![]() | |
Inmiddels zijn wij al weer toe aan een "Unreal Tournament 2004! topic. Unreal Tournament 2004 aankondiging op de E3? Klopt, Met een releasedatum nog binnen dit jaar is de kans groot dat UT2004 op de komende E3 zal worden aangekondigd. Al eerder heeft Epic verklaard dat Unreal Tournament een jaarlijkse serie gaat worden, net zoals bijvoorbeeld Fifa | |
Wat is de toekomst van Unreal Tournament? Steven Polge van Epic heeft net laten weten dat de toekomst van Unreal Tournament op de E3 onthuld zal worden, maar wat er ook zal uitkomen in de komende 18 maanden, het zal compatible zijn met UT2003. Modmakers hoeven dan ook niet bang te zijn dat al hun werk voor niks zal zijn. Ook Mark Rein deed een duit in het zakje, zoals je hieronder kunt lezen. If there were going to be a UT2004 it would be fully backward compatible with 2003 so mod makers wouldn't have to worry about that. But that's all I can say for now | |
Uitleg over Assault en Onslaught modes in UT2004 Mark Rein van Epic Games is zo vriendelijk geweest om op de officiële Atari forums wat uitleg te geven over de twee nieuwe gamemodes in Unreal Tournament 2004. Beide gamemodes, Assault en Onslaught, zullen voorzien zijn van voertuigen. Assault is een objective-based gamemode welke we al kennen uit het originele Unreal Tournament. Hopelijk weet de toevoeging van voertuigen deze mode wat populairder te maken dan bij UT het geval was. Onslaught is echter een wat ingewikkelder verhaal. De Onslaught maps hebben een veel grotere schaal en voertuigen zullen dus een veel grotere rol spelen omdat je zulke grote afstanden moet afleggen. Het doel is de Power Core van de tegenstander te vernietigen, wat alleen mogelijk is wanneer je deze 'linked' met de Power Core in je eigen basis door middel van 'Power Nodes'. | |
Unreal Tournament 2004 bestaat uit 5 cd's Bij Unreal Tournament 2003 stonden al veel gamers te kijken dat ze discjockey moesten spelen met 3 cd's, in UT2004 krijg je een nog langere set te verduren, want het spel wordt namelijk verscheept op 5 cd's. Of er ook een DVD versie zal komen is niet bekend, maar het is niet waarschijnlijk. UT2004 is inmiddels al voor meer dan 80% klaar en over niet al te lange tijd zou de demo dan ook moeten verschijnen. Deze bevat echter niet het nieuwe gametype Assault, aangezien dit de demo te groot zou maken. Komt er nog een UT2004 demo? De verwachtingen rondom de nieuwste Unreal Tournament game, Unreal Tournament 2004, zijn (vooral bij de fans) hooggespannen. En zoals bij iedere Unreal Tournament game willen deze fans zeker weten dat ze van te voren al iets van de gameplay op kunnen vangen, in de vorm van de demo. UT-guru Mark Rein heeft kort maar krachtig bevestigd dat er wel degelijk een demo aankomt. | |
10 Dollar korting UT2004 voor UT2003 eigenaren Veel Unreal Tournament 2003 eigenaren voelden zich bestolen toen Epic vrij snel na de release van het spel Unreal Tournament 2004 aankondigde. Epic nam deze kritiek ter harte en liet weten dat het spel ten eerste goedkoper zou zijn dan een volledig geprijsd spel en ten tweede dat UT2003 eigenaren korting zouden krijgen. Hoewel het nog niet officieel bevestigd is, zou er vanuit Atari gedacht worden aan een prijs van 39,99 dollar waarbij UT2003 eigenaren nog eens 10 dollar korting krijgen en op 29,99 zouden uitkomen. Of we dit mogelijke feest ook in Nederland gaan beleven blijft echter de vraag. | |
Systeem eisen Operating System: Windows® 98/Me/2000/XP Processor: Pentium® III or AMD Athlon 1.0 GHz processor or faster (1.5 GHz or faster processor recommended) Memory : 128 MB RAM minimum (256 MB recommended) Hard Disk Space: 3.5 GB free Video : Any Windows-compatible video card(NVIDIA GeForce 2 or ATI Radeon with at least 64 megs of video memory recommended.) Sound : Windows®-compatible sound card. NVIDIA® nForce(tm) or other motherboards/soundcards containing the Dolby® Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio. DirectX®: DirectX® version 8.1(included)or higher Multiplayer : Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP)play supported. 33.6K baud modem or broadband Internet connection recommended. | |
Game Features: *Land and air and space based vehicles – from lightweight attack craft to behemoth tanks *New weapons, including Mines, Rocket-propelled grenades, stationary gun turrets and more *New Arenas and battlefields – planet-bound mayhem and the cold vacuum of space *Assault mode returns – you asked for it…here it is! *The mighty Skaarj return as a playable race and prepare for the return of the ultimate opponent - Xan Kriegor *Demo recording – record something special and show others who’s got the skills *Onslaught mode – a brand new mode of play that takes warfare to the next level *New UI – clean, mean and lean. This new customizable User *Interface gives you a clear picture on the body count. *Full support of software rendering for those with lower-end video cards or unreliable drivers *Live chat over LAN and Internet with 3D audio (on supported cards), using a microphone and headset (not included with game) A wealth of new textures, static meshes and music – a field day for mod makers! *UnrealTV broadcast system – allows hundreds of people to log on and watch famous combatants or rival clans duke it out *UT2004 will ship over 20 brand new maps along with the original UT2003 maps and the official bonus pack maps. This will allow 2004 owners to jump into any 2003 server and compete! *Numerous tweaks and refinements including a completely redesigned user interface (UI) (including the ability for mod makers to design their own UI), unique crosshairs for each weapon, the ability to wield dual assault rifles, improved bot AI and optimized network bandwidth usage and much, much more | |
Unreal Tournament 2004 Trailer! Hier te downloaden, http://utworld.gamesweb.c...t2004/details.php?dlid=11 | |
Screenshots! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.gamershell.com...eal_Tournament_2004.shtml | |
Links & Downloads UT2004 Final Trailer UT2004 Onslaught Video Rest -> http://utworld.gamesweb.com/downloads_ut2004/ Links UnrealTournament2004.com | |
UT Topics -[Het Unreal Tournament 2003 topic deel 8]- [UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 9 | |
![]() Laten we het gezellig houden eh |
Is er ook maar iets qua releasedatuim van een (multiplayer) demo bekend? 
Ik verwacht van dit spel een beetje een intensere Halo, een soort van, UT2003 cross met Halo, maar dan vetter ^_^. Iig hoge verwachtingen
Gelukkig gaat Tampie de 100mbit boer een UT2004(/demo) server runnen
Jammer voor de Halo'ers
Ik verwacht van dit spel een beetje een intensere Halo, een soort van, UT2003 cross met Halo, maar dan vetter ^_^. Iig hoge verwachtingen
Gelukkig gaat Tampie de 100mbit boer een UT2004(/demo) server runnen
Bring out the Halo buggie!
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Anoniem: 12316
Is er iets bekend van een Unreal (Tournament) collection? Ik zou namelijk wel interesse hebben in UT (eentje extra, waarom niet), UT2k3 en UT2k4 voor een voordelige prijs
Jah die buggy van halo en ut2004 zijn gewoon 2 druppels water
maar jah het zal ook wel een beetje op halo gaan lijken denk ik!!
Ik hoop dat die mappen groter worden dan btf1942 mappen IK WIL HUGE!!!
Ik hoop dat die mappen groter worden dan btf1942 mappen IK WIL HUGE!!!
Mhm... ik vond het eik wel prettig in Halo dat je de Warthog met de muis besturen kon, nu zie ik dat je in UT2K4 (net als in HL2, de auto) de voertuigen met het toetsenbord bestuurt.
Voordeel is natuurlijk dat je kan schieten en rijden!
Ik denk alleen dat die "grotere" gamemodes (assault, onslaught) niet zo leuk zijn met totaal onbekenden. Maarja, hopelijk en waarschijnlijk komt er wel een GoT servertje
Maar kheb er wel zin in!
Ik heb alleen weinig vertrouwen in dat korting gedeelte
Ik heb UT2003 gewoon helemaal legaal, maarja geen bon ofzo en ik wil me ook niet registreren om dat geld terug te krijgen, ik wil gewoon korting
//De Halo physics zijn volgens mij koeler, btw, hier valt alles zo snel en juist het omschieten van warthogs vol met mensen is zo koel
Voordeel is natuurlijk dat je kan schieten en rijden!
Ik denk alleen dat die "grotere" gamemodes (assault, onslaught) niet zo leuk zijn met totaal onbekenden. Maarja, hopelijk en waarschijnlijk komt er wel een GoT servertje
Maar kheb er wel zin in!
Ik heb alleen weinig vertrouwen in dat korting gedeelte

Ik heb UT2003 gewoon helemaal legaal, maarja geen bon ofzo en ik wil me ook niet registreren om dat geld terug te krijgen, ik wil gewoon korting
//De Halo physics zijn volgens mij koeler, btw, hier valt alles zo snel en juist het omschieten van warthogs vol met mensen is zo koel
[ Voor 11% gewijzigd door Okyah op 21-10-2003 20:14 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Volgens 2 online shop is UT2004 gepland voor 18 November 2003 dus zal binnenkort al een demo kunnen komen.Switch schreef op 21 October 2003 @ 19:54:
Is er ook maar iets qua releasedatuim van een (multiplayer) demo bekend?
Gelukkig gaat Tampie de 100mbit boer een UT2004(/demo) server runnenJammer voor de Halo'ers
![]()
ik wil nog even een paar dingen aan de startpost toevoegen eigenlijk 
- Er komt wel een DVD versie, die meteen een headset heeft overigens
- De HUD lijkt weer wat meer op die van UT'99 (mooier dus imh):

- de-3 persoonsbuggy is veranderd voor een andere, hummer-achtig voertuig omdat die teveel op de warthog van halo leek. Daarnaast is er nog een 1 persoonsbuggy, maar die heeft imho geen enkele gelijkenis met halo.
1 persoonsbuggy:

3 persoonshummer:

Overigens verschilt de hummer ook nog van de warthog in dat de bijrijder (dus naast de chauffeur zoals je ziet ook een cannon beschikbaar heeft. Tot zover is het saai, maar als je weet dat de schutter en de bijrijder ook nog combo's kunnen maken, dan is het wel erg cool!
- demo zal geen assault bevatten omdat ze 'nix weg willen geven' volgens Epic. Wat ze daar precies mee bedoelen weet ik niet maar onslaught is toch het belangrijkst
(over de plaatjes: rightclick en 'view image' om ze op volledige grootte te zien)
- Er komt wel een DVD versie, die meteen een headset heeft overigens
- De HUD lijkt weer wat meer op die van UT'99 (mooier dus imh):

- de-3 persoonsbuggy is veranderd voor een andere, hummer-achtig voertuig omdat die teveel op de warthog van halo leek. Daarnaast is er nog een 1 persoonsbuggy, maar die heeft imho geen enkele gelijkenis met halo.
1 persoonsbuggy:

3 persoonshummer:

Overigens verschilt de hummer ook nog van de warthog in dat de bijrijder (dus naast de chauffeur zoals je ziet ook een cannon beschikbaar heeft. Tot zover is het saai, maar als je weet dat de schutter en de bijrijder ook nog combo's kunnen maken, dan is het wel erg cool!
- demo zal geen assault bevatten omdat ze 'nix weg willen geven' volgens Epic. Wat ze daar precies mee bedoelen weet ik niet maar onslaught is toch het belangrijkst
(over de plaatjes: rightclick en 'view image' om ze op volledige grootte te zien)
[ Voor 3% gewijzigd door Ramon op 21-10-2003 21:04 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik zie plaatje 1 en 3 niet?
Maar het zou best kunnen dat de demo volgende week uitkomt dus?
Maar het zou best kunnen dat de demo volgende week uitkomt dus?
Alone at last
Just nostalgia and I
lijk me wel een goed idee om voertuigen bij zetten. want sommige mappen van ut2003 loop je echt als een gek. soms verwaald jeook nog 
met een voertuig ben je tog sneller weer weg van de ene plek na een ander
met een voertuig ben je tog sneller weer weg van de ene plek na een ander
Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.
Dat kan.. Damn, ik weet niet waar mn geld aan uit te geven: Halo, UT2004, MP2, NFS:U, HL2..
Ik wacht maar eerst eens de demo af: Hopelijk kan ik dan in de demo al online

Hmm.. hoe duur wordt UT2004 ongeveer (Zonder korting)? 40,-
60,-
Denk namelijk wel dat ik dit spelleke ga kopen
.
Ziet er erg vet uit, leuker dan Halo iig
Rond de 50€Switch schreef op 21 October 2003 @ 21:24:
Hmm.. hoe duur wordt UT2004 ongeveer (Zonder korting)? 40,-60,-
Denk namelijk wel dat ik dit spelleke ga kopen
.
Wat betreft de gameplay vind ik dat ut2003 en ut2004 niet kunnen tippen aan het oude vertrouwende Unreal Tournament. De graphics zijn wel leuk maar het gevoel dat bij deze game hoort is een beetje weg. Dat is met veel spellen zo en dat vind ik jammer.
Draait het tegenwoordig dan alleen maar om Graphics?
Gameplay is erg belangrijk. Het gaat dezelfde kant op als de film industrie. De special effects zijn te mooi voor het scherm maar het script is brak.
Dus wat mij betreft mogen ze het proberen te evenaren,
Ik blijf nog altijd die oude vertrouwde game spelen.
Krijg nu toch geen haatgevoelens toch?
Draait het tegenwoordig dan alleen maar om Graphics?
Dus wat mij betreft mogen ze het proberen te evenaren,
Krijg nu toch geen haatgevoelens toch?
Bij Dixons is ie 49,99 
Heb ik rond December genoeg geld (Geloof écht niet dat 'ie 18 November uitkomt.. Eerder eind november/begin December)
Heb ik rond December genoeg geld (Geloof écht niet dat 'ie 18 November uitkomt.. Eerder eind november/begin December)
Waarom wordt hij hier nu 50 eypo
Niets goedkoper dan een gewoon volledig spel dus, terwijl het een update is en ze niet de volledige prijs zouden vragen
Maarja, ik haal em toch wel
Alone at last
Just nostalgia and I
LOOL, wat ik onwijs (denk ik) gaaf zal vinden is:
*UnrealTV match broadcast system will allow for hundreds of people to view an Unreal Tournament 2004 match with minimal performance impact on game server. UnrealTV will be fully integrated into the server browser to make it easy to located broadcasted matches.
Nice Nice, stel je voor. Je hebt een belangerijke en spannende war en er zijn Honderden mensen die naar kijken,
Nog even dit:
Key features of the game include:
Assault Mode: The much heralded single-player oriented gametype returns with all-out battles with land, space and air-based vehicles on the home worlds of various Unreal Tournament 2004 combatants. In one scenario, players will experience the adrenaline rush of space-based battle while attacking or defending a Skaarj mother ship. Another scenario takes place on Xan Kriegor's mechanical home world where players attack or defend a robot construction factory. There are currently six Assault scenarios planned to ship with the game.
Onslaught Mode: New multi-player oriented combat game type on custom-built large-scale maps featuring awesome new weapons and land- and air-based vehicles. From the lethal bomber to the nefarious spider mines - players will work as teams to control map points and win the conflict. There are currently nine Onslaught maps planned to ship with the game.
Live voice chat over LAN and internet with 3D audio (on supported sound cards) so players can sense where voices emanate from. Using a microphone and headset (not included), players can communicate with teammates and buddies or just yell at everybody who gets in their way! Several settings are provided to allow users to customize their voice chat experience.
Fan-favorite Unreal characters will return to challenge in the tournaments, including the Skaarj, the Necris and the infamous Xan Kriegor.
The game will include 20 never-before-seen maps for the existing game types, featuring tons of new textures, new static meshes and new music. It's a field day for mod makers! Also included are new maps from Digital Extremes designed specifically to appeal to "hardcore" UT players.
In total, Unreal Tournament 2004 will ship with more never-before-seen maps than the entire number of maps that shipped with Unreal Tournament 2003!
UnrealTV match broadcast system will allow for hundreds of people to view an Unreal Tournament 2004 match with minimal performance impact on game server. UnrealTV will be fully integrated into the server browser to make it easy to located broadcasted matches.
Complete end-user voting system that will allow users to choose game type, maps, mutators, rules and settings and will also provide the ability to remove troublesome players from the game. Custom clan-match voting system will allow clans to negotiate acceptable game settings prior to a competitive match.
Unreal Tournament 2004 users will be able to join games on Unreal Tournament 2003 servers.
A completely redesigned user interface (UI) will be easier to navigate and support context-sensitive menus, an in-game login menu (to improve team balancing) and an improved server browser with enhanced server filtering options. The underlying user interface system has been reengineered to be easier for Mod authors to build menus and implement their own UI designs.
Tons of cool gameplay tweaks and refinements including unique crosshairs for each weapon, the ability to carry dual Assault Rifles, improved computer-controlled "Bot" team coordination and movement, network bandwidth usage optimizations and more!
In addition to the new modes, maps, characters, vehicles and improvements, Unreal Tournament 2004 includes all of the content from Unreal Tournament 2003 plus the two free bonus packs released by Digital Extremes and Epic Games.
Unreal Tournament 2004 is expected to ship this Fall with an ESRB rating of "M" for mature.
Bron: http://www.planetunreal.c...?month=5&day=13&year=2003
*UnrealTV match broadcast system will allow for hundreds of people to view an Unreal Tournament 2004 match with minimal performance impact on game server. UnrealTV will be fully integrated into the server browser to make it easy to located broadcasted matches.
Nice Nice, stel je voor. Je hebt een belangerijke en spannende war en er zijn Honderden mensen die naar kijken,
Nog even dit:
Key features of the game include:
Assault Mode: The much heralded single-player oriented gametype returns with all-out battles with land, space and air-based vehicles on the home worlds of various Unreal Tournament 2004 combatants. In one scenario, players will experience the adrenaline rush of space-based battle while attacking or defending a Skaarj mother ship. Another scenario takes place on Xan Kriegor's mechanical home world where players attack or defend a robot construction factory. There are currently six Assault scenarios planned to ship with the game.
Onslaught Mode: New multi-player oriented combat game type on custom-built large-scale maps featuring awesome new weapons and land- and air-based vehicles. From the lethal bomber to the nefarious spider mines - players will work as teams to control map points and win the conflict. There are currently nine Onslaught maps planned to ship with the game.
Live voice chat over LAN and internet with 3D audio (on supported sound cards) so players can sense where voices emanate from. Using a microphone and headset (not included), players can communicate with teammates and buddies or just yell at everybody who gets in their way! Several settings are provided to allow users to customize their voice chat experience.
Fan-favorite Unreal characters will return to challenge in the tournaments, including the Skaarj, the Necris and the infamous Xan Kriegor.
The game will include 20 never-before-seen maps for the existing game types, featuring tons of new textures, new static meshes and new music. It's a field day for mod makers! Also included are new maps from Digital Extremes designed specifically to appeal to "hardcore" UT players.
In total, Unreal Tournament 2004 will ship with more never-before-seen maps than the entire number of maps that shipped with Unreal Tournament 2003!
UnrealTV match broadcast system will allow for hundreds of people to view an Unreal Tournament 2004 match with minimal performance impact on game server. UnrealTV will be fully integrated into the server browser to make it easy to located broadcasted matches.
Complete end-user voting system that will allow users to choose game type, maps, mutators, rules and settings and will also provide the ability to remove troublesome players from the game. Custom clan-match voting system will allow clans to negotiate acceptable game settings prior to a competitive match.
Unreal Tournament 2004 users will be able to join games on Unreal Tournament 2003 servers.
A completely redesigned user interface (UI) will be easier to navigate and support context-sensitive menus, an in-game login menu (to improve team balancing) and an improved server browser with enhanced server filtering options. The underlying user interface system has been reengineered to be easier for Mod authors to build menus and implement their own UI designs.
Tons of cool gameplay tweaks and refinements including unique crosshairs for each weapon, the ability to carry dual Assault Rifles, improved computer-controlled "Bot" team coordination and movement, network bandwidth usage optimizations and more!
In addition to the new modes, maps, characters, vehicles and improvements, Unreal Tournament 2004 includes all of the content from Unreal Tournament 2003 plus the two free bonus packs released by Digital Extremes and Epic Games.
Unreal Tournament 2004 is expected to ship this Fall with an ESRB rating of "M" for mature.
Bron: http://www.planetunreal.c...?month=5&day=13&year=2003
Err.. Het is een standalone hoor. Geen UT2003 nodig zover ik weet.Okyah schreef op 21 oktober 2003 @ 22:08:
Waarom wordt hij hier nu 50 eypoNiets goedkoper dan een gewoon volledig spel dus, terwijl het een update is en ze niet de volledige prijs zouden vragen
Maarja, ik haal em toch wel
Ja, maar voor de mensen die ut2003 hebben zou het een bit een naaistreek zijn enzo en daarom zouden ze het een lagere prijs geven dan normaal 
Tis een update in de zin dat fifa 2004 een update is van 2003, niet als expansion pack bedoeld dus
En ik weet het, je krijgt 2k3 er gewoon bij etc. maar het voegt niet veel nieuws toe (ja, wel heel vette dingen, maar niet heel veel nieuws
) en ik heb 2k3 al en wil graag wat minder betalen en als het kan nog minder 
Tis een update in de zin dat fifa 2004 een update is van 2003, niet als expansion pack bedoeld dus
En ik weet het, je krijgt 2k3 er gewoon bij etc. maar het voegt niet veel nieuws toe (ja, wel heel vette dingen, maar niet heel veel nieuws
En dit stukje dusVeel Unreal Tournament 2003 eigenaren voelden zich bestolen toen Epic vrij snel na de release van het spel Unreal Tournament 2004 aankondigde. Epic nam deze kritiek ter harte en liet weten dat het spel ten eerste goedkoper zou zijn dan een volledig geprijsd spel en ten tweede dat UT2003 eigenaren korting zouden krijgen. Hoewel het nog niet officieel bevestigd is, zou er vanuit Atari gedacht worden aan een prijs van 39,99 dollar waarbij UT2003 eigenaren nog eens 10 dollar korting krijgen en op 29,99 zouden uitkomen. Of we dit mogelijke feest ook in Nederland gaan beleven blijft echter de vraag
Alone at last
Just nostalgia and I
Anoniem: 26232
En ik vond de oude UT al niet zo bestN0zzel schreef op 21 oktober 2003 @ 21:34:
Wat betreft de gameplay vind ik dat ut2003 en ut2004 niet kunnen tippen aan het oude vertrouwende Unreal Tournament. De graphics zijn wel leuk maar het gevoel dat bij deze game hoort is een beetje weg. Dat is met veel spellen zo en dat vind ik jammer.
Draait het tegenwoordig dan alleen maar om Graphics?Gameplay is erg belangrijk. Het gaat dezelfde kant op als de film industrie. De special effects zijn te mooi voor het scherm maar het script is brak.
Dus wat mij betreft mogen ze het proberen te evenaren,![]()
Krijg nu toch geen haatgevoelens toch?![]()
Maar idd die is nog een stuk beter als dat gedrocht ut2003, saai de maps hebben gewoon niets. De maps in UT is het enige waarom ik de game nog wel eens doe..
UT is imho nog steeds de beste FPS. De 2003 reincarnatie is idd behoorlijk bout vergeleken met het origineel. Ik speel UT nog steeds vrijwel dagelijks. CTF blijft mooi werkAnoniem: 26232 schreef op 21 oktober 2003 @ 22:27:
[...]
En ik vond de oude UT al niet zo best![]()
Maar idd die is nog een stuk beter als dat gedrocht ut2003, saai de maps hebben gewoon niets. De maps in UT is het enige waarom ik de game nog wel eens doe..
He who controls the Spice, controls the Universe.
Domination mode blijft gewoon ruleren bij UT. Vooral die ene map met die steegjes en die grote flat. Ik hoop dat ut2004 een beetje kan tippen aan deze gamemodi.

Anoniem: 95430
domination = booo
...gewoon deathmatch met lekker veel tegenspelers blijft het leukste!
Nee, word volgens mij geen topper. Wat is wel een topper tegenwoordig

http://www.gamershell.com...26e616d656e742e7368746d6c
Laatste nieuws btw:
In Amerika ==> PC: UNREAL TOURNAMENT 2004 18 November 2003 In 27 day(s)
In Europa ==> PC: UNREAL TOURNAMENT 2004 21 November 2003 In 30 day(s)
Atari have informed us that Unreal Tournament 2004 has been put down for a November 21st New Zealand release. Even better news is that the game will have a R.R.P of only $79.95.
We also have news of a limited edition DVD collector's version that will be releasing in New Zealand at the same time. This version will have a R.R.P of $109.95, and will include a Logitech Headset along with some other goodies. Stock of this version is expected to be very limited - we'll keep you updated.
Laatste nieuws btw:
In Amerika ==> PC: UNREAL TOURNAMENT 2004 18 November 2003 In 27 day(s)
In Europa ==> PC: UNREAL TOURNAMENT 2004 21 November 2003 In 30 day(s)
Atari have informed us that Unreal Tournament 2004 has been put down for a November 21st New Zealand release. Even better news is that the game will have a R.R.P of only $79.95.
We also have news of a limited edition DVD collector's version that will be releasing in New Zealand at the same time. This version will have a R.R.P of $109.95, and will include a Logitech Headset along with some other goodies. Stock of this version is expected to be very limited - we'll keep you updated.
What about 'teh demo?' 
Het jaar 2002 qua gaming stond in de zomer volledig in het teken van 'teh demo' toch wel. Hoe zit dat met UT2004, ik wil wel weten wat ik koop. Niemand informatie over of die komt en wanneer die dan gaat komen.
Het jaar 2002 qua gaming stond in de zomer volledig in het teken van 'teh demo' toch wel. Hoe zit dat met UT2004, ik wil wel weten wat ik koop. Niemand informatie over of die komt en wanneer die dan gaat komen.
Mjah, dat is weer lekker handig, die ongelijke release, dat wordt prob weer massaal downloaden hier... Ik denk dat dat toch minder zou zijn als ze het overal tegelijkertijd zouden releasen, maarja. Als die demo nu snel uit komt dan kan ik btw die paar dagen wel wachten
Alone at last
Just nostalgia and I
Ja, ik heb ergens gelezen dat het volgende week of de week daarop uitgebracht wordt. Demo is IMO niet écht speciaal, volgens mij laat de demo alleen de nieuwe feature "Onslaught mode" zien. Anders wordt de demo té groot.Novah schreef op 22 October 2003 @ 18:44:
What about 'teh demo?'
Jah, maar daar gaat het mij (en velen anderen) juist om. Die oude deathmatch en alle zooi kennen we toch wel. Ik wil zien wat UT2004 kan toevoegen aan wat er nu is en of ik dat mijn 45 euro waard vind (50 euro, whatevah). Gelukkig stoppen ze altijd de vetste mappen in de demo dus dat zit wel goed, laat maar komen!Anoniem: 74065 schreef op 22 October 2003 @ 18:48:
[...]
Ja, ik heb ergens gelezen dat het volgende week of de week daarop uitgebracht wordt. Demo is IMO niet écht speciaal, volgens mij laat de demo alleen de nieuwe feature "Onslaught mode" zien. Anders wordt de demo té groot.
Ik vind het toch jammer dat er zoveel gezeik is over UT'99 vs UT2003. Ik sta 100% achter de devvers met hun beslissing om double jumps en adrenaline toe te voegen aan het spel. Als ze dat niet hadden gedaan was het gewoon een getweakte UT'99 geworden met nieuwe graphics, nou dat was pas saai geweest. UT2003's gameplay is veel intenser en veel sneller, het is makkelijk te leren maar moeilijker om te masteren, mede door doublejumps, boost jumps en adrenaline. Ik geef toe niet alle maps zijn geniaal (zacht gezegd); bijv face3 is ronduit klote! Maar er zijn zat maps die wel goed spelen.
daarnaast vind ik dat mensen die alleen maar kunnen zeggen 'dit spel gaat floppen' (ik noem geen namen) hun mond moeten houden, tenzij ze het goed kunnen onderbouwen. Tis net zoiets als ik in een HL2 topic ga roepen dat HL2 toch maar gaat zuigen omdat HL1 ook zoog (of om welke reden dan ook).
nog ff verder
Bovendien dacht ik (maar weet niet zeker) dat er ook een DM en een CTF map in de demo kwamen.
daarnaast vind ik dat mensen die alleen maar kunnen zeggen 'dit spel gaat floppen' (ik noem geen namen) hun mond moeten houden, tenzij ze het goed kunnen onderbouwen. Tis net zoiets als ik in een HL2 topic ga roepen dat HL2 toch maar gaat zuigen omdat HL1 ook zoog (of om welke reden dan ook).
nog ff verder
Onslaught is anders wel een gametype vergelijkbaar met BF1942 hoor. ZOals jij het zegt is het net alsof ze één mapje met wat terrain hebben gemaakt en daar 4 voertuigjes op hebben gegooid en that's it, maar dat is dus echt niet zo.Anoniem: 74065 schreef op 01 January 1970 @ 01:00:
[...]
Ja, ik heb ergens gelezen dat het volgende week of de week daarop uitgebracht wordt. Demo is IMO niet écht speciaal, volgens mij laat de demo alleen de nieuwe feature "Onslaught mode" zien. Anders wordt de demo té groot.
Bovendien dacht ik (maar weet niet zeker) dat er ook een DM en een CTF map in de demo kwamen.
[ Voor 29% gewijzigd door Ramon op 22-10-2003 21:43 ]
Anoniem: 68311
lijkt me wel leuk ff demo spelen als het veel leuker dan ut2003/ut en soepel op m;n systeem op 1024 anders 800
is dan koop ik em
ben benieuwt tot hoeveel kill combo's ze nu gaan
en sprees!
ben benieuwt tot hoeveel kill combo's ze nu gaan
Een demo van 100mb vind ik wel aan de kleine kant. Ze mogen best wel een demo uitbrengen van 300mb. Je gaat met ISDN/56k echt geen grote demos downloaden van 100mb. Tevens zijn er genoeg tijdschriften die cds bij hun blad leveren, plaats zat voor een demo. Vrijwel alle demos die nu uitkomen zijn groter dan 200mb dus dat gezeur over demo kleinhouden vind ik beetje onzin. Overigens hoop ik niet dat ze zoals met de demo van ut2003 de texture kwaliteiten en alles wat omlaag brengen omdat het dan beter loopt want dan is het geen demo meer. Als de final een stuk slechter loopt is het niet eerlijk.
Over 2 weken zullen we het wel zien.
Over 2 weken zullen we het wel zien.
Iemand al enig idee of ie al te pre-orderen is?
Ik wil die Limited DVD versie erg graag hebben
Ik wil die Limited DVD versie erg graag hebben
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 86074
Je bent niet de enige. Maar ze laten niet echt veel los, je hoort alleen veel geruchten over uitstel.
Novah de texturekwaliteit was omlaag gebracht juist om de demo klein te houden, niet om hem beter te laten lopen.
En ik hoop/denk juist niet dat ze een demo van 300 MB gaan releasen. Zelfs met ADSL duurt 300MB best nog lang, iig 2x zo lang als een demo van 150 MB. Ik hoop dan ook dat ze niet hoger gaan dan 200MB, want je sluit toch een hoop mensen uit met een datalimiet of ADSL budget. Wat mij betreft is het hoe kleiner hoe beter, zo lang als er maar onslaught in zit
En ik hoop/denk juist niet dat ze een demo van 300 MB gaan releasen. Zelfs met ADSL duurt 300MB best nog lang, iig 2x zo lang als een demo van 150 MB. Ik hoop dan ook dat ze niet hoger gaan dan 200MB, want je sluit toch een hoop mensen uit met een datalimiet of ADSL budget. Wat mij betreft is het hoe kleiner hoe beter, zo lang als er maar onslaught in zit
Anoniem: 56924
da's puur een kwestie van smaak. ik zat dus wel te wachten op een getweakte UT met betere graphics, maar in plaats daarvan is het een getweakte Xbox Unreal Championship met console graphics geworden...Tampie schreef op 22 October 2003 @ 21:39:
Ik vind het toch jammer dat er zoveel gezeik is over UT'99 vs UT2003. Ik sta 100% achter de devvers met hun beslissing om double jumps en adrenaline toe te voegen aan het spel. Als ze dat niet hadden gedaan was het gewoon een getweakte UT'99 geworden met nieuwe graphics, nou dat was pas saai geweest.
wat mij vooral irriteert zijn de maps. ik speel uitsluitend CTF (normal weapons) en er is eigenlijk maar 1 stock map die echt goed is (Orby2). alle andere maps zijn zo slecht dat het bijna grappig is. MAAR, in plaats van dat ze met UT2k4 meer tijd stoppen in goeie maps voor CTF gaan ze dingen als Onslaught toevoegen. leuk hoor, maar daar zit ik niet op te wachten.
Epic maakt echt een enorme gok. Ze killen doelbewust de CTF community en hopen dat Onslaught zo populair wordt dat de meeste mensen dit zullen gaan spelen.
nou ja, als UT2k4 niet met minstens 5 nieuwe, GOEDE ctf maps komt dan ga ik wel wachten op Tribes Vengeance (doe ik sowieso al overigens
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 56924 op 23-10-2003 13:08 ]
Anoniem: 89618
Ik vraag me af waarom Epic jaarlijks een nieuwe UT wil uitbrengen.
Zal er wel genoeg veranderen behalve nieuwe characters en levels?
Misschien als er jaarlijks een nieuwe mode bij komt, echter nieuwe modes bedenken is niet zo gemakkelijk.
Hoe dan ook ik ben zelf wel een UT fan en ik hoop niet dat het op den duur zal gaan lijken op een expansion pack i.p.v een nieuw spel. Hopelijk komt de demo snel uit.
Lekker fraggen.
Zal er wel genoeg veranderen behalve nieuwe characters en levels?
Misschien als er jaarlijks een nieuwe mode bij komt, echter nieuwe modes bedenken is niet zo gemakkelijk.
Hoe dan ook ik ben zelf wel een UT fan en ik hoop niet dat het op den duur zal gaan lijken op een expansion pack i.p.v een nieuw spel. Hopelijk komt de demo snel uit.
offtopic:
Er kwam toch ook jaarlijks een Formule1 spel uit? Daar zijn ze toch ook laatst mee gestopt?
Er kwam toch ook jaarlijks een Formule1 spel uit? Daar zijn ze toch ook laatst mee gestopt?

een soort nieuwe vorm van Uwindows is terug in UT2004. Boeit mij niet zoveel maar er was veel gezeik over en dus is het nu terug
Verder heb ik een nieuw filmpje gevonden, 10 minuten ingame beeld, download hier. 150MB groot(!)
Tampie, dat filmpje staat in de startpost > als UT2004 Onslaught filmpje
Is wel leuk om te zien btw
Is wel leuk om te zien btw
Alone at last
Just nostalgia and I
Het is misschien een lomp idee, maar met de komst van voertuigen kan men vrij makkelijk een Race gamemod maken voor ut2004. Ik hoop dat die er ooit standaard inzit. Gewoon tussendoor, zorgt zeker voor de nodige afwisseling. Op de racetrack universele ammo die elk verschillend voertuig van bijv. 2 rockets of 50 kogels voorziet om je tegenstander omver te knallen / te vertragen. Vooral in Halo met die slippende buggy's, moeilijk te besturen, perfect voor een racebaan met veel rotsen etc.
Maargoed, ik hoop dat het wat beter gaat draaien dan Ut2003, maar volgens mij is nog steeds precies dezelfde engine gebruikt dus ik heb er weinig vertrouwen in.
Maargoed, ik hoop dat het wat beter gaat draaien dan Ut2003, maar volgens mij is nog steeds precies dezelfde engine gebruikt dus ik heb er weinig vertrouwen in.
Cool! dat mag ook in de startpost, als dat kan! Even downloaden, zo, 400kb/s. Niet gek dat je een Halo server kan draaienVerder heb ik een nieuw filmpje gevonden, 10 minuten ingame beeld, download hier. 150MB groot(!)
Uitmelkerij ofzo. Ik vind het ook een slechte ontwikkeling, zo gaat de originaliteit/bijzonderheid van een nieuwe release echt achteruit. Net als Need for Speed 1 t/m 7 (ofzo), komopIk vraag me af waarom Epic jaarlijks een nieuwe UT wil uitbrengen
[ Voor 45% gewijzigd door Yokozuna op 23-10-2003 16:55 ]
Stond er al in btw, onder Links & Downloads (UT2004 Onslaught Video)Yokozuna schreef op 23 October 2003 @ 16:50:
Cool! dat mag ook in de startpost, als dat kan! Even downloaden, zo, 400kb/s. Niet gek dat je een Halo server kan draaien
Oh sorry, niet goed opgelet. Wel tof trouwens, echt gaaf dat je ook gewoon gevechten vliegtuig tegen vliegtuig in de lucht hebt, terwijl anderen strijden op de grondAnoniem: 74065 schreef op 23 oktober 2003 @ 17:05:
[...]
Stond er al in btw, onder Links & Downloads (UT2004 Onslaught Video)
Nu maar hopen dat er weer sfeervolle maps in het spel zitten. De belangrijkheid van maps wordt vaak onderschat! Hopelijk wordt er weer wat gedaan aan een snelle gameplay, dodgejumping is een toffe toevoeging vooral voor ctf. Maar toch mis ik nog steeds de snelheid van quake1 ctf, er is nog nooit iets gemaakt waar je meer vrijheid en snelheid hebt dan bij die mod.
[ Voor 21% gewijzigd door Yokozuna op 23-10-2003 17:16 ]
ik had hem ook niet gezien
sorry ik dacht dattie vandaag uitgekomen was ofzo 
Er is al een racemod voor UT2003. UnWheel heet ie geloof ikYokozuna schreef op 23 October 2003 @ 16:50:
Het is misschien een lomp idee, maar met de komst van voertuigen kan men vrij makkelijk een Race gamemod maken voor ut2004. Ik hoop dat die er ooit standaard inzit. Gewoon tussendoor, zorgt zeker voor de nodige afwisseling. Op de racetrack universele ammo die elk verschillend voertuig van bijv. 2 rockets of 50 kogels voorziet om je tegenstander omver te knallen / te vertragen. Vooral in Halo met die slippende buggy's, moeilijk te besturen, perfect voor een racebaan met veel rotsen etc.
Ik bedoel standaard in het spel, zodat er genoeg populatie is op servers. Die was er zoieso al niet zoveel in UT2003 door de hoge aanbevolen specs (aanbevolen specs zie ik eigenlijk als minimale specs voor je pc)Tampie schreef op 23 October 2003 @ 17:15:
ik had hem ook niet geziensorry ik dacht dattie vandaag uitgekomen was ofzo
[...]
Er is al een racemod voor UT2003. UnWheel heet ie geloof ik
De mod lijkt me niet zo moeilijk te maken, het maps maken ervoor zal nog het langs duren.
DAt filmpje hehe, Duits. Bij ut2003 waren ze ookal als eerste met een programma over UT2003 beta. Jezus, lijkt wel een heel vliegspel man
Wel tof die soort geavanceerde domination, dat je een punt moet beschieten voor een bepaalde tijd. Beter dan dat je domination point OPEENS wordt ingenomen, als het nog net 1 sec duurt voordat je het potje hebt gedomineerd.
[ Voor 51% gewijzigd door Yokozuna op 23-10-2003 18:08 ]
Anoniem: 42423
Nou ik heb net 1:07 gekeken van de spielscenen.avi filmpie, maar 2004 komt me zelfs nog meer mijn strot uit dan 2003
Gelijk het filmpie weer van mn hd gedonderd. Dit spel wordt 1 grote flop en zonde van je geld als je het besluit te kopen. Leuk is dat, als er 3 fatsoenlijke servers in Nederland staan, met een beetje aardige ping, waar ze nog niet eens vol zitten ook. Moet je voor de aardigheid eens kijken hoe hard er hier gepost wordt, terwijl 2004 toch al bijna klaar is.

kan je misschien ook onderbouwen waarom je het niks vind
Anoniem: 38246
Ja dat vraag ik mij nu ook af 
De laaste tijd doen zoveel mensen negatief over UT2003/2004
Ik vind ut2003 zeer geslaagt spel op de sniper na dan.
En UT2004 lijkt me ook wel leuk worden.
Maar mensen die UT2004 nu al niks vinden snap ik niet
Ze hebben het nog niet eens gespeelt en ze zeggen nu al nee man echt saai k*t spel.
Dan mogen ze mij wel is vertellen waarom deze zo saai is
En wees blij dat de nieuwe ut2003 op de ouwe lijkt!!
Dan gaan mensen toch alleen maar denken ow alleen nieuwe grapics is het halen niet waard.
Terwijl als je nieuwe modus in het spel zet alleen maar aantrekelijk maakt( niet dan
)
Nou dit was mijn 20 cent dan
De laaste tijd doen zoveel mensen negatief over UT2003/2004
Ik vind ut2003 zeer geslaagt spel op de sniper na dan.
En UT2004 lijkt me ook wel leuk worden.
Maar mensen die UT2004 nu al niks vinden snap ik niet
Ze hebben het nog niet eens gespeelt en ze zeggen nu al nee man echt saai k*t spel.
Dan mogen ze mij wel is vertellen waarom deze zo saai is

En wees blij dat de nieuwe ut2003 op de ouwe lijkt!!
Dan gaan mensen toch alleen maar denken ow alleen nieuwe grapics is het halen niet waard.
Terwijl als je nieuwe modus in het spel zet alleen maar aantrekelijk maakt( niet dan
Nou dit was mijn 20 cent dan
Anoniem: 12316
Argumenten zou ik ook wel op prijs stellen ja... waarom zegt jouw glazen bol dat dit niets wordt?
Unreal moet fast-paced zijn. Als je die voertuigen erin gooit word het een saaie bedoening, Elkaar te lijf gaan in arena's, smalle gangen enz. Dat is pas skill als je daar iedereen ownt. Wat is nou de lol van zo een klote voertuig. Ja lol ik zit erin woeiii rijde rijde rijde in een wagentje ... pff donder toch op met die shit man. Ga dan Tribes spelen.
Edit: Filmpie gezien? God .... Duitsers zijn saai, maar dat deze Duitser deze game speelt .. nooooooo slaapverwekkend .. zzzzzzzz
Edit 2: en waarom zou ik blij zijn dat deze op de oude 2003 lijkt. Pfff graphics zijn ook niet alles. De hele feeling van het bewegen, lopen, springen ... het is weg. Ik krijg er geen gevoel bij, als dat ik wel heb met spellen van de Quake 3 engine.
Edit: Filmpie gezien? God .... Duitsers zijn saai, maar dat deze Duitser deze game speelt .. nooooooo slaapverwekkend .. zzzzzzzz
Edit 2: en waarom zou ik blij zijn dat deze op de oude 2003 lijkt. Pfff graphics zijn ook niet alles. De hele feeling van het bewegen, lopen, springen ... het is weg. Ik krijg er geen gevoel bij, als dat ik wel heb met spellen van de Quake 3 engine.
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 23-10-2003 23:57 ]
een meer kortzichtige visie heb ik al tijden niet meer gezien 
Heb je wel eens van Gamemodes gehoord? Enkele voorbeelden zijn DM (DeathMatch) TDM (TeamDeathMatch) en CTF (Capture The Flag). UT2004 zal niet enkel onslaught bevatten, maar ook bovenstaande, en nog wat meer, zoals assault.
Dus je bent niet gedwongen om met voertuigen te racen, maar je kan ook gewoon je skills gebruiken in je gangetjes.
Heb je wel eens van Gamemodes gehoord? Enkele voorbeelden zijn DM (DeathMatch) TDM (TeamDeathMatch) en CTF (Capture The Flag). UT2004 zal niet enkel onslaught bevatten, maar ook bovenstaande, en nog wat meer, zoals assault.
Dus je bent niet gedwongen om met voertuigen te racen, maar je kan ook gewoon je skills gebruiken in je gangetjes.
Maar je hoeft toch niet perse met voertuigen te gaan spelen!!Anoniem: 42423 schreef op 23 oktober 2003 @ 23:53:
Unreal moet fast-paced zijn. Als je die voertuigen erin gooit word het een saaie bedoening, Elkaar te lijf gaan in arena's, smalle gangen enz. Dat is pas skill als je daar iedereen ownt. Wat is nou de lol van zo een klote voertuig. Ja lol ik zit erin woeiii rijde rijde rijde in een wagentje ... pff donder toch op met die shit man. Ga dan Tribes spelen.
Want bij deathmatch en team deatmatch zitten echt geen voertuigen
Er zit gewoon nu meer keuzen in het spel zodat ierdereen nu aan zijn trekje komt
En kan best begrijpen dat somige mensen die voertuigen niks aan vinden maar dan ga je gewoon deatmacht/team deatmatch spelen simpel toch
Alleen die voertuigen die voor die Onslaught mode wordt gemaakt laat het spel toch niet in waarde zakken
Mij lijkt het eerder de waarde verhogen van het spel
Dat klopt, maar wat voor game-modes zijn er bijgekomen dan ... Als je dan alleen onslaught bijkrijgt ... pff
Zoals ik al zei: die hele feeling van het spel (lopen, rennen, springen) inclusief die engine staat me niet aan.
Edit: typo
Zoals ik al zei: die hele feeling van het spel (lopen, rennen, springen) inclusief die engine staat me niet aan.
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 24-10-2003 00:09 ]
Ik vond UT2003 ook niks aan, tig keren gespeelt. Eingelijk vind ik de classic UT gewoon de beste, maar omdat ik banned bent van door kut Clanbase (onrecht) ben ik van plan toch UT2004 te gaan spelen, leuk of niet leuk. 
Mja, filmpje zegt niks IMO, iedereen weet dat het ongeveer zelfde engine gaat worden als UT2003, ik ben alleen benieuwd om de Kill combo's, nieuwe gametype en de gameplay. UnrealTV lijtk me ook best cool.
Mja, filmpje zegt niks IMO, iedereen weet dat het ongeveer zelfde engine gaat worden als UT2003, ik ben alleen benieuwd om de Kill combo's, nieuwe gametype en de gameplay. UnrealTV lijtk me ook best cool.
Ehm.. Assault is al vanaf UT classic hoor en die zal zeker in deze deel erbij zijn. Onslaught mode is erbij gekomen. (check opening post)Anoniem: 42423 schreef op 24 October 2003 @ 00:03:
Dat klopt, maar wat voor game-modes zijn er bijgekomen dan ... Als je dan alleen assault bijkrijgt ... pff
Mja, iedereen zijn eigen wil
Ja dat vindt jij dus he is een mening en mag best zeggen.Anoniem: 42423 schreef op 24 October 2003 @ 00:03:
Dat klopt, maar wat voor game-modes zijn er bijgekomen dan ... Als je dan alleen onslaugt bijkrijgt ... pff
Maar dan om een spel helemaal naar benden te halen vind ik erg
En die feeling jah dat is toch een kwestie van wennen als je de clasic ut bent gewendt.
Heb er zelf ook een tijdje moeite mee gehad.
Maar nu vind ik het net zo fijn spelen als de clasic ut
Het enige gemis is eigenlijk die mooie sniper van clasic ut in 2003.
Maarja nu schrijf ik ook meningen op
ik moet me heel erg inhouden om niet een UT vs UT2003 discussie te starten hiero. TIs toch jammer dat mensen altijd topics moeten gaan vervuilen omdat ze iets niet leuk vinden.
Persoonlijk denk ik dat onslaught zeker niet gaan floppen. Ik vind BF1942 ook leuk om af en toe te spelen, maar het is me wel erg traag. Dan ga je halo spelen zou je denken, maar halo heeft een enorm slechte engine en meer rare dingen die niet in een FPS horen, dus dan ga je onslaught spelen
Persoonlijk verheug ik me onwijs op het maken van hit & runs met de buggy
Persoonlijk denk ik dat onslaught zeker niet gaan floppen. Ik vind BF1942 ook leuk om af en toe te spelen, maar het is me wel erg traag. Dan ga je halo spelen zou je denken, maar halo heeft een enorm slechte engine en meer rare dingen die niet in een FPS horen, dus dan ga je onslaught spelen
Btw, weet iemand of de Kill combos in UT2004 bekend zijn? Daarmee bedoel ik "MonsterKill", "Godlike"etc. of je verdere had
@ Tampie
Hey hallo! Dit is toch een discussieforum? Ik geef mijn kant van mijn verhaal en daarmee denk ik nog tientallen 1000-en gamers die Unreal 2003 totaal hebben laten vallen.
Hey hallo! Dit is toch een discussieforum? Ik geef mijn kant van mijn verhaal en daarmee denk ik nog tientallen 1000-en gamers die Unreal 2003 totaal hebben laten vallen.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 24-10-2003 00:32 ]
nee je geeft jouw mening, en dan ook nog slechts in weinig woorden. Je verhaal moet ik nog zien.
Veel woorden vallen ook niet vuil te maken aan Unreal 2003 (2004). Hoeveel mensen werden wel niet teleurgesteld in deze game. Eerst iedereen lekker maken met supergeile screenies en filmpjes en dan op de proppen komen met een demo die aan alle kanten zoog (2003). Waar je zelfs in ini files moest prutsen om alle effecten aan te kunnen krijgen. Trouwens ik val echt niet meer om van de grafische pracht van Unreal 2004. Ik vind het zelfs lelijk. Die voertuigen vooral. Verder textures van landschap en achtergrond.
Ok, je geeft je mening. Ik ben het met je eens dat UT2003 niet echt een topper was (IMO) maar ach, laten we over UT2004 hebben en gewoon wachten op die demo.Anoniem: 42423 schreef op 24 October 2003 @ 00:40:
Veel woorden vallen ook niet vuil te maken aan Unreal 2003 (2004). Hoeveel mensen werden wel niet teleurgesteld in deze game. Eerst iedereen lekker maken met supergeile screenies en filmpjes en dan op de proppen komen met een demo die aan alle kanten zoog (2003). Waar je zelfs in ini files moest prutsen om alle effecten aan te kunnen krijgen. Trouwens ik val echt niet meer om van de grafische pracht van Unreal 2004. Ik vind het zelfs lelijk. Die voertuigen vooral. Verder textures van landschap en achtergrond.
hmm, ik ben benieuwd
Een paar goeie maps kan geen kwaad, aangezien er veel te weinig gebruik gemaakt wordt van de briljante unreal1 maps omdat de helft niet bij het spel geleverd worden (DM Elsignore, DM Radikus, DM Ariza etc.) Die sniper rifle ziet er wat vervelend uit, in unreal domineerde dat wapen te veel, in UT nog meer omdat mikken ermee daar wel heel makkelijk werd (grotere kereltjes).
ik hoop niet dat ze dat weer doen. Die voertuigen vind ik dan wel weer een geinig idee, ik zal eens de demo proberen als die uitkomt. Wie weet bevalt het.
Een paar goeie maps kan geen kwaad, aangezien er veel te weinig gebruik gemaakt wordt van de briljante unreal1 maps omdat de helft niet bij het spel geleverd worden (DM Elsignore, DM Radikus, DM Ariza etc.) Die sniper rifle ziet er wat vervelend uit, in unreal domineerde dat wapen te veel, in UT nog meer omdat mikken ermee daar wel heel makkelijk werd (grotere kereltjes).
ik hoop niet dat ze dat weer doen. Die voertuigen vind ik dan wel weer een geinig idee, ik zal eens de demo proberen als die uitkomt. Wie weet bevalt het.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Filmpjes en screenies niet zo erg op gelet, demo kan ik me ff niet herineren.Anoniem: 42423 schreef op 24 oktober 2003 @ 00:40:
graphics boeien niet.. speel toch met alles op low (en jah ik kan makkelijk alles op max draaien).
De feeling van Ut2k3 vind ik heerlijk
En in ini's prutsen ownt, je wilt niet weten wat je allemaal kan tweaken
En ik kan niet wachten op 2k4, nieuwe maps, Assault, en onslaught gaat er waarschijnlijk voor zorgen dat ik ook weer NW ga spelen
Bier, Whiskey en Metal!!
Fonz, laten we eerst even wachten tot een demo/de final game komt. Ik kan mij volledig vinden in je opmerkingen over UT. Maar ik heb goed geleert dat je nooit moet afgaan op filmpjes/verhalen/reviews. Iedereen haalde UT2003 met grote verwachtingen binnen. Gigantische filmpjes, hele gameprogramma uitzendingen werden aan de game geweid, lovende reviews, ik had het geld al appart gehouden. Tot de game uitkwam, en hij echt heel erg tegen viel over het algemeen.
Maar met UT2004 is dat misschien wel het omgekeerde. Ik kijk erg argwanend naar de filmpjes, ik zie tanks en vliegtuigen, ik denk... "oh nee, ze zijn zo radeloos dat ze geprobeert hebben een Battlefield mode erin te gooien.". Maargoed, mijn final oordeel bewaar ik nu tot ik de demo heb gespeelt. Ik ga UT2004 een kans geven.
Maar met UT2004 is dat misschien wel het omgekeerde. Ik kijk erg argwanend naar de filmpjes, ik zie tanks en vliegtuigen, ik denk... "oh nee, ze zijn zo radeloos dat ze geprobeert hebben een Battlefield mode erin te gooien.". Maargoed, mijn final oordeel bewaar ik nu tot ik de demo heb gespeelt. Ik ga UT2004 een kans geven.
Zal ik maar nog een jaartje wachten voor 2K5?
Ff dat verhaaltje gelezen in je eerste post Alex T. toch wel toffe ontwikkelingen!
Votekick om lamers van de server te kicken, dat broadcast systeem lijkt me ook wel tof, vooral als je een keer een belangrijke war wil zien/opnemen, maar er geen spectators mogen joinen op de server, of de server full is
Ohja, ingebouwd demo opname systeempje wil ik ook nog zien in de nieuwe versie. Beetje stom dat dat er niet standaard inzit, bij Quake1 (1995/1996) kon dat al.
^O^ Ben benieuwd.
Btw. hopelijk gaat niet iedereen INSTAGIB spelen waar het voor het overgrote deel op aim en snelheid aankomt (bij CTF). Liever gewoon een mix van aim, snelheid, teamplay EN levelcontrole met normale wapens en powerups dus. Hopelijk staat men ook eens open voor NIEUWE mods, danku
Votekick om lamers van de server te kicken, dat broadcast systeem lijkt me ook wel tof, vooral als je een keer een belangrijke war wil zien/opnemen, maar er geen spectators mogen joinen op de server, of de server full is
^O^ Ben benieuwd.
Die mensen zijn bang dat - als ze een nieuwere versie gaan spelen - weer ingemaakt worden zoals vroeger/gewend moeten raken aan nieuwe besturing/feeling. Te lui om dat te verbeteren. Gewoon conservatievelingen ofzo, laat maar lullen. Ik kan ze zeggen dat een spel na 5 jaar wel gaat vervelen, ik heb het zelf ook ondervonden met Quake1.De laaste tijd doen zoveel mensen negatief over UT2003/2004
Dat is jou mening, als je Quake1 / Quake3 gewend bent is het logisch dat de gameplay / feeling van UT2003 je niet aanstaat. Er zal nooit meer een zo snelle mod komen van CTF voor Quake1. Helaas. Maar UT2003 was al wel een stuk sneller dan UT door het dodgejumpen. Hopelijk hebben ze buiten de voertuigen in UT2004 ook nog wat aan snelheid gedaan. Dat is eigenlijk ook meteen het nadeel van Halo, je hebt totaal geen strucjes waarmee je sneller kunt lopen, en loopt zoieso al traag. Met normale wapens ben je dus erg makkelijk te raken. Die gameplay is dus te beperkt en Shoot 'm Up diehards zullen het volgens mij niet echt op prijs stellen.Zoals ik al zei: die hele feeling van het spel (lopen, rennen, springen) inclusief die engine staat me niet aan.
Toevoeging van voertuigen is juist een voordeel. Met verschillende voertuigen kun je nieuwe CTF en Onslaught taktieken bedenken waardoor de gameplay ingewikkelder kan worden.En kan best begrijpen dat somige mensen die voertuigen niks aan vinden maar dan ga je gewoon deatmacht/team deatmatch spelen simpel toch
Btw. hopelijk gaat niet iedereen INSTAGIB spelen waar het voor het overgrote deel op aim en snelheid aankomt (bij CTF). Liever gewoon een mix van aim, snelheid, teamplay EN levelcontrole met normale wapens en powerups dus. Hopelijk staat men ook eens open voor NIEUWE mods, danku
[ Voor 147% gewijzigd door Yokozuna op 24-10-2003 12:13 ]
Anoniem: 82860
rustig maar meneer
Je hebt wel gelijk wat betreft die nieuwe tactieken, maar het UT-gevoel bevat nu eenmaal geen voertuigen. Ze hadden het wat mij betreft beter uit kunnen brengen onder een andere naam. Maar goed IMO

Je hebt wel gelijk wat betreft die nieuwe tactieken, maar het UT-gevoel bevat nu eenmaal geen voertuigen. Ze hadden het wat mij betreft beter uit kunnen brengen onder een andere naam. Maar goed IMO
UT gevoel? Dat verschilt per versie. UT2003 heeft een totaal ander gevoel dan UT. Bovendien had UT altijd al behoorlijk wat grote maps en daar functioneren voertuigen dus ook in. Het finetunen van de voertuig sterkte - luitjes sterkte is wel een belangrijk punt om aandacht aan te besteden vind ik. Hopelijk zit dat wel pluis. Waarom zou UT geen voertuigen mogen gebruiken, ik vind dat nogal een bekrompen gedachte.Anoniem: 82860 schreef op 24 October 2003 @ 12:14:
rustig maar meneer![]()
Het spel heeft UT2004, blijkbaar horen er voertuigen bij UT2004
[ Voor 14% gewijzigd door Yokozuna op 24-10-2003 12:18 ]
Kijk ik zal m'n tdm en duels gewoon blijven spelen maar dan in nieuwe maps op meer servers met betere ping*. M'n insta clanmates blijven ictf en itdm spelen. Maar door die nieuwe game mods kunnen we nu ook allemaal samen spelen. Ik had ergens gehoord dat je voor je team 16spelers nodig hebt. Best lache lijkt me, beetje coureuren met een insta member achterop die canon bediend....kijk daar wel naar uit. Mocht het niks wezen dan wordt het immers ook niet gespeeld.Anoniem: 82860 schreef op 24 oktober 2003 @ 12:14:
rustig maar meneer![]()
Lijkt me wel moeilijk om hier een compo voor op te zetten. 5 members is voor sommige clans al een probleem, kun je voorstellen hoe dit gaat....Een game wordt afhankelijk van 32 personen

*40% minder info wordt er verstuurd hierdoor krijg je betere ping en minder packetsloss (mocht je daar al last van hebben).
nu hoop ik ook dat ze er voor zorgen dat het goed word aangegeven*40% minder info wordt er verstuurd hierdoor krijg je betere ping en minder packetsloss (mocht je daar al last van hebben).

ik heb vaak genoeg gehad dat ik ping 50 had, geen packet loss en toch als enige op de server aan het warpen was
Bier, Whiskey en Metal!!
UT2004 preview: http://www.homelanfed.com/index.php?id=18172
[ Voor 7% gewijzigd door Ramon op 24-10-2003 14:27 ]
uhm ze hebben het erover dat de Assualt mode nieuw is.... maar die zit ook al in UT
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
maar niet in UT2k3MewBie schreef op 24 October 2003 @ 14:34:
uhm ze hebben het erover dat de Assualt mode nieuw is.... maar die zit ook al in UT
damnSo when will UT 2004 be released? Good question and one which even Epic at this point doesn’t know for sure. Polge told us that a release date by Christmas was becoming more unlikely at this point with a release in early 2004 becoming more likely.

[ Voor 43% gewijzigd door LordMithril op 24-10-2003 14:43 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Ook releasedate UT2004 naar volgend jaar?
Het zijn geen leuke tijden voor shooterfans, want de ene releasedate na de andere sneuvelt. Na Doom III, Half-Life 2, S.T.A.L.K.E.R., Far Cry, Deus Ex 2, Breed en Söldner zal nu ook Unreal Tournament 2004 mogelijk pas in 2004 uitkomen. Enkele Amerikaanse winkels, waaronder EBGames, hebben de releasedate van UT2004 namelijk verschoven naar februari volgend jaar. Nou zijn winkels meestal niet de meest betrouwbare bronnen wat releasedates betreft, maar het is toch uiterst toevallig dat meerdere winkels de releasedate hebben verschoven. Volgens Planet Unreal is de kans dan ook vrij groot dat UT2004 inderdaad pas volgend jaar zal verschijnen.
Dit wordt waarschijnlijk een mooie kerst voor Call of Duty, want veel concurrerende FPS'en heeft deze game niet meer te vrezen.
http://www.gamer.nl/nieuws/19565
O-M-G, K*tzooi!!
Het zijn geen leuke tijden voor shooterfans, want de ene releasedate na de andere sneuvelt. Na Doom III, Half-Life 2, S.T.A.L.K.E.R., Far Cry, Deus Ex 2, Breed en Söldner zal nu ook Unreal Tournament 2004 mogelijk pas in 2004 uitkomen. Enkele Amerikaanse winkels, waaronder EBGames, hebben de releasedate van UT2004 namelijk verschoven naar februari volgend jaar. Nou zijn winkels meestal niet de meest betrouwbare bronnen wat releasedates betreft, maar het is toch uiterst toevallig dat meerdere winkels de releasedate hebben verschoven. Volgens Planet Unreal is de kans dan ook vrij groot dat UT2004 inderdaad pas volgend jaar zal verschijnen.
Dit wordt waarschijnlijk een mooie kerst voor Call of Duty, want veel concurrerende FPS'en heeft deze game niet meer te vrezen.
http://www.gamer.nl/nieuws/19565
O-M-G, K*tzooi!!
Dit geloof je toch niet 
Ik had er mijn hoop op gevestigd dat UT2K4 volgende maand uit zou komen..
Nja, ieg blij dat ik nog geen nieuwe videokaart gekocht heb, niets heeft nog de snelste kaarten nodig

Ik had er mijn hoop op gevestigd dat UT2K4 volgende maand uit zou komen..
Nja, ieg blij dat ik nog geen nieuwe videokaart gekocht heb, niets heeft nog de snelste kaarten nodig
Alone at last
Just nostalgia and I
Lees hier es als je wil weten hoe ping, netspeed, packetloss, tickrate zich met elkaar verhouden. Best wel interessant....Lord_Mithril schreef op 24 October 2003 @ 14:06:
[...]
nu hoop ik ook dat ze er voor zorgen dat het goed word aangegeven
ik heb vaak genoeg gehad dat ik ping 50 had, geen packet loss en toch als enige op de server aan het warpen was
http://www.unrealadmin.or...s&op=viewarticle&artid=15
[ Voor 3% gewijzigd door CRAM op 24-10-2003 14:51 ]
oh die sceens zien er wel kicken uit die wil ik ook hebben zodra die uit is ga ik hem echt wel kopen
Flippe, UT assault was singleplayer. In UT2004 komt er assault voor multiplayer. Denk bijvoorbeeld aan missies als die van Counterstrike.MewBie schreef op 24 October 2003 @ 14:34:
Ah, brengen ze toch gewoon een leuk demo'tje uit rond half November om ons zoet te houden ?Volgens Planet Unreal is de kans dan ook vrij groot dat UT2004 inderdaad pas volgend jaar zal verschijnen.

Gee, hoeveel polygonen telt zo'n voertuig wel niet

Oke, over de model editors heb ik geen twijfels meer
[ Voor 152% gewijzigd door Yokozuna op 24-10-2003 17:14 ]
Effe paar pics voor jullie gejat.

Klikbaar
Laatste nieuws: http://www.gamespy.com/pr...er03/ut2004pc/index.shtml

Klikbaar
Laatste nieuws: http://www.gamespy.com/pr...er03/ut2004pc/index.shtml
Unreal Tournament 2004 verschijnt pas in februari
http://www.gamer.nl/nieuws/19632Na Far Cry, Söldner, Half-Life 2 en Doom 3 verschuift er nog een veelbelovende First Person Shooter naar het jaar 2004 en wel Unreal Tournament 2004. Deze derde game in de befaamde Unreal Tournament reeks belooft een flinke update te gaan worden op de iets meer dan een jaar oude 2003-editie. Er zullen nieuwe gamemodes, wapens en zelfs voertuigen tot je beschikking staan, alsook alle content die reeds in Unreal Tournament 2003 aanwezig was. Helaas krijgt Epic het spel dit jaar niet meer klaar en zullen we dus tot 2004 moeten wachten voordat we kunnen kijken of men dit keer iedereen tevreden zal weten te stellen met hetgeen het product te bieden heeft.
pfff en daar gaat weer een topgame naar 2004 .. djeez zeg ze stellen wel alle top games uit naar 2004Hacku schreef op 30 oktober 2003 @ 21:24:
Unreal Tournament 2004 verschijnt pas in februari
[...]
http://www.gamer.nl/nieuws/19632

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Anoniem: 87368
man , wat zeuren jullie nu . spel heet toch ook 2004Timocos schreef op 30 oktober 2003 @ 21:39:
[...]
pfff en daar gaat weer een topgame naar 2004 .. djeez zeg ze stellen wel alle top games uit naar 2004
nope mis..Yokozuna schreef op 24 oktober 2003 @ 16:56:
[...]
Flippe, UT assault was singleplayer. In UT2004 komt er assault voor multiplayer. Denk bijvoorbeeld aan missies als die van Counterstrike.
UT was helemaal Multiplayer waar alles ook een singleplayer mogelijkheid had..
Bier, Whiskey en Metal!!
ziet er erg goed uit jaTampie schreef op 16 november 2003 @ 09:54:
nieuw filmpje!
50MB groot ongeveer 3 minuten beeld
http://131.211.229.224/ut2004-vehicles_wm93.zip
damn i can hardly wait
De nieuwe website is online => http://www.unrealtournament.com
Bevat alle info over UT2004
Je vind er een beschrijving + foto's van alle wapens & voertuigen
en nog meer zeker kijken!

Bevat alle info over UT2004
Je vind er een beschrijving + foto's van alle wapens & voertuigen

Slecht nieuws voor alle Unreal Tournament 2004 fans, want de shooter zou namelijk weer uitgesteld zijn. Zou nieuwste UT telg oorspronkelijk in februari uitkomen, nu wordt eind maart als mogelijk releasedate genoemd. Waarom het spel is uitgesteld is niet bekend gemaakt. Meer info over de nieuwste shooter van Epic kun je vinden op de officiele website.

Vervelend, hoor.. Maarja, als het lijkt op U2 XMP, wordt het denk ik toch niet echt een spel voor mij. 2003 vond ik wel leuk, UT ook, Unreal1 zeker, U2 minder en XMP ook niet je van het.. Volgens mij combineert dit U2 XMP en UT2K3.. Aangezien ik XMP niet geweldig vond...
Maarja, als ik het met korting krijgen kan (heb 2k3) haal ik het wel
En eerst de demo proberen natuurlijk!
Alone at last
Just nostalgia and I
Hmm,volgens mij is het XMP achtige gedeelte maar een deel van het spel, ze hebben het ook over 1on1 combat bijvoorbeeld. En nieuwe wapens enzo. Maar ff demo afwachten maar ik betwijfel of ik het leuker ga vinden dan XMP
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
UT2004 is totaal anders dan XMP. (gameplay is vlotter, assault & onslaught is ook totaal anders dan artifacts stelen, .... )
Het spel is trouwens uitgesteld naar 19 maart
http://games.telenet.be/index.php?newsid=10511
Het spel is trouwens uitgesteld naar 19 maart
http://games.telenet.be/index.php?newsid=10511
Anoniem: 40559
Ik ga deze ook definately kopen.
'k heb UT2K3 ook maar daar kan ik niet mee online komen om redenen die voor de hand liggen..
UT2K3 speel ik dus al een tijdje en ik vind 'm nog steeds
Ik ben benieuwd hoe gigantisch ik geowned ga worden in UT2K4.
Ongetwijfeld keihard want ik ben niet goed ofzo maar dat maakt niks uit..
De gameplay is leuk genoeg om het te blijven proberen.
Het is toegankelijk maar om echt goed te worden moet je echt veel oefenen.
Ik ben echt heel benieuwd naar de nieuwe maps
'k heb UT2K3 ook maar daar kan ik niet mee online komen om redenen die voor de hand liggen..
UT2K3 speel ik dus al een tijdje en ik vind 'm nog steeds
Ik ben benieuwd hoe gigantisch ik geowned ga worden in UT2K4.
Ongetwijfeld keihard want ik ben niet goed ofzo maar dat maakt niks uit..
De gameplay is leuk genoeg om het te blijven proberen.
Het is toegankelijk maar om echt goed te worden moet je echt veel oefenen.
Ik ben echt heel benieuwd naar de nieuwe maps
PC-Zone Benelux heeft een review erin staan.
spel krijgt een 86/100
cant wait
spel krijgt een 86/100
cant wait
Bier, Whiskey en Metal!!
Ja, er zijn al meer reviewsLord_Mithril schreef op 16 januari 2004 @ 14:46:
PC-Zone Benelux heeft een review erin staan.
spel krijgt een 86/100
cant wait

Alone at last
Just nostalgia and I
Anoniem: 15682
ben nog steeds van mening dat na UT2003 , unreal tournament voorgoed zijn sfeer kwijtgeraakt is die het had.
UT en UT2003 zijn _niet_ te vergelijken, kwa gameplay en kwa uiterlijk.
persoonlijk vind ik 2003 bagger, en met 2004 in aanloop wordt het alleen maar erger, kom op zeg, auto's in unreal tournament, kan het nog erger ?
voor de hardcore (e-sport) gamer lijkt me dit helemaal nix.
ikzelf heb het geprobeerd, maar 2003 heeft totaal geen gameplay, en ik verwacht hetzelfde bij 2004.
ik zal het allicht bekijken en proberen, maar voor mij is nog maar 1 shooter : UT (99)
zelfs quake3 vind ik nog beter dan 2003, het gaat de slechte kant op met de hardcore frag games imo.
hopelijk wordt quake4 nog wat
enige hoop nog.
dit alles is persoonlijk en geen feit.
UT en UT2003 zijn _niet_ te vergelijken, kwa gameplay en kwa uiterlijk.
persoonlijk vind ik 2003 bagger, en met 2004 in aanloop wordt het alleen maar erger, kom op zeg, auto's in unreal tournament, kan het nog erger ?
voor de hardcore (e-sport) gamer lijkt me dit helemaal nix.
ikzelf heb het geprobeerd, maar 2003 heeft totaal geen gameplay, en ik verwacht hetzelfde bij 2004.
ik zal het allicht bekijken en proberen, maar voor mij is nog maar 1 shooter : UT (99)
zelfs quake3 vind ik nog beter dan 2003, het gaat de slechte kant op met de hardcore frag games imo.
hopelijk wordt quake4 nog wat
dit alles is persoonlijk en geen feit.
Dit topic is gesloten.