Als ik me niet vergis gebruikt GTR een nieuwe grafische engine van ISI, welke dus niet hetzelfde is als die van F1-CLister_Storm schreef op 04 april 2004 @ 00:39:
[...]
Ik ben erg benieuwd in hoeverre SBDT in staat is geweest om de grafische engine op te voeren.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
En als je nou met GTR autos wilt racen? Want daar gaat het dus om!!Ik bedoel, je hoeft niet te wachten op GTR als je ook nu al zeer vlot met 40 mensen online kan rijden.
iemand een betere link?
O en die filmpjes
[ Voor 13% gewijzigd door sjaakaq op 04-04-2004 17:14 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Tsja, of je nu in een Viper zit of een Jag XKR. Beiden relatief hoog gewicht en een overdosis aan pk's.SebaZ schreef op 04 april 2004 @ 17:03:
[...]
En als je nou met GTR autos wilt racen? Want daar gaat het dus om!!
Ik snap wat je bedoelt, maar de enige mensen die ik ken die het racen zijn Team Redline en wat Finnen. Dat papy een alles overheersende sim met netcode heeft neergezet is duidelijk. Maar ik wacht nog even
Overigens is GTR een beetje vetraagd naar het einde v/d zomer

Lister_Storm schreef op 05 april 2004 @ 23:45:
Eind zomer.. jammer.
Heel jammer, ik heb dan ook maar dit topic gebookmarkt en ik kijk er tegen de zomer wel weer eens naar.
Alle goede games worden atm uitgesteld
Stom van mijkNarf schreef op 07 april 2004 @ 15:47:
Zou ik niet doen aangezien er over een paar week al een demo schijnt te komen
Dan kijk ik toch wat vaker
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
In Monza zijn we ook op de zesde plaats gekomen
en de Lambo en Maserati dat duurt nog wel even voor dat ze er bij zijn zie maar naar de ferrari 575 die zijn er ook nog niet.
kNarf schreef op 23 maart 2004 @ 15:21:
Ja cool is dat. Hoe meer publiciteit voor GTR hoe beter
Hoewel ik wel m'n twijfels heb of die oude Viper nog wel voorin mee kan komen (en dus veel in beeld zal zijn) , zeker zodra ook de Lambo en Maserati een beetje op snelheid komen later in 't seizoen.
Monza was inderdaad een prima race, gefeliciteerd met de punten nog. Dat er nog maar veel mogen volgen dit seizoen
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Hehe, welkomVerwijderd schreef op 12 april 2004 @ 21:37:
Uiteraard gaan we in Valencia ons beste doen voor het podium.
In Monza zijn we ook op de zesde plaats gekomen
en de Lambo en Maserati dat duurt nog wel even voor dat ze er bij zijn zie maar naar de ferrari 575 die zijn er ook nog niet.
[...]
Nog gefeliciteerd met de punten van Monza! Wel verdient. Wel een beetje jammer dat de Ferrari 550 zo betrouwbaar is geworden de laatste (lange) tijd
Ik vind trouwens de Zwaans Racing Viper wel de allermooiste livery hebben...kan je al schaalmodellen bestellen?
Een schaalmodel van de auto van vorig jaar is ook welkom natuurlijkSebaZ schreef op 13 april 2004 @ 13:46:
Wauw, welkom in het GTR topic
Nog gefeliciteerd met de punten van Monza! Wel verdient. Wel een beetje jammer dat de Ferrari 550 zo betrouwbaar is geworden de laatste (lange) tijd
Ik vind trouwens de Zwaans Racing Viper wel de allermooiste livery hebben...kan je al schaalmodellen bestellen?

Alleen dan een minder verzopen versie
Erg mooiDutch3men schreef op 22 april 2004 @ 23:50:
Weer wat screens
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn wanneer komt die demo nou
Alelen wat voor auto is dat
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
met stomVerwijderd schreef op 23 april 2004 @ 16:59:
Je hebt het helemaal goed.![]()
Kan overigens niet wachten tot deze game uitkomt.

Dit spel gaat zo mooi worden
Ik hoop dat ze nu eens opschieten met die demo
Als ik het goed heb deze of volgende week.Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 23:55:
wanneer zou die demo normaalgezien uitkomen?
De Morgan Aero 8 GT om precies te zijn
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
*kuch*betweter*kuch*MewBie schreef op 27 april 2004 @ 11:19:
[...]
De Morgan Aero 8 GT om precies te zijnde gewone is een cabrio
Verwijderd
Als we zo gaan beginnen.MewBie schreef op 27 april 2004 @ 11:19:
[...]
De Morgan Aero 8 GT om precies te zijnde gewone is een cabrio
Tis een Morgan Aero 8 GT Coupe
http://www.theclassictimes.com/spanish/nwmorganaero8c.asp
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 11:37 ]
MoTeC interpreter = cewl
hehe, daar zit zeker een Japanner achter het stuur. Maar goed dat die 'move seat' optie er is.Undeclinable schreef op 27 april 2004 @ 12:27:
En weer nieuwe screenshots!!
Link
Alleen op deze lijkt me de rijhoogte niet echt praktisch
Ik vind de menu's wel aardig, veel handige toevoegingen als ik 't zo bekijk. Wordt nog een mooie zomer/herfst met GTR en Richard Burns
[ Voor 6% gewijzigd door kNarf_ op 27-04-2004 12:55 ]
Verwijderd
De morgan word mijn favo auto. Hij is zo kewl.
Ok lekker veel info op die laatste screens
Weet iemand precies wat dat voor een progje is?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 13:21 ]
Trouwens Phillip Island is daar ook op te zien dus dat lijkt me dan een van de bonustracks..
Nu ook nog hopen dat ze zo'n site als findthelimit gaan hosten, dat zou echt super zijn
Ik vindt dat er niet alleen aan de autos veel aandacht is besteed maar ook de dingen langs de baan... de bossen en de pitstaat en zo, ziet er echt schitterend uit
[ Voor 53% gewijzigd door Mavvie op 27-04-2004 14:33 ]
Verwijderd
Verwijderd
http://www.motec.com
Philips Island is een standaard voorbeeld van het motec programma, dus ik zou er niet van uit gaan dat dit een bonus track is.
Hopelijk later op de dag nog een paar screenies, anders morgen.
Vanavond ook geen tijd, morgen Koninginnedag, heel het weekend al volgepland met verjaardagen......why now???
Maar goed, voor degene die nu lekker gaan racen: www.fraps.com
dat geluid *kwijl*
wel verdomd lastig om die pitcrew te verstaan haha, dat gebrul van de motor overheerst lekker
ik zie btw alleen mn buitenspiegels niet..die zijn grijs ookal staat mirrors aangevinkt bij de opties..iemand enig id hoe die aan te krijgen?
hulde voor de makers !!!
I don't drive fast, I only fly low!
maar hij gaat hier schokkerig (oh oh wat ben ik blij met mn 9800 pro
Eerst maar eens andere drivers proberen. Maar de eerste indruk was zeker niet verkeerd, vooral dat getril in de cockpit is erg gaaf
maar dat geluid is toch echt geweldig, vooral dat uitacceleren van een bocht hoor je gewoon die motor trekken
dit word cker een game die het verdiend om te kopen
is btw wel wennen in die Lister met het stuur rechts haha
Volgens mij bedoel jij rechtsyonexfreak schreef op 29 april 2004 @ 12:32:
is btw wel wennen in die Lister met het stuur links haha
Maar dat geluid geweldig
En ik zit rond de 50fps met een AMD XP 2700+ en Ati Radeon 9700Pro op 1024x768 op 32Bit.
En Anti-aliasing op 4x en Anisotropische filtering op 4x.
[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 29-04-2004 12:55 ]
Maar wat een sim is dit zeg.. nog nooit zo'n 'being there' gevoel gehad als met GTR.
ow lullig je kan naar benee scrollen zag ik niet
[ Voor 23% gewijzigd door BruceLee op 29-04-2004 13:14 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
maar goed zodra ik thuis kom eerst download aanzetten happie eten (hopenlijk izzie dan klaar!) en dan gaat ik los!
Hopenlijk valt ie een beetje te spelen op mn GF4 TI4400
[ Voor 21% gewijzigd door Mavvie op 29-04-2004 13:41 ]
Hoe heb je die limitter dan uitgeschakelt?BruceLee schreef op 29 april 2004 @ 13:10:
ik heb m nu ik kan rijden maar ga nieth arder als 79 en ik kan nergens een rpm limitor vinden
ow lullig je kan naar benee scrollen zag ik niet
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Met 'L' kun je die uitschakelen
Best mooie demo. De graphics zien er goed uit en het geluid klinkt heerlijk.
En met keyboard is het haast onmogelijk om te spelen
Verwijderd
Uber cool die cockpit, drool
k'zit hier nu ook met keys en dat was best lastig sturen idd maar na wat speurwerk vond ik in het 'garage/setup' wat mooie opties, wheelspin reduction bijvoorbeeld
Going in again!
Net zoals in SportsCar GT kan je de AI het stuur van je laten overnemen, ideaal om op je eentje endurance races te simuleren.
na 5 rondjes met de meegeleverde setup : 2.23.573
Ik heb al een 2:20,500 gereden.The DenMan schreef op 29 april 2004 @ 14:38:
Heb net ff snel een rondje gereden in de Lister, wow wat is dat een game
na 5 rondjes met de meegeleverde setup : 2.23.573
Dat kan sneller hoor
Poletijd 24H Spa - 2.15.718 (Ferrari 550)
Eerste Lister - 2.16.478
Het is erg tricky rijden, crashes zien er nog steeds belachelijk uit dankzij ea, onderstuur als de pest, beetje gas geven in 1 of 2 en je hebt praktisch direct wheelspin...
De stuurinstellingen zijn ronduit bagger te noemen, heb 20 minuten gedaan om een beetje fatsoenlijk rond te kunnen rijden. Het remmen was ook een ramp, sensitivity bijna op 0 gezet...
Het is gewoon dus gebaseerd op de ea engine die al gigantisch buggy was, collision model is belachelijk slecht gedaan, ik vloog gigantisch door de lucht toen ik in de pitsstraat de linkerkant schaafde.....
Afijn, het rijden is wel leuk op zich, maar dit is niks voor serieus online racen maar meer semi serieus imo.
Wij, dat wil zeggen Terr en ikzelf, hebben na onderling overleg besloten om voorlopig geen links noch paswoord naar de press demo toe te laten. Hiermee volgen we het beleid van BHMotorsports en van RaceSimcentral. Er is ook een mail onderweg naar SBDT om duidelijkheid te scheppen over de vrijheid van verdeling van deze demo.
Dat is inderdaad een hele handige extra dat AI controlFuelke schreef op 29 april 2004 @ 14:33:
AI Control
Net zoals in SportsCar GT kan je de AI het stuur van je laten overnemen, ideaal om op je eentje endurance races te simuleren.
Ik heb het ook nooit eerder in andere games gezien, maar eerlijk gezegd speel ik dan ook (haast) nooit race sims.
In de demo kun je alleen in je eentje offline racen en jij hebt al een oordeel klaar over het online gebeuren. Best knapsiggy schreef op 29 april 2004 @ 14:45:
Standaard setup 2:15.7
Het is erg tricky rijden, crashes zien er nog steeds belachelijk uit dankzij ea, onderstuur als de pest, beetje gas geven in 1 of 2 en je hebt praktisch direct wheelspin...
De stuurinstellingen zijn ronduit bagger te noemen, heb 20 minuten gedaan om een beetje fatsoenlijk rond te kunnen rijden. Het remmen was ook een ramp, sensitivity bijna op 0 gezet...
Het is gewoon dus gebaseerd op de ea engine die al gigantisch buggy was, collision model is belachelijk slecht gedaan, ik vloog gigantisch door de lucht toen ik in de pitsstraat de linkerkant schaafde.....
Afijn, het rijden is wel leuk op zich, maar dit is niks voor serieus online racen maar meer semi serieus imo.
Ik snap ook niks van al die klachten over de besturing steeds, vraag me af welk stuur je hebt?
Tering het is beter dan GTR2002siggy schreef op 29 april 2004 @ 14:45:
Standaard setup 2:15.7
Maar eh... siggy weet niet wat voor stuur jij hebt ofzo .. (een thrust

En het online racen was de vorige keer al een groot succes dus waarvoor zou dat nou niet zo zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door original4u op 29-04-2004 15:35 ]
Bedankt.Fuelke schreef op 29 april 2004 @ 14:49:
Belangrijk bericht ivm links & paswoorden naar de press demo
Wij, dat wil zeggen Terr en ikzelf, hebben na onderling overleg besloten om voorlopig geen links noch paswoord naar de press demo toe te laten. Hiermee volgen we het beleid van BHMotorsports en van RaceSimcentral. Er is ook een mail onderweg naar SBDT om duidelijkheid te scheppen over de vrijheid van verdeling van deze demo.
Het viel me al behoorlijk tegen aangezien de demo specifiek niet is gereleased als public demo.
Het spel heeft zich al bewezen, de engine dan, dat het online niet geweldig sterk is. Ga maar eens voor de un nascar 2003 met 42 man doen. Zelfs met ping van 100 zal dat nog 10x beter zijn dan de engine van ea.
Maar genoeg over online, offline dan. Ik heb dus alle hulpjes, behalve clutch, uitgezet, ik moet dan praktisch minstens 20 meter eerder remmen dan dat het zou kunnen. De remmen zijn daarbij zo lock-up gevoelig dat er dus niks anders op zit dan vroeg remmen. Ik weet niet wat jullie met driften hebben, maar dat is niet echt de snelste manier en imo wat ik heb meegemaakt, beetje onmogelijk met de standaard settings.
De grip is relatief laag van zon lister en onderstuurt als de pest. Alleen bij het uitaccelereren krijg je overstuur maar in een bocht, zeker in een snelle, gewoon onderstuur als je te snel gaat.
De crashes, of datgene wat er voor door moet gaan, zijn allesbehalve plausibel. Hiermee bedoel ik dat het er gewoon niet natuurlijk uit ziet. Zijn net van die matchbox autootjes die wild door de lucht vliegen en van de ene vangrail in de andere belanden. Maar goed, een sim hoeft niet per se een geweldig crash systeem te hebben, het gaat immers om het racen. Toch?
Nou ja, niet echt, maar dat maakt niet uit. Als je over curbstones rijdt, zie je niet de wielen die erover rijdt, maar de complete auto. Noem me stom of blind, maar het lijkt wel of de ophanging wel erg stijf is gemaakt.
De force feedback is imo gemaakt voor een ps2 controller ofzo want dat is toch gewoon niet serieus te nemen. Lijkt wel alsof je met betonnen wielen zit te rijden.
Ik snap dan ook niet dat jullie dit realistisch kunnen vinden. Kijk, dat het moeilijk is, ontken ik niet, dat het leuk is, ontken ik ook niet, maar je moet toch wel heel erg weinig verstand van racen hebben om te zeggen dat dit "geweldig realistisch is" en "de beste racesim tot nu toe".
Maar goed, het is nu eenmaal populair en daarom zal het goed verkopen, niet omdat het zo een geweldige racesim is.
@Jeffrey, jaja, engine is gemaakt door ISI maar het meest bekend in de hele EA F1 reeks. Doe Replace("EA engine", "ISI engine") maar..
[ Voor 4% gewijzigd door siggy op 29-04-2004 16:02 ]
jij hebt makkelijk pratenFuelke schreef op 29 april 2004 @ 16:05:
.. dus zullen jullie allemaal nog een beetje geduld moeten uitoefenen.
Echt geweldig
Heb geen zin hele recencies te typen, dus hier houd ik het bij
Oja, lol @ aftiteling:
All your race are belong to us
En dan nog al die 'nicks' bij de namen
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
dus als je geluk had dan had je de link... (en nee ik geef link niet...)
How do you save a random generator ?
zou wel worden gewardeerd jaenchion schreef op 29 april 2004 @ 17:31:
Kan je wel de naam van de file geven , dat zoekt nl. wat makkelijker.
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
heh? kon dat?!Fuelke schreef op 29 april 2004 @ 14:33:
AI Control
heb ik dus voor nix een keer of honderd cola over m'n toetsenbord heengegooid op op tijd voor een bocht te remmen

linkerhand: glas
rechterhand: sidewinder 3dpro (
best vreemde keuzes die je soms maakt...
pauze knop was ook niet verkeerd geweest overigens
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
als je toch bezig bent he , *hint* *hint*
---------------
edit:
hoeft niet hoor, kan het zelf ook wel vinden en bovendien is dit forum daar niet voor
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 18:19 ]
en de filenaam is heel logisch
* yonexfreak blijft graag goede vriendjes met Fuelke
Druk eens op "P"steveman schreef op 29 april 2004 @ 17:40:
best vreemde keuzes die je soms maakt...
pauze knop was ook niet verkeerd geweest overigens
Anyways ik gan u even een 2:14 proberen neer te zetten au rouge flat out in de 6de versnelling schijnt mogelijk te zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Fuelke op 29-04-2004 17:59 ]
dat bedoelde ik ook met pauzeknop
gevaar is wel altijd dat je je hele gevoel van hoe hard je rijdt kwijt bent als je die pauze gebruikt, ben er meerdere malen mee in de grintbak mee beland
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
[ Voor 93% gewijzigd door paragon op 29-04-2004 19:41 ]
Als niemand hier geacht wordt deze demo te mogen hebben, hoe denk je dan dat 'we' je kunnen helpenparagon schreef op 29 april 2004 @ 19:36:
..
Weet iemand hoe je een reference lap laadt in de telemetry?
Daar zeg je het al, we worden niet geacht hem te hebben, maar we (sommigenwheeler schreef op 29 april 2004 @ 21:26:
[...]
[...]
Als niemand hier geacht wordt deze demo te mogen hebben
Verwijderd
maarja waarom niet in singleplayer zou je zeggen, ziet er cool uit
Dit topic is gesloten.