GTR... The ultimate Racing Game

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.354 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ND schreef op 08 mei 2004 @ 18:11:
Volgens mij kan je het wel shaken als iemand je een klein tikje geeft van achter in GTR :7

Ik krijg de kar niet meer recht als hij bij het uitkomen van een bocht begint te slippen. (overstuur) of ik moet echt vet liften of vol in de remmen om de auto van een spin te voorkomen. Who give's the solution? B)
Mwoah een wat zachtere setup doet wonderen. Je kunt best een tikje hebben maar ja je kunt niet zo makkelijk corrigeren als in bijv. ETCC.

Ik ging net een beetje lopen klooien om wat AI wagens op de baan te krijgen maar ik krijg GTR nu al niet meer opgestart hehe :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13
ZAMoRANo schreef op 08 mei 2004 @ 18:28:
[...]
Ik ging net een beetje lopen klooien om wat AI wagens op de baan te krijgen maar ik krijg GTR nu al niet meer opgestart hehe :X
patience my friend O-) ;)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
woeii een 2.12.9 gereden *D (wel met stuurhulp aan btw, mn stuur is nog te nerveus zonder die hulp)

kortom wel enig hulp maargoed het blijft een strakke tijd al zeg ik het zelf O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Nou de demo doet het bij mij dus mooi niet

Elke keer nadat ie klaar is met laden en het spel wil ingaan dan knal ik terug naar windows.

heb geprobeert met alle settings op low maar nogsteeds hetzelfde gedoe

heb gewoon directX 9.0b, nvidia 56.72 drivers

heb een amd 850, 256mb sdram en een gf4 ti4200

systeem is dan wel oud maar dit zou het eerste spel zijn wat weigert om te spelen erop. Ik kan zelfs farcry spelen.

dus wat kan het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op 09 mei 2004 @ 10:46:
Nou de demo doet het bij mij dus mooi niet

Elke keer nadat ie klaar is met laden en het spel wil ingaan dan knal ik terug naar windows.

heb geprobeert met alle settings op low maar nogsteeds hetzelfde gedoe

heb gewoon directX 9.0b, nvidia 56.72 drivers

heb een amd 850, 256mb sdram en een gf4 ti4200

systeem is dan wel oud maar dit zou het eerste spel zijn wat weigert om te spelen erop. Ik kan zelfs farcry spelen.

dus wat kan het zijn?
Probeer eens een andere nvidia driver dat wou nog wel eens een probleem geven met F1 Challenge wat namelijk bijna dezelfde engine is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
hmm, zal het later vandaag even proberen

Maar ik las op simcentral dat er al 2 andere waren met zelfde problemen en die hadden een soortgelijk systeem als mij (onder 1ghz dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:15

Vuvuzela

My spire is forming

Daarnet ff geprobeert om paar rondjes te rijden. :D Echt TE vet gewoon.
Eindelijk fatsoenlijk geluid en de gameplay is echt GOED.

Alleen ik speel voornamelijk arcade racespellen dus dit is ff moeilijk :) Is er mischien een optie om de ideale lijn te laten zien of soort van "Race lessen"?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NexY schreef op 09 mei 2004 @ 12:33:
Daarnet ff geprobeert om paar rondjes te rijden. :D Echt TE vet gewoon.
Eindelijk fatsoenlijk geluid en de gameplay is echt GOED.

Alleen ik speel voornamelijk arcade racespellen dus dit is ff moeilijk :) Is er mischien een optie om de ideale lijn te laten zien of soort van "Race lessen"?
Je kan naar de GP kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik rijdt al jaren sims en vind het ook erg moeilijk (misschien omdat ik de papyrus physics gewoon ben). Onder de 2.15 lukt nog helemaal niet, maar het ziet er allemaal wel erg veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

ZAMoRANo schreef op 08 mei 2004 @ 18:28:
[...]

Mwoah een wat zachtere setup doet wonderen. Je kunt best een tikje hebben maar ja je kunt niet zo makkelijk corrigeren als in bijv. ETCC.
Oke.

Damn, reed ik eergister nog een 1:14.496, toen ging er wat mis met de setup, en nu kom ik niet meer onder de 1:16.5 :X 8)7

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
ND schreef op 09 mei 2004 @ 13:52:
[...]

Oke.

Damn, reed ik eergister nog een 1:14.496, toen ging er wat mis met de setup, en nu kom ik niet meer onder de 1:16.5 :X 8)7
Tis ff wennen maar spa is zoon circuit waar je meer dan 2 minuten over doet in een gt wagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Schumi4ever schreef op 09 mei 2004 @ 16:20:
[...]
Tis ff wennen maar spa is zoon circuit waar je meer dan 2 minuten over doet in een gt wagen ;)
Oeps, typo. Tel er maar exact 1 minuut bij op B)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:15
Ik ben zelf deze weken ook bezig geweest met deze demo.
En aardige tijden neer gezet.

Maar nu ging ik wer eens met GP Legendes racen op SPA.
Ja mooi dat ik alles weer opnieuw moet aan wennen :(
Die baan is wel erg veranderd in der loop der jaren.

Hier een kaartje van die oude baan :(
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/6SPR8P72Y811

PS:Voor de mensen die GPL ook hebben je moet hem maar eens gaan rijden nadat je deze nieuwe baan al een week gereden heb. :(
Ook al omdat de auto's minder grip hebben.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Blackhole schreef op 09 mei 2004 @ 17:49:
Ik ben zelf deze weken ook bezig geweest met deze demo.
En aardige tijden neer gezet.

Maar nu ging ik wer eens met GP Legendes racen op SPA.
Ja mooi dat ik alles weer opnieuw moet aan wennen :(
Die baan is wel erg veranderd in der loop der jaren.

Hier een kaartje van die oude baan :(
[afbeelding]

PS:Voor de mensen die GPL ook hebben je moet hem maar eens gaan rijden nadat je deze nieuwe baan al een week gereden heb. :(
Ook al omdat de auto's minder grip hebben.
Had ik ooit al eens gedaan toen GTRacing V3 uit kwam, toen speelde ik ook GPL nog regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:15
Maar dta is wel een verschil in rijden zeg.
Ik had het al jaren niet meer GPL gereden.
En dna na deze demoe weer eens proberen.
Dat valt zwaar tegen zeg.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjf
  • Laatst online: 03-03-2024

rjf

Vetpriester

euh ! hoe zet je die pit controller uit
ik zie hem niet staan bij de keyboard instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Arfman

Drome!

Arfman schreef op 07 mei 2004 @ 11:58:
Ik heb problemen met GTR sinds mijn nieuwe stuur (Thrustmaster Ferrari F1 Force Feedback). De performance is achteruit gegaan vergeleken met mijn Logitech WingMan Formula Force (vorige stuur). Hij schokt af en toe. Wat iets hielp was VSync aanzetten met een refreshrate van 75 hz (heb een iiyama TFT). Maar hij draait niet meer supersoepel zoals eerst :(

Iemand een idee ?
Specs: P4 3 GHz, Radeon 9800 Pro C3.4, 1 GB RAM, nieuwste Thrustmaster drivers.
Wat hielp was de Thrustmaster Mapping Software uitzetten, even ter info :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli
  • Laatst online: 23-08 20:06

Gulli

100% Unwiderstehlich

steveman schreef op 08 mei 2004 @ 01:40:
hehe eindelijk een beetje een snel rondje!

[afbeelding]

Heeft lang geduurd, hele tijd vastgezeten op 2.16.x maar toen opeens \o/

Was even onderzoeken hoe je nou het beste die chicane kunt nemen, heb het nu redelijk onder de knie.

btw @ simulation zonder aids (zoals echte stoere mannen betaamt :Y) )
Ik kom in het spel alleen de Morgan tegen, heb jij een andere demo of kan je in de demo voor allebei de wagens kiezen? Hoe kom je dan aan die Lister?

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op het GT icoontje klikken bij cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
ut ziet er vet uit, maar OMG wat moeilijk. Zonder aids en lock troep aan dan.
Ik speel met een sidewinder joystick, het kostte even moeite om hem goed af te stellen maar nu stuurt het goed.

Maar Spa is echt niet mijn baan. Nooit geweest ook.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• original4u
  • Laatst online: 15-09 12:18
Goed oefen allemaal (ik ook hoor :) ) want online is het meestal zo dat alle hulplijnen disabled zijn.... en dan zie je de helft meestal rechtdoor gaan bij de eerste bocht :) tenzij er natuurlijk een qualificatie vooraf is gegaan wat meestal zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Als je er steeds van baalt dat je lapdata wordt overschreven als je aan een nieuwe stint begint door de datalogger kan je dit oplossen door het volgende te veranderen in de player.PLR file:

code:
1
2
3
[ DRIVING AIDS ]
....
MoTeC Multiple Logs="1" // generate unique filename for each new log

Elke lognaam krijgt een timestamp mee als unieke naam, wel zo handig, hadden ze default aan mogen zetten :D

Er zit trouwens wel erg veel verschil in m'n echte tijd en m'n eclectric tijd(in MoTeC datalogger). Volgens mij rij ik dan niet constant genoeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

dit is echt een simulator, de crashes zijn weer als nooit te voren. en ik was net racedriver 2 gewend met zn 150kmpu door een bocht.

heb zelf een momo stuurtje, lijkt best grappig om dezelfde op et scherm te zien.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

iemand nog een mirror van de demo ??

ben wel erg benieuwd !

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopsa, weer wat sneller :*) 2 11 917 heb ik nu staan. Het kan natuurlijk :+ nog harder, dus ga ik dat zo snel mogelijk weer eens proberen. Ik denk misschien als ik zin blijf houden, aan het eind van de avond een 2 11 5 te kunnen klokken!
Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
* yonexfreak vind het tijd dat Twix in de toekomstig GOT cup met 100kg strafgewicht moet rijden ;) :P
we moeten geen schumacheriaanse taferelen hebben hoor ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk als ik dan ook het salaris van meneer Schumacher krijg overgemaakt naar mijn rekening, dan hoor je mij niet klagen over die 100kg extra B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 20:07
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 20:25:
Hopsa, weer wat sneller :*) 2 11 917 heb ik nu staan. Het kan natuurlijk :+ nog harder, dus ga ik dat zo snel mogelijk weer eens proberen. Ik denk misschien als ik zin blijf houden, aan het eind van de avond een 2 11 5 te kunnen klokken!
Groeten!
En ik blij zijn met mijn 2.19.xxx :+
Nou ben ik nooit zo'n held geweest in racegames (vind het wel erg leuk) en zeker geen held in het afstellen van auto's zo saai, en duurt zo lang. :+ Ik wil gewoon racen. :D

Maar iemand nog echt goede tips voor GTR, wat vooral niet te doen en wat vooral wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer eest heel goed de lijnen van het circuit te leren, en als je die goed door hebt proberen zo hard mogelijk te gaan, dus zo laat mogelijk remmen, en zo vroeg mogelijk op het gas, maar probeer er dan wel voor te zorgen dat je niet forceert, want lijnen rijden is heel belangrijk, en gasgeven is ook iets wat met veel preciesie gedaan moet worden wil je echt snel gaan, dus zorgen dat de achterbanden net niet spinnen bij het wegtrekken.
http://people.zeelandnet.nl/jtwisk/212620.Vcr kan je een hotlap van mij zien, misschien helpt je wat.
Over de setup, ik heb de standaard setup haast niet veranderd, die setup is echt niet slecht en kan je zeker aardig mee uit te voeten komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 20:07
Als ik het zo zie heb ik de lijnen iig alvast redelijk onder de knie (alleen busstop nog niet :p) iig moet ik veel later gaan remmen en auto meer laten uitrollen ipv harder op rem en dan weer op het gas. :)

Iig bedankt heb ik mooi referentie materiaal. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stap net in de auto. :*)
Men start de auto voor me... me hartje begint al sneller te kloppen van het geluid.
Ik zet hem in z'n eerste versnelling en langzaam maar behendig rol ik de pit uit.
Geef even een beetje gas om tot de pit limiter te komen.
Langzaam in de verte zie ik het groene stoplichtje, mijn vinger kan niet wachten om de pit limiter eraf te halen. >:)
Voorbij het stoplicht trap ik het pendaal volledig in en houd mijn momo stuurtje stevig vast.
Maar er zat al een klein bochtje aan te komen dus even afremmen en er weer door heen.
Voor me zie ik na de bocht zie ik een groot recht stuk.
Ik schakel terug met de auto geef plankgas en de wagen begint te loeien. :9
Snel schiet hij in het rode gebied en behendig schakel ik door naar de versnelling.
De auto gilt van genot en binnen no-time zitten we al in de 5e versnelling alles schiet aan me voorbij. 8)
Ik kijk op me kilometerteller en we rijden 253, verrek die car heeft nog een versnelling! 8)7
Met een doffe klap schakel ik door en de wereld raast aan mij voorbij.
De zweetdruppeltjes rollen over mijn voorhoofd van de spanning.
Maar dan ineens zie ik een bordje met een getal voorbij flitsen.
Ik twijfel nog even over wat dat nou was. 8)7
Maar de twijfeling heeft al toegeslagen... :z en snel(te snel) zie ik de bocht op me af komen.
Ik probeer nog terug te schakelen en en te remmen.
Maar het is al te laat een ongeluk niet meer te vermijden. |:(
*BaM* vollop in de muur.

Het is maar goed dat dit een spelletje is, anders was ik harstikke dood geweest! :)
Zo dat was dan weer mijn belevenis van de eerste keer de demo spelen.
Ik heb eigelijk maar 2 opmerkingen over dit spel.
Het heeft mij iets te veel knopjes en instellingen en fratsen onder de optie just race.
De force feedback in m'n momo stuurtje ging als een gek tekeer.
Dat is wel super, maar ook super vermoeiend!

Kortom.. dit is echt een VET spel :) _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 13:48 . Reden: smiles ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:49

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Tering jij maakt er een geil verhaal van :P

* je kan de force ook zachter zetten hoor ;)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wat een sim!!

Met de default setup, 16L en soft tires, aids allen uit (behalve clutch) net een 2.12.5xx gereden! Ben nu even te moe om verder te gaan, maar wat een spanning om op de limiet te blijven rijden!! Rij nu consistente hoge 2.13's.....kan nog eens van pas komen tijdens een race :)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zit allemaal naar die zeer lage tijden te kijken maar ik vraag me af of jullie deze tijden ook minimaal 20 laps vol kunnen houden :/

Van Twix weet ik het wel ;)

Ik zelf heb de demo nog niet echt veel gedaan ik heb 1 rondje uiteindelijk volbracht en dat was een 2.19 zonder aids natuurlijk :) Bij andere race games rij ik ook niet super ronden tijden maar ik kan die ronden tijden wel 20 rondjes lang vol houden zoals bij GTR2002 bijvoorbeeld.

Persoonlijk mis ik nog iets bij deze demo. Ik ben er zelf nog niet achter wat het is 7(8)7 Tot nu toe heb ik iig meer plezier met GTR2002 dan met GTR demo. Maar dat komt misschien door de circuit keuze :)

Schiet met net te binnen dat het crash model wel een beetje aan GPL moet denken :P raak je de muur zachtjes knal je 2 keer zo hard terug :o Maargoed daar hoop ik niet vaak last van te hebben O-)

[ Voor 14% gewijzigd door The_FrankO op 12-05-2004 00:05 ]

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• original4u
  • Laatst online: 15-09 12:18
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 22:26:
Ik stap net in de auto.
Men start de auto voor me... me hartje begint al sneller te kloppen van het geluid.
Ik zet hem in z'n eerste versnelling en langzaam maar behendig rol ik de pit uit.
Geef even een beetje gas om tot de pit limiter te komen.
Langzaam in de verte zie ik het groene stoplichtje, mijn vinger kan niet wachten om de pit limiter eraf te halen.
Voorbij het stoplicht trap ik het pendaal volledig in en houd mijn momo stuurtje stevig vast.
Maar er zat al een klein bochtje aan te komen dus even afremmen en er weer door heen.
Voor mij na de bocht zie ik een groot recht stuk.
Ik schakel terug met de auto geef plankgas en de wagen begint te loeien.
Snel schiet hij in het rode gebied en behendig schakel ik door naar de versnelling.
De auto gilt van genot en binnen no-time zitten we al in de 5e versnelling alles schiet aan me voorbij.
Ik kijk op me kilometerteller en we rijden 253, verrek die car heeft nog een versnelling!
Met een doffe klap schakel ik door en de wereld raast aan mij voorbij.
De zweetdruppeltjes rollen over mijn voorhoofd van de spanning.
Maar dan ineens zie ik een bordje met een getal voorbij flitsen.
Ik twijfel nog even over wat dat nou was.
Maar de twijfeling heeft al toegeslagen... en snel(te snel) zie ik de bocht op me af komen.
Ik probeer nog terug te schakelen en en te remmen.
Maar het is al te laat een ongeluk niet meer te vermijden.
*BaM* vollop in de muur.

Het is maar goed dat dit een spelletje is, anders was ik harstikke dood geweest! :)
Zo dat was dan weer mijn belevenis van de eerste keer de demo spelen.
Ik heb eigelijk maar 2 opmerkingen over dit spel.
Het heeft mij iets te veel knopjes en instellingen en fratsen onder de optie just race.
De force feedback in m'n momo stuurtje ging als een gek tekeer.
Dat is wel super, maar ook super vermoeiend!

Kortom.. dit is echt een VET spel :)
Haha het enigste wat je nog mist is een paar smilies zoals: :9 :P :9~ O+ _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Zat gister op een 2:12 toen ik de busstop weer ns te enthousiast nam omdat ik eigenlijk wel nog sneller wilde :P

Misschien dat ik vanavond nog eens probeer alhoewel dat hotlappen me niet echt ligt. Spa is ook niet echt mijn baan dus t begint nu wel een beetje te vervelen maar de hele belevenis van de demo blijft gaaf. Constant rijden is idd heel belangrijk maar dat is het altijd bij racen. Wordt nog leuk als lange races gehouden gaan worden zonder driving-aids.

Een 24H met rijderswissels zou helemaal gaaf zijn natuurlijk :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
SIMBIN AB ANNOUNCES LIVE TRACK™ TECHNOLOGY

Dynamic Racing Technology Enhances Simulation Experience
SimBin Development Team AB today announced LIVE track™ technology to be utilized in their upcoming PC racing simulation, GTR. This technology will cause racing circuit conditions to change dynamically, affecting the optimum driving line and offline characteristics, delivering yet another leap forward in racing simulation detail.

Innovation for a new breed of simulation
LIVE Track™ technology includes several genre and industry firsts, including a racing line that variably builds up grip levels as rubber is laid on the circuit, and a subsequent decrease of grip over the course of a race as the oils from the cars mixes with the rubber on the racing groove. Another new enhancement is the amount of grip found off the ideal racing line which is decreased as 'marbles' of rubber are shed from the big slick GT tires, and the further offline the car is, the less grip there will be, especially later in the racing session. "All of these exciting new factors are visually represented, so the racer can tell the condition of the track at a glance," reports Eric Boosman, art director, SimBin Development Team.

"LIVE Track™ represents an important step forward in creating the ultimate authentic racing simulation by constantly altering racing strategy and giving the racing circuit its own personality. Now the simulation enthusiast will have to think about whether or not to try that overtaking manoeuver and risk being offline in the muck, or to stay on the line and wait for a better opportunity or to pressure the opponent into a mistake, the same way a professional race driver does in real life, thus delivering a richer, deeper, more authentic experience," says Ian Bell, head of studio, SimBin Development Team.
wow :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:02
man, kan niet wachten tot de full release er is. Klinkt wel goed allemaal, en de demo vind ik al super om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 20:51

Fuelke

Forza Ferrari

Wat een rommeltje gaat dat geven na een 24H simulatie ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Die marbles liggen ook al bij de uitloopstrook van Blanchimont in de demo. Je hebt daar een hele rare grip.

Misschien gaat het voortaan zin hebben om in je opwarmrondje een hoop rubber neer te leggen op je startplek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Niet echt, want ik geloof dat er in de FIA GT gebruik gemaakt wordt van een rollende start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whooooooooo, dat wordt echt super gaaf! Ik kijk echt vooruit als we eindelijk eens met z'n allen kunnen racen online. En een 24H race lijkt me echt gaaf, dan met een man of 3 per team, maar dan moet ik wel van m'n zeelandnet abonnement af, want anders is al mijn dataverkeer in 1 dag weg ofzo :| .
Die marbles liggen ook al bij de uitloopstrook van Blanchimont in de demo. Je hebt daar een hele rare geen grip.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Hehe, maar als ze het nu pas aankondigen lijkt het me niet dat het al in de demo zit. Verder hoop ik ook niet dat dit de release gaat vertragen, hoewel dit de kwaliteit van het spel natuurlijk wel ten goede komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 12 mei 2004 @ 13:14:
Hehe, maar als ze het nu pas aankondigen lijkt het me niet dat het al in de demo zit. Verder hoop ik ook niet dat dit de release gaat vertragen, hoewel dit de kwaliteit van het spel natuurlijk wel ten goede komt :)
Wat in de demo zit in Blanchimont is een experiment. maar ze zijn er wel degelijk al een tijd mee bezig. Je hebt ook buiten de ideale lijn minder grip in de demo, dat is 1 van de reeds geimplementeerde elementen. Daarom verwacht ik ook dat er geen of weinig vertraging zal zijn.

Ja en die rollende start, dat is waar en ik ben benieuwd of dit ook in GTR gaat zitten, ik hoop het wel, eindelijk een safety car enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
hmmja allemaal geweldig zoals dit klinkt alleen dat betekend voor mij categorie nieuwe pc wil ik al die mooie geweld kunnen draaien ;) *D

* yonexfreak kijkt naar portemonnee en ziet een bodem zitten ipv goedgevulde beurs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yonexfreak schreef op 12 mei 2004 @ 13:25:
hmmja allemaal geweldig zoals dit klinkt alleen dat betekend voor mij categorie nieuwe pc wil ik al die mooie geweld kunnen draaien ;) *D

* yonexfreak kijkt naar portemonnee en ziet een bodem zitten ipv goedgevulde beurs :P
Lol, dat worden de skirts, openluchtfilter wat spuitwerk en verlaging van je auto cancellen Yonex :o

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Klinkt erg goed, helemaal dat je alles ziet.
Lijkt me trouwens op de netcode wel een extra aanslag.

Deze game wordt het wel denk ik, ik ga hem zeker kopen, hopelijk zit er een dik manual bij met GTR achtergronden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

original4u schreef op 12 mei 2004 @ 11:02:
[...]

Haha het enigste wat je nog mist is een paar smilies zoals: :9 :P :9~ O+ _/-\o_ :*)
Kijk nog eens ;)
BruceLee schreef op 11 mei 2004 @ 23:00:
Tering jij maakt er een geil verhaal van :P

* je kan de force ook zachter zetten hoor ;)
Waar kan je die force zachter zetten dan ?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:26
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 13:49:
[...]

Kijk nog eens ;)

[...]

Waar kan je die force zachter zetten dan ?
In het menu staan onderaan controller. Aan de rechterkant kun je dan denk ik wel een tabje advanced kiezen en je force instellen. Ik zit niet achter de goede pc om voor je te kunnen kijken, maar zoiets is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Het is het tabje "Force" duidelijker kan niet lijkt me. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Vet nieuws dat wat kNarf heeft gepost.
En om een 24H race te rijden lijkt me echt gaaf met 3 man per team of zo.
Twix jij mag dan wel bij mij komen racen :P als we 24H gaan racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op 12 mei 2004 @ 15:06:
Vet nieuws dat wat kNarf heeft gepost.
En om een 24H race te rijden lijkt me echt gaaf met 3 man per team of zo.
Twix jij mag dan wel bij mij komen racen :P als we 24H gaan racen.
en dan Dennis erbij :P , goh waar ken ik die samenstelling van??? Owjaaaaa ETCC :+ , toen hadden we toch alle kampioenschappen gewonnen :*) , maar wat mij betreft is het goed hor, als we maar in een Ferrari rijden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 15:30:
[...]

en dan Dennis erbij :P , goh waar ken ik die samenstelling van??? Owjaaaaa ETCC :+ , toen hadden we toch alle kampioenschappen gewonnen :*) , maar wat mij betreft is het goed hor, als we maar in een Ferrari rijden 8)
Ik vind het best.
Dennis, Twix en ik zijn het gouden trio 8)7.
Ach of het nou een Ferrari of een Viper is boeit me niet.
Als we maar had gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op 12 mei 2004 @ 15:34:
[...]

Ik vind het best.
Dennis, Twix en ik zijn het gouden trio 8)7.
Ach of het nou een Ferrari of een Viper is boeit me niet.
Als we maar had gaan.
Liever geen Viper, want daar heb ik sinds GTR 2002 echt een hekel aan, vind dat echt NIET rijden gewoon sorry >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 13:29:
[...]

Lol, dat worden de skirts, openluchtfilter wat spuitwerk en verlaging van je auto cancellen Yonex :o

;)
als je niet erg vind ga ik liever mn megane enigzins ombouwen tot een GT waardige auto..tenslotte is dat de beste race sim die je maar kan wensen ;) :+

maar idd na project ''megane'' word het maar weer tijd om even wat eurotjes te investeren in mn antieke rammelkast wat men tegenwoordig een pc noemt O-)

* yonexfreak vraagt zich af wie er geïnteresseerd is om samen met Yonexfreak een dreamteam te gaan vormen :z :P

[ Voor 12% gewijzigd door yonexfreak op 12-05-2004 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yonexfreak schreef op 12 mei 2004 @ 15:48:
[...]

als je niet erg vind ga ik liever mn megane enigzins ombouwen tot een GT waardige auto..tenslotte is dat de beste race sim die je maar kan wensen ;) :+

maar idd na project ''megane'' word het maar weer tijd om even wat eurotjes te investeren in mn antieke rammelkast wat men tegenwoordig een pc noemt O-)

* yonexfreak vraagt zich af wie er geïnteresseerd is om samen met Yonexfreak een dreamteam te gaan vormen :z :P
Zo wat ga je er allemaal aan veranderen, een tweede 1,6 liter motor achterin hangen en dan op beide motoren een biturbo monteren zodat je een 3.2 liter v8 2x biturbo krijgt ofzo B) .
Maar over die teams, ik denk dat het nu nog beetje te vroeg is om teams te gaan samenstellen, denk dat we eerst eens moeten wachten op wat komen gaat en wat er allemaal mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Soms wilde ik wel eens dat ik wat meer vrije tijd had, maar ik kan gewoon echt niet meer dan 2-3 uurtjes per week besteden aan GTR helaas......woon net samen, voetbal fanatiek, en ga elk weekend wel iets doen met vrienden/vriendin........

Ik moet het hebben van de vrije avonden als m'n vriendin aan het werk is. Dus meedoen aan een league zou er nooit inzitten, als jullie mij er al bij zouden willen hebben natuurlijk ;)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Undeclinable schreef op 12 mei 2004 @ 15:59:
Soms wilde ik wel eens dat ik wat meer vrije tijd had, maar ik kan gewoon echt niet meer dan 2-3 uurtjes per week besteden aan GTR helaas......woon net samen, voetbal fanatiek, en ga elk weekend wel iets doen met vrienden/vriendin........

Ik moet het hebben van de vrije avonden als m'n vriendin aan het werk is. Dus meedoen aan een league zou er nooit inzitten, als jullie mij er al bij zouden willen hebben natuurlijk ;)
Wel jammer dan, maar stel er komt een league, denk ik dat de kans groot is dat we op zondagavond gaan rijden, vorige keer beviel dat best goed voor mij dan altans, maar misschien kan je een paar keer meedoen met een wildcard ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Zondagavond vond ik ook wel handig, ik krijg t ook niet voor elkaar om echt vaak te oefenen maar zondagavond is meestal wel vrij te houden om te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

[...]
:> ? :9

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 15-09 14:23
2.11 hmm, ik ben blij dat ik met pijn en moeite een 2.16.9 neer gezet heb :( maar jah, tijd eej :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
woei Fuelke in mn team en Valentine Rossi ook nog *D (S_Inne_D, Dutch3men en Twix> WATCH OUT :D :+ )
vorig jaar kwamen ze beiden weinig aan de start , daar word dan wel verandering in gebracht toch heren? wil wel mezelf kunnen vergelijken met mn teammates! ;) (nofi)

maar aanbod geaccepteerd hoor ''dames'' :P
* yonexfreak wil wel in een Ferrari wagen racen ! ;)

[ Voor 13% gewijzigd door yonexfreak op 12-05-2004 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yonexfreak schreef op 12 mei 2004 @ 19:57:
woei Fuelke in mn team en Valentine Rossi ook nog *D (S_Inne_D, Dutch3men en Twix> WATCH OUT :D :+ )
vorig jaar kwamen ze beiden weinig aan de start , daar word dan wel verandering in gebracht toch heren? wil wel mezelf kunnen vergelijken met mn teammates! ;) (nofi)

maar aanbod geaccepteerd hoor ''dames'' :P
* yonexfreak wil wel in een Ferrari wagen racen ! ;)
Hehe, oei, gewaagde tegenstander! Natuurlijk gebrand op revanche na het ETCC seizoen, misschien leuk idee dat wij dit keer in mindere auto stappen en jullie in de snelste :Y) , dan wordt het echt spannend (er maar even vanuit gaan dat wij doorgaans sneller zijn 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 12 mei 2004 @ 14:52:
Het is het tabje "Force" duidelijker kan niet lijkt me. ;)
Ik durf te zweren dat hij er gister nog niet zat !
Dan zal hij het waarschijnlijk pas later in het menu zetten ofzo.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 21:38:
[...]

Hehe, oei, gewaagde tegenstander! Natuurlijk gebrand op revanche na het ETCC seizoen, misschien leuk idee dat wij dit keer in mindere auto stappen en jullie in de snelste :Y) , dan wordt het echt spannend (er maar even vanuit gaan dat wij doorgaans sneller zijn 8)7 )
Muahahaha * FabiandJ krabbelt weer op zijn stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 22:16:
[...]

Ik durf te zweren dat hij er gister nog niet zat !
Dan zal hij het waarschijnlijk pas later in het menu zetten ofzo.. :)
Dat kan komen, omdat in het optie menu terwijl je in de garage staat, je daar geen FFB kan selecteren en laten afnemen, alleen in het menu dat je eigelijk uit het spel bent, of opstartscherm, hoe je het wilt noemen, daar bij opties waar je ook realisme ed. kan instellen en graphische dingen, daar kan je alleen je FFB regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 21:38:
[...]

**cough cough** :D

Nou nou, jij durft wel.
Je teamgenoten zijn t r ook mee eens om dan een mindere auto te nemen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 12 mei 2004 @ 23:50:
[...]

**cough cough** :D

Nou nou, jij durft wel.
Je teamgenoten zijn t r ook mee eens om dan een mindere auto te nemen? ;)
Ik doe maar een voorstel, staat nog niets vast, mijn teamgenoten ook nog niet, league nog niet blaablaaablaa, ik droom alleen maar een beetje voor me uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
whehehe uitdaging geaccepteerd :P
ik ben niet bang voor jullie haha

* yonexfreak wil weleens x reallife karting wedstrijd houden met buitenkarts die 100+ kmh gaan *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Zijn jullie bezig om een GoT league te maken?

[ Voor 7% gewijzigd door siggy op 13-05-2004 08:54 ]

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
yonexfreak schreef op 13 mei 2004 @ 08:40:
whehehe uitdaging geaccepteerd :P
ik ben niet bang voor jullie haha

* yonexfreak wil weleens x reallife karting wedstrijd houden met buitenkarts die 100+ kmh gaan *D
Is goed betaal jij :P
siggy schreef op 13 mei 2004 @ 08:53:
Zijn jullie bezig om een GoT league te maken?
Mja daar zijn we een beetje mee bezig.
Dit zou dan al de 2de GOT League zijn want de vorige was gebazeert op de F1C Mod ETCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Dutch3men schreef op 13 mei 2004 @ 09:09:
[...]

Mja daar zijn we een beetje mee bezig.
Dit zou dan al de 2de GOT League zijn want de vorige was gebazeert op de F1C Mod ETCC.
Mm leuk :)

Hoe zit dat trouwens met lag enzo, ik neem aan dat het toch een online racecompetitie wordt he? Is er niet te veel lag? Ergens een website waar ik wat meer info kan vinden? Hoe gaat het connecten? Ik meen dat er niks officieels bij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
dat word nog even afwachten denk ik Siggy, komen we vast heel snel achter als de FULL game uit is ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
siggy schreef op 13 mei 2004 @ 09:11:
[...]

Mm leuk :)

Hoe zit dat trouwens met lag enzo, ik neem aan dat het toch een online racecompetitie wordt he? Is er niet te veel lag? Ergens een website waar ik wat meer info kan vinden? Hoe gaat het connecten? Ik meen dat er niks officieels bij zat.
Ja tuurlijk wordt het een online racecompetitie wat dacht jij dan, dat we met 15 man naar een huis van iemand gaan.

Nou de engine van GTR die is aangepast tenopzichte van F1C, maar toen met ETCC hoste ik zelf met een max upload van 100kb/s en dat ging vond ik probleem loos. Het probleem kwa lag lag meestal bij de andere die join de.
Ook ken ik iemand die voor een andere League host met 100Mbit en die gasten rijden met een vol veld en dat gaat probleem loos.

En het connecten ging bij F1C en mods altijd via het menu zeg maar. En dat gaat ook zo met GTR.

En wat bedoel je met dat: "Ik meen dat er niks officieels bij zat." ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Dus ik neem aan dat 'men' hier voorlopig wacht op GTr en geen etcc of andere ea mod gaat doen?
En wat bedoel je met dat: "Ik meen dat er niks officieels bij zat." ?
Euh niks, zal wel wat anders zijn geweest :+

[ Voor 46% gewijzigd door siggy op 13-05-2004 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siggy schreef op 13 mei 2004 @ 09:30:
Dus ik neem aan dat 'men' hier voorlopig wacht op GTr en geen etcc of andere ea mod gaat doen?
De ETCC mod hebben we al gebruikt voor een league van eind 2003 tot begin 2004, was wel een tamelijk geslaagd, al hadden er wel wat meer deelnemers kunnen zijn, want soms was je met een paar man en dan is het toch minder geslaagd. Maar ik geloof dat het online bij GTR allemaal veel beter zou gaan, dus hopelijk is het mogelijk om een startgrid van 20 wagens te verwezenlijke, dat lijkt me echt gaaf.
En ja we zijn nu een beetje aan het brainstormen over hoe we het komend seizoen gaan doen, maar dat hangt ook af van de features van GTR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:26
Ik begrijp dat jullie teams aan het maken zijn. Ik ben wel geinteresseerd om zo af een toe wat races via internet te spelen, maar ik wil niet verplicht iedere week op, ik noem maar wat, maandagavond achter de pc moeten.
Jullie hoeven natuurlijk jullie competitie niet aan te passen, maar ik wil alleen even aangeven dat ik wel interesse heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumacher schreef op 13 mei 2004 @ 10:08:
Ik begrijp dat jullie teams aan het maken zijn. Ik ben wel geinteresseerd om zo af een toe wat races via internet te spelen, maar ik wil niet verplicht iedere week op, ik noem maar wat, maandagavond achter de pc moeten.
Jullie hoeven natuurlijk jullie competitie niet aan te passen, maar ik wil alleen even aangeven dat ik wel interesse heb ;)
Die teams zijn we alleen maar aan het maken met een 24uurs race in het vooruitzicht, als dit mogelijk zou zijn. Ik denk niet dat we de league steeds 24uurs races gaan rijden, misschien wel gewoon individueel of met 2 man, zoals ze ook in het echt doen. En als je niet altijd mee kan/wil doen, maakt dat niet zo heel veel uit denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

schumacher schreef op 13 mei 2004 @ 10:08:
Hier hetzelfde! :)
Als er een veld gevuld moet worden wil ik best mee rijden. Niet dat ik top tijden rij, maar ik ben er wel serieus mee bezig.

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
MayaFreak schreef op 13 mei 2004 @ 10:14:
[...]

Als er een veld gevuld moet worden wil ik best mee rijden. Niet dat ik top tijden rij, maar ik ben er wel serieus mee bezig.
Dat maakt vind ik nooit echt uit of je toptijden rijdt.
Een veld vol is leuker dan maar met 6 man rijden vind ik.
En wat ik altijd merk is dat als je in een race rijdt dat je dan vaak zelf mee kan gaan met die gene die voor je rijdt.

Woei 1200 post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
er komt vast een aparte thread voor als de game volledig uitis om lekker te babbelen over de GoT GT Racing Cup 2004-05 ;)

vast ook weer @IRC een channel erbij etc..

btw denk niet dat ik ooit de tijd en concentratie kan vinden voor een 24u race hoor haha, ik dacht dat we al btje teams aan bespreken waren voor de Cup *D

maja word wel weer top denk ik !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yonexfreak schreef op 13 mei 2004 @ 10:19:
er komt vast een aparte thread voor als de game volledig uitis om lekker te babbelen over de GoT GT Racing Cup 2004-05 ;)

vast ook weer @IRC een channel erbij etc..

btw denk niet dat ik ooit de tijd en concentratie kan vinden voor een 24u race hoor haha, ik dacht dat we al btje teams aan bespreken waren voor de Cup *D

maja word wel weer top denk ik !
Zo'n 24u race lijkt mij echt zoo machtig, dat je gewoon af en toen in je nest kan kruipen terwijl je teamgenoten wat stints afwerken en dan wakker wordt en meteen weer kan gaan racen, stints van 3 uur of hoe lang rijden die coureurs, achter elkaar ofzo >:) . Volgens mij ben je dan de volgende dag na die race nog helemaal gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
MayaFreak schreef op 13 mei 2004 @ 10:14:
[...]

Liever iemand die serieus rijdt maar (nog) geen toptijden rijdt dan iemand die wel toptijden rijdt maar dat als een malloot doet tijdens een race.
Die kom je helaas best vaak tegen bij F1C mods.

Als de netcode bij GTR enorm verbeterd is gaat het wel heel gaaf zijn want bij F1C zijn toch nog best veel problemen met lag en bugs.

Ik hoop dat er nog een multiplayer demo komt eigenlijk maar ja het zal wel niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 10:28:
[...]

Zo'n 24u race lijkt mij echt zoo machtig, dat je gewoon af en toen in je nest kan kruipen terwijl je teamgenoten wat stints afwerken en dan wakker wordt en meteen weer kan gaan racen, stints van 3 uur of hoe lang rijden die coureurs, achter elkaar ofzo >:) . Volgens mij ben je dan de volgende dag na die race nog helemaal gaar.
Met Transam gaat dat nu vlug komen, een 24 uurs race op le mans, de baan is onlangs gereleased. Momenteel is er al een endurance league bezig met races van ik geloof een uur of 4 ofzo. Ik doe daar niet aan mee omdat de tijden me niet echt uitkwamen en omdat ik ff een simrace-vakantie heb genomen :)

Een groot veld is leuk, maar als iedereen in zijn eigen 'klasse' rijdt voelt het toch net alsof je in je eentje rijdt. Ga maar eens met 20 man op de nordschleife racen. Dat is in 99% van de gevallen zwaar eenzaam. Maar de baan maakt dat dan wel weer goed, en imo heeft geen enkele andere baan dat.

/edit/
Fuelke kan wel bevestigen dat ik geen malloot ben :+

[ Voor 5% gewijzigd door siggy op 13-05-2004 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siggy schreef op 13 mei 2004 @ 10:31:
[...]

Met Transam gaat dat nu vlug komen, een 24 uurs race op le mans, de baan is onlangs gereleased. Momenteel is er al een endurance league bezig met races van ik geloof een uur of 4 ofzo. Ik doe daar niet aan mee omdat de tijden me niet echt uitkwamen en omdat ik ff een simrace-vakantie heb genomen :)

Een groot veld is leuk, maar als iedereen in zijn eigen 'klasse' rijdt voelt het toch net alsof je in je eentje rijdt. Ga maar eens met 20 man op de nordschleife racen. Dat is in 99% van de gevallen zwaar eenzaam. Maar de baan maakt dat dan wel weer goed, en imo heeft geen enkele andere baan dat.

/edit/
Mijn ervaring is bij de ETCC league dat er eigelijk toch altijd wel wat gevechten op de baan zijn, zo zijn er races geweest dat er bijvoorbeeld 1 iemand aardig wat sneller is dat de rest, maar daarachter een groepje van een man of 6 rijdt die een mooi gevecht hebben, ik meen mugello was zo'n race in ETCC league. Of dat er opeens 3 man vlak bij elkaar strijden voor de kop, zoals op misano. Ik kan me eigelijk geen race herinneren dat iedereen op z'n eentje zijn rondjes draaide, wel heb ik meer malen alleen op kop gereden, maar zelf vind ik dat niet erg, ik kan erg veel voldoending krijgen uit constant goede rondetijden rijden. Wat ook bijvoorbeeld weer een leuke race was, was hockenheim, waar de één op geen pitstop strategie zat en da ander wel moest pitten, dat leverd ook veel spanning op, dus echt borring races zitten er niet echt tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

/edit/
Wie ben jij ook alweer :? :+
Inderdaad, siggy is geen malloot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
[...]

/edit/
Soms kan het wel heel close racen zijn op de Nordschleife hoor maar je moet t dan net treffen dat er mensen zijn van hetzelfde niveau.

Ik heb ooit een een kwalificatie gehad op de schleife waar we gewoon met 3 man een aantal ronden treintje reden. Af en toe haalden we elkaar in maar niemand kon wegrijden of moest af haken. Dat was zo close de hele tijd, echt niet normaal.
Maar op de Nordschleife rijden in je 1tje is geen marteling idd, dat is waar.
LeMans vind ik ook nog wel meevallen, je kunt er ook lekker in je ritme komen vind ik omdat het geen moeilijke baan is maar hij is ook niet snel echt saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 10:46:
[...]

Mijn ervaring is bij de ETCC league dat er eigelijk toch altijd wel wat gevechten op de baan zijn, zo zijn er races geweest dat er bijvoorbeeld 1 iemand aardig wat sneller is dat de rest, maar daarachter een groepje van een man of 6 rijdt die een mooi gevecht hebben, ik meen mugello was zo'n race in ETCC league. Of dat er opeens 3 man vlak bij elkaar strijden voor de kop, zoals op misano. Ik kan me eigelijk geen race herinneren dat iedereen op z'n eentje zijn rondjes draaide, wel heb ik meer malen alleen op kop gereden, maar zelf vind ik dat niet erg, ik kan erg veel voldoending krijgen uit constant goede rondetijden rijden. Wat ook bijvoorbeeld weer een leuke race was, was hockenheim, waar de één op geen pitstop strategie zat en da ander wel moest pitten, dat leverd ook veel spanning op, dus echt borring races zitten er niet echt tussen.
Hehe ja dat was misano waar we met 3 man bij elkaar zaten dat waren jij , Dennis en ik.
Waar ik uit eindelijk had gewonnen.
En dat Hockenheim waren ik en twix.
Ik nam gewoon de gok om het te proberen wat uit eindelijk net niet lukte. In de laatste bocht gleed ik wat te ver naar buiten en dus pakte hij mij.
Mijn banden waar versleten, en als ik bij de hairpin niet van de baan vloog en Twix wel dan was het mij wel gelukt.
We gingen daar met zijn 2en naast elkaar op af en allebij vol in de ankers waar we er allebij afvlogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Dutch3men schreef op 13 mei 2004 @ 11:01:
[...]
We gingen daar met zijn 2en naast elkaar op af en allebij vol in de ankers waar we er allebij afvlogen.
pruts0rs :+ :P

maar verheug me nu al op het geluid met startveld vol :9
en kan best zijn dat je alleen rijd maar met ETCC waren de race afstanden ook netjes...net te lang om zonder pitstop te halen en net te kort om echt teveel tijd te zijn :)

en idd serieus rijden is wel een eis imho en geen dwaze acties
je kan beter voor de race constant +1s langzamer zijn dan de top bv dan 1superronde en daarna ronden die er wisselend zijn.. ;)

word leuk denk ik met zo te zien meer mensen die interesse heb om mee te doen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Het lijkt mij ook gaaf om mee te doen met zon cup.

Maar ja zover is het helaas nog niet.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yonexfreak schreef op 13 mei 2004 @ 11:14:
[...]

pruts0rs :+ :P

maar verheug me nu al op het geluid met startveld vol :9
en kan best zijn dat je alleen rijd maar met ETCC waren de race afstanden ook netjes...net te lang om zonder pitstop te halen en net te kort om echt teveel tijd te zijn :)

en idd serieus rijden is wel een eis imho en geen dwaze acties
je kan beter voor de race constant +1s langzamer zijn dan de top bv dan 1superronde en daarna ronden die er wisselend zijn.. ;)

word leuk denk ik met zo te zien meer mensen die interesse heb om mee te doen :Y)
Dwaze acties, soms had ik ze zo af en toe wel, maar ik was ondanks dat ik wel champ ben geworden een echte n000b als het gaat om online racen. Dat waren mijn eerste races ooit online, daarvoor alleen GrandPrix3,4 gereden, maar dan wel offline. Maar nu ik wat meer ervaring heb gaat het allemaal wel goedkomen denk ik, die GT wagens zit denk ik zo ie zo meer snelheidsverschil in, want bij ETCC was dat vaak minimaal, waardoor inhalen toch wel erg lastig was, ook omdat 3meter te laat remmen al vaak fataal was. Maar bij GTR heb je als je van de lijn af bent wel minder grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 15-09 14:23
ach, ik heb zondags toch geen tijd :) en dat is maar goed ook, ik rijd toch een seconde of wat langzamer dan de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_-= Erikje =-_ schreef op 13 mei 2004 @ 12:24:
ach, ik heb zondags toch geen tijd :) en dat is maar goed ook, ik rijd toch een seconde of wat langzamer dan de rest
Dat mag je niet aanvoeren als argument Erikje, ookal rij je langzamer, wat nier perse zo hoeft te zijn, toch kan je meedoen, zeker bij endurance races komt het niet neer op snelheid, maar op duurzaamheid!
Maar als zondags lastig voor je is, tja daar is dan niets aan te doen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Een GTR league lijkt me ook zeker leuk, alleen is het spel nog dusdanig ver van ons verwijderd dat we eerst nog wel een league met een nieuwe F1C mod kunnen doen denk ik.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:49

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik wil ook wel meedoen met die gtr league :D

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

zijn dat mods voor GTR of wat ????

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Misschien moesten we deze discussie even verplaatsen naar het F1C+ mods draadje. ;)

We zijn nu wel van GTR afgedwaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
maybe kan Fuelke wel ff wat post mergen naar F1c draadje idd..we wijken af van GTR
maar lijkt er op dat we dus een GoT Cup weer gaan organiseren met vermoedelijk de 360challenge itotdat GT Racing uitkomt :)

fuelke en Rossi willen vast mn teammate worden ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

ZAMoRANo schreef op 14 mei 2004 @ 15:08:
Misschien moesten we deze discussie even verplaatsen naar het F1C+ mods draadje. ;)

We zijn nu wel van GTR afgedwaald.
yonexfreak schreef op 14 mei 2004 @ 15:11:
maybe kan Fuelke wel ff wat post mergen naar F1c draadje idd..we wijken af van GTR
maar lijkt er op dat we dus een GoT Cup weer gaan organiseren met vermoedelijk de 360challenge itotdat GT Racing uitkomt :)

fuelke en Rossi willen vast mn teammate worden ;) :P
Done, de meeste posts hier over een nieuwe GoT racing league zijn verplaatst naar F1 Challenge 99-02 & mods - deel 3

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.