Ja daarvoor moet je naast je core staan en gebruik dan je use key.Victorio schreef op 14 februari 2004 @ 13:28:
Ah koel!
Kun je ook terug teleporten naar je powercore? Lijkt me wel handig als je bij en node staat die je net hebt heroverd maar geen vervoer hebt.
Camper-ta(n)k-ticsVerwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 14:10:
hehe, Ik heb een goeie schuilplek gevonden. Op de midden weg zegmaar. Als je over die brug gaat, dan links. En dan rustig met de tank naar beneden rijden..
Dan krijg je dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
hehe
Hoe wissel je van plaats in een voertuig?
Flap
de knoppen 1-2-3UDuckling5 schreef op 14 februari 2004 @ 14:17:
Handig voor teh HellBender en de (camper)Tank
Verwijderd
1, 2, 3 indrukken..UDuckling5 schreef op 14 februari 2004 @ 14:17:
Verwijderd
haha, nee hoor
/me gaat weer ff verder spelen
Op server: ut2004://195.149.21.118
Ik hoop jullie te zien?
Mhm... Kheb een beetje een probleem met die demo, nja, meer iets vreemds. Het geluid is heel zacht en op de achtergrond. Bijvoorbeeld de springgeluiden en het schieten. Het springen hoor je bijna niet en de schietgeluiden zijn niet lekker stevig
Ik heb de muziek zachtjes en de effects hard aan. Ook de stem die normaal "monster kill" enzo zegt is een beetje aant fluisteren
En het geluid van knoppen aanklikken in het menu (piep en kloenk) zijn wel hard en hebben teveel bass 
Ik heb UT2K3 ook gewoon en daar heb ik het niet. Daar zijn de wapens en sprongen gewoon flink luid
Iemand anders die dit ook opgevallen is? Heb overigens een Audigy1.
Tis geen probleem ofzo, tzal in de full wel weer normaal zijn enzo, maar vreemd is het wel...

Ik heb UT2K3 ook gewoon en daar heb ik het niet. Daar zijn de wapens en sprongen gewoon flink luid
Tis geen probleem ofzo, tzal in de full wel weer normaal zijn enzo, maar vreemd is het wel...
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Zelfde "probleem". Al vind ik het niet echt een probleem. maar mijn geluid staat normaal, effecten zijn laag, maar als er een Powercore overijd (gg dus) dan trilt het huis van de Base.Okyah schreef op 14 februari 2004 @ 14:32:
Mhm... Kheb een beetje een probleem met die demo, nja, meer iets vreemds. Het geluid is heel zacht en op de achtergrond. Bijvoorbeeld de springgeluiden en het schieten. Het springen hoor je bijna niet en de schietgeluiden zijn niet lekker stevigIk heb de muziek zachtjes en de effects hard aan. Ook de stem die normaal "monster kill" enzo zegt is een beetje aant fluisteren
En het geluid van knoppen aanklikken in het menu (piep en kloenk) zijn wel hard en hebben teveel bass
Gek/jammer want bijv. een shockrifle combo klinkt normaal zo lekker 
En de springgeluiden en de gibgeluiden
Maarja
En de springgeluiden en de gibgeluiden
Maarja
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Ik had het ook al int spel gevraagt, maar hoe kun je dus je basis weer healen? iemand zij nee, maar hoe kun je hem dan healen? gewoon nooit 
?
?
Nope nooit. Is ook wel logisch want anders kan het helemaal lang duren voordat een potje over isVerwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 14:40:
Ik had het ook al int spel gevraagt, maar hoe kun je dus je basis weer healen? iemand zij nee, maar hoe kun je hem dan healen? gewoon nooit
?
De Audigy oa dus...Hacku schreef op 14 februari 2004 @ 14:44:
Die problemen zijn gekend en zullen gefixt zijn in de full. (is een probleem met sommige geluidskaarten)
195.149.21.118 :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Zitten jullie ook vaak op dezelfde servers? Ik meestal gewoon op een server met onslaught met minimaal 20 spelers en rond de 50ping.
Hehe, Ion Painter in action voor degenen die 'm nog niet hebben mogen bewonderen.
De afbeeldingen doen 'm helaas geen eer aan. Dit wapen is veel grandiozer dan hier te zien is

^^ - thumbnails - ^^
Voor de mensen die niet weten hoe dit huishoud-apparaat werkt:
1. Richt ergens op de grond.
2. Vuur en houd de vuurknop ingedrukt.
3. De laser wordt intenser en na zo'n 3 seconden wordt het groffe geschut ingezet.
4. Alernate Fire is om mee in te zoomen.
De afbeeldingen doen 'm helaas geen eer aan. Dit wapen is veel grandiozer dan hier te zien is

^^ - thumbnails - ^^
3. De laser wordt intenser en na zo'n 3 seconden wordt het groffe geschut ingezet.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
je ging zo vroeg wegHacku schreef op 14 februari 2004 @ 14:44:
Die problemen zijn gekend en zullen gefixt zijn in de full. (is een probleem met sommige geluidskaarten)
195.149.21.118 :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ook wel humor, verlies je enorm kijk je bij team zie je dat heel [DF] in 1 team zit

overigens wel lekker vrijwel elk potje bovenaan ge-eindigd
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 14:10:
hehe, Ik heb een goeie schuilplek gevonden. Op de midden weg zegmaar. Als je over die brug gaat, dan links. En dan rustig met de tank naar beneden rijden..
Dan krijg je dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
hehe
verbaasd me trouwens hoe weinig mensen de AVRIL goed doorhebben.
ze gebruiken em zelfs als normale rocketlauncher

Bier, Whiskey en Metal!!
ik heb nog een probleem in de demo. Ik heb in de netwerkcontrol van dat spel een paar favo's ingesteld maar als ik dan deze wil veranderen en vervolgens in die dialog box op cancel klik dan wordt niet alleen het venstertje gesloten maar ook de favo uit mijn lijst geflikkert..
best irritant..
best irritant..
* NitroX infinity steekt z'n hand op; hey, dat klinkt me bekend in de orenLord_Mithril schreef op 14 februari 2004 @ 15:49:
verbaasd me trouwens hoe weinig mensen de AVRIL goed doorhebben.
Leg ff uit hoe je 'm dan moet gebruiken
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
NEENitroX infinity schreef op 14 februari 2004 @ 15:54:
[...]
* NitroX infinity steekt z'n hand op; hey, dat klinkt me bekend in de oren
Leg ff uit hoe je 'm dan moet gebruiken
nou.. vooruit
zodra je een voertuig in je cross hebt hoor je een biep en zie je een extra cross verschijnen..
Hou nu secondary ingedrukt en dan primairi indrukken.. zo heb je ineens een homing missle
werkt met alle voertuigen (heerlijk tegen raptor)
En, heel belangrijk, je kan nogsteeds bewegen (dus geen sitting duck meer)
AVRIL rockets kunnen btw net als de redeemer neegeschoten worden.
De turret op de tank is dus heel erg belangrijk
[ Voor 11% gewijzigd door LordMithril op 14-02-2004 15:58 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Waar vind je dat voertuig op de eerste plaatje???Hacku schreef op 14 februari 2004 @ 14:44:
195.149.21.118 :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
das gewoon de manta, in de basis en bij elke node behalve de midden.Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 16:36:
[...]
Waar vind je dat voertuig op de eerste plaatje???
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Waar is eigenlijk de beste plek om je games te kopen, ik zat net een beetje te kijken en bij free record shop is hij even duur als bij de bart smit. Maar hij gaat natuurlijk weer 50 euro's kosten. En dan komt het spel pas 19 maart uit !
Dan ga ik em denk ik toch beter hier kopen
Enige taalkundigheid wel nodig . Hij komt hier zelfs nog eerder uit , en de verzend kosten zijn ook niet veel. Dus 999 delen door 30 en je hebt 33,3 euro + ongeveer nog 7,5 euro verzend kosten.
Dan ga ik em denk ik toch beter hier kopen
Enige taalkundigheid wel nodig . Hij komt hier zelfs nog eerder uit , en de verzend kosten zijn ook niet veel. Dus 999 delen door 30 en je hebt 33,3 euro + ongeveer nog 7,5 euro verzend kosten.
Ergens is in een interview gezegd dat ie 39,99 gaat kosten. Of het nou dollars of euro's waren weet ik niet meer maar zoiezo geen 50 euro.
Heeft iemand anders ook dat de console op de raarste momenten vanzelf tevoorschijn komt?
Heeft iemand anders ook dat de console op de raarste momenten vanzelf tevoorschijn komt?
Nee dat heb ik niet , wel dat hij soms niet verder gaat dan het menu dus je klikt iets aan maar er gebeurt niks.. klikt nog een keer en dan krijg je dat tussenschemr zeg maar en daar blijft het dan bij.. je kunt niks niet naar het menu etc. (behalve als je weet hoe dat moet via de console)
Zelfs maar 17,99 pond en dat is € 26,80
http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=129047
Verwijderd
Waar kan je dat ding halen ergens?NitroX infinity schreef op 14 februari 2004 @ 15:19:
Hehe, Ion Painter in action voor degenen die 'm nog niet hebben mogen bewonderen.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
^^ - thumbnails - ^^
Verwijderd
Ik vind de demo nu beetje saai aan het worden. Ik wil eens gaan lannen met dit spel, Heb je me meer maps
Ik heb ook een audigy en hier werkt alles perfect
Probeer de laatste drivers eens, dat schijnt te helpen.
Ik heb geen flauw idee of deze ook op de map te vinden is. Ik zit gewoon te cheaten. TAB> loaded > ENTER
Heb de laatste drivers alHacku schreef op 14 februari 2004 @ 17:46:
Ik heb ook een audigy en hier werkt alles perfect
Probeer de laatste drivers eens, dat schijnt te helpen.
Anders ga ik proberen Audigy2(zs) drivers te installen
Misschien dat dat helpt
Alone at last
Just nostalgia and I
Nee, ook nodes die unlocked maar niet under attack zijn.DeX schreef op 14 februari 2004 @ 13:27:
[...]
Om te teleporten moet je op zo'n node staan en dan op q drukken (dacht ik). dan krijg je die map te zien, en kun je je node kiezen. alleen node's die op "slot" zijn kun je naar toe teleporten.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Shit man, op die site van play.com @ specs voor UT2004 :
5.5GB disk space! Dat wordt nog krap op m'n 40GB HDMinimum Requirements
Windows 98, Me, 2000, XP
Pentium III
AMD Athlon
1.0GHz
128MB RAM
5.5GB hard drive space
Windows-compatible video card
Windows-compatible sound card (Dolby Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio)
DirectX 8.1
Internet connection at 33.6 Kbps
This information is based on specifications supplied by manufacturers and should be used for guidance only.
I've got a feeling...
Mijn UT2k3 dir is atm al 6.6 gig met alle extra maps enzo..Wekkie schreef op 14 februari 2004 @ 18:09:
Shit man, op die site van play.com @ specs voor UT2004 :
[...]
5.5GB disk space! Dat wordt nog krap op m'n 40GB HD
oh, mag 900Mb af ivm mods zie ik nu.. mja.. dan klopt het best wel
heb alleen de bonuspacks, de packs van Clanbase en het CWL pack erop staan
[ Voor 22% gewijzigd door LordMithril op 14-02-2004 18:11 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
hmm bij mij wil online niet werken nog

If it aint broke, fix it till it is!
ah kee, thnx
Zalige server, maar ik was juist aan het spelen en de verbinding was verbrokenDeX schreef op 14 februari 2004 @ 18:37:
[...]
Ja die master server wil niet zo..
Open IP: 131.211.229.224
Pass: GoT
Je moet met een raptor eens een andere raptor uit de lucht halen, dan krijg je "top gun"
Ik (Otis) zat net ook op een server van iemand in deze thread oid (geen idee dat dat zo was, random geklikt in de serverbrowser), want de ronde was afgelopen, ik reconnect, krijg "give password" ik tik blind in "got", heee werkt!
Die connectie werd net verbroken... *sob*.
OnSlaught is wel erg gaaf, zeker nadat je die vliegende gevallen wat onder de knie krijgt. Ik vind de CTF map erg erg slecht, veel te groot. De map in de UT2003 demo was supergaaf, deze is gewoon unplayable. Maar goed, who needs CTF with ONS
Ik hoop wel dat in de final die masterserver wat vaker bereikbaar is..
OnSlaught is wel erg gaaf, zeker nadat je die vliegende gevallen wat onder de knie krijgt. Ik vind de CTF map erg erg slecht, veel te groot. De map in de UT2003 demo was supergaaf, deze is gewoon unplayable. Maar goed, who needs CTF with ONS
Ik hoop wel dat in de final die masterserver wat vaker bereikbaar is..
[ Voor 19% gewijzigd door EfBe op 14-02-2004 19:29 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Het valt me op dat de Manta nog niet 'goed' gebruikt wordt.
Zker in het begin rent iedereen er naar toe, springt erin en vliegt meteen weg. ipv even te w88 totdat 1 a 2 andere ernaast springen (op de bladen zeg maar) en dan pas weggaan.
Met de dubbel-jump kun je op een manta springen die al beweegt. Is echt een tof gezicht meot ik zeggen
Zker in het begin rent iedereen er naar toe, springt erin en vliegt meteen weg. ipv even te w88 totdat 1 a 2 andere ernaast springen (op de bladen zeg maar) en dan pas weggaan.
Met de dubbel-jump kun je op een manta springen die al beweegt. Is echt een tof gezicht meot ik zeggen
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
servertje viel uit..... blijkbaar houdt ie niet zo van 100% CPU-usageHacku schreef op 14 februari 2004 @ 19:11:
[...]
Zalige server, maar ik was juist aan het spelen en de verbinding was verbroken
[afbeelding]
Je moet met een raptor eens een andere raptor uit de lucht halen, dan krijg je "top gun"
[afbeelding]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Idd zaligSlinkingAnt schreef op 14 februari 2004 @ 19:36:
Het valt me op dat de Manta nog niet 'goed' gebruikt wordt.
Ik heb al met anderen mogen meevliegen
En weeral gewonnen, ditmaal op 195.149.21.118
[ Voor 16% gewijzigd door XWB op 14-02-2004 19:51 ]
Ik heb het spel de afgelopen dagen ook een beetje zitten spelen. Onslaught is eigenlijk het enige wat ik heb gespeeld en dat is op zich wel erg gaaf.
2K4 speelt naar mijn idee een stuk lekkerder dan 2K3. Ik heb het idee dat het tempo een stuk lager ligt (en meer naar UT toe), maar dat kan ook liggen aan de grote map waar je op speelt. Voertuigen zijn erg leuk, en voegen echt wat toe aan het spel.
Ik ben benieuwd wat Tribes3 nu gaat worden, want ik vind dit er al een beetje op lijken. Niet alleen qua stijl, maar aangezien ze dezelfde engine gaan gebruiken....
Nu maar eens kijken of dit spel mijn attentie span van maximaal 2 weken kan overtreffen.
2K4 speelt naar mijn idee een stuk lekkerder dan 2K3. Ik heb het idee dat het tempo een stuk lager ligt (en meer naar UT toe), maar dat kan ook liggen aan de grote map waar je op speelt. Voertuigen zijn erg leuk, en voegen echt wat toe aan het spel.
Ik ben benieuwd wat Tribes3 nu gaat worden, want ik vind dit er al een beetje op lijken. Niet alleen qua stijl, maar aangezien ze dezelfde engine gaan gebruiken....
Nu maar eens kijken of dit spel mijn attentie span van maximaal 2 weken kan overtreffen.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
* NitroX infinity ziet potentiëel voor een nieuwe game-mode; racing
Vooral die manta en die buggy zijn daar geschikt voor.
Lijkt me wel leuk, hindernisbaan met doelen die je moet vernietigen
Lijkt me wel leuk, hindernisbaan met doelen die je moet vernietigen
Wat ik overigens een érg groot pluspunt vind van UT2004 is dat je zoveel in kan stellen. Ik vond de HUD bijvoorbeeld nogal groot in het begin, maar toen kwam ik erachter dat je die helemaal naar eigen wens kan instellen, en niet zomaar instellen. Je kan de grootte bepalen, de lettertypes, de kleur en je kan zelfs gedeeltes weglaten 
En het geldt niet alleen voor je HUD dat je zoveel kan instellen, vrijwel elk onderdeel kan je naar je eigen wensen aanpassen
En het geldt niet alleen voor je HUD dat je zoveel kan instellen, vrijwel elk onderdeel kan je naar je eigen wensen aanpassen
The devil is in the details.
Een soort racing zat ook al in Halo en dat was niet echt een onverdeeld succes eikNitroX infinity schreef op 14 februari 2004 @ 19:52:
* NitroX infinity ziet potentiëel voor een nieuwe game-mode; racing
Vooral omdat de meeste mensen niet precies wisten wat je moest doen btw
Maar idd, de voertuigen zijn wel koel
Nadeel van dat hoover ding vind ik alleen dat als je ook maar een beetje tegen een helling aanvliegt (met de bedoeling omhoog te vliegen) je schip al kapot gaat. Mocht wel een grotere "drijfring" hebben imo..
[ Voor 37% gewijzigd door Okyah op 14-02-2004 19:55 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Als je heuveltjes tegenkomt moet je jumpenOkyah schreef op 14 februari 2004 @ 19:55:
[...]
Een soort racing zat ook al in Halo en dat was niet echt een onverdeeld succes eik
Vooral omdat de meeste mensen niet precies wisten wat je moest doen btw
Maar idd, de voertuigen zijn wel koel
Nadeel van dat hoover ding vind ik alleen dat als je ook maar een beetje tegen een helling aanvliegt (met de bedoeling omhoog te vliegen) je schip al kapot gaat. Mocht wel een grotere "drijfring" hebben imo..
Ja, weet ik
Alone at last
Just nostalgia and I
Post je mening dan in http://www.ataricommunity...6d54e9e15&threadid=348066
Mss maken ze de manta dan wat soepelder voor de retailversie
Mss maken ze de manta dan wat soepelder voor de retailversie
UT2004 Onslaught is zeer cool !
Leuk erg veel op C&C Renegade.. dat was ook gaaf totdat de vliegtuigen kwamen... er was toen totaal geen team verband meer.
Ik heb echter een probleempje met UT2004. Het crasht steeds... Dit gebeurd de ene keer na 2 uur, de andere keer na 5 min. Mijn systeem is verder super stabiel met alle andere gamez.
Ik heb een idee dat het gebeurt wanneer ik meerdere toetsen tegelijk indruk.
Is dit een bekend probleem ?
SPecs:
Athlon 1700+ @ 2000mhz stabiel als een huis
512MB PC400
Radeon 9600XT met catalist 4.2 (ook 4.1 geprobeerd)
Terratec Aureon SKY.
Leuk erg veel op C&C Renegade.. dat was ook gaaf totdat de vliegtuigen kwamen... er was toen totaal geen team verband meer.
Ik heb echter een probleempje met UT2004. Het crasht steeds... Dit gebeurd de ene keer na 2 uur, de andere keer na 5 min. Mijn systeem is verder super stabiel met alle andere gamez.
SPecs:
512MB PC400
Terratec Aureon SKY.
Ik zie vaak bots (bijvoorbeeld in Deathmatch) tegen een board schuin omhoog gaan, mij lukt dat echt niet. Iemand een tip?
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Probeer toch eens met bv Setfsb eens wat terug te klokken. Ik had dat probleem ook. NFSU, UT2k3 etc speel ik met gemak op 12.5x171. (Normaal een XP1800+ cpu) Maar met UT2k4 gaat dat niet, dan klok ik 'm terug op FSB. Maar met 1880 Mhz speelt het nog fijn hoorjhead22 schreef op 14 februari 2004 @ 22:00:
UT2004 Onslaught is zeer cool !
SPecs:
512MB PC400
Terratec Aureon SKY.
forward dodge, en vervolgens een paar keer op jumpen rammentoastingnow schreef op 14 februari 2004 @ 22:01:
Ik zie vaak bots (bijvoorbeeld in Deathmatch) tegen een board schuin omhoog gaan, mij lukt dat echt niet. Iemand een tip?
Vet, net constant met die grote wagen met die turret achterop. Wschhh opladen, zoomen, en mannetjes afknallen, of raptors uit de lucht schieten, echt easy met dat zoomen.
yep de zoom is erg handig! 
trouwens nog even een mededeling over iets waar ik me aan erger
als je tegenpartij genoeg nodes heeft om jouw basis aan te vallen, ga dan niet als een gek lopen verdedigen, want dat heeft toch geen zin..... je moet dan juist met z'n allen de powernode bij jouw basis gaan vernietigen en naar je eigen team converteren.
als je tegenpartij genoeg nodes heeft om jouw basis aan te vallen, ga dan niet als een gek lopen verdedigen, want dat heeft toch geen zin..... je moet dan juist met z'n allen de powernode bij jouw basis gaan vernietigen en naar je eigen team converteren.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Juist, zelfs in je eentje lukt dit erg goed, snel met die hoover langsvliegen een stukje door, en dan zie je dat duffe leger van de vijand voor je naar je basis lopen, dan heb je die powernode zo kapotgeschoten zonder tegenstand.Ramon de Jesus schreef op 14 februari 2004 @ 22:24:
yep de zoom is erg handig!
Ik heb een probleem met UT2004.....ik kan steeds niet kiezen waar ik zin in heb Onslaught/assualt/DM/CTF 
DM blijft mijn favo onderdeel in FPS-n alleen kan ik dat echt meer een kwartier spelen (te intensief voor mijn polsen
)
Ik moet zeggen dat ik daarom ook erg blij ben met Onslaught&Assualt. Assualt speel ik op dit moment niet veel omdat ik het level in de demo niet erg lekker vind spelen.
Dus : Great Game!
(hij staat al in pre-order op play.com voor mij
)
DM blijft mijn favo onderdeel in FPS-n alleen kan ik dat echt meer een kwartier spelen (te intensief voor mijn polsen
Ik moet zeggen dat ik daarom ook erg blij ben met Onslaught&Assualt. Assualt speel ik op dit moment niet veel omdat ik het level in de demo niet erg lekker vind spelen.
Dus : Great Game!
(hij staat al in pre-order op play.com voor mij
Verwijderd
Hoe vind je het anders spelen ten opzichte van de assault Unreal Tournament?Assualt speel ik op dit moment niet veel omdat ik het level in de demo niet erg lekker vind spelen.
I thank you!Scarecrow schreef op 14 februari 2004 @ 22:09:
[...]
forward dodge, en vervolgens een paar keer op jumpen rammen
Ik denk dat ie bedoeld dat die assault map nogal zwaar is.. Alle andere mappen speel is met strak 60fps, die assault map duikeld naar 30-40Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 23:10:
[...]
Hoe vind je het anders spelen ten opzichte van de assault Unreal Tournament?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
* nero355 komt er net achter dat ie een grote pesthekel aande Ion Painter heeft

Ik vind hem te vaak
En ik hou niet van dat soort wapens, meer de machine gun types of de Link Gun enz........

Ik vind hem te vaak
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
In dit topic zijn nu meerdere UT2004 servers gepost. Het zou leuk zijn als we met z'n alle op eentje zouden zitten.
Wel natuurlijk eentje die een redelijke hoeveelheid personen aan kan en een lage ping heeft
Wel natuurlijk eentje die een redelijke hoeveelheid personen aan kan en een lage ping heeft
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Kom dan op 131.211.229.224, pass: GoT, daar heb ik net ook zitten spelen met GoTterssunturion schreef op 15 februari 2004 @ 00:33:
In dit topic zijn nu meerdere UT2004 servers gepost. Het zou leuk zijn als we met z'n alle op eentje zouden zitten.
Ja doe maar.
Verwijderd
Jep, gezellige server heb er net ook een uurtje op zitten spelen, Onslaught vind ik trouwens op dit moment toch de leukste gamemode. Ze hebben echt een hele puike gameplay ervaring kunnen neerzetten.NvE schreef op 15 februari 2004 @ 00:42:
[...]
Kom dan op 131.211.229.224, pass: GoT, daar heb ik net ook zitten spelen met GoTters
[quote]Hacku schreef op 14 februari 2004 @ 19:48:
[...]

He, dat ben ik X-treme grappig
[...]
He, dat ben ik X-treme grappig
[ Voor 8% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 15-02-2004 02:12 ]
Verwijderd
Vraagje:
1. Als je met de Manta je view wijzigt, dan heb ik heel vaak dat ik ineens de andere kant opkijk. Hebben jullie dat ook? Erg vervelend in ieder geval.
2. HellBender en Scorpion blijven soms hangen, moeilijk om dan weg te rijden. Geen idee of alle servers dit hebben, hebben jullie het al meegemaakt?
Zo niet, test ff-ies 195.7.147.162:7777 (geen server reclame of zo, maar om te kijken of het aan een bepaalde versie ligt. Dit is een Linux server.
1. Als je met de Manta je view wijzigt, dan heb ik heel vaak dat ik ineens de andere kant opkijk. Hebben jullie dat ook? Erg vervelend in ieder geval.
2. HellBender en Scorpion blijven soms hangen, moeilijk om dan weg te rijden. Geen idee of alle servers dit hebben, hebben jullie het al meegemaakt?
Zo niet, test ff-ies 195.7.147.162:7777 (geen server reclame of zo, maar om te kijken of het aan een bepaalde versie ligt. Dit is een Linux server.
mischien kan de topic starter even corrigeren welke operating systems het ondesteud want er is ook een linux versie van (keb echt net de linux demo zitten spelen).
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Verwijderd
Zullen we om 11:30 afspreken met z'n alle??
Op deze server:
IP: 131.211.229.224
Max players: 16
Gametype: ONSlaught
Of deze:
IP: 195.149.21.118
Max players: 32
Dat zou wel leuk zijn als we even afspreken.
Iig ik ben nu weer ff fraggen op 195.149.21.118
Op deze server:
IP: 131.211.229.224
Max players: 16
Of deze:
IP: 195.149.21.118
Max players: 32
Dat zou wel leuk zijn als we even afspreken.
Iig ik ben nu weer ff fraggen op 195.149.21.118
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 10:39 ]
Goede van die OS'en.
Ik heb de Linux versie gedownload, tar uitgepakt, maar nu? Als ik ucc-bin run dan krijg ik dit:
Iemand een idee?
Ik heb de Linux versie gedownload, tar uitgepakt, maar nu? Als ik ucc-bin run dan krijg ik dit:
code:
1
2
3
4
5
6
| [root@localhost ut2004-lnxded-demo-3120]# ./System/ucc-bin MisingIni History: Exiting due to error |
Iemand een idee?
haha ik heb hem even geprobeerd op servertje te draaien zodat m'n broertje ook ff mee kon doen.
spec:
amd 2100+
512DDR pc2700
MSI KT 333 mobo
TNT 2 32 MB
en als je alles omlaag gooit draait hij gewoon
gaat natuurlijk niet zo snel maar het werk wel !
onslaught is voor mij toch ook wel de coolste mode alleen is het jammer dat er (zeker bij onsl & assault ) geen manier is om eerlijke teams te maken, vaak heeft 1 van de teams gewoon de overhand en het gebeurt mij dan ook iets te vaak dan een match binnen 5 minuten is afgelopen... hopelijk komt daar nog wat voor..
psje: zullen we ff stoppen met het posten van score screens?? het voegt niet echt wat toe aan het topic en to be honest: I really really couldnt give a f*** less
spec:
amd 2100+
512DDR pc2700
MSI KT 333 mobo
TNT 2 32 MB
en als je alles omlaag gooit draait hij gewoon

gaat natuurlijk niet zo snel maar het werk wel !
onslaught is voor mij toch ook wel de coolste mode alleen is het jammer dat er (zeker bij onsl & assault ) geen manier is om eerlijke teams te maken, vaak heeft 1 van de teams gewoon de overhand en het gebeurt mij dan ook iets te vaak dan een match binnen 5 minuten is afgelopen... hopelijk komt daar nog wat voor..
psje: zullen we ff stoppen met het posten van score screens?? het voegt niet echt wat toe aan het topic en to be honest: I really really couldnt give a f*** less
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Denk het niet... Heb vanochtend iets van 6 potjes gespeeld, allemaal gewonnen. Ondanks dat er dus 3 verschillende teams waren...[b]intuliegend schreef op 15 februari 2004 @ 11:13
Weet niet waar dat precies aan ligt maar je zult toch houden dat er een team de overhand heeft..
Wil je dit niet zul je in clan verband moeten gaan spelen
Het ligt eraan waarvoor mensen spelen, voor zichzelf of voor het team.Phydomir schreef op 15 februari 2004 @ 11:39:
[...]
Denk het niet... Heb vanochtend iets van 6 potjes gespeeld, allemaal gewonnen. Ondanks dat er dus 3 verschillende teams waren...
Weet niet waar dat precies aan ligt maar je zult toch houden dat er een team de overhand heeft..
Wil je dit niet zul je in clan verband moeten gaan spelen
Vaak genoeg zie je iemand in zn eentje in een hellbender naar de tank node rijden.
Of iedereen gaat de base verdedigen

Gister heb ik een potje gespeeld dat idd binnen 5 minuten was afgelopen, we werden afgemaakt. Toen ik de teams bekeek wist ik waarom. Mijn team bestond uit 1 clan speler (ikke
Bij assault is het het zelfde.. de meeste mensen gaan iemand eerst afmaken als ze em tegenkomen. ik huppel vrolijk door en pak nog net het objective (alvorens idd dood te gaan). Verbazend ook dat bij assault ik vrijwel altijd de forward weapon cache heb en het final objective
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Gister was ik zo aan het spelen waren er twee spelers die bijzonder zuiver schoten. Elk schot dat ze losten was een hit en met de lightning rifle was elke hit ook een kill. Ik weet niet of er iets bekend is over een aimbot bij UT2004. Als deze er is dan is het wel heel erg snel of zou het misschien kunnen dat een aimbot voor UT2003 ook compatible is voor UT2004. In iedergeval maakt dit het spelen een stuk minder leuk
ELF-bot is compatible, helaas. [ELF]Helios is al eens langs gekomen op een server (staat stukkie terug.Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 12:01:
Gister was ik zo aan het spelen waren er twee spelers die bijzonder zuiver schoten. Elk schot dat ze losten was een hit en met de lightning rifle was elke hit ook een kill. Ik weet niet of er iets bekend is over een aimbot bij UT2004. Als deze er is dan is het wel heel erg snel of zou het misschien kunnen dat een aimbot voor UT2003 ook compatible is voor UT2004. In iedergeval maakt dit het spelen een stuk minder leuk
Maar het hoeft geen aimbot te zijn (weet niet hoe erg zuiver ze schoten). Een goede insta speler kan makkelijk voor aimbot gezien worden.
Bier, Whiskey en Metal!!
bij play.com kan je hem lekker goedkoop krijgen
, i.t.t. de €49,99 die je hier betaald betaal je bij hun zo'n €25
Ehmz kan iemand me ff snel vertellen welke poort ik moet mappen voor een eigen server op te zetten?
Zal vast wel ergens met koeie letters staan maargoed..
Verwijderd
De security is hetzelfde als in 2003, in de full komt wel betere securityVerwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 12:01:
waar heb je die vandaan?zAo schreef op 15 februari 2004 @ 10:56:
Goede van die OS'en.
code:
1 2 3 4 5 6 [root@localhost ut2004-lnxded-demo-3120]# ./System/ucc-bin MisingIni History: Exiting due to error
Iemand een idee?
de original demo is bz2 ingepakt..
probeer deze anders eens:
http://pomac.netswarm.net...004-lnx-demo-3120.run.bz2
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Lol kijk hier eens: http://www.ataricommunity...ad.php?s=&threadid=349268
LOL
toevallig was ik net ook bezig met stunten, helaas is dat best saai in je eentje
Bier, Whiskey en Metal!!
Hoe knallen ze die auto's zo ver weg? Maybe een GoT stunt video?

grenades van 2 man (16 totaal dus)Bi0Hazard schreef op 15 februari 2004 @ 14:42:
Hoe knallen ze die auto's zo ver weg? Maybe een GoT stunt video?![]()
probeer maar eens in je eentje, dan krijg je al leuke effecten
die self combo lukt me inmiddels
[ Voor 8% gewijzigd door LordMithril op 15-02-2004 14:47 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Hmmz vond hem niet zo geweldig ... maarja kan ook omdat ik die van Halo gewend ben .. dat was lache filmpje met die Warthog
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Rofl.. Raptor -> Jumppad -> Raptor lukt me ook al inmiddels 
nadeel alleen dat die bugged is (zoals ook op atariforum staat).
Zodra je in midair de Raptor weer instapt denk het spel dat je nogsteeds valt
dus net als je wilt weg vliegen zie je jezelf ineens kapot vallen
nadeel alleen dat die bugged is (zoals ook op atariforum staat).
Zodra je in midair de Raptor weer instapt denk het spel dat je nogsteeds valt

Bier, Whiskey en Metal!!
Max players 16 vind ik persoonlijk wat weinig, 24 vind ik toch wel zo'n beetje ideaal. 32 lijkt me ook wel vet.
Verwijderd
hmm, vaag, Toenet Deed ik ff CTF. Superveel lag!! Iedereen had het. NU kan ik geen enkele server meer op 
De upload is 6 kb. (@home basis) Dus nog redelijk
Ff weer opnieuw een server joinen!
De upload is 6 kb. (@home basis) Dus nog redelijk
Ff weer opnieuw een server joinen!
Als de demo een indicatie is wordt UT2004 echt supergaaf. Onslaught zal wel de dominante gamemode worden lijkt me.
Enige minpuntje bij Onslaught (vind ik) is dat teamplay niet voldoende beloond word. Hoe vaak zie je niet iemand de 1e node pakken om hem vervolgens niet te chargen (met de alt fire v/d linkgun)? Dat is echt heel belangrijk maar wordt niet beloond. Het zelfde geld voor healen van je allies etc. Maar goed, misschien is dat een beetje mierengeneuk.
Het doet qua strategie veel denken aan "Z" en qua gameplay lijkt het veel op C&C Renegade. Gelukkig is het wel een stuk beter uitgewerkt dan laatst genoemde.
Enige minpuntje bij Onslaught (vind ik) is dat teamplay niet voldoende beloond word. Hoe vaak zie je niet iemand de 1e node pakken om hem vervolgens niet te chargen (met de alt fire v/d linkgun)? Dat is echt heel belangrijk maar wordt niet beloond. Het zelfde geld voor healen van je allies etc. Maar goed, misschien is dat een beetje mierengeneuk.
Het doet qua strategie veel denken aan "Z" en qua gameplay lijkt het veel op C&C Renegade. Gelukkig is het wel een stuk beter uitgewerkt dan laatst genoemde.
Great minds think in parallel gutters.
Dat linken is idd super belangrijk. Met 3 mensen heb je binnen een seconde of 5 zo'n node te pakken. ipv 20 a 30 als niemand wat doet.Count schreef op 15 februari 2004 @ 15:32:
Als de demo een indicatie is wordt UT2004 echt supergaaf. Onslaught zal wel de dominante gamemode worden lijkt me.
Zo ie zo weten maar erg weinig mensen hoe sterk de linkgun eigenlijk is.
met 3 mensen linked heb je alles binnen notime dood.
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
woei, Reboot doet het goed 
En wat voor lijntje heb je voor dit spel nodig??
Ik hostte toenet met mijn 8kb up
. Maar er zat niemand op
(vind je het gek
)
En wat voor lijntje heb je voor dit spel nodig??
Ik hostte toenet met mijn 8kb up
Ik vind het een SUPER game, ben compleet aan verslaaft zoals je ziet post ik niet zo veel meer
komt natuurlijk door UT2004. Ik ga zo wat pics uploaden, moet nog wat upload sites vidnen
Ik vraag me af of mensen hier zin hebben om een UT2004 GoT clan te maken, misschien een beetje te vroeg maar 't idee niet. Het aantal ut2004 spelers op GoT is groot (denk ik) zou perfect uitkomen, als we het konden delen, BR,iCTF,ONS etc. (is maar een vraagje) en op Clanbase wars/cups etc. spelen (lijkt mij VET!)
Ik vraag me af of mensen hier zin hebben om een UT2004 GoT clan te maken, misschien een beetje te vroeg maar 't idee niet. Het aantal ut2004 spelers op GoT is groot (denk ik) zou perfect uitkomen, als we het konden delen, BR,iCTF,ONS etc. (is maar een vraagje) en op Clanbase wars/cups etc. spelen (lijkt mij VET!)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 16:01 ]
Verwijderd
Ik wil wel in een clan maar ik bak er niks van dus het heeft geen zin 
/me gaat weer verder spelen
offtopic:
Uploadsite: www.dabombe.com/upload
Uploadsite: www.dabombe.com/upload
/me gaat weer verder spelen
dat vraag ik me dus ook af.Row schreef op 15 februari 2004 @ 13:49:
Ehmz kan iemand me ff snel vertellen welke poort ik moet mappen voor een eigen server op te zetten?
Anyone ?
Ik hou niet zelf van fps's,maar ut2004 vind ik zeker wel een geslaagd spel. Onslaught is echt te vet. Taktiek in het begin van een potje is zo snel mogelijk eerst 2 nodes pakken en met link snel afmaken.En de rest is gewoon rushen.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Dit topic is gesloten.