mja, Electronic Arts heeft gezegd dat ie later vandaag uitkomt, maar vanwege tijdsverschil komt ie erg laat vanacht of waarschijnlijk morgen..., maarja zolang kan ik nog wel even wachten
Verwijderd
joepie demo vandaag 
ik weet niet of jullie het al weten maar er is ook weer een nieuw filmpje:
http://www.gamershell.com/download_6891.shtml
ik weet niet of jullie het al weten maar er is ook weer een nieuw filmpje:
http://www.gamershell.com/download_6891.shtml
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 15:07 ]
hmmz eindelijk demo, na de kermis maar ff downloaden
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
Ik lees net op een EA message board dat de demo al beschikbaar is voor moharmy leden.
Sommige andere zeggen ook al een download link te hebben gevonden.
Help mij zoeken en post het als je iets hebt
Sommige andere zeggen ook al een download link te hebben gevonden.
Help mij zoeken en post het als je iets hebt
Mijn dank is groot! gaat hier met 200kb+ niet full speed maar snel genoeg
hier werktie nog hoor, maar zullen we maar niet met zen alle zeggen offie werkt ja/nee en de snelheden posten, anders hebben we een kasn dat de modz het topic sluiten
Verwijderd
We mogen wel zeggen dat EA het een beetje goed maakt na het op het laatste moment schrappen van de demo en uitstellen van het spel eind juli, door ons nu op deze nazomerse vrijdagavond te verrassen met deze hopelijk leuke en niet al te korte demoVerwijderd schreef op 03 september 2004 @ 19:33:
Wat cool trouwens
Eindelijk weer een demo van een hoogkwaliteit spel
(reputatie iig)
Mijn wanadoo lite is sloom, iemand die al gespeeld heeft?
Verwijderd
Mijn god, ik herken dit soort teksten van de mensen die ook altijd op valve zitten te zeikenVerwijderd schreef op 03 september 2004 @ 19:37:
[...]
We mogen wel zeggen dat EA het een beetje goed maakt na het op het laatste moment schrappen van de demo en uitstellen van het spel eind juli, door ons nu op deze nazomerse vrijdagavond te verrassen met deze hopelijk leuke en niet al te korte demo
Mijn wanadoo lite is sloom, iemand die al gespeeld heeft?

Ze hebben niks goed te maken aan jou, en uitstellen van een spel doen ze met alle goede bedoelingen..
Schrappen van de demo zullen ze hun redenen voor gehad hebben, je hebt iig geen enkele reden om kwaad te zijn oid IMO
Download link werkt hier ook gewoon. Wel een grote demo trouwens ( 534 MB)
Over 38 Minuten is ie binnen.
Over 38 Minuten is ie binnen.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Verwijderd
Hmzz, als je het topic op slot wil hebben moet je vooral zo reageren.Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 19:39:
[...]
Mijn god, ik herken dit soort teksten van de mensen die ook altijd op valve zitten te zeiken
Ze hebben niks goed te maken aan jou, en uitstellen van een spel doen ze met alle goede bedoelingen..
Schrappen van de demo zullen ze hun redenen voor gehad hebben, je hebt iig geen enkele reden om kwaad te zijn oid IMO
Ik heb helemaal niet gezegd dat EA mij iets goed te maken heeft.
Maar misschien vind EA dat zelf wel, omdat ze de demo beloofd hadden op een bepaalde dag en het toch niet door lieten gaan.
Misschien zijn ze bang dat er mensen zijn die daar niet blij mee zijn en hun weer een beetje tevreden stemmen door ze te verrassen met een demo.
En ik heb trouwens geen zin om met je in een nutteloze discussie te gaan over dit onderwerp.
Draag anders even normaal bij aan het topic ofzo.
Wat moet dit in hemelsnaam toevoegen aan dit topic? Reageer dan gewoon niet. -Crash
[ Voor 77% gewijzigd door Crash op 03-09-2004 19:55 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
Sorry ik geef m'n fout toe, sorryVerwijderd schreef op 03 september 2004 @ 19:47:
[...]
Hmzz, als je het topic op slot wil hebben moet je vooral zo reageren.
Ik heb helemaal niet gezegd dat EA mij iets goed te maken heeft.
Maar misschien vind EA dat zelf wel, omdat ze de demo beloofd hadden op een bepaalde dag en het toch niet door lieten gaan.
Misschien zijn ze bang dat er mensen zijn die daar niet blij mee zijn en hun weer een beetje tevreden stemmen door ze te verrassen met een demo.
En ik heb trouwens geen zin om met je in een nutteloze discussie te gaan over dit onderwerp.
Draag anders even normaal bij aan het topic ofzo.
---
Bovenstaande mirror is trouwens niet de enige, hij is ook te krijgen bij bijv filefront.
Verwijderd
O Mench verspil uw gal toch niet.
Vreest niet, want hier is de eerste mirror.
http://www.alliedassault....b.php?action=file&id=2627
Zoekt en gij zult vinden.
edit:
Meer mirrors:
http://www.3dgamers.com/games/medalofhonor2/
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=19853
http://www.fileplanet.com/files/140000/145203.shtml
edit:
Meer mirrors:
http://www.3dgamers.com/games/medalofhonor2/
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=19853
http://www.fileplanet.com/files/140000/145203.shtml
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 19:58 ]
Verwijderd
die komt dus uit op filefront.comVerwijderd schreef op 03 september 2004 @ 19:54:
O Mench verspil uw gal toch niet.
Verwijderd
http://www.gamershell.com/download_6895.shtml
kwam bij de download link stond er.
Downloaded: 0 times
dat vond ik wel een lintje waard
kwam bij de download link stond er.
Downloaded: 0 times
dat vond ik wel een lintje waard
Geweldig voor je
Lees de faq nog eens goed door.
[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 04-09-2004 00:01 ]
Verwijderd
Ben benieuwd of de engine is ala far cry, zo ja dan wordt het echt koel!
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 20:25 ]
Ben em nu aan het binnenhalen, wat heb ik hier lang op gewacht
Ik ben vooral benieuwd naar het onlinegebeuren en daarom heb ik nog LIEVER de MP Demo
Ik ben vooral benieuwd naar het onlinegebeuren en daarom heb ik nog LIEVER de MP Demo
Verwijderd
Alle mensen.Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 20:15:
oke, hij is te downen : http://www.gamer.nl/nieuws/23521
Ik hou er niet van om persoonlijk te reageren, maar jij mag toch wel even lezen alvorens te posten

On topic:
Naar wat ik hoor is de demo verbluffend.
Nou.. ik wacht op reports (zonder spoilers uiteraard
Voetbal begint trouwens zo, dus ik speel em pas in de rust
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 20:21 ]
Verwijderd
ja dude, ik poste dit terwijl het er nog niet stond, tenminste mijn browser was niet geupdated, SORRY hoorVerwijderd schreef op 03 september 2004 @ 20:21:
[...]
Alle mensen.
Ik hou er niet van om persoonlijk te reageren, maar jij mag toch wel even lezen alvorens te posten
On topic:
Naar wat ik hoor is de demo verbluffend.
Nou.. ik wacht op reports (zonder spoilers uiteraard)
Voetbal begint trouwens zo, dus ik speel em pas in de rust

/offtopic
BTW het interreseert niemand dat je het pas na het voetbal gaat spelen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 20:34 ]
Verwijderd
Wtf mn gamershell download stopte op 270 mb 'downloaden is voltooid'
bestand was corrupt..
bestand was corrupt..
Verwijderd
de index zegt ook dat ie maar 81mb groot is,de link van de ea site klopt wel,jammer dat mijn internet weer eens weg viel bij 25% van de download(dankjewel @home
) anyway ben weer opnieuw aant downen,nu met een snelheid van 120 kbs(net 150)
Verwijderd
waar?Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 20:42:
de index zegt ook dat ie maar 81mb groot is,de link van de ea site klopt wel,jammer dat mijn internet weer eens weg viel bij 25% van de download(dankjewel @home) anyway ben weer opnieuw aant downen,nu met een snelheid van 120 kbs(net 150)
mijn download brak nml op 270 af net, kan ik opnieuw beginnen, gamershell kapte er ff mee ofzo denk ik, er stond downloaden voltooid
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 20:50 ]
paar screens om te beginnen 
maar dit spel is intens, je voelt de kogels nog niet niet om je oren heen vliegen.
helaas is dit op 1280x1024 net wel/niet te veel voor mijn radeonetje 9700 np @ 385/285
en ik moet em nog later zeggen omdat ik hier artis heb
rest van mijn specs zijn p4 3ghz
1024mb ddr400 ram
MOH:PA |
maar dit spel is intens, je voelt de kogels nog niet niet om je oren heen vliegen.
helaas is dit op 1280x1024 net wel/niet te veel voor mijn radeonetje 9700 np @ 385/285
rest van mijn specs zijn p4 3ghz
1024mb ddr400 ram
Verwijderd
Ja, hij is wel vet. 
graphics zijn dope,
physics zijn dope
maar...........
Scripted net zoals in MoH:AA
en dat zorgt nou net voor die replay value van nul...
Jammer..........
graphics zijn dope,
physics zijn dope
maar...........
Scripted net zoals in MoH:AA
Jammer..........
Serieus scripted AI?Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 21:31:
Ja, hij is wel vet.
graphics zijn dope,
physics zijn dope
maar...........
Scripted net zoals in MoH:AA![]()
Jammer..........
Jezus, dat is toch wel hetgeen waar ze zo trots op waren. Een non scripting AI

Mario Kart FC 1590-4774-1019
Verwijderd
Nou, wat ik wil zeggen is dat de momenten,
waarop je weer een lading Japanners op je dak krijgt, vaststaan.
De NPC's hebben dan wel een soort van AI.
Maar die is dan weer van die mate dat,
elke keer dat je het speelt,
er eigenlijk hetzelfde gebeurt
En dat vind ik dus jammer.......
waarop je weer een lading Japanners op je dak krijgt, vaststaan.
De NPC's hebben dan wel een soort van AI.
Maar die is dan weer van die mate dat,
elke keer dat je het speelt,
er eigenlijk hetzelfde gebeurt
En dat vind ik dus jammer.......
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 21:43 ]
Ik ga de hele tijd dood als ik achter de gun sta en er een lading fighters laag overkomt. Any tips?
Idd niet scripted alleen ze spawning steeds het zelfde. 
Ziet er wel goed uit en leuke effecten als je wordt geraakt / explosies enzo.
Maar vind het niet echt soepel draaien ondanks mijn snelle configuratie. En nee ligt niet aan software oid, want 3dmark en Doom3 enzo draaien geweldig.
Ziet er wel goed uit en leuke effecten als je wordt geraakt / explosies enzo.
Maar vind het niet echt soepel draaien ondanks mijn snelle configuratie. En nee ligt niet aan software oid, want 3dmark en Doom3 enzo draaien geweldig.
shoot like crazy
nee als het goed is zeggen je overige leden (als die nog leven
) waar en wat er aankomt als ze zeggen dat er bombers overkomen moet je zeker hun neer schieten.
maar idd helaas zijn alle belangrijke gebeurtenissen scripted
(kan volgens mij ook niet anders anders kan je er geen verhaal inbrengen)
maar idd helaas zijn alle belangrijke gebeurtenissen scripted
Verwijderd
Slik! Wat een herrie
Ziet er machtig uit, zijn idd net als in mohaa bepaalde triggers, dat als je een punt oversteekt dat er in 1x een troepje jappaners voor je staat. Geluid is machtig. Stemmen zijn super, graphics, 90% is super ik vind alleen de ontploffingen van de vliegtuigen wat matig, maar dat is het enige. Op een amd 2600+, 1 gig ram, 9800 pro en Sb audigy2 draait het supersoepel, ik had geen AA en AF aan staan en had de instellingen alles op high en resolutie 1024x768.
Denk dat dit wel weer topper wordt. Ik vind de sfeer in ieder 10x beter dan Mohaa en dat was al niet verkeerd
. Het kleurgebruik is eigenlijk heel mooi, beetje dat bruin/rode, mjam. Ga het morgen nog een keertje doen en eens kijken hoe die physics in elkaar steken, zo druk gehad met schieten dat ik het bijna niet gezien heb.
Denk dat dit wel weer topper wordt. Ik vind de sfeer in ieder 10x beter dan Mohaa en dat was al niet verkeerd
hehe tis de HAVOK engine van doom3, die is net nog even heftiger...
Dus gesp je riem maar alvast aan
(oeps, tis een reply op EPO
)
Dus gesp je riem maar alvast aan
(oeps, tis een reply op EPO
[ Voor 15% gewijzigd door SAiN ONeZ op 03-09-2004 22:48 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
doom 3 gebruikte toch geen havok? dat was HL2 (correct me if i'm wrong)
overgens is die HAVOK alleen van de physics he dat is dus niet de grafische engine
overgens is die HAVOK alleen van de physics he dat is dus niet de grafische engine
ragdoll physics, van HAVOK...
Source is de egine die HL2 hanteerd...
(damn nu begin ik te twijfelen...
)
maarja meen dat net nog in techmovies voorbij zien komen.....
de AI waarover ze het hebben, is de manier waarop een poppetje je zal benaderen, niet hoe ze onstaan.. dit werd populair na farcry, zoals de thoughguys je benaderen, in vreemde manieren, niet simpel altijd hetzelfde...
(damn nu begin ik te twijfelen...
de AI waarover ze het hebben, is de manier waarop een poppetje je zal benaderen, niet hoe ze onstaan.. dit werd populair na farcry, zoals de thoughguys je benaderen, in vreemde manieren, niet simpel altijd hetzelfde...
[ Voor 58% gewijzigd door SAiN ONeZ op 03-09-2004 22:54 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Kan het niet zijn Havok Source Engine? En ik weet toch wel zeker dat Doom³ geen gebruik maakt van de Havok.sain onez schreef op 03 september 2004 @ 22:52:
(damn nu begin ik te twijfelen...)
tis iig HAVOK ragdoll physics, en bv die cillinders die je kan projecteren dmv de afsluitring eraf te schieten...
errug heftug allemaal iig, en das wat telt
errug heftug allemaal iig, en das wat telt
ligt het aan mij of is de demo wat kort? 1 missie ofzo 
spoilertje
dus... ?
ennuh, wat een klote manier van opstarten ofzo, ik select dus mooi 1280x1024 alles hoog, draait niet flex...
moest ik gewoon weer die configure tool openen... in het spel is zelf nix instelbaar qua graphics
ook vind ik de laadtijden zeer tegenvallen, doom 3 laadt nog sneller!
4de edit: ik zal ook eens wat vette screenshots maken met me gf6800GT
spoilertje
als je dus voorbij die truck bent, die gaat ontploffen, dan ga je naar dat vliegveld toe, ennuh, dan moet je wat jappen uit de lucht knalle toen kreeg ik inieens een eindscherm in de trend van: to be continued ofzo beetje jammer had graag nog wat meer doorgeknalt |
dus... ?
ennuh, wat een klote manier van opstarten ofzo, ik select dus mooi 1280x1024 alles hoog, draait niet flex...
moest ik gewoon weer die configure tool openen... in het spel is zelf nix instelbaar qua graphics
ook vind ik de laadtijden zeer tegenvallen, doom 3 laadt nog sneller!
4de edit: ik zal ook eens wat vette screenshots maken met me gf6800GT
[ Voor 47% gewijzigd door enira op 03-09-2004 23:05 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Damn .. is weer s ff anders MOHAA spelen zo ... Best vet deze !! Gaat opzeker wel weer bij mun (legale) collectie toegevoegd worden ! Heb de demo nog niet uitgespeeld, maar tot dusver beviel ie me goed. Misschien idd wel wat scripted shit erin, en de explosies kunnen volgens mij wel mooier idd. Maar je wordt echt wel erin gezogen door het intensieve geluid en rest van het sfeertje wat er wordt neergezet. Ben benieuwd naar de full !! Wanneer komt ie zo'n beetje uit ?? of ben ik nu lui, mocht het al in de start pagina staan ... Anywayz .. ik vind hem best erg vet !! En dan over 2 weekies ofzo United Offense ... Damn .. It's war again this year ....
Idd jarnotjuh, om eerlijk te zijn draait doom3 beter dan dit spel, en dan heb ik Doom op Ultra draaien. 
En physics zijn erg goed ja, moet je maar eens mannetjes slaan met je gun, vliegen 4 m door de lucht.
Ziet er leuk uit, maar ik wacht wel weer op Brothers in Arms.

En physics zijn erg goed ja, moet je maar eens mannetjes slaan met je gun, vliegen 4 m door de lucht.
Ziet er leuk uit, maar ik wacht wel weer op Brothers in Arms.
zoooo, ff een shitload screenshots gemaakt, ik edit zo, eerst ff nog resizen, uploaden, bla bla bla... geef me 10 min 
klik voor groter

amd 3000xp
512 ddr ram
gf6800GT 256 mb
demo al 3x uitgespeeld
klik voor groter

amd 3000xp
512 ddr ram
gf6800GT 256 mb
demo al 3x uitgespeeld
[ Voor 78% gewijzigd door enira op 03-09-2004 23:31 ]
Ok, ik heb het spel getest maar ik heb geen geluid en het spel wordt afgesloten als ik een paar meter gelopen heb
Voor de rest loopt het spel slecht op een ti4200 met de hoogste instellingen dus mensen, het is een zwaar spel
Oja, leuke reclame voor pentium als je het spel start

Voor de rest loopt het spel slecht op een ti4200 met de hoogste instellingen dus mensen, het is een zwaar spel
als je mijn post gelezen had, had je nu geweten dat ik met mijn 6800GT nog niet eens alles hoog kon zetten....niels88 schreef op 03 september 2004 @ 23:28:
Ok, ik heb het spel getest maar ik heb geen geluid en het spel wordt afgesloten als ik een paar meter gelopen heb![]()
Voor de rest loopt het spel slecht op een ti4200 met de hoogste instellingen dus mensen, het is een zwaar spel![]()
dus, zeker wel zwaar
idd, die HT reclame mag wel weg
laat die flames nu gewoon achterwege...
[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 04-09-2004 00:00 ]
Draait dit op een (zwaar) opgepoetste Quake3 engine of zijn er meer engines die pak files gebruiken?
Verder gave demo, alle toeters en bellen zitten erin, is alleen veel te kort.
Weet iemand hoe je de muissnelheid hoger kan zetten dan het menu toelaat?
In de pakfile zag in in enkele configbestanden geen sensivity line staan oid.
Is er een command voor in de autoexec bv ?
Met de X800XT loopt het tussen de 55-90 fps (v-sync met triple buffering) in 1280x1024 16xaf
Verder gave demo, alle toeters en bellen zitten erin, is alleen veel te kort.
Weet iemand hoe je de muissnelheid hoger kan zetten dan het menu toelaat?
In de pakfile zag in in enkele configbestanden geen sensivity line staan oid.
Is er een command voor in de autoexec bv ?
Met de X800XT loopt het tussen de 55-90 fps (v-sync met triple buffering) in 1280x1024 16xaf
[ Voor 12% gewijzigd door edward2 op 03-09-2004 23:44 ]
Niet op voorraad.
Verwijderd
Heeft iemand ook die gasflessen al gevonden? 
Net als in Max Payne, als je op de bovenkant schiet worden het raketten
De eerste x vloog hij met een boog de lucht in en in hoorde daarna in de verte een explosie.
De 2e keer ging hij precies op een huisje vol met barrels af.. een explosie tot gevolg waarbij het hele huisje instort
Die spawnpoint scripts vind ik eigenlijk niet zo erg.
Zoals iemand hier boven al zei zorgt dat er voor dat er enigzins verhaal in zit.
De popetjes lopen wel ongescript rond.
Alleen dat ventje die op het begin aan komt stormen lijkt me wel een beetje gescript
Net als in Max Payne, als je op de bovenkant schiet worden het raketten
De eerste x vloog hij met een boog de lucht in en in hoorde daarna in de verte een explosie.
De 2e keer ging hij precies op een huisje vol met barrels af.. een explosie tot gevolg waarbij het hele huisje instort
Die spawnpoint scripts vind ik eigenlijk niet zo erg.
Zoals iemand hier boven al zei zorgt dat er voor dat er enigzins verhaal in zit.
De popetjes lopen wel ongescript rond.
Alleen dat ventje die op het begin aan komt stormen lijkt me wel een beetje gescript
Verwijderd
De graphics vind ik een klein beetje tegenvallen 
( 1024x780@85 hz, alles op high, geen af en aa)
Verder wel lekker chaotisch, actie, ga em wel kopen denk, wordt wel topper

( 1024x780@85 hz, alles op high, geen af en aa)
Verder wel lekker chaotisch, actie, ga em wel kopen denk, wordt wel topper
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 23:51 ]
die gas flessen heb ik wel zien liggen, maar niet bij nagedacht of ze kapot konden of niet 
morgen ff doen
morgen ff doen
Das raar, ik draai alles open hier zo geen problemen.jarnotjuh schreef op 03 september 2004 @ 23:33:
[...]
als je mijn post gelezen had, had je nu geweten dat ik met mijn 6800GT nog niet eens alles hoog kon zetten....
dus, zeker wel zwaar
idd, die HT reclame mag wel weg
ik schijt op intel![]()
![]()
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Hij is nog wel te draaien op mn 1533mhz/radeon 8500 LE 64mb/512mb systeempje maar dan wel op low en 1024x768
.
Voor mijn gevoel gaan die vliegtuigen wel snel kapot.
Ik vind het ook wel een beetje nep als je een ventje slaat met je wapen dat hij dan een paar meter achteruit vliegt.
Het leuke van de physics vind ik bijvoorbeeld, toen er een ventje in een huisje op mij zat te schieten schoot ik die steunen van het luikje stuk, en toen viel het luikje dicht
, je kan beter op hem schieten dan op het luikje maar ik vond het wel grappig.
Voor mijn gevoel gaan die vliegtuigen wel snel kapot.
Ik vind het ook wel een beetje nep als je een ventje slaat met je wapen dat hij dan een paar meter achteruit vliegt.
Het leuke van de physics vind ik bijvoorbeeld, toen er een ventje in een huisje op mij zat te schieten schoot ik die steunen van het luikje stuk, en toen viel het luikje dicht
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Verwijderd
ik vind het een vette demo
grapics zien er leuk uit
wel een beetje jammer dat de jappanertjes op de zelfde plekken opduiken ,maar oke dat neme we erbij
het loopt soepel op een
9800 pro @ stock speed <-- niet lang meer
2800xp @ 3200 xp
2x512 pc3200
asus mobo tje
op 1280x1024 alles high
en jep deze komt ook bij mijn moh collectie
ps hoe heb jij je fps gesheckt dan edward2
grapics zien er leuk uit
wel een beetje jammer dat de jappanertjes op de zelfde plekken opduiken ,maar oke dat neme we erbij
het loopt soepel op een
2800xp @ 3200 xp
2x512 pc3200
asus mobo tje
op 1280x1024 alles high
kan je met fraps doen...
@blackhole
jij heb 1 gig ram, misschien scheelt dat...
[ Voor 15% gewijzigd door enira op 04-09-2004 00:00 ]
Verwijderd
nou ik ben er net dus achter gekomen dat ik hem niet kan spelen,aleen maar dankszij die K*T geforce 4 mmx 440,ik dacht die directx 8.1 ondersteunde maar nee,hoor blijkt dus niet,is er toch een manier dat deze demo kan laten werken?
Dat zou kunnen, ben nu ook op het vliegveld aan gekomen maar nog geen problemen gehad.jarnotjuh schreef op 04 september 2004 @ 00:00:
[...]
kan je met fraps doen...
@blackhole
jij heb 1 gig ram, misschien scheelt dat...
Alleen waar ik me dood aan erg is dat er zo veel jappen op eens komen.
Maar zodra ik in die AA zit dan ga ik dood na een paar min.
Maar de demo is wel leuk maar niet dat ik zeg GAAF die moet ik hebben.
Daar is het te min voor.
Maar oke ben ook meer iemand die in Vietnam rond loopt dan in de ww2
Dus daar kan het aan liggen.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Yep, ff fraps aangezet.
Hier hikt hij ook wel af en toe, net of ik te weinig ram heb, maar ik heb ook 1 gig, maar misschien komt dat nog wel gewoon doordat de code nog een beetje beta is, maar voor de rest kan het een grote worden, lekkere intense actie, helaas krijg ik nog geen 5.1 surround sound eruit, alleen miles2d in de demo geloof ik?
Hier hikt hij ook wel af en toe, net of ik te weinig ram heb, maar ik heb ook 1 gig, maar misschien komt dat nog wel gewoon doordat de code nog een beetje beta is, maar voor de rest kan het een grote worden, lekkere intense actie, helaas krijg ik nog geen 5.1 surround sound eruit, alleen miles2d in de demo geloof ik?
[ Voor 88% gewijzigd door edward2 op 04-09-2004 00:17 ]
Niet op voorraad.
Verwijderd
mijn kaart runt op direct x 9.0b dus waarom zegt ie dat hij niet comptiable is met 8.1 ?Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 00:07:
Jawel een directx 9 compatible kaart kopen.
edit:
mijn ouders willen pas met de kerstmis de helf van mijn geforce 6600 betalen,damn ik heb geen geld meer lol..
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 00:17 ]
omdat een geforceMX dacht ik alleen directx7 ondersteund
welke DX je hebt geinstalled doet er niet toe.
ik vind het ook een beetje gaar betekend dit gewoon dat hij op een DX7 kaart niet kan draaien?
btw heb hem net gedownload en de rar file wil niet uitpakken blijft gewoon op 0%
ps. commentaren als: koop een DX9 kaart vind ik niet echt gepast.
ik vind het ook een beetje gaar betekend dit gewoon dat hij op een DX7 kaart niet kan draaien?
btw heb hem net gedownload en de rar file wil niet uitpakken blijft gewoon op 0%
ps. commentaren als: koop een DX9 kaart vind ik niet echt gepast.
[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 04-09-2004 00:18 ]
even ter aanvulling op het mirror-aanbod: http://www.clanbase.com/miscdl.php?did=1105
Snelle xs4all server!
Snelle xs4all server!
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Ik zeg helemaal niet koop een dx9 kaart !
Ik neem aan dat dit spel bepaalde features heeft (mogelijk directx 9) die een gf4 mx niet aan kan dus enige mogelijkheid is een directx 9.x COMPATIBLE kaart te kopen...
Ik neem aan dat dit spel bepaalde features heeft (mogelijk directx 9) die een gf4 mx niet aan kan dus enige mogelijkheid is een directx 9.x COMPATIBLE kaart te kopen...
Verwijderd
Doom3 heeft een eigen physics enginesain onez schreef op 03 september 2004 @ 22:52:
(damn nu begin ik te twijfelen...)
half life 2 gebruikt de Source engine voor de graphix en de havok engine voor de psysics
simpel he
Verwijderd
Het waker worden op dat bed is wel cool gedaan.
Alleen dat je niet langs de huisje kan lopen door de bosje heen is echt gewoon PIEP.
Je hebt de hellen tijd het gevoel dat je op het weg moet gaan lopen alleen maar recht door
En je blijf echt op de meeste stomen manieren achter dingentje hangen.
Ik hoop dat ze hier nog aan gaan werken.
Alleen dat je niet langs de huisje kan lopen door de bosje heen is echt gewoon PIEP.
Je hebt de hellen tijd het gevoel dat je op het weg moet gaan lopen alleen maar recht door
En je blijf echt op de meeste stomen manieren achter dingentje hangen.
Ik hoop dat ze hier nog aan gaan werken.
Als ik deze screens allemaal zie zie ik alleen maar low textures . is dat echt de max
je zou meer zegge van he die grapichs kan een gf2 nog uitpoepe

Verwijderd
mmm, matige demo, en het is nog laggy ook op mijn x800xt pe, jammer, hopelijk is de final stukken beter!
Dat meen je niet, wat zijn je pc spec's verder, en hoe heb je het spel ingesteld?Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 01:04:
mmm, matige demo, en het is nog laggy ook op mijn x800xt pe, jammer, hopelijk is de final stukken beter!
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Verwijderd
spel gewoon op max opties aan in 1280x1024, zie mijn specs in het linkje, deze specs doen 14000 3dmarks en een supervloeiende Far Cry, meer dan genoeg dus.. maar goed boeit niet, we zullen het wel met de full version nog eens bekijken.
ik vind het ook maar erg matig.. en zo erg goed is de a.i nou ook weer niet
geef mij maar call of duty

geef mij maar call of duty
*&%$*&@@# K*T videokaart .. 
eerst Plinter Cell
toen Transport Giant
NU DIT!
mijn videokaart ondersteund uiteraard niet goed de directx ....
kut pc
* MWAD gaat maar voor een nieuwe videokaart sparen ..
eerst Plinter Cell
toen Transport Giant
NU DIT!
kut pc

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Nou dat was wel een erg korte demo zeg, Ik vond het wel ok. Maar wel erg zwaar Doom III draait beter bij wijzen van spreken dan dit. Beetje vreemd hoop dat ze daar nog wel wat aan opvijzelen. Maar goed dit was meer een teaser ivp een demo.
die kaart was al crap toen die nieuw wasMWAD schreef op 04 september 2004 @ 09:54:
*&%$*&@@# K*T videokaart ..
eerst Plinter Cell
toen Transport Giant
NU DIT!
kut pc![]()
Verwijderd
ben blij dat ik net op het punt sta 1 van de aankomende maanden een nieuwe pc te kopen! met een mx440 kan je werkelijk niets meer:|
Verdomme zeg, wat een mouselag. Als dat in de full version ook zo is.... dan komt deze game niet in mijn collectie

Verwijderd
bewijst dat ik niks van hardware weet lol.. dat wordt dan wachten tot kersmis (ik heb 100 nodig,mn ouder betalen de andere 100,woei nog 3 maanden,lol..)Bigbot schreef op 04 september 2004 @ 00:17:
omdat een geforceMX dacht ik alleen directx7 ondersteund
heeft iemand ook screens met een high detail en de nieuwste pixel shader etc?ben wel benieuwd want bij mij lijkt het net op de oude Mohaa
Speel het maar eens ipv. op screens te jammeren 
Dit is dus grafisch echt top alleen ook redelijk zwaar!
Verwijderd
nou top is echt niet waar
en dat het zo zwaar is is gewoon omdat het gewoon nog een demo is en niet hellemaal af.
Want als hij zo zwaar blijft en er zo uit blijft zien is er iets goed miss met deze mohaa
en dat het zo zwaar is is gewoon omdat het gewoon nog een demo is en niet hellemaal af.
Want als hij zo zwaar blijft en er zo uit blijft zien is er iets goed miss met deze mohaa
Opzich wel leuk maar een paar vraagjes. Hoe in hemelsnaam sluit je het spel normaal af? Of kijk ik echt gewoon over de exit knop heen? Is er ergens een manier om de gevoeligheid van je muis hoger te zetten? En weet iemand wat post-prossesing effects is?
edit: had het ingame menu als je op esc ramt nog niet gezien. :-)
en nog effe een picje dan http://131.174.119.89/mohpa.jpg voor de picgeile mensen.
edit: had het ingame menu als je op esc ramt nog niet gezien. :-)
en nog effe een picje dan http://131.174.119.89/mohpa.jpg voor de picgeile mensen.
[ Voor 24% gewijzigd door Flippie Flink op 04-09-2004 12:18 ]
als je in console kan komen: typ sensitivity. dan enter. dan zie je waarschijnlijk de muissensitivity staan. dat verander je dan in een ander getal door bv sensitivity 15 in te typen.
www.hetbsg.nl
Hmpf, kan niet echt zeggen dat dit spel iets voor mij is. Wederom zo lineair als wat met vreemde effecten als je je niet precies aan het script houd. Neem daarbij dat doom3 beter loopt op dezelfde resolutie.... nee dit wordt niet een spel voor mij.
Check mijn specs, ik heb alleen 512 mb ram, maar het draait dus echt niet op 1024 highVerwijderd schreef op 03 september 2004 @ 23:55:
ik vind het een vette demo
grapics zien er leuk uit
het loopt soepel op een
2800xp @ 3200 xp
2x512 pc3200
asus mobo tje
op 1280x1024 alles high

Kan iemand mij zeggen wat deze demo bijna 600mb groot maakt!
Krijg je een intro filmpje van een uurtje te zien ofzo want als ik het hier zo lees is het een vrij korte demo en zijn de textures ook niet super hi rez. Hoe krijgen ze het dan voor elkaar om zo een grote demo te releasen?
Waar is de tijd dat een demo'tje nog 60mb was.

Krijg je een intro filmpje van een uurtje te zien ofzo want als ik het hier zo lees is het een vrij korte demo en zijn de textures ook niet super hi rez. Hoe krijgen ze het dan voor elkaar om zo een grote demo te releasen?
Waar is de tijd dat een demo'tje nog 60mb was.
kheb em al uitgespeeld lulloGG85 schreef op 04 september 2004 @ 11:55:
Speel het maar eens ipv. op screens te jammeren
Verwijderd
Eh, tja, is dit alles?
Hij draait hier goed, zelfs met 2x FSAA en alle details op z'n hoogst op een Radeon 9700, maar ik ben totaal niet onder de indruk van het spel: Niet mooi, niet bijzonder, meer van hetzelfde.
EA lijkt zo trots te zijn op alle nieuwe technologieën die in het spel zouden zitten, maar of ze vallen niet, of ze kletsen weer eens uit hun nek.
De physics zijn matig. Net als in het introductie filmpje van laatst schokken ze (bespaart vast een hoop berekeningen). Ragdolls worden zelden gebruikt. Schiet je ze neer, dan vallen ze met zo'n standaard animatie op de grond. Alleen als je ze neermept (en misschien bij explosies) komt het inaccurate ragdoll effect van pas.
De AI is niet super. Er is wel wat te zien van verschillende tactieken soms lijkt het, maar slim zijn ze zeker niet. Voor de grap liep ik aan het begin in een keer door naar het punt waar die vrachtwagen zou ontploffen door te lopen, nadat ik had gewacht totdat m'n teammates al dood waren (op ik denk de medic na). Ze hadden de grootste moeite om me te vinden. Dat is niet omdat ik me goed verstopte oid.
Het AI van je team is ook niet super. Iedereen heeft natuurlijk weer aandacht voor jou. "Tom dit!" "Tom dat!" "Good shooting Tom! Jij schiet zo goed dat ik maar ga kijken waar jij op schiet ipv dat ik mezelf nuttig ga maken"
Voor de rest is het gewoon bijzonder scripted. Volgens de executive producer zou de AI een 'banzai charge' doen zodra de situatie er hopeloos uitzag. Niets van te zien. Altijd op hetzelfde moment.
Hetzelfde met de vliegtuigen. Zo gescript als het maar kan. De vliegtuigen zoeken jou helemaal niet op als doel, omdat je een gevaar bent (dat zeiden ze). Het spel is zo gescript dat jij een doel bent, omdat het zo moet.
Nu is dit natuurlijk slechts een demo, maar wel eentje die flink is uitgesteld. Binnen 3 maanden moeten ze met het hele spel klaar zijn. Het zal ongetwijfeld wel weer een kassucces worden: Een Medal of honor spel zo rond de kerst. Maar met de demo laten ze niet zien dat EA zijn leven probeert te beteren (als dat een doel was)
Hij draait hier goed, zelfs met 2x FSAA en alle details op z'n hoogst op een Radeon 9700, maar ik ben totaal niet onder de indruk van het spel: Niet mooi, niet bijzonder, meer van hetzelfde.
EA lijkt zo trots te zijn op alle nieuwe technologieën die in het spel zouden zitten, maar of ze vallen niet, of ze kletsen weer eens uit hun nek.
De physics zijn matig. Net als in het introductie filmpje van laatst schokken ze (bespaart vast een hoop berekeningen). Ragdolls worden zelden gebruikt. Schiet je ze neer, dan vallen ze met zo'n standaard animatie op de grond. Alleen als je ze neermept (en misschien bij explosies) komt het inaccurate ragdoll effect van pas.
De AI is niet super. Er is wel wat te zien van verschillende tactieken soms lijkt het, maar slim zijn ze zeker niet. Voor de grap liep ik aan het begin in een keer door naar het punt waar die vrachtwagen zou ontploffen door te lopen, nadat ik had gewacht totdat m'n teammates al dood waren (op ik denk de medic na). Ze hadden de grootste moeite om me te vinden. Dat is niet omdat ik me goed verstopte oid.
Het AI van je team is ook niet super. Iedereen heeft natuurlijk weer aandacht voor jou. "Tom dit!" "Tom dat!" "Good shooting Tom! Jij schiet zo goed dat ik maar ga kijken waar jij op schiet ipv dat ik mezelf nuttig ga maken"
Voor de rest is het gewoon bijzonder scripted. Volgens de executive producer zou de AI een 'banzai charge' doen zodra de situatie er hopeloos uitzag. Niets van te zien. Altijd op hetzelfde moment.
Hetzelfde met de vliegtuigen. Zo gescript als het maar kan. De vliegtuigen zoeken jou helemaal niet op als doel, omdat je een gevaar bent (dat zeiden ze). Het spel is zo gescript dat jij een doel bent, omdat het zo moet.
Nu is dit natuurlijk slechts een demo, maar wel eentje die flink is uitgesteld. Binnen 3 maanden moeten ze met het hele spel klaar zijn. Het zal ongetwijfeld wel weer een kassucces worden: Een Medal of honor spel zo rond de kerst. Maar met de demo laten ze niet zien dat EA zijn leven probeert te beteren (als dat een doel was)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 13:41 ]
eigelijk wel helemaal mee eens
toen ik de smaak van de demo te pakken had, toen was ie afgelopen

Ik heb net de demo gespeeld en het ziet er grafisch allemaal wel goed uit maar het speelt gewoon niet echt lekker. Denk dat ik mijn geld liever uitgeef aan CoD United Offensive! (das ook een scripted spel maar de feel is beter, hoewel het wat minder cinematisch is als MoH)
[ Voor 22% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 04-09-2004 14:02 ]
Voor mij is scripted AI helemaal geen probleem ik speel een spel zelden 2x uit. Niet omdat ik spellen zat heb maar zelfs zonder scripted AI zou het geen 2x kunnen boeien.
Aan de screenies te zien ziet het spel er nog steeds hoekerig en lelijk uit op een Geforce 6800GT
Hopelijk is in de volledige versie dit wat beter...

Hopelijk is in de volledige versie dit wat beter...
Ik moet het met de mensen eens zijn als ik zeg dat ik het spel echt niet lekker vind spelen. Ik heb me zeer vermaakt met MoH:AA en ik denk dat het bij deze serie daar voorlopig bij blijft.
Volgens mij moet je nadat ze zeggen, good shooting maken dat je weg komt omdat er dan een ontploffing volgt. Ik was ook dood, ga het nu nog eens proberen.Blackhole schreef op 04 september 2004 @ 00:13:
[...]
Maar de demo is wel leuk maar niet dat ik zeg GAAF die moet ik hebben.
Daar is het te min voor.
[...]
Wat betreft de demo: als dit een heel level moet voorstellen (wat ik wel mag aannemen voor 500 Mb), dan is het spel echt heel kort. Verder kan ik niet echt zeggen dat je in de actie gezogen word. Je rent wat rond, schiet hier en daar, wordt 70 keer geraakt en huppelt vrolijk weer verder. Niet erg realistisch als je bedenkt dat men normaal gesproken echt wel dekking moet zoeken.
Vijanden staren je aan zonder wat te doen, een kramp of zo
Een mep van je machinegeweer en ze zijn ineens dood
Ik vind het wel een leuk spel, maar het mag toch allemaal wel wat realistischer. Bij andere shooters heb ik echt een reden om me dekking te zoeken, maar hier rag je meestal overal doorheen. Wel vind ik dat de omgeving er keurig uitziet, net als je teammates. Volgens mij hebben ze enorm veel energie gestoken in details, het zou me niet verbazen als ik een paketje batterijen op een tafel zie liggen. Het kamp ziet er wel zo uit dat je ook het idee hebt dat er mensen leven (veel interieur, rommeltjes, dozen etc.).
Krijg hier een leuke melding als ik de demo wil opstarten 
Ik draai Far Cry, Doom III en andere gloedniewe games zonder probleem (wel met lage settings natuurlijk).
Heb ik nu 500MB voor niets zitten downloaden of wat...
Kzal blij zijn als m'n bestelde 9800pro arriveert
Ik gebruik momenteel nog m'n GeForce MX460, die ondersteunt toch DirectX 8.1?Medal of Honor Pacific Assault(tm) requires a video card that fully supports DirectX 8.1. The videocard in this system does not fully support DirectX 8.1
Heb ik nu 500MB voor niets zitten downloaden of wat...

Verwijderd
De GeForce 4 MX serie zijn opgevoerde GeForce 2 kaarten. Die ondersteunen hardware matig slechts DirectX 7. Doom 3 gebruikt OpenGL, Far Cry zal er ook wel iets op verzonnen hebben, maar EA blijkbaar niet.Sfinx- schreef op 04 september 2004 @ 16:52:
Krijg hier een leuke melding als ik de demo wil opstarten![]()
[...]
Ik gebruik momenteel nog m'n GeForce MX460, die ondersteunt toch DirectX 8.1?Ik draai Far Cry, Doom III en andere gloedniewe games zonder probleem (wel met lage settings natuurlijk).
Heb ik nu 500MB voor niets zitten downloaden of wat...![]()
hoe groot is de demo want ik heb er 2 gezien 1 van 500mb en nu download ik 1 van 178mb?????