Escape -> Communication -> Naam van speler -> Ignore speechAurelium schreef op 20 februari 2004 @ 22:29:
[...]
Owh, hoe doe je dat? Ik heb namelijk al eens gehad dat iemand met een nichte stem de hele tijd: "Everybody wants Kung-Fu Fighting lalallalala" zat te zingen
Dat zijn mijnen.Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 00:02:
Kan iemand mij uitleggen wat dat vage spinnenwapen doet/werkt?
Die kan je neer gooien en zodra er een vijand in de buurt komt lopen ze er naartoe en springen ze naar hem toe.
Met secondary fire kan je een plek aangeven om ze naar toe te laten lopen.
Dit hoeft maar heel even te zijn, dus niet ingedrukt houden.
Zo kan je veilig 8 mijnen neer gooien, over de berg kijken en zeggen dat ze naar een node moeten lopen
Bier, Whiskey en Metal!!
Spinnenwapen? Dat zijn mijnen die je op je vijand af kan sturen. Als ze dichtbij je vijand zijn ontploffen ze, 'slimme' mijnen dusVerwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 00:02:
Kan iemand mij uitleggen wat dat vage spinnenwapen doet/werkt?
* Hahn slaps Lord_Mithril
[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 21-02-2004 00:07 ]
The devil is in the details.
Verwijderd
cool weet ik dat ook weerLord_Mithril schreef op 21 februari 2004 @ 00:06:
[...]
Dat zijn mijnen.
Die kan je neer gooien en zodra er een vijand in de buurt komt lopen ze er naartoe en springen ze naar hem toe.
Zo kan je veilig 8 mijnen neer gooien, over de berg kijken en zeggen dat ze naar een node moeten lopen
is er al iemand bezig met een deel 2? anders wil ik graag die taak op mij nemen

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Ik hoorde gisteren dat iemand spidermines op de manta had gedropped en zo wat spiders meenam. Kweenie of ie maar wat lulde maar het klonk wel geinig iig.Lord_Mithril schreef op 21 februari 2004 @ 00:06:
[...]
Dat zijn mijnen.
Jah dat kan, iemand dropte ook een mijn op mijn wagen.Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 11:57:
[...]
Ik hoorde gisteren dat iemand spidermines op de manta had gedropped en zo wat spiders meenam. Kweenie of ie maar wat lulde maar het klonk wel geinig iig.
Ik was even bezig met een servertje draaien in de UT2004 demo, als ik gewoon eeen listen server doe werkt ie wel, ik heb in mijn router een nat-verwijzing gemaakt naar poort 7777 van mijn pc, maar als ik een dedicated doe dan kan ik erl wel inkomen en ook gewoon bewegen en lopen maar ik kan niks oppakken en na 20 sec krijg ik een server error. Kan het zijn dat er voor een dedicated meer nat's moeten worden aangemaakt?
-= Very annoying forum person =-
Net weer even offline gespeeld met de bots (Om te oefenen), erg leuk om die spider-mines op je Mantra te droppen, alleen jamemr dat ze allemaal meteen erafgaan als ze een enemy waarnemen
. Maar alsnog cool
^_^.
Net ook Pancake gedaan met die grote humvee-achtig-iets
Grappig
Maar vooralsnog vind ik die auto met die mesjes (Whats in a name
) het leukst.
Net ook Pancake gedaan met die grote humvee-achtig-iets
ik draai nu een dedicated op mijn laptop (duron 800 met 128mb) maar als ik dan via mij netwerk connect lijkt het wel of hij het niet aan kan, het lijkt wel een soort lag, maar als ik dan kijk naar mijn ping is die wel heel laag. Kan het zijn dat die laptop te traag is om mee te spelen?
-= Very annoying forum person =-
De manta is zowiezo goed als 'taxi'.Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 11:57:
[...]
Ik hoorde gisteren dat iemand spidermines op de manta had gedropped en zo wat spiders meenam. Kweenie of ie maar wat lulde maar het klonk wel geinig iig.
{signature}
Ik ga het nog een keer zeggen, OnSlaught rockt 
Ik ben nogal SP fan maar OnSlaught is gewoon het eerste MP gedeelte in tijden dat ik echt leuk vind
.
Jammer alleen dat in SP de bots gewoon niet echt lekker meewerken imho.
En nou het grote probleem, DVD of 6 cd versie kopen
?
Ik ben nogal SP fan maar OnSlaught is gewoon het eerste MP gedeelte in tijden dat ik echt leuk vind
Jammer alleen dat in SP de bots gewoon niet echt lekker meewerken imho.
En nou het grote probleem, DVD of 6 cd versie kopen
Bwehehe, mijn team was aan de winnende hand dus ik parkeerde mijn humvee ff in de bergen
, om vervolgens lekker met de turret achterop te gaan snipen, en echt niemand zag me!

Ik had ook nog "Eagle Eye" gehaald door met de loop van de tank een raptor uit de lucht te schieten.
Ik had ook nog "Eagle Eye" gehaald door met de loop van de tank een raptor uit de lucht te schieten.
Als je gewoon ff zoekt hoeft je dat hier niet te vragen en volgens mij is dat al meerdere keren voorbij gekomen.
Als het goed is 18 maart, maar dat staat meerdere keren in dit topic vermeldt.Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 15:07:
wanneer komt de full uit?
was jij dat die dat net in een potje 4 keer vroeg en ik 3 keer antwoord gaf?Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 15:07:
wanneer komt de full uit?
Wat mij opvalt is dat nogsteeds weinig mensen snappen hoe je kan samenwerken
Tank kan je met zn 2en < snappen velen niet
Manta kan je op de vleugel staan <snapt bijna niemand
Die grote auto kan meer dan toeteren wanneer je iemand erop laat < snappen sommige al wel
Met Link gun kan je iemand een boost geven wanneer die ook de link gun vast heef < doet bijna niemand
Met link gun kan je vehicles repareren < snapt wel bijna iedereen maar weinig mensen die ff je vehicle zal repareren.
had daarstraks wel een relaxed moment. met de raptor was ik bijna dood en vloog terug naar de basis en lande op dat hoge ronde platform waar 3 van mn teamleden stonden en die gingen mij repareren waardoor ik weer de lucht in kon om vervolgens 'top gun' iemand neer te halen
wel jammer dat ik het met 15 a 20 fps moet spelen
Die manta kom ik #$@ bijna nooit opHertog_Martin schreef op 21 februari 2004 @ 16:43:
[...]
was jij dat die dat net in een potje 4 keer vroeg en ik 3 keer antwoord gaf?
Die grote auto kan meer dan toeteren wanneer je iemand erop laat < snappen sommige al wel
Met Link gun kan je iemand een boost geven wanneer die ook de link gun vast heef < doet bijna niemand
Met link gun kan je vehicles repareren < snapt wel bijna iedereen maar weinig mensen die ff je vehicle zal repareren.
had daarstraks wel een relaxed moment. met de raptor was ik bijna dood en vloog terug naar de basis en lande op dat hoge ronde platform waar 3 van mn teamleden stonden en die gingen mij repareren waardoor ik weer de lucht in kon om vervolgens 'top gun' iemand neer te halen

Iemand trouwens al eens een powernode gerepareerd met je gewone gun , gaat best snel.
[ Voor 3% gewijzigd door Copycat op 21-02-2004 17:43 ]
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
Ik doe dit allemaal.... maar probleem is..... doen ze het bij jouwHertog_Martin schreef op 21 februari 2004 @ 16:43:
[...]
was jij dat die dat net in een potje 4 keer vroeg en ik 3 keer antwoord gaf?

En in het begin dat gevecht om vliegtuig

Ja met Flaggun is het best.... op Powercore 2% per schotCopycat schreef op 21 februari 2004 @ 17:42:
[...]
Die manta kom ik #$@ bijna nooit opalleen als ie nog op de grond staat en dan een van ons wegvliegt. Verder leuk als je met je link gun wilt "teamen" maar dan schieten ze meestal terug
Iemand trouwens al eens een powernode gerepareerd met je gewone gun , gaat best snel.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 17:46 ]
Hij zal wel Flakcannon bedoelen denk ikRamon de Jesus schreef op 21 februari 2004 @ 17:51:
wtf is een flaggun?
Alleen... daarmee kan je toch niet healen?
[ Voor 13% gewijzigd door Hahn op 21-02-2004 17:53 ]
op een manta staan, gaat dat altijd goed?
of donder je daar snel vanaf?
dat wist ik idd nog niet
de rest wist ik wel, maar het gebeurt me weinig dat er mensen bij mij instappen, ookal wacht ik vaak wel ff.
kan ook komen doordat ik het lieft de manta gebruik om snel ergens te komen en dan uitstap, vaak is ie dan toch al aan gort, in zn geval (bij vijandige node) is het niet handig om je manta te gaan repairen, hij is toch zo weer aan gort, en je hebt veel kans dat je zelf neergeknalt wordt.
Verwijderd
Ja klopt is Flackcannon maar noem het FlaggunDecember schreef op 21 februari 2004 @ 17:53:
[...]
Hij zal wel Flakcannon bedoelen denk ik
Maar hij healt niet nee..... maar hij het het ook over aanvallen op Powernode
Verwijderd
Als je hem goed gebruikt, dan krijg je weer 100 healthDecember schreef op 21 februari 2004 @ 17:53:
[...]
Hij zal wel Flakcannon bedoelen denk ik
Onslaught vind ik op het moment minder leuk dan CTF omdat de teamplay toch wel erg ver te zoeken is. Dus ik ben weer terug bij CTF, nadat Deathmatch toch niet helemaal was wat ik zocht. Deathmatch mag dan wel erg spannend zijn, het halen van een echt doel met een team trekt me toch iets meer. Bij CTF is er naar mijn idee ook meer teamwork op een public server dan bij Onslaught (mensen die je dekken als je de vlag hebt bv).
Verwijderd
Daar heb je gelijk in..... Maar als je gewoon mensen hebben die Onlsaught snappen is het echt zo leuk... (1 keer gehad maar...... heb nog hoop)Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 19:08:
[...]
Als je hem goed gebruikt, dan krijg je weer 100 health
Onslaught vind ik op het moment minder leuk dan CTF omdat de teamplay toch wel erg ver te zoeken is. Dus ik ben weer terug bij CTF, nadat Deathmatch toch niet helemaal was wat ik zocht. Deathmatch mag dan wel erg spannend zijn, het halen van een echt doel met een team trekt me toch iets meer. Bij CTF is er naar mijn idee ook meer teamwork op een public server dan bij Onslaught (mensen die je dekken als je de vlag hebt bv).
Weet iemand trouwens hoe de Music player werkt (F11) want heb playlist gemaakt en die pakt hij niet (m3u en pls) en mappen doet hij ook niet
Wie heeft er trouwens ff zin in (echt) onslaught potje?? (noem maar server)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 19:20 ]
je valt er heel moeilijk af.. zelfs als je vol tegen een rots botst blijf je erop.. soms lijkt het zelfs alsof je weer erop teruggegooid wordt..Da Union schreef op 21 februari 2004 @ 18:48:
[...]
op een manta staan, gaat dat altijd goed?
of donder je daar snel vanaf?
dat wist ik idd nog niet
de rest wist ik wel, maar het gebeurt me weinig dat er mensen bij mij instappen, ookal wacht ik vaak wel ff.
kan ook komen doordat ik het lieft de manta gebruik om snel ergens te komen en dan uitstap, vaak is ie dan toch al aan gort, in zn geval (bij vijandige node) is het niet handig om je manta te gaan repairen, hij is toch zo weer aan gort, en je hebt veel kans dat je zelf neergeknalt wordt.
en diegene die dan op de manta staat kan ook met linkgun de manta healen tijdens de rit.
ik vind die manta wel leuk om mensen te pletten
en airbattles in de raptor.. maar vind het beetje jammer dat ik geen 4de knop op mn muis heb om te dalen.. moet ik elke keer overschakelen naar toetsenbord.. stuurt niet echt fijn
wat ook irritant is is dat soms alle servers de hele tijd zo vol zitten dat je echt nergens online kan spelen en dan kan ik dus geen onslaught spelen omdat alle servers vol zitten
en net op GoT server met maar 3 mensen waarbij je 2 tegen 1 speelt en die ene net nieuw is en nog niets snapt is ook niet leuk want dan win je in 5 min
[ Voor 14% gewijzigd door Hertog_Martin op 21-02-2004 19:41 ]
Verwijderd
Ik heb dat die servers vol zitten nooit..... kom altijd ergens in......
Want ook 'niet eerlijk' is dat de laad tijd van je computer veel uit maakt: Hbe sinds kort nieuwe PC en zit er altijd als 1e in en ook als game start ben ik asl eerste weg.... en heb bijna 2 nodes voorsprong..... si wel handig opzich
Want ook 'niet eerlijk' is dat de laad tijd van je computer veel uit maakt: Hbe sinds kort nieuwe PC en zit er altijd als 1e in en ook als game start ben ik asl eerste weg.... en heb bijna 2 nodes voorsprong..... si wel handig opzich
Verwijderd
Precies de reden dat er een opwarm ronde in moet komen. Da's misschien wel handig, maar het hoort niet. Erg lullige manier van in het begin al een snelle voorsprong hebben. Ik snap niet hoe je daar blij mee kan zijn, want juist door dat soort dingen, gaan er weer nog meer mensen daluk bij Onslaught weg. Ik hoop in ieder geval dat het erin komt, net als bij Assault.
Verwijderd
Bij Assault is er vaak al een opwarm ronde. Ik weet niet of het standaard bij iedere server ingesteld staat, maar tot nu toe heb ik altijd +/- een minuut gehad om even te zieken / op te warmen voordat het echte ronde begint. Ik weet niet zeker of dat bij iedere ronde is, of alleen maar na een mapchange.
Bij clanmatches moet denk ik iedereen aanwezig zijn voordat een Onslaught potje begint, dat zou er in ieder geval voor moeten zorgen dat er niet gecheat wordt
Bij clanmatches moet denk ik iedereen aanwezig zijn voordat een Onslaught potje begint, dat zou er in ieder geval voor moeten zorgen dat er niet gecheat wordt
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 23:24 ]
ik kom ook wel eens op servers waar je een x aantal rondes per map kan instellen, dit is natuurlijk ook een redelijke oplossing daarvoor, kan alleen die optie niet vinden?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik had het eigenlijk over je Asault rifle. Nu nog een keer dual scorenVerwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 19:08:
[...]
Ja klopt is Flackcannon maar noem het Flaggun
Maar hij healt niet nee..... maar hij het het ook over aanvallen op Powernode
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Kheb een probleempje:
Ik ontving in het begin gewoon alle servers. (net als bij alle andere games en ik maak ook contact met master-server ) maar nu zie ik alleen nog maar mijn favourites....
Ik d8 dat het kwam doordat ik met me filters heb zitten kl*ten maar daar kan ik nu niet meer bij komen(rechter muisknop geeft alleen open IP)
iemand een idee?
Ik ontving in het begin gewoon alle servers. (net als bij alle andere games en ik maak ook contact met master-server ) maar nu zie ik alleen nog maar mijn favourites....
Ik d8 dat het kwam doordat ik met me filters heb zitten kl*ten maar daar kan ik nu niet meer bij komen(rechter muisknop geeft alleen open IP)
iemand een idee?
daag
Door een staking van het personeel worden grote topics vroeger gesloten. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak en hopen op het nodige begrip. Deze stakingsactie loopt af zondag 22 februari 00h25 
Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 2
Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 2
[ Voor 95% gewijzigd door Fuelke op 22-02-2004 00:22 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.