These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Nee, volledige game met een aantal extra's.Hasib schreef op 11 november 2004 @ 17:07:
Ik zag ergens een directors versie staan van 4gb, is dit een beta ofzo?
Heb nog wel andere vraag en weet niet of dat hier mag maar toch> me videokaart is 2 dagen terug overleden en nou wil ik op hcc dagen een nieuwe halen. Ik zat te denken aan een 6800GT 256mb is dat beetje goed met mijn huidge system of denk je dat me system een bottleneck vormt? 3,06ghz 533, 1GB ddr33. Ik zou het werkelijk niet weten.
Verwijderd
de ati kaarten (9800 xt en lager) presteren hier wat beter omdat zij beter op pixel shader 2.0 waren voorbereid
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
gast..je brengt me op een ideejoostve schreef op 11 november 2004 @ 12:57:
[...]
moet je ook 2 raptors in raid0 nemen joh![]()
nee maar er wordt idd wel veel geladen maar het stoord me niet zo hoor
* Rein_stein gaat maar weer sparen
Verwijderd

Specs: ASUS A7N8X-E Deluxe, AMD XP 2800+, 1024MB DDR400, Radeon 9800XT
Verwijderd
Als je even een stuk of 15 berichtjes terug scrollt dan lees je waarom FSAA niet werkt.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 16:03 ]
Verwijderd
Verwijderd
MP demo kent wel wat lag issue's op sommige servers, hier is een patch voor onderweg.
En daarom wacht ik rustig de patch af voodat ik er ook maar over nadenk het spel aan te schaffen want de demo viel me zwaar tegen juist vanwege dat. Vind het spel wel over 6 maanden in de budgetbakVerwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 17:36:
Nee, maar ik zou zeggen download de MP demo, dan ga je zeker het origineel kopen.![]()
MP demo kent wel wat lag issue's op sommige servers, hier is een patch voor onderweg.
het is echt een heel mooi spel alleen vind ik sommige missies wat te langdradig
Verwijderd
Verwijderd
Het verhaal is perfect en je wordt er ingezogen alsof je er echt bent, de graphics zijn van de bovenste plank en de sfeer is bijna in geen enkel ander spel zo goed te proeven, het is bijna CoD. Ik geniet al een aantal dagen van het spel en vind dat het in elke FPS gamer`s collectie hoort te zitten. HEEEEEEL misschien kan dit spel me eindelijk van CoD verlossen
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
MoH is een goed spel, maar een beetje kort. En zeker niet beter dan CoD. CoD had meer sfeer. Maar MoH is zeker geen slecht spel, maar als je Half-Life 2 nog niet hebt dan zou ik die kopen die is er goed. Zoek je een tweede wereld oorlog achtige spel dan zou ik CoD en de expansion pack kopen. Heb je deze spellen al, dan is zou ik MoH kopen, maar misschien is het eerst beter om de demo te proberen.Chester schreef op donderdag 18 november 2004 @ 22:46:
Even snel een vraagje, kga morgen een paar games halen, maar twijfel dus nog over MoH. Is dit een goed spel? Zou ik em wel kopen?
SP vond ik uitermate irritant dat ik er een week over gedaan heb om het uit te spelen terwijl het in een avondje kan. Het speelt stukken beter dan men of valor in ieder geval, maar het is wel weer erg liniair. squads die je altijd naar voren kan sturen zonder dat ze echt doodgaan enz, teammates die altijd de goede dekkingspunten bezet houden of net voor je gaan staan als je een japanner probeert te snipen of nog leuker als je een granaat gooit en een teammaat net naar voren rent en de granaat terug stuiterd op hem.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 22:44:
Het is ongelooflijk dat zon mooi spel, zo weinig aandacht geniet hier op GoT.
Het verhaal is perfect en je wordt er ingezogen alsof je er echt bent, de graphics zijn van de bovenste plank en de sfeer is bijna in geen enkel ander spel zo goed te proeven, het is bijna CoD. Ik geniet al een aantal dagen van het spel en vind dat het in elke FPS gamer`s collectie hoort te zitten. HEEEEEEL misschien kan dit spel me eindelijk van CoD verlossenniet dat ik dat wil eigenlijk, CoD nog steeds een van de betere MP.
spawnende vijanden, gelukkig niet zoveel als in men of valor.
het lijkt alsof de ai verder kan zien dan de viewdistance, uitermate irritant als je snipers wilt neerschieten. na een bepaalde afstand kan je ze pas zien en terwijl je het platform waar ze op stonden je al eerder kon zien, nogal dom want je denkt dan dat er niemand op staat en loopt vrolijk verder. al loop je terug naar cover dan kan de ai jou wel zien en jij dus de sniper niet.
zijn van die dingen die het voor mij net niet een goed spel maakt.
MP heb ik even geprobeerd alleen voelde het wel heel traag aan vergeleken met COD. kan er verder niet veel over zeggen want ik heb het nog niet veel gespeeld.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
http://www.eagames.com/of...assault/us/downloads.jsp#
This patch contains the following fixes:
1. Mouse and Input Lag (single and multiplayer)
2. Dedicated Server CPU Utilization (multiplayer)
3. 999 Ping Bug (multiplayer)
4. Spawn Code Server Hitching (multiplayer)
5. Miscellaneous Single Player Bug Fixes
Wat betreft een eventuele patch voor de multiplayer demo nog geen nieuws, maar er is een geheel nieuwe mp demo onderweg met een nieuwe map erbij.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 18:13 ]
Verwijderd
ik heb de multiplayer demo en daar zegt de patch dat het spel niet op mn pc staat. wat nou weer? of zou het alleen werken bij volledige games?Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:12:
De patch is uit!![]()
This patch contains the following fixes:
1. Mouse and Input Lag (single and multiplayer)
2. Dedicated Server CPU Utilization (multiplayer)
3. 999 Ping Bug (multiplayer)
4. Spawn Code Server Hitching (multiplayer)
5. Miscellaneous Single Player Bug Fixes
Wat betreft een eventuele patch voor de multiplayer demo nog geen nieuws, maar er is een geheel nieuwe mp demo onderweg met een nieuwe map erbij.
Verwijderd
Patch is voor het volledige spel jongeVerwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:49:
[...]
ik heb de multiplayer demo en daar zegt de patch dat het spel niet op mn pc staat. wat nou weer? of zou het alleen werken bij volledige games?
Verwijderd
mogen ze dr dan wel ff bij zeggen, want als ik de demo opstart zegt het spel uit zichzelf dat er een patch beschikbaar is. dan moet die demo dat niet zeggenVerwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 23:32:
[...]
Patch is voor het volledige spel jonge
maar ik ga het volledige spel toch kopen vind hem wel cool
Verwijderd
Ik heb 'm al gepre-ordered. Gister bericht dat ie verzonden was. Kon, lijkt me, toch wel wat eerder verzonden worden.Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:38:
[...]
mogen ze dr dan wel ff bij zeggen, want als ik de demo opstart zegt het spel uit zichzelf dat er een patch beschikbaar is. dan moet die demo dat niet zeggen
maar ik ga het volledige spel toch kopen vind hem wel cool
Verwijderd
-physics is nauwlijks iets van te merken
-gameengine loopt gewoon brak (PIV / Radeon 9800 Pro / gig Ram)
-levels zijn helemaal niet "wijds" zoals gelooft...er zijn gewoon muren van groen.
-levels zijn allemaal hetzelfde..jungle...jungle..jungle...ZzZz.
-A.I. is gewoon slecht...gasten lopen zomaar vooruit etc of lopen in de weg.
Verwijderd
eigen schuld dikke bult. mn moeder zegt altijd: verwacht niet te veel anders zal de kans groter zijn dat het tegen valt....;)Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 01:57:
Ik vind hem zwaar tegenvallen...terwijl ik zo veel had verwacht van dit spel!
-physics is nauwlijks iets van te merken
-gameengine loopt gewoon brak (PIV / Radeon 9800 Pro / gig Ram)
-levels zijn helemaal niet "wijds" zoals gelooft...er zijn gewoon muren van groen.
-levels zijn allemaal hetzelfde..jungle...jungle..jungle...ZzZz.
-A.I. is gewoon slecht...gasten lopen zomaar vooruit etc of lopen in de weg.
maar er zijn wat gekke dingetjes in het spel, mar dat heeft elk spel toch?......in het echt lopen soldaten ook in de weg dus best wel realistisch haha en elke spel boundary heeft een muur of iets dergelijks toch? ik vond bij microsoft motocross madness het wel lache als je buiten het spel boundary kwam: dan wordt je naar het midden van het spel gelanceerd! echt lachuh.
?
Verwijderd
Mijn specs:
Pentium 4 550 @ 3,4 GHz
512 MB DDR-400 RAM
Geforce 6610 XL 128 MB
Ik heb Directx9.0c en ForceWare 66.93.
Iemand een idee?
[ Voor 7% gewijzigd door GoodspeeD op 23-11-2004 08:49 ]
Verwijderd
wat nou laat maar
Als hij 50 euro betaalt voor een spel (er van uitgaande dat hij hem legaal heeft) en hij draait kut op een goede pc, dan is dat heel vervelend.....
<ontopic>
Ik ben hem nou aana het installe op een minder systeem, post zo wel ff hoe hij bij mij loopt
meer van het zelfde en de japanse vliegtuigen vliegen soms mooi door de muren heen
en op het dek van zon groot schip lopen die mannetjes maar wat dom
Installeerd de patch eens. Die verhelpt het als het goed is. Patch 1.1 gaat het omGoodspeeD schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:47:
Hmmz. Installeerde MOHPA op m'n nieuwe systeempje waar zelfs HL2 super opdraait. Had ik extreme mouselag op 1024x768. Details op medium gezet: mouselag bleef. Zie ik dat er een patch uit is die de mouselag moet fixen, maar nee hoor. Mouselag is wel iets minder geworden, maar nog steeds teveel om fatsoenlijk te gamen. Is dit MOHPA of is m'n systeem te traag om MOHPA op 1024x768 en alles high te draaien. Heb de detail ook op medium gezet, maar probleem blijft.
Mijn specs:
Pentium 4 550 @ 3,4 GHz
512 MB DDR-400 RAM
Geforce 6610 XL 128 MB
Iemand een idee?
Wow...dit spel zuigt me veel meer in het verhaal als HL2...ik ben bij de scene dat de haven massaal wordt aangevallen,maar wat een geweldig "WOW" effect zeg.
Ook dit heb ik niet zo gevoeld bij HL2...
Als mijn gevoel zo blijft voor de rest van het spel ga ik hem zeker kopen..
Ik vind het voor de korte duur dat ik hem gespeeld heb super goed...hopenlijk blijft dit gevoel zo
idd ik snap ook niet wat mensen nou slecht aan het spel vinden, in de pcgameplay krijgt het een score van 79melly schreef op zondag 28 november 2004 @ 11:41:
ppfff...niets van dit spel verwacht...en eigenlijk zomaar gedownd..
Wow...dit spel zuigt me veel meer in het verhaal als HL2...ik ben bij de scene dat de haven massaal wordt aangevallen,maar wat een geweldig "WOW" effect zeg.
Ook dit heb ik niet zo gevoeld bij HL2...
Als mijn gevoel zo blijft voor de rest van het spel ga ik hem zeker kopen..
Ik vind het voor de korte duur dat ik hem gespeeld heb super goed...hopenlijk blijft dit gevoel zo

ik heb er geen moment last van gehad, en heb ontzettend veel plezier gehad aan dit spel.
de enige nadelen die ik kon vinden waren:
- Te veel jungle, op een gegeven moment wil je wel weer eens een andere omgeving.
- De besturing van het vliegtuig, dat is echt verschrikkelijk.
- Vliegtuigen die exploderen als je er wat op schiet, beetje nep
- weinig mp maps
positive kanten:
- Ik vind het medic systeem wel erg leuk gedaan.
- Vooral de eerste levels zijn heel erg spectaculair.
- Erg mooie graphics.
- Je hebt echt het gevoel van een team.
nouja het is alweer enkele weken geleden dat ik hem heb uitgespeeld anders had ik wel wat meer kunnen vertellen
Had ik al gedaan. Stond ook in m'n post.WeAreLegion schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:48:
[...]
Installeerd de patch eens. Die verhelpt het als het goed is. Patch 1.1 gaat het om
De laatste FPS games voor mij waren FarCry, Doom3 en Half Life2. Nu vrees ik dat zo'n game alleen maar tegen kan vallen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Klopt MX440 is een directx7 kaartje en deze wordt niet ondersteunt.Rexomnium schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:52:
Klopt het dat je dit spel niet kunt spelen met een Geforce 4 MX 440 64 MB videokaart? Ik krijg de melding dat je een DirectX8.1 kaart nodig hebt.
Verwijderd
Hardware shaders al eens op 1.1 gezet i.p.v 2.0?GoodspeeD schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:47:
Hmmz. Installeerde MOHPA op m'n nieuwe systeempje waar zelfs HL2 super opdraait. Had ik extreme mouselag op 1024x768. Details op medium gezet: mouselag bleef. Zie ik dat er een patch uit is die de mouselag moet fixen, maar nee hoor. Mouselag is wel iets minder geworden, maar nog steeds teveel om fatsoenlijk te gamen. Is dit MOHPA of is m'n systeem te traag om MOHPA op 1024x768 en alles high te draaien. Heb de detail ook op medium gezet, maar probleem blijft.
Mijn specs:
Pentium 4 550 @ 3,4 GHz
512 MB DDR-400 RAM
Geforce 6610 XL 128 MB
Iemand een idee?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 06:02 ]
Na het afsluiten van het spel is ligt mijn verbinding plat, ook die naar de andere pc's in het netwerk, zelfs die naar de router werkt dan niet meer
na de router ff spanningsloos gemaakt te hebben werkt alles weer .
[ Voor 7% gewijzigd door fazertje op 22-12-2004 20:48 ]
Verwijderd

http://www.eagames.com/of...cassault/us/downloads.jspThis second multiplayer demo contains the map from the first multiplayer demo, Gifu, and now includes an all-new multiplayer map, Corregidor, that you won’t even find in the retail version of the game!
Ik heb 'm even gespeeld en 't verschil met demo1 is dag en nacht, smooth as silk, geen lag meer.
Nog meer goed nieuws; FSAA kan nu (via de console ~) aangezet worden!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 07:30 ]
Wat voor een wapen is dat?
Is die wapen ook te gebruiken in multiplayer?
Heeft iemand er een pic van?
Thy will see the light...
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Verwijderd
Maar waarom zo weinig respons over de laatste nieuwe MP demo?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 08:51 ]
Zou je me ff de howto willen vertellen hoe ik de fsaa enable in deze 2e mp demo!?
Is er een al een datum bekend dat die update2 komt, waarmee in de full game de FSAA ook weer geactiveerd kan worden!?
Zit een vivo@x800 XT PE en dan vind ik FSAA toch wel een must, dan ga ik em weer eens tjekken.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
Je moet even een game joinen of zelf een servertje opstarten, vervolgens open je de console (~) en tik dansain onez schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:45:
Zou je me ff de howto willen vertellen hoe ik de fsaa enable in deze 2e mp demo!?
r_multisample_quality x
(x = 2, 4, etc.)
Druk dan op enter, sluit de console af (~) en vervolgens game helemaal afsluiten en dan weer opnieuw opstarten. FSAA werkt nu. Je hoeft dit maar eenmalig te doen, in het vervolg werkt FSAA altijd. (er is dus geen config file waar je dit in kunt doen, bovenstaande manier is de enige mogelijkheid.)
Geen exacte datum nog, de verwachting is binnen nu en 10 dagen.Is er een al een datum bekend dat die update2 komt, waarmee in de full game de FSAA ook weer geactiveerd kan worden!?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 16:53 ]
is U de appel die met Humus discussierde op rage3d forum over die shaderfix quality in mapovers in D³?!
Grappig, zat toen met me 9800pro
Nu loopt de mpdemo van MOHPA perfect op alles high/highest en op 1600x1200, nu had ik via Cat driver settings en 4x AA en 8x AF standaard aanstaan, en de game leek me er al beter uit te zien, maarja speelde de full game eerder op een gemodde 6800le en liep bagger op 1024 vol open (en dus zonder fsaa)
Hoe stel ik me Cat Driver in, met af geforceerd, en aa app.controled of em daar ook bv op 4 te zetten nadat ik dit ook in de game heb enabled?
Speel eigenlijk enkel bf42/vietnam en moet daarvoor me AGP aperture size in bios zo min. mogelijk houden, doet dat wat hier in deze game (als ik em bv op max 256mb zet), of is dit te verwaarlozen (staat nu dus ingesteld op 4mb
En valt er ook een fps rate in beeld te brengen via een console command, gameplay is vrij traag, maar ben benieuwd of ie op max instellingen evengoed redelijke fps eruit tuft
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
Yes, i can remember that.sain onez schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:24:
is U de appel die met Humus discussierde op rage3d forum over die shaderfix quality in mapovers in D³?!
AA instellen in het Ati CP heeft geen uitwerking op MoHPA, dus je kunt dit gewoon op de stand laten staan zoals je zelf wilt.Hoe stel ik me Cat Driver in, met af geforceerd, en aa app.controled of em daar ook bv op 4 te zetten nadat ik dit ook in de game heb enabled?
128Mb is een goede overall setting.Speel eigenlijk enkel bf42/vietnam en moet daarvoor me AGP aperture size in bios zo min. mogelijk houden, doet dat wat hier in deze game (als ik em bv op max 256mb zet), of is dit te verwaarlozen (staat nu dus ingesteld op 4mb)
console command isEn valt er ook een fps rate in beeld te brengen via een console command, gameplay is vrij traag, maar ben benieuwd of ie op max instellingen evengoed redelijke fps eruit tuft!?
fps 1
(weer uitzetten is 'fps 0')
Ik heb diverse MoHPA benchmarks gezien, de X800XT(PE) is met kop en schouders de snelste kaart in MoHPA (op de nieuwe X850 na dan maar dit scheelt weinig), maar waarschijnlijk is 1600x1200/4xAA te hoog gegrepen, zelfs voor deze kaart. Ik denk dat je naar 2xAA terug moet. Maar probeer het uit zou ik zeggen.
Ik speel zelf (met mijn Pro@XTPE) op 1280x1024, 4xAA/16xAF en dit speelt perfect. Fps tijdens online gamen is tussen de 35/90. (1600 res kan ik niet uitproberen omdat mijn lcd deze res niet ondersteund)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 02:43 ]
is de kaart van terranghost en ben er erg tevreden over
ps online veel servers, voor de mp2 demo enkel 1 server in europe en die is niet toegankelijk

en min 160 ping vind ik ook niet echt bevordelijk, heb je em origineel, en is daar het wat drukker of valt dat in europa ook tegen!?
[ Voor 27% gewijzigd door SAiN ONeZ op 11-01-2005 02:51 ]
Verder wel geinig spel, maar ben er nog maar net aan begonnen
Tevens viel me op dat ik in de beste servers zoveel als 150-200ms ping heb, terwijl ik andere NLrs (zie ik aan hun nametag) dat ze met ongeveer 65-75 spelen, wat ik normaal vind, terwijl ik op NL servers in bv BF42 en Vietnam met 15-25 ms ping speel
Verwijderd

Ligt dit aan het spel?!
edit edit edit
sorry, er schijnt dus een patch te zijn. Dan gaan we de hele meuk maar weer opnieuw installeren
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 22:04 ]
GF 4 MX series is DirectX7 en de TI serie is DirectX8.T-mo-T schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 21:34:
Nee, de GF 4 TI is een DirectX 7 kaart en je hebt minimaal een DirectX 8 kaart nodig.
jammer dat je weinig hoort van de game, had wel wat.. maar weiger te gaan spelen op een high end machine en dan zulke kartelranden moeten bekijken...
zodra in die patch zoals in de mp demo2 de FSAA enabled kan worden, dan haal ik em onder de stof vandaan...
http://www.planetmedalofhonor.com/#PQN486449- Patch 2 contains all fixes from all previous patches including Patch 1.
- Numerous single player levels have been modified to improve product polish.
- Various crash exploits have been repaired.
- Server passwords now work as intended.
- Players with negative bonus points can now join stat-tracked servers.
- Retaining class when transitioning no longer allows bypassing of class restrictions.
- An Ammo Tech Weapons exploit has been fixed.
- Player can no longer use blocked weapons.
- After voting for map change, map rotations now function correctly.
- Muted Spectators can no longer chat with teammates.
- Player Deaths now clear after transition.
- Team wins no longer carry over after relaunching from shell.
- Bashing is now allowed from all bolt action rifles when rechambering.
- Red exploding barrels now injure players.
- Blur FX no longer remains after dismounting turret.
- Holstering your weapon now makes you run faster ("bind h holster").
- Players no longer respawn looking at the ground.
- There is now a dot at the center of the dynamic crosshair.
- The crosshair now changes contextually based on your target.
- Dead bodies no longer look propped up and not dead.
- The escape key no longer loses funtionality in game.
- The Welcome Screen Message of the Day allows multiple items to be displayed now.
- Shooting a dead player no longer raises your accuracy.
- Punkbuster now prints messages to the screen as expected.
Mooie game, maar wat kort. Ik weet niet hoe jullie er over denken
Verwijderd
Eindelijk FSAA en geen lag meer in de mp.
Ik ga het spel maar weer eens installen en kijken of de mp nog de moeite waard is, vond
de laatste mp demo iig erg goed.
Features:
New Features for Version 1.2
- Patch 2 contains all fixes from all previous patches including Patch 1.
- Numerous single player levels have been modified to improve product polish.
- Various crash exploits have been repaired.
- Server passwords now work as intended.
- Players with negative bonus points can now join stat-tracked servers.
- Retaining class when transitioning no longer allows bypassing of class restrictions.
- An Ammo Tech Weapons exploit has been fixed.
- Player can no longer use blocked weapons.
- After voting for map change, map rotations now function correctly.
- Muted Spectators can no longer chat with teammates.
- Player Deaths now clear after transition.
- Team wins no longer carry over after relaunching from shell.
- Bashing is now allowed from all bolt action rifles when rechambering.
- Red exploding barrels now injure players.
- Blur FX no longer remains after dismounting turret.
- Holstering your weapon now makes you run faster.
- Players no longer respawn looking at the ground.
- There is now a dot at the center of the dynamic crosshair.
- The crosshair now changes contextually based on your target.
- Dead bodies no longer look propped up and not dead.
- The escape key no longer loses funtionality in game.
- The Welcome Screen Message of the Day allows multiple items to be displayed now.
- Shooting a dead player no longer raises your accuracy.
- Numerous localization fixes for all territories
Team Kill Banning
Banning now works as intended. The duration of the ban in seconds can be adjusted via the g_teamkillbanduration variable. The variable can be set to 0 to indicate that the ban should be permanent.
Full Screen Anti-Aliasing (FSAA)
This patch allows you to turn on full-screen anti-aliasing. To turn it on you must modify the value of the following variable:
r_multisample_quality 0 - No multi-sampling
1 - 1 x multi-sampling
2 - 2 x multi-sampling
16 - 16 x mutli-sampling
The software will automatically degrade the value of r_multisample_quality to the highest possible value that your hardware is capable of. In order to see the results of this change you will need to exit the game and return. Once set, the value of this variable will be preserved.
The default value for r_multisample_quality is 0 or No multi-sampling.