GTR... The ultimate Racing Game

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.352 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Pff dacht al, beide topics gesloten, wat mot dat nou :+

Nou heb wat tips gevonden en zit nu o peen 2:11.908 :Y) Het gaat de goede kant op, ik heb al wat meer controle over de wagen alleen moet nu erg veel sturen. Toch maar weer control settings tweaken.

/edit/

weer een tiende sneller maar ik heb een fout/bug gevonden. Als je la source heel kort neemt en de curbs raakt aan de binnenkant, krijg je lap will not count...

[ Voor 25% gewijzigd door siggy op 14-05-2004 16:06 ]

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
FF bugje melden ;)

Zover ik weet ben jij de 1e die heb heeft gevonden :)

Ik kan echt niet wachten, ik ben zo benieuwd hoe de Z3 er uit gaat zien.

Maar heeft iedere auto de zelfde console? want dat is wel minder, in F1 99-02 is iedere auto anders, maar de Lister en de aero8 hebben beide de zelfde console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat de meeste mensen hier met een stuurtje aan de gang zijn. Welke tijd is haalbaar met toetsenbord? Ik kom namelijk bij lange na niet in de buurt van de 2:11.

Het kost trouwens - wanneer clutch hulp uit staat - ongeveer een halve minuut om uit de grindbak te komen. Je kunt hem namelijk alleen maar vol in de vrij rammen met toetsenbord :(. Misschien toch maar eens tijd voor een wheering steel! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:45
Ik heb hier een heuse Thrustmaster T2 staan, geleend van iemand :)
't Ding is oud, maar je kunt er nog redelijk mee spelen. Volgens mij staan er ook heel veel van op marktplaats. Dus dat is iig een hele verbetering tov je toetsenbord he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 11:08

duderuud

Sliden is koel

Damn, wat een supervet spel zeg...2,17.1 rij ik nu, moet nog wat meer oefenen...

Hoe kan je in godsnaam 2,12 rijden..is gewoon VIJF seconden eraf...lijkt (bijna) onmogelijk...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Duderuud schreef op 20 mei 2004 @ 02:25:
Damn, wat een supervet spel zeg...2,17.1 rij ik nu, moet nog wat meer oefenen...

Hoe kan je in godsnaam 2,12 rijden..is gewoon VIJF seconden eraf...lijkt (bijna) onmogelijk...
Er zijn mensen die onder de 2:08 rijden, ga maar na, dat is nog eens 4 seconde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
siggy schreef op 20 mei 2004 @ 13:14:
[...]

Er zijn mensen die onder de 2:08 rijden, ga maar na, dat is nog eens 4 seconde :+
;( Dat doet je toch de moed in de schoenen zinken!! Ik heb het nu 3 keer gespeeld +- anderhalf uur bij elkaar en zit aan de 2:16... moet dus ook nog veel oefenen maar onder de 2:08 _/-\o_

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Er is een leuke (en ook lange) Q&A met SBDT AB over GTR verschenen op RaceSimCentral.

Staan een aantal interessante dingen in en lijkt me een aanrader voor iedereen hier om even te lezen.

edit: even wat quotes
inthemix: Will there be full course yellow flags, with us following the pace car?

Yes.
_/-\o_
Karsten Borchers: Will it be possible to make driver changes in online races, and how will it work?

Yes… It should be easy and intuitive. This is indeed one of the areas that we’ve spent a good amount of resources on, and have made substantial progress in making this as easy/transparent as possible.
STam: Which month is GTR most likely to be released, July, August, Spetember, October?

Definitely one of those. The latter being most likely.

[ Voor 58% gewijzigd door Zamorano op 22-05-2004 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik denk dat deze quote toch ook wel veelbelovend klinkt:
Metalstar: In multiplayer races, will you be able to change drivers during a race?

Wouldn’t be GT racing without that… that, and so much more. ;)
_O_

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:33

Fuelke

Forza Ferrari

Forced Cockpit View _O_

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat houdt in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dat iedereen in een multiplayer race met de cockpit view moet rijden.
Tja ach, is wel een leuke feature maar ik geloof nooit dat een andere view zoveel uitmaakt maar het voegt wel een stuk realisme toe.

Als ze nou de '78 F1 mod als gratis add-on beschikbaar maken voor "registered customers" van GTR, dan ben ik wel tevreden over SBDT maar het zal wel niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm nog een interessant stukje op een (voornamelijk LFS-) forum.

Dit stukje vond ik wel grappig:
OK, there will be some really nice and interesting feature in the setups menu. There will be a little button, that connects to a web-site, where you, the gamer, can get professional help from a real FIA-GT engineer. You send him your setup and ask for optimization, cause you have too much understeer for example on turn 5 in Spa. Then he will have a look in it, and send it back. OK, this is the idea. Later it will work like a public setup database with several sets for several driving styles and problems.
Vergeet trouwens niet de filmpjes te bekijken. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Als je echt kunt rijden met een achter-de-auto-hangende-camera positie, dan kun je veel en veel scherper en cleaner sturen, zeker in gtr kan dat veel voordelen opleveren simpelweg omdat je je wielen niet ziet. Het is dan simpelweg zo eerlijk dat dat iig gelijk is voor iedereen.

Ik vond het gedeelte over het stukje netwerkcode redelijk 'hilarisch'. Men claimde dat met iemand uit Afrika met een 56k modem zonder problemen kon meeracen. Het zal wel aan mij liggen, maar Afrika komt heus niet door prachtg netwerkcdoe dichterbij liggen, een ping van 150+ heb je zo. In nascar kun je wel met een ping van 150 rijden omdat simpelweg de prediction redelijk simpel is, het gaat immers rechtdoor en linksaf, op een circuit is dat wat lastiger ;)

Afijn, ik ben benieuwd, ze beloven veel (West Bro' iemand?) dus ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb mn PC even een stevige upgrade gegeven en, ookal was het 4 uur 's nachts, ik heb natuurlijk meteen even de GTR demo opgestart om te kijken hoe het liep. :7

Ik heb meteen al het detail op het allerhoogst gezet en de resolutie naar 1280x1024x32 gekrikt.
Nu zag ik pas echt hoe geweldig het er allemaal uitziet vergeleken met F12002/F1C/GTR2002. De scherpte van de textures, het detail op de baan, het asfalt, de geweldige cockpit. Ik had ook veel meer snelheidsgevoel leek het.

Dit is echt een flinke stap voorwaarts t.o.v GTR2002, ik kan echt niet wachten om de andere banen/wagens te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTR does NaturalPoint® TrackIR Enhanced™

FOR IMMEDIATE RELEASE

SIMBIN DEVELOPMENT TEAM AB ANNOUNCES NATURALPOINT® TRACKIR ENHANCED™ MODE SUPPORT

Genre First for Head Tracking Technology, One Step Closer to the Ultimate Racing Experience

Vara, Sweden, May 25, 2004 - SimBin Development Team AB today announced their upcoming racing simulation title, GTR, will include complete support for NaturalPoint's TrackIR Enhanced™ mode.

Oregon-based NaturalPoint® Inc.'s TrackIR™ is a high-performance head tracking system that enables hands free view control in popular games and simulators. A slight turn of the head causes the in-game view to pan in any direction, independent of mouse, keyboard, and joystick commands. Look out windows and around highly detailed cockpits as if you were in a real GT car.

Breaking Out of the Box
Constrained by a small view from the traditional computer monitor, it is often difficult to see the optimum racing line, and hard to know where opponents are on the track. This exciting technology allows the sim racer to have complete situational awareness and become part of the game world. It is now possible to see the apex of a hairpin turn before the turn begins, which helps the user to keep the car on the fastest line, as well as providing much better reaction time to any spinouts or dangers present on the track. Additionally, having a full 360 degrees of vision, the learning time for a new circuit is dramatically reduced as the user can easily identify and memorize the location of trackside objects for turning and braking references. Already lauded for its incredible immersiveness, GTR, with the help of the TrackIR™ system, puts the enthusiast into the car as never before.

Enthusiasts Demand Latest Technology
Now in its third generation of hardware, the TrackIR™ system has been popularized by flight simulation software, and SimBin Development Team is proud to offer the first racing simulation title with full support. "GTR represents a new benchmark in racing simulations, and fully supporting TrackIR Enhanced™ mode in the game is one more example of our continued commitment to delivering the latest technology to the racing enthusiast. We developed on the brand new TrackIR 3 Pro™ and worked hand in hand with NaturalPoint® to get the most out of the system. You'll also find a custom GTR profile built in to the latest TrackIR™ drivers. Coming from the racing simulation community as fanatics ourselves, we know what features the hardcore racer wants to see, and as a company, we are committed to fulfilling the wish lists of racers everywhere," said Ian Bell, head of studio, SimBin Development Team.

About GTR
GTR is the new ultra-realistic simulation by SimBin Development Team AB to be released later this year. Based on the FIA GT world championship racing series, GTR includes all of the cars and drivers from the standard season as well as the prestigious 24 Hours of Spa race. Containing an unparalleled degree of detail and authenticity comparable to the most exacting flight simulators, GTR challenges all expectations of what a racing game should be. Developed and tested by champion GT drivers utilizing actual racing telemetry data from the featured teams, GTR will deliver the most realistic driving experience the world has seen to date.

About TrackIR
The TrackIR is a one of a kind gaming controller designed to allow accurate control of characters and environments through natural head movements. It’s easy-to-use interface and unobtrusive form factor has made it the premiere head-tracking controller.

In enhanced mode the TrackIR™ interacts directly with the game, instead of emulating a mouse. The most important benefit of this is absolute positioning. No matter where the user goes, the view will always return to the game's dead center. With absolute positioning the user can set up dead zones and non-linear motion scaling, because there is a reliable center point to work with. Plus, the mouse is now free to do the things the user expects the hand to be doing, independent of the view.

TrackIR™ is available from leading gaming resellers including E-Dimensional, RC Simulations, PC Aviator, Smartbytes, and NaturalPoint’s own online store.

About SimBin Development Team AB
SimBin Development Team AB is a software development company comprised of around 40 world class artists and programmers - all racing enthusiasts - spread across the globe in 10 different countries and 4 continents working in a distributed development environment united with the single vision of creating the ultimate racing simulation. Headquartered in Vara, Sweden, SimBin Development Team AB was founded in 2003 by CEO Henrik Roos, a three time Swedish GT champion and current competitor in the FIA GT world championship.

SimBin Development Team AB (www.simbin.com)

About NaturalPoint®
Based in Corvallis, Oregon, NaturalPoint® is the creator and manufacturer of the TrackIR™ and smart-NAV product lines. NaturalPoint® specializes in providing innovative control solutions through optical tracking technology. NaturalPoint® has developed pointing systems for computers, video games, military simulators, and unique display systems.

NaturalPoint® (www.naturalpoint.com)
Bron
Dit is natuurlijk ook weer erg leuk, je moet wel wat extra hardware aanschaffen (kost geloof ik ook rond de 100 euro), maar het is natuurlijk wel erg mooi dat je zo om je heen kan kijken om te zien of er toch wel iemand naast je zit. Wel makkelijk bij online racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Hmm ik weet niet of het wat is, dat TrackIR. Lijkt me niet echt handig werken, je hoofd draaien terwijl het beeld op dezelfde plaats blijft. Ik wacht dan liever totdat er echte 3d helmen zijn met een beeldscherm :P (dat wordt sowieso de toekomst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Zo'n TrackIR is best handig, kan je makkelijk links of rechts van je kijken.
Dat ding wordt veelal gebruikt voor flightsims.

Een helm is natuurlijk helemaal super...
Als je 500,- teveel hebt kan deze wel kopen. Nog meer van dat soort fraais kan je hier vinden.

Voor race en flightsims is dit toch wel de way to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 15-09 14:23
erhm? als ik naar links kijk zie ik me monitor niet meer hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft je hoofd ook niet 90 graden te draaien, maar zoals op de website van dat Track gedoe te zien is, is dat je met een klein hoofdbeweging al een bepaalde grotere hoek maakt op de monitor, dit zal wel in te stellen zijn over welke hoeken je het dan hebt. Dus het scherm blijft altijd wel in je gezichtsveld.

edit:

Afbeeldingslocatie: http://www.naturalpoint.com/trackir/products/images/track_ir_anim.gif
Hier zie je hoe het in de praktijk werkt.
Niet echt duidelijk, maar http://www.naturalpoint.com/trackir/products/overview.html kan je het beter zien.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
maar dan krijg je dus dat je een stukje naar links kijkt en uit je ooghoeken naar je beeldscherm moet turen lijkt me? mij lijkt het iig maar irritant...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Het is niet helemaal natuurlijk maar op een gegeven moment wennen je hersenen eraan.
Althans, dat heb ik van een aantal mensen gehoord, ik heb nog nooit zelf zo'n TrackIR gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me Is weer aan het stampen geweest

Met als gevolg een 2 10 965, daarna nog regelmatig een halve sec. sneller gegaan in S1, maar ik zat niet meer echt rustig voor m'n stuur, dus ging verderop in S2 altijd wel wat fout, maar het beloofd in ieder geval wel wat voor te toekomst.
De setup kan ook nog vele malen beter, ik moet nog afrekenen met aardig wat onderstuur in de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

heeft iemand al een betere setup ik hem mijn auto alleen wat verlaagd en zachtere banden

ik kom nog maar op 2.16.3 ( wel alles uit behalve cluth )
ik rijdt voor me gevoel echt best the max

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooruit
Verre van perfect, ik rij btw met medium's ipv soft, want die rook ik iets te snel weg, werkt het best in het 2e snelle rondje. En heeft loads of understeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
Dit is een hotlap setup waarmee een tijd is neergezet van 2:09:7xx door Janko Glavac, a.k.a PEK :P

Doel opslaan als/Save target as en succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

met die setups lukt het mij ook al niet

nog meer oefenen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
Een goede setup garandeerd nog geen goede laptime, je moet nog steeds zelf sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
En wat voor de één een goede setup is, is niet per sé ook voor een ander een goede setup. Dat verschilt natuurlijk ook weer per rijstijl.

Maargoed, ik vind het een beetje zinloos om te gaan hotlappen met deze demo, de physics gaan nog behoorlijk veranderen voor de final en echt leuk vind ik het niet, ik heb een 2:12 gereden waar nog heel veel verbetering in zat maar ik heb echt geen zin meer om daar nog een paar sec. vanaf te schaven.

Ik vind de Morgan trouwens wel leuker om te rijden, dat geluid is zo :9~ .

Als ze ons nou eens een multiplayer demootje geven met 1 of 2 wagens en een andere baan, dan kunnen ze meteen de multiplayer code en de dedicated servers testen, en zijn wij ook weer blij. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag een paar rondjes gereden met mosoon weather en is toch wel vrij glad met al dat water.
Vindt het toch wel spijtig dat er geen ruitewissers gebruikt kunnen worden. Na een paar rondje toch al een 2:27 kunnen rijden.

Het weer kun je veranderen in Player.plr
code:
1
 PRACT Weather="2" // Random/season/sunny/etc.

gewoon de 2 veranderen naar een 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Huh? regen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja ik rij nu ook al een paar dagen in de regen. Echt ontzettend leuk.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GRAB_005b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C:\Program Files\SimBin\GTR Demo\UserData\Player in deze map staat normaal het bestand player.plr, gewoon openen met kladblok en zoeken naar de regel die ik hierboven gepost heb.
Gewoon aanpassen, opslaan en racen.
Wel niet vergeten om mosoon banden te kiezen voordat je de baan opgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Ruig! bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:47
kan iemand met een systeem vergelijkbaar met de mijne

athlon 3200 , 1 gig en ati9800pro misschien de config.ini opsturen?
Met 10 gig vrij @ harddisc blijft het spul zeuren over te weinig swap space!

email adres ejblom@home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:37

steveman

Comfortabel ten onder

zo zeg daar wordt het niet bepaald makkelijker van :D

iets te veel gas.. en hoppa 360o baby!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Red devil schreef op 31 mei 2004 @ 21:55:
kan iemand met een systeem vergelijkbaar met de mijne

athlon 3200 , 1 gig en ati9800pro misschien de config.ini opsturen?
Met 10 gig vrij @ harddisc blijft het spul zeuren over te weinig swap space!

email adres ejblom@home.nl
Zelfde config maar met 512 MB.

config.ini

Ik heb trouwens even de GPL2004 Demo van BHMS gedownload om even af te wisselen met de GTRdemo. Alle F1C mods lijken overbodig nu ik de GTRdemo heb gespeeld, het ziet er niet uit en ik mis toch iets.

Tot mijn grote blijdschap draait deze GPL 2004 demo (GPL compleet up te date met de laatste grafische patches en tweaks) geweldig op mijn nieuwe systeem en het speelt heerlijk, lekker driften op Watkins Glen. Nu ik wat meer ervaring heb met simracen is het allemaal prima te doen. Vroeger wel regelmatig (een euh.... geleende versie) gespeeld maar nooit echt serieus erin verdiept omdat het waarschijnlijk net een stapje te hoog was.

Even terugkomend op Siggy's voorstel om een GoT GPL league te gaan rijden, ik ben er zeker voor in. Van de week meteen opzoek naar een originele versie en dan weet ik wel wat ik ga spelen tot GTR uit is.

[ Voor 49% gewijzigd door Zamorano op 31-05-2004 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ook net gpl gedaan maar ik find f1 99-02 met ctdp 2003HQ mod alle hulp uit toch wel het leukste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
BruceLee schreef op 01 juni 2004 @ 16:44:
ook net gpl gedaan maar ik find f1 99-02 met ctdp 2003HQ mod alle hulp uit toch wel het leukste :)
Ik kan niet geloven dat mensen dat vinden maargoed, ieder zijn smaak.
Die moderne F1 wagens vind ik echt 10x niks om te rijden. Totaal niet spectaculair, gewoon filetje rijden en af en toe een pitsstop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grand Prix Legends geeft je echt veel meer een kick als je ronde lang de auto vol op de limiet laat gieren en driften, dan menig ander spel ook.
F1 challenge rijden met alle hulpmiddelen uit is nog een peanut vergeleken bij GPL..... :D

PS: Zo'n GPL league dat klinkt niet slecht.... :), moet echter weer goed oefenen. Sinds kort weer geinstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb GPL weer origineel besteld. Geen idee waar mn oude cdtje is gebleven maar ik moet m nu toch origineel hebben. 9 euro bij Bol.com, de budget versie is zelfs 5 euro. Das echt geen geld voor zo'n kunststukje. Levertijd zo'n 3 dagen.

Trouwens de '65 mod ziet er echt geweldig uit, ik heb nu alleen nog Watkins Glen omdat ik de 2004 demo speel tot de Full version binnen is. Gisteravond even snel enkele rondjes gereden en de geluiden en physics zijn geweldig, ik zou zelfs zeggen iets beter dan de standaard '67 GPL. Vooral bij lage snelheden lijken de wagens iets natuurlijker te reageren maar misschien zie ik dat verkeerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
1965 mod is zeker mooier dan de standaard 1967. De modellen hebben gewoon meer detail.

Ikzelf heb al een hele tijd nieuwe 1967 modellen erin zitten en dan is het verschil grafish niet merkbaar vergeleken met de 1965 mod :)

Om niet helemaal offtopic hier te gaan is het misschien leuker om in het GPL topic verder tegaan hierover :P Grand prix Legends

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
ik kan niet harder dan 78km/h? op het dashboard brand het blauwe lampje 'pit limiter' ofzo; hoe kan ik dat uitzetten? heb al in de settings gekeken; maar niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer de l eens >:) (van leo dus)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
maar dan switch 'ie over naar AI control waar ik niks kan doen en pjoeter de besturing over neemt. druk ik nogmaals op I krijg ik weer playercontrol waar de max. 78km/h is :?

[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 03-06-2004 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Hij bedoelde ook de "L" maar kijk eerst eens naar de instellingen van je controller welke key ingesteld staat als Pit Limiter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
okeej.. het werkt thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ok weer wat nieuws:

GTR at Donington

For anyone who hasn’t been following the progress of ‘GTR: The Ultimate Racing Game’ over the past twelve months, RSC are pleased to complete the ‘detail’ for you having tested it thoroughly at Donington this last weekend.

Now there’s testing and then there’s Testing.

If you’re a print magazine, then all too often the testing is a little ’month before’ piece written before going on a fully paid holiday to a sunny climate, securing a three page advertising deal and then returning the promised score.

If you’re online media, you’d better not expect that long holiday in the sun. But at least we get down to the real business of playing the game and getting the headline. In this instance, it means sitting down and playing a game on various machines, screens and pedals…on various tracks, using eye-tracking hardware and watching link-up games as the public battle it out. It means talking to those who do the hard work on the game, those who play the game, promote the game and those who give valuable input.

It’s safe to say that GTR is (just) accessible enough for the buying public and at the same time it is super-hardcore for you sim nuts.

When asked what Henrik Roos thought about the difficulty of the game, he immediately knew the problem. “Do you use the assists?” he asks! I’m from RSC! I can’t use assists! Well that’s what I used to think. But with the technology and difficulty of today’s sims, perhaps it’s time to concede and use a little traction control. Two points here. First Henrik Roos knows this game. He knows the menus, he navigates carefully to ensure a guest had the camera high enough and close enough within the cockpit view. Second, He should know because he’s one of the drivers for Henrik Roos Racing, who are the team funding/helping development of this highly anticipated sim.

SIMBIN
Let’s get back to the basics for those who are unclear about the facts:-

- Simbin Development Team has Henrik Roos as CEO. That’s a racing driver as CEO!
- Simbin staff are distributed right around the globe. They work together online and cooperate but are not based in a single office.
- Amazingly they do not have the cash backing of a game publisher yet the game has just about been completed.
- Game publishing is signed for Scandinavia, but not the rest of the world. It’s still being teased around the major publishers.
- In a world of 100+ teams for game development, Simbin still work with a relatively small team.
- Simbin create all their own documentation, secured the FIA license and are marketing the game, so far without publisher aid.

So that’s Simbin. How unique is that? Very, very unique. In a world where the game publishing/developing/marketing seems corrupt, ludicrous and out-dated, this seems to me to be a very refreshing, exciting and frankly very brave thing to do.

THE GAME
Only six months ago Simbin had not a single pixel lighting up their isolated screens. How uplifting then to see the full Donington circuit and a huge bunch of loud cars running seamlessly and smoothly around the track. But not just Donington, all the 2003 tracks are ready, all the cars are done and frankly the game is only weeks from completion. Weeks I tell you.

Compared to the single track demo, it was great to have a choice. I tried out the Lotus Elise, Ferrari Modena Challenge car, Lamborghini Murcialablahblah and a trusty Viper. The Ferrari felt reassuringly familiar. The Elise even more so. I really enjoyed the Elise, although the gears needed a little tuning it was really chuckable and much easier to grab than the full blown GT cars. With practice, I’m sure the Elise will become a favourite for online sparring.

The linked games worked a treat as you’d expect.

Pit stops look set to be a quick decision menu affair, needing to calculate the volume of fuel, type of tyre etc as you are actually inside the pit watching the clock. Alternatively you will be able have your computer help you out and do the stop manually.

Online play will (thankfully) not be via Gamespy. It’s going to be Simbin’s own handiwork. Hopefully then, since they’re all seasoned gamers, it will be friendly and useful and no more complicated than necessary.

Audio quality is a tough one to write about. I didn’t really notice it because it was immersive and real. I hope my point has made it home there….it’s amazing because it’s what you expected to hear. I’m sure it helps that it was running through great equipment and very loudly, but lets not be distracted here, this is seriously good quality audio.

THE DISPLAY
Simbin had a hospitality suite on one side of the trailer and a public tent on the other. In the public tent was a projector screen and eight linked up racing frames. The queue often stretched to the door, never less than dozens of people deep. There was lots of room too, providing seating and refreshing shade from the (nearly) blazing sunshine.

To the side of the trailer was the merchandise retail stand with flyers etc and two beautiful and shining cars – a Saleen and a Viper. See the photo. The Viper is Henrik’s road car. For comfort it does have a radio. Not much else though. It actually got driven here from Sweden. Blimey!

HOSPITALITY SUITE
In addition to everything else you’d expect, the hospitality suite housed a further, private demo pod running a really high resolution LCD screen and some standard Logitech wheel/pedals. This is where my track time was spent, well on this and two other special racing frames. I will write more of these in the coming weeks, but it would suffice to say that the NIXIM racing frames were by far the most intuitive and accessible way to learn how to play such a difficult game.

THE NOW
The game is pretty much ready to ship, but as I said above, apart from Scandinavia there’s no publishing deal in place. I am assured that deals are on the table – some good, some great. I think we have to appreciate that this game has been coded so quickly (with no sight of any compromise I should add) that putting a publishing contract of perhaps a more unusual type is going to take time. So be patient. Publishers don’t just think about a single game you know, they plan ahead. Let’s hope that Simbin Lawyers cut a fair deal and the game comes to all regions with haste.

THE FUTURE
Something, just a little something had been knawing away at my concern strings over the past few years and Donington thankfully raised both the question and the answer. My concern (as it turns out) was that sim racing in this more hardcore variety is becoming more for the say 27-47 age group and the younger folks are taking less interest in this genre. I was really pleased then, to see so many younger players (and I mean really younger) on the linked up games and enjoying it. So it seems Simbin will have a larger target audience than even they perhaps imagined. And that can only be a good thing for the wider sim community. Perhaps those publishers who have walked away from simulation games in recent years will look more kindly in the future.

56 cars, I am assured was happily racing around a circuit together. The mind boggles quite honestly. Imagine being position 56/56 and working your way through the pack. Of course you’d probably need to get more friendly with your PC parts supplier if you intend running that kind of pack, but hold on, does that mean future proofing? I believe so. And talking of future proofing, the word is that the game will be moddable to some degree, but definitely not the physics or online components. I look forward to seeing some of them photoshop wizards doing their stuff.

Simbin are a very professional, dedicated, enthusiastic and above all refreshing development team. They’ve taken their own tag line to heart and are very real indeed. They’re expanding their team size. They’re going to open offices in the UK. They finished the game that was born from their favourite hobby. You’ve probably played the demo and witnessed for yourself the physics are mint. They clearly mean business.

From whatever point of view you take, when a developer’s background is this sim-centric –you’d be well advised to watch this space, and that goes for GT racing fans, as well as fans of other motorsports

Lance Carter
27th June 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik kwam nog een leuke kleine preview op Boomtown tegen.

Er is niet veel nieuws de laatste tijd, het spel zit in de laatste fase voor release. Alleen de multiplayer-code wordt nog flink aan gewerkt schijnt het.

Ik denk dat het een release ergens in september wordt.
Dat wordt dan een hele drukke sim-maand als RBR aan het begin van de maand uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:51

sjaakaq

It might get loud

Sorry dat ik het hier vraag maar dit lijkt het enige een beetje actieve topic over dit onderwerp:

Er was ooit een Scandinavische F12002 groep, en die hebben een filmpje van F12002 gemaakjt, heel mooi iig. Ik weet geen namen meer, maar weet wel dat het filmpje rond de 10min. was en dat er o.a. "ready syeady go" van Paul Oakenfold als muziek werd gebruikt.

Heeft iemand miss. een link naar dit filmpje?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik hoop dat ze eind van deze maand met een test versie van GTR op de 24H van Spa aanwezig zullen zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Fuelke schreef op 12 juli 2004 @ 09:21:
Ik hoop dat ze eind van deze maand met een test versie van GTR op de 24H van Spa aanwezig zullen zijn :9
Ik denk haast van wel.

(Voor wie nu al niet kan wachten op GTR is het niet aan te raden om op de volgende link te klikken)
Alvast even een lekker stukje footage van een testdag. Ik weet nog steeds niet wat ik van de nieuwe Busstop-chicane moet denken, volgens mij hadden ze m ook wel zo kunnen laten.

Het displaytje in de cockpit van de Saleen kwam me nu wel erg bekend voor trouwens :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Vind de nieuwe ingang van de busstop eigenlijk wel een verbetering. Hij is misschien wat langzamer geworden maar nu kun je er tenminste fatsoenlijk doorheen gaan zonder het risico lopen gelanceert te worden :)

[ Voor 3% gewijzigd door kNarf_ op 14-07-2004 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sow zeg, ze hebben het circuit wel flink verbouwd, nieuw asfalt gelegd, busstop veranderd, goede uitloopstrook daar en niet wat bandenstapels, bij la source (goed gespeld :S) hebben ze ook de uitloop wat veranderd.

Wanneer zou het circuit voor F1 2002 en F1C te downloaden zijn ? of is dit al zo ?

En ZAMoRANo, ben jij op het circuit geweest ? zo ja, hebben ze ook wat aan het uiterlijk en de netheid van de accomodatie gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Deze jongen gaat op donderdag 29 juli een hele dag naar de Practice & qualify kijken van de 24H. Mailtje sturen naar Simbin of dan ook reeds aanwezig zullen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Fuelke op 15-07-2004 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuelke schreef op 14 juli 2004 @ 22:21:
Deze jongen gaat op donderdag 29 juli een hele dag naar de Practice & qualify kijken van de 24H. Mailtje sturen naar Simbin of dan ook reeds aanwezig zullen zijn.
Je bedoelt toch Juli i.p.v. april, anders moeten we nog zo lang wachten op GTR :D

[ Voor 2% gewijzigd door Fuelke op 15-07-2004 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nee ik ben helaas niet op het circuit geweest. Eigenlijk had ik ook gewoon moeten gaan voor het GT weekend, helemaal niet aan gedacht.

Hij bedoelt idd Juli, Simbin zal ongetwijfeld aanwezig zijn. Henrik Roos is iig present met de GTR-mobiel :).
Ik zet mn geld op een release eind september maar hang me er niet aan op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op 14 juli 2004 @ 23:02:
Nee ik ben helaas niet op het circuit geweest. Eigenlijk had ik ook gewoon moeten gaan voor het GT weekend, helemaal niet aan gedacht.

Hij bedoelt idd Juli, Simbin zal ongetwijfeld aanwezig zijn. Henrik Roos is iig present met de GTR-mobiel :).
Ik zet mn geld op een release eind september maar hang me er niet aan op.
Hoe eerder hoe beter dat ie komt zolang het meer geen spel wordt met allemaal bugs en andere fouten erin.

* FabiandJ wacht dus rustig af eerst maar eff 3 weken op vakantie dan vliegt de tijd voor bij en ohja ook nog eff langs de Formule 1 race op spa >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dutch3men schreef op 14 juli 2004 @ 23:31:
[...]

Hoe eerder hoe beter dat ie komt zolang het meer geen spel wordt met allemaal bugs en andere fouten erin.

* Zamorano wacht dus rustig af eerst maar eff 3 weken op vakantie dan vliegt de tijd voor bij en ohja ook nog eff langs de Formule 1 race op spa >:)
Ian Bell heeft gezegd dat de release window Juli-Oktober is, met Oktober waarschijnlijker dan Juli.
Ze schijnen zo goed als klaar te zijn, alleen de Multiplayer functie is nog niet helemaal zoals ze t willen. Maar ik denk dat ze dat belangrijk genoeg vinden om daar nog een paar maanden mee aan de slag te gaan.

Ik denk dat ze grafisch en qua physics niet voor veel verrassingen komen te staan met een engine die al zo doorontwikkeld is en waar ze al goed bekend mee zijn. Dus die bugs zullen best meevallen gok ik.

Fuelke: Monteer ajb een camera op je schouder als je op Spa bij Simbin in zo'n NiXiM simulator kruipt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 14-07-2004 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ja Fuelke dat moet je zeker doen.

Ik vraag met ook af of ze die veranderingen ook in GTR meenemen die er op Spa zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Dutch3men schreef op 14 juli 2004 @ 23:52:
Ja Fuelke dat moet je zeker doen.

Ik vraag met ook af of ze die veranderingen ook in GTR meenemen die er op Spa zitten.
Denk het niet, aangezien ze het 2003-seizoen in GTR gebruiken :)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Undeclinable schreef op 15 juli 2004 @ 00:02:
[...]

Denk het niet, aangezien ze het 2003-seizoen in GTR gebruiken :)
Ja klopt, de M3 GTR die je op t filmpje ziet zit er helaas ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeega game zeg, niet te geloven zo gaaf. Het stuurt fantastisch, vrij makkelijke besturing (vind ik) op de limiet is het beter te doen dan in de mod voor F1 2002 (stabiliteit aan en TC op low).

Ter info, ik heb de press release gespeeld met een kennis van me (vraag mij niet hoe ie eraan komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
Hij's inmiddels gewoon legaal te downloaden hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SebaZ, ik zag het net toevallig ook :D ik me al ongerust aant maken om niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Laatst online: 15-09 21:46
Ik verwacht dat deze tent er in Spa ook zal zijn:
http://www.simbin.se/games/gtr/doning_real_juni2.html

Betere omgeving is er niet om het spel te spelen.

tot in Spa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Vergeet niet je foto's en/of video's hier na afloop te posten ;)

[ Voor 19% gewijzigd door kNarf_ op 25-07-2004 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

De GTR tent was inderdaad aanwezig, en ik heb de kans gehad om even 3 rondjes te rijden met de Ferrari 550. Helaas hadden ze gisteren nog een oudere versie bij zich, waardoor het display het niet deed (de bewuste 550 gebruikt een niet Motec display). Medewerker van Simbin wist echter te vertellen dat ze vandaag een verbeterde versie ter beschikking zouden hebben.
Dus wie dit weekend naar de 24H gaat mag de GTR tent zeker niet overslaan, de tent blijft de hele nacht open, dus wie wil kan een hele nacht spelen. Heb ook t-shirt van GTR gekocht en poster meegenomen.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fuelke/24H_Spa_2004/GTR.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fuelke/24H_Spa_2004/GTR_Viper_d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Fuelke schreef op 30 juli 2004 @ 20:49:
De GTR tent was inderdaad aanwezig, en ik heb de kans gehad om even 3 rondjes te rijden met de Ferrari 550. Helaas hadden ze gisteren nog een oudere versie bij zich, waardoor het display het niet deed (de bewuste 550 gebruikt een niet Motec display). Medewerker van Simbin wist echter te vertellen dat ze vandaag een verbeterde versie ter beschikking zouden hebben.
Dus wie dit weekend naar de 24H gaat mag de GTR tent zeker niet overslaan, de tent blijft de hele nacht open, dus wie wil kan een hele nacht spelen. Heb ook t-shirt van GTR gekocht en poster meegenomen.

[afbeelding]
[afbeelding]
Ah ben best wel jaloers. :|
De NiXiM winkelwagentjes zijn ook weer present zie ik. :P

Heb je trouwens op Simulation mode gereden?
Standaard schijnen ze op Semi-sim te staan en moet je er speciaal om vragen om de Sim mode te testen.

Kun je geen IA voor die shirts doen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Medewerker heeft de setting idd veranderd, vroeg nog wat ik precies wou. Heb enkel voor de auto gearbox gekozen. Heerlijk rijden :9 Er was een moment waarbij ik dacht: nu kan ik vol op het gas, maar toch ging de auto nog rond :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Er gaat nu het gerucht dat er in eerste instantie geen 24 uur van Spa race en/of auto's in GTR komen :( Dit zou echter later wel in een patch komen.

[ Voor 36% gewijzigd door kNarf_ op 31-07-2004 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Oh wat heb ik hier zin in, moet nog wel veel oefenen maar goed. >:)

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
Fuelke, weet je of ze vanaf vandaag met de final in spa staan, of nog steeds een beta versie?

Dan hebben we enig idee of het nog lang duurt voor ie uitkomt :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Het schijnt nog niet de final build te zijn maar wel daar dicht tegen aan. Hij heeft ook nog geen Gold status maar de releasedate schijnt midden/eind september te zijn
(Pré-order voor 17 sept. op een zweedse online gameshop).

Wellicht nog een demo om ons zoet te houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
Thanks _/-\o_

nog ff wachten tot september, damn, i want it :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Laatst online: 15-09 21:46
Zo ben ook weer thuis van een lang weekend Spa,

Was erg leuk weekend en beter weer dan vorig jaar alleen jammer van de 2 vipers.
De #09 viper is niet gestart na een onbekend electronisch probleem.
Maar de #10 Viper lag sinds het 8e uur op de mooie derde positie. en heeft hier heel gereden tot vanmorgen.

Helaas geen viper bij de finish. Het ging zo goed met de 3de plek, alleen 2 ferrari's reden er nog voor.

Ga ff wat slaap inhalen zal morgen wat foto's plaatsen maar zijn leuke foto's had een mooi VIP bandje om :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 11:08

duderuud

Sliden is koel

Waarom moeten we zo lang wachten op de release...heel vervelend! :)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Ik heb interviews gehad met de eigenaar (Henrik Roos), de marketing manager (Johan Roos) en een developer (Eric). Binnenkort komen daar artikels over.

Dit wordt echt een megavette game. Nou ja, game. Het is echt geen spelletje meer. Maar dat is ook het mooie eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 19:05
Gaaf spel alleen niet met een keyboard. Dus mijn logitech formula force gp maar eens aangesloten. Maar het werkt niet, in het controller menu het stuur geselecteerd maar in de balken eronder zie ik dat de throttle ergens op 10% blijven steken zonder dat ik iets aanraak. Vervolgens rem of gas intrappen heeft geen enkel resultaat.

In het windows control panel ziet alles er goed uit, stuur reageert en ook de pedalen laten netjes uitslag zien.

Komt dit bekend voor? Is dit omdat het een demo is? Of zijn er mensen met een werkende setup en welke drivers gebruiken jullie? En tips en hints zijn welkom natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
ik gebruik de Logitech Driving Force Pro. Werkt prima met de 4.40 drivers van www.wingmanteam.com. Maar ik had dat verschijnsel van jouw ook een keer. Game opnieuw opstarten en het was weer OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
Heb nu ook de 4.40 drivers maar het mag helaas niet baten. Rebooten, opnieuw installen, lospluggen opnieuw opstarten, alle andere joysticks verwijderen, opnieuw calibreren, ontkoppelen rem/gas noppes...

Eens googlen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
mca2 schreef op 02 augustus 2004 @ 20:01:
Heb nu ook de 4.40 drivers maar het mag helaas niet baten. Rebooten, opnieuw installen, lospluggen opnieuw opstarten, alle andere joysticks verwijderen, opnieuw calibreren, ontkoppelen rem/gas noppes...

Eens googlen dan maar.
Wat zegt DXTweak2?
(Link staat wel ergens in dit topic en anders simpel te google'en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
ZAMoRANo schreef op 02 augustus 2004 @ 20:12:
Wat zegt DXTweak2?
(Link staat wel ergens in dit topic en anders simpel te google'en)
DXTweak2 laat netjes de uitslag van het stuur zien en ook als ik de rem/gas intrap zie ik de combined slider netjes heen en weer gaan. In rust staat de slider wel iets naar rechts maar daar calibreer je voor neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
En de controls instellen in het spel lukt wel, dus gewoon throttle selecteren en dan je gaspedaal indrukken? Ik zou even geen instelling voor een bepaald stuur laden iig en dan alles instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
Danku danku, het werkt inderdaad. Een eigen controller instellen, voor rem/gas had gtr y+/- ofzo en dat moet s+/- zijn. Ik al zelf proberen in te stellen maar naar zo achteraf blijkt, deed mijn flcs/tqs nogal irritant en stuurde een continue signaal, daar kwam mijn stuur niet tussen.

Maar ok, ik moet nog veel oefenen, een tijd van precies 2:60:000 (is dat geen 3 minuten?) is tochwel magertjes. Het valt me niet mee, vooral onderstuur merk ik pas als ik de zandbak al inglijd en eau rouge is een drama, die tweede knik naar links mis ik compleet.

Nu nog een betere machine voor meer eye candy, zo'n duron800 wordt toch een dagje ouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
Sja, nogsteeds maar 2:31 ofzo maar het begint te komen.

Waar ik wel een beetje irritant van wordt is dat je niet even snel een hotlap kan doen. Je hebt dus je outlap en als je eau rouge verkloot in je hotlap, moetje dat hele takke eind weer rijden. Zou leuk zijn geweest als er een soort vliegende start in had gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
mca2 schreef op 03 augustus 2004 @ 21:09:
Sja, nogsteeds maar 2:31 ofzo maar het begint te komen.

Waar ik wel een beetje irritant van wordt is dat je niet even snel een hotlap kan doen. Je hebt dus je outlap en als je eau rouge verkloot in je hotlap, moetje dat hele takke eind weer rijden. Zou leuk zijn geweest als er een soort vliegende start in had gezeten.
Tja is in het echt ook zo he, je moet voorzichtig doen in t begin.
Persoonlijk had ik t, na een dag of vier hotlappen en een resultaat ergens in de 2:14 als gevolg, wel gezien met de demo.
Af en toe start ik m nog op en dan rijd ik met shifter en het geluid loeihard, das nog wel gaaf, ff een paar rondjes doorjakkeren maar dan niet voor een goede tijd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nog even leuk onboard filmpje van een paar wagens in GTR geschoten op Spa door Tobster81+. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Beetje offtopic, maar een selectie van m'n betere pics (inclusief GTR Viper) vind je op http://users.telenet.be/fuelke/24H_Spa_2004/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 09:38

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hij is fijn :9

Filmpje is trouwens ook super _/-\o_

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
ZAMoRANo schreef op 03 augustus 2004 @ 22:53:
Nog even leuk onboard filmpje van een paar wagens in GTR geschoten op Spa door Tobster81+. :9
ook de andere circuit zien er af uit. Ik heb zelf Monze gedaan met AI. Ging heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Ik heb een interview met Henrik Roos gedaan op Spa. Je kunt het hieronder lezen.

http://www.gamevillage.nl...6702a&act=ST&f=61&t=23665

[ Voor 4% gewijzigd door MarcoM op 05-08-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:44
Dat laatste stukje over nog een licensie is wel interessant. :)
Waar zullen ze het over hebben :?
360 Modena Challenge ofzo iets, daar hebben ze immers wel een mod (in de F12002 tijd) voor gemaakt, voor de rest ken ik zo snel niets verzinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
360 Challenge heeft maar 1 auto, lijkt me een beetje mager voor een compleet spel. Het zal wel een ander GT kampioenschap zijn, in ieder geval iets dat een beetje past bij Henrik Roos' raceteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 06 augustus 2004 @ 17:51:
360 Challenge heeft maar 1 auto, lijkt me een beetje mager voor een compleet spel. Het zal wel een ander GT kampioenschap zijn, in ieder geval iets dat een beetje past bij Henrik Roos' raceteam.
JGTC?
ALMS?

Moeilijk te zeggen, WRC en F1 zijn vergeven aan Sony, GT aan Simbin en de rest ligt volgens mij open.

Eigenlijk hoop ik op een licentie voor de F1 uit '78 (die zal je daar ook ongetwijfeld voor nodig hebben, wel gecompliceerder maar een stuk minder duur). :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:44
F1 78 zou wel erug stoer zijn, daar waren ze toen ook al mee bezig dus zou best kunnen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Interview met Eric Boosman van Simbin over een aantal technische aspecten van GTR:

http://www.elitegamer.nl/show.php/act/ST/f/61/t/23718

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 17:23

Whuzz

Dodgeball!

Net ook maar even de demo geinstalleerd en gespeeld en ik ben ZEER onder de indruk van het realisme! De manier waarom de wagen hobbelt (en hoe dat effect heeft op de weglegging) en de manier waarom de wagen 'rolt' (om zijn lengte-as) komt echt realitisch over.
Ik heb in verschillende race-wagens gereden (van een Toyota Yaris tot een DTCC Clio), nog nooit in een GTR-wagen, maar voor zover ik uit ervaring kan spreken heb ik nog nooit zo'n realistische sim gespeeld.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Dit topic maar een kickje geven met nieuwe GTR screens ;)

Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=224119
Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=224120
Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=224121
Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=224123
Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=224124
Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=224125
Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=224127
Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=224128
Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=224131
Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=224203

De screens kan je ook in hun volle glorie bewonderen op: http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=173298

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
ik had die screenies net ook gezien. Echt geweldig. Die details. Wow
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.