Het grote Unreal Tournament 2004 topic

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.769 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen er mischien een paar mensen hiero komen nogal rustig :P

Naam [op GoT hier] : FL1Pm0d3
IP Server : 130.89.168.175
Eventuele password : tweakersintime
Wat er te spelen valt : OnSlaught andere niet tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Schaapje_BlaaT schreef op 18 februari 2004 @ 10:50:
[...]

hmm, naar behoren?
dan draait ie beter dan bij mij. Ik heb nog wel eens last van schokken
In onslaught bij die power genarator in zo'n smalle kloof schokt ie als de neten
voor de rest loopt het vrij behoorlijk
Maar op 800*600 zou alles wel soepeltjes moeten gaan dacht ik
Heb je world details op normal staan ipv high in je display settings?
Dat scheelt ook nogal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 11:56:
Zo te zien worden wij Nederlanders weer genaaid. Bijna overal gaat UT2004 49 euro kosten. Ipv 39 euro die beloofd was. En ook kunnen UT2003 kopers fluiten naar die 10 euro korting waarschijnlijk vanwege de Europese wetgeving op dit soort dingen.

Dus zijn sommige mensen die UT2k3 vanaf het begin hebben en ook UT2k4 gaan kopen voor bijna hetzelfde spel bijna 100 euro kwijt :r schandalig.
Ik heb het spel op play.com 'ge-pre-ordered' voor een kleine 18 pond, omgerekend ongeveer 25 euro.

DVD versie: http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=129047
6CD versie: http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=157889

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 14:31:
[...]

Ik heb het spel op play.com 'ge-pre-ordered' voor een kleine 18 pond, omgerekend ongeveer 25 euro.

DVD versie: http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=129047
6CD versie: http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=157889
INC. Shipping ?? Dus bezorgen ?? Ben benieuwd :)

mijn lijst weer met enkele UpDates :

Naam [op GoT hier] : FL1Pm0d3
IP Server : 130.89.168.175
Eventuele password : tweakersintime
Wat er te spelen valt : OnSlaught andere niet tegengekomen

Naam [op GoT hier] : SkizziK
IP Server : 213.19.189.161
Eventuele password : GEEN
Wat er te spelen valt : Weet soms niet echt wat ie precies wil alles kriskras door elkaar

Naam [op GoT hier] : Ramon de Jesus
IP Server : 131.211.229.224
Wat er te spelen valt : OnSlaught alleen andere niet tegegekomen

Naam [op GoT hier] : QuestGamer
IP Server : 130.89.182.94
Eventuele password : pyrow4r
Wat er te spelen valt : OnSlaught dus soms een war aan de gang en niet altijd up

Naam [op GoT hier]: TheRam
82.161.28.132:7777
Eventuele password: GEEN
Wat er te spelen valt: ?

Naam [op GoT hier] : CrispY
IP Server: 195.149.21.186
Password: GEEN
Max players: 32
Wat er te spelen valt: CTF

Naam [op GoT hier] : CrispY
IP Server : 195.149.21.118
Max players: 20
Wat er te spelen valt : ONSlaught

Naam [op GoT hier] : Sid_6.8
IP Server : 62.41.26.200
Password : GEEN
Wat er te spelen valt : Onslaught

Naam [op GoT hier]: aKra
IP Server: 81.23.226.250
Wat er te spelen valt: ONS-Thorlan (ONSLAUGHT)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
klopt het dat er al "no fog" configs ronddwalen over het net? want ik verdenk sommige mensen hier duidelijk van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat alleen voor de lui in de GoT-clan?

Zo niet, onze server is '195.7.147.162:7777', draait vornamelijk ONS, maar soms gaat 'ie op verzoek op wat anders, maar we zijn allemaal erg verslaafd aan ONS. Het is meer een soort 'lachuh'-clan, gewoon lui die het leuk vind te gamen met elkaar, niets super serieus, soms wat matches met friendly clans.

Anyway, als die serverlijst alleen voor GoT-clan-members bedoeld is, kan deze post genegeerd worden! ONS servers zijn wel vaak OF vol, OF leeg, nooit half gevuld, althans, ik zie er bar weinig en da's mooit.

Deze server is zo ingesteld trouwens dat iedereen gekicked wordt na een match, zo heeft iedereen een kans om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:34

ThaHandy

Discovery Channel

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 20:44:
Lol speel net op een iCTF server (Instagib trouwens :P:P) roeleerd!, komt er een gozer en noemt mij een bot. :P

[afbeelding]
[afbeelding]

Instagib ownt, eindelijk ut99 gevoel. :)
welke skilled (noep ;) ) gaat zich ook naap noemen dan, das zo sneu |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:52

aKra

Intentionally left blank.

Naam [op GoT hier]: aKra
IP Server: 81.23.226.250
Max players: 20
Wat er te spelen valt: ONS-Thorlan (ONSLAUGHT)

Even voor de duidelijkheid erbij gezet ;)

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand deze draad al gelezen?

http://www.ataricommunity...7d63c6f62&threadid=349787

Teh Fun!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Echt triest dat er zulke mensen zijn :/ Persoonlijk nog nooit een tegengekomen :)
en ikzelf huppel altijd rond met een machinegun(zo hee tie toch ?? ach ja...) :D

/EDIT : Net paar gasten van GoT hier zien "Vehicle Campen" |:( Niet leuk :(

En ehh....... geven jullie ook zo graag een lift aan eimand ?? Ik wel :P (Naar aanleiding van post hieronder ;) )

[ Voor 20% gewijzigd door nero355 op 18-02-2004 18:28 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 08:01
Ik ben ze wel tegengekomen. Van die idioten die denken dat de raptor alles is wat telt.
Ik gebruik de raptor alleen voor vervoer, en als er uds geen manta in de buurt is, verder vind ik hem waardeloos. Hij is gewoon te makkelijk neer te halen.
En dan heb je ook nog van die idioten die rond rennen zoekend naar kills terwijl ondertussen al hun nodes worden vernietigd en overgenomen.
Of die klootzakken die gelijk een manta pakken of hellbender en niemand een lift geven.
Daar kan ik me zo aan irriteren :(

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Wacht maar tot onze clan van start gaat, dan is het gedaan met al die irritante zaken :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik wordt helemaal gek van die ingame browser

Denk je een redelijk snelle server gevonden te hebben, met bijvoorbeeld ng plek voor 3 man, klapt hij er gewoon weer uit, omdat hij alweer vol zit.

En dat heb ik niet bij één server, nee bij 9 van de 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

ow, bij deze wil ik me terug trekken uit de GoT clan.

Ga met ene collega (die best aardig kan fraggen) een clan beginnen. :p

c u on the battlefield :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Heb de demo ook maar eens gedownload, maar dat Onslaught is best wel cool. Beetje het U2:XMP gevoel, maar dan met snellere/meer vehicles.
Soms isset wel erg frustrerend, bijvoorbeeld als je teammates niet helpen enzo. Heb 1 keer gehad dat ik alle punten in me uppie moest gaan cappen terwijl me teammates elkaar een het beschieten waren [met FF uit] en een beetje liepen te vechten om de vehicles. Moest ik in me uppie tegen 5 enemies 8)7.
Wat ook erg irritant kan worden zijn de mensen die erg goed zijn in het onthoofden van enemies met de manta, als ik dat probeer heb ik altijd 4 homining missiles achter me aan :P :P

Assault is ook wel leuk, dat powerball level vind ik maar niks, ben altijd de weg kwijt 8)7.

[ Voor 6% gewijzigd door StarLite op 18-02-2004 19:41 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

greatgonzo schreef op 18 februari 2004 @ 19:31:
Ik wordt helemaal gek van die ingame browser

Denk je een redelijk snelle server gevonden te hebben, met bijvoorbeeld ng plek voor 3 man, klapt hij er gewoon weer uit, omdat hij alweer vol zit.

En dat heb ik niet bij één server, nee bij 9 van de 10!
Hier net zo :( en dan maar weer wachtten totdat ie alle servers gelist heeft inclusief ping. Hoop dat het in de full game gewoon gebeurt dmv F5

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
use hlsw :)
btw ben ik nou nog steeds de enige die mensen met no-fog-hax tegen komt?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu een aantal keer Onslaught gespeeld, best leuk allemaal maar OOOOOHWWW wat irritand dat je geen jetpack hebt en van bergen af kan sliden... in andere woorden, wat een Tribes ripoff, het is wel grappig, maar ik wacht voor Onslaught nog wel even op de nieuwe Tribes, die overigens op de zelfde engine draait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een onzin is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 21:35:
Nu een aantal keer Onslaught gespeeld, best leuk allemaal maar OOOOOHWWW wat irritand dat je geen jetpack hebt en van bergen af kan sliden... in andere woorden, wat een Tribes ripoff, het is wel grappig, maar ik wacht voor Onslaught nog wel even op de nieuwe Tribes, die overigens op de zelfde engine draait...
Wat moet je nou met 2 x Tribes 3? :?
Aangezien die ook om de hoek staat te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het over tribes 3 :)
Onslaught heeft erg veel weg van Tribes, qua gameplay... dus ik had al snel dat ik van bergen probeerde te sliden... en dat ging niet zo. verder goeie gameplay hoor. maar het lijkt wel heel veel op Tribes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.dabombe.com/upload/uploads/Shot00015.jpg

M'n eerste UT2004 W I C K E D S I C K :P:P Wie komt er weleens op neerden.nl oid server? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

eventjes ge onslaught met wat tweaker mensen en zo
ging goed :P

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/UT2004own1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/UT2004own2.JPG

ik ben Fork5 uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
nero355 schreef op 18 februari 2004 @ 15:27:
[...]

INC. Shipping ?? Dus bezorgen ?? Ben benieuwd :)
Ja, Play.com is altijd inclusief verzendkosten. Je moet alleen wel vooruit betalen en het kan zo'n 2 tot 10 dagen duren voordat je het in huis hebt. Maar dan ben je wel 2x zo goedkoop uit :)

The devil is in the details.

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Pellaagarion schreef op 18 februari 2004 @ 23:23:

[afbeelding]
[afbeelding]

Hier Crackerjack , ja andere nick.
Force team balance niet aan :? of zit die Optie d'r niet in :?

Anyway Onslaught schop kont :P

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

Copycat schreef op 19 februari 2004 @ 00:08:
[...]

Hier Crackerjack , ja andere nick.
Force team balance niet aan :? of zit die Optie d'r niet in :?

Anyway Onslaught schop kont :P
zit er wel in dacht ik maar de helft ging weg toen de ronde was afgelopen dacht ik

Verwijderd

Ik speel niet anders meer dan Onslaught! Ik krijg mezelf gewoon niet meer aan ICTF of IBR, dit is echt een wereld gametype! Ik hoop dat er goeie Custom Maps komen! Ik ga zeker die SE DVD kopen, zodat ik ook een mapje kan maken!!!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 02:29:
Ik speel niet anders meer dan Onslaught! Ik krijg mezelf gewoon niet meer aan ICTF of IBR, dit is echt een wereld gametype! Ik hoop dat er goeie Custom Maps komen! Ik ga zeker die SE DVD kopen, zodat ik ook een mapje kan maken!!!
ja, dat onslaught bevalt mij ook wel
Eigenlijk vind ik unreal2 XMP stiekum leuker maar dit is nieuw dus nu speel
ik ff ut2k4. Luchtgevechten zijn gaaf, en die raptor is niet zo makkelijk neer te halen als je er goed mee omgaat (dus als een gek wegwezen en laag vliegen als er een raket achter je aan zit). Nu moet iedereen alleen nog ff doorhebben hoe het spel werkt, want samenwerken is er lang niet altijd bij. Het lijkt al beter te worden, men begint door te krijgen dat de link gun niet voor niks zo heet bijvoorbeeld. Er wordt nog wel vaak hard weggereden met een 3 persoons voertuig als er maar 1tje in zit.

En die server browser is inderdaad een drama, maar ik heb nu een paar favorites geselecteerd (alle jolt en gamepoint servers) en dan is het redelijk te doen om op een server te komen. Nu de Tweakers servers er nog in zien te krijgen, maar dan moet ik ze wel eerst vinden in die enorme lijst

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Schaapje_BlaaT schreef op 19 februari 2004 @ 03:08:
[...]

ja, dat onslaught bevalt mij ook wel
ik ff ut2k4. Luchtgevechten zijn gaaf, en die raptor is niet zo makkelijk neer te halen als je er goed mee omgaat (dus als een gek wegwezen en laag vliegen als er een raket achter je aan zit). Nu moet iedereen alleen nog ff doorhebben hoe het spel werkt, want samenwerken is er lang niet altijd bij. Het lijkt al beter te worden, men begint door te krijgen dat de link gun niet voor niks zo heet bijvoorbeeld. Er wordt nog wel vaak hard weggereden met een 3 persoons voertuig als er maar 1tje in zit.

En die server browser is inderdaad een drama, maar ik heb nu een paar favorites geselecteerd (alle jolt en gamepoint servers) en dan is het redelijk te doen om op een server te komen. Nu de Tweakers servers er nog in zien te krijgen, maar dan moet ik ze wel eerst vinden in die enorme lijst
Je hoeft ze niet te zoeken, ga maar naar je favo's en dan rechtermuisknop-> Add IP. Tadaa! :)

I've got a feeling...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 22:41:
[afbeelding]

M'n eerste UT2004 W I C K E D S I C K :P:P Wie komt er weleens op neerden.nl oid server? :)
Ik kom wel regelmatig op neerden.nl leuke ctf server die altijd wel goed bevolkt is :)

En verder vind ik zelf de onslaught geen zak aan :P ctf vind ik de mooiste mode van unreal :)

Verwijderd

weetje wat ik irritant vind. Als je gerespawnt bent. En als je de server joint. Krijg je altijd dat blauwe menu!! :(:(. Moet je steeds weer op escape drukken. Wat erg irritant is :(:(

• Phydomir
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

waarneer krijg je dat wicked sick?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• smallboy
  • Laatst online: 13-09 19:55

smallboy

N/A

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 08:25:
weetje wat ik irritant vind. Als je gerespawnt bent. En als je de server joint. Krijg je altijd dat blauwe menu!! :(:(. Moet je steeds weer op escape drukken. Wat erg irritant is :(:(
Waarom irritant? Daar moet je de node kiezen waar je wilt respawnen. Lijkt me vrij logisch dat je dat dan voor je neus krijgt.

• Da Union
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11-2023
Phydomir schreef op 19 februari 2004 @ 08:31:
waarneer krijg je dat wicked sick?
na godlike, dus als je veeeel mensen heb geklilled zonder zelf het hoekje om te gaan.

btw. is de got clan een fun clan of echt gericht om zo goed mogelijk te worden?
als het gewoon voor de fun is dat wil ik ook wel mee doen, moet natuurlijk wel leuk blijven :)

Verwijderd

Ik had gister bij Onlslaught: H O L Y - S H I T ... was ik ook wel tevreden mee :D :P
Teamwork was gister heerlijk, zat op een willekeurige server, ping van 30 (server) en niks geen lag. Erg fijne teamword :D .. gingen op een gegeven moment allemaal teamleden mij coveren :D :P

Verwijderd

Ja, daar snap ik ook de lol niet van (Dat menu ;) :P)

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:47

Ankh

|true

dat kan je uitzetten volgens mij zit een pull down menu bij :) en voor de rest is het bij onslaugh nodig want dan kan je kiezen waar je gerespawned wort

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 08:47

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 09:07:
[...]

Ja, daar snap ik ook de lol niet van (Dat menu ;) :P)
Ik denk dat het is om je spawnplek te kiezen he :) maar je kan het ergens uitzetten op een van die tabs, Iig ik heb er geen last meer van. Ik krijg het alleen ik als ik gebruik maak van het teleporteren van node naar node :)

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:35
Ik speelde net op de server van xtremeclan DM, beetje spelen met de shock rifle, zegt die stem in een keer "COMBO WHORE!". Nog nooit eerder zoiets gehoord. Zijn er ook andere wapens waarbij zoiets gezegd wordt?

Onvoorstelbaar!

• Schaapje_BlaaT
writser schreef op 19 februari 2004 @ 11:51:
Ik speelde net op de server van xtremeclan DM, beetje spelen met de shock rifle, zegt die stem in een keer "COMBO WHORE!". Nog nooit eerder zoiets gehoord. Zijn er ook andere wapens waarbij zoiets gezegd wordt?
vast wel, in UT2K3 zat in elk geval ook nog 'flak monkey' en 'head hunter'

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• CommanderKeen
heeft iemand t ip van een instagib svr?

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Pellaagarion schreef op 18 februari 2004 @ 23:23:

[afbeelding]
[afbeelding]

845! dat ben ik :X

Nothing to see here

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

lol ik heb een veel leuke screen voor je in de wacht ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/naamloos.JPG
*Klikbaar
R-B natuurlijk

maar meestel zit ik rond de 40/50 punten dit komt soms voor :)

[ Voor 11% gewijzigd door R-B op 19-02-2004 13:52 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• Ankh

Ankh

|true

had daarnet een easy potje binnen de 2 minuut 30 hadden we gewonne terwijl zij ook al wat nodes hadden hehe...

jammer dat je geen demo's rec'en behalve met fraps.. :( anders had ik wat pancakes gemaakt =P

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

lol nog ff oefenen :P

vanavond ben ik er weer :)

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

R-B schreef op 19 februari 2004 @ 13:51:
[...]

lol ik heb een veel leuke screen voor je in de wacht ;)

[afbeelding]
*Klikbaar
R-B natuurlijk

maar meestel zit ik rond de 40/50 punten dit komt soms voor :)
valt wel mee moet ik zeggen al je kijkt naar de tijd die de ronde heeft geduurt en je PPH :P

• R-B

R-B

Blokkert

Pellaagarion schreef op 19 februari 2004 @ 14:06:
[...]

valt wel mee moet ik zeggen al je kijkt naar de tijd die de ronde heeft geduurt en je PPH :P
dat zie ik bij mij niet staan hoor, alleen andere team..

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:35
Het lukt me niet om in UT2k4 of ASE serverlijst te krijgen... met andere spellen heb ik geen problemen (RTCW:ET bijv)

Waar kan dit aan liggen?

Heb echt overal gezocht maar niets relevants kunnen vinden! :/

Verwijderd

Octagen schreef op 19 februari 2004 @ 14:18:
Het lukt me niet om in UT2k4 of ASE serverlijst te krijgen... met andere spellen heb ik geen problemen (RTCW:ET bijv)

Waar kan dit aan liggen?

Heb echt overal gezocht maar niets relevants kunnen vinden! :/
Nah geloof ik niks van dat je overal gezocht hebt :/

al automatisch of handmatig je filters updated :? :+ :z

• CommanderKeen
CommanderKeen schreef op 19 februari 2004 @ 13:37:
heeft iemand t ip van een instagib svr?
^

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:35
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 14:26:
[...]

Nah geloof ik niks van dat je overal gezocht hebt :/

al automatisch of handmatig je filters updated :? :+ :z
heb de ASE update gedraaid, handmatig geupdate.. alles, maar ik krijg geen lijst te zien in, evenmin als in UT :/

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Da Union schreef op 19 februari 2004 @ 09:01:
[...]
btw. is de got clan een fun clan of echt gericht om zo goed mogelijk te worden?
als het gewoon voor de fun is dat wil ik ook wel mee doen, moet natuurlijk wel leuk blijven :)
In de eerste plaats voor de fun maar we spelen ook op clanbase en proberen de beste te zijn :) Website + forum soon online :) Nog ff geduld :P

March of the Eagles

• Ankh

Ankh

|true

zo jullie hebben ook een royal in de groep (A) ;)

majah we zullen zien hihi

Verwijderd

Ik heb ook een dedicated Onslaught servertje runnen :+
82.161.57.13
Wil nog ff kijken tot hoeveel man het ongeveer goed gaat :D

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op 19 februari 2004 @ 03:08:
[...]ja, dat onslaught bevalt mij ook wel
ik ff ut2k4.
Ik zie nog wel een XMP Mod verschijnen voor UT2k4.

Verwijderd

Iemand mayB een lijstje met Instagib servers ?

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Volgens mij zit die mod niet in de Demo.

There is no art to find the minds construction in the face

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Ghallo
Even het volgende ik heb net een poll gezien waarin [GoT] de meest geliefde tag was voor de ut2k4 clan.

Helaas is er al een officiele [GoT] clan binnen tweakers.net en ut.tweakers.net.
Zoals je ook kunt lezen op http://ut.tweakers.net

Het lijkt mij geen goed idee dat jullie exact dezelfde tag nemen als wij.
[GoT2k4] ofzo is prima maar [GoT] is van ons en dat willen we graag zo houden.

Bij deze het vriendelijke verzoek namens de ut community om de clantag van jullie GoT team niet [GoT] te laten zijn/worden.

Diaboluzzz.

http://www.NUiPhone.nl/

• R-B

R-B

Blokkert

Haal mij maar uit de clan

Zit al in andere clan ;)

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
kan je op je lan ook bots toevoegen want onslaught met 2 personen is niet veel aan.

Verwijderd

frs.nl heeft preorders voor SE en normal edition, dus dat komt wel goed. Zal uiteindelijk wel Mediamarkt worden, maar uiteindelijk is degene met de snelste levering mijn keuze, soms kan ik niet een weekend wachten :)!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
PlanetSide 2 or what ? O_o

Verwijderd

Dit kun je gewoon uitzetten hoor :). Gewoon onderin dat scherm kijken, dan zie je dat er zo'n scroll down balkje is, als je daar kijkt, kun je em op 'never' zetten en dan komt ie niet meer als je doodgaat :)

Verwijderd

Verwijderd in "Het grote Unreal Tournament 2004 topic".

Ik heb geen zin om voor zoiets simpels streng op te gaan treden. Via IRC/ICQ/MSN kun je clan dingen regelen, niet in dit topic omdat dat gewoon niet interessant is voor 99% van de mensen.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 19:54 ]

• Aurelium
  • Laatst online: 02-09 23:06
Prachtig, geweldig, super spel _/-\o_ Maar ik hoop wel dat chat berichten aan het einde van een game het hele scherm mogen beslaan ipv 4 regels. Als er nu iemand weg gaat dat staat er het volgende:

**** had an anyeurism :? (of zoiets)
**** has left the game
**** has left public channel
**** has left team channel

Maar dit soort dingen drukken meteen al de chat berichten weg. Tijdens het spelen is 4 regels max in beeld goed maar als de game toch af gelopen is...

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Jongens, (zal wel noob vraag zijn:P)

Ik was net ff ctf aan ut doen, en ik sta in de flag room en ik zie een geel spoor lopen en ineens een knal, het leek net een atoom bom zo groot, je zag ook golven van de explosie :/

Aleen van welk wapen was dat afkomstig????? 8)7 8)7

Cons:::BB4E

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 19:30:
[...]

Dit kun je gewoon uitzetten hoor :). Gewoon onderin dat scherm kijken, dan zie je dat er zo'n scroll down balkje is, als je daar kijkt, kun je em op 'never' zetten en dan komt ie niet meer als je doodgaat :)
nee hoor, Hij staat op never en krijg hem nog steeds :'(

*zoekt ff verder

• Aurelium
shameblaster schreef op 19 februari 2004 @ 20:19:
Jongens, (zal wel noob vraag zijn:P)

Ik was net ff ctf aan ut doen, en ik sta in de flag room en ik zie een geel spoor lopen en ineens een knal, het leek net een atoom bom zo groot, je zag ook golven van de explosie :/

Aleen van welk wapen was dat afkomstig????? 8)7 8)7
Redeemer :Y

Beste wapen uit alle UT games alleen wordt dat kreng de hele tijd op het laatste moment uit de lucht geschoten als ik het afvuur.
Maarjah dat doe ik ook altijd bij vijandige redeemers. Die dingen vliegen zo traag >:)

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Zit die Demo nu lekker te spelen. Ondanks dat de gameplay erg snel is (lees: te chaotisch, onoverzichtelijk en geen teamplay) is het toch wel een leuk spelletje :D

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Verwijderd

Twhomp schreef op 19 februari 2004 @ 20:32:
Zit die Demo nu lekker te spelen. Ondanks dat de gameplay erg snel is (lees: te chaotisch, onoverzichtelijk en geen teamplay) is het toch wel een leuk spelletje :D
UT2k3 was sneller, UT2k4 ligt meer richting UT, wel sneller, maar niet TE snel. Teamplay, ja, dat hangt van de server/mensen af! Ikzelf vind het vaak niet chaotisch, we werken dan wel met teamspeak en dat maakt het zo, dat we echt een bepaalde lijn volgen. Wat ikzelf het belangrijkste vind, is niet het schieten etc .... maar als je je ogen open houdt, en enigszins door hebt wat sommige mensen aan het doen zijn (o.a. zie je een raptor bovenin de toren staan, maakt je borst maar nat, want je zeulf waarschijnlijk een Redeemer uit de lucht moeten knallen, ikzelf heb dat al een paar keer succesvol gedaan met mijn Lightgun). Raptors knallen is o.a. een hobby van me geworden, ook met mijn lightgun! beste wapen voor mij in Onslaught :)!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

PowerCow schreef op 19 februari 2004 @ 18:01:
kan je op je lan ook bots toevoegen want onslaught met 2 personen is niet veel aan.
Inloggen als admin, dan in de console
code:
1
addbots x
waarbij x het aantal bots is :)

I've got a feeling...

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 20:45:
[...]

UT2k3 was sneller, UT2k4 ligt meer richting UT, wel sneller, maar niet TE snel. Teamplay, ja, dat hangt van de server/mensen af! Ikzelf vind het vaak niet chaotisch, we werken dan wel met teamspeak en dat maakt het zo, dat we echt een bepaalde lijn volgen. Wat ikzelf het belangrijkste vind, is niet het schieten etc .... maar als je je ogen open houdt, en enigszins door hebt wat sommige mensen aan het doen zijn (o.a. zie je een raptor bovenin de toren staan, maakt je borst maar nat, want je zeulf waarschijnlijk een Redeemer uit de lucht moeten knallen, ikzelf heb dat al een paar keer succesvol gedaan met mijn Lightgun). Raptors knallen is o.a. een hobby van me geworden, ook met mijn lightgun! beste wapen voor mij in Onslaught :)!
hmm, ik vind het nou juist niet richting UT. UT heeft grote kereltjes in kleine levels die snel sterven. Hier moet je nog flink op iemand inhakken voor die sterft, de levels zijn enorm en de kereltjes relatief klein. Redeemah schieten is inderdaad listig, hoewel ik liever ga voor de preventieve methode (over het dak scheren met een raptor om een 'vehicular manslaughter' te krijgen). En geef mij dat homing missile geval maar om raptors te knallen, of nog beter een andere raptor om 'top gun' te scoren. Alleen is het wel irritant dat als je allebei weet hoe je zo'n raptor raket ontwijkt het een kwestie van om elkaar heen draaien is tot iemand beneden 1 van de twee neerhaalt met zo'n homing missile

[ Voor 3% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 19-02-2004 21:04 ]

Verwijderd

Daarom is teamspeak ook zo leuk! Als sniper kun je je maat goed helpen als je weet dat 'ie in een goed luchtgevecht zit. Je moet ook een beetje klooien, ga laag om de toren heen, desnoods ONDER de toren door en probeer hem te verrassen. Rondjes draaien wordt erg suf, ik heb nog geen loopings geporbeerd a la 'Top Gun' :), misschien kijken of dat werkt.

• Aurelium
Ik snap niet dat er nu pas een spel is met automatisch teamspeak erin. Ik vind het echt geweldig _/-\o_ Zat laatst in een ctf server met een paar Nederlanders en dat was wel relaxed met teamspeak enzo. Snel vertellen waar je bent en dan komen die gasten eraan gerent om je te helpen :9

• Da Union
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11-2023
damn, was ik net ff aan het knallen in een got ons server, loopt ie vast :(
maar die team speak is wel geinig ja, alleen is hij af en toe niet echt lekker te verstaan

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:23

MaDLiVe

.-Observer-.

M@NIC schreef op 19 februari 2004 @ 18:28:
PlanetSide 2 or what ? O_o
Neeeee, planetside was beter maar ook duidelijker duurder.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Aurelium schreef op 19 februari 2004 @ 22:12:
Ik snap niet dat er nu pas een spel is met automatisch teamspeak erin. Ik vind het echt geweldig _/-\o_ Zat laatst in een ctf server met een paar Nederlanders en dat was wel relaxed met teamspeak enzo. Snel vertellen waar je bent en dan komen die gasten eraan gerent om je te helpen :9
Dat heeft Half-life (CounterStrike dus ook) al een paar jaartjes ;). Maar iid wel leuk ja, alleen irritant als er van die buitenlanders zit die je niet verstaat :D. Maar is erg leuk als iedereen meepraat en je dus weet waar iedereen is en wat iedereen aan het doen is. Belangrijke informatie doorspelen dus.

Verwijderd

Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen (ik heb niet het volledige topic doorgebladerd), maar wat vinden we van de limited edition die (o.a.) bol.com, de FRS en Dixons aanbieden?
Kenmerken:
- Metalen box/verpakking
- 1 x DVD met de software van de game
- 1 x DVD met 150uur aan uitleg over het maken van maps/levels/etc
- 1 x Logitech Internet Chat headset
- 1 x Unreal sticker
Kost € 59,99 ( + € 2 verzendkosten bij bol). Ik heb al een Logitech headset, dus daarvoor hoef ik hem niet te hebben, maar het ziet er toch goed uit voor die 10 euro die je maar extra hoeft te betalen ten opzichte van de standaard versie (de prijs van Play.com even daar gelaten, niet iedereen heeft een CC).

Verwijderd

Aurelium schreef op 19 februari 2004 @ 22:12:
Dat komt ook omdat er ook heel veel losse programma's zijn die teamspeak hebben zoals ventrilo.

Net weer ff in de GoTserver gezetten. GING LEKKER :*)

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 23:22:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen (ik heb niet het volledige topic doorgebladerd), maar wat vinden we van de limited edition die (o.a.) bol.com, de FRS en Dixons aanbieden?

[...]

Kost € 59,99 ( + € 2 verzendkosten bij bol). Ik heb al een Logitech headset, dus daarvoor hoef ik hem niet te hebben, maar het ziet er toch goed uit voor die 10 euro die je maar extra hoeft te betalen ten opzichte van de standaard versie (de prijs van Play.com even daar gelaten, niet iedereen heeft een CC).
Krijg je dan ook 10 euro terug als je UT2k3 al hebt wat je normaal toch zou krijgen als je gewone ut2k4 koopt ?

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 19 februari 2004 @ 23:30:
[...]

Krijg je dan ook 10 euro terug als je UT2k3 al hebt wat je normaal toch zou krijgen als je gewone ut2k4 koopt ?
Volgens mij was die 10-euro-terug actie al een tijdje geleden geschrapt voor Europa (dus ook bij de standaard versie). Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

whooooooooooooo

weer een hoop tweakers mensen tegen gekomen

ff geownt

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/UT2004own3.JPG

* Nogmaals, clanzaken niet in dit topic regelen graag *

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 23:22:

[...]

*Zojuist bestelt heeft via bol.com. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet zo'n pre-order freak, maar ik ga hem er wel halen. Kijk eerst ff bij Mediamarkt, maar ga hem zeker halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 21:38
is die koptelefoon die erbij zit eigenlijk de moeite waard?
ik wil eigenlijk de audio 70 of 90 van plantronics kopen voor dit spel... maar als de se een goede koptelefoon heeft, kan ik die natuurlijk ook nemen (welk is het btw?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:30
Mooie verpakking iig, grote dozen ownage :P

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/SW03944F.gif

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Turismo schreef op 20 februari 2004 @ 11:16:
Mooie verpakking iig, grote dozen ownage :P

[afbeelding]
geloof dat het een ijzeren doos is, had ik ergens gelezen of het zo'n grote is weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de map erop bedoel je? Das toch handig, kun je kijken hoe de links zijn. Of bedoel je wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik zie trouwens dat bij play.com de CD en DVD versie evenveel kosten. Zit er dan bij de DVD versie bij play.com wel die headset e.d. bij? Aangezien ik naar die korting kan fluiten, bestel ik mijn versie maar gewoon daar denk ik, aangezien ik dan nog wel een beetje het korting idee heb :).

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
800x600/16bit

alle settings op allerlaagst

direct3d op 'best performance'

resultaat: alle tekst is voor geen meter te lezen

nogsteeds slechts 20 fps in onslaught :(

terwijl ik spellen als nba 2004 op zn allermooist kan spelen

heb dan wel een athlon tb 850 maar ik dacht dat ik met een gf ti4200 toch wel minimaal 30 fps zou moeten kunnen krijgen op bovenstaande settings

het is nu lelijker dan UT'99 en dat kan ik wel vloeiend draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Waarschijnlijk is de CPU de beperkende factor en niet de videokaart. Dan kan je wel een GF4 Ti4200 hebben, maar als je CPU die niet kan bijhouden, staat ie vaker te wachten op data.

In de requirements staat dan ook dat een 1 GHz CPU minimaal vereist is. Dit itt tot een UT'99, die had maar een P2 233 nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door EXX op 20-02-2004 12:11 ]

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Hertog_Martin schreef op 20 februari 2004 @ 12:06:
800x600/16bit

heb dan wel een athlon tb 850 maar ik dacht dat ik met een gf ti4200 toch wel minimaal 30 fps zou moeten kunnen krijgen op bovenstaande settings

sja, als je processor te traag is heeft het weinig zin om de video settings omlaag te draaien. Je kunt in elk geval rustig die resolutie verhogen dat scheelt waarschijnlijk niks in fps omdat dat alleen de videokaart zwaarder belast. Het is zonde om de boel omlaag te draaien als het toch niks helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 11:22:
[...]
Met de map erop bedoel je? Das toch handig, kun je kijken hoe de links zijn. Of bedoel je wat anders.
Dit kan je uitzetten..... ik vond het ook irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Hertog_Martin schreef op 20 februari 2004 @ 12:06:
800x600/16bit

Ik wil niet veel zeggen, maar je gamingrig verraadt al dat je NIET veel speelt... (op de PC dan). Daarom vind ik ook dat je eigenlijk niets te zeiken hebt, maar gewoon moet upgraden...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Schaapje_BlaaT schreef op 20 februari 2004 @ 12:37:
[...]

sja, als je processor te traag is heeft het weinig zin om de video settings omlaag te draaien. Je kunt in elk geval rustig die resolutie verhogen dat scheelt waarschijnlijk niks in fps omdat dat alleen de videokaart zwaarder belast. Het is zonde om de boel omlaag te draaien als het toch niks helpt
je hebt gelijk, als ik alles op zn hoogst zet en 1024x768 / 32 bit dan ziet het er prima uit en framerate gaat amper omlaag.

wil wel upgraden maar heb geen geld. Dit moederbord kan maximaal een amd 1800+ aan.. misschien die maar kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
skullsplitter schreef op 20 februari 2004 @ 12:43:
[...]

Ik wil niet veel zeggen, maar je gamingrig verraadt al dat je NIET veel speelt... (op de PC dan). Daarom vind ik ook dat je eigenlijk niets te zeiken hebt, maar gewoon moet upgraden...
* Wel even lief blijven voor elkaar *

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Hertog_Martin schreef op 20 februari 2004 @ 15:50:
[...]

je hebt gelijk, als ik alles op zn hoogst zet en 1024x768 / 32 bit dan ziet het er prima uit en framerate gaat amper omlaag.

wil wel upgraden maar heb geen geld. Dit moederbord kan maximaal een amd 1800+ aan.. misschien die maar kopen
Die CPU moet samen met een GF4 Ti4200 meer dan genoeg zijn voor UT2004.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
Ik vroeg me wel af wat er aan gedaan gaat worden als er straks mensen door alle servers heen vliegen en overal Sieg Heil ofzo gaan roepen (door de Headset). Je kunt die mensen natuurlijk kicken maar er is lang niet altijd een admin ofzo aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mogelijk om mensen te muten, zodat jij er teminste geen last meer van hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 22:25:
Het is mogelijk om mensen te muten, zodat jij er teminste geen last meer van hebt :)
Owh, hoe doe je dat? Ik heb namelijk al eens gehad dat iemand met een nichte stem de hele tijd: "Everybody wants Kung-Fu Fighting lalallalala" zat te zingen
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.