GTR... The ultimate Racing Game

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.370 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.zwaansracing.nl/foto/04_Zwaans_present_021.jpg

Een render??

NEE!

Het nederlandse team Zwaans Racing hebben de GTR game als hoofdsponsor :9
Onder grote belangstelling vond gisteren in het Best Western Rotterdam Airport de presentatie plaats van het Zwaan’s GTR Racing Team plaats. Als het enige Nederlandse team zal Zwaan’s GTR Racing deelnemen aan het wereld kampioenschap voor GT racewagens. Het uit Bergschenhoek, onder de rook van Rotterdam, opererende team brengt voor 2004 twee Chrysler Viper GTS/R’s aan de start met een internationale rijders bezetting.

De kleine naamsverandering van Zwaan’s Racing naar Zwaan’s GTR Racing heeft alles te maken met de nieuwe hoofd sponsor van het team, GTR. Dit spelcomputer en pc spel wordt ontwikkelt door Simbin met officiële toestemming van het FIA GT. Het spel is ontwikkeld met de laatste technische mogelijkheden zoals GPS data om de circuits te creëren. Meer dan 50 auto’s zijn beschikbaar, realistisch geluid en beeld moeten de spanning nog meer opvoeren. GTR zal een nieuwe standaard gaan betekenen in de race simulatie spellen.

Voor Zwaan’s GTR Racing betekent de samenwerking met Simbin een extra gelegenheid om meer aandacht naar zich toe te trekken en voor haar sponsors een leuke uitbreiding van de marketing mogelijkheden.

Nieuw voor 2004 is ook het feit dat Zwaan’s GTR Racing twee auto’s aan de start zal brengen. Een extra Chrysler Viper GTS/R is gedurende de winter aangekocht en onder de technische leiding van Jille de Kleine geprepareerd naar Zwaan’s Racing standaard. Onder startnummer 9 en 10 zullen de beide auto’s op 28 maart op het fameuze circuit van Monza aan de start verschijnen. Het FIA GT kampioenschap omvat in 2004 11 races, waarvan er twee buiten Europa worden verreden op de circuits van Dubai (Verenigde Arabische Emiraten) en Zhuhai (Volksrepubliek China).

Het team weet zich voor het nieuwe seizoen verzekerd van een internationaal gezelschap aan rijders. Naast Rob van der Zwaan zal de #9 Viper bestuurd worden door de Duitser Klaus Abbelen, een vertrouwd gezicht binnen het team, en de Henrik Roos. Deze Zweed beschikt over een aanzienlijke dosis Viper ervaring en reed ook vorig jaar in het FIA GT. Op de #10 Viper rijdt Arjan van der Zwaan. Welke rijders Arjan gaan vergezellen staat op dit moment nog niet vast. Er worden nog gesprekken gevoerd met een aantal rijders.

Arjan van der Zwaan: “We zijn verheugd dat we met twee Vipers aan de start zullen verschijnen en dat we ons verzekerd zien, naast onze vertrouwde sponsors, door een aantal nieuwe sponsors. De concurrentie is groot als je naar de inschrijvingen kijkt, maar we kennen onze sterke kanten en zullen daar maximaal op focussen”.

Rob van der Zwaan: “Ik kijk uit naar de eerste race. De afgelopen test op Monza heeft ons veel geleerd en ik zie me vergezeld door een goede rijders. Onze tactiek zal ongetwijfeld weer zijn dat we ons concentreren op uitrijden en niet alleen op pure snelheid”.
Zwaans Racing Site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ja cool is dat. Hoe meer publiciteit voor GTR hoe beter :)
Hoewel ik wel m'n twijfels heb of die oude Viper nog wel voorin mee kan komen (en dus veel in beeld zal zijn) , zeker zodra ook de Lambo en Maserati een beetje op snelheid komen later in 't seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

De geluiden zijn inderdaad best wel indrukwekkend alleen ik houd niet zo van zulke autos... Lambo's Ferrari's en dat soort ongein daar kan ik niet zo warm van lopen. Ik houd meer van japanse autos gewone straat wagens... Maar die geluiden zijn inderdaad wel erg mooi, hoewel ik sommige geluiden nog wel wat blikkerig vind klinken, de bass is altijd zo op een laag pitje.

Hoewel dit er heel erg mooi uit ziet op de shots, en het geluid best wel goed is, is het DENK IK tot nu toe wat ik er van gezien heb mijn spel niet echt.

Oh ja een Nissan Skyline GTR zou mooi in het plaatje passen :)

Oh ja wie weet mij te vertellen waar de R voor staat? ik weet het wel maar zou het wel leuk vinden als jullie het zelfe antwoord als mij gaven :)

[ Voor 21% gewijzigd door DAMAGE op 23-03-2004 15:30 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

DAMAGE schreef op 23 maart 2004 @ 15:28:
[...]

Oh ja een Nissan Skyline GTR zou mooi in het plaatje passen :)

Oh ja wie weet mij te vertellen waar de R voor staat? ik weet het wel maar zou het wel leuk vinden als jullie het zelfe antwoord als mij gaven :)
Skyline GTR rijdt nou eenmaal niet in de GT's :)
Eh... Die R staat gewoonlijk voor Racing, maar dat zal het wel niet zijn :?

Edit:
Oja SeBaZ, 0wnage @ die Zwaan's GTR Racing _/-\o_ :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Valentino Rossi op 23-03-2004 15:38 ]

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
Ach, als ze nou de Viper wat minder restricties zouden geven t.o.v. de Ferrari 550s.... :P

Vorig jaar deed Zwaans Racing het zo slecht nog niet, ik hoop dat ze de auto goed voor het volgende seizoen hebben geprepareerd.
Ik ben het wel met je eens, dat de Viper oud wordt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Valentino Rossi schreef op 23 maart 2004 @ 15:37:
[...]

Skyline GTR rijdt nou eenmaal niet in de GT's :)
Eh... Die R staat gewoonlijk voor Racing, maar dat zal het wel niet zijn :?

Edit:
Oja SeBaZ, 0wnage @ die Zwaan's GTR Racing _/-\o_ :Y)
de R staat voor ongeevenaarde snelheid... :)

Zou ook niet zo eerlijk zijn trouwens als de skyline meedeed whehe :) zo licht als een veertje en sneller als de gemiddelde kar daar. (NOFI!)

[ Voor 21% gewijzigd door DAMAGE op 23-03-2004 16:23 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
Damage, er bestaat nog altijd zoiets als een regelement 8)7 8)7

Een Viper zal niet zoveel onder doen aan een Skyline..mja...die Twin Turbo is gewoon niet leuk meer, zo kan ik het ook ;)

Laat die Skyline het maar uitvechten met de Supras en de NSXen in het Japanse GT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
natuurlijk niet vreemd dat GTR de sponsor is van Zwaans racing, Henrik Roos is dit seizoen coureur van Zwaans racing, en laat die man nou net president zijn bij Simbin :)

overigens zullen de vipers van Zwaans racing wel wat harder gaan dit seizoen, zitten een hoop nieuwe onderdelen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ok dan, hier dan de eerste bewegende beelden, weliswaar van de arcade mode maar toch _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
kNarf schreef op 23 maart 2004 @ 19:29:
Ok dan, hier dan de eerste bewegende beelden, weliswaar van de arcade mode maar toch _/-\o_
Ziet er goed uit alleen hopelijk kan je dat getril uitzetten in de sim of dat het er gewoon helemaal niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 21:01

Fuelke

Forza Ferrari

Ofwel is de monitor vuil, ofwel hebben ze windscreen build-up zoals in NR2003 :9 (ik hoop dat laatste natuurlijk)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ja dat viel mij ook op :)
En Spa ziet er erg mooi uit, een stuk beter dan in F1C. (smaller, betere schaduwen etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Trouwens in dat filmpje zie je ook dat er op de hud wel wat veranderd zoals snelheid meter enzo maar op het display gebeurt er niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ja dat komt omdat de display in de cockpit automatisch wordt gedisabled zodra je die grote HUD aanzet :) (anders zie je er 2 en das irritant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
kNarf schreef op 23 maart 2004 @ 19:44:
Ja dat komt omdat de display in de cockpit automatisch wordt gedisabled zodra je die grote HUD aanzet :) (anders zie je er 2 en das irritant)
Dat wordt dus standaard UIT >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ja, even irritant als een stuurtje in de cockpit en eentje voor je neus op tafel :P Ik hoop dat je het stuurwiel dan ook eventueel kan uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
De ISI engine kennende kun je vrijwel alles aan en uitzetten, dus ook het stuurwiel en dat getril in de cockpit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 18:14

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

vet geile grafix het begint er echt op te lijken :D

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:02

RKD

Geluid goed hard zetten zorgt voor kippenvel... vooral die ingame sample.. dit is een bookmarkje voor mij :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
Getril is juist goed man! Wil je het nou echt of niet? :s
Nja, ik vind het prima maaar wil wel langer filmpje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 29-09 14:27
en in sim mode natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Wat een beunhaas trouwens in dat filmpje :+
Ziet er verder idd goed uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een hele domme rare vraag, maar is het spel uit of wanneer is de release datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 13:24:
Misschien een hele domme rare vraag, maar is het spel uit of wanneer is de release datum?
In de zomer, misschien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
From Ian Bell: "Thanks for the kudos We at SimBin are indeed committed to producing the most realistic simulation on the market and all the feedback we have received on our upcoming GTR game would indicate that we have already achieved that.
We are in touch with the market reality though and have therefore included a completely distinct Arcade Mode which is selectable from the first screen. This has its own separate physics and provides everything that the arcade junky could dream of. Crucially though, two distinct modes (Arcade and Simulation) enables us to provide a fast and fun sideways blast in the Arcade Mode without compromising the precision and depth of our Simulation Mode.

Regarding the lack of a mention of a publisher on our website... we have substantial offers on the table from major publishers who absolutely adore our demo, so evidently there remains a strong market interest in a ‘no compromise’ simulation on PC and XBox We are committed to giving this to the community."
Goed nieuws dus wat betreft die uitgever(s).
Wel beetje jammer van die Xbox versie, het zou natuurlijk beter zijn als ze zich volledig op pc simulaties richten maar als het niet ten koste gaat van de kwaliteit is het op zich geen probleem, en ze moeten toch ergens hun geld mee verdienen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

zo zo dat ziet er erg gelikt uit zeg. _/-\o_
is er al iets bekend over de release datum ?

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Laatst online: 04-10 18:49

Distortion

Bottle to Throttle

Even off-topic: Weet iemand trouwens waar "Ludwig" uithangt? hij was de meest gevreesde persoon op de bekende forums....Ik weet dat hij een aantal bans heeft gekregen, maar gaat hij nu schuil onder een andere naam??

idd, filmpje ziet er goed uit, kan niet wachten!!

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik hoop dat die Ludwig nooit meer opduikt, was alleen maar vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Fuelke schreef op 24 maart 2004 @ 19:24:
:? Tell me more :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-10 14:36

DutchDevil79

I race, therfore I am

Posts met ludwig warenenorm lang. Was altijd veel leeswerk en kon de nog best om lachen ook. Je moet t meer zien als vermaak. :) :) Ik had er geen last van.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
GIAS schreef op 24 maart 2004 @ 18:14:
is er al iets bekend over de release datum ?
Staat 1 post boven die van jou :/

Mid 2004, staat ook al een hele tijd in de start post mensen :/

En Ludwig was grappig! :P

[ Voor 11% gewijzigd door SebaZ op 24-03-2004 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Mis ik iets :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik weet het niet, wat heb je zoal verloren de laatste tijd :P

Nee, die Ludwig was een vervelende user op de fora van SBDT (en wellicht nog andere fora).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

SebaZ schreef op 24 maart 2004 @ 22:24:
[...]

Staat 1 post boven die van jou :/

Mid 2004, staat ook al een hele tijd in de start post mensen :/

En Ludwig was grappig! :P
|:( :X slecht, net gemist, hopen dat ze niet uitstellen etc etc, het heeft wel beetje een look als DTM, maar hoop dat het spel kwalittief wel iets beter is dan dat.

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
Welke 'DTM' bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• original4u
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 13:33
GIAS schreef op 24 maart 2004 @ 23:34:
[...]

|:( :X slecht, net gemist, hopen dat ze niet uitstellen etc etc, het heeft wel beetje een look als DTM, maar hoop dat het spel kwalittief wel iets beter is dan dat.
Het is dus echt niet een DTM look a like spel hoor zet je bril eens even op!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
kNarf schreef op 23 maart 2004 @ 19:44:
neehoor, dat dashboard was ten tijde van het maken van het filmpje nog niet eens af, als je de hud aanzet blijft het dashboard ook gewoon 'aanstaan' en als je hem uitzet ook.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
En jij bent.. een insider? Hier een quote van OPM:
I asked Ian about the Incar Motec and he told me that the HUD in arcade mode auto-disables the incar-one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
neuh maar wel gehoord van Bramzel, die ook die auto hierboven ontworpen heeft ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Dus Ian Bell liegt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk wordt de netwerk code van dit spel wel wat beter dan van F1 Challeng '99-'02, want die is/was gewoon ronduit brak....Elke keer wanneer iemand binnen kwam is er een 'freeze' moment. Das toch wel erg vervelend voor een racespel. :O Heeft dit spel trouwens verschillende weerseffecten die ook nog eens veranderen tijdens een race? En hoe zit het met het schademodel?
Al met al wordt dit er zeker eentje om in de gaten te houden.... 8) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpleeffY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 16:03
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 10:31:
Hopelijk wordt de netwerk code van dit spel wel wat beter dan van F1 Challeng '99-'02, want die is/was gewoon ronduit brak....Elke keer wanneer iemand binnen kwam is er een 'freeze' moment. Das toch wel erg vervelend voor een racespel. :O Heeft dit spel trouwens verschillende weerseffecten die ook nog eens veranderen tijdens een race? En hoe zit het met het schademodel?
Al met al wordt dit er zeker eentje om in de gaten te houden.... 8) :)
Dat gecombineerd met lichtveranderingen van dag naar nacht tijdens langere races zou het helemaal een geil spel maken :9~ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:34
SpleeffY schreef op 27 maart 2004 @ 11:52:
[...]

Dat gecombineerd met lichtveranderingen van dag naar nacht tijdens langere races zou het helemaal een geil spel maken :9~ !
Ja zeker, dat zou een supermooie 24 uurs race worden :)

Lijkt me btw wel gaaf om dat ooit eens op een lan party te doen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
Het doel is ongeveer 30 autos in 1 server en ja, met dedicated server support :P

Overigens zou er idd lichtovergang zijn, schaduwen op Spa worden dan ook langer/korter e.d. ;)

[ Voor 38% gewijzigd door SebaZ op 27-03-2004 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

GTR to be Released in June
We are very proud to announce GTR - the ultimate racing game, which is to be released in the end of June, at Donington. This will be a huge event and we are very much looking forward to it. Wonder if this is not the first time that an upcoming racing game actually uses a real racing team (in the series the game is based on) as a marketing platform. Don't miss it!
Als we er de kalender van het FIA GT kampioenschap er even bijnemen dan zien we dat er op 27 juni gereden wordt op Donington.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er best goed uit eigenlijk en de kans is groot dat het ook daadwerkelijk uit gaat komen. Het doet me op de een of andere manier denken aan Racing Legends, voorheen World Sports Cars, maar de kans dat DAT ooit nog eens uitkomt is te verwaarlozen.

WSC was overigens fantastisch en aan de graphics valt nog steeds niet te tippen.. :'(

Ik vraag me alleen af hoe de handling daadwerkelijk zal zijn, want tegenwoordig wordt alles gehyped. Geluid is in ieder geval erg goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Alles wat Simbin tot nu toe heeft gereleased was goed, in tegenstelling tot de West broeders die uberhaupt nog nooit iets hebben uitgebracht..
Dat ze bijna 2 jaar na de bekendmaking van Racing Legends nog niet eens een demo kunnen laten zien zegt genoeg. Kijk dan wat Simbin allemaal bereikt heeft in amper een jaar.

Wat ik wel vreemd vind is dat ze al een releasedatum hebben terwijl ze nog in onderhandeling zijn met uitgevers :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Nieuw filmpje
Wederom Spa in arcade mode, maar wat een kutfilmpje :( Die dwaas die het spel speelt rijdt rechtdoor bij La Source en die cameraman besloot om net tijdens Eau Rouge eens lekker op de HUD in te zoomen :|
Maar Spa ziet er wel weer super uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
kNarf schreef op 27 maart 2004 @ 17:55:
Nieuw filmpje
Wederom Spa in arcade mode, maar wat een kutfilmpje :( Die dwaas die het spel speelt rijdt rechtdoor bij La Source en die cameraman besloot om net tijdens Eau Rouge eens lekker op de HUD in te zoomen :|
Maar Spa ziet er wel weer super uit :)
Je was me net voor.
En ja die vent kan niet rijden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Beetje vreemd, lijkt alsof er een stukje tussenuit geknipt is, je ziet hem op de streep beginnen inzoomen naar de HUD, en als ie weer uitgezoomd is zitten we al aan Les Combes. En de piloot zag er mij al geen supertalent uit dat het zo snel kon gegaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Jup, dat viel mij ook op. Dacht eerst dat ze dat rechte stuk een stuk korter hadden gemaakt in de arcade mode :P Maar er is inderdaad een stukje uitgeknipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
Tss, waarom komen ze niet eens een keer met een ingame filmpje die niet door een debiel wordt gefilmd? :/
En iemand die wel kan rijden plz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

SebaZ schreef op 27 maart 2004 @ 21:41:
Tss, waarom komen ze niet eens een keer met een ingame filmpje die niet door een debiel wordt gefilmd? :/
En iemand die wel kan rijden plz :P
Het kan ook zijn dat de auto`s verdomd moeilijk te besturen zijn,.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is de arcade mode, dus nee, dat lijkt me niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me trouwens ook op dat elke keer wanneer die dude een fout maakt( en dat zijn er in dit stukkie film al aardig wat :P ) er via de pitradio commentaar wordt gegeven.
Hopelijk wordt het nu eens keer zo realistisch dat er terminale schade is en dus niet meer verder kan en dat je niet met 200+ door het grind kan sjorren.....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 22:09:
Het valt me trouwens ook op dat elke keer wanneer die dude een fout maakt( en dat zijn er in dit stukkie film al aardig wat :P ) er via de pitradio commentaar wordt gegeven.
Hopelijk wordt het nu eens keer zo realistisch dat er terminale schade is en dus niet meer verder kan en dat je niet met 200+ door het grind kan sjorren.....
je kan wel met 200+ door het grind sjorren :+ alleen of het goed is voor je banden / grip das een ander verhaal :+

Ik denk dat ik btw maar eens een stuurtje ga kopen voor deze game.

Wat is een leuk stuurtje in de 50-,€ zone?
Ik heb bij informatique een logitech formula force GP gezien voor 60-,€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kNarf schreef op 27 maart 2004 @ 17:44:
Alles wat Simbin tot nu toe heeft gereleased was goed, in tegenstelling tot de West broeders die uberhaupt nog nooit iets hebben uitgebracht..
Dat ze bijna 2 jaar na de bekendmaking van Racing Legends nog niet eens een demo kunnen laten zien zegt genoeg. Kijk dan wat Simbin allemaal bereikt heeft in amper een jaar.

Wat ik wel vreemd vind is dat ze al een releasedatum hebben terwijl ze nog in onderhandeling zijn met uitgevers :?
Ik wilde hier toch nog even op reageren (was het de vorige keer vergeten, maar goed). Het zou een leuke redenering geweest zijn als je geweten had waar je het over gehad had. WSC was in een vergevorderd stadium, verder dan jij misschien wel denkt. RL moest echter compleet opnieuw geschreven worden, omdat de code van WSC voor Empire en voor Empire only was. Wat zij uiteindelijk met die code gedaan hebben is onbekend. :)

Wat Simbin bereikt heeft, zijn mods. Wat Simbin bereikt heeft zijn modificaties op engines. Wat Simbin niet bereikt heeft is een compleet vernieuwend systeem en dat is waar ik mijn grootste vraagtekens bijzet. Tuurlijk was de GT mod voor de F1 games van EA goed, maar het bleef gebaseerd op hun engine. Dat een compleet team dus een jaar bezig is geweest met het aanpassen van en het toevoegen aan een bestaande engine, is dus een heel ander verhaal.

Overigens moet je ook weten dat RL eigenlijk alleen aangekondigd was om informatie van teams te krijgen en nooit bedoeld was als een commerciele aankondiging. Verder is er een hoop media nooit naar buiten gekomen, vanwege licencing, dus zolang je dat niet gezien hebt, kun je moeilijk oordelen vind ik.

Wat GTR ons gaat brengen? Een goede race game. Niet meer? Misschien een hele goede race game. Stopt het daar dan bij? Ja, het zal geen race game worden op het niveau van GPL. Het geluid is erg goed, de graphics zijn niet slecht en de sfeer lijkt erin te zitten, maar the ultimate race game? Onwaarschijnlijk. :)

*edit* Die formula force GP lijkt me een goede optie. Het ding voelt wat goedkoop aan en vooral erg licht, de pedalen laten nogal wat te wensen over, maar het is de goedkoopste degelijkste optie als je perse Force Feedback wil. Beter zou het zijn als je een (oud) Ferrari stuurtje op de kop kunt tikken. Ik weet niet hoe de nieuwe lijn is (lees: de enzo ferrari lijn), maar de eerste versie (nog van Guillemot) was een heel soepel en krachtig FFB stuur. Ikzelf heb een Act Labs Force RS, maar daarmee vergelijken zou zinloos zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
Euuh..ja, leuk. Maar GPL is F1 en niet touringcars. Je wilt ook wel eens wat anders hé :/
Overigens vind ik het een *kuch* beetje *kuch* vroeg om zo'n cocnlusie te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 19:34:
[...]

Ik wilde hier toch nog even op reageren (was het de vorige keer vergeten, maar goed). Het zou een leuke redenering geweest zijn als je geweten had waar je het over gehad had. WSC was in een vergevorderd stadium, verder dan jij misschien wel denkt. RL moest echter compleet opnieuw geschreven worden, omdat de code van WSC voor Empire en voor Empire only was. Wat zij uiteindelijk met die code gedaan hebben is onbekend. :)

Wat Simbin bereikt heeft, zijn mods. Wat Simbin bereikt heeft zijn modificaties op engines. Wat Simbin niet bereikt heeft is een compleet vernieuwend systeem en dat is waar ik mijn grootste vraagtekens bijzet. Tuurlijk was de GT mod voor de F1 games van EA goed, maar het bleef gebaseerd op hun engine. Dat een compleet team dus een jaar bezig is geweest met het aanpassen van en het toevoegen aan een bestaande engine, is dus een heel ander verhaal.

Overigens moet je ook weten dat RL eigenlijk alleen aangekondigd was om informatie van teams te krijgen en nooit bedoeld was als een commerciele aankondiging. Verder is er een hoop media nooit naar buiten gekomen, vanwege licencing, dus zolang je dat niet gezien hebt, kun je moeilijk oordelen vind ik.

Wat GTR ons gaat brengen? Een goede race game. Niet meer? Misschien een hele goede race game. Stopt het daar dan bij? Ja, het zal geen race game worden op het niveau van GPL. Het geluid is erg goed, de graphics zijn niet slecht en de sfeer lijkt erin te zitten, maar the ultimate race game? Onwaarschijnlijk. :)
Ik ben prima op de hoogte van het hele WSC en RL verhaal hoor ;)
Tuurlijk is het zo dat Racing Legends een compleet nieuw platform moet worden voor allerlei soorten motorsport terwijl GTR slechts 1 klasse simuleert, met een bestaande engine. Maar zou Simbin daarom geen vernieuwende dingen kunnen introduceren? Het is inmiddels niet meer een ordinaire modgroep maar wel degelijk een groep softwareontwikkelaars inclusief programmeurs. Bovendien zal GTR zeker niet hun enige titel zijn dus ontwikkeling in het genre zal blijven.

Racing Legends is een langetermijn project. Tot nu toe bestaat het alleen maar op papier en we hebben geen idee hoe het uiteindelijk gaat worden. Het is gewoon onzin om alles maar aan de kant te schuiven wat niet zo veelbelovend klinkt als Racing Legends.

Ik kijk er nog steeds naar uit hoor, maar er komt nog genoeg ander moois :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja begrijp me niet verkeerd hoor, maar waar ik dus op doelde was op de titel van dit topic. :)
En ik ben me ervan bewust dat het misschien wat vroeg is om conclusies te trekken, maar het ging mij er gewoon om dat men niet moet verwachten dat dit een extreem realistische sim wordt. Waarschijnlijk is Live For Speed realistischer, maar dat zal de release uitwijzen.

En dat GPL F1 is heeft er overigens helemaal niets mee te maken, want ik had het over de physics. Bovendien is de engine waar GTR op gebaseerd is ook 'slechts' F1, dus is die stelling niet geheel juist.

Ach, we zien wel wat het wordt. Laten we hopen dat het in ieder geval een degelijke game wordt, dan ben ik al tevreden. Met al die teleurstellingen van tegenwoordig valt immers ook weinig te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
Bovendien is de engine waar GTR op gebaseerd is ook 'slechts' F1
Mwah, daar klink je wel heel negatief over F1 :P
Overigens is de engine ook stevig getweaked omdat bepaalde dingen anders niet mogelijk waren.
GTR de ultieme racegame op gebied van physics, dat moeten we nog zien. Misschien was een vraagteken achter de topic titel wel gepast ;)
Simbin heeft ons al eerder positief weten te verassen, misschien kunnen ze het weer, of zullen ze zoals kNarf al zei, met de tijd steeds betere games gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-10 21:29
@ Excidium

De engine waar GTR op gaat draaien is geen F1 engine, deze engine is open opgezet zodat er allerlei soorten race auto's in gesimuleerd kunnen worden. En ja GPL is heel er goed en zeker de beste race game als je het relateert aan de tijd wanneer het gereleased is, maar de ISI engine is velen malen geavanceerder en ik denk dat het echte potentieel ervan pas naar buiten komt met de komst van GTR.

En hoe kan je nou zeggen dat de graphics niet slecht zijn? Ken jij "simulaties" waar de graphics beter zijn dan of ben je aan het vergelijken met Far Cry, HL2 en D3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, okee, sorrie, ik heb altijd begrepen dat de ISI engine voor F1 bedoeld was. Wat je echter over graphics zegt vind ik dan wel weer onzin. :P 'niet slecht' is dus nogal behoorlijk voor mij, maar dat kon je niet weten want meningen zijn subjectief, remember? :)
Vergelijken met games puur in zijn of haar genre vind ik dan ook zinloos, want 'iets mooi vinden' is subjectief en staat los van 'iets mooi vinden ten opzichte van product X'. Dus de vraag is niet "ken jij simulaties waar de graphics beter zijn?', maar 'vind je het mooi of niet?'. Maar om toch antwoord te geven op je vraag: de textures lijken te licht en dan krijg je weer hetzelfde effect wat ik bij de F1-series ook had: het komt nogal getekend over. Wellicht gebruikt NFSU minder polygonen/scene, maar ik vind het er persoonlijk mooier uitzien. Maar dat is inderdaad geen simulatie, maar dat doet niets af aan het voorbeeld..

Overigens betwijfel ik of de ISI engine geavanceerder is dan de de GPL engine, maar daar is maar een manier voor omdat uit te vinden en die behoort op het moment nog niet tot de mogelijkheden.. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Een italiaan heeft een test gespeeld, en heeft hiervan een preview gepost op het net. Lijkt veelbelovend. De engelse vertaling staat op Racesincentral.com:

Translation from Aristotelis' post:

Prologue:
It was an alpha version and I tested the simulation mode, at SPA, single player.
I was in a big tent with some thousands people screaming, loud music, cars passing by at high revs, flashing lights, 15” screens in front of me. So, with all this mess, I tried driving as well as I could.

Impressions:

1) Graphic: same ISI feeling (f1ch, nascar thunder, etc) but really improved. Above all I liked the textures standing really out (they’re using very high res), higher track details than in other ISI games, lovely reflections, and no clip between one level of detail and the other (at least in the only replay I saw). They’re using 7500 polygons for each car (counting the tires too), and 7 LOD each. Colors were a little cartoonish, but overall the graphic is great.

2) Sound: there was too much noise around to be able to hear it. I think the sounds were quite badass, but I really can’t say more.

3) Physic: 5 laps are really few to feel it, but I noticed 3 very nice things (possibly the best things at all), and I‘ve got a critic too.
- The kerbs are the best I ever felt on a wheel. You really feel as driving on something, with the suspension suffering and the right vibrations. Awesome.
- The movement of the head is maybe the finest I ever saw. The visual moves a lot but also tells a lot about what the car is doing and the tires are facing. Maybe someone will need some time to get used to it, but it really adds to “feeling” the car. So, awesome again.
- Road imperfections. I can’t be sure, but I’d say that every hole and bump was there. Ian Bell in person told me that motec (society providing the telemetry to the official FIA GT teams) was of great help. So, they were able to map the variations of the road analyzing the telemetry results. I believe what he says, ‘cause I tried spa and really liked the fact that I couldn’t find a meter without (feeling)…something.
Now for the critic: the force feedback was very good, but when the tires blocked and/or in case of under steering, it wasn’t giving many sensations. But they’re still working on it.

All in all, the car felt really good.

Multiplayer: I wasn’t able to test this; here’s what Ian Bell said:

For the moment we’ve got some problems about bandwidth, not quality. We played with a dedicated server, 25 players from around the world with different kind of speed lines and we had no problems. I say we’ve got some bandwidth problems only because many parts of the engine need it. For instance, we’ve got vertex deformation damage. So, in multiplayer, we’ve got to send the vertex damages to each client, while papy (papyrus) use preset damage levels and just have to send flags. Anyway we believe that with a good server you can have 30 players without problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-10 12:44

steveman

Comfortabel ten onder

wow 30 personen om mee te racen, kans spannend worden als je allemaal aan elkaar gewaagd bent! lekker kluitje om de bocht mee door te gaan. Binnenbocht nemen en tegen de persoon naast je "leunen" >:)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 15:11:
Ah, okee, sorrie, ik heb altijd begrepen dat de ISI engine voor F1 bedoeld was. Wat je echter over graphics zegt vind ik dan wel weer onzin. :P 'niet slecht' is dus nogal behoorlijk voor mij, maar dat kon je niet weten want meningen zijn subjectief, remember? :)
Vergelijken met games puur in zijn of haar genre vind ik dan ook zinloos, want 'iets mooi vinden' is subjectief en staat los van 'iets mooi vinden ten opzichte van product X'. Dus de vraag is niet "ken jij simulaties waar de graphics beter zijn?', maar 'vind je het mooi of niet?'. Maar om toch antwoord te geven op je vraag: de textures lijken te licht en dan krijg je weer hetzelfde effect wat ik bij de F1-series ook had: het komt nogal getekend over. Wellicht gebruikt NFSU minder polygonen/scene, maar ik vind het er persoonlijk mooier uitzien. Maar dat is inderdaad geen simulatie, maar dat doet niets af aan het voorbeeld..

Overigens betwijfel ik of de ISI engine geavanceerder is dan de de GPL engine, maar daar is maar een manier voor omdat uit te vinden en die behoort op het moment nog niet tot de mogelijkheden.. :)
Hmm ik kan je nu dus niet helemaal volgen je vind GTR er getekend uit zien, wat ik dus als negatief beschouw, maar NFSU gebruik je als voorbeeld van iets wat er wel mooi uitziet. Ja leuke effecten maar als iets er nep uitziet dan is het NFSU wel

Over het geavanceerder zijn van engine ik zal er eens wat research naar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Weer wat nieuwe shots 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-10 14:36

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik heb de HTCC mod geprobeert (beta) en dan zie de hoe uitgebreid de f1C engine is. Dan zul de zien dat GPL echt niet de ultieme engine is.
Je moet niet blijven steken in t verleden ja GPL was zeer goed maar er zullen altijd weer dingen komen die beter zijn. Mischien dat GTR de ultieme sim wordt wie weet maar t zal zeker weer overtroffen worden. En zolang ik niks gespeeld heb zal ik ook nog geen conclusies trekken. Ik weet alleen dat de F1C engine meer kan dan F1 auto's met enorm veel downforce simuleren. :) :7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
steveman schreef op 29 maart 2004 @ 21:40:
wow 30 personen om mee te racen, kans spannend worden als je allemaal aan elkaar gewaagd bent! lekker kluitje om de bocht mee door te gaan. Binnenbocht nemen en tegen de persoon naast je "leunen" >:)
1 Woord: GAAAAF :D

Ik ga echt dit spel kopen, tenzij GT 3 / 4 nu eens op de pc itkomt maar dat zal wel niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 09:36
pur_DutchDevil schreef op 29 maart 2004 @ 22:50:
Ik heb de HTCC mod geprobeert (beta) en dan zie de hoe uitgebreid de f1C engine is. Dan zul de zien dat GPL echt niet de ultieme engine is.
Je moet niet blijven steken in t verleden ja GPL was zeer goed maar er zullen altijd weer dingen komen die beter zijn. Mischien dat GTR de ultieme sim wordt wie weet maar t zal zeker weer overtroffen worden. En zolang ik niks gespeeld heb zal ik ook nog geen conclusies trekken. Ik weet alleen dat de F1C engine meer kan dan F1 auto's met enorm veel downforce simuleren. :) :7
Vertel eens wat meer over die HTCC mod dan. (misschien in het f199-02 mod draadje) Je hebt me nieuwsgierig gemaakt. :P

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
pur_DutchDevil schreef op 29 maart 2004 @ 22:50:
Ga eens TransAm rijden voor N2003 zou ik zeggen. Qua response en speelbaarheid kan niets tippen aan de Papyrus-engine;

- Fatsoenlijke ondersteuning voor alle sturen. Geen stuurlag waar een hoop mensen last van hebben.
- Stukken betere performance op grafisch gebied. F1C heeft een hoop eye-candy, maar loopt in vergelijking met engines die dezelfde candy bieden voor geen meter.
- En last but not least, de betere multiplayer. 20 man op echt kleine servertjes sinds 1998, en sinds 1999 met gemak 40 man.

Kan je wel gaan geilen op leuke mods en een open structuur, qua speelbaarheid staat Papyrus nog aan de top. Liever een complete 911 dan een Ferrari Enzo met 3 wielen. Het credo in de simwereld met betrekking tot GTR is dan ook iets in de trend van 'ze zullen ongetwijfeld hard hun best doen, maar het is maar goed dat ze de broncode van de engine hebben zodat ze die waslijst aan bugs en brakke dingen eruit kunnen halen'.

Afbeeldingslocatie: http://dutch.simracingzone.net/_images/2004_03_13_01-02-57_medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dutch.simracingzone.net/_images/2004_03_06_18-49-54_medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dutch.simracingzone.net/_images/2004_03_06_18-49-42_medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dutch.simracingzone.net/_images/2003_11_20_16-39-18_medium.jpg

Bovenstaande shots allemaal van online races. AI? Wasda.

[ Voor 23% gewijzigd door Lister_Storm op 30-03-2004 10:23 ]

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heb laatst ook maar eens Nascar Racing 2003 geprobeerd i.c.m. de TPTCC-mod. En inderdaad, het is allemaal wel een heel stuk mooier en soepeler hoor! Alleen het replay-systeem al, vloeiend, geen rare frame-drops, alleen omdat ik toen nog de 'probeer-versie' ( O-) ) had, kon ik niet online.....

Zal binnenkort eens de hele versie gaan zoeken, volgens mij had Dynabyte die nog liggen voor een schappelijk prijsje :)

Toch houd ik wel hele goede hoop, zeker na het relaas van Aristotelis (een Italiaan die ook de pro physics-tester van netKar is) te hebben gelezen heb ik er alle vertrouwen in dat ze met GTR iets fenomenaals gaan afleveren!!

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Lister_Storm schreef op 30 maart 2004 @ 10:19:
[...]

Ga eens TransAm rijden voor N2003 zou ik zeggen. Qua response en speelbaarheid kan niets tippen aan de Papyrus-engine;

- Fatsoenlijke ondersteuning voor alle sturen. Geen stuurlag waar een hoop mensen last van hebben.
- Stukken betere performance op grafisch gebied. F1C heeft een hoop eye-candy, maar loopt in vergelijking met engines die dezelfde candy bieden voor geen meter.
- En last but not least, de betere multiplayer. 20 man op echt kleine servertjes sinds 1998, en sinds 1999 met gemak 40 man.

Kan je wel gaan geilen op leuke mods en een open structuur, qua speelbaarheid staat Papyrus nog aan de top. Liever een complete 911 dan een Ferrari Enzo met 3 wielen. Het credo in de simwereld met betrekking tot GTR is dan ook iets in de trend van 'ze zullen ongetwijfeld hard hun best doen, maar het is maar goed dat ze de broncode van de engine hebben zodat ze die waslijst aan bugs en brakke dingen eruit kunnen halen'.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Bovenstaande shots allemaal van online races. AI? Wasda.
Naah vandaar dat een aantal van de beste NR2003 racers zo zitten te wachten op GTR. En geheel niet blij zijn met PTA met het rare vage gevoel van die de banden geven NR2003 is gemaakt voor Nascar en soortgelijken maar zeker geen PTA en TPTCC. Het enige at het zo leuk maakt is de netcode maar dat is dan ook alles en angezien die in GTR sterk verbeterd gaat worden valt dat voordeel iig gedeeltelijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Iemand is zo vriendelijk geweest om zijn ervaring met GTR te posten:
...
Handling:

Forget the released videos from Cebit. This is really arcade. What we drove was pure simulation. Ist much better compared to GT2002. You can now really control the car. You can have oversteering without loosing it if you react fast and carefully. It feels more realistic. As said before. The Headphysics combined with FF and The soundfeedback gived you a very very good overallfeedback. It´s such a pleasure. Damn .... if only knew something which i didnt like ... J.
...
hier de hele post: http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?t=144682

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nog wat nieuws:

Mogelijk een demo van GTR over 3 weken!! Bron :9

Quote van Ian Bell aangaande de gebruikte engine:
"What we’re using is a new graphics engine from ISI built up over 10 years. It’s not based on any previous ISI ‘GAME’."
_/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Undeclinable op 30-03-2004 21:24 ]

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-10 12:44

steveman

Comfortabel ten onder

zonet gekart... damn wat zijn racegames saai :P

maar die demo lijkt me zeer sexy om uit te proberen, ik heb spelletjes bijna helemaal afgezworen toch lijkt deze game me nog de moeite waard om het tijdperk mee af te sluiten. Maar dat valt mooi te bepalen adh van de demo...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Undeclinable schreef op 30 maart 2004 @ 21:23:
Nog wat nieuws:

Mogelijk een demo van GTR over 3 weken!! Bron :9

Quote van Ian Bell aangaande de gebruikte engine:

[...]
_/-\o_
Ik ben benieuwd of die demo er echt gaat komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
paragon schreef op 30 maart 2004 @ 22:53:
[...]

Ik ben benieuwd of die demo er echt gaat komen :D
Dat wordt me ze alle duimen jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Nieuwe screens:
Afbeeldingslocatie: http://www.m4driving.sm/images/screenshots/20040331-GTR73.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.m4driving.sm/images/screenshots/20040331-GTR46.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.m4driving.sm/images/screenshots/20040331-GTR35.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.m4driving.sm/images/screenshots/20040331-GTR31.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.m4driving.sm/images/screenshots/20040331-GTR12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.m4driving.sm/images/screenshots/20040331-GTR9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.m4driving.sm/images/screenshots/20040331-GTR6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:02

RKD

when will the hurting waiting stop.....

maar ziet er weer erg mooi uit, alleen nog echt ronde banden je ziet hier nog steeds vlakjes...

[ Voor 53% gewijzigd door RKD op 31-03-2004 13:54 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

RKD schreef op 31 maart 2004 @ 13:53:
when will the hurting waiting stop.....
Helemaal mee eens, :9~

Ik kan niet superlang meer wachten, alleen zal het waarschijnlijk wel (te) lang duren

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Nog steeds dezelfde auto's en tracks helaas.. we want more :P
Laten we niet vergeten dat de car- en tracklists nog heel wat meer te bieden hebben:
tracks:
Barcelona
Magny-Cours
Brno
Donington
24 Heures de Spa
Anderstorp
Oschersleben
Estoril
Monza
+1 fictional
+additional extra circuits

cars:
Ferrari 550 Maranello
Ferrari 575 GTC
Ferrari 360 Modena
Chrysler Viper GTS-R
Lister Storm
Lamborghini Diablo GT-R
Lamborghini Murciélago R-GT
Saleen S7-R
Mosler MT900
Chevrolet Corvette C5-R
Stealth B6 MK1
Porsche 993 GT2
Porsche 996 Turbo
Porsche 996 GT3-RS
Porsche 996 GT3 Cup
Seat Toledo
Morgan Aero 8
BMW Z3 M
Lotus Elise
Vertigo Streiff
.... And some very interesting bonus vehicles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Afbeeldingslocatie: http://www.m4driving.sm/images/screenshots/20040331-GTR9.jpg

* Fuelke aan het stuur :+

Beetje verbaasd dat ze er de Stealth ook ingestopt hebben. Die auto was er vorig jaar enkel bij voor de 24H van Spa, maar heeft toen geen meter gereden omdat hij niet door de technische controle geraakt is.

[ Voor 19% gewijzigd door Fuelke op 31-03-2004 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• original4u
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 13:33
Dat kon je in Gtr 2002 al altijd kiezen 24h klasse of Gtr of NGt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 19:37

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Komt de oude nürburgring (nordschleife) er ook in? Dat zou echt :9~ zijn.

Ik zie em niet in het lijstje staan, misschien dat modders em maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Heel veel mensen willen de Nordschleife er erg graag in hebben, inclusief ikzelf :)
De kans dat dat gebeurt is er ook zeker wel denk ik.. voordat ze commercieel gingen waren ze er ook al mee aan het werk (weliswaar een bewerkte GPL versie, wat nu natuurlijk niet meer mag), maar ze hebben er dus wel veel info over en het circuit ligt redelijk dicht in de buurt om even te GPS'en ;) En mits de licentie niet te duur is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
Volgens mij moet Lister_Storm maar even het hele topic lezen 8)7 8)7
Fatsoenlijke ondersteuning voor alle sturen. Geen stuurlag waar een hoop mensen last van hebben.
Nooit van gehoord, nooit gehad, mijn probleem niet :z
(MS Precision Racing Wheel, Thrustmaster Force Feedback GT Pro, Logitech MOMO Racing)
Stukken betere performance op grafisch gebied. F1C heeft een hoop eye-candy, maar loopt in vergelijking met engines die dezelfde candy bieden voor geen meter.
De engine die SBDT gebruikt zo zodanig getweaked dat de vergelijking niet meer opgaat. Also je nu F1C met GTR kan vergelijken. Ach, de textures zijn nog steeds licht, so what :z
En last but not least, de betere multiplayer. 20 man op echt kleine servertjes sinds 1998, en sinds 1999 met gemak 40 man.
Nieuwe GTR heeft dedicated server support en zal ook 30 op 1 server kunnen halen :z

Je klinkt als een frusti papy fan eigenlijk. Het is wel een mooi en zeker goed spel maar de argumenten die je hier neerzette slaat echt nergens op :/

[ Voor 5% gewijzigd door SebaZ op 31-03-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Fuelke schreef op 31 maart 2004 @ 15:02:
[afbeelding]

* Fuelke aan het stuur :+

Beetje verbaasd dat ze er de Stealth ook ingestopt hebben. Die auto was er vorig jaar enkel bij voor de 24H van Spa, maar heeft toen geen meter gereden omdat hij niet door de technische controle geraakt is.
stealth? das een lister op het plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
Ik denk dat het stukje wat hij schreef niet op het plaatje sloeg... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Ja je hebt gelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

SebaZ is oplettend :P
Dit is trouwens die Stealth (in 2004 Belcar outfit)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/stealth.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
Meer prototype dan GT *kuch* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
SebaZ schreef op 31 maart 2004 @ 22:38:
Volgens mij moet Lister_Storm maar even het hele topic lezen 8)7 8)7
Lister heeft het ook alleen over de F1C engine, en heeft op de genoemde punten ook gelijk.
GTR zou die problemen juist op moeten lossen en volgens mij schreef hij dat ook ;)

Hoewel die nadelen voor de 1 wel zwaarder wegen dan voor de ander. Van stuurlag heb ik ook geen last met m'n momo force (met welk stuur eigenlijk wel?), het loopt bij mij vrij soepel, zeker als ik binnenkort een 9800pro heb en ik vind multiplayer niet heel erg belangrijk, ik vermaak me prima in singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
Ach ja...als het een mod was had het misschien nog inhoud gehad, die post, maar je kan moeilijk negeren dat het 'een beetje' veranderd is. Misschien moet F1C commentaar maar in de F1C gerelateerde topics gepost worden. Wat overzichtelijker.
Overigens is er geen NASCAR 2003 topic toch? ...genoeg NASCAR fans zo te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
veel screens at m4driving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik heb toch gemengde gevoelens als ik de crash & damage screens zie daar. Vooral als ik complete onderdelen (motorkap, achterkant) door de lucht zie vliegen vind ik het weinig simgehalte hebben. Maar goed, misschien is er ook een verschil tussen arcade & sim als het erop aankomt schade weer te geven.
Die vonken bij het contact tussen 2 wagens storen me bij ETCC, hopelijk is dat weg in GTR. Laatste keer dat ik contact zag tussen 2 GT's kwamen er geen vonken aan te pas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Topicstarter
The official demo of GTR is to be released within the next couple of weeks,
Woei! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Kickass sta al te poppelen om het te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Afbeeldingslocatie: http://www.bhmotorsports.com/sims/GTR/screenshots/51.jpg

Brings back memories to FIA GT V3 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
SebaZ schreef op 31 maart 2004 @ 22:38:
Nooit van gehoord, nooit gehad, mijn probleem niet :z
(MS Precision Racing Wheel, Thrustmaster Force Feedback GT Pro, Logitech MOMO Racing)
Toch gek dat hele hordes simracers dit wel merken, voornamelijk ook de mensen die GPL en N2003 gewend zijn. Misschien merk je het zelf al niet meer.
De engine die SBDT gebruikt zo zodanig getweaked dat de vergelijking niet meer opgaat. Also je nu F1C met GTR kan vergelijken. Ach, de textures zijn nog steeds licht, so what :z
Ik ben erg benieuwd in hoeverre SBDT in staat is geweest om de grafische engine op te voeren.
Je klinkt als een frusti papy fan eigenlijk. Het is wel een mooi en zeker goed spel maar de argumenten die je hier neerzette slaat echt nergens op :/
Er werd aangegeven dat F1C vele malen beter zou zijn dan GPL, en daar ageerde ik even. Over GTR doe ik in het geheel geen uitspraken. Misschien had jij gewoon beter mijn post moeten lezen. Ik bedoel, je hoeft niet te wachten op GTR als je ook nu al zeer vlot met 40 mensen online kan rijden.

Heusinkveld Engineering

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.