De gemiddelde auto met 600 pk zonder TC heeft ook geen toetsenbord in de cockpit staan, nu zie je waarom.
Verwijderd
Inderdaad vanuit rijderszicht ja, de functie werkt bij mij niet, maar ik zal nog even zoeken, misschien heb ik toch nog iets verkeerd ingestelt.Fuelke schreef op 11 oktober 2004 @ 10:53:
Beide vanuit het camerastandpunt van de rijder? Want anders werkt het volgens mij niet.
[afbeelding]
Overigens als je met toetsenbord rijd kun je toch gewoon TC op 'High' zetten, als je een beetje een gevoelige hand hebt kun je best wel rijden met toetsenbord hoor
Dat kan, alleen moet je dan niet verwachten dat je online mee mag doen, op de meeste servers waar serieus gereden wordt zijn driving aids niet toegestaan.Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 12:18:
[...]
Overigens als je met toetsenbord rijd kun je toch gewoon TC op 'High' zetten, als je een beetje een gevoelige hand hebt kun je best wel rijden met toetsenbord hoor, ik heb zelf jaren lang elk race-spel met toetsenbord gespeeld.
Ik zie trouwens de lol er niet van in om een sim te racen zonder stuur, net zoiets als Doom3 spelen op een GeForce 2 op 512x384. Maar goed, smaken verschillen.
Tsja, ik speel normaal race game's ook met het t0b0 maar om nou ineens veel geld te investeren in een stuurtje alleen omdat het met dit spel niet luktZAMoRANo schreef op 11 oktober 2004 @ 12:46:
[...]
Dat kan, alleen moet je dan niet verwachten dat je online mee mag doen, op de meeste servers waar serieus gereden wordt zijn driving aids niet toegestaan.
Ik zie trouwens de lol er niet van in om een sim te racen zonder stuur, net zoiets als Doom3 spelen op een GeForce 2 op 512x384. Maar goed, smaken verschillen.

[ Voor 5% gewijzigd door Pakjebakmeel op 11-10-2004 12:53 ]
Ja dat is iets wat je moet overwegen, als je sims echt leuk gaat vinden en vaker gaat racen is het de investering dubbel en dwars waard.
Als je GTR, of alleen de demo, gewoon een weekje of 2 gaat spelen en dan weer naast je neer legt is het het idd niet waard.
Feit blijft, dat je zonder stuur nooit het spel beleeft zoals als het bedoeld is, en het dus ook nooit goed kan beoordelen. Dus wellicht is het handig om eens bij een vriend ofzo te proberen die wel een stuur heeft.
Als je GTR, of alleen de demo, gewoon een weekje of 2 gaat spelen en dan weer naast je neer legt is het het idd niet waard.
Feit blijft, dat je zonder stuur nooit het spel beleeft zoals als het bedoeld is, en het dus ook nooit goed kan beoordelen. Dus wellicht is het handig om eens bij een vriend ofzo te proberen die wel een stuur heeft.
Verwijderd
Het gaat hier niet om online spelen of dat jij er de lol ervan inziet, het gaat hier puur om het spelen van GTR met toetsenbord, thuis, alleen. En dat is volgens mij best mogelijk, elk race-spel is speelbaar met toetsenbord, hoe goed/slecht is natuurlijk wat anders. Sommige hebben nou eenmaal geen stuurtje en willen er geen, die mensen kun je best tips geven hoe ze het spel WEL met toetsenbord kunnen spelen.ZAMoRANo schreef op 11 oktober 2004 @ 12:46:
[...]
Dat kan, alleen moet je dan niet verwachten dat je online mee mag doen, op de meeste servers waar serieus gereden wordt zijn driving aids niet toegestaan.
Ja tuurlijk, iedereen moet het spelen hoe hij/zij het leuk vind, prima hoor.
Alleen wil ik er ook wel even op wijzen dat je, mocht je online gaan willen spelen, dan tegen een probleem aan kan lopen. Plus dat het echt enorm leuk is om wel met een stuur te spelen aangezien het spel daar op gericht is.
Maar als iemand het fantastisch vind om thuis gewoon offline tegen de AI mooie races te houden, en dat zonder stuur doet dan moet hij/zij dat toch zelf weten, als je er maar lol mee hebt.
Alleen wil ik er ook wel even op wijzen dat je, mocht je online gaan willen spelen, dan tegen een probleem aan kan lopen. Plus dat het echt enorm leuk is om wel met een stuur te spelen aangezien het spel daar op gericht is.
Maar als iemand het fantastisch vind om thuis gewoon offline tegen de AI mooie races te houden, en dat zonder stuur doet dan moet hij/zij dat toch zelf weten, als je er maar lol mee hebt.
Je kunt het spel spelen, echter, zoals Zamorano al zei, misj e 80% van de beleving van het spel als je het niet met stuur speelt, puur omdat het een hardcore sim is. Dat kun je niet spelen zoals de makers dat bedoeld hebben zonder stuur.Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 13:14:
[...]
Het gaat hier niet om online spelen of dat jij er de lol ervan inziet, het gaat hier puur om het spelen van GTR met toetsenbord, thuis, alleen. En dat is volgens mij best mogelijk, elk race-spel is speelbaar met toetsenbord, hoe goed/slecht is natuurlijk wat anders. Sommige hebben nou eenmaal geen stuurtje en willen er geen, die mensen kun je best tips geven hoe ze het spel WEL met toetsenbord kunnen spelen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
That's fair to meZAMoRANo schreef op 11 oktober 2004 @ 13:56:
Ja tuurlijk, iedereen moet het spelen hoe hij/zij het leuk vind, prima hoor.
Verwijderd
Ik heb gisteren een Logitech Formula Force GP racestuur gekocht
en daarna meteen de demo gedownload. Ondertussen heb ik NFSU gespeeld met het stuur maar dat viel me toch wel een beetje tegen
, het was niet echt wat ik verwacht had. Maar toen ik de GTR Demo ging spelen beviel het stuur me heel goed
. Dit is echt realisme, je kunt niet meteen na een bocht vol op het gas want dan ga je dwars net als in het echt. Het spel ziet er verder heel mooi uit en het geluid is helemaal top
. Hier moet je echt moeite voor doen om een goede laptime neer te zetten en als dit dus lukt heb je dus ook echt het gevoel dat je iets bereikt hebt, in tegenstelling tot andere racespellen/simulators. Nu is het wachten tot de hele versie uitkomt

k zit eraan te denken om een Logitech momo stuurtje te kopen voor dit spel
ff wat anders dat geluid vanuit de auto is zo gaaf he? vooral als je goed doortrekt en schakelt
ik neem aan dat jullie ook allemaal handmatig schakelen?
want dat is de sport natuurlijk
ff wat anders dat geluid vanuit de auto is zo gaaf he? vooral als je goed doortrekt en schakelt
ik neem aan dat jullie ook allemaal handmatig schakelen?
want dat is de sport natuurlijk
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Verwijderd
Bij racespellen moet je gewoon handmatig schakelen. Ik vindt trouwens als je cockpit of bumper view kies, het lijkt alsof je veel harder gaat dan dat je de gehele wagen als view neemt.
voor de mensen die een stuurtje willen kopen 
ik kan deze echt iedereen aanbevelen
Logitech® MOMO® Racing
ik kan deze echt iedereen aanbevelen
Logitech® MOMO® Racing

we mogen niet zeuren kNarf
met een beetje tweaken kan je ook nog met de 2 nieuwe wagens op Spa rijden
in Simulation mode
edit:
Lekker snelle download btw, not
met een beetje tweaken kan je ook nog met de 2 nieuwe wagens op Spa rijden
edit:
Lekker snelle download btw, not
[ Voor 15% gewijzigd door Joss op 12-10-2004 13:22 ]
En weer met de Lister en Morgan @ spa.kNarf schreef op 12 oktober 2004 @ 13:12:
De nieuwe demo van GTR is uit op www.gtr-game.com
Zonder simulation mode
Ik las het net ook hier.
Valt idd tegen, vooral omdat er geen sim mode in de demo zit.
[ Voor 4% gewijzigd door FMS op 12-10-2004 13:25 ]
Ik heb hier gisteren al genoeg over gepost op het RSC forum dus ik zal er niet teveel over zeggen.
Teleurstellend iig, maar ik zal de demo even proberen.
Teleurstellend iig, maar ik zal de demo even proberen.
Misschien is het mogelijk om de physics van de press demo te gebruiken oid? Nog altijd beter dan arcade of semi-pro lijkt me.
[ Voor 25% gewijzigd door kNarf_ op 12-10-2004 13:34 ]
Ja zoiets dacht ik ook al maar ik ken Semi-Pro niet echt en ik weet ook niet goed wat het verschil is met Simulation. Dus ik ga gewoon eerst proberen, ik wil vooral even tegen de AI kunnen rijden.
Duurde wel even voor ik op de site kwam trouwens maar downloaden gaat wel vrij rap.
Duurde wel even voor ik op de site kwam trouwens maar downloaden gaat wel vrij rap.
Erg jammer dat simulation niet beschikbaar is. Dat het dezelfde 2 wagens zijn op het zelfde circuit is geen ramp, maar dit is wel erg zonde 
Desondanks ga ik die demo uiteraard wel dl...
tenminste, als iemand een mirror heeft want gtr-game.com ligt plat
Desondanks ga ik die demo uiteraard wel dl...
tenminste, als iemand een mirror heeft want gtr-game.com ligt plat
Misschien de directe link pasten in je browser of DL-accelerator.
Ik heb even een mirror gemaakt op mijn laptop.
EDIT: en weer weg, is niet meer nodig.
EDIT: en weer weg, is niet meer nodig.
[ Voor 89% gewijzigd door Arfman op 13-10-2004 11:04 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Whoohoo \o/, de eerste leecher should be me.Arfman schreef op 12 oktober 2004 @ 14:20:
Ik heb even een mirror gemaakt op mijn laptop.
FTP: 145.97.127.3:80
user: gtr
pass: demo
5 mensen tegelijk (het is een oud beestje).
Tot 17:00 vanmiddag online, daarna morgen weer (op verzoek).
HF !
EDIT: en de eerst leecher is binnen, nette score !
De http download klapte er na 100MB uit, had eerst geen zin om opnieuw te beginnen, maar nu je zo vriendelijk bent om een mirror aan te bieden
[ Voor 3% gewijzigd door Fuelke op 12-10-2004 14:25 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dan heb ik nu je IP adresFuelke schreef op 12 oktober 2004 @ 14:24:
[...]
Whoohoo \o/, de eerste leecher should be me.
De http download klapte er na 100MB uit, had eerst geen zin om opnieuw te beginnen, maar nu je zo vriendelijk bent om een mirror aan te bieden
Geen dank, doe maar een modstatus

EDIT: hoei, populaire mirror ! Al 1.6 GB traffic
[ Voor 8% gewijzigd door Arfman op 12-10-2004 14:34 ]
Hoop ik dat er komende dagen idd iemand is die de 2 demo's combineert oid, zodat we wel SIM mode kunnen spelen. 
En bedankt Arfman voor mirror.
En bedankt Arfman voor mirror.
[ Voor 20% gewijzigd door Albinoraptor op 12-10-2004 14:36 ]
Semi-pro rijdt wel makkelijk, maar heel erg onrealistisch is het nou ook weer niet. Wel leuk dat je echt voelt dat de grip op de baan toeneemt naarmate je meer rijdt. Ook zijn er wat mindere punten t.o.v. de vorige demo, zoals de camera in de cockpit die niet meer zo ver naar voren kan, of dat ie na een instant replay op pause gaat (erg irri)
Maar goed, nu wil ik wel de full hebben want opnieuw een demo met dezelfde auto's en track begint een beetje saai te worden
Maar goed, nu wil ik wel de full hebben want opnieuw een demo met dezelfde auto's en track begint een beetje saai te worden

Heb ff snel een race gedaan, training maar overgeslagen.
Wat meteen opvalt is dat Semi-Pro heel vergevend is dus echt conclusies uit de physics wil ik nog niet trekken.
Je begint dus met een formationlap en een rollende start, zoals het hoort bij GT's.
Ik startte als laatste in de Lister met een hoop Morgans voor me.
De AI is behoorlijk goed merkte ik meteen, soms zag ik een gaatje maar als ik er niet dicht genoeg op zat kneep mn voorganger m meteen dicht.
Ik heb wel eens een licht contact gehad met een andere auto maar er volgde niet meteen een overdreven spin zoals in F1C. Of dat echt aan de physics ligt of de Semi-Pro moeilijkheidsgraad is moeilijk te zeggen.
Na een tijdje had ik alle Morgans wel ingehaald en toen ben ik maar gestopt, inmiddels waren de Listers 15 seconden bij me weggereden en dat gat ging ik niet zo maar dichtrijden.
Erg jammer dat we weer dezelfde auto's en dezelfde baan hebben, persoonlijk vind ik de Lister de minst aansprekende auto uit het hele spel, met GTR2002 ook al.
Eigenlijk kun je dus heel weinig met deze demo, een paar keer een gevechtje met de AI en dan houdt het op.
Wat meteen opvalt is dat Semi-Pro heel vergevend is dus echt conclusies uit de physics wil ik nog niet trekken.
Je begint dus met een formationlap en een rollende start, zoals het hoort bij GT's.
Ik startte als laatste in de Lister met een hoop Morgans voor me.
De AI is behoorlijk goed merkte ik meteen, soms zag ik een gaatje maar als ik er niet dicht genoeg op zat kneep mn voorganger m meteen dicht.
Ik heb wel eens een licht contact gehad met een andere auto maar er volgde niet meteen een overdreven spin zoals in F1C. Of dat echt aan de physics ligt of de Semi-Pro moeilijkheidsgraad is moeilijk te zeggen.
Na een tijdje had ik alle Morgans wel ingehaald en toen ben ik maar gestopt, inmiddels waren de Listers 15 seconden bij me weggereden en dat gat ging ik niet zo maar dichtrijden.
Erg jammer dat we weer dezelfde auto's en dezelfde baan hebben, persoonlijk vind ik de Lister de minst aansprekende auto uit het hele spel, met GTR2002 ook al.
Eigenlijk kun je dus heel weinig met deze demo, een paar keer een gevechtje met de AI en dan houdt het op.
Nouja, als het goed is komt het hele spel zeer snel uit (toch ?) dus dan kunnen we volop online raggen tegen elkaar
Ja dat duurt niet lang meer gelukkig.Arfman schreef op 12 oktober 2004 @ 15:16:
Nouja, als het goed is komt het hele spel zeer snel uit (toch ?) dus dan kunnen we volop online raggen tegen elkaar
Ik denk dat we best een league kunnen opzetten hier, ik ben benieuwd hoe de Multiplayer performance is.
Wat me wel opviel was dat de demo heel soepel liep met 20 auto's waarvan max 14 visible. Geen slowdowns, of stotters behalve 1x toen ik een andere auto zacht aantikte in de FormationLap.
Dit op 1280x1024x32 4xFSAA en 4x AF op een A64 3200+ met 512 MB en een 9800Pro. Alle details stonden op Full.
ik heb geen creditcard maar wil hem wel zo snel mogelijk inkoop actie >?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ja vet plan.BruceLee schreef op 12 oktober 2004 @ 16:17:
ik heb geen creditcard maar wil hem wel zo snel mogelijk inkoop actie >?
Oh en ik wil wel hosten voor de league
Met F1 Challenge kon ik al een man of 10 aan dus dit zou nog beter moeten kunnen.
En misschien kan ik iemand over halen die 100mbit heeft
Heu, ik kan niet wachten tot ik de full heb
doe mee in league als het mogelijk is
damn nog 36 minuten tot verse demo binnen is
doe mee in league als het mogelijk is
damn nog 36 minuten tot verse demo binnen is
[ Voor 23% gewijzigd door Lockaholic op 12-10-2004 17:29 ]
Snelle mirror..
edit: foutje. Er stond niet bij dat het de press-demo is...
edit: foutje. Er stond niet bij dat het de press-demo is...
[ Voor 62% gewijzigd door Bram77 op 12-10-2004 18:10 ]
Ik doe ook wel mee als iemand gaat hosten
Moet wel even nog de demo downloaden
Assume there are no rules and it's one big free for all
Is nu eigenlijk al bekend wanneer dit spel in de Nederlandse winkels ligt
Waar wil je aan mee doen?Alpha-sphere schreef op 12 oktober 2004 @ 19:14:
Ik doe ook wel mee als iemand gaat hosten
Als ik zo kijk naar bepaalde menu's hoop ik dat die Weight penalties ook in een online league toe te passen zijn, maakt het een hoop realistischer en spannender.
Het is wel jammer dat we de multiplayer niet kunnen testen, ik zou graag willen weten met hoeveel mensen je online nog een goede race kunt houden.
15-20 mensen voor een league zou fantastisch zijn, Simbin claimt 24+ op de eigen dedicated servers geloof ik.
Voor de releasedate, Scandinavie en Duitsland krijgen m begin November waarschijnlijk. De rest van Europa zal denk ik in de loop van die maand aan de beurt zijn.
Anders een tripje naar Duitsland wagen, mits het spel in het Engels is, anders wacht ik wel even.
Het is wel jammer dat we de multiplayer niet kunnen testen, ik zou graag willen weten met hoeveel mensen je online nog een goede race kunt houden.
15-20 mensen voor een league zou fantastisch zijn, Simbin claimt 24+ op de eigen dedicated servers geloof ik.
Voor de releasedate, Scandinavie en Duitsland krijgen m begin November waarschijnlijk. De rest van Europa zal denk ik in de loop van die maand aan de beurt zijn.
Anders een tripje naar Duitsland wagen, mits het spel in het Engels is, anders wacht ik wel even.
Was ik ook van plan, maar de Duitse versie blijkt ook echt Duitstalig te worden

Ja dat heb ik ook gelezen, daarom zei ik het.kNarf schreef op 12 oktober 2004 @ 19:33:
Was ik ook van plan, maar de Duitse versie blijkt ook echt Duitstalig te worden
Mn hoop ligt bij dat het Drivers Emporium, tenzij ik in de UK o.i.d. kan bestellen.
Simbin verscheept vanaf de scandinavische release toch de engelse versie?
Of heb ik dat ergens verkeerd begrepen?
Of heb ik dat ergens verkeerd begrepen?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja de scandinavische versie is gewoon Engels, de Duitse uitgever (10tacle) geeft alleen een Duitse versie uit. Het is idd te hopen dat we hem via RSC kunnen bestellen, als het even kan met Paypal.
ZO net ook even de nieuwe demo binnen getrokken.
Moet zeggen hij is best wel goed.
Zeker dta je nu ook tegen die Morgan kan racen
Want dat is toch gelijk kijken hoe een AI het doet.
EN ik moet zeggen het valt me reuze mee als mogen wel wat wilder zijn.
Moet zeggen hij is best wel goed.
Zeker dta je nu ook tegen die Morgan kan racen
Want dat is toch gelijk kijken hoe een AI het doet.
EN ik moet zeggen het valt me reuze mee als mogen wel wat wilder zijn.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Die Morgan zat ook al in de press demo hoor.
Ik wou trouwens vlug een rondje rijden deze namiddag met auto gearbox (ben nog volop aan het leren rijden met manual gearbox
) maar dat ging niet helemaal zoals het hoorde. Hij schakelde wel vanzelf op, maar bij het remmen schakelde hij niet, moest ik zelf terugschakelen (wat ik in La Source iets te enthousiast deed, want ik ramde hem in Neutraal). Iemand anders met datzelfde probleem?
Ik wou trouwens vlug een rondje rijden deze namiddag met auto gearbox (ben nog volop aan het leren rijden met manual gearbox
ja dat weet ik dta hij ook in de Press demo zat maar nu kan je er tegen racenFuelke schreef op 12 oktober 2004 @ 19:59:
Ik wou trouwens vlug een rondje rijden deze namiddag met auto gearbox (ben nog volop aan het leren rijden met manual gearbox) maar dat ging niet helemaal zoals het hoorde. Hij schakelde wel vanzelf op, maar bij het remmen schakelde hij niet, moest ik zelf terugschakelen (wat ik in La Source iets te enthousiast deed, want ik ramde hem in Neutraal). Iemand anders met datzelfde probleem?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Nee, want ik rij al 2 jaar met alle racen spelen manualFuelke schreef op 12 oktober 2004 @ 19:59:
Ik wou trouwens vlug een rondje rijden deze namiddag met auto gearbox (ben nog volop aan het leren rijden met manual gearbox) maar dat ging niet helemaal zoals het hoorde. Hij schakelde wel vanzelf op, maar bij het remmen schakelde hij niet, moest ik zelf terugschakelen (wat ik in La Source iets te enthousiast deed, want ik ramde hem in Neutraal). Iemand anders met datzelfde probleem?
Trouwens ook leuk is de arcade mode. Zal je kunnen zeggen dat ze de auto's wat hebben opgepipt. Ze gaan slechts 300km/h
edit:
Jeej, onder de 2 minuten geracet, maarliefst 1:57:7 met een fout in de laatste bocht (verremde me nogal).

Jeej, onder de 2 minuten geracet, maarliefst 1:57:7 met een fout in de laatste bocht (verremde me nogal).

[ Voor 64% gewijzigd door Hans1990 op 12-10-2004 22:16 ]
Ja, had ik ook toen ik het probeerde met auto gearbox...hij schakelt wel op maar niet naar beneden uit zichzelf, en optrekken in zijn 6 gaat nu niet zo bijster snel.Fuelke schreef op 12 oktober 2004 @ 19:59:
vreemd probleem ja
in F1 kan je dat instellen toch ? hier niet ?
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Wel vreemd dat dat niet werkt in een Semi-Pro mode.
Maar een mooie gelegenheid om handmatig te leren schakelen, vergis je niet, dat kan behoorlijk schelen in tijd hoor.
Wat voor tijden rijden jullie eigenlijk?
Ik heb net maar even een qually geprobeerd om niet meer helemaal achteraan te starten en er kwam een 2:16:7 uit, verder heb ik niet geprobeerd maar ik hoop toch dat de Simulation Mode wat langzamer is en dus wat meer realistische tijden oplevert. Ik heb wel alle aids uitgezet trouwens.
Maar een mooie gelegenheid om handmatig te leren schakelen, vergis je niet, dat kan behoorlijk schelen in tijd hoor.
Wat voor tijden rijden jullie eigenlijk?
Ik heb net maar even een qually geprobeerd om niet meer helemaal achteraan te starten en er kwam een 2:16:7 uit, verder heb ik niet geprobeerd maar ik hoop toch dat de Simulation Mode wat langzamer is en dus wat meer realistische tijden oplevert. Ik heb wel alle aids uitgezet trouwens.
Ik gebruik alleen tc op low, en heb al 2:18 gereden. Ik weet alleen niet hoe warm mijn banden toen waren en hoeveel grip het circuit had 
En die verschillen merk je nu echt
Aan het begin van het weekend moet je volop liften in eau rouge en blanchimont, tijdens de race is het volgas
En die verschillen merk je nu echt
Verwijderd
VET, heb net een paar (stuk of 5) rondjes gereden met de morgan (ik rij niet met de lister, ik kan niet goed aan het geluid van de motor horen wanneer ik moet schakelen, en ik sta er te vaak mee in de grindbak) en heb (met 1 aanpassing aan de standaard setup : stuur-uitslag van 13.5 naar 6.0 graden gezet, (moet wel, rij met keyboard, k#%^&* stuur werkt nog steeds niet)) toch een ronde neergezet van 2:30.672, maar ik was niet tevreden met m'n versnellingsbak, einde van kemmel reed ik in de 5e versnelling en nog niet vol toeren, terwijl ik redelijk tot goed door eau rouche was gekomen, klopt niet helemaal, heb nergens alle versnellingen kunnen gebruiken, maar dit zoek ik morgen uit als ik alle tijd heb...
graphics zijn wel iets beter geworden, en de setup menu's zijn veel beter, lijkt weer een ebetje op GTR 2002, en daar kan ik goed mee overweg, ik mis alleen nog de temperatuur van m'n remmen,
top spel, ga em zeker kopen....
graphics zijn wel iets beter geworden, en de setup menu's zijn veel beter, lijkt weer een ebetje op GTR 2002, en daar kan ik goed mee overweg, ik mis alleen nog de temperatuur van m'n remmen,
top spel, ga em zeker kopen....
nou ik ben allang blij met mijn 2.40 min tijd met toetsenbord
Iemand in proberen te halen zet me er toe om toch net iets meer te wagen. Mijn beste tijd verbeterd met +/ 3 sec. 2:17.3
Vet spel. Ik wilde DTM race driver kopen. Is er nooit van gekomen. Kan ik dat geld mooi hieraan besteden
Mocht er een leage komen. Ik ben beschikbaar!
Vet spel. Ik wilde DTM race driver kopen. Is er nooit van gekomen. Kan ik dat geld mooi hieraan besteden
Mocht er een leage komen. Ik ben beschikbaar!
Ook traction control? Ik heb het geprobeerd. Best te doen op zich, maar het heeft me nog geen snelste tijd opgeleverd. Misschien als ik m'n MOMO heb...ZAMoRANo schreef op 12 oktober 2004 @ 22:56:
Ik heb wel alle aids uitgezet trouwens.
Ja ook TC, zelfs dan is er enorm veel grip vergeleken met de Simulation mode.
Als we in een league gaan rijden, bedenk dan goed dat dat hoogstwaarschijnlijk in Sim mode is en alle aids uit, m.u.v Auto Clutch denk ik.
Heb net trouwens het filmpje met de TrackIR nog eens bekeken, ik begin er wel enthousiast over te worden. Als ze op het Drivers Emporium ook die dingen gaan verkopen bestel ik 'm samen met GTR.
Als we in een league gaan rijden, bedenk dan goed dat dat hoogstwaarschijnlijk in Sim mode is en alle aids uit, m.u.v Auto Clutch denk ik.
Heb net trouwens het filmpje met de TrackIR nog eens bekeken, ik begin er wel enthousiast over te worden. Als ze op het Drivers Emporium ook die dingen gaan verkopen bestel ik 'm samen met GTR.
Hoe moeilijker hoe beter wat mij betreft. Clutch is wel lastig omdat er op 99 van de 100 stuurtjes maar 2 pedalen zitten. Bovendien hebben zie irl volgensmij ook een semi-automaat. Tell me if I'm wrong...
Verwijderd
Heb gemerkt dat de banden nu langzamer warm worden ... waar ik in de press na 1 rondje rond de 80 graden zat .... zit ik nu op 40-50 graden .......
Driften gaat nu ook makkelijker .....
ben benieuwd of ik sneller ben nu deze niet op simulation kan ..
Driften gaat nu ook makkelijker .....
ben benieuwd of ik sneller ben nu deze niet op simulation kan ..
Hoe/waaraan merk je precies dat auto clutch echt help als je geen derde pedaal hebt? Ik heb het gewoon uitstaan en gebruik het alleen als ik spin ofzo om de motor niet af te laten slaan
Zijn er meer mensen met een NVIDIA kaart die geen spiegel reflectie in de spiegels hebben? ik gebruik een 6800 GT driver 66.72 en 4x AA optie aan
andere vraag
waar kan ik alvast zo een TRACK IR kopen??? dat lijkt me dus echt ultiem bij deze game
http://www.naturalpoint.com/trackir/
//edit verkooppunt gevonden best nog wel duur tussen de 100 en 140 euro
http://shop.rightthing.nl
andere vraag
waar kan ik alvast zo een TRACK IR kopen??? dat lijkt me dus echt ultiem bij deze game
http://www.naturalpoint.com/trackir/
//edit verkooppunt gevonden best nog wel duur tussen de 100 en 140 euro
http://shop.rightthing.nl
[ Voor 16% gewijzigd door rico_fxp op 13-10-2004 14:19 ]
Ja ik ga denk ik ook zo'n TrackIR kopen
Net even iets soortgelijks geprobeerd met webcam in GTR, werkt lang niet zo goed maar je krijgt wel een idee van hoe het werkt. Het is dus echt niet zo dat je het beeldscherm niet goed meer kunt zien als je je hoofd draait, maar je kunt gewoon heel goed de bochten inkijken.
Ik heb een Ti4200 en ik kan de resolutie niet veranderen, terwijl de eerste demo op LCD-resolutie werkte. Weet iemand hoe dit kan? Ik kan de resoluties wel kiezen, maar als ik het spel dan opstart pakt hij gewoon 800*600.
Of weet iemand misschien waar ik het handmatig kan instellen (*.ini-file of zo)?
Edit: Ik denk dat je die config-file moet hebben de GTR-dir, daar staat deze regel in:
Maar als ik dat nummerverander gebeurt er niets.
Of weet iemand misschien waar ik het handmatig kan instellen (*.ini-file of zo)?
Edit: Ik denk dat je die config-file moet hebben de GTR-dir, daar staat deze regel in:
code:
1
| VIDEOMODE=4 |
Maar als ik dat nummerverander gebeurt er niets.
[ Voor 26% gewijzigd door CorteX op 13-10-2004 15:24 ]
Net een 2:16.043 gereden, met split times die 2:15.xxx te bieden hebben
Dat is niet echt super mijn beste tijd is net 1:58 met schakel . zonder haal je het niet.Schumi4ever schreef op 13 oktober 2004 @ 15:41:
Net een 2:16.043 gereden, met split times die 2:15.xxx te bieden hebben
in arcade mode is dat te halen ja, in semi-pro en sim mode echt niet hoorBlackhole schreef op 13 oktober 2004 @ 15:44:
[...]
Dat is niet echt super mijn beste tijd is net 1:58 met schakel . zonder haal je het niet.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zet jij hem eens op semi-proBlackhole schreef op 13 oktober 2004 @ 15:44:
[...]
Dat is niet echt super mijn beste tijd is net 1:58 met schakel . zonder haal je het niet.
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
net even vier rondjes gereden
(hoog in de)2:18 is mijn beste tijd , in Semi - pro met alles uit.
Alleen daar kon nog wel wat vanaf.
Want maakte 2 grove fouten aan het eind.
maar rond de 2:15 a 16 is makkelijk te halen als je een beetje aan de auto gewent ben.
Alleen moet eerslijk zeggen die Semi promode vind ik belachelijk rijbaar.
Want het lijk wel of ik op ijs rijd
Ach maar wat wil je als je GP L gewent ben ...
[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 13-10-2004 16:23 ]
Dit heb ik van het forum van Blackhole motorsport gehaald:
Bad news for non German speakers out there
Sent an email today towards PR-dude from 10tacle (publisher together with EA for some countries) and this is what I got as reply.
"Marcel Jung, 10tacle studios AG" <m.jung@10tacle.com>
13/10/2004 14:20
Please respond to m.jung
To:
cc:
Subject: AW: Request for info about GTR
Hi Steven,
unfortunatly we could not sign any distribution deal in BeNeLux til now. So
it will be too late for a release in these countries in this year and you
have to wait to the beginning of the next year. We will release in November
just the german version.
Best regards
Marcel
-----------------------------------
Bah rot nieuws
Sent an email today towards PR-dude from 10tacle (publisher together with EA for some countries) and this is what I got as reply.
Please respond to m.jung
To:
cc:
Hi Steven,
just the german version.
Best regards
Marcel
Bah rot nieuws
Ahum, dan heb jij de press demo op simulation dus duidelijk niet geredenBlackhole schreef op 13 oktober 2004 @ 16:22:
[...]
net even vier rondjes gereden
(hoog in de)2:18 is mijn beste tijd , in Semi - pro met alles uit.
Alleen daar kon nog wel wat vanaf.
Want maakte 2 grove fouten aan het eind.
maar rond de 2:15 a 16 is makkelijk te halen als je een beetje aan de auto gewent ben.
Alleen moet eerslijk zeggen die Semi promode vind ik belachelijk rijbaar.
Want het lijk wel of ik op ijs rijd
Ach maar wat wil je als je GP L gewent ben ...
[ Voor 79% gewijzigd door BM op 13-10-2004 16:25 ]
Xbox
Hij is toch wel gewoon via internet te bestellen?
Ja ik ben persoonlijk niet zo'n hotlapper maar ik heb al een paar lage 2:16's gereden en een 2:14 moet zeker mogelijk zijn.
Ik ga echt niet wachten tot hij hier bij de Bart Smit in de schappen ligt ofzo.
Als hij ergens online te bestellen is doe ik dat meteen, ik kan me niet voorstellen dat nergens een shop in de UK of Scandinavie de Engelse versie naar Nederland kan verschepen.
Ja ach, dat zat er al dik in.Dutch3men schreef op 13 oktober 2004 @ 16:23:
Dit heb ik van het forum van Blackhole motorsport gehaald:
Please respond to m.jung
To:
cc:
Hi Steven,
just the german version.
Best regards
Marcel
Bah rot nieuws![]()
Ik ga echt niet wachten tot hij hier bij de Bart Smit in de schappen ligt ofzo.
Als hij ergens online te bestellen is doe ik dat meteen, ik kan me niet voorstellen dat nergens een shop in de UK of Scandinavie de Engelse versie naar Nederland kan verschepen.
ja dat heb ik wel een half uurtje gedaan , maar die was helemaal slecht.SpeedAddict schreef op 13 oktober 2004 @ 16:24:
[...]
Ahum, dan heb jij de press demo op simulation dus duidelijk niet gereden
Want ik heb daar maar een half uurtje mee gereden en vond het wel zat.
Omdat je gewon niet het echte gevoel had dta je ook daatwerkelijk in een moderne race auto zat.
Want ik ben GP L gewent en ik moet zeggen daar ging ik door bochten heen waarvan ik het in de spress demo niet moest wagen om het met die zelfde snelheid tenemen.
terwijl de auto's toch ruim 40 jaar vernieuwd zijn tegen over die GPL bakken.
dan verwacht je toch wel een beetje meer grip.
Kijk eens naar RBR dat is pas een bijna real weg ligging.
Ik vind dat je dat van de press demo en deze niet echt kan zeggen.
Het is wachten op de Simulation mode, anders kan je er nog niet echt iets over zeggen.
Maar GPL vergelijken met GTR is vrij lastig. De slip-angles zijn totaal verschillend.
Een moderne raceauto heeft veel minder marge. Daar komt nog bij dat je een single-seater chassis moeilijk kan vergelijken met een moderne GT.
Ik heb soms ook m'n twijfels over de physics van GPL, zeker bij trage bochten.
Maar ja, ik heb nog nooit in een jaren 60 formule wagen gereden, of iets wat daar een beetje op lijkt, niemand hier denk ik.
Maar GPL vergelijken met GTR is vrij lastig. De slip-angles zijn totaal verschillend.
Een moderne raceauto heeft veel minder marge. Daar komt nog bij dat je een single-seater chassis moeilijk kan vergelijken met een moderne GT.
Ik heb soms ook m'n twijfels over de physics van GPL, zeker bij trage bochten.
Maar ja, ik heb nog nooit in een jaren 60 formule wagen gereden, of iets wat daar een beetje op lijkt, niemand hier denk ik.
Met semi-pro heb ik wel eens 2:13.9 gereden (lister) en 2:26 in de morgan, alleen met de controls van deze versie zit ik nog wat te kloten om die zoals de vorige versie te krijgen (zoals ik hem daar heb ingestelt).
Maar arcade is veel leuker vind ik zelf, ga je veel harder, heb laatst 1:56.7 gereden maar alles kan beter
vooral als je het met toetsenbord doet.
edit:
Helaas zal tijden van 2:14 met keyboard niet meer zo gemakkelijk gaan, aangezien de wagens toch wat aangepast zijn dat ze slomer gaan. (oftewel ja gaat tragere laps rijden
)
Helaas zal tijden van 2:14 met keyboard niet meer zo gemakkelijk gaan, aangezien de wagens toch wat aangepast zijn dat ze slomer gaan. (oftewel ja gaat tragere laps rijden
Maar arcade is veel leuker vind ik zelf, ga je veel harder, heb laatst 1:56.7 gereden maar alles kan beter
[ Voor 58% gewijzigd door Hans1990 op 13-10-2004 17:07 ]
Kan iemand vertellen of er veel terug te vinden is van de F1c engine in het spel? Voor zover ik weet was de engine van GTR daarop gebaseerd? Of lijkt het meer op een aangepaste versie van de F1 reeks?
Heb zelf het spel niet geinstalleerd omdat ik niet akkoord ga met de license.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
voor zover ik weet is de engine van GTR helemaal niet op F1C gebaseerd, dit is volgens mij, (maar ik kan dit fout hebben) een compleet nieuw spel, dat de voorloper van dit spel (GTR 2002) F1 2002 nodig had om te draaien, wil niet zeggen dat ze voor het vervolg ook een F1 engine hebben gebruikt... maar misschien weet iemand anders hier meer van, en mijn vraag is dan, waar lijkt dit spel het meest op????Bolk schreef op 13 oktober 2004 @ 17:42:
Kan iemand vertellen of er veel terug te vinden is van de F1c engine in het spel? Voor zover ik weet was de engine van GTR daarop gebaseerd? Of lijkt het meer op een aangepaste versie van de F1 reeks?
Ze hebben gewoon de ISI enige gebruikt, en dat merk je 
Opties in de menus ed zijn hetzelfde. Ook de player profile ed hetzelfde (met hier een dan een kleine wijziging natuurlij
)
Opties in de menus ed zijn hetzelfde. Ook de player profile ed hetzelfde (met hier een dan een kleine wijziging natuurlij
Nee het is niet gebasseerd op f1-challenge.
Ja het maakt gebruik van dezelfde engine als f1-challenge.
GTR draait op de isiMotor 1.0 engine, net zoals F1-C en F1-2k2 als ik me niet vergis. Het is echter niet daarop gebasseerd. Simbin heeft gewoon een nieuwe game ontwikkeld op basis van die graphics- en physicsengine.
Je zult dus wel wat bekende dingen terugvinden zoals controllerinstellingen, FF instellingen en nog wel wat dingetjes.
Ja het maakt gebruik van dezelfde engine als f1-challenge.
GTR draait op de isiMotor 1.0 engine, net zoals F1-C en F1-2k2 als ik me niet vergis. Het is echter niet daarop gebasseerd. Simbin heeft gewoon een nieuwe game ontwikkeld op basis van die graphics- en physicsengine.
Je zult dus wel wat bekende dingen terugvinden zoals controllerinstellingen, FF instellingen en nog wel wat dingetjes.
Xbox
Het zit allemaal net in een ander jasje maar het verschil is zo groot als tussen bijv. Quake 3 en een andere FPS gebaseerd op dezelfde engine.
De meeste dingen zijn meteen herkenbaar voor wie een eerdere ISI sim heeft gespeeld gebaseerd op de Cube engine.
Even iets anders, volgens Mikkel van RSC zou, als alles volgens plan gaat, het Drivers Emporium vrijdag open gaan.
Ze zijn dicht bij een deal om GTR via deze weg te verkopen, dit in samenwerking met 10Tacle.
Toen ik hem vertelde vertelde dat ik een TrackIR wilde aanschaffen, en vroeg het verstandig was te wachten op de opening van het DE, zei hij dit:
De meeste dingen zijn meteen herkenbaar voor wie een eerdere ISI sim heeft gespeeld gebaseerd op de Cube engine.
Even iets anders, volgens Mikkel van RSC zou, als alles volgens plan gaat, het Drivers Emporium vrijdag open gaan.
Ze zijn dicht bij een deal om GTR via deze weg te verkopen, dit in samenwerking met 10Tacle.
Toen ik hem vertelde vertelde dat ik een TrackIR wilde aanschaffen, en vroeg het verstandig was te wachten op de opening van het DE, zei hij dit:
Toch weer wat goed nieuws dus.Thanks for the support, we are doing our best.
and hehe... yep I'd advice you wait with the TrackIR [whisper mode] discounts are to be had [/whisper mode]
Godv, ik heb nu geen geld tekort, straks gaat er wat geld weg en dan heb ik nog geen geld tekort, daarna kan ik hoogstwaarschijnlijk trackir nog altijd betalen, maar daarna zal er wel een geldtekort zijn
(in de zin dat ik niet al mijn geld erdoorheen wil jassen, ik wil wel een redelijke buffer houden just in case, maar die trackir ziet er wel verschrikkeler goed uit
)
Overigens gok ik zelf op een bundel van GTR met TrackIR
Iemand trouwens een link naar deze drivers emporium shop oid

(in de zin dat ik niet al mijn geld erdoorheen wil jassen, ik wil wel een redelijke buffer houden just in case, maar die trackir ziet er wel verschrikkeler goed uit
Overigens gok ik zelf op een bundel van GTR met TrackIR

Iemand trouwens een link naar deze drivers emporium shop oid
[ Voor 15% gewijzigd door Benotti op 13-10-2004 18:55 ]
Moesten ze nou eens die TrackIR combineren met een 3DBril 
Dan heb je een soort VR waarin je kan rondkijken. Zou dat nie leuk zijn
Dan heb je een soort VR waarin je kan rondkijken. Zou dat nie leuk zijn
[ Voor 11% gewijzigd door ETzPliskin op 13-10-2004 19:21 ]
Ik gok op een bugje, want de gearbox werkte prima in de press demo, en toen ik de beta gespeeld heb tijdens de 24H heb ik in de Ferrari gereden met alle hulpjes uit, behalve dan de auto gearbox en ook daar werkte hij prima. Met de full ga ik toch aan de slag met een manual gearboxZAMoRANo schreef op 12 oktober 2004 @ 22:56:
Wel vreemd dat dat niet werkt in een Semi-Pro mode.
begin volgend jaar? zijn ze gek geworden?
EA taferelen zijn dat, martelaren!
EA taferelen zijn dat, martelaren!
offtopic:
ik hoop op een slechte beveiliging van dit spel!
ik hoop op een slechte beveiliging van dit spel!
Starforce beveiliging in de demo, dus vergeet die slechte beveiliging maar 
Ik gok er wel op dat het ook via Play.com te bestellen zal zijn
Ik gok er wel op dat het ook via Play.com te bestellen zal zijn
Verwijderd
ga em gewoon proberen te bestellen via een engelse site, als dat niet lukt, word het wachten
gaat er toevallig iemand 3november naar London? 
Play.com = creditcard -> heb ik niet
Play.com = creditcard -> heb ik niet

[ Voor 33% gewijzigd door Joss op 13-10-2004 19:48 ]
Verwijderd
een credit card wil ik niet eens, kom ik alleen maar van in de schulden, daar ken ik mezelf te goed voor, en dan kan ik weer afbetalen, heb ik geen zin in
Ja ik wacht al jaren totdat 3d brillen eindelijk eens gaan doorbreken en goedkoper gaan worden.-ETz-Memphis Z schreef op 13 oktober 2004 @ 19:21:
Moesten ze nou eens die TrackIR combineren met een 3DBril
Dan heb je een soort VR waarin je kan rondkijken. Zou dat nie leuk zijn![]()
Het is gewoon de toekomst van (simulatie)games en daar kan niemand omheen denk ik. Maar met TrackIR gaat het iig al de goede kant op
Kom ik toevallig net dit tegen.kNarf schreef op 13 oktober 2004 @ 20:06:
[...]
Ja ik wacht al jaren totdat 3d brillen eindelijk eens gaan doorbreken en goedkoper gaan worden.
Het is gewoon de toekomst van (simulatie)games en daar kan niemand omheen denk ik. Maar met TrackIR gaat het iig al de goede kant op
Je kan ze dus combineren
!!
Heb even op de website van eDimensional gekeken en het ziet er idd best goed uit.
Ze werken prima met TrackIR staat op de website en ze hebben een distributiekantoor in Europa waardoor je niet voor veel extra kosten komt te staan.
Zou leuk zijn al deze ook in het dE verkrijgbaar zouden zijn.
Eigenlijk zou ik het wel een keertje willen proberen voor ik ze zou kopen.
Wat wel interessant is, is dat de TrackIR producten bij hen goedkoper zijn. 130 USD = 105 Euro.
Tegenover de 130 Euro van Rightthing.nl.
Nu moet je wel shipping costs uit de UK betalen maar uit ervaring weet ik dat dat misschien 10 euro is.
Ze werken prima met TrackIR staat op de website en ze hebben een distributiekantoor in Europa waardoor je niet voor veel extra kosten komt te staan.
Zou leuk zijn al deze ook in het dE verkrijgbaar zouden zijn.
Eigenlijk zou ik het wel een keertje willen proberen voor ik ze zou kopen.
Wat wel interessant is, is dat de TrackIR producten bij hen goedkoper zijn. 130 USD = 105 Euro.
Tegenover de 130 Euro van Rightthing.nl.
Nu moet je wel shipping costs uit de UK betalen maar uit ervaring weet ik dat dat misschien 10 euro is.
[ Voor 25% gewijzigd door Zamorano op 13-10-2004 21:12 ]
Verwijderd
Wat een toeval, 5 november ga ik naar London!! Dat wordt GTR kopen
(ik begreep uit bovenstaande reactie dat GTR 3 november in Engeland te koop is?)
(ik begreep uit bovenstaande reactie dat GTR 3 november in Engeland te koop is?)
Nu weet ik al helemaal niet wat ik moet kopen
Aan de ene kant kan ik GTR+Trackir+die 3d brillen kopen, maar aan de andere kant wil ik ook nog kickass geheugen kopen voor mijn pc om te oc
Nadeel van die bril is trouwens dat ik een headset gebruik, ik denk niet dat die twee dingen samen erg lekker op je hoofd gaan zitten

Overigens hanteert ed een 30dagen niet goed geld terug garantie, maar wat ik me altijd afvraag bij dit soort dingen, krijg je de verzendkosten die je hebt betaald om het naar jou te laten versturen nou ook teruggestort? Dat lijkt me wel het eerlijkst, want ik ga ervan uit dat je de verzendkosten die je moet dokken om het terug te sturen wel zelf moet betalen.
Als je het alletwee moet betalen, en je blijkt uiteindelijk niet tevreden te zijn, dan heeft dat grapje je toch min 20 euro gekost, en daar word je ook niet vrolijk van
Haalt ook meteen de vrijheid weg om het eerst te kunnen proberen
[ Voor 53% gewijzigd door Benotti op 13-10-2004 22:09 ]
Ach beter 10 of 20 euro kwijt dan 100 toch?
Ik zag dat ze een mooie Force Feedback headset bij rightthing.nl hadden.
Als je die nou op hebt, en tegelijkertijd die 3D bril op en TrackIR (met het stickertje op de bril natuurlijk, of het petje op) erbij, zow dan ben je echt klaar voor GTR en kun je meteen je nickname veranderen in Inspector Gadget.
Aangezien dit topic ineens heel hard loopt na de nieuwe demo heb ik maar even vast een hele uitgebreide nieuwe gemaakt.
Iemand nog dingen die er per sé in moeten (die ik over het hoofd gezien kan hebben)?
Ik zag dat ze een mooie Force Feedback headset bij rightthing.nl hadden.
Als je die nou op hebt, en tegelijkertijd die 3D bril op en TrackIR (met het stickertje op de bril natuurlijk, of het petje op) erbij, zow dan ben je echt klaar voor GTR en kun je meteen je nickname veranderen in Inspector Gadget.

Aangezien dit topic ineens heel hard loopt na de nieuwe demo heb ik maar even vast een hele uitgebreide nieuwe gemaakt.
Iemand nog dingen die er per sé in moeten (die ik over het hoofd gezien kan hebben)?
Maar het haalt wel een beetje het gevoel weg van het probleemloos kunnen testen voor je kooptZAMoRANo schreef op 13 oktober 2004 @ 23:32:
Ach beter 10 of 20 euro kwijt dan 100 toch?
Maar krijg je de originele verzendkosten nu eigenlijk wel of niet teruggestort, zodat je alleen je eigen verzendkosten hoeft te betalen? Dan zou ik het wel willen proberen, want dan is het toch een stuk eerlijker (beide partijen verliezen een paar euro), en bovendien kost het dan minder omdat de kosten gedeeld worden.
Maar ik zal er maar niet van uitgaan dat de winkels zo lief zijn voor ons klante
Ik zou ze dan gewoon even mailen met die vraag als ik jou was.
Dan weet je t zeker en heb je 't ook zwart op wit.
Of misschien staan de algemene verkoop voorwaarden wel op de site.
[ Voor 50% gewijzigd door Zamorano op 13-10-2004 23:43 ]
Verwijderd
wat een onzin die arcade mode, zo triest, dat ik niet eens meer normaal kon rijden, zat te kloten met die wagen, die wagen had ipv ongeveer 600 pk, waarschijnlijk veel meer dan 1200 pk....
Kheb ze idd al gemeeld, en de verzendkosten worden niet vergoed. Maar van hun naar mij is het +- 6 euro, en andersom ook, dus het valt te doen, mocht ik het willen proberenZAMoRANo schreef op 13 oktober 2004 @ 23:43:
Ik zou ze dan gewoon even mailen met die vraag als ik jou was.
Aangezien er zo veel nieuwe dingen zijn heb ik alles maar even netjes op een rijtje gezet in een nieuw en fris topic.
Hier verder dus.
Hier verder dus.
Dit topic is gesloten.