemaal afsluiten en dan weer opnieuw opstarten. FSAA werkt nu. Je hoeft dit maar eenmalig te doen, in het vervolg werkt FSAA altijd. (er is dus geen config file waar je dit in kunt doen, bovenstaande manier is de enige mogelijkheid.)
Is er een al een datum bekend dat die update2 komt, waarmee in de full game de FSAA ook weer geactiveerd kan worden!?
Geen exacte datum nog, de verwachting is binnen nu en 10 dagen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

thnx 4 the quick reply,

is U de appel die met Humus discussierde op rage3d forum over die shaderfix quality in mapovers in D³?!
Grappig, zat toen met me 9800pro _/-\o_

Nu loopt de mpdemo van MOHPA perfect op alles high/highest en op 1600x1200, nu had ik via Cat driver settings en 4x AA en 8x AF standaard aanstaan, en de game leek me er al beter uit te zien, maarja speelde de full game eerder op een gemodde 6800le en liep bagger op 1024 vol open (en dus zonder fsaa)

Hoe stel ik me Cat Driver in, met af geforceerd, en aa app.controled of em daar ook bv op 4 te zetten nadat ik dit ook in de game heb enabled?

Speel eigenlijk enkel bf42/vietnam en moet daarvoor me AGP aperture size in bios zo min. mogelijk houden, doet dat wat hier in deze game (als ik em bv op max 256mb zet), of is dit te verwaarlozen (staat nu dus ingesteld op 4mb }) )

En valt er ook een fps rate in beeld te brengen via een console command, gameplay is vrij traag, maar ben benieuwd of ie op max instellingen evengoed redelijke fps eruit tuft :? !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:24:

is U de appel die met Humus discussierde op rage3d forum over die shaderfix quality in mapovers in D³?!
Yes, i can remember that. :)
Hoe stel ik me Cat Driver in, met af geforceerd, en aa app.controled of em daar ook bv op 4 te zetten nadat ik dit ook in de game heb enabled?
AA instellen in het Ati CP heeft geen uitwerking op MoHPA, dus je kunt dit gewoon op de stand laten staan zoals je zelf wilt.
Speel eigenlijk enkel bf42/vietnam en moet daarvoor me AGP aperture size in bios zo min. mogelijk houden, doet dat wat hier in deze game (als ik em bv op max 256mb zet), of is dit te verwaarlozen (staat nu dus ingesteld op 4mb }) )
128Mb is een goede overall setting.
En valt er ook een fps rate in beeld te brengen via een console command, gameplay is vrij traag, maar ben benieuwd of ie op max instellingen evengoed redelijke fps eruit tuft :? !?
console command is

fps 1

(weer uitzetten is 'fps 0')

Ik heb diverse MoHPA benchmarks gezien, de X800XT(PE) is met kop en schouders de snelste kaart in MoHPA (op de nieuwe X850 na dan maar dit scheelt weinig), maar waarschijnlijk is 1600x1200/4xAA te hoog gegrepen, zelfs voor deze kaart. Ik denk dat je naar 2xAA terug moet. Maar probeer het uit zou ik zeggen.
Ik speel zelf (met mijn Pro@XTPE) op 1280x1024, 4xAA/16xAF en dit speelt perfect. Fps tijdens online gamen is tussen de 35/90. (1600 res kan ik niet uitproberen omdat mijn lcd deze res niet ondersteund)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

oke, ik had het idd al gevonden van die fps, keb de ms quality op 4 gezet, en dan 8x af geforceerd via driver en dan tuft ie er nog idd min 40fps uit, wat dus echt superstrak is en dus absoluut playable op 1600x1200 4xfsaa en 8x af opme 22" flatscreen CRT van Dell op 75hrz })

is de kaart van terranghost en ben er erg tevreden over _/-\o_

ps online veel servers, voor de mp2 demo enkel 1 server in europe en die is niet toegankelijk 8)7
en min 160 ping vind ik ook niet echt bevordelijk, heb je em origineel, en is daar het wat drukker of valt dat in europa ook tegen!?

[ Voor 27% gewijzigd door SAiN ONeZ op 11-01-2005 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb em net gekocht (speel nooit games maar ik vond MOHAA wel lache :P) alleen dat loading gedoe is klote. Zelfs om naar het menu te gaan moet ie bijna een minuut laden... gaat echt nergens over. Met multiplayer ook erg irritant.
Verder wel geinig spel, maar ben er nog maar net aan begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Ik heb het spel ook gekocht en ik ben toch enigzins teleurgesteld... De graphics zijn prima, op mn systeem loopt ie fantastisch maar toch kan het spel me niet zo pakken als MOHAA. Ik vindt het spel eigenlijk gewoon saai... Ik heb dan wel die special edition dus die filmpjes en al die feiten tijdens het spelen maken het wel leuker maar toch is het niet wat ik er van had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

wat ik vreemd vind is dat ik in sommige servers met bv gemiddeld 45 fps speel, terwijl in andere met dezelfde settings er maar de helft 20-25 krijg, en deze rood worden en dan ook vertragend werken.

Tevens viel me op dat ik in de beste servers zoveel als 150-200ms ping heb, terwijl ik andere NLrs (zie ik aan hun nametag) dat ze met ongeveer 65-75 spelen, wat ik normaal vind, terwijl ik op NL servers in bv BF42 en Vietnam met 15-25 ms ping speel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 18:50
Ik heb het spel vanmiddag geinstalleerd, maar krijg telkens bij het opstarten dat mijn grafische kaart nie wordt ondersteund, dat alleen GF3 en 4 wordt ondersteund etc. Ik heb een GF4 64 mb, dan zou dat toch gewoon moeten werken? Iemand een oplossing voor die probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Nee, de GF 4 TI is een DirectX 7 kaart en je hebt minimaal een DirectX 8 kaart nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 Ik heb het spel, en er maar weer gelijk afgeflikked. Reden; me muis scrolt totaal niet lekker tijdens het spelen. Hij lijkt vertraagd de reageren, in ieder geval heel anders dan in Allied Assault, terwijl de instellingen wijzigen niks helpt, en default laden ook niet..
Ligt dit aan het spel?!

edit edit edit
sorry, er schijnt dus een patch te zijn. Dan gaan we de hele meuk maar weer opnieuw installeren

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:36
T-mo-T schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 21:34:
Nee, de GF 4 TI is een DirectX 7 kaart en je hebt minimaal een DirectX 8 kaart nodig.
GF 4 MX series is DirectX7 en de TI serie is DirectX8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 18:50
Maar er is dus niet iets voor zodat ik hem kan spelen, want mijn oude GF4 TI4600 kaart is net vorige maand kapot gegaan. Vandaar dat ik nu ff een GF4 MX 440 kaart in mn pc heb zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Any news about that update!?

jammer dat je weinig hoort van de game, had wel wat.. maar weiger te gaan spelen op een high end machine en dan zulke kartelranden moeten bekijken...

zodra in die patch zoals in de mp demo2 de FSAA enabled kan worden, dan haal ik em onder de stof vandaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
EA werkt aan een 2de patch:
- Patch 2 contains all fixes from all previous patches including Patch 1.
- Numerous single player levels have been modified to improve product polish.
- Various crash exploits have been repaired.
- Server passwords now work as intended.
- Players with negative bonus points can now join stat-tracked servers.
- Retaining class when transitioning no longer allows bypassing of class restrictions.
- An Ammo Tech Weapons exploit has been fixed.
- Player can no longer use blocked weapons.
- After voting for map change, map rotations now function correctly.
- Muted Spectators can no longer chat with teammates.
- Player Deaths now clear after transition.
- Team wins no longer carry over after relaunching from shell.
- Bashing is now allowed from all bolt action rifles when rechambering.
- Red exploding barrels now injure players.
- Blur FX no longer remains after dismounting turret.
- Holstering your weapon now makes you run faster ("bind h holster").
- Players no longer respawn looking at the ground.
- There is now a dot at the center of the dynamic crosshair.
- The crosshair now changes contextually based on your target.
- Dead bodies no longer look propped up and not dead.
- The escape key no longer loses funtionality in game.
- The Welcome Screen Message of the Day allows multiple items to be displayed now.
- Shooting a dead player no longer raises your accuracy.
- Punkbuster now prints messages to the screen as expected.
http://www.planetmedalofhonor.com/#PQN486449

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Laatst online: 18:13
Het spel oogt goed vind ik, maar ik vind dat het spel alleen een beetje kort. Dat schijnt alleen bij alle shooters zo te zijn, en dat is misschien ook de reden dat ik bijna geen shooters koop.

Mooie game, maar wat kort. Ik weet niet hoe jullie er over denken

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Verwijderd

Het is ongelofelijk en totaal niet meer verwacht maar Patch 2 is uit!!! :)

Eindelijk FSAA en geen lag meer in de mp. :P
Ik ga het spel maar weer eens installen en kijken of de mp nog de moeite waard is, vond
de laatste mp demo iig erg goed.

Features:

New Features for Version 1.2

- Patch 2 contains all fixes from all previous patches including Patch 1.
- Numerous single player levels have been modified to improve product polish.
- Various crash exploits have been repaired.
- Server passwords now work as intended.
- Players with negative bonus points can now join stat-tracked servers.
- Retaining class when transitioning no longer allows bypassing of class restrictions.
- An Ammo Tech Weapons exploit has been fixed.
- Player can no longer use blocked weapons.
- After voting for map change, map rotations now function correctly.
- Muted Spectators can no longer chat with teammates.
- Player Deaths now clear after transition.
- Team wins no longer carry over after relaunching from shell.
- Bashing is now allowed from all bolt action rifles when rechambering.
- Red exploding barrels now injure players.
- Blur FX no longer remains after dismounting turret.
- Holstering your weapon now makes you run faster.
- Players no longer respawn looking at the ground.
- There is now a dot at the center of the dynamic crosshair.
- The crosshair now changes contextually based on your target.
- Dead bodies no longer look propped up and not dead.
- The escape key no longer loses funtionality in game.
- The Welcome Screen Message of the Day allows multiple items to be displayed now.
- Shooting a dead player no longer raises your accuracy.
- Numerous localization fixes for all territories

Team Kill Banning
Banning now works as intended. The duration of the ban in seconds can be adjusted via the g_teamkillbanduration variable. The variable can be set to 0 to indicate that the ban should be permanent.

Full Screen Anti-Aliasing (FSAA)
This patch allows you to turn on full-screen anti-aliasing. To turn it on you must modify the value of the following variable:
r_multisample_quality 0 - No multi-sampling
1 - 1 x multi-sampling
2 - 2 x multi-sampling
16 - 16 x mutli-sampling
The software will automatically degrade the value of r_multisample_quality to the highest possible value that your hardware is capable of. In order to see the results of this change you will need to exit the game and return. Once set, the value of this variable will be preserved.

The default value for r_multisample_quality is 0 or No multi-sampling.

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ipv 10dgn heeft t 10mnd geduurt, maar zal em ook nog es opzoeken, zit weer keihard in BF2 maar vond het grafisch er erg goed uitzien in die demo, en de MP demo2 was ook erg vet.. Is weer eens leuk voor de afwisseling...

Pagina: 1 2 3 4 Laatste