zwaar verziekte mp3's van kazaa

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• ooge
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-10-2022
de laatste maand heb ik steeds vakker last van het volgende:
als ik met kazaa een mp3je download zijn ze soms totaal verneukt (dit houd in eerste paar seconden is normaal daarna allemaal gestoter en gepiep soort mega gare speedcore) meestal is dit het geval bij bekende commercieele hits waarbij gebruikers op 100+ staat en integriteit op uitstekent
is dit een rotstreek van de platen maatschappijen die enorme servers met verotte mp3's hebben of wordt het mp3je door een een of ander spyware programme gesloopt. ik weet zeker dat hier meer mense last van hebbe ik heb al op de search en bij google gezocht maar ik kon geen mogelijke oplossingen of info vinden misschien weten jullie ermeer vanaf alvast bedankt

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 11:16
je searcht helemaal niet... :(

en is algemeen bekend (zelfs op het nieuws en in de krant) dat de platenmaatschappijen dat al maanden doen.

Verwijderd

Probeer toch de search eens .. is al een paar keer hier langs gekomen geloof ik. Is inderdaad een manier om mp3 downloaden tegen te gaan. Kan je verder vrij weinig aan doen, goed kijken naar de kwaliteit (bestandsgrote enz) voordat je download.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Beveiligde mp3's?
KazaAdoet vaag
[rml][ KaZaa(lite)]meeste liedjes naar de klote?[/rml]
KaZaA mp3-bestanden klinken )(*%&@#!!*(#
Hoe vind je kwalitatief goede mp3's met Kazaa
[rml][ kazaa] heel veel mp3's heel slecht[/rml]
mp3's gedownload via Kazaa geven rare geluiden!
Gedaan met illegale downloads?
nieuws: Muziekindustrie bijt in achilleshiel Kazaa
enzo :P

Edit: sorry, dat wist je dus al. Oplossing: geen Kazaa gebruiken (alternatieven zat, zoals de winkel O-) ) of geluk hebben. En een bespreking van waar je nu het beste MP'3's kan scoren lijkt me niet handig op GoT en ook overbodig, de verschillende P2P progs zijn goed te vinden - zelfs in de SA FAQ :P

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 13-10-2003 18:07 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.