GTR... The ultimate Racing Game

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.355 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Mooi spel qua graphics zeg ! Zal wel een topper worden denk ik super gameplay en graphics nice cars en draaid goed :> Wel effe wennen om hem recht te houden zeg die wagen maar met die hulpmiddelen iets aan gaat dat aardig beter :D

[ Voor 33% gewijzigd door _MaLa_ op 04-05-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 20:00

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

steveman schreef op 04 mei 2004 @ 17:18:
2:16,1 ?! damn, dan moet ik nog even hard oefenen.

Trouwens in een filmpje dat iemand eerder poste zag ik een andere wagen, hoe zit dat?
Volgens mij ben je in de Morgan aan het raggen :p. Dan zou ik het ook knap als je 2:16,1 rijdt :D. Je moet even de Lister pakken, waar je die kunt vinden, beetje lastig uit te leggen, menu's zijn ook niet echt overzichtelijk.

Voor de rest: geweldig spel, heerlijke FFB _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Fuelke schreef op 04 mei 2004 @ 17:34:
[...]

Ja, dat staat ook een paar posts boven die request ;)

Verwijderd in "GTR... The ultimate Racing Game" daar verwees ik naar.
Misverstandje :) Dacht dat je de post nog verder dáárvoor bedoelde :>

Oh als ik het goed begrijp komt het spel met een FFB stuurtje pas echt volledig tot zn recht?

[ Voor 14% gewijzigd door ND863 op 04-05-2004 18:03 ]

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ja, anders kun je helemaal niet aanvoelen wat de auto gaat doen. In de sim mode tenminste, ik weet niet in hoeverre de arcade mode met gamepad of toetsenbord goed speelbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:34
Het spel schokt hier btw om de 5 sec, het hangt dan voor 0.2 sec :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• original4u
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 12:18
Toch maar even mijn ervaring van het spel meegeven:

Het geluid is echt gaaf (tot dat m'n ouders thuis kwamen en het een aantal decibellen zachter moest 8)7 )
De GT klasse gaat echt lekker hard en de frames per seconde zijn ook goed op m'n 9600XT"tje :)

Nou zit ik wel met een probleempje m'n Logitech momo force racing geeft niet volgas als ik het pendaal naarbeneden trap.... :'(
scheelt ongeveer een halve centimeter in het balkje in het menu.
Weet iemand hoe ik die bij kan stellen want met de Dead zone kan ik het alleen maar erger maken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
original4u schreef op 04 mei 2004 @ 18:20:
Toch maar even mijn ervaring van het spel meegeven:

Het geluid is echt gaaf (tot dat m'n ouders thuis kwamen en het een aantal decibellen zachter moest 8)7 )
De GT klasse gaat echt lekker hard en de frames per seconde zijn ook goed op m'n 9600XT"tje :)

Nou zit ik wel met een probleempje m'n Logitech momo force racing geeft niet volgas als ik het pendaal naarbeneden trap.... :'(
scheelt ongeveer een halve centimeter in het balkje in het menu.
Weet iemand hoe ik die bij kan stellen want met de Dead zone kan ik het alleen maar erger maken :X
Hogere ingame sens voor je gas pedaal?

Ik zou toch even testen of je dit ook in de profiler hebt anders ligt het gewoon aan het stuur. Logitech heeft hier een tool voor, je kan de waarden dan corigeren, werkt prima overigens.

Deze tool heet Dxtweak2 en vind je hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Redje op 04-05-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:41

steveman

Comfortabel ten onder

handige_harrie schreef op 04 mei 2004 @ 18:00:
[...]

Volgens mij ben je in de Morgan aan het raggen :p. Dan zou ik het ook knap als je 2:16,1 rijdt :D. Je moet even de Lister pakken, waar je die kunt vinden, beetje lastig uit te leggen, menu's zijn ook niet echt overzichtelijk.

aha! dan weet ik even genoeg, thx

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
RS_003 schreef op 04 mei 2004 @ 18:12:
Het spel schokt hier btw om de 5 sec, het hangt dan voor 0.2 sec :?
Heb je toevallig een radeon met omega of andere niet-officiele drivers? Want ik had dit probleem ook met DNA drivers maar sinds ik weer gewoon catalyst heb is het probleem weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• original4u
Hogere ingame sens voor je gas pedaal?

Ik zou toch even testen of je dit ook in de profiler hebt anders ligt het gewoon aan het stuur. Logitech heeft hier een tool voor, je kan de waarden dan corigeren, werkt prima overigens.

Deze tool heet Dxtweak2 en vind je hier.[/quote]

thx dubbel fris ..... heb het opgelost door de sens hoger te zetten in het spel (staat nu op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

kNarf schreef op 04 mei 2004 @ 18:58:
[...]

Heb je toevallig een radeon met omega of andere niet-officiele drivers? Want ik had dit probleem ook met DNA drivers maar sinds ik weer gewoon catalyst heb is het probleem weg.
Ik had het als ik refresh rate hoog zette...probeer eens v-sync aan te zetten in graphics config, als je dat nog niet gedaan had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
ff Downloaden maar weer.

Na de Micra-mod en BTCC-mod voor F1C weer ns ff wat anders proberen.
Jammer dat downloaden een tijdje duurt, ik kan niet wachten om het te zien nu.

Als Simbin een niet nader te noemen mod over F1 wagens uit een vroeger tijdperk nu port naar de huidige engine is alles vergeven. :D

BTW: Een extra mirror op fragland.be. Die zijn over het algemeen enorm snel

[ Voor 19% gewijzigd door Zamorano op 04-05-2004 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Hehe, wist wel dat je van gedachten zou veranderen tegen de tijd dat het uit zou komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
kNarf schreef op 04 mei 2004 @ 18:58:
[...]

Omega hier :) Met die *** catalyst drivers kan ik niet cs'en want dan is shift + de pijltoetsen opeens het zelfde als CRTL, en zulke vreemde dingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
Voor de mensen die problemen hebben met het logitech momo force stuurtje dat de pedalen niet helemaal goed willen werken, soms (vaak) helpt het om ff het draadje van je pedalen uit je stuur te halen en daarna weer terug te zetten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 21:32

bAdmuTs

mAzE

Heb de demo net ook even gedownload en bak er letterlijk geen fuck van :D, wist niet dat dit zo moeilijk kon zijn.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:28
Ik heb de demo net geprobeerd op een momo racing force maar hij lijkt steeds automatisch naar links te gaan :'( is er iemand anders met dit probleem>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49
ismael86 schreef op 04 mei 2004 @ 21:01:
Ik heb de demo net geprobeerd op een momo racing force maar hij lijkt steeds automatisch naar links te gaan :'( is er iemand anders met dit probleem>
Heb zelf een guillemot stuurtje, bij vallen de instellingen ineens weg van het stuur na 2 min rijden.. ;( En bij mij slaat het stuur dan ook opeens naar links..

[ Voor 9% gewijzigd door _VooDooMen_ op 04-05-2004 21:03 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Wat heeft die Morgan een lekker geluid zeg.
En de physics voelen meteen goed aan, helemaal als je de Cube engine gewend bent. Ik was nog niet echt snel 2:18 ofzo in de Lister. Maarja ook nog niet echt geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

handige_harrie schreef op 04 mei 2004 @ 18:00:
[...]

Volgens mijn moet je zeker nog even door oefen ik doe hier met de lister 2.15.11 over dus nog even door oefen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Heb hem inmiddels ook kunnen verkrijgen

Net een 2:16,5 gereden maar met een flinke fout in de laatste bocht dus moet nog sneller kunnen
Ik heb de setup van de vering en shocks een beetje veranderd zodat de auto wat vloeiender gaat door de bocht (minder stuitert) , en natuurlijk op zachte banden.

Ik vind dit nu al zo`n ontzettend genot , dat ik niet denk dat ik het overleef (ooit nog achter de pc vandaan kom, om te eten en te slapen enzo) als het hele spel uitkomt.
En dit maar met 1 circuit en 2 auto`s .
Het reageert zo ontzettend precies op je stuur , t`is voor de eerste keer dat ik in een racespelletje het echt leuk vind om met de hand te schakelen. _/-\o_

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

damn, mijn snelste tijd in de Lister (idd stukken sneller dan die morgan :D)
is 2.23.3 :S

zal nog maar ff dooroefenen dan. Snap niet dat het zoveel scheelt (ik race overigens op 'simulation' maar ik neem aan dat iedereen dat wel doet, terecht?)

[ Voor 4% gewijzigd door steveman op 05-05-2004 03:16 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 13:25
ismael86 schreef op 04 mei 2004 @ 21:01:
Heb je de instellingen op de momo racing specifiek gezet? Dat maakt namelijk heel veel verschil bij mij. Daarvoor leek het wel of ik de stuurhulp aan had staan omdat ie heel erg vanzelf leek te sturen. Maar met die specifieke instellingen is de FFB echt heerlijk

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djolaff
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-12-2024
He ik zit met een probleem.
Als ik in de 3d configuration en mijn resolutie of refresh rate verander en dan op save klik gaat die weer gewoon naar 800X600@60Hz.
Weet iemand hoe ik dit oplos.
Ik heb cat 4.3 op een 9800 XT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Het geluid is echt niet te geloven zo vet! Dit is de standaard die ik voortaan
in elke racegame verwacht, met name in rally en gt-racers. Trouwens is de cockpit
view de eerst ronde even raar omdat alles shaked maar daarna was ik er zo snel
aangewend dat ik het maar vreemd vond hoe je in Colin McRea4 plots "vast geplakt"
in de auto zit.

* wheeler hoopt dat Live for Speed het geluid en cockpitview overneemt in volgende versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Niet online

JVLK

Team Puss

djolaff schreef op 05 mei 2004 @ 09:49:
He ik zit met een probleem.
Als ik in de 3d configuration en mijn resolutie of refresh rate verander en dan op save klik gaat die weer gewoon naar 800X600@60Hz.
Weet iemand hoe ik dit oplos.
Ik heb cat 4.3 op een 9800 XT.
Dat is omdat je de graphics config daarna weer opend...gewoon sttings veranderen, saven en spelen...graphics congfig niet meer openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:26

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Rusty schreef op 05 mei 2004 @ 08:21:
[...]

Heb je de instellingen op de momo racing specifiek gezet? Dat maakt namelijk heel veel verschil bij mij. Daarvoor leek het wel of ik de stuurhulp aan had staan omdat ie heel erg vanzelf leek te sturen. Maar met die specifieke instellingen is de FFB echt heerlijk
ik heb ook een momo stuur maar hoe het ik hem er dan op dat in een momo heb ???

heb t al ;)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Er staan trouwens wat in-car footage filmpjes op de Lister website. Je ziet daar goed dat het hoofd van een coureur idd zo enorm veel beweegt tijdens het rijden. Volgens mij kun je die G-Force setting best op 100% zetten. :D

Ik zag ook op de website wat voor versnellingsbak die Lister Storm heeft.
Een sequentiele 6-bak iig. Ik denk dat het meest realistisch racen is om met een sequentiele pook te rijden, alleen op en terug schakelen dus, en de koppeling alleen gebruiken bij het wegrijden en stoppen. Maar als iemand meer weet hoor ik het graag.

Ik ga even de sequentiele plaat op mn shifter mikken als ik thuis ben. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ja klopt, mijn shifter is ook sequentieel opgesteld voor GTR :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 05 mei 2004 @ 12:55:
Ja klopt, mijn shifter is ook sequentieel opgesteld voor GTR :7
Aan de andere kant geeft het wel een kick als je een rondje Spa doet en razendsnel je pook door de 6-bak weet te roeren zonder fouten. Helemaal als er mensen ademloos over je schouders mee kijken. :9

Dat geluid is trouwens echt identiek aan hoe het op die filmpjes klinkt, kan niet wachten om de andere wagens te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:26

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ja ik ga hem zeker kopen :P

wil die bijde lambo's wel eens horen en ferarri's (6) ( eigenlijk alles wel )
en vooral veel online spelen :D

zonder hulp kom ik niet verder als 2.19 ( lister ) en ik heb echt het gevoel dat ik the max rijd kan echt neit sneller 2.18.6 is me record zonder hulp

[ Voor 44% gewijzigd door BruceLee op 05-05-2004 13:49 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
BruceLee schreef op 05 mei 2004 @ 13:10:

zonder hulp kom ik niet verder als 2.19 ( lister ) en ik heb echt het gevoel dat ik the max rijd kan echt neit sneller 2.18.6 is me record zonder hulp
Ik wil de BMZ Z3 M wel eens horen, een 3.2 liter V6 met 320 pk :9~

En ben benieuwd hoe de C5 gaat klinken (ik heb er wel eens in gereden en dat geluid is zo _/-\o_ :9~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismael86
  • Laatst online: 21:28
Rusty schreef op 05 mei 2004 @ 08:21:
[...]

In de opties kon ik alleen kiezen voor ms force feedback wheel en nog wat andere maar geen momo force

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
BruceLee schreef op 05 mei 2004 @ 13:10:

Weet je zeker dat je 100% uitslag hebt als je je gaspedaal helemaal hebt ingedrukt? Had het ooit eens bij netKar......was opeens 3-5 seconden langzamer dan m'n snelste tijden......bleek opeens dat ik maar max 85% pedaaluitslag had. Even met DXTweak waarden aangepast en het werkte meteen weer naar behoren! Zag dat je ook een MOMO hebt en volgens mij ben jij ook een snelle rijder, dus wie weet!

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 20:00

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

hmm 2:14.2 so far :) incl. fouten.

Wel met anti-brake-lock en anti-wheelspin op high.
Ow en zachte banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Goed nieuws dat ze hem nu toch maar uit hebben gebracht. Al hoop ik wel dat ze ook nog de andere demo ze maar gaan uut brengen.
Mijn snelste ronde is tot nu toe een 2:13,9 of zo. Uit mijn
hooft zit nu namejk dit te typen op een PDA op Ameland.

Als we trouwens een league gaan organizeren heb ik al een 100Mbit host beschikbaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dutch3men schreef op 05 mei 2004 @ 18:23:
Goed nieuws dat ze hem nu toch maar uit hebben gebracht. Al hoop ik wel dat ze ook nog de andere demo ze maar gaan uut brengen.
Mijn snelste ronde is tot nu toe een 2:13,9 of zo. Uit mijn
hooft zit nu namejk dit te typen op een PDA op Ameland.

Als we trouwens een league gaan organizeren heb ik al een 100Mbit host beschikbaar :).
lol, duurt nog wel ff tot ie uit is maar dit gaat wel gaaf zijn online ja. :)

Ik heb trouwens nog weinig over de Motec Telemetry gehoord maar die is echt fantastisch, zoveel data om te analiseren en om je tijden te verbeteren. En toch blijft het overzichtelijk, weer een hele stap voorwaarts ten opzichte van de telemetry van GTR2k2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
ZAMoRANo schreef op 05 mei 2004 @ 19:34:
[...]

lol, duurt nog wel ff tot ie uit is maar dit gaat wel gaaf zijn online ja. :)

Ik heb trouwens nog weinig over de Motec Telemetry gehoord maar die is echt fantastisch, zoveel data om te analiseren en om je tijden te verbeteren. En toch blijft het overzichtelijk, weer een hele stap voorwaarts ten opzichte van de telemetry van GTR2k2.
Ik heb die MoTeC tool niet eens geinstalleerd. (ga ik nu doen :))
Leuke is wel dat het de real thing is, dus de tool is hetzelfde als die het team gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Redje schreef op 05 mei 2004 @ 20:24:
[...]

Ik heb die MoTeC tool niet eens geinstalleerd. (ga ik nu doen :))
Leuke is wel dat het de real thing is, dus de tool is hetzelfde als die het team gebruikt.
Yup is echt gaaf. Je kan ook zien wat je absoluut snelste tijd kan zijn als je alle snelste sectoren van alle rondjes bij elkaar zet enzo.
En zo veel data om te kunnen analyseren.

Ik heb net ff een paar donuts zitten maken om te kijken wat de banden deden. Ik kreeg de soft op bijna 600 graden en toen waren ze lek ook volgens mij, ik kon amper nog rijden en er kwamen allemaal vonkjes onder mn auto vandaan. Maar of ik nou zo laag stond of dat ik op mn velgen reed weet ik niet. :7

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GRAB_000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

ZAMoRANo schreef op 05 mei 2004 @ 20:31:
[...]

Yup is echt gaaf. Je kan ook zien wat je absoluut snelste tijd kan zijn als je alle snelste sectoren van alle rondjes bij elkaar zet enzo.

Ik heb net ff een paar donuts zitten maken om te kijken wat de banden deden. Ik kreeg de soft op bijna 600 graden en toen waren ze lek ook volgens mij, ik kon amper nog rijden en er kwamen allemaal vonkjes onder mn auto vandaan. Maar of ik nou zo laag stond of dat ik op mn velgen reed weet ik niet. :7

[afbeelding]
Klopt, da's fun B)
Ik deed m'n donut in het begin van de Eau Rouge, en kwam echt niet meer omhoog :D

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je je auto ook nog ergens afstellen... Zo ja, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 20:42:
Kan je je auto ook nog ergens afstellen... Zo ja, waar?
LOL, ja moet je ff op Garage klikken onderaan als je in de pits staat. En dan Setup One en Two aan de rechterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
ZAMoRANo schreef op 05 mei 2004 @ 20:31:
[...]

[afbeelding]
Ik zit er nu mee te prutsen :d
Virtual Dash is trouwens erg cool.
Die templates zijn ook erg handig, je kan ze ook zelf maken, was even zoeken hoe het zat maar het ziet er profi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

Arfman

Drome!

OMFG wat een spel _O_
OMFG wat een physics _O_
OMFG wat een geluid _O_

Ben nu wat aan het klooien (2:15.2 als beste tijd), maar ik heb bij sommige bochten erg veel last van het gehobbel van de auto .. is er al een site waarop wat setuptips staan ?

Ben al wat aan het prutsen geweest maar .. ehh .. dat heeft niet echt geleid tot verbetering :X

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Setup tips weet ik niet...maar zag wel deze 2 setups staan om te proberen.
http://www.bhmotorsports.com/GTR/downloads/2973

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik weet wel dat de standaard setup er echt 1 is om mooie strakke lijnen te rijden. Neigt nogal naar onderstuur ook. Maar als je overstuur krijgt ben je m kwijt ook.

Persoonlijk heb ik liever iets meer overstuur. Heb m achter wel iets zachter gezet. Anti-roll bar een stuk verhoogd maar wel de bandendruk iets verlaagd. Ik kan nu lekker door die snelle bochten driften (voor zo ver mogelijk met een GT-wagen, een paar graden max) zonder echt controle te verliezen.

Ik ga nog even verder experimenteren met de setup, misschien moet ik medium compound achter als ie zo glijdt, dat zachte rubber is zo weg gok ik. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Dsjeesz met een strakke setup en anti wheelspin op low is het echt moeilijk! 8) Na de hairpin in de 1e versnelling proberen uit te komen zonder een donut is toch een vak opzich :P

2.16,5 heb ik nu, no anti lock, low antispin, pro-sim, de rest van de aids uit..

Kan nog stukken harder (de chicane na rouge kan ik veel later remmen) en ik kom o zo verdomd traag uit de bus stop chicane :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
grrrrrr.... ik zat net op een hoge 2:15 incl. foutje, verrem ik me bij die verrekte busstop. :( maar weer ff opnieuw proberen zo.

Ik speel gewoon meteen helemaal zonder aids, dat is het leuke aan een sim vind ik, zeker als je t wat vaker doet. Maar om het te leren is het absoluut nodig. Ik zet af en toe wel eens iemand achter mn stuurtje, zo van ga maar ff een stukje racen. Maar dat blijkt toch dan toch meestal lastiger het lijkt hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:05

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hmmm, ik kom met de Lister nu niet meer verder dan 2.15.9
(no antilock, low antispin. pro-sim, voor de rest geen hulpmiddelen)

Ik ga nu nog steeds niet helemaal goed door eau rouge, maar ik blijf proberen :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Hmm ja Eau Rouge, ik vind 't wel jammer dat je er gewoon volgas doorheen kan (met default setup) Ziet er wel een beetje slordig uit dan maar je snijdt in principe niets af. Mijn snelste tijd is een lage 2:14 btw, zit nog wel ruimte voor verbetering in maar ik vind hotlappen eigenlijk niet zo heel leuk. Ik zit vaak onder m'n tijd en dan verkloot ik het weer in de busstop of La Source :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:05

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Busstop is wel heel irri soms... Beetje later remmen om een betere tijd denken te maken en je schiet er veerbij :) Weer een lap naar de kl*te :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:45
Waarom krijg ik die wagen niet voorbij de 80Km per uur?

En waarom hangt het mijn hele PC als ik een keer tegen de vangrail knal?

En ben ik de enige die vind dat de track er redelijk mooi uitziet maar de auto absoluut niet?

Gewoon ff wat vraagjes ;) Het geluid is BTW idd _/-\o_

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
De busstop is echt tricky, helemaal met anti-spin off.
Je geeft dan te vaak teveel gas als je over de curbs stuitert. Of te weinig als je te voorzichtig bent, echt zo een bocht die je niet 10x hetzelfde neemt.

Zit nu op een 2:15.229 met alle aids off, zat er al een 0.5 sec onder maar dan ben je weer te voorzichtig omdat je het niet wil verkloten en dat ben je gewoon dik langzamer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik vind het al knap als ik m 2x hetzelfde neem. En als het dan 2x hetzelfde zonder spinnen is ben ik helemaal blij. :D

Je moet m echt laten rollen daar en een klein beetje gas erop houden anders heb je geen toeren als je eruit komt, misschien druk ik de koppeling wel een beetje in de volgende keer als ik over de kerbs ga want daar heb je vaak net iets teveel tractie terwijl je t stuur omgooit.

BTW als je niet over de 80 km/h komt moet je de pitlimiter uitzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net ff miijn eerste echte rondje gereden. 2.30.nogwat. met alle hulpen uit. heb me 2 keer verremt en remde te vroeg bij de busstop. moet nog wat meer oefenen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:45
BTW als je niet over de 80 km/h komt moet je de pitlimiter uitzetten
Ja, ik zag in die Morgan opeens een lampje knipperen, en toen ging er bij mij ook een lampje branden ;)

Jammer dus dat hij constant crashed bij mij, want ik crash zelf ook vrij veel :)

Toch niet echt een spel voor mij. Ja, het rijden voelt goed aan, en ja, het klinkt geweldig en qua physics is het schitterend, de eerste echte opvolger wat dat betreft van GP Legends denk ik. Maar net als dat spel is het allemaal wat TE voor mij. Ben benieuwd hoe de Arcade mode zal zijn, anders hou ik het maar bij DTM2 denk ik.

Allen veel plezier gewenst met wat, voor zij die ervan houden, waarschijnlijk het spel van het jaar gaat worden :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

ZAMoRANo schreef op 05 mei 2004 @ 22:35:
Ik vind het al knap als ik m 2x hetzelfde neem. En als het dan 2x hetzelfde zonder spinnen is ben ik helemaal blij. :D

Je moet m echt laten rollen daar en een klein beetje gas erop houden anders heb je geen toeren als je eruit komt, misschien druk ik de koppeling wel een beetje in de volgende keer als ik over de kerbs ga want daar heb je vaak net iets teveel tractie terwijl je t stuur omgooit.

BTW als je niet over de 80 km/h komt moet je de pitlimiter uitzetten ;)
Ja beetje het gas erop. Nét niets teveel en je zit achterste voren bij de busstop :P

Ik gebruik een joystick (hopelijk heb ik een momo force als de full klaar is) dus ik kan niet met de koppeling klooien. Hoe neem je nou eigenlijk de hairpin voor start/finish? Ik kan pas gas geven als mn bak rechtstaat. Als ik het gas erop doe (om nog enigzins snelheid eruit te krijgen) en ik moet nog bijsturen dan gaat die weer met zn staart voorbij zn neus O-) heb je een snelle ronde, Eau Rouge perfect genomen, prachtig volgas door de snelle stukken, zonder spin de bus stop voorbij, hard over de F1 grid, en mooi insturen bij de hairpin, gas erop en whopa daar zit je dan.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Ik nok ermee voor vandaag, een 2:14.4 is het geworden.

Bij La Souce, de hairpin, schakel ik terug tot 2, laten rollen daarna naar 1, voorzichtig het gas erop in het midden van de bocht en dat short shiften naar 2 en hoger. Dus niet hoog in de toeren laten komen eigenlijk.
Je kan hem ook in z'n 2 laten maar dat is het helemaal traag optrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op 05 mei 2004 @ 22:49:
[...]
Toch niet echt een spel voor mij. Ja, het rijden voelt goed aan, en ja, het klinkt geweldig en qua physics is het schitterend, de eerste echte opvolger wat dat betreft van GP Legends denk ik. Maar net als dat spel is het allemaal wat TE voor mij. Ben benieuwd hoe de Arcade mode zal zijn, anders hou ik het maar bij DTM2 denk ik.

Allen veel plezier gewenst met wat, voor zij die ervan houden, waarschijnlijk het spel van het jaar gaat worden :)
Hebbie de Pro-sim mode al uitgeprobeerd? Als je het spel opstart krijg je dat scherm met de drie gametypes, alleen arcade werkt nog niet daar maar pro-sim wel, rijdt al een stukkie makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Redje schreef op 05 mei 2004 @ 23:16:
Ik nok ermee voor vandaag, een 2:14.4 is het geworden.

Bij La Souce, de hairpin, schakel ik terug tot 2, laten rollen daarna naar 1, voorzichtig het gas erop in het midden van de bocht en dat short shiften naar 2 en hoger. Dus niet hoog in de toeren laten komen eigenlijk.
Je kan hem ook in z'n 2 laten maar dat is het helemaal traag optrekken.
Check, dat ga ik ens proberen.

Btw het is me gelukt om 4x achter elkaar normaal door de bus stop te komen _/-\o_ :D :+ Mn tijd is nu 2:14,946 (op sim, er is dus geen pro sim, die heet pro-nogwat :P, iig ik rijd op de onderste)

Ben ik weer de naam vergeten, maar wat is die 180 graden bocht toch een irritante bocht. In mn 2 en dan lijk je net als een slak te gaan... (ik snijd em vroeg, als ik met de apex precies in het midden rij dan glij ik eraf :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
La Source? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
Ik ben gisteravond na totaal nu een rondje of 20 ofzo eindelijk *trom geroffel* onder de 2.20 gekomen 2.19.10 :(

Wel op simulation met alle aids uit. Want zelfs low abs en anti slip schelen voor mijn gevoel heel veel. Maar goed we gaan rustig verder met oefenen. Ik merk al wel dat ik op de zelfde punten problemen, man wat is het lastig om ronde na ronde goed door busstop te komen. Daar verlies ik volgens mij vrij veel tijd en in eau rouge, ik kan daar echt niet volgas door zonder dat ik in de banden hang. Het is 1 keer gelukt maar toen ging ik compleet wijd en bleef ik niet op de baan hoewel ik wel kon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Foei!
/edit, was waarschijnlijk een reply op ND, leek me al vreemd dat je niet wist wat La Source was :D
Afbeeldingslocatie: http://www.spa-francorchamps.be/gfx/track/aerienne1.jpg

Ik had trouwens nog even lopen prutsen met de datalogger/telemetry, maar ik rij volgens dat ding veel te inconstant. Als hij als mijn snelste stukken optelt (van 5 ronden) zou ik een 2:08.9 rijden...

[ Voor 51% gewijzigd door Redje op 06-05-2004 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Dat mapje is leuk, maar hij mist nog Fagnes (de rechts-links voor Stavelot toch??) en daar ga ik vaak de mist in :( Als je bij die linkse bocht bij Fagnes maar iets te veel gas geeft of de inner kerb raakt, dan ben ik hem vaak kwijt.......

Sorry van het vermelden van een 2.13 eerder (ik zei zelfs dat nog dat er makkelijk wat af kon :) ), die tijd was abusievelijk met Steering Help 8)7

Zonder zit ik nu op een lage 2.14, maar heb nog maar 20 ronden kunnen rijden ofzo......zwaar tijdsgebrek.

Misschien moet m'n sociale leven maar eventjes op pauze worden gezet >:)

Edit: nog wat nieuwe screenshots (o.a. de 550!!!) SimBin homepage

[ Voor 12% gewijzigd door Undeclinable op 06-05-2004 09:26 . Reden: screenshots ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik zie Fagnes wel duidelijk zitten daar hoor. Ik vind de linkerknik in Les Combes trouwens lastiger dan die van Fagnes. In Fagnes heb ik meestal meer ruimte over en de rechterbocht daarna komt een stukje later. Als ik Les Combes goed doorkom heb ik meestal wel een goed rondje.

Die double-apex bocht, Pouhon is dat meen ik. Dat vind ik echt een lekkere bocht.
Echt vol naar de buitenste kerbs in het midden van de bocht en dan vol doortrekken door de 2e in zn 5.

Ik zit nog een beetje te rommelen met mn setup maar ik rijd nu wel in de 2:15 (met alle aids uit natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op 06 mei 2004 @ 09:27:
Ik zie Fagnes wel duidelijk zitten daar hoor.
Ik bedoelde ook alleen de naam ;)
Ik vind de linkerknik in Les Combes trouwens lastiger dan die van Fagnes. In Fagnes heb ik meestal meer ruimte over en de rechterbocht daarna komt een stukje later. Als ik Les Combes goed doorkom heb ik meestal wel een goed rondje.
Is ook erg lastig ja! Die ga ik ook enorm voorzichtig door. Trouwens heerlijk om te merken dat als je vlak voor turn-in bij de 2e linker van Blanchimont heel eventjes lift, dat je dan een duidelijk scherpere turn-in kan maken en zo ook met meer snelheid die bocht door kan jakkeren!!
Die double-apex bocht, Pouhon is dat meen ik. Dat vind ik echt een lekkere bocht.
Echt vol naar de buitenste kerbs in het midden van de bocht en dan vol doortrekken door de 2e in zn 5.

Ik zit nog een beetje te rommelen met mn setup maar ik rijd nu wel in de 2:15 (met alle aids uit natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja ik lift ook altijd heel even bij Blanchimont, dan gaat de achterkant lekker glijden (lift-off oversteer). :P

Trouwens nog een leuk filmpje, vanaf 2:30 wordt het echt leuk als er van rijder gewisseld wordt in de pits en er een stuk in-car footage te zien is. Wat een gehobbel zeg. En lekker geluid als de auto gestart wordt en wegrijdt.

Ik moet trouwens ook mn shifter aan de linkerkant zetten om het echt realistisch te maken natuurlijk. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• original4u
Als je de Info tekens drukt in het spel bij de circuitmap dan krijg je tips van het SimBin team zelf :X

Mischien handig om allemaal te luisteren? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zie je Fagnes:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/Q53706W6884Q/picserver.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
pfffff.....eindelijk! Een 2.13.757. Ik wordt zo gestoord van dat gestotter! Elke lap heb ik het 2 keer, dat het spel opeens een seconde lang met 5 fps gaat, en ik kan je vertellen dat dat niet prettig racen is :/ Heeft iemand een idee? Heb al Cat.4.4 erop gegooid, maar dat maakt niks uit.......

Edit: 2.13.498 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Undeclinable op 06-05-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Heb het ook, meestal in mijn inlap niet maar naderhand elke ronde en dan altijd voor Pouhon, is met een 9800 pro ism 4.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Undeclinable schreef op 06 mei 2004 @ 19:35:
pfffff.....eindelijk! Een 2.13.757. Ik wordt zo gestoord van dat gestotter! Elke lap heb ik het 2 keer, dat het spel opeens een seconde lang met 5 fps gaat, en ik kan je vertellen dat dat niet prettig racen is :/ Heeft iemand een idee? Heb al Cat.4.4 erop gegooid, maar dat maakt niks uit.......

Edit: 2.13.498 :)
Is het bij andere games ook? Indien ja, storende achtergrondprogramma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Ik heb ander gestotter, om de 4 / 5 sec hangt het spel voor een halve sec, als je er niet op let merk je het amper, maar als je bv een demo afspeelt merk je het heeeeel goed :(

Dit heb ik dus niet bij farcry of andere games, alleen wel eens bij cs; maar dat ligt dan aan de connectie (9m ping naar de server)

Ik gebruik de nieuwste Omega drivers, dit omdat de Catalyst voor keyboard problemen zorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/satcp/misc/temp/gtr0001.jpg

Warning... Antenna on fire! :P

Mocht het nog niet duidelijk zijn, er is nog werk aan het schademodel :)

Overigens heb ik dat gestotter voor Pouhon ook. Aan Malmedy begint de PC merkbaar te vertragen en tussen Rivage en Pouhon is het een slideshow. Daarvoor en daarna gaat het meestal vrij vlot. Ik weet wel dat m'n PC wat traag is voor dit spel, maar dit valt toch sterk op. Alleen op deze plaats heb ik serieuze performance issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
zet shadow-details is op low, misschien dat dat helpt (bij mij wel, als ik onder de bomen door ging was het ook een diashow)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Jeezus zeg t lukt me maar niet een lekkere ronde neer te zetten. Wat ik ook doe met de setup ik heb altijd ergens wel een moeilijk punt. Nu gaan de lastige bochtencombinaties heel strak maar heb ik weer instabiliteit op Eau-Rouge.

Mn sectortijden bij elkaar geteld is een 2:14 goed haalbaar maar ik kom gewoon niet meer onder de 2:17 vandaag. Naja zeker een slechte dag, beetje uit vorm. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 20:17:
[...]

Is het bij andere games ook? Indien ja, storende achtergrondprogramma's?
Niet echt opgevallen eigenlijk......maar het stottert ook niet op een vaste plek, maar om de (en dit klinkt misschien vreemd) 65-70 seconden. Oftewel, 2x per rondje en de punten dat het stottert verschuiven dus ook steeds.

Het is dus (waarschijnlijk) een proces dat om de zoveel tijd enorm veel CPU-tijd gebruikt. Heb al Norton Anti-Virus eraf gegooid, ik dacht dat die misschien af en toe iets deed. Maakte niks uit.

Ik zag wel dat m'n harde schijf errug vol en errug gefragementeerd was, dat kan ik nog even proberen te reorganiseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:41
Ik heb ook gestotter gehad met 3dmark2003. En ook in GTR op hetzelfde punt als jullie. Ik heb bij de instellingen van de grafische kaart de hardware acceleratie 1 tikje naar links geschoven. Bij 3dmark2003 was het over. Heb GTR nog niet kunnen testen. Misschien kunnen jullie het ook proberen. Anders is het echt iets van de demo waarbij we hopen dat het in de full version opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

Arfman

Drome!

Ik heb problemen met GTR sinds mijn nieuwe stuur (Thrustmaster Ferrari F1 Force Feedback). De performance is achteruit gegaan vergeleken met mijn Logitech WingMan Formula Force (vorige stuur). Hij schokt af en toe. Wat iets hielp was VSync aanzetten met een refreshrate van 75 hz (heb een iiyama TFT). Maar hij draait niet meer supersoepel zoals eerst :(

Iemand een idee ?
Specs: P4 3 GHz, Radeon 9800 Pro C3.4, 1 GB RAM, nieuwste Thrustmaster drivers.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Hebben jullie ook al gezien dat er aan de achterkant van het loop bruggetje , als je net langs Eau Rouge bent gekomen , "Spella Artist" staat .
Als je spint kom je nog eens ergens. :+

[ Voor 5% gewijzigd door enchion op 07-05-2004 17:06 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_master
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 15:57
Ja, 'k heb de demo nu 2 dagen, en oooooh man, dit spel koop ik gagarandeerd !!!
Echt ongelooflijk, en die paar vroege grafische schoonheidsfoutjes kunnen echt niets afdoen aan de superieure kwaliteit van dit spel...
'k Rij dus in simulation mode, alle help uit, FFB-stuur, manueel schakelen en zelf clutchen enz... alleszins "as real as it gets", en 'k haal voorlopig een tijd van 2.15.814...naja, daar kan nog wel wat vanaf... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow echt gaaf dit spel! Ik ben even aan het hotlappen geweest en kom tot nu toe aan een 2 13 3xx, maar het kan nog zeker meer dan een halve seconden sneller, maar het lukte me niet een foutloze ronden te rijden. Mijn hotlap kan je vinden op onderstaande link:
http://people.zeelandnet.nl/jtwisk/hotlap.Vcr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
Twix King Size...zonder driving aids? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hotlap competitie online:

http://www.bhmotorsports.com/competitions/gtrdemo.php

automatisch versturen van je tijden en opname in de standen, tevens is er de mogelijkheid om je eigen team/subcompetitie te creeeren, wellicht interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

hehe eindelijk een beetje een snel rondje!

Afbeeldingslocatie: http://www.ai.rug.nl/~renkema/woei.jpg

Heeft lang geduurd, hele tijd vastgezeten op 2.16.x maar toen opeens \o/

Was even onderzoeken hoe je nou het beste die chicane kunt nemen, heb het nu redelijk onder de knie.

btw @ simulation zonder aids (zoals echte stoere mannen betaamt :Y) )

[ Voor 12% gewijzigd door steveman op 08-05-2004 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SebaZ schreef op 08 mei 2004 @ 00:59:
Twix King Size...zonder driving aids? :o
Alleen clutch hulp aan, de rest uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13
ik voel een GOT GT R Cup aankomen als de FULL versie uitkomt O-)

zitten hoop mensen in de 2.13 t/m 2.16 dus mooi competatief veld zo te zien :Y)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:56
Bij je Car setup kan je ook dingen aanzetten zoals Reduce Wheel spin en Anti-Lock brakes. Dit is niet een Driving-Aid die je aan kan zetten met F1-F4. Ikzelf rij altijd met bovengenoemde aids uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
Voor de mensen die creatief zijn (ik niet dus)

Hier staat kort uitgelegd hoe je de lister kan bewerken:

http://www.tptcc.com/board/viewtopic.php?t=4203

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rij ook met die wielsprin en soort van abs uit in dat menu.
Verder heb ik daarnet een bijna foutloos rondje gereden, 2 12 620 was het resultaat, met alleen clutch aan, de rest uit.
http://people.zeelandnet.nl/jtwisk/212620.Vcr

En die league, daar heb ik idd wel zin in Yonex, heb nog een titel te verdedigen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

clutch? hoe zet je die uit dan? ik wil zelf rijden!! :(

de menu's laten kwa transparantie wel wat te wensen over zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
ik had niet anders verwacht Twix ;)
vandaag ook een 2.13.2 gereden totdat ik erachter kwam dat stuurhulp aanstond :( (vond al dat auto zo makkelijk instuurde hehe)

zonder stuurhulp zit ik nog op 2.15....toch eens kijken of ik stuur wat minder gevoelig kan krijgen ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja de tijden zijn denk ik wel enorm aan elkaar gewaagd.
Ik zit nu op 2:14:3 maar ik krijg gewoon geen perfect rondje voor elkaar, Spa is nooit echt mijn baan geweest wat dat betreft.

Ik denk ook dat het venijn m bij GTR zit in het racen zelf, constant kunnen rijden is belangrijk en inhalen lijkt me vrij moeilijk omdat er dus nu minder grip is buiten de ideale lijn.
Je zult volgens mij vaak zien dat mensen in treintje achter elkaar rijden tot er 1 een foutje maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 08 mei 2004 @ 13:14:
Ja de tijden zijn denk ik wel enorm aan elkaar gewaagd.
Ik zit nu op 2:14:3 maar ik krijg gewoon geen perfect rondje voor elkaar, Spa is nooit echt mijn baan geweest wat dat betreft.

Ik denk ook dat het venijn m bij GTR zit in het racen zelf, constant kunnen rijden is belangrijk en inhalen lijkt me vrij moeilijk omdat er dus nu minder grip is buiten de ideale lijn.
Je zult volgens mij vaak zien dat mensen in treintje achter elkaar rijden tot er 1 een foutje maakt.
Wat ik zelf ook vaak merk bij onlineracen met achterwielaandrijving en veel vermogen, is dat ik vaak teveel wil, en daardoor teveel gas geef en dus spin. Dat zijn van die dingen die je gewoon af moet leren. Ik weet niet wat voor races het worden, maar ik hoop lekkere langen, net als in het echt en dan is het gewoon de kunst om zo min mogelijk fouten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
ik hoop maar 1 soort race mee te maken in de toekomstig GoT cup>> sportief rijgedrag :)

dus live and let live bij inhaalacties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeah, ga ik mijn force feedback stuurtje weer eens afstoffen, die zal me goed van pas komen;) Lijkt me vette game man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

yonexfreak schreef op 08 mei 2004 @ 15:33:
ik hoop maar 1 soort race mee te maken in de toekomstig GoT cup>> sportief rijgedrag :)

dus live and let live bij inhaalacties ;)
Ik erger me echt mateloos aan het andersmans racegedrag online. 90% van de onbekende online racers moet koste wat het kost, alles of niets op nummer 1 of een plekje verder vooraan staan. :( Bij de start? Bij de 1e bocht word je er gewoon uitgeknikkerd of ze snijden allemaal bochten af. Met zijn 2en naast elkaar op het rechte end? Je word er gewoon van de zijkant eruit gebeukt. Of diegene aan de binnenkant beukt je gewoon dik naar buiten in de eerst volgende bocht. :( In plaats dat ze ff geduld hebben en pas hun slag slaan als er daadwerkelijk een gaatje ervoor is...

Count me in voor de GoT-GTR cup mits het sportief is! :) (GoTR team naam :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
Racen met bekenden is altijd wel beter...je weet met wie je raced en je hebt geen kamikaze acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
daarom vind ik het ook het belangrijkste het sportieve karakter...en idd niet bij de start denken dat je een slecht kwali goed kan maken bv...

en door dit soort kamikaze acties speel ik niet online meer tenzij het bekenden zijn..voorheen ook met GPL heel startveld van 20+man...altijd weer iemand die denkt dat ie bij de start 19man kan inhalen :(

makkelijkste was altijd achteraan starten ff rustig wegrijden en dan na 1bocht lag j zo opeens 4e :X

[ Voor 14% gewijzigd door yonexfreak op 08-05-2004 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Volgens mij kan je het wel shaken als iemand je een klein tikje geeft van achter in GTR :7

Ik krijg de kar niet meer recht als hij bij het uitkomen van een bocht begint te slippen. (overstuur) of ik moet echt vet liften of vol in de remmen om de auto van een spin te voorkomen. Who give's the solution? B)

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.