[ShS] Meldingen - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.647 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:16
http://www.tweakers.net/shopsurvey/4286
Gepost door denblom - dinsdag 24 februari 2004 - 10:30

Algemene indruk: 6 Service: 5 Technische kennis: 8 Afhandeling bestellingen: 4

Heb verschillende keren wat bij dit bedrijf besteld. Het is mij vaak opgevallen dat als je er iets besteld het product wel op vooraat is maar later als de bestelling word afgehandeld ineens de prijs omhoog gaat of het product veel te laat geleverd word.

Heb er twee hdd's besteld met nogwat ander spul, nu heb ik al een ruime week geleden betaald maar het product werd niet verstuurd. Dus ik gevraagd waardoor dit kwam. De leverancier had de hdd niet meer op vooraad. Lekker dat hadden ze meteen moeten zeggen.

Dit voorval heb ik meerdere malen meegemaakt dat ze producten veel te laat leveren. Het is volgens hun altijd de schuld van de leverancier. Neem dan een andere leverancier of maak betere afspraken want de klant is hier de dupe van.
technische gedeelte niet onderbouwd

http://www.tweakers.net/shopsurvey/17
Gepost door T!M - maandag 23 februari 2004 - 22:45

Algemene indruk: 4 Service: 4 Technische kennis: 4 Afhandeling bestellingen: 4

Op de HCC beurs 2003 een Sapphire9600XT bij ze gekocht, thuisgekomen bleek hij defect, dus ik gemaild. Hadden ze de kaart niet meer op voorraad, dus of ik 2 weken wilde wachten op een nieuwe. Eind december (een maand later) krijg ik eindelijk een nieuwe (een ASUS , was iets duurder), is hij OOK defect. Ik boos de kaart terug gestuurd, met het verzoek om het geld terug te storten. Na twee weken nog geen reactie, dus ik gebeld. 'We hebben geen zending van u ontvangen, wacht u nog maar even'

Weer twee weken later, 'hij is ontvangen, in behandeling' Vandaag (bijna 2 maanden na het opsturen) belde ik weer, hoor ik dat ze hem meteen na ontvangst hebben geretourneerd, omdat er geen juist retourformulier bijzat. Ik heb echter mooi niks ontvangen!.

Mooi is dat.

Ik TPG gebeld, die me wisten te vertellen dat de retourzending van mycom ook onder verantwoordelijkheid van mycom valt.

De directeur kan een pittige klachtenbrief verwachten volgende week!
ook technisch niet onderbouwd

http://www.tweakers.net/shopsurvey/4689
Gepost door mr_oinki - dinsdag 24 februari 2004 - 10:31

Algemene indruk: 7 Service: 7 Technische kennis: 7 Afhandeling bestellingen: 4

Ik heb op 12 Feb. een Cordless Desktop MX bij Kantenklaarpc besteld en gevraagd of het een US layout versie betreft. Afgelopen zaterdag (22 feb.) kreeg ik na een paar mailtjes verstuurd te hebben eindelijk antwoord.
Het was een US layout versie en ze hadden hem op voorraad dus die kon zelfs die zaterdagavond geleverd worden. Sindsdien is de lijn weer dood.. geen antwoorden meer op mailtjes geen koerier of wat dan ook gezien... we wachten maar de dingen die gaan komen af... Reaktie op mail is iig ver beneden peil...
technisch niet onderbouwd de rest maar matig

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
On it :) .

[edit]
Done :) .

[ Voor 52% gewijzigd door Harm op 24-02-2004 13:00 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
http://www.tweakers.net/shopsurvey/6340
Gepost door Geckow - dinsdag 24 februari 2004 - 17:48

Algemene indruk: 9 Service: 8 Technische kennis: 9 Afhandeling bestellingen: 10

Aangezien Computerland mijn monitor niet kon leveren (IIyama heeft leveringsproblemen) heb ik een goed alternatief hier besteld.

De website geeft niet veel informatie, maar dat is eigenlijk niet nodig aangezien ervaringen/tests/website fabrikant veel meer info geven dan de summiere opsomming op sommige sites.

Bestelling geplaatst, en je kan rechtstreeks zien wanneer een product wat niet direct leverbaar is beschikbaar is bij de groothandel. Toch wel een groot voordeel, vooral als je een wat exotischer soort hardware wilt bestellen welk nooit op voorraad is.

Een overzicht van je orders als je inlogt, wat heel handig is om informatie terug te vinden.

Minpuntje is alleen dat als je het geld overboekt je geen e-mail krijgt met daarin de gegevens. Deze staan beetje verborgen op de laatste pagina van het bestelproces.

Levering gebeurde via Van Gent en Loos. Iets minder flexibel dus, maar grote voordeel is dat je afspraak kan maken wanneer ze (nogmaals) komen i.p.v. het op een postkantoor dumpen die amper open is.

Ik weet niet waar die 2,5% verzendkosten op slaan. Dit is een bedrag wat je betaald als je via credit-card betaald (boven de 200 euro). Verzending is GRATIS als je vooruit betaald!

In mijn ogen een GOEDE en GOEDKOPE aanbieder. Aanrader!
technische aspect niet onderbouwd

http://www.tweakers.net/shopsurvey/395
Gepost door roelvdm - dinsdag 24 februari 2004 - 19:26

Algemene indruk: 7 Service: 7 Technische kennis: 8 Afhandeling bestellingen: 4

Ik heb alleen ervaring in Groningen. Kwam er regelmatig, ze leken me toen nog redelijk goedkoop.
De RMA loopt niet echt soepel, tweemaal een defecte processor gehad, die helemaal opgestuurd moest worden, dus daar zit je 2 week zonder processor. Uiteindelijk via een of andere afdelingschef aan de telefoon een nieuwe processor weten af te dwingen.
Verder hebben ze veel te weinig personeel, zowel in de winkel als de technische dienst. De technische kennis is wel op niveau.

Toch maakten ze nog wel een redelijke indruk. Daarom heb ik voor mijn vader daar ons systeem besteld. Dat had ik nooit moeten doen. Na een week of 3 kwamen ze er achter dat onze 2 tft's nog niet op voorraad waren (1 voor mij, 1 voor m'n vader).
Ze zouden bellen als er ééntje was. Dat hebben ze nooit gedaan. Na nog een week wachten zjin we zomaar langs gegaan, en stond alles opeens klaar.

Conclusie: Het ziet er goed, technische kennis is goed, maar organisatie is een bende.
idem
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
en weer een:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/395
Gepost door rib - dinsdag 24 februari 2004 - 23:31

Algemene indruk: 8 Service: 8 Technische kennis: 6 Afhandeling bestellingen: 7

2 weken voor kerst 2003 zelf online een systeem samengesteld en besteld (Groningen). Was pas net op Oudjaarsdag klaar (volgens site 1 week nodig voor systeemtest)??. Had verzocht om een zwaardere voeding in te bouwen (350 ipv 300W), bleek niet gedaan. Zeer tevreden over prijzen (op totale systeem scheelt het 100-150 euro). Vind het ook raar dat niet vooraf het merk HD medegedeeld kan worden (wel gekregen wat ik wilde (Matrox SATA 80 en 160 Gb). Systeem (Intel P4 2.6 FSB800 1Gb intern, Asus P4P800) draaid op Windows XP heel stabiel!!! Norrod, een goedkope zaak, maar opletten wat je krijgt/koopt!
technisch niet onderbouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
De survey van roelvdm laat ik staan. Hij geeft weliswaar niet exact aan hoe de technische kennis dan goed is. Maar ik vind het een soort van modelsurvey en ik zou graag zien dat alle surveys minimaal zo zijn. Die van rib is wel aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
http://www.tweakers.net/shopsurvey/5129
Gepost door Lobster - woensdag 25 februari 2004 - 14:56

Algemene indruk: 9 Service: 9 Technische kennis: 10 Afhandeling bestellingen: 9

Ik had een defecte Zalman fancontroller(kapotte leds), was helaas de bon kwijt.Heeft Jeroen me een nieuwe gestuurd zonder dat ik de defecte had ingestuurd.Grote klasse!
echter niet allemaal 10'en omdat het communiceren via mail nog wel eens moeizaam gaat, maar voor de rest een klasse-zaak.
technische gedeelte niet onderbouwd, de rest ook zeer matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-06 16:51

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Technische kennis verwijderd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56782

http://www.tweakers.net/shopsurvey/1786

Hoe moeilijk is het om behoorlijk nederlands te schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Hoewel de reactie moeilijk leesbaar is voldoet de reactie, aan de door tweakers.net gestelde voorwaarden. Ik laat de reactie dan ook staan.

[ Voor 88% gewijzigd door Longbeard op 25-02-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
http://www.tweakers.net/shopsurvey/40
Gepost door mmikie - woensdag 25 februari 2004 - 18:08

Algemene indruk: 5 Service: 4 Technische kennis: 5 Afhandeling bestellingen: 6

Ik afgelopen maandag een maxtor 120gb disk gehaald.
Na 25 minuten minuten wachten een aantal dingen gevraagd maar de verkoper.
hij was niet bereidt om te antwoorden... hij was tenslotte verkoper en geen techneut (het zijn zijn woorden niet de mijne).
Ik hem gevraagd wat hij hier dan deed.... het zinnige antwoord van hem was "werken".....

Nou die disk eigenlijk betaald... moet je naar de andere kant van die zaak om hem op te halen..... daar nog 10 minuten staan wachten omdat die gozer achter die balie met een vriend stond te praten!!
Vroeger kwam ik er veel vanaf vandaag NOOIT meer!!
matig onderbouwd, vooral het technische gedeelte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
http://www.tweakers.net/shopsurvey/4974
Gepost door oneface - woensdag 25 februari 2004 - 19:06

Algemene indruk: 9 Service: 9 Technische kennis: 9 Afhandeling bestellingen: 10

Toppie bedrijf, reageren snel op mails en denken mee. Had een Aopenkast besteld welke zilver van kleur zou zijn, dit klopte niet en men mailde me netjes of dit wel de bedoeling was. Heb daarna een andere gekozen.
Vooral het verloop van de bestelling is goed te volgen, daar kunnen anderen nog iets van leren.
zeer slecht onderbouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
http://www.tweakers.net/shopsurvey/2086

User rib weet nog steeds niet hoe het moet. :P
Gepost door rib - woensdag 25 februari 2004 - 19:50

Algemene indruk: 10 Service: 10 Afhandeling bestellingen: 10

Zeer snelle winkel (geleverd binnen 2 dagen), qua service uitstekend omdat ze leveren via acceptgiro (dus geen risiko). Bestelling via site prima verzorgd en overzichtelijk. Qua prijs (originele cardridges) nog beter, dus zeer voordelig. Dus een aanrader voor printerbenodigdheden!!
Compleet geen onderbouwing voor de service. En de 10'en voor algemene indruk en bestellingen vind ik lichtelijk overdreven.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
http://www.tweakers.net/shopsurvey/4974
Gepost door famvbeurden - woensdag 25 februari 2004 - 21:39

Algemene indruk: 9 Service: 10 Technische kennis: 9 Afhandeling bestellingen: 9

Afgelopen week een leuke bestelling geplaatst bij 4Launch. Een paar geheugenkaartjes, DVD-brander en een Creative speakersetje. Hoewel ze zelf geen voorraad aanhouden, maar rechtstreeks inkopen bij verschillende leveranciers, was de levering zeer snel (3 dagen). Vragen via email werden onmenselijk snel beantwoord (soms binnen 30 seconden!!). Het leek wel alsof ze de antwoorden al klaar hadden staan... Prijzen zijn heel scherp. Website is heel functioneel. Technische kennis was ook goed, want ze wisten me uit te leggen wat het verschil is tussen type 1 en 2 CF. Ik kan iedereen aanraden naar deze shop te gaan!
matig onderbouwd, iig het technische gedeelte totaal niet

zelfde pagina:
Gepost door trieb - zaterdag 21 februari 2004 - 13:24

Algemene indruk: 8 Service: 9 Technische kennis: 9 Afhandeling bestellingen: 9

Heb twee weken geleden een Club3d Ati Radeon 9800pro besteld. Gelijk geld overgemaakt.Twee dagen later binnen!! Perfect dus!..Alleen de DVI-uitgang kreeg ik met geen mogelijk werkend. DOA dacht ik dus.
RMA aangevraagd. De volgende dag een telefoontje van 4Launch of het niet aan de monitor scheelde??
Vriendelijk te woord gestaan, en gezocht naar oplossing van het probleem. Getest in ander systeem en bleek ik zelf het probleem te zijn!Geen DOA duzz! Komen accuraat en betrouwbaar over.Ga zo door 4Launch.
idem

[ Voor 29% gewijzigd door Crash op 25-02-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
* Harm gaat er met grof geschut op af :) .

[edit]
Crash-Override in "[Shop Survey] Meldingen - deel 2" ---> laat ik staan, want er is wel onderbouwing voor technische kennis, namelijk dat de verkoper die niet had.

Crash-Override in "[Shop Survey] Meldingen - deel 2" ---> is al weg.

dominator in "[Shop Survey] Meldingen - deel 2" ---> cijfers wat aangepast.

Crash-Override in "[Shop Survey] Meldingen - deel 2" ---> survey 1: technische kennis wel beschreven, want men wist hem uit te leggen wat het verschil was tussen CF type 1 en type 2. survey 2: ook hier is technische kennis onderbouwd, want hij meldt dat hij samen met de shop op zoek is gegaan naar de oorzaak van het probleem en dat dat gevonden is.

[ Voor 89% gewijzigd door Harm op 25-02-2004 23:55 . Reden: BTW ]

• Crash
owkeej, ik zal er rekening mee houden in de toekomst dat men niet zo specifiek hoeft te zijn :)

• Crash
Gepost door Eastern - donderdag 26 februari 2004 - 15:14

Algemene indruk: 9 Service: 8 Technische kennis: 7 Afhandeling bestellingen: 8

De Memo in Apeldoorn is sinds vorig jaar ook MyCom geworden, winkel verhuisd naar mooi ingericht pand in het centrum.

Veel spullen heb ik er inmiddels gekocht. ff belletje van te voren of het op voorraad is. In de winkel moet je soms lang wachten, maar ze helpen je altijd netjes.

k'Had een keer een USB Wlan stick kapot, krijg zo een andere + het verschil in prijs met de vorige terug (E 10). Erg netjes.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/3142
Gepost door Eastern - donderdag 26 februari 2004 - 15:09

Algemene indruk: 8 Service: 7 Technische kennis: 8 Afhandeling bestellingen: 8

k'Heb hier Zalman spul besteld (nort bridge cooler, zonder fan en 5 & 7 volt draadjes voor fans.) Het duurde even, maar ik was gemailt of het een probleem was dat het even moet wachten.

Ze bellen je trouwens terug i.p.v. dat je hun belt. Dat kan via de site of via de voicemail. Goede tent met aardige werknemers.
idem

[ Voor 30% gewijzigd door Crash op 26-02-2004 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12319

Bij deze een aan tweakers.net gestuurd reactie:
<!--
Beste Robin,

Ik bestel regelmatig wat bij Kamera Express (spiegelreflex en digitale kamera gekocht) en ook collega's op het werk bestellen regelmatig wat bij dit bedrijf. Mijn zwager heeft mij de kamera direct na ontvangst laten zien waarbij bleek dat 1 pinnetje omgebogen was bij produktie. Door de gleufjes in de memorycard is het niet mogelijk (of het moet met hamer en tang zijn) om dez verkeerd in de kamera te plaatsen. Toen hij verhaal ging halen werd hem echter verteld dat het zijn eigen schuld was en dat de memory card er verkeerd in was geplaatst (!) Zoals eerder aangestipt is dat bij dit model niet mogelijk. Verder weigerde men een nieuwe te geven of geld terug te geven terwijl hij de kamera direct heeft teruggebracht. Wel was mijn bereid deze op de kosten van mijn zwager op te sturen naar Minolta en deze op zijn kosten weer door te sturen naar hem thuis voor de geldende rembourskosten (13,5 euro per keer).

Ik begrijp dat tweakers flinke inkomsten haalt uit het laten onderhouden van shop surveys door de bedrijven zelf. Maar om nu kritische opmerkingen te censureren zodat dit bedrijf door de wereld gaat als een gedegen en betrouwbaar bedrijf vind ik veel te ver gaan. We leven tenslotte niet in een land als China waar iedere kritische noot de grond in wordt gedrukt. Een neutrale waardering is op zijn minst bij dit bedrijf op zijn plaats.

Verder blijkt dat meneer Cornelisse zelf de zogenaamd onafhankelijke waarderingen zelf of via vrienden vult wat blijkt uit de stijl en inhoud van de reacties. Voor de vorm zijn er wel een paar kritische reacties laten staan om e.e.a. nog enigzins vertrouwenwekkend over te laten komen.

Uit een en ander is gebleken dat de shop survey behoorlijk onbetrouwbaar is en dus net zo goed weggehaald kan worden. Ik denk dat vele tweakers hiervoor je eeuwig dankbaar zouden zijn. Je zult namelijk maar bij een onbetrouwbaar bedrijf iets kopen nadat je hier de betrouwbaarheid hebt gechecked en daar de door bedrijf zelf onderhouden reakties hebt gelezen. :(

Daarnaast heb ik alleen de service afgekraakt en niet de snelheid van levering en dergelijk omdat deze wel dik in orde is.
Wel is uit gespreken gebleken met collega's dat er bij dit bedrijf een zeker Rob rond loopt die zeer weinig verstand van zaken heeft en ook al gepresteerd heeft iemand meerdere malen met een accesoire die niet bij zijn kamera paste (wat volgens Rob wel zo was) naar hen toe te laten komen en vervolgens weer naar huis te sturen. Een collega van Rob had het echter op een gegeven moment wel begrepen waarna dit probleem was opgelost. :D

Ik hoop dat uit een en ander duidelijk is geworden dat mijn reaktie een serieuze reaktie was en ik hoop dat deze terug geplaats worden. Daarmee hoop ik namelijk dat ze volgende keer wel het beloofde service niveau waarmaken en als ze de beloofde service (zonder problemen en kosten omwisselen nieuwe kamera) wel leveren dan ben ik uiteraard ook bereid een positieve reaktie te plaatsen.
:>

Indien dat niet gebeurd dan ben ik genoodzaakt om verder Tweakers niet meer serieus te nemen en zeker de shop surveys niet meer. Verder vindt ik het onbegrijpelijk dat je op zo'n manier in Nederland met reakties omgaat. Wel had ik begrip gehad als het om racistische of beledigende opmerkingen/reakties ging.
:X

Ik vrees dat de zak met geld in deze weer belangrijker is dan een eerlijke mening en betrouwbaarheid en degelijkheid weer wordt afgekocht.
Ik denk dat als een op een gegeven moment bij andere tweakers dit bekend wordt e.e.a. een sterke afbreuk zal doen aan hun in jullie gestelde vertrouwen. 9>)

Met vriendelijke groeten,

Namens de Tweakers.net community (!) 8)
Pascie.

p.s. het plaatsen op de zwarte lijst lijkt me schromelijk overdreven voor het plaatsen van een integer reaktie een paar moderator punten lijkt me in deze meer op zijn plaats.

-----Original Message-----
From: robinvreuls@tweakers.net [mailto:robinvreuls@tweakers.net]
Sent: dinsdag 24 februari 2004 22:22
To: pascalb@home.nl
Subject: Tweakers.net

Hallo pascie,

De crew van Tweakers.net zag je reactie staan in de ShopSurvey van Kamera Express BV (http://www.tweakers.net/shopsurvey/1234) en heeft besloten deze te verwijderen. De reden hiervoor is dat je reactie niet op z'n plaats was in de shopsurvey. Post alleen in de shopsurvey als je daadwerkelijk iets besteld hebt. We raden je aan om onze voorwaarden een keer goed door te lezen voor je nogmaals een reactie plaatst.

Deze mail is gebaseerd op een standaard template en wordt geregistreerd. Mocht in de toekomst blijken dat we je meerdere keren hebben moeten mailen voor soortgelijke situaties, dan kunnen we overwegen om je account te blokkeren, maar zo ver willen we het natuurlijk niet laten komen.

Met vriendelijke groet,

Namens Tweakers.net,
Robin Vreuls

-----

Gepost door pascie - dinsdag 24 februari 2004 - 20:13
Het verkeerd plaatsen van een memorycard is niet mogelijk met dit model en ik heb het idee dat meneer van Kamera express hier onder diverse aliassen zijn rating aan het opvijzelen is. Het valt me namelijk op dat direct bekend is om welk model het gaat !!! Zonder dat ik dat dit gemeld heb. Iedereen weet dus direct wat voor waarde bovenstaande ratings hebben. Verder is het niet meer dan gebruikelijk om binnen 8 dagen na aankoop direct ondeugdelijke produkten te vervangen of het aankoopbedrag terug te geven. Kortom bij deze winkel krijgt men niet de beweerde service en allemaal geen niveau wat een echte tweaker gewend is. Verder wil ik er geen woorden aan vuil maken omdat dit een shop survey is en geen discussie hoek. :D

-->

[ Voor 1% gewijzigd door Teckna op 27-02-2004 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
Pascie, wil je dit met robin zelf oppakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-05 09:45

oscarvdb

and like that...

http://www.tweakers.net/shopsurvey/2874

Shopsurvey van 'kayat' totaal niet onderbouwd.

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
* Harm is ermee bezig.

[edit]
Done.

[ Voor 22% gewijzigd door Harm op 27-02-2004 11:53 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb

oscarvdb

and like that...

Survey van NEn is qua technische kennis ook niet onderbouwd...

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Survey maar helemaal verwijderd, aangezien het toch al niet veel voorstelde,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Gepost door theekopje - vrijdag 27 februari 2004 - 16:36
Algemene indruk: 8 Service: 10 Technische kennis: 8 Afhandeling bestellingen: 10

heb op donderdag een q-tec 550W voeding besteld (onder rembours)... gelijk een bevestigend emailtje gekregen en de volgende ochtend kwam de postbode aan de deur (onder de sneeuw :p )

erg snel die gasten dus... de voeding was goed verpakt en werkt helemaal goed

een webshop waar ik zkr nog ga bestellen
weinig onderbouwing voor de cijfers van technische kennis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:06
Si, si, me on it :).

Done.

[ Voor 19% gewijzigd door Randal Peelen op 27-02-2004 19:04 ]

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:02

Arno

PF5A

http://www.tweakers.net/shopsurvey/4230

Erg gezellig daar, maar of het de bedoeling is, geen idee :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:22
http://www.tweakers.net/shopsurvey/5884 --> martin_j

spreek voor zich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
* Harm zal eens opruiming gaan houden.

[edit]
Het is niet meer nodig :) .

[ Voor 33% gewijzigd door Harm op 28-02-2004 15:46 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
http://www.tweakers.net/shopsurvey/2526
Gepost door Venator - zaterdag 28 februari 2004 - 17:02

Algemene indruk: 10 Service: 10 Technische kennis: 10 Afhandeling bestellingen: 10

6 Casefans besteld, eerst gevraagd of deze in een Chieftec casefan holder geplaatst konden worden (Coolermate Alu led 80mm fan, ivm behuizing van koeler).
Binnen een uur later mailtje terug met reactie dat dit kon en dat dit dus geen probleem zou opleveren.
Bij bestelling gevraagd of er op zaterdag geleverd kon worden, reactie was dat ze hun best deden om dit voor elkaar te krijgen.
11:30 vandaag ging de bel en jawel... 6 casefans.

Goede manier van afhandeling, service en algeheel een goed gevoel bij deze bestelling. Ga hier zeker vaker wat bestellen!
beetje te hoge cijfers voor zo'n minimale beschrijving
iig het technische gedeelte is niet onderbouwd, want alleen de vraag of 80mm fans in een 80mm houder passen vind ik niet echt technisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
http://www.tweakers.net/shopsurvey/6099 LegeDVDs.nl

Gepost door mcabrand - zondag 29 februari 2004 - 19:51

Als dat niet de eigenaar of medewerker van de shop is, eet ik mijn schoen op. Zonder twijfelen.

(daarnaast is het allemaal bijzonder slecht onderbouwd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Eet smakelijk dan. :+ Aangezien niets erop wijst dat dit de eigenaar of medewerker van LegeDVDs.nl is.

( Wel verwijderd wegens gebrek aan onderbouwing. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick|IA
Longbeard schreef op 29 februari 2004 @ 20:31:
Eet smakelijk dan. :+ Aangezien niets erop wijst dat dit de eigenaar of medewerker van LegeDVDs.nl is.

( Wel verwijderd wegens gebrek aan onderbouwing. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
http://www.tweakers.net/shopsurvey/5015
Gepost door stewij - maandag 1 maart 2004 - 14:51

Algemene indruk: 10 Service: 10 Technische kennis: 10 Afhandeling bestellingen: 10

Mensen wat is dit een mega goed bedrijf zeg, Ik had een H2210 besteld en gemailt of ze me wilde bellen, en ik werdt binnen 15 seconden!!! opgebeld. Een vriendelijke mevrouw aan de telefoon genaamd Carla die me heel vriendelijk te woord stond. En na 3 dagen was mijn PDA aan huis
slecht onderbouwd

http://www.tweakers.net/shopsurvey/5584
Gepost door Mr Yigit - maandag 1 maart 2004 - 15:16

Algemene indruk: 10 Service: 9 Afhandeling bestellingen: 10

Laatst een 9800Pro hier besteld, maar had nog een vraagje. Vraag werd dezelfde antwoord nog beantwoord!

Volgende dag ontving ik een mailtje dat bestelling de deur uit was. En de dag daarop was ie binnen

Top!
twijfelachtig mager, maar kan net denk ik

http://www.tweakers.net/shopsurvey/5962
Gepost door donderdraak - maandag 1 maart 2004 - 14:02

Algemene indruk: 4 Service: 4 Technische kennis: 4

Op een prachtige aanbieding ingegaan van Adata.
Er bleek een prijsfoutje te wezen "Storing in hun systeem"
Als ik bijbetaal dan krijg zou ik 4,- euro korting krijgen.
De communicatie met Adata duurt een eeuwigheid!!
technische gedeelte niet onderbouwd, de rest matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
http://www.tweakers.net/shopsurvey/4896
Gepost door veter - maandag 1 maart 2004 - 16:53

Algemene indruk: 9 Service: 9 Technische kennis: 9

Aangezien ik zelf in deventer woon en het in prijs een van de goedkopere winkels is kom ik hier aardig vaak om kleine en grote dingen te kopen. Het is een kleine winkel die in mijn ogen wordt gerund door een paar hobbyisten die aardig wat van pc's weten en altijd vriendelijk en netjes je kunnen helpen.

Zelf heb ik hier de laatste tijd verschillende upgrade setjes gehaald, geheugen grafiche kaarten en geluidskaarten en ben altijd netjes behandeld.

Als mensen in mijn vrienden kring vragen waar ze het beste hun pc kunnen kopen / laten samenstellen raad ik altijd 2 winkels aan waar dit er een van is.Ook van mijn vrienden die hier hun aankopen hebben gedaan hoor je niks anders dan lof.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/3133
Gepost door winglet - maandag 1 maart 2004 - 15:52

Algemene indruk: 8 Service: 8 Technische kennis: 8 Afhandeling bestellingen: 8

Zeer correct en vriendelijk.

Telefonisch advies gevraagd welke producten geschikt waren voor mijn dvd recorders.
Tegelijk advies gekregen mbt. tweaks en firmware.

Maandag besteld en Woensdag in huis.
veel punten voor weinig tekst imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
http://www.tweakers.net/shopsurvey/5951
Gepost door Almering - maandag 1 maart 2004 - 20:27

Algemene indruk: 8 Technische kennis: 7 Afhandeling bestellingen: 9

Prima Shop, ik maandagochtend linksys router besteld, daarna even gebeld en 's middags al op kunnen halen! Top service en goede prijs, router werkt overigens perfect.

Al je weet wat je nodig hebt is dit een prima shop, echter technische kennis kan nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Ik ga er naar kijken :) .

[edit]
Done voor zover noodzakelijk :) .

[ Voor 48% gewijzigd door Harm op 01-03-2004 21:33 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
http://www.tweakers.net/shopsurvey/2506
Gepost door Jackson - maandag 1 maart 2004 - 21:09

Algemene indruk: 9 Service: 9 Afhandeling bestellingen: 9

Yorcom levert uitstekende service, De bestelde spullen waren snel binnen, hun reactie tijd (zeer belangrijk!) was uitstekend
minimaal onderbouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Check :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
http://www.tweakers.net/shopsurvey/6043
Gepost door billboon - dinsdag 2 maart 2004 - 11:54

Algemene indruk: 9 Service: 10 Technische kennis: 9 Afhandeling bestellingen: 10

Nadat er problemen waren met mijn Barebone,hebben ze zeer snel en klantvriendelijk af gehandeld(was dit maar bij iedere leverancier zo). De BareBone of de processor was niet goed, en bijde onderdelen zijn zonder enige kosten omgeruilt!!!!!!!!!!!!!

Perfect!!!!........doe graag zaken met zulke leveancies...

http://www.tweakers.net/shopsurvey/3598
Gepost door El Conquistador - dinsdag 2 maart 2004 - 11:24

Algemene indruk: 9 Service: 9 Technische kennis: 9 Afhandeling bestellingen: 10

Ik kom al diverse jaren met regelmaat bij Lubcom en ben er zonder uitzondering altijd perfect geholpen. De website ziet er niet vreselijk gelikt uit, maar het allergrootste voordeel van de site van Lubcom is dat hetgene wat er op de site staat ook ECHT in voorraad is.

De eigenaar is altijd vriendelijk en weet waarover hij praat.

Over garantie e.d. doet men totaal niet lastig al moet men soms wel producten opsturen.
ook niet echt het technische gedeelte onderbouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
http://www.tweakers.net/shopsurvey/4689
Gepost door B_eamer - dinsdag 2 maart 2004 - 13:11

Algemene indruk: 10 Service: 10 Technische kennis: 9 Afhandeling bestellingen: 9

Op 19 februari bestelling geplaatst. (moederbord (MSI K8T FIS2R), processor (athlon 64 3200+), geheugen (2x512 twinmos) en videokaart (9800PRO)).
Onderdelen zouden er dinsdag zijn maar duurde wat langen waren niet op voorraad toen is het woensdag netjes aan huis bezorgd keurig. Tijdens het installeren van mijn pc kwam ik erachter dat het moederbord niet in orde was, toen even gebeld met Maarten (verkoper en mijn contactpersoon) hij vond het erg vervelend en zou er voor zorgen dat ik de volgende dag (vrijdag) nieuw moederbord zou hebben. Hij kwam ze woord netjes na en de volgende dag had ik een nieuw moederbord! Systeem werkt nu als een tierelier.!

Goede service dus en netjes met garantie, aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
http://www.tweakers.net/shopsurvey/5637
Gepost door freakstar - dinsdag 2 maart 2004 - 13:48

Algemene indruk: 9 Service: 9 Technische kennis: 9 Afhandeling bestellingen: 9

Goeie zaak!
Ik heb afgelopen zaterdag een mailtje gestuurd met de vraag of ze de Canon Ixus 400 op voorraad hadden. Kreeg een auto reply dat ze het heel druk hadden, maar binnen 48 uur probeerden te antwoorden.
Zondag middag kreeg ik een mailtje dat de cam er wel was, en dat ik em maandag ochtend wel kon ophalen. Maandag naar Urk gereden (uurtje hiervandaan), kantoortje gevonden, camera bekeken en aangeschaft!
ook hier weer de technische kennis niet onderbouwd

http://www.tweakers.net/shopsurvey/5962
Gepost door wijngaarden - dinsdag 2 maart 2004 - 14:40

het is allemaal bedrog deze firma.
ook ik was even vergeten, verblind door de lage prijzen, om op shop survey te kijken.
laptop besteld en vooruit betaald. ik kreeg best rap een melding dat het geld binnen was, en dat was ook meteen de laatste comminucatie die ik had met adata. tot een maand later zomaar out of the blue de laptop afgeleverd werd. nooit werd er gereageerd op emails, faxen of werd het 0900 nummer opgenomen. hun voorraad syst. is totale bullshit. ik heb een vriend van me laten kijken op het adres in ridderkerk of er wel een bedrijf zat. nou er is daar zo'n kantoren verzamel gebouwtje. het kantoortje waar adata zou moeten zitten was wel bewoond, maar totaal geen kenmerken op de gevel of brievenbus dat het hier om adata zou gaan. verder is dat kantoortje gewoon te klein om voorraad bij te houden, dus als ze dat al hebben, dan is dat zeker ergens anders.
kortom: het zijn gewoon dozen schuivers. je innen je geld, als ze genoeg orders hebben voor een bepaalde fabrikant gaan ze je handel bestellen en sturen het dan pas af naar de ontvanger.

p.s. ik heb toch maar een 4 gegeven voor technische kennis en service, ookal heb ik met beide geen ervaring met deze firma.
user geeft zelf al aan dat sommige cijfers niet terecht zijn :P

[ Voor 53% gewijzigd door Crash op 02-03-2004 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick|IA
Ik wilde het topic er zelf niet voor kicken, maar toch de verantwoordelijke Shop Survey-admins helpen herinneren:

MP3CDspelers reageert onder eigen account

Deze mogen dus weg:
Gepost door TechWarez01 - zaterdag 26 juli 2003 - 21:40
Gepost door TechWarez01 - donderdag 18 september 2003 - 08:58
Gepost door TechWarez01 - donderdag 27 november 2003 - 13:16

In deze shopsurvey:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/2931

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

http://www.tweakers.net/shopsurvey/6043 Done :)
http://www.tweakers.net/shopsurvey/3598 Also done :)
http://www.tweakers.net/shopsurvey/4689 Aangepast :)
http://www.tweakers.net/shopsurvey/5637 Een tweetal beoordelingen verwijderd :)
http://www.tweakers.net/shopsurvey/5962 Was al eerdere verwijderd :)
Gaat een FP-Admin vandaag nog mee aan de gang. :)

[ Voor 59% gewijzigd door Longbeard op 02-03-2004 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
http://www.tweakers.net/shopsurvey/1848
Gepost door Moonwalker - dinsdag 2 maart 2004 - 18:34

Algemene indruk: 4 Service: 6 Technische kennis: 6 Afhandeling bestellingen: 4

Ik heb hele slechte ervaringen met MTI.
Denk maar niet dat je een bestelling de volgende dag binnen zult hebben. In 2001 heb ik onderdelen voor mn computer besteld, het duurde weken voordat ik eindelijk de spullen op kon halen. Je wordt helemaal niet geinformeerd over de status van de levering.

Er worden ook vaak verkeerde producten geleverd, zoals ook uit de andere reacties blijkt. Zelf kreeg ik de verkeerde videokaart bij mijn bestelling in 2001.

Op een gegeven moment ging mijn videokaart stuk. Ik heb een aantal maanden moeten wachten tot ik bericht kreeg dat hij niet gerepareerd kon worden en dat ik er geld voor terug zou krijgen.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/1302
Gepost door SuperKoelkast - dinsdag 2 maart 2004 - 18:04

Algemene indruk: 4 Service: 4 Technische kennis: 6 Afhandeling bestellingen: 4

De bestelling duurde bij mij VEEL te lang (+- anderhalve maand), en op de e-mails werd ook niet al te snel gereageerd (integenstelling wat ik bij anderen hoor))

k had het volgende besteld:
- MSI K8T NEO FIS2R VIA KT800
- Hercules 3D Prophet 9800SE
- Thermaltake Silent PurePower 420W ActivePFC
zeer slecht onderbouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
http://www.tweakers.net/shopsurvey/15
Gepost door jpwaag - dinsdag 2 maart 2004 - 21:36

Algemene indruk: 9 Service: 8 Technische kennis: 8 Afhandeling bestellingen: 9

Je moet vaak erg lang wachten in de winkel. verder zijn ze wat duur maar daar staat wel een soepele service waarbij ze niet moeilijk doen over een bijvoorbeeld een nieuw moederbord erin zetten. Met een bij hun gekochte MP3 speler had ik wat minder goede ervaringen, maar dat kwam omdat de fabriek van die dingen failliet ging
technisch niet onderbouwd

http://www.tweakers.net/shopsurvey/5167
Gepost door Menolo - dinsdag 2 maart 2004 - 21:53

Algemene indruk: 10 Service: 10 Technische kennis: 8 Afhandeling bestellingen: 10

Mijn USB versie was overleden en toen heb ik hier een Speedtouch 570 alles in een besteld. De bestelling werd gratis opgestuurd en was er de volgende dag al en das mooi want ik kan geen dag zonder internet! Goed verpakt en een nette factuur. Super geregeld!
slecht onderbouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
* Harm gaat mailen.

[edit]
* Harm is klaar met mailen :) .

[ Voor 42% gewijzigd door Harm op 02-03-2004 22:06 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
http://www.tweakers.net/shopsurvey/3924
Gepost door Trevi - woensdag 3 maart 2004 - 09:42

Algemene indruk: 7 Service: 6 Technische kennis: 7 Afhandeling bestellingen: 8

2 maal een software pakket besteld.
Ales netjes afgehandeld en het product
al voor betaling in huis wat natuurlijk mooi is omdat je af en toe winkels op internet niet vertrouwd!

Toch wel een goeie indruk!
slecht onderbouwd

http://www.tweakers.net/shopsurvey/1848
Gepost door triplet003 - woensdag 6 november 2002 - 11:42

Algemene indruk: 8 Service: 9 Technische kennis: 7 Afhandeling bestellingen: 8

Ik had een Intel Celeron 1000MHz/128kb besteld.
Na 3 werkdagen ontving ik een AMD Duron 1000MHz.
Dat was wat minder :-(
Op hun kosten heb ik de processor teruggestuurd en zou de goede ontvangen ;-p
Na 8 werkdagen nog niets in huis ;-o
Een telefoontje leerde me dat ze net een Celeron 1100MHz hadden binnen gekregen en die zal die dag worden opgestuurd. Dus uiteindelijk een 1100 i.p.v. een 1000 en de extra verzendkosten voor hun rekening. Prima opgelost ;-))
mischien een oud beestje maar de technische kennis is niet onderbouwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Gepost door @r!k - zaterdag 6 maart 2004 - 15:46

Algemene indruk: 6 Service: 6 Technische kennis: 6

Vorige week een sapphire radeon 9800 pro en 512 MB DDR 333 geheugen erbij gekocht.

Lange wachtrij, bij de snelkasse stond de rij er langer dan bij de andere wachtrij en de technische kennis is me te laag. Toch vind ik het wel iets beter geworden en dan vooral omdat ze weer wat scherpere prijzen zij gaan hanteren. Vorig jee zouden ze van mij 5 en en misschien zelfs een 4 hebben gekregen maar het is omhoog geklommen naar een 6 . Als ze genoeg verbeteren krijgen ze volgend jaar misschien nog wel een 7 van me

Dit gaat over de winkel in haarlem
technische gedeelte niet onderbouwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

http://www.tweakers.net/shopsurvey/6374

weinig beoordeling service

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

http://www.tweakers.net/shopsurvey/3924 - Tech Kennis removed, het overige was onderbouw, niet erg uitgebreid, maar toch voldoende.
http://www.tweakers.net/shopsurvey/1848 - Tech Kennis removed.
http://www.tweakers.net/shopsurvey/17 - Dito.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/6374 - Service removed.

En opgeruimd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

http://www.tweakers.net/shopsurvey/1370
Gepost door Frank J. - vrijdag 5 maart 2004 - 18:31

Reactie mag weg :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Removed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

http://www.tweakers.net/shopsurvey/6290

Gepost door ronaldE - zondag 7 maart 2004 - 17:28
Algemene indruk: 10 Service: 8 Technische kennis: 9 Afhandeling bestellingen: 7

tevreden klant

Oeps, door mijzelf niet goed opgelet, het bericht eronder is het bijbehorende verhaal :P Misschien dan een merge van de 2 :)

[ Voor 19% gewijzigd door 2Dutch op 07-03-2004 19:16 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick|IA
Nick|IA schreef op 02 maart 2004 @ 16:36:
Ik wilde het topic er zelf niet voor kicken, maar toch de verantwoordelijke Shop Survey-admins helpen herinneren:

Deze mogen dus weg:
Gepost door TechWarez01 - zaterdag 26 juli 2003 - 21:40
Gepost door TechWarez01 - donderdag 18 september 2003 - 08:58
Gepost door TechWarez01 - donderdag 27 november 2003 - 13:16

In deze shopsurvey:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/2931
Ik snap dat jullie veel te doen hebben... maar ze zijn nog niet weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
http://www.tweakers.net/shopsurvey/3081
Gepost door idontknow - woensdag 10 maart 2004 - 13:33

De onderstaande reactie moet ik toch wat bijvijlen. Ik ben net gebeld door Maxpc en hij verwacht 't bordje vandaag binnen. Ik was al bang geworden door andere reacties dat ik weken op mijn bestelling kon gaan zitten wachten.

Gepost door idontknow - woensdag 10 maart 2004 - 11:01

Ik heb ruim 2 weken geleden wat spullen besteld bij Maxpc. Eerst kreeg ik maar geen bevestigingsmail met betalingsgegevens...toen ik die uiteindelijk kreeg en het geld had overgemaakt werdt ik vorige week opgebeld dat het bestelde moederbord niet op voorraad was en dat besteld ging worden (kon een paar dagen duren). Sindsdien niks meer gehoord van ze...geen reactie op diverse mailtjes en naar ze bellen is al helemaal kansloos.
Wat een kut zaak!!!!!!!!!
ff mergen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
dubbelpost

[ Voor 99% gewijzigd door Crash op 10-03-2004 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Merged :)

En verwijderd op aanvraag :)

[ Voor 71% gewijzigd door Longbeard op 10-03-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
http://www.tweakers.net/shopsurvey/3445
Gepost door leujel - woensdag 10 maart 2004 - 14:46

Algemene indruk: 9 Service: 8 Technische kennis: 8 Afhandeling bestellingen: 10

Voorheen ging ik altijd naar een winkel in Zoetermeer omdat ik vond dat het er niet echt heel erg super uit zag. Het is namelijk gewoon een rommel daar in de winkel, maar ik weet nu dat dat niet uithaalt.

Ze zijn niet super goedkoop, maar ook zeker niet duur. En ze leveren goed spul en een goede service!

Heerlijk zo'n goede winkel op 5 minuten lopen
technische gedeelte niet onderbouwd :)

http://www.tweakers.net/shopsurvey/1827
Gepost door eur0tic - woensdag 10 maart 2004 - 13:37

Algemene indruk: 9 Service: 9 Technische kennis: 10 Afhandeling bestellingen: 10

Gisteren een aanvraag gedaan wat een adapterring + uv filter + pola filter ging kosten bij konijnenberg.
Erg snel een mailtje terug dat ze het door mij gewenste materiaal niet hadden maar hun raadde mij een Raynox setje aan.

Paar keer die middag snel heen en weer zitten emailen.
Bestelling gister einde middag geplaatst en vanmorgen in huis

Heren van Konijnenberg !! helemaal top !
Ik geef ze alleen nog geen 10 omdat ik eerst belde naar het telefoonnummer wat op de website stond.. toen werd ik doorverwezen naar de hun mailbox.
Ach... niemand is perfect
ook hier technisch gedeelte niet echt onderbouwd

http://www.tweakers.net/shopsurvey/3456
Gepost door jeroenvanarkel - woensdag 10 maart 2004 - 13:03

Algemene indruk: 7 Service: 7 Technische kennis: 7 Afhandeling bestellingen: 7

Leuke zaak als je in Doorn en omstreken woont. Problemen zijn echter, de openings tijden, prijzen en het assortiment. Dit heeft alles met de omzet en afzet megelijheden te maken, maar toch. Ze zijn vaker dicht dan open en het assortiment is klein en daardoor moet je toch vaak naar andere zaken. Dat de prijs hoger is is navenant de afzet, maar niet schrikbarend als je snel iets nodig hebt en daardoor dus levertijd boven de kosten zet.
ook gevalletje van niet technisch onderbouwen :)

[ Voor 62% gewijzigd door Crash op 10-03-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Reactie in zijn totaliteit verwijderd, bij gebrek aan onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
http://www.tweakers.net/shopsurvey/1827
cijfer technische kennis weggehaald

http://www.tweakers.net/shopsurvey/3456
na nader overleg compleet weg wegens gebrek aan onderbouwing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 12:03

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

http://www.tweakers.net/shopsurvey/6026

Gebruikers "d0z3r", "harrodeparro", "Yellowneck" en "Hubert" geven allen een cijfer voor Technische Kennis maar onderbouwen het maar zeer summier of helemaal niet...

Leuk voor de shop, maar misleidend voor andere gebruikers denk ik...

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Ik kijk er naar :)

Een aantal users heeft een mailtje mogen ontvangen.

en merged :)

[ Voor 71% gewijzigd door Longbeard op 11-03-2004 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

http://www.tweakers.net/shopsurvey/32
Gepost door pvanhooijdonk - vrijdag 12 maart 2004 - 11:14
Geen enkele tekst ter onderbouwing.

[ Voor 31% gewijzigd door PcDealer op 12-03-2004 16:50 . Reden: iets vergeten ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
*gaat kijken

http://www.tweakers.net/shopsurvey/32
done, thx :)

[ Voor 70% gewijzigd door Crash op 12-03-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxie_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-06 20:30
Gepost door Ferry Kagchèl - zondag 14 maart 2004 - 17:02

Heel slim om mijn vorige reactie weg te halen brothers!
Niet écht de bedoeling peis ik zo..

http://www.tweakers.net/shopsurvey/5995

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb

oscarvdb

and like that...

http://www.tweakers.net/shopsurvey/1234

Laatste shs. Zegt niets over afhandeling bestellingen. Om eerlijk te zijn is het niet eens duidelijk dat er daadwerkelijk een bestelling is geplaatst.

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
is al geregeld :)
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-04 22:52

igg

waar een wil is ben ik weg

http://www.tweakers.net/shopsurvey/1302
Gepost door M_a_r_K - donderdag 25 december 2003 - 20:00

Algemene indruk: 9 Service: 9 Technische kennis: 10 Afhandeling bestellingen: 9

Ik heb een aantal bestellingen bij de europc gedaan. Mijn eerste bestelling was door de tpg kwijt geraakt. Ik kreeg een week later een geheel nieuwe pc voor dezelfde prijs en een dure joystick. Dat was zwaar ok.
Mijn tweede pc die ik daar besteld had deed het maar soms. Door hun goede technische kennis konden zij mij meteen zeggend dat het de videokaart was. Ik stuurde die terug en kreeg binnen drie dagen een nieuwe.
Ik bestelde daar een nieuwe HDD. 40 GB 8mb cache. Deze waren op en dus kreeg ik zonder extra kosten een 60 GB met 8 MB cache opgestuurd. Ook erg netjes.
ik bestelde een dvdspeler. Duurde 2 weken en daarna kreeg ik een bulk ipv retail. Geen powerDVD! Ik gebeld met de verwachting dat de service weer perfect zou zijn. het liep een beetje anders, de verkoper werd boos en zei dat hij dan powerdvd wel zou opsturen. Er was toch bijna geen verschil in prijs. Ik ben er maar mee akkoord gegaan want de verkoper werd wel een beetje erg boos.
Mijn derde pc kwam er ondanks dat weer vandaan. Ik kreeg hem binnen een week thuis, maar nadat ik de stekker aansloot en de pc aanzette gebeurde er niks. Na het openmaken van de kast kwam ik er achter dat geeneen kabel was aangesloten. Ik had ze vrij boos gemaild. Later heb ik een vriend gebeld die de kabels aansloot en toen deed ie nog niets. Oorzaak VGA kaart losgeschoten bij de post. Later de verkoper gebeld om een andere bestelling te plaatsen. Hij was uiterst aardig en zei dat hij met de stagiaires had gesproken die de pc hadden geassembleerd. Hij had ook deze reactie gelezen. Zo zijn we er met zijn allen toch uitgekomen en is er weer een goed stukje werk verricht. Ga zo door!

Edit: VGA kaart besteld en de verkoper aan de telefoon was zeer vriendelijk, en heeft mij zelfs vantevoren gewaarschuwd dat de levertijd door de jaarwisseling wat langer is!
Wederom goed werk

EDIT 2: Mijn VGA kaart is vandaag binnen gekomen. Samen met mijn telefonisch bestelde speakers. Er zat een pak cd's bij, voor het ongemak van de vorige pc (losse kabels). Ik vind het erg netjes opgelost!

Mark
Beetje erg hoge waarderingen imho, wanneer je dat verhaal doorleest.

(Het feit dat dezelfde usert nog 2 beoordelingen met puur 4x10 geeft voor deze shop lijkt me ook niet helemaal de bedoeling)

edit:

ook deze usert weet in 3 beoordelingen voor deze shop alleen maar de [10] te vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door igg op 19-03-2004 10:24 ]

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
1 reactie daarvan had ik al aangepakt, de rest ga ik even naar kijken :)
bedankt

[edit1]
technische beoordeling van de user M_a_r_K bij alle 3 de reacties weggehaald,
de rest is net genoeg onderbouwd

[edit2]
voor de user TheRealManitu geld hetzelfde

[ Voor 56% gewijzigd door Crash op 19-03-2004 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dubbelpost in http://www.tweakers.net/shopsurvey/5059 door:
Gepost door sanne10 - zaterdag 20 maart 2004 - 18:23
Toch wel jammer:
Gepost door coolcnor - maandag 20 oktober 2003 - 22:10
Door flame mails van hun zijde ben ik genoodzaakt deze review weg te halen. Hier heb ik dus geen zin in.

[ Voor 45% gewijzigd door PcDealer op 20-03-2004 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
de eerste is aangepast en de tweede is verwijdert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

http://www.tweakers.net/shopsurvey/4292
Gepost door BoZ - dinsdag 13 januari 2004 - 17:31
Magere onderbouwing bepaalde scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Geen onderbouwing van de scores iig niet voldoende, dus verwijderd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

http://www.tweakers.net/shopsurvey/17 Mycom

Gepost door DaDragon - maandag 29 maart 2004 - 00:59

Algemene indruk: 7 Service: 5 Technische kennis: 7 Afhandeling bestellingen: 4

Service en technische kennis word niet over gesproken, alleen afhandeling bestelling. De algemene indruk strookt weer tegen het verhaal in.

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-06 19:28

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/1786 1to0

Gepost door Jofeltje - maandag 29 maart 2004 - 09:57 Geen onderbouwing technische kennis.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/5270 ATRO computers

Gepost door mastervh - zaterdag 27 maart 2004 - 20:44 en Gepost door mastervh - dinsdag 16 maart 2004 - 11:58 kunnen samengevoegd worden.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/4545 PCGATE

Gepost door jeroenit - donderdag 25 maart 2004 - 17:54 Kan hij niet beter de reactie plaatsen als alles is afgehandeld i.p.v. wat hij nu doet.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/294 Eynstein

Gepost door Yellowneck - donderdag 25 maart 2004 - 18:18 Geen onderbouwing technische gedeelte. Een alternatief product opzoeken zegt niets over technische kennis zoiets staat in een computersysteem.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
*gaat kijken

[edit]
http://www.tweakers.net/shopsurvey/1786 1to0
aangepast :)

http://www.tweakers.net/shopsurvey/5270 ATRO computers
samengevoegd :)

http://www.tweakers.net/shopsurvey/4545 PCGATE
laat ik staan, want ik ga ervan uit dat de user zijn uiteindelijke oordeel erbij edit :)
(heb hem namelijk al ooit eens gemaild)

http://www.tweakers.net/shopsurvey/294 Eynstein

dank u :)

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 29-03-2004 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
http://www.tweakers.net/shopsurvey/127 CD-ROM-LAND

Mooi verhaal, echter weinig onderbouwing om op alle 4 de punten 4'en te geven. Misschien een 5je voor 'afhandeling bestellingen' o.i.d. De rest lijkt me overbodig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

De Survey zijn we aan het bekijken. :)

De reactie is verwijderd, aangezien een aantal beoordelingen te kort schoten en een aantal opmerkingen niet thuis horen in een Shop Survey.

[ Voor 163% gewijzigd door Longbeard op 01-04-2004 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
Mijn dank is groot..... :+

[ Voor 67% gewijzigd door stylezzz op 01-04-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

http://www.tweakers.net/shopsurvey/1067
Gepost door jan_hut - dinsdag 30 maart 2004 - 13:39
Ik snap de overeenkomst tussen een 10 voor afhandeling bestelling en
Het enige wat ik eigenlijk heb aan te merken bij deze 2de bestelling is dat ik geen email heb ontvangen dat mijn bestelling verzonden was terwijl de dat normaal gesproken wel doen
niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Gepost door HennievdEijnden - woensdag 17 maart 2004 - 20:32
Kost de licentie ook niets? Dubieus:
Zo nodig wordt nog even software toegevoegd die nodig is of die je leuk vindt. En dat kost je niets, behalve 'n pilsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
PcDealer schreef op 03 april 2004 @ 09:35:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/1067

[...]

Ik snap de overeenkomst tussen een 10 voor afhandeling bestelling en
[...]
niet.
PcDealer schreef op 03 april 2004 @ 10:26:
[...]

Kost de licentie ook niets? Dubieus:

[...]
euh.... linkje? :P

[edit]
nevermind, opgezocht in de backend en bleek dat deze al verwijdert is :)

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 03-04-2004 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Hierover zijn we achter de schermen al aan het overleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Crash-Override schreef op 05 april 2004 @ 15:16:
[...]

Hierover zijn we achter de schermen al aan het overleggen :)
Mooi, ik neem aan als er een beslissing is gevallen dat wij dit te horen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Nou, waarschijnlijk zie je dan alleen een 'geregeld' verschijnen en is een van de shop ineens verdwenen ofzo. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Renegade schreef op 05 april 2004 @ 17:36:
Nou, waarschijnlijk zie je dan alleen een 'geregeld' verschijnen en is een van de shop ineens verdwenen ofzo. :)
Dat maakt niet uit maar een berichtje lijk me wel gemakkelijk zodat de users weten dat het geregeld is ja of nee. Zo voorkomen we dat volgende maand weer iemand de zelfde report doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59828

http://www.tweakers.net/shopsurvey/4292

Survey van Paul Nieuwkamp.

Ik heb geen idee wat de laatste alinea's toevoegen aan de survey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61200

http://www.tweakers.net/shopsurvey/6405 Opusshop.info:

De punten die pimpimmers hier geeft zijn redelijk hoog. In eerste instantie heeft hij een hele lijst van problemen (de reactie onderaan). Daarna plaatst hij een survey met 9-10-9. Verder mogen die twee zeker gemerged worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
ik ga de reacties mergen :)

De cijfers zijn voldoende onderbouwd, dus ik zie geen reden om deze aan te passen, ookal zijn ze aan de hoge kant.

[ Voor 69% gewijzigd door Crash op 08-04-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb

oscarvdb

and like that...

Laaiend positief maar toch zesjes?!

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Ja, zesjes omdat ik het een gemiddelde zaak vind :)
Een 6 is nog altijd voldoende hoor :P

[edit]
Alé dan, een 7 voor de service en algemene indruk + een aanvulling :P
Ik ben denk ik net te kritisch ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Crash op 10-04-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 12-06 20:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Gepost door yerrel - zondag 11 april 2004 - 19:34

Ik vind deze shoppie qua levering wel snel, maar zo zie je maar weer snelheid is niet alles; WANT:!!!!

Ik bestelde een Western Digital WD800LB, omdat mijn Maxtor 80GB Diamondmax plus 9 terug voor een RMA gaat, en de volgende dag ontvangen.
Dus ik wist niet dat het een wat minder presterende HDD is. Kon geen enkel review erover vinden enzo, Ik vroeg ze er ook trouwens om of zij eventueel wat links kennen met reviews, cq of ze er meer info over hadden, Doen ze dus niet! Ze verkoepen alleen dozen! ( JA ben ik nu achter gekomen!!! )

Dus ik hun mailen met de vraag voor een ruiling tegen de Maxtor DiamondMax plus 9 tegen bijbetaling!, weet wel! is binnen 7 dagen!!! dat ik om een ruiling vraag!

En wat een kut! aantwoord geven zij!: Lees maar!

"Na openmaken van de seal is ruilen niet meer mogelijk artikel kunnen wij niet meer als nieuw verkopen"

Dit is dus pure Bullshit! Ze schijnen wellicht geen rekening te houden met de afkoelingspreiode van de klant.

Ik vertelde ze nog beleeft van: Deze HDD voldoet niet aan mijn verwachtingen!

Dus tja! Als ik dit had geweten had ik ff een kwartier genomen om naar Almere stad te reizen en het daar in een PC-Shop gekocht of bij Gistron.com! en zeker dat ik het om kon ruilen! Is toch normaal? ( want dit ding voldoet gewoon niet aan mijn verwachtingen! en is nog ook binnen 7 dagen dat ik het wil omruilen )

Dus ja sorry!
Ik hoop van m'n leven niet meer zo'n shoppie te ontmoeten!

Of mischien dat ik gewoon pech heb met een medewerker! nou als dit het geval is dan hebben ze dus geen vast-omlijnend beleid!

Klote! gewoon klote!
Los van het feit dat er wel erg veel uitroeptekens instaan is er gewoon niks onderbouwd. Ok dat hij (vast wel hij :P) het klote vind snap ik maar 'afhandelen bestellingen' heeft een te laag cijfer (bestelling is immers in enkele dagen geleveerd), technische kennis is niet getest en ja, dat een shop geen reviews van elk product voorhanden heeft lijkt mij logisch.
In totaal, beetje kort door de bocht imho.

edit:
Nee ik werk niet bij 1to0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Ik zal eens gaan kijken dan :) .

[edit]
Done

[ Voor 20% gewijzigd door Harm op 11-04-2004 20:06 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/4047 PChut

Gepost door evankruijsdijk - woensdag 14 april 2004 - 21:47
Geen onderbouwing technische gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
ik ga ermee aan de slag :)

[edit]
en gebeurd, thx :)

[ Voor 37% gewijzigd door Crash op 14-04-2004 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83090

shop survey Challenge computers

Twee keer een survey van Johan Miedema over hetzelfde product, lijkt me een beetje overdreven, kunnen qua inhoud en scores wel samengevoegd worden.

oja, en de logitech Z-5300 is ook nog eens goedkoper dan een creative inspire 5500 dus dat kosteloos omruilen klopt ook niet helemaal

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 83090 op 15-04-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05 17:07

John2B

I Love RAID5..!!

http://www.tweakers.net/shopsurvey/6101
Gepost door FONTAINE - maandag 19 april 2004 - 14:44

Algemene indruk: 9 Service: 9 Technische kennis: 10 Afhandeling bestellingen: 10

Zeer tevreden over de afhandeling van de bestelde goederen, waren 1 dag later in huis. Ook de telefonische ondersteunig (in de avonduren) was erg vriendelijk en profesioneel. prijs / kwaliteit verhouding erg goed.
Geen onderbouwing technische gedeelte. rest erg mager voor 9 en een 10 m.u.v. de telefonische ondersteuning in de avond is mijn inziens zeker een 9 waard (service)

-----------------------------------------------
Gepost door Joan_34 - woensdag 11 februari 2004 - 21:43

Algemene indruk: 9 Service: 10 Technische kennis: 9 Afhandeling bestellingen: 9

Een dik jaar geleden heeft Ethercomm voor mij een pc op maat gebouwd. Dat ging eigenlijk heel simpel: ik heb gemaild wat ik wilde hebben, en de volgende dag had ik een mailtje terug met de opties, verschillende keuzes en de kosten. Nix standaard configuraties; gewoon een net persoonlijk mailtje met de beste keuze van dat moment en de meest recente prijzen. Toen de keuze eenmaal gemaakt was, is de pc binnen een paar dagen geleverd.

Een paar maanden later ging de harde schijf kapot. Eén mailtje was voldoende om binnen een uur afgesproken te hebben hoe dit opgelost kon worden. Twee dagen later was ik al weer op mijn pc aan het werk.

Het is eigenlijk simpel: Ethercomm is in mijn ogen niet duur, maar heeft een service waar de grote jongens nog wat van kunnen leren. En dat is voor een digibeet als ik echt een hele geruststelling ;-)
Ook hier haal ik de technische kennis helaas niet echt uit?

[ Voor 52% gewijzigd door John2B op 19-04-2004 15:23 . Reden: Qoutejes toegevoegd plus 2e posting ]

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.