[PC]MOH : Pacific Assault

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 843 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 13:37:
Eh, tja, is dit alles?

Hij draait hier goed, zelfs met 2x FSAA en alle details op z'n hoogst op een Radeon 9700, maar ik ben totaal niet onder de indruk van het spel: Niet mooi, niet bijzonder, meer van hetzelfde.

EA lijkt zo trots te zijn op alle nieuwe technologieën die in het spel zouden zitten, maar of ze vallen niet, of ze kletsen weer eens uit hun nek.

De physics zijn matig. Net als in het introductie filmpje van laatst schokken ze (bespaart vast een hoop berekeningen). Ragdolls worden zelden gebruikt. Schiet je ze neer, dan vallen ze met zo'n standaard animatie op de grond. Alleen als je ze neermept (en misschien bij explosies) komt het inaccurate ragdoll effect van pas.

De AI is niet super. Er is wel wat te zien van verschillende tactieken soms lijkt het, maar slim zijn ze zeker niet. Voor de grap liep ik aan het begin in een keer door naar het punt waar die vrachtwagen zou ontploffen door te lopen, nadat ik had gewacht totdat m'n teammates al dood waren (op ik denk de medic na). Ze hadden de grootste moeite om me te vinden. Dat is niet omdat ik me goed verstopte oid.

Het AI van je team is ook niet super. Iedereen heeft natuurlijk weer aandacht voor jou. "Tom dit!" "Tom dat!" "Good shooting Tom! Jij schiet zo goed dat ik maar ga kijken waar jij op schiet ipv dat ik mezelf nuttig ga maken"

Voor de rest is het gewoon bijzonder scripted. Volgens de executive producer zou de AI een 'banzai charge' doen zodra de situatie er hopeloos uitzag. Niets van te zien. Altijd op hetzelfde moment.

Hetzelfde met de vliegtuigen. Zo gescript als het maar kan. De vliegtuigen zoeken jou helemaal niet op als doel, omdat je een gevaar bent (dat zeiden ze). Het spel is zo gescript dat jij een doel bent, omdat het zo moet.

Nu is dit natuurlijk slechts een demo, maar wel eentje die flink is uitgesteld. Binnen 3 maanden moeten ze met het hele spel klaar zijn. Het zal ongetwijfeld wel weer een kassucces worden: Een Medal of honor spel zo rond de kerst. Maar met de demo laten ze niet zien dat EA zijn leven probeert te beteren (als dat een doel was)
100 % met je eens.

Ik vind echter de gezichten wel heel mooi , vooral als je op het begin wakker wordt gemaakt.

Verder is het heel lineair, en met toppers als HL2 op komst , kan dit op deze manier geen 'competitie' meer bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Die van 500 mb is juist. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:49
Ik ben het helaas volledig met je eens. Ik had er meer van verwacht, of iig gehoopt. Ben benieuwd in hoeverre dit representatief is aan de uiteindelijke full version, maar ik mag hopen dat die toch beter zal zijn.

[ Voor 77% gewijzigd door Crash op 04-09-2004 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 19:15

FlyEragon

Alien Monkeys

Scripted of niet, ik vind het gewoon een super spel. Het geeft je weer het gevoel
midden in een film te zitten. Denk ook dat het vrij lastig is om zonder scripted werk zo'n heftige oorlog actie te weergeven. Wat ook een pluspunt is dat ze een soort van
"pijn" animation hebben geimplementeerd in de game. Was al bekend van Far Cry
maar als je nu zelfs veel schiet met grote machinegeweren waar je vliegtuigen mee neer haalt, wordt het een beetje blurry wat je het gevoel geeft dat je ff moet stoppen,erg leuk :)
O ja, ook toen er een granaat naast me ontplofte ging het spel over in een soort "slow motion" met zwart wit beeld; en hoorde ik een hoge toon
wat je ook in het echt hoort als er iets hards knalt naast je.
Het geluid is ook heel aardig, vooral de machinegeweren klinken vrij goed in tegen stelling tot vrij veel andere oorlog-shooters. Deze game komt zeker in mijn collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb het spel eindelijk draaiend gekregen. In dxdiag moest sound blabla op maximaal staan. Ik kan het spel nu vloeiend spelen op medium met een ti4200 128 mb. Dus het is nog redelijk te doen. Ik heb het spel al een paar keer uitgespeeld en is best moeilijk op het einde. Mijn conclusie is dat het spel zeker de moeite waard zal zijn. Alleen zal het denk ik weer aan de korte kant zijn. Enigste minpuntje vond ik dat het een soort Call Of Duty "wannabee" is geworden (8> Maar dat is puur mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het trouwens iemand anders ook opgevallen dat als je dood bent je nog even hebt om te overleven?
Als je teammates bijna dood zijn kan je ze ook nog bandage geven en dat zelfde geld voor jou.
Als je hp 0 is en je drukt snel op h kan je nog opgelapt worden.
Het duurt dan wel behoorlijk lang voor de grijze waas weer weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn wanneer leren ze nou is programmeren bij EA? ik haal maar 20 a 35 fps terwijl ik bij FC en Doom3 veel hogere fps haal en die spellen zien er nog een stuk beter uit ook.

En waarom gaat de vijand niet dood als je ze in hun hoofd schiet? Ik heb nog nooit iemmand gezien die na 3 headshots nogsteeds vrolijk rondloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:18
Ik snap er niets van, ikke eindelijk blij dat ik die demo kan downloaden (Was gisteren en vandaag bezig met een Fres-Install van Windows), loopt ie voor geen meter. Zelfs niet op 800x600 :( Ik krijg ook het menu niet te zien, hij start het spel op en meteen begint ie met het laden van het level (Natuurlijk na dat EA-Logo filmpje en Intel reclame).

System Specs:

- ASUS P4G8X-Deluxe 2,66 Ghz @ 2,8 Ghz
- 1024 MB DRR-Ram geheugen (PC-2700)
- ATi-Radeon 9800 Pro. 128 MB, Catalyst 4.8 + Control Center.
- DirectX 9.0c

Ik heb geprobeerd het spel te spelen, onder de volgende resoluties:

- 1280x1024 @ 75Hz Fresh-Rate
- 1154x864 @ 75Hz Fresh-Rate
- 1024x768 @ 75Hz Fresh-Rate
- 800x600 @ 75Hz Fresh-Rate

Bij alle Resoluties had ik alle settings op High + Hardware Shaders 2.0 + Decals en Shading, maar tervergeefs........ik snap hier niets van, weet iemand misschien wat ik kan doen? De rest van mijn spellen (+ mijn systeem) lopen/loopt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op 05 september 2004 @ 00:30:
Ik snap er niets van, ikke eindelijk blij dat ik die demo kan downloaden (Was gisteren en vandaag bezig met een Fres-Install van Windows), loopt ie voor geen meter. Zelfs niet op 800x600 :( Ik krijg ook het menu niet te zien, hij start het spel op en meteen begint ie met het laden van het level (Natuurlijk na dat EA-Logo filmpje en Intel reclame).

System Specs:

- ASUS P4G8X-Deluxe 2,66 Ghz @ 2,8 Ghz
- 1024 MB DRR-Ram geheugen (PC-2700)
- ATi-Radeon 9800 Pro. 128 MB, Catalyst 4.8 + Control Center.
- DirectX 9.0c

Ik heb geprobeerd het spel te spelen, onder de volgende resoluties:

- 1280x1024 @ 75Hz Fresh-Rate
- 1154x864 @ 75Hz Fresh-Rate
- 1024x768 @ 75Hz Fresh-Rate
- 800x600 @ 75Hz Fresh-Rate

Bij alle Resoluties had ik alle settings op High + Hardware Shaders 2.0 + Decals en Shading, maar tervergeefs........ik snap hier niets van, weet iemand misschien wat ik kan doen? De rest van mijn spellen (+ mijn systeem) lopen/loopt als een trein.
Ik heb een veel zwakker systeem (abit nf7 board met xp1700 en een geforce3) 512 mb pc2700 geheugen.
Bij mij draait ie niet helemaal perfect soms, vooral bij het begin van het level, maar bij een resolutie van 1024x768 @ 85Hz draait ie prima.

Dat je geen menu krijgt klopt en dat kan je ze ook niet kwalijk nemen bij een demo.
Dat zie je zo vaak bij een demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op 05 september 2004 @ 00:30:

System Specs:
...
Ik heb hetzelfde probleem, vol verwachting de demo gedownload en geinstalleerd en ik krijg het alleen op 640x480@low vloeiend op mijn scherm :o

Games als Far Cry en Doom 3 draaien prima op hoge resoluties en met 3dmark scores van 15000 in 2k1 en 6000 in 2k3 zou mijn pc vlot genoeg moeten zijn om deze demo fatsoenlijk te draaien.

Ik hoop dat er nog het e.e.a. geomptimaliseerd wordt want het ziet er veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Van pacificassault.nl
We hebben veel klachten gekregen over de ongelofelijke systeemeisen die de demo stelt aan je pc. Veel mensen hebben er problemen mee, en het is natuurlijk niet goed als zelfs mensen met een stevige pc moeilijkheden krijgen.

Daarom hebben we onderzoek gedaan en zijn op de volgende punten gekomen.

- De MOHPA Demo is alleen te spelen op een DirectX9 kaart met het liefst 128 MB geheugen erop!
- De MOHPA Demo is alleen goed te spelen op boven gemiddelde pc's. Uitzonderingen daargelaten.
- Na onderzoek is gebleken dat de Demo eisen veel hoger zijn dan die van de Full version die over 2 maanden komt. Geen paniek dus.

De requirements van de demo:

Windows XP
2.0+ GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon processor
512 MB RAM
ATI or Nvidia card with 128+ MB video memory
The Medal of Honor Pacific Assault™ High End Demo requires a DirectX 9 video card.

Deze zijn dus zeer pittig. De requirements van de full version over 2 maanden zullen stukken lager zijn:

Windows XP, Windows Me, Windows 2000, Windows 98
1.5 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon processor
512 MB RAM
ATI Radeon 8500 or Nvidia GeForce 3 with 64 MB video memory
DirectX 8.0 compatible sound card”

Demo's zijn altijd zwaarder dan de full, maar deze demo is extreem zwaar. In ieder geval wordt de full version stukken beter te hanteren voor lower-end pc's. Dat komt doordat de engine nog niet goed getest is op mindere pc's en videokaarten en de engine nog verder getweakt en getuned moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 22:22

Upke dupke

Oompa Loompa

Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 04:54:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, vol verwachting de demo gedownload en geinstalleerd en ik krijg het alleen op 640x480@low vloeiend op mijn scherm :o

Games als Far Cry en Doom 3 draaien prima op hoge resoluties en met 3dmark scores van 15000 in 2k1 en 6000 in 2k3 zou mijn pc vlot genoeg moeten zijn om deze demo fatsoenlijk te draaien.

Ik hoop dat er nog het e.e.a. geomptimaliseerd wordt want het ziet er veelbelovend uit.
Zelfde probleem hier. Erg vreemd. Het spel lijkt meer dan 1024 Mb aan ram te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:16

Pubbert

random gestoord

Ik vind het wel een leuke demo, ok, het is misschien scripted, linair, maar het geeft wel weer écht zo'n gevoel dat je er midden in zit, plus de game heeft gewoon goede graphics, zelfs zonder AA ziet het er nog erg strak uit, ook het geluid is top vind ik, en er zitten gelukkig ook wat physics in verwerkt, hoewel deze natuurlijk niet kunnen meten met de andere hedendaagse toppers, maar dit had MoHAA zelf ook niet, dus voor de fans zal dit in mijn ogen geen directe teleurstelling worden. Zeker niet als alle andere levels het hoge sfeer-nivo halen zoals in deze demo.

Welke engine is dit trouwens? Een compleet eigen engine? Hebben ze niet slecht gedaan dan :)

[ Voor 6% gewijzigd door Pubbert op 05-09-2004 11:58 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Erg toffe demo :). Uiteraard zijn er veel dingen scripted, maar dat drukt het plezier niet. Hij draait hier trouwens erg lekker op 1024x768x32 alles high (voor specs, zie sig). Dat had ik niet verwacht, omdat zoveel mensen met monstersystemen er problemen mee hebben.
Helaas zijn de ragdolls wat matig in dit spel. Met neerschieten van de ventjes vallen ze heel af en toe met ragdoll physics, maar meestal is het een standaard animatie.
Op het vliegveld lijkt het trouwens soms alsof je sommige vliegtuigen niet kan neerschieten :? Misschien horen ze weer bij een scripted sequence waardoor ze onkwetsbaar zijn.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Thund3r schreef op 05 september 2004 @ 11:56:

Welke engine is dit trouwens? Een compleet eigen engine? Hebben ze niet slecht gedaan dan :)
Ze maken gebruik van de Havok engine (dit stond trouwens ook in de TS), deze word onder andere ook gerbuikt in games zoals: Max Payne 2, Half-Life 2 en Vampire: Bloodlines

Helaas loopt ie bij mij, en bij meerdere mensen echt brak ondanks de systeem eisen.

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 05-09-2004 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op 05 september 2004 @ 13:15:
[...]

Ze maken gebruik van de Havok engine (dit stond trouwens ook in de TS), deze word onder andere ook gerbuikt in games zoals: Max Payne 2, Half-Life 2 en Vampire: Bloodlines

Helaas loopt ie bij mij, en bij meerdere mensen echt brak ondanks de systeem eisen.
havok engine is alleen voor de physics in spellen. volgens gebruiken ze voor de graphics wel een eigen engine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:14
Yonix schreef op 05 september 2004 @ 13:15:
[...]

Havok engine is alleen voor de physics ... verder weet ik niet welk engine ze gebruiken voor de graphics.

edit:
arnout109 was me voor :z

[ Voor 5% gewijzigd door Ikkuh84 op 05-09-2004 13:18 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe komt het dat ik zonder problem de max payne 2 havocs aan kan,maar dus niet deze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:01
Volgens mij een flink geupgraded Q3 engine. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upke dupke schreef op 05 september 2004 @ 11:19:
[...]

Zelfde probleem hier. Erg vreemd. Het spel lijkt meer dan 1024 Mb aan ram te gebruiken.
Idd, dat valt mij ook op. Als ik het spel afsluit en terug ga naar Windows dan moet de HDD behoorlijk hard werken om alles weer tevoorschijn te toveren, als je begrijpt wat ik bedoel. Met andere spellen heb ik hier totaal geen last van, zelf niet met Doom 3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo doet het hier hardstikke goed @1280/1024 85hz Vsync on, Hardware shaders 2.0, Decals on, Post-Processing effects on.

En loopt nog vloeiend, ik heb de demo nu 2 keer gespeeld en het mag van mij wel heel wat realistischer. Je loopt met die machinegun een groepje van 10 vijanden in schiet ze allemaal dood en nog heb je nauwelijks damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Sorry hoor, maar ik geloof er geen bal van, EA kennende gebeurt dat niet
Performance zal echt wel omhoog worden geschroeft, maar ik heb echt geen slecht systeem, en alle recommendation's (whatever) zit ik ver overheen, en dan nog moet ik in medium gaan draaien of in 800x600

[ Voor 32% gewijzigd door Bleet op 05-09-2004 16:35 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen, na de demo nog wat keer gespeeld te hebben, hij is toch wel erg goed weer hoor :)

Scripted of niet scripted, het is gewoon volop actie en net alsof je in een film zit..

Wordt gewoon weer topper denk ik, vooral met die pearl harbor missies enzo, in vliegtuigen, etc...

Worden mooie maanden met cod: united offensive en moh:pacific assault :)

--

Ik heb één probleem: ik kan em maar niet uitspelen.

Als ik die vliegtuigen uit de lucht haal, roepen ze opeens iets van 'mortars, low', en wordt ik steeds neergeschoten met kogels of bom..

Medic roepen is altijd te laat.. hoe doe ik dit stukje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 19:15

FlyEragon

Alien Monkeys

Dat is het einde 8)7 vet he .....dat had je niet gedacht ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de demo opzich wel aardig.
Vooral op het vliegveld.
In het dorp/bij de barakken was er niet veel aan.
Blijven staan, iedereen neermaaien en na een tijd om een verbandje vragen.
Scripted vind ik opzich niet erg, zolang het maar goed uitgewerkt is.
En ik denk dat ze nog het één en het ander moeten veranderen.
Die vliegtuigen neerchieten is wel leuk, maar wil niet lukken met je Tommygun.
Ze ontploffen wel mooi, maar het is wel erg makkelijk, hele tijd naar rechts kijken en om de zoveel tijd de paar nieuwe neerhalen, niks spanning en sensatie, ze komen allemaal van rechts. :|
De eerste keer dat je het speelt is het het leukst, dan weet je nog niet wat er gebeurd.
De tweede keer is saai, en de derde nog saaier.
Het klopt trouwens wel dat je op het laast word doodgeschoten terwijl je aan de AA machinegun zit.
Dat is het eind.
Je moet vlak daarvoor (zie je bij 'tab' of je het voltooid hebt) weg van je AAgun en dan zie je het leuke bericht 'to be continued' ofzo.

Mijn conclusie:
Mooie graphics.
Redelijke gameplay (gevolesmatig door scripted)
Geluid is ok!
Als EA nog wat poetst is het een erg leuke game denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff de call of duty demo had nog een cool eind met zon 'speechje' van de squad leader met mooi muziekje, dit had wel ff wat beter gemogen ;)

Maarja, een demo is een demo; het laat je een glimps zien van de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Zonde, ik krijg hem ook maar alleen werkende op een resolutie van 640x480, met alles op LOW en de extra opties uit (Ziet er dan niet echt geweldig uit) :( Het enigste wat ik tot nu toe mooi vond aan de demo is de muziek die je hoort tijdens het laden. Ik heb dus maar een paar seconden gespeeld.....spelen op die res. is niet echt mooi......
Maaruh, wie weet brengt EA misschien nog een Demo Patch uit of iets dergelijike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op 05 september 2004 @ 18:52:
Zonde, ik krijg hem ook maar alleen werkende op een resolutie van 640x480, met alles op LOW en de extra opties uit (Ziet er dan niet echt geweldig uit) :( Het enigste wat ik tot nu toe mooi vond aan de demo is de muziek die je hoort tijdens het laden. Ik heb dus maar een paar seconden gespeeld.....spelen op die res. is niet echt mooi......
Maaruh, wie weet brengt EA misschien nog een Demo Patch uit of iets dergelijike.
Eerlijk gezegd onbegrijpelijk :?
Ik heb namelijk een

p4p800 mobo
2.8 ghz 800 fsb
ati radeon 9700 pro
2x512 dual channel 400 mhz.

en ik draai het lekker met 1024x780@85hz, alles op high

Jij hebt bijna net zon snelle processor, een betere 3d kaart, evenveel mb ram(ook 400 mhz of niet?), en toch moet je op 640x480 draaien 8)7

Weet je zeker dat het niet aan je systeem kan liggen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 19:57:
[...]

Eerlijk gezegd onbegrijpelijk :?
Ik heb namelijk een

p4p800 mobo
2.8 ghz 800 fsb
ati radeon 9700 pro
2x512 dual channel 400 mhz.

en ik draai het lekker met 1024x780@85hz, alles op high

Jij hebt bijna net zon snelle processor, een betere 3d kaart, evenveel mb ram(ook 400 mhz of niet?), en toch moet je op 640x480 draaien 8)7

Weet je zeker dat het niet aan je systeem kan liggen?
Ik heb voordat ik de demo ging downloaden, nog een Fresh-Install van mijn systeem gedaan.
Ik snap er niets van.....maar ik weet alleen dat mijn geheugen in Dual-Channel draait, hoevel MHZ die produceren weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op 05 september 2004 @ 20:12:
[...]

Ik heb voordat ik de demo ging downloaden, nog een Fresh-Install van mijn systeem gedaan.
Ik snap er niets van.....maar ik weet alleen dat mijn geheugen in Dual-Channel draait, hoevel MHZ die produceren weet ik niet.
Heb je alle mobo drivers geinstalleerd? (heel belangrijk)

Bijv intel chipste update utility ( scheelt ontiechlijk veel), heb je laatste vidkaart drivers, directx9c enzo?

Anti aliasing en AF uit?

Draai anders is 3dmark01se, en geef je score..
Als hij daar voor je systeem erg laag is, ligt het niet aan de demo.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 21:07:
[...]

Heb je alle mobo drivers geinstalleerd? (heel belangrijk)

Nu wel ;)

Heb je laatste vidkaart drivers, directx9c enzo?

Had ik al voor het spel

Anti aliasing en AF uit?

Geprobeerd

Draai anders is 3dmark01se, en geef je score..
Als hij daar voor je systeem erg laag is, ligt het niet aan de demo.

Doom³ draait goed op mijn systeem, CS:Source ook, Far Cry ook. Dus.....
EDIT: EINDELIJK!!! Hij doet het, het waren dus de Mobo drivers die ik vergeten was te installeren :z Dank je Xenome.
Net heel ff gespeeld, draait lekker hier op 1280x1024 met alles op High plus Hardware Shader 2.0 + decals en dergelijke. Jippie :D

[ Voor 20% gewijzigd door Yonix op 05-09-2004 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:38

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 14:17:
hoe komt het dat ik zonder problem de max payne 2 havocs aan kan,maar dus niet deze ?
Misschien omdat dit een nieuwere (en dus zwaardere?) versie is van de Havoc engine?
Erkandude schreef op 05 september 2004 @ 17:57:
Dat is het einde 8)7 vet he .....dat had je niet gedacht ......
Nope, nadat je die vliegtuigen neerschiet is het pas het einde....duh?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-07 16:37

Sap

There is not enough space so..

Als je AI wil moet je Multiplayer spelen naar mijn inziens dan! Dit is waar ik het spel voor ga kopen net als waarvoor ik MOHAA had gekocht!

En het verbaasd me altijd weer dat mensen bij het minste gaan lopen 'zeiken'.

Het is een DEMO, met een zwaar afgebakend veld, waardoor de AI naar idee weinig ruimte krijgt om zich te ontwikkelen. En toch zie ik vaak andere acties van de Japanners en schuilen ze wel degelijk achter objecten.

MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 19:01
Meelobee schreef op 06 september 2004 @ 12:45:
[...]

Misschien omdat dit een nieuwere (en dus zwaardere?) versie is van de Havoc engine?
:X :X En hoe vaak moet er nog gezegt worden dat de Havok engine de physics engine is niet de grafische. Lees ingods naam een topic of weet waar je over praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:59
Albinoraptor schreef op 06 september 2004 @ 15:47:
[...]

:X :X En hoe vaak moet er nog gezegt worden dat de Havok engine de physics engine is niet de grafische. Lees ingods naam een topic of weet waar je over praat.
alsof physics geen performance nodig hebben ;)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:02

Karel V

Een simpele ziel

Dit level is missie 5, wat dus een heel level inhoudt. Tijdsduur is maximaal 10 minuten. Ik hoop maar dat er veel levels inzitten :|
Verder had ik nog iets vaags, ik had iedere Jap neergeschoten, maar blijkbaar moest er nog ergens eentje zijn, 5X keer het kamp op en neer gelopen, maar werkelijk geen Jap te bekennen. Daar bleef het niet bij, die deur waar je door moest bleef gesloten (missiedoel nog niet gehaald), maar je medestrijders rennen gewoon dwars door die deur heen alsof het niets is. Blijkbaar magische eigenschappen 8)7
Ook vind ik het neerschieten van die jachtvliegtuigen niet erg intens, bij Call of Duty komen ze echt op jou af, en moet je echt continu links<->rechts schieten, hier kun je gewoon duimendraaien, en zodra ze bommen gooien ga je weg :Z
Gelukkig ziet de omgeving er goed uit, en draaid hij nog best goed op een Ati Radeon 9000 2,71 GHz, 128 Mb videogeheugen, 512 Mb RAM. Resolutie 800x600 (75 Hz), Shader 1.1, settings medium, en alles aangevinkt.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:43

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Er is een mogelijkheid om via de console andere wapens te krijgen.

Linkje naar duitse site -> http://mohpa.justgamers.de/news.php?id=137

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:02

Karel V

Een simpele ziel

A new movie from Medal of Honor Pacific Assault is now available, offering seven minutes and a half of in-game footage from this this upcoming WWII FPS sequel in the works at EA Los Angeles. Thanks: GameSpot. The game will be available for PC in Fall 2004. Be sure to check out the E3 2004 trailer and grab the single-player demo.
Bron
Download
Het mag gezegd worden, de jungle ziet er goed uit. Wat een doolhof als je dat filmpje voor het eerst ziet. Anderzijds kun je niet kriskras door de jungle en zul je vaste routes moeten volgen die zich in een doolhof van paatjes en beekjes splitsen. Dus net als bij de demo is de route ongeveer vast. Maar hier kun je wel de paden kiezen.

[ Voor 38% gewijzigd door Karel V op 16-09-2004 21:22 ]

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Ik was al niet kapot van de demo maar nu hebben ze in ieder geval genoeg tijd om er nog wat aan te doen. Hij is uitgesteld naar 2005.

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Laatst online: 04-03 19:33
Damn! Dan had ik mn geld net zo goed een tijdje in mn zak kunnen houden.... Ik heb dit spel (Special Edition) vorige maand al gepreordered en betaald :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik vond de demo zwaar zuigen, dus wat mij betreft mogen ze het in 2006 uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Laatst online: 04-03 19:33
Ik zit op de homepage van MOH:PA te kijken en daar staat nog steeds: "In stores November 17th!" Dus ik vraag me nu toch af in hoeverre dit bericht klopt.....

Edit: EA heeft in een persbericht laten weten dat de Europese release gewoon op 12 november blijft staan.....

[ Voor 30% gewijzigd door ThaBuz op 20-10-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medal of Honor: Pacific Assault, het nieuwste deel in de reeks schietspellen gesitueerd in de Tweede Wereldoorlog van Electronic Arts, is gold. Dit houdt in dat het spel klaar is en zo snel mogelijk in de winkels zal verschijnen. Electronic Arts heeft namelijk haast met deze nieuwe titel, want het spel stond oorspronkelijk op dezelfde dag geplanned als Half-Life 2.

EA zette echter alle zeilen bij om ervoor te zorgen dat men nog ruim voor deze titel op de markt kon komen, en dat lijkt gelukt. In Amerika zal de Collector's Edition van Medal of Honor: Pacific Assault namelijk al op 2 november verschijnen, ruim twee weken eerder dan oorspronkelijk de bedoeling. De gewone editie verschijnt een week later, op 9 november. Of we in Europa ook kunnen rekenen op een vervroegde release, of dat EA het hier wel aandurft de concurrentie met Half-God aan te gaan, is nog niet bekend.
Bron:Gamers.nl

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Hoppa, goeie zaak.. Ik kon al bijna niet meer wachten.. :)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen vraag ik mij nu wel af of er nou geen MP demo meer komt :S
De release is over een weekje en ik heb de MP nog niet kunnen testen..
Ik ben blij dat ik geen pre-order heb gedaan.
Wil eerst maar eens jullie ervaringen met online spelen af gaan wachten :P
En ik zit bovendien niet te wachten op een slecht beveiligde mp, want bij Moh:aa spatten de wallhackers nog steeds van mijn scherm af.
En als je dan zegt dat je een cheater ziet wordt je compleet verrot gescholden door alles en iedereen vanwege "valse beschuldigingen"
Als er weer cheats in moh:pa mogelijk zijn hoef ik em niet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/moh/pacificassault/us/full/universal/topbar_subpage.jpg

multiplayer demo is uit ...
Gifu: The Real History
Gifu was the name of area held as a Japanese stronghold near the Matanikau River on the island of Guadalcanal, named by the Japanese after the Gifu Prefecture in Japan. The Japanese had constructed an elaborate, horseshoe-shaped trench system, comprised of over 40 bunkers and reinforced with logs along the slopes of Mount Austen.

The men of the combined US Marine Corps and Army Divisions, organized as the XIV Corps under General Alexander M. Patch, fought and died valiantly for 22 days to take over the Gifu stronghold and the hundreds of Japanese soldiers stationed inside. It finally fell to the Allies in the final days of December, 1942, and it was a significant step towards the Allied goal of secure the Matanikau River area, Henderson Field, and wiping out the Japanese forces stationed on Guadalcanal.

Key Features

Fight the enemy in the jungles of Guadalcanal as the Allies fight to overcome the Japanese stronghold of Gifu in the all new, objective Invader Mode.
Choose one of 4 Classes – Infantry, Corpsman, Combat Engineer, or Ammo Tech, and experience maximum team-oriented gameplay
Sample 6 of Medal of Honor Pacific Assault’s 15 authentic weapons, including the M1 Carbine, M55 Reising and Type 100 Sub Machine Guns, and the Model 44 Cavalry Carbine Rifle
Carry Portable Mortars and Lewis Portable Machine Guns into battle to strengthen the offensive
Compatible in 3 gametypes, Invader, Team Deathmatch, and Free For All
Support for up to 16 players (Full game supports up to 32 players)
Dedicated Server Launcher and Executible for Windows Included
http://www.eagames.com/of...itorial.jsp?src=downloads

http://www.3dgamers.com/news/more/1096480181/

http://www.worthplaying.com/article.php?sid=21095

http://www.gamershell.com/news/18242.html

:)

[ Voor 161% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de gamershell link works fine for me :)
/me wacht op de eerste ervaringen van mensen met een snelle download die hem al binnen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 00:28:
de gamershell link works fine for me :)
/me wacht op de eerste ervaringen van mensen met een snelle download die hem al binnen hebben :P
Ben hem nu ook aan het downloaden via FileFront.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allerlaagste settings op 1024x768 een fps van rond de 30 ofzo :/ en dan ziet het eruit alsof het een spel is van 5 jaar terug en dan nog zo'n crappy performance |:(

Dit zal niet mijn spel worden iig mede door de slecht geoptimaliseerde engine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dat had ik dus ook met dit spel het leek me een erg leuk spel todat ik het ging spelen. De performance is gewoon echt om te huilen imho. Ik heb geen slechte computer maar dit draait gewoon niet goed. Jammer want had het anders gewoon gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzz, hij draait wel goed bij mij opzich, maar op de 1 of andere manier heb ik (en een paar anderen met mij) een ping van 999 en op het zelfde moment hebben anderen in die server gewoon 60 ping ofzo.

Iets wat me wel meteen opviel was een punkbuster logotje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 07:44
Kan je MOH: Pacific Assault niet in PS 3.0 spelen?
Ik heb dus een Geforce 6800U maar ik kan alleen PS 2.0 kiezen...kon toch ook PS 3.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz, ik heb ook dat 999 ping probleem.
Service pack 2 misschien :?

Vaag. ik kan em nieteens fatsoenlijk spelen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anderzijds kun je niet kriskras door de jungle en zul je vaste routes moeten volgen die zich in een doolhof van paatjes en beekjes splitsen. Dus net als bij de demo is de route ongeveer vast.
En dit vind ik nou de grootste domper van het spel, maar dit geldt ook voor bijv CoD MP. Alles is afgebakend. :/ Ik ben een spel als Joint Ops gewend waarin je alle vrijheid hebt om te gaan en staan waar je wilt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 22:22
ik krijg artifacts in de multiplayer demo wat ik niet had in de singleplayer demo. ik heb een 9800pro. en als ik dan bijv. in het spel zelf op Esc druk dan kan ik de letters niet eens lezen en de textures in het spel zelf zitten ook op de verkeerde plaatsen... Is dit een driverprobleem? hitteprobleem? ligt het aan de MPdemo? mijn drivers zijn 4.11 van ati, zal het verholpen zijn met 4.10? hij is overigens niet overgeklokt.

[ Voor 15% gewijzigd door Jorn1986 op 31-10-2004 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn drivers zijn 4.11 van ati, ...
Je bedoelt 4.11beta (8.07b) neem ik aan?
Ik draai zelf met 4.10 en een X800XT, en ondervind geen enkel probleem, dus je zou 4.10 eens kunnen overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net dat Pcgamer UK pacific assault gereviewed hebben:

Medal of Honour: Pacific Assault- 83%

It's- Fun, big, stylish.

It's not- Original, chilly, a step forward.

----

Ze zullen wel veel meer verwachten van FPS spellen, sinds ze half-life 2 gespeeld en gereviewed hebben.. en misschien wel terecht.

Ik ga em ondanks de score toch proberen denk :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:02
Heb zojuist me pre-order gecancelled. Download wel eerst een minder legale versie om te kijken of het me geld waard is en mocht dat het geval zijn dan koop ik het alsnog. De mp demo viel me zwaar tegen, heeft voor mij teveel het gevoel van CoD, heb ik niet voor niks voor een krat bier geruild :)

[ Voor 28% gewijzigd door Paul Hewson op 31-10-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:36
Paul Hewson schreef op 31 oktober 2004 @ 17:06:
heeft voor mij teveel het gevoel van CoD, heb ik niet voor niks voor een krat bier geruild :)
Ik vond cod zelfs beter, tenminste als de multi zo word gaat het dik zuigen,
speeld absoluut ruk zo.

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indeed. MP speelt echt ***. Trage shit. Zelfs met een goede ping (ik had 50) speelt het gewoon ***.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drake schreef op 31 oktober 2004 @ 18:00:
[...]

Ik vond cod zelfs beter, tenminste als de multi zo word gaat het dik zuigen,
speeld absoluut ruk zo.
Cod is gewoon heel goed als je het mij vraagt.. wordt hier beetje neerbuigend gepraat maar daar ben ik en velen met mij het niet eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De engine is echt mega slecht. De video'tjes zagen er lekker uit, maar alles is in game toch wel vrij pixelig. Daarnaast haal ik met een 6800 videokaart gewoon lage framerates. Een resolutie boven de 1024x768 is in elk geval niet haalbaar. Het beste speel ik gewoon op 800x600. Beetje laag voor een kaart die net uit is, niet waar? Die engine is echt slecht. Als ze er niks aan doen ga ik deze game dan ook niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

never mind

[ Voor 89% gewijzigd door Bleet op 02-11-2004 21:48 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:27

Maxow

Hidden Sound System

En ondertussen is de directors edition gereleased en duurt het nog ongeveer een weekje voor de normale versie uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Wat is het verschil tussen deze 2 versies? Ik heb de Directors Versie hier al liggen. Straks ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
wat een ongelovelijke klote spel zeg. Het draait echt werkelijk voor geen meter en heb n ou niet bepaald een slecht system. Zelfs op medium en decals uit draait het niet.

PS: ik bedoel met klote spel dat het niet goed draait. Ik heb hem idd ook op 800x600 draaien en alles op medium. Daarbij moet ik de nvdia drivers op high performance zetten en dan loopt het wel soepel. Beetje jammer vind ik

Ok ik speel nu op 800x600 alles op high en dat werkt gewoon goed verder geen frame drops of wat dan ook :) Verder vind ik het wel een ervaring om te spelen vind het tot nu toe erg leuk en erg mooi gedaan allemaal. Ze hadden alleen die engine wat beter mogen maken.

[ Voor 68% gewijzigd door WeAreLegion op 06-11-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 22:50

Copyman

Dode muis

Heb ook een bugje ontdekt in Multiplayer, als je op een metalen voorwerp schiet, hoor je een matalen afkets geluid. Als je dan in de lucht schiet, hoorje ook telkens dat afkets geluid van metaal weer. Als je dan bijvoorbeeld op een boom schiet (hout) en schiet daarna de lucht in, hoor je het kets geluid van hout, zelfde geldt voor grond, water etc. :P

Singleplayer heb ik het nog niet geprobeerd.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 19:27

Maxow

Hidden Sound System

PcManiaxx schreef op 06 november 2004 @ 18:10:
Wat is het verschil tussen deze 2 versies? Ik heb de Directors Versie hier al liggen. Straks ff checken.
De directors edition heeft er nog allerlei interviews op staan en andere filmpjes enzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:56

scorpie

Supra Addict

Wel weer super vaag dat ze het spel half vertaald hebben :?
Sommige schermteksten zijn Nederlands, andere (menu) teksten zijn weer Engels.
Ik bedoel, als je vertaalt, vertaal dan goed ofzo... Maargoed, ik heb er geen last van, ik speel het lekker op 'realistic', dan zie je geen HUD meer :Y)

edit:
hmm HUD's en crosshairs kon je gewoon allemaal aanzetten in de options :)

[ Voor 15% gewijzigd door scorpie op 06-11-2004 19:59 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 11:36

Steffy

Ayreonaut

Nou ff, gespeeld maar ben er niet echt weg van, tenminste niet zoals bij MOHAA, het is wel een goeie game, ook erg vermakelijk, ziet er goed uit, dat het niet lekker draait ligt of je pc of aan je ogen want het draait prima bij mij en mijn systeem is zeker weten niet 1 van de jongsten meer. Het is spannend, het speelt lekker, iets te snel misschien maar het steekt allemaal wel goed in elkaar maar het is het net niet, ik denk dat het aan het feit ligt dat het tegen de jappen is en niet tegen de duitsers, het gevoel is er gewoon niet zoals bij mohaa waar je omaha beach oprende, de sfeer is gewoon net niet wat ik er van had verwacht. Toch zeker weten een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:27

R-B

Blokkert

lol heb net ff gespeeld.. wel een goede game opzich :D

draait soepel op 1152*864 met alle settings op hoogst.. geen AA en FSAA

:D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 18-09 10:16
leuk spel idd :). net maar even geinstalleerd. Draait gewoon goed op 1024*768 alles op high en aa 4x.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/w.voortman/naamloos.JPG

Bootcamp! :9

pic is van de full game btw, die gister uit is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draait gewoon goed op 1024*768 alles op high en aa 4x.
Bespaar je de moeite van aa, want dat werkt niet in dit spel. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, wat je ook zet, helaas geen aa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:54

Coldcat

HODL

Ik vind het wel een leuke game. Alleen op mijn pc ziet het er niet uit en moet ik alles op laag zetten. Dat maakt het een stuk minder leuk. Als ik het normaal kon draaien op 800*600 had ik het spel zeker gekocht.

De sfeer is idd minder dan bij MOHAA. Komt door de Jappen ipv de Duitsers. Duitsers afknallen is altijd leuker :P

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:47

GG85

.......

Iemand enig idee wat de optie "Overdruk" betekent? Ik zie geen verschil.

(Achterlijke nederlandse vertaling ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, hier wat screenies uit de Multiplayer. Ik moet zeggen dat ik zéér onder de indruk ben van de belichting/shaders in deze game, echt helemaal top. :P 8)

(1280x1024, resized naar 800x600. Ati X800XT, alles max.)

Afbeeldingslocatie: http://www.henno.dutchweb.nl/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.henno.dutchweb.nl/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.henno.dutchweb.nl/2.5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.henno.dutchweb.nl/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.henno.dutchweb.nl/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.henno.dutchweb.nl/5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Op zicht draait het bij mij ook wel soepel, alleen de muis reageert verschrikkelijk traag :S
(AMD XP2600 - R9800Pro - 1024MB RAM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo apple die screenies zien er idd mooi uit :) maar goed je heb natuurlijk ok wel een erg nieuwe videokaart :) bij mij ziet het er lange na niet zo uit. Verder vindi k het spel wel leuk geen mohaa zoals het was maar wel erg leuk om te doen nog steeds :). Het word alleen tijd voor een nieuwe pc / videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Laatst online: 20:37

Bjk

Ter vergelijking wat screens op 1024*768*32bits, alles op medium. (Kijk in signature voor specs). Dit is in singleplayer waar ik vloeiend kan spelen. (Multiplayer niet geprobeerd)

Afbeeldingslocatie: http://www.halflife-2.nl/plaatjes/mohpa/shot00001.gif
Jappen op pearl, wazige beeld komt als je langer met de gun schiet.

Afbeeldingslocatie: http://www.halflife-2.nl/plaatjes/mohpa/shot00012.gif
Shot vanaf de boot ook weer in pearl.

Afbeeldingslocatie: http://www.halflife-2.nl/plaatjes/mohpa/shot00034.gif
And another one.

Afbeeldingslocatie: http://www.halflife-2.nl/plaatjes/mohpa/shot00045.gif
Uitzicht vanaf das boot.

Afbeeldingslocatie: http://www.halflife-2.nl/plaatjes/mohpa/shot00056.gif
Anti-air

Afbeeldingslocatie: http://www.halflife-2.nl/plaatjes/mohpa/shot00067.gif
In and out action (yeah right)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 19:50
Misschien een beetje offtopic:
heb een amd 2600, 512 mb geheugen en een geforce 6800 le. Is het nu slimmer om de resolutie op 1280 bij 1024 en de andere instellingen wat lager te zetten, of juist op 1024 bij 768 en de rest van de instellingen wat hoger. Allebei trekt m'n pc het namelijk niet helemaal meer. (heb een 19'' tft, dus met een standaard resolutie van 1280 bij 1024, maar op zich ziet 1024 bij 768 er ook niet verkeerd uit)

[ Voor 7% gewijzigd door Brammel op 07-11-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG85 schreef op 07 november 2004 @ 11:18:
Iemand enig idee wat de optie "Overdruk" betekent? Ik zie geen verschil.

(Achterlijke nederlandse vertaling ook)
In de Engelse versie zie ik i.p.v. "overdruk" "decals" staan. Zover ik weet houdt dat in dat je kogelgaten ziet zitten als je ergens op schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een:

AMD Athlon(TM) XP1800+ 1.5GHz
RADEON 9800 PRO (CATALYST Windows XP 4.9 drivers)

En daar draait ie erg soepel, ik speel op 1024 en alles op high. Dus ik weet niet waarom sommige problemen hebben met MoH:PA.

Spel is tevens wel erg mooi gemaakt, vooral bootcamp geeft een leuke sfeer... Meer verhaal dus in CoD. Maar je moet steeds veel laden, je loopt 10 meter en dan ga je naar de volgende level.
CoD vindt ik nog steeds beter, heeft een veel beter sfeer. Maar dit is zeker een leuk spel... tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 20:10

Bezulba

Formerly known as Eendje

aarghh ik zit mezelf hier een partij op te vreten... wat een vreselijk irritant KLOTE lvl zit ik nu in zeg... holy crap... kziet hier op een vliegveldje in de middle of nowwhere en er vliegen 600000 zero's rond, vind m'n commander het nodig dat ik met m'n vriendjes "eventjes" een AA positie weer terugneem.. zo gezegt zo gedaan... mogen we daarna fijn zero's gaan schieten, om onze hangers te redden... maar wat ik ook doe, hoeveel zero's ik ook neerschiet, ik heb blijkbaar altijd de verkeerde te pakken, want die hangers gaan eraan... en 2 min later lig ik ook dood neer

bah

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Ik heb de demo gespeeld, maar het loopt echt niet lekker op mijn XP2600+ - Ati 9700 (non pro) - 512MB. Resolutie laag staan en verder alles op medium en dan nog. Echt bagger. Scheelt me wel weer geld, want dit spel kan ik gerust overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan. Ik speel de Dir. Edition in Realistic mode. Aardig spel, alleen die laadtijden...jezus. Zelfs een Quick Load duurt minimaal 30 seconden. En in Realistic mode moet je vaak, heel vaak herladen. Iemand trouwens een tip voor me wat de hidden objectives op het Makin Atoll zijn? De map heb ik al. De andere, geen flauw idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 20:10

Bezulba

Formerly known as Eendje

uch ik ben er voorbij.... gewoon goed kijken waar de zero's vandaan komen die de hangers aanvallen

dan is het best simpel eigenlijk :)

en natuurlijk is het volgende lvl 20x moeilijker :(

[ Voor 19% gewijzigd door Bezulba op 08-11-2004 00:37 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 18:33
Vanochtend even geprobeerd. 1280*960, 32 bits en alles high. Ging soepel. Ziet er grafisch wel mooi uit maar vindt dit soort spellen toch meer voor singleplayer. Liep voor CoD ook niet warm voor mplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 11:36

Steffy

Ayreonaut

Zo klaar, dit was het wel were, 13 uur over gedaan en uitgespeeld, ik vind dit werkelijk waardeloos, net als COD veel te kort, dat je hier €50 voor moet neertellen, oplichters, je bent in 1943 en dan stopt het al, dat wordt weer een stuk of 30 addons net als bij de vorige, belachelijk dit, wel leuke game maar niet meer dan een weekeindje dan is het over, ik was zaterdag avond pas klaar met je weet wel wat en nu al uitgespeeld, beetje zonde dat het kort is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:12

Hu9o

Schokkend

is dit spel alleen maar op dvd te krijgen? Of komt hij ook op cd? Want alle iso's die ik zie zijn 4g groot.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Is het iemand gelukt om fsaa werkend te krijgen in deze game :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 18:33
Klopt, is DVD uitvoering only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:16

Pubbert

random gestoord

Schumi4ever schreef op 08 november 2004 @ 15:48:
Vraag ik me ook af, in de demo werkte het iig niet, en nu heb ik het gevoel dat ik mijn X800 niet volledig benut 8)7

Hoop dat ze iig met een patch komen.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schumi4ever schreef op 08 november 2004 @ 15:48:
Verklaring van EA:

It is our post FX that are the reason we do not support FSAA. The hardware that does Post FX is the same hardware that would do FSAA. It is, unfortunately, not possible to do both without a gigantic framerate hit.
Zo klaar, dit was het wel were, 13 uur over gedaan en uitgespeeld, ik vind dit werkelijk waardeloos, net als COD veel te kort, dat je hier €50 voor moet neertellen, oplichters
Er is toch ook nog een multiplayer die je nog vele uurtjes vermaak kan geven? :P Persoonlijk vind ik de multiplayer een erg leuke gameplay hebben, en er zitten grafisch werkelijk schitterende velden tussen, zie m'n screenshots bovenaan deze pagina. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 18:40
T ziet er wel aardig uit, en loopt ook wel lekker (amd64-3000/512mb/9800pro)
Alleen wordt ik gek van dat laden. Speel je 5 min, weer laden...5 min spelen..laden. En das toch rustig een 30-60 sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 19:40

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Is het iemand gelukt om de refreshrate van de monitor hoger te krijgen krijg maar max 85hrz ingesteld, terwijl op 1024x768x32 me CRT 120hrz trekt...

In BFV viel dit simpel door een 0 in een 1 te wijzigen, aan te passen....

Iemand een oplossing!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
Ik heb het spel sinds gisteren op dvd (illegaal)
eerste indrukken:
wat een geweldige sfeer zeg, ik heb elke keer met verbazing zitten kijken wat er op mijn scherm getoverd wordt, helaas kan mijn fx5900 ultra het niet helemaal trekken in PS 2.0 :(
Ik zou hier bijna een nieuwe videokaart voor willen gaan halen, maar daar heb ik toch nog even vanaf gezien wegens een totale pc upgrade begin volgend jaar

Dit spel moet ik gewoon kopen want ik vind dat de makers echt een topprestatie hebben neergezet, de muziek is ook iets om niet te vergeten en wat dacht je van de gelaats uitdrukkingen, allemaal tip top in orde.
wat ook leuk is dat er soms wat humor in zit zoals bij de training dat je teammate zo'n oefenpop kapot slaat :) of de medic-training als een ventje moet laten zien dat hij gewond is :D maarja er zullen vast nog wel meer humoristische dingen in zitten.

op dit moment ben ik bij zo'n japans kampf 8) maar wat ik daarvoor al allemaal gezien heb _/-\o_
dat water, zooo mooi en dan die mooie bergen op de achtergrond echt gaaf man
eigenlijk zou hier een benchmark van moeten komen :P

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
Rein_stein schreef op 10 november 2004 @ 10:14:
T ziet er wel aardig uit, en loopt ook wel lekker (amd64-3000/512mb/9800pro)
Alleen wordt ik gek van dat laden. Speel je 5 min, weer laden...5 min spelen..laden. En das toch rustig een 30-60 sec
moet je ook 2 raptors in raid0 nemen joh :P

nee maar er wordt idd wel veel geladen maar het stoord me niet zo hoor

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Verwijderd

Iedereen die de multiplayer(demo) heeft gespeeld kent de (mouse)lag die wel eens optreedt. :/ Wel, er is een patch onderweg, de beta-testers zijn zéér positief. :*)

http://www.modtheater.com...bfed64b41c&threadid=21084

En hier wat MoHPA (multiplayer) filmpjes:

http://media.pc.gamespy.c...989/vids_1.html?fromint=1

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 15:42 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste