Ik heb hem al tijden draaien werkt prima en snel !
Nog geen probs gehad met het renderen van sites, ook niet met de originele Mozilla.
Ik heb lang gewacht met overstappen naar deze toekomstige versie van Mozilla maar het is heel simpel en non bloaty. Je dl't die zip en je extract hem in die map. Hij maakt geen zooi in het register aan oid.
Hij is zeer stabiel, ik kom op sites waarover fokkers klagen dat IE telkens vast loopt

. Als er een site is met code die ie vast laat lopen dan renderd deze gewoon een hoop bullshit tekens op het scherm zoals het hoort ipv vastlopers.
Die iconen zijn heel simpel en veel helderder. Denk aan het verschil tussen win95 en Mac OS X knoppen en iconen etc. Veel minder knoppen etc en toch goed in te stellen. Er is 1 nadeel: ik heb de indruk dat ik minder ingewikkelde opties in kan stellen dan in Mozilla. Wat ik mis weet ik echter niet te vertellen

.
Al je configs die hij wel aanmaakt staan in het equivalent van je /home directory onder Windows NT oftewel C:\Documents And Settings\<User> en daarachter \Application Data\Phoenix\.
Thunderbird mail client:
Je mail omzetten is nog iets lastiger je moet de verwijzing in je prefs.js map aanpassen en je mappen uit je mozilla mail config verplaatsen naar de folder waarin Mozilla is veranderd naar Thunderbird dus:
C:\Documents And Settings\<User>\Application Data\Mozilla\Mail\*.*
naar
C:\Documents And Settings\<User>\Application Data\Thunderbird\Mail\*.*
Dan een paar dummy accounts aanmaken in thunderbird (goede account + pass etc alleen dan zonder al je oude mail leesbaar)
prefs.js aanpassen en laten verwijzen naar de mappen die je zojuist hebt verplaatst
Klaar
Dit is uit de losse pols dus het kan niet helemaal correct zijn.
Ook voor 56kers moet het te doen zijn ;hele browser is maar 6 mb dacht ik.