Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
Trouwens, voor de kerstperiode zou de xbox naar de 150€ gaan las ik ergens.
Heeft die goedkopere dat dus blijkbaar niet? Kijk daar goed naar.
Verder een omgebouwde Xbox is leuk ... heel leuk maar ..... illegaal. Xbox live kan je ook op je buik schrijven.
/off-topic
ik vind het wel vreemd dat hier wel over omgebouwde xboxen gesproken mag worden en dat ik ooit een berisping kreeg dat ik een site noemde waar de afstandsbedieningscodes voor het regio vrij maken van een speler werd genoemd. Discussie hoort hier niet thuis maar verbaast me wel.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
no commentFire69 schreef op 30 oktober 2003 @ 07:07:
Trouwens, voor de kerstperiode zou de xbox naar de 150€ gaan las ik ergens.
@ Rudivader
het ombouwen van een xbox is niet illegaal, evenals het plaatsen van een modchip. Het flashen van een bios is daarentegen wel illegaal, net zo illegaal als gekopieerde spellen. Xbox live kan je wel spelen, alleen moet je je xbox met originele bios plus een originele spel gebruiken.
[ Voor 49% gewijzigd door Nitai op 30-10-2003 09:03 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Je zet dit ding inderdaad bij je tv, hij heeft scart, geluid digitaal uit, en kan je divx meuk etc. via z'n netwerkaansluiting afspelen. Op je computer draai je een soort "server" voor dit apparaat (er zit dan ook geen harddisk in). Een wireless kaartje (voor in het apparaat) is een optie geloof ik, maar ik trek wel een utp draadje erbijThe Evil Brain schreef op 29 oktober 2003 @ 20:25:
[...]
hmm interessant... lijkt op die draadloze transmitdingetjes van oa trust, maar dan met meer mogelijkheden. Maar, ik snap het niet helemaal. Je sluit dus dit kastje aan op je tv (lijkt me), en dan? Krijg je er dus een wlankaart bij die je in je pc kan stoppen, of juist andersom, dat deze wireless kan connecten maar je niks voor je pc erbij krijgt?En ik vind m nog wel duur eigenlijk...
Ik denk dat ik maar stop met m'n HTPC projectje, dit ding kan alles wat ik wil (nou ja moet nog blijken natuurlijk...) en is veel goedkoper.
Edit: typo
[ Voor 3% gewijzigd door JeroenvM op 30-10-2003 09:14 ]
Verklaar nader aub. Zit ik ernaast of juist niet?
Ik heb de yamada besteld; weet niet wanneer ik 'm binnen heb maar als ik 'm heb zal ik er wel een klein reviewtje van schrijven..themaxter schreef op 29 oktober 2003 @ 22:33:
Die Xoro en die Yamada spelers lijken mij wel wat, ze kunnen een hoop aan en netewerk boeit me niet zo
Het enige wat ik me afvraag is hoe die ondertitels eruit zien?
Ik begreep dat die van die yamada alleen wit zonder schaduw zijn,
dat lijkt me dus niets.... Kan iemand die een van deze spelers heeft een foto'tje schieten??
Die duurdere is geen divx/xvid speler, maar een "pure" dvd speler en als ik de reactie van xoro lees, dan ondersteund die goedkopere dus wel ondertitels etc.RudiVader schreef op 30 oktober 2003 @ 07:48:
Wat mij dus verbaast op de site van Xoro bij de duurdere van € 137,- staat bij de specificaties dat hij volledige ondersteuning heeft van multi-angle, multisubtitle, multilanguage en multibeeldformaat.
Heeft die goedkopere dat dus blijkbaar niet? Kijk daar goed naar.
Btw. Tnx Krypt!
[ Voor 4% gewijzigd door themaxter op 30-10-2003 11:09 ]
Verwijderd
Als dat niet bestaat ga ik namelijk voor een normale DVD speler met versterker (zodat je ook geluid van de tv op je 5.1 setje kan horen). En dan speel ik divX wel op de PC en dan via de tv-out op de TV.
Maarja, bij voorkeur dus een speler beneden die DivX enzo speelt, zodat je niet naar de PC hoeft om een en ander aan/uit te zetten.
Dus wat ik erin wil hebben:
-Mogelijkheid alle formaten af te spelen
-Liefst netwerkverbinding, scheelt hoop gebrand...
-Versterker in de DivX of DVD speler
Tis ook een mogelijkheid om een DVD speler met versterker te kopen (kom je dus bij de duurdere DVD spelers, want dat hebben die dingen van <100 euro niet) en daar bovenop een Kiss DP 500 te kopen, zodat ik alle films van het netwerk kan plukken.
You do the math
Oh ja, dvd-kit is inderdaad niet vereist maar wel handig
[ Voor 9% gewijzigd door JC op 30-10-2003 12:04 ]

[ Voor 96% gewijzigd door JC op 30-10-2003 12:04 ]
Verwijderd
Dan kun je direct voorbij gaan aan de Kiss-dingen lijkt me. Misschien komen er binnenkort meer A-merken die hun all-in-one's gaan uitbreiden met divx/xvid etc. maar zoiets hoef je denk ik van Kiss niet te verwachten .Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 11:21:
Dus wat ik erin wil hebben:
-Mogelijkheid alle formaten af te spelen
-Liefst netwerkverbinding, scheelt hoop gebrand...
-Versterker in de DivX of DVD speler
The Evil Brain schreef op 29 oktober 2003 @ 16:37:
hmm misschien is het een idee om van die excelsheet een mooi tabelletje in HTML te maken? als ik tijd heb (beetje veel proefwerken nu) zal ik eens kijken
en over de xbox: is modden nou legaal of niet? lijkt mij wel iig. en is het moeilijk om zelf te doen of kan je het beter iemand anders laten doen die het vaker gedaan heeft?
edit:
Of mogen deze moddings-vragen niet?
Dan heb je de 470 over het hoofd gezien.Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 12:35:
[...]
Dan kun je direct voorbij gaan aan de Kiss-dingen lijkt me. Misschien komen er binnenkort meer A-merken die hun all-in-one's gaan uitbreiden met divx/xvid etc. maar zoiets hoef je denk ik van Kiss niet te verwachten .
Die heeft alles wat hij wil, behalve de netwerkaansluiting.
Verwijderd
Ah, inderdaad, da's nieuw voor me. Maar zo te zien is deze ook nog niet leverbaar. Bovendien, flink prijsje zeg. En weer raar dat ze die LAN eruit gooien, daar zul je juist veel mee winnen lijkt me....Fire69 schreef op 30 oktober 2003 @ 13:43:
Dan heb je de 470 over het hoofd gezien.
Die heeft alles wat hij wil, behalve de netwerkaansluiting.
zet zoals eerder gezegd vrijdag avond op html op mn site..
dowload overzicht hiero
de Philips doet wel aan ondertitels.funrider schreef op 30 oktober 2003 @ 14:20:
netwerk, hd support en alle kiss types en xbox toegevoegd .. weet iemand nog een shop waar je al die types kiss in nl kan kopen behalve alternate? die heeft alleen oude types.. richtprijzen ook erg belangrijk..
zet zoals eerder gezegd vrijdag avond op html op mn site..
dowload overzicht hiero
maar mijn probleem is dat hij om mijn kamer aan de tv hangt alleen ik wil mooi geluid hebben.
hoe moet ik dit doen zonder al te veel geld
ik dacht een receiver + audiosetje maar moet je een receiver hebben voor surround of ondersteunt die dp het al
en wat kunnen jullie me aanrader <€500 lijkt me
[This space is for rent]
Ik heb een 5.1-setje van thomson gekocht, DD-receiver met speakers. Als je geen echte audiofiel bent, klinkt dit vind ik wel goed. Kostte me 350€.PoweRoy schreef op 30 oktober 2003 @ 14:37:
zelf heb ik de kiss dp-500een echte aanrader !
maar mijn probleem is dat hij om mijn kamer aan de tv hangt alleen ik wil mooi geluid hebben.
ik dacht een receiver + audiosetje maar moet je een receiver hebben voor surround of ondersteunt die dp het alik weet het echt niet
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 14:45 ]
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 14:43:
@Funrider--> Die DP-500 heeft wel een netwerkaansluiting, ook schijnt het mogelijk te zijn er een HDD in te friemelen. Linkje
zo te lezen wel dus: fraggel in "Philips DVD737 met Divx"
Nieuwe firmware hiero: http://www.p4c.philips.co..._00/dvd737_00_fus_eng.zip
[ Voor 67% gewijzigd door Krypt op 30-10-2003 16:20 ]
Over XBOX live: als je een mod chip koopt met aan/uit switch kun je gewoon XBOX live spellen spelen.
kzie de laatste tijd veel versterkers maar wat is het verschil eigenlijkFire69 schreef op 30 oktober 2003 @ 14:39:
[...]
Ik heb een 5.1-setje van thomson gekocht, DD-receiver met speakers. Als je geen echte audiofiel bent, klinkt dit vind ik wel goed. Kostte me 350€.
AV receiver
dvd receiver
'gewone' receiver
zit ik btw in de war dat receiver == versterker
[This space is for rent]
updated alles inclusief philips.. die firmwares worden natuurlijk constant geupdate gelukkig
DaSchop schreef op 30 oktober 2003 @ 16:53:
funrider: Nog even wat veranderen aan je overzichtje: de XBOX heeft een netwerkaansluiting en ondersteund icm XBMP veel meer bestandsformaten dan DivX, XviD en MP3.
Over XBOX live: als je een mod chip koopt met aan/uit switch kun je gewoon XBOX live spellen spelen.
Erm..ja... ik denk niet dat het op rijs wordt gesteld als ik hier url rond ga strooien met verkoopadressen voor modchips ^^funrider schreef op 30 oktober 2003 @ 17:18:
klinkt best nice.. maar waar kan je zo'n mod chip met aan/uit switch kopen.. heb die xboxmediaplayer site ff bekeken maar kan niet 123 zo vinden.. is er een shop in nl die dit doet? of kan je dit online kopen.. klinkt best interesting.. game console/dvd speler die alles aankan..
updated alles inclusief philips.. die firmwares worden natuurlijk constant geupdate gelukkig
[...]
Maar als je mijn hotmail adres kunt raden vertel ik het je graag over msn. Nog geen Nederlandse sites gevonden trouwens
Nog even een waarschuwing voor mensen die een XBOX als mediaplayer overwegen: de standaard DVD speler die er in zit ondersteunt standaard niet veel types cds. Het ligt er aan welk merk je hebt(verschilt per XBOX versie) maar je hebt groot kans dat al je zorgvuldig gebrandde divx cdr-etjes niet gelezen worden. Via een netwerk is dit echter makkelijk op te lossen en je kunt zelfs een losse DVD speler kopen(kost zoiets? €40 ofzo...) en die erop aansluiten. Dat zit dan wel buiten de omhuizing maar daar valt wel wat op te vinden.
Woensdag of donderdag binnen.( een week omdat ze nieuwe firmeware erop knallen)
144,40 eurotjes onder rembours.
Ik hou jullie op de hoogte van de kwaliteit
1. dvd-r(/w) en dvd+r(/w) compatabiliteit;
2. DTS, AC3 uitgang en/of ingebouwde decoder.
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
bij de lidl hebben ze volgens mij zo nu en dan een leuke audio (computer/dvd/tv/etc.) set. Ze hebben een 2.1 (volgens mij, eentje met 2 boxjes en een subwoofer) en een 5.1 (surround shit allemaal)PoweRoy schreef op 30 oktober 2003 @ 14:37:
zelf heb ik de kiss dp-500een echte aanrader !
ik dacht een receiver + audiosetje maar moet je een receiver hebben voor surround of ondersteunt die dp het alik weet het echt niet
Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
Verwijderd
Ik weet het niet zeker, maar ik zag pas op tv bij zo'n stom koopprogramma op tv een stukje over sony.The Evil Brain schreef op 30 oktober 2003 @ 22:10:
weet niemand of ook andere A-merken (Sony, JVC, etc.) binnenkort met DIVX-spelers komen?
En die gast die werd geinterviewd liet zien hoe via een afstandbediening allemaal thumbs zag van films die hij via internet had binnen gehaald, en dat met een veeg beweging richting de televisie kon opstarten (op de afstandsbediening kon je volgens mij ook naar die film kijken). Maar ik kan me niet voorstellen dat het divx was, gezien sony's film divisie. Maar zag er wel cool uit.
Was volgens mij op sbs6 overdag ter promotie van een of ander blad.
Was bij mij ook, heb effe gebeld..super relaxte gozerThe_Dud3 schreef op 30 oktober 2003 @ 22:03:
[...]
Hmm, de shop site (http://www.xoro.nl/shopbe) blijft maar laden..
Toch bedank![]()
Dus gewoon effe bellen
[ Voor 18% gewijzigd door Zork99999 op 31-10-2003 02:20 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 01:29:
hey weten jullie wat voor 1 dit er is?
staat op de voorpagina
http://www.vangilscomputers.nl/

Deze DVD-speler speelt alle bekende formaten zoals:
DVD Video, MP4 (DivX, XVID versie 3,4 en 5), VideoCD, Audio CD's, CD-RW, DVD+R en DVD+RW, DVD-R en DVD-RW, MP3 en Photo CD jpeg.
Ok, maar kan ie ook SVCD afspelen?
gewone receiver is een versterker met ingebouwde radio.PoweRoy schreef op 30 oktober 2003 @ 17:15:
[...]
kzie de laatste tijd veel versterkers maar wat is het verschil eigenlijk
AV receiver
dvd receiver
'gewone' receiver
zit ik btw in de war dat receiver == versterker
av/dvd-receiver is er volgens mij eentje met ook video-ingangen.
wil je eentje met surround, dan moet hij DD of DTS ondersteunen.
te koop op www.divxplayer.nl
De nieuwe dingen ten opzichte van DP-450
Audio-uitgangen
Analoog:
- 4 kanaals stereo over twee uitgangen
5 x 50 watt + subwoofer:
• Front center
• Surround rechts
• Surround links
• Front rechts
• Front links
• LFE / subwoofer
Audio-ingangen
Digitaal:
- optisch S/PDIF (Sony/Philips Digital Interface)
- coaxiaal S/PDIF
Analoog:
- 3 X stereo (TV/Video/AUX)
- SCART
Tuner:
- AM / FM tuner met 30 geheugenplaatsen
- RDS
Verwijderd
volgens de fabrikant H&B wel.Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 03:17:
[...]
[afbeelding]
Deze DVD-speler speelt alle bekende formaten zoals:
DVD Video, MP4 (DivX, XVID versie 3,4 en 5), VideoCD, Audio CD's, CD-RW, DVD+R en DVD+RW, DVD-R en DVD-RW, MP3 en Photo CD jpeg.
Ok, maar kan ie ook SVCD afspelen?
wat is nu een goede keus?
Is het dom om te denken dat de H&B/suport wel goed is omdat die nep xclef ook goed is bevallen/veel firmware updates heeft gekregen?
ennuh Daschop alvast bedankt ey.
Zork99999 schreef op 30 oktober 2003 @ 18:08:
Ok heb de Xoro HSD 400 black besteld
Woensdag of donderdag binnen.( een week omdat ze nieuwe firmeware erop knallen)
144,40 eurotjes onder rembours.
Ik hou jullie op de hoogte van de kwaliteit
Verwijderd
maakt zo'n xbox niet veel achtergrond geluid als je divX op speelt? fans etc? want dat zou een reden zijn om maar voor een dedicated speler te kiezen
helemaal geen last van, je hoort wel een fan, die is zeer stil, en dan nog, je zet toch wel je geluid aan als je een dvdtje bekijkt?Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 13:32:
waar ik ook wel benieuwd naar ben...
maakt zo'n xbox niet veel achtergrond geluid als je divX op speelt? fans etc? want dat zou een reden zijn om maar voor een dedicated speler te kiezen
Als je alleen je xbox aanhebt, dan hoor je hem wel, maar niet noemenswaardig imho.
Vergelijken met een dvd-speler is het wel iets meer geluid, maar het geluid van de film gaat daar dik overheen
tsja, ik ben gewoon superblij met m'n xbox. kan het je ten zeerste aanraden
Veel herrie maakt hij niet. Valt reuze mee.
Ik heb hem kant-en-klaar met chip gekocht voor 340 eurotjes. Gisteren de standaard harddisk vervangen voor een 120GB (tov 8GB wel een leuk verschil
Perfecte oplossing.
Nitai schreef op 31 oktober 2003 @ 15:21:
offtopic: wow186% geedit fraggel?
tsja, ik ben gewoon superblij met m'n xbox. kan het je ten zeerste aanraden

Maar nu een vriend van me ook een gemodde X-box heeft begin ik toch ook wel een beetje te twijfelen of dat niet een betere keus was geweest. Vooral nu met die lage prijzen.
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

Leveringsomvang:
- DP-1000 slimline DVD/DivX (regiovrij!)
- Afstandsbediening
- 2 AAA batterijen tbv afstandsbediening
- SCART kabel
- Cinch video kabel
- Stereo audio kabel
- Stroomkabel
- Handleiding diverse talen waaronder Engels en Nederlands.
- 24 maanden garantie
Specificaties
Menutalen:
Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Spaans, Zweeds
Mediacomptabiliteit:
- CD, CD-R, CD-RW
- HDCD
- DVD, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW
Buiten audio cd's ondersteund de DP-1000 ook:
- MP3 (ook VBR=Variabele birate)
- OGG Vorbis
Buiten DVD ondersteund de DP-1000 ook:
- VCD en SVCD
- MPEG 1 en 2
- MPEG 4 / AVI
- DivX 3.11, KiSS is als enige officieel DivX certified!
- DivX Alle ISO-MPEG 4 waaronder DivX 4.x en 5.x* zijn af te spelen
- Xvid
- MPEG
- Realmagic 4
*QP (Quarter Pexel) wordt (nog) niet ondersteund.
Foto's:
- JPEG
- Kodak Picture CD
Video-uitgangen:
- 1x Scart naar RGB, Component, Composiet en VGA (kabels apart leverbaar)
- 1x Cinch Composiet
- 1x S-Video
- Component uitgangen Y-Pb-Pr
Weergave modi PAL en NTSC:
- VGA modus op 60 en 75 Hz:
• 800 x 600
• 1024 x 768
• 1280 x 1024
• 1600 x 1200
- Component YpbPr Progressive Scan
• 480p
• 576p
• 720p
• 1080p
Audio-uitgangen
Digitaal:
- optisch S/PDIF (Sony/Philips Digital Interface)
- coaxiaal S/PDIF
Analoog:
- 4 kanaals stereo over twee uitgangen
Digitale audio:
- AC3, ook in DivX / XviD
- Dolby surround
- Dolby Digital 5.1
- DTS
€ 175
Weet iemand of er nou voor de rest geen verschil is tussen de DP-450 en de DP-1000, of is er behalve de form nog iets anders, anders.
Verwijderd
De kiss site door zitten neuzen maar kan niks vinden.
Dat ding is zover ik kan lezen hetzelfde, ook niet zo gek want de 450 is een halve lege kast.
Alleen duf is dat er wel erg weinig knopjes op zitten, play,stop,eject,pauze, niet een groot probleem maar toch.
De knopjes geven wel mooi licht
Ik zit dus nu wel erg te twijfelen tussen ale modellen hier besproken.
Het lastige is dat er wel regelmatig updates moeten komen anders spelen nieuwe filmpjes niet meer af.
Wat is nu de betere keus?
Ik neig toch naar de KISS omdat mijn gevoel zegt dat deze betere support heeft/al bewezen kwaliteiten heeft.
aanvullingen altijd welkom..
funrider schreef op 30 oktober 2003 @ 13:39:
zal k doen.. vrijdag avond zet k m wel ff in html online.. had excel in eerste instantie puur voor mezelf gemaakt .. revoy enzo updated again in excelsheet.. ga nog even naar die nieuwe kiss players kijken en network verhaal.. maar geloof dat nu slechts alleen de nieuwste kiss player dat kan..
[...]
de DP-1000 zal rond de €175,- zitten.funrider schreef op 02 november 2003 @ 19:08:
Inmiddels staat de lijst eindelijk als html online .. hier dus!
aanvullingen altijd welkom..
[...]
Daschop, dat kan hoor! Kijk maar op de nieuwssite over de xbox, http://www.xbox-scene.com en dan de tutorial sectie waar je in de categorie hardware modification moet kijken. Je zult verstelt staan wat je allemaal kan doen.DaSchop schreef op 31 oktober 2003 @ 18:19:
Ik roep maar wat hoor, maar zou je de standaard XBOX fan niet gewoon kunnen vervangen door zo'n super stil PC ding? Ik heb daar geen ervaring mee maar ik zou niet weten waarom niet. Wel zorgen dat hij er in past natuurlijk
Voordat men gaat blaaten dat het een illegale link is, er wordt op die site geen enkele illegale software of dergelijks aangeboden, is puur informatief. Ik heb voor de zekerheid even een search gedaan op GoT, en xbox-scene.com is gewoon te vinden via de search dus
[ Voor 91% gewijzigd door izzo op 03-11-2003 12:12 ]
Verwijderd
Euhh, proficiat dan maar?Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 12:11:
Voor mij is het afspelen van vcd/svcd en dvd's al voldoende en subtitles zitten er soms al bij maar die heb ik niet nodig, de films zijn vind ik altijd zeer goed te volgen ook al is het Engels dus Xvid is voor mij overbodig
Vooral als je er eentje kunt bemachtigen met een Samsung-DVD-drive erin.
Dan kun je gewoon al je (gefikte) cd's, dvd's erin stoppen en afspelen.
Geen gedoe met netwerkkabels e.d.

Ik wil 'm nooit meer kwijt in iedergeval.
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
Verwijderd
Wat is het probleem dan met andere spelers? Geven die problemen?apestaartje schreef op 03 november 2003 @ 12:49:
De Xbox rulez big time..![]()
Vooral als je er eentje kunt bemachtigen met een Samsung-DVD-drive erin.
Dan kun je gewoon al je (gefikte) cd's, dvd's erin stoppen en afspelen.
Geen gedoe met netwerkkabels e.d.![]()
Ik wil 'm nooit meer kwijt in iedergeval.
En kan je dan ook (op voorhand) zien welke drive erin zit?
KiSS DP-1500, DP-1504 (40GB HDD) and DP-1508 (80GB HDD) are all based on the Slim Line DivX® Compatible DVD Player KiSS DP-1000, these three players have also a built-in Ethernet Port and a PC Card Slot (For Wireless Connection), enabling them to read Audio/Video/Picture content straight from a PC with the KiSS PC-Link Software as well as WebRadio.Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 13:34:
Waar kan ik de specificaties van de Kiss 1500 vinden? De 1000 is al leuk, alleen jammer dat er geen netwerkaansluiting op zit. Zit die dan wel op de 1500? Of is de 1500 een 1000 met een HD erin ofzo?
gevonden op www.kiss-technology.com

D7100
Dolby Digital and PRO Logic Audio Decoder Box
--------------------------------------------------------------------------------
FEATURES
- Dolby Digital (AC-3) 5.1 Multichannel Decoder
- Dolby Digital (AC-3) , Dolby Pro Logic , and Stereo Mode
- Maximum , Standard , Late Night Dynamic Range Compression Mode
- Precision Digital Output Volume and Mute Control
- Precision 96KHz/24bit ADC and DAC with Lowpass Active Filter
- EEPROM Setup Status Memory when AC Power Shut Off
- AC-3/ PCM Input Signal Auto-detection
- Pro Logic Auto-on Switchable
- Speakers Placement Test Mode Built in
- Volume Balance Adjustment
- Delay time ( Speakers Distance ) Adjustment
- L , R , LS , RS , Center , Subwoofer Channel Independent
- 3 Speakers Setup Modes ( Large , Small , None )
- L , R , LS , RS , and Center S/N Ratio ≦-90dB
- Maximum Subwoofer Output Level ≧ 3 Vrms
- 70mm x 25mm LCD Display with Back-light
- 26 Keys Remote Control Support
- Easy to Connect Game or Audio Console , DVD , DTV or PC System
--------------------------------------------------------------------------------
SPECIFICATIONS & FUNCTION
Audio Modes
-Dolby Digital (5.1 Channels)
-Dolby Pro Logic (5.1 Channels)
-Stereo (2 Channels)
Main Controls
Power, Volume for Front, Center and Surround, Bass, Input Selection, Audio Mode Selection
Inputs
-RCA 5.1 Channel Stereo Input
-RCA Left/Right Inputs
-Coaxial
-Optical
Outputs
-RCA Stereo for Front Left & Right, Surround Left & Right, Center/Subwoofer
-9 Pin Din Jack
Dimensions
205x115x50mm
enne Bigguy, zou je het heel erg vinden om het posten van alle specs voortaan achterwege te laten, het leest zo rottig
http://www.yamada.com.tw/gamespk/gamespeaker.htmThe Evil Brain schreef op 03 november 2003 @ 17:18:
is die van Kiss? heb je anders een linkje ofzo?
offtopic:
enne Bigguy, zou je het heel erg vinden om het posten van alle specs voortaan achterwege te laten, het leest zo rottig
en hoe zit het met die speakers?
http://www.yamada.com.tw/avspk/avspeaker.htm
kunnen die icm KiSS players? of werken ze alleen op Yamada
ok zal wel linkje geven is misschien makkelijker
[ Voor 19% gewijzigd door BiG-GuY op 03-11-2003 17:29 ]
Stability ?? My Atari still has it :)
khad gehoord dat je er eerst ook nog een receiver/versterker ertussen moet doen :X:XBiG-GuY schreef op 03 november 2003 @ 17:26:
[...]
http://www.yamada.com.tw/gamespk/gamespeaker.htm
en hoe zit het met die speakers?
http://www.yamada.com.tw/avspk/avspeaker.htm
kunnen die icm KiSS players? of werken ze alleen op Yamada
offtopic:
ok zal wel linkje geven is misschien makkelijker
* PoweRoy zwaait naar bill gates
[This space is for rent]
nee daar is dat Digital decoder ding voor,PoweRoy schreef op 03 november 2003 @ 20:48:
[...]
khad gehoord dat je er eerst ook nog een receiver/versterker ertussen moet doen :X:X
http://www.yamada.com.tw/gamespk/D-702.htm
ik weet alleen niet hoeveel zoiets kost.
hoorde van clanmaat dat je beter de logitech z-680 eraan kan hangen, die heeft namelijk ook optical in en kan decoderenBiG-GuY schreef op 04 november 2003 @ 07:13:
[...]
nee daar is dat Digital decoder ding voor,
http://www.yamada.com.tw/gamespk/D-702.htm
ik weet alleen niet hoeveel zoiets kost.
is wel 350 euro maar das goedkoper dan versterker/receiver + boxen
en dit is voor een kamer van 4x3m dus ik neem genoegen met een logitech omdat dat lekker geluid gaf volgens velen
[This space is for rent]
het gaat mij er juist om, dat die goedkoper is... ik heb geen zin om zoveel geld eraan uit te geven, want die yamada speakers die zijn tussen de €50 en €150. ik weet alleen nie hoeveel die decoder kost en waar je hem kan kopen.PoweRoy schreef op 04 november 2003 @ 10:53:
[...]
hoorde van clanmaat dat je beter de logitech z-680 eraan kan hangen, die heeft namelijk ook optical in en kan decoderenhij ziet er ook nog lekker uit
is wel 350 euro maar das goedkoper dan versterker/receiver + boxen
en dit is voor een kamer van 4x3m dus ik neem genoegen met een logitech omdat dat lekker geluid gaf volgens velen
Anders ga ik maar zo'n yamada dvd/divx speler kopen en die boxenset erbij.
Verwijderd
"Wat is het probleem dan met andere spelers? Geven die problemen?
En kan je dan ook (op voorhand) zien welke drive erin zit?"
Je kan maar op 1 manier achterhalen, ZONDER hem open te schroeven, welke drive er in een Xbox zit. Even vragen aan de verkoper of ze de stekker er in wil doen.... je moet gewoon effe ejecten namelijk. Voor 99% zekerheid, kan je aan het latje aflezen wat wat is. ER zijn 3 opties:
1. Thomson --> NOOIT nemen
2. Philips --> gewoon goed, maar geen internal cache (merk je bij sommige games)
3. Samsung --> perfect!
Heb even niet zo snel de fotos, maar op xbox-scene staan die vast wel ergens...
het is trouwens al eens gezegd, maar idd, je kan iedere willekeurige dvd-rom drive er aan hangen. wel 1 maar: als je de drive vervangt voor een normale pc-dvd-drive, dan zal je NOOIT meer originele Xbox games kunnen spelen....
weliswaar niet erg, als je hem alleen maar als multimedia machine wilt gaan gebruiken, maar toch wel even iets om rekening mee te houden.
WEl is er 1 type PC-DVD-Drive van Samsung, die je met wat soldeerwerk zodaning om kan bouwen, dat ie a) past in de originele behuizing, en b) hetzelfde functioneerd als de origineel.
maar goed, vergeet niet, die drive ga je niet gebruiken. Je legt er een grotere HD in, en klaar ben je
Je zou denken dat je dan heel goedkoop de Revoy dingen kunt kopen nu danAtari Paul schreef op 03 november 2003 @ 17:58:
Het lijkt erop dat Revoy failliet is gegaan (http://www.vraagenaanbod.nl/failliet/failweek.htm).
Weet je nog, dat Nimo codec pack
Enige tijd geleden zeiden enkele personen dat ze 1 van de spelers hadden besteld. Ze zouden hun bevindingen posten, maar heb nog niets gezien.
Zouden zij hier nog wat over kunnen zeggen?
Ik denk dat een hoop lezers dit wel zullen waarderen
Verwijderd
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
de xbox ongemod, speelt geen goedkope dvdtjes af (slechte kopieen e.d.)
JPEG, AVI, DIVX, XVID etc... alles speelt hij! Nog mooier: Ik had Finding Nemo gebackupped... dacht er leuk een .SRT file bij te doen zodat je m compleet zou kunnen afspelen in de PC met Vobsub. Ik testte die cd om te kijken of hij ook DivX5 aankon... deed hij de SRT (ondertiteling) er automatisch bij! Wat een vet ding!
Enige nadeel is dat hij af en toe zachtjes piept als hij op standby staat.
Eer aan je korf (haha)
en ben er zeer tevreden over. (http://www.hb-direct.com/)
Hier heb ik het software van de kiss dp-450 in gestopt, en in het menu heb ik nu kiss staan ipv h&b.
Een vriend van me heeft de kiss-dp450 en we hebben ze vergeleken, maar kunnen geen verschillen vinden. (zowel uiterlijk als innerlijk)
Tot nu toe heeft hij nog geen enkele cd geweigerd.... en dat zijn er reeds veel geweest....)))
En dit alles voor maar 99 eurotjes....
www.loomax.com
heeft iemand enig idee hoe deze presteerd tov de kiss dp450 of de 1000
vind de prijs namelijk wel aantrekkelijk maar zit nog zwaar te twijfelen of ik geen kiss wil
@ bmwman, bij de mediamarkt bij mij in de buurt is de H&B duurder dan de kiss zelf
edit:
op de site van loomax zelf staan 2 typen, ik kan alleen geen verschillen ontdekken
Hier onderaan is iemand die hem heeft gekocht en hij is er iig blij mee, ook vertelt hij dat het ding xvid afspeelt, dat wist ik nog niet, staat verder niet in de omschrijving bij de mediamarkt maar wel weer een reden te meer voor mij om hem te kopen
[ Voor 40% gewijzigd door Acidrain op 02-12-2003 15:41 ]
Vanaf de site heb ik de firmware van de 230 (ofzoiets) gedownload en op een CD-RW gefikt en de speler geflashed.
SRT subtitles speelt hij goed af met een gelige kleur (dus niet wit).
Echter hier ook zonder schaduw en deels overlappend in de film zelf en dus helaas niet in het zwarte balk gedeelte. Het is even wennen, maar goed om te volgen.
Ook de grootte van de ondertitels hadden wel wat groter mogen zijn van mij.
Maar tot op heden alleen divx en xvid geprobeerd en dat werkt allemaal.
Uiteraard ook originele DVD's die het goed doen.
Helaas heb ik nog geen DVD brander, dus DVD+R(W) of DVD-R(W) kan ik niet uitproberen.
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
somewhat paranoid?Jentae schreef op 02 december 2003 @ 01:38:
Nog mooier: Ik had Finding Nemo gebackupped...
...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

[ Voor 52% gewijzigd door k-oz op 04-12-2003 16:09 ]
...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""
Verwijderd
Verwijderd
ben zelf op zoek naar een mooie Divx player, netwerk aansluiting is het belangrijkste. wil eigenlijk ook versterker/tuner, en boxen setje. ben er nog niet uit hoe ik dit allemaal voor elkaar ga krijgen...
Verwijderd
Verwijderd
Weet iemand of het eenvoudig is hier een versterker+5.1 boxen setje op aan te sluiten? Dus zodat ik geluid van games, divx, tv, dvd allemaal 5.1 kan horen...
5.1 aansluiting moet al niet te moeilijk zijn. alleen 1 ding een gechipte xbox kan niet altijd alle cd-rs afspelen, dus dan is het hopen dat ie het gewoon doet. maar ik stop nu maar want hier mag je niet echt over pratenVerwijderd schreef op 19 december 2003 @ 13:02:
Mijn toekomstige huisgenoot (ik ga over 2 maanden in A'dam wonen) heeft een Xbox, die ombouwen is dan denk goede oplossing als multimedia player.
Weet iemand of het eenvoudig is hier een versterker+5.1 boxen setje op aan te sluiten? Dus zodat ik geluid van games, divx, tv, dvd allemaal 5.1 kan horen...
Verwijderd