'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
/me downloadt Firefox meteen! (na een flinke tijd wachten op de ftp

Ik ga er wel vanuit dat bij een versie 1.x dat de naam definitief wordt / blijft.F_J_K schreef op 09 februari 2004 @ 11:05:
offtopic:
Kleine titeledit. Al zou ondertussen een nieuw topic met een wat uitgebreidere topicstart niet misstaan
Eerste reactie nu m'n download nog loopt: weer een naamswijziging
Tuurlijk was er al een Firebird maar op deze manier wordt de naamsbekendheid (onder mensen die nu nog IE draaien) niet beter.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Bookmarks toolbar doet nog steeds wat raar: ik zet 'm tussen de adresbalk en het google zoekertje in en zit dan nog steeds met een lege regel eronder. Het uitzetten van de bookmark toolbar haalt die lege regel weg, maar de toolbar blijft zichtbaar. Dit is wat ik wil
Je kunt niet in een systeem meten zonder het systeem te beinvloeden.... (gevolg van de Heisenberg onzekerheidsrelatie)
Huldeyonexfreak schreef op 09 februari 2004 @ 10:59:
First, if you are running an old version of Firebird or Phoenix, visit the Extensions panel in Tools, Options and disable all of your extensions. If you cannot disable extensions, you must create a new profile before upgrading to Firefox 0.8. If you do not do this, your browser may not work, and you may receive messages like "Cannot create XBL Binding for Browser"
Ik heb het spul weer draaien.
1. Eerst FireFox gedeinstaleerd
2. FireBird weer geinstalleerd
3. Alle extensies disabled
4. FireFox weer geinstalleerd
5. FireBird gedeinstalleerd
En het werkt weer!
AMD Ryzen 9 5950X | Asus ROG Strix X570-E Gaming | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC (64 GB total) + Samsung 980 Pro 1TB (M.2) | Corsair Hydro H100x
Okay, ik heb 'm even gemirrord op een snelle xs4all servert:cardinal808 schreef op 09 februari 2004 @ 10:48:
[...]
lijkt me een leuke, vooral een met mirrors, want ik ben blijkbaar niet de enige die hem wil hebben
http://www.xs4all.nl/~tinyneef/g/FirefoxSetup-0.8.exe
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ik verander de naam hier wel weer terug

--> [rml][ FireFox 0.8] Wat vinden we er van?[/rml] <-- dus
Ik verplaats de replies hier niet omdat die voor je topicstart zouden komen: niet de bedoeling
Replies van na 11.22 verplaats ik wel naar dat nieuwe topic. Wel zo overzichtelijk (en zakt dit topic wat weg)
[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 09-02-2004 11:34 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)