een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ben er ff gaan kijken en daar lag er idd nog 1, tnx voor de tipnadd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 13:20:
[...]
Kijk even bij de intertoys daar heb ik hem maandag voor 1.99 Euro opgepikt
[ Voor 20% gewijzigd door Sipio op 29-03-2006 15:09 ]
Verwijderd
Chronicles of Riddick : Escape from Butcher's Bay (XBOX) 6 EUR
Collin McRae Rally 3 (XBOX) 6 EUR
Van de week maar even aanschaffen, lijkt me wel een koel spelVerwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:37:
Burnout 3: Takedown (XBOX) voor 4.99 EUR bij Intertoys
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 19:54 ]
King Kong (PSP) - 19,99 - IntertoysVerwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:50:
king kong en prince of persia spellen in bepaalde ketens(o.a. in game mania) voor 30 euro of minder (ook voor psp en DS)
PoP: Revelations (PSP) - 19,99 - Intertoys
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1902chucky666 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 08:34:
Warhammer 40,000: Dawn Of War Gold Edition (Includes Winter Assault Expansion Pack)
voor 17,99 dus iets van 28 euro. bij play.com
en dat valt me ook weer mee want hier in nederland kan ik hem zelfs niet vinden en is de expan. alleen al duurder die je weer wel kan vinden
21,50 ex verzendkosten (23,50 inclusief). Heel netjes.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
morgen maar even langsgaanBreepee schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 23:04:
Die stond al op de vorige pagina; alle Tomb Raiders behalve de allernieuwste voor 10,99 bij de FRS ('k heb 'm zelf ook al gekocht).
Zat net btw even op de FRS site en er staat een grove fout in
Guild wars: factions (pre-order kit)
(CD-rom)
€999,99
linkje
[ Voor 23% gewijzigd door Idifix op 15-04-2006 00:20 ]
dat zal nog is wat wezenPHiXioN schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 00:23:
Dat is geen fout, de cd is van goud en met diamanten belegd. (gold edition)
Verwijderd
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Lik-Sang, de aziatische import website heeft een groot aantal aanbiedingen klaar liggen.
Bijvoorbeeld:
Resident Evil 4 Chainsaw Controller US$ 34.95
Dance Mat Third-Party US$ 3.99
USB 10/100 Ethernet Adapter US$ 8.99
Yoshi's Touch & Go US$ 28.95
Memory Stick Duo 32MB US$ 9.99
Gameboy Micro (Blue) 110V US$ 89.90
Super Famicom Commander US$ 9.99
Wees er snel bij, want er zijn al veel producten uitverkocht!
Ook Zuiderpark computers heeft een mooie koopjes corner met top spellen voor hele lage prijzen. Een paar voorbeelden:
The Legend of Zelda (NES Classics) (GBA) €14,98
Prince of Persia - The Sands of Time (GBA) €14,98
Lord of the Rings - Battle for Middle Earth (PC) €9,98
Lara Croft Tomb Raider Collection (PC) €14,98
Rayman (NDS) €14,98
Empire Earth - Gold Edition (PC) €9,98
DTM Race Driver 2 (PC) €9,98
Commandos 3 - Destination Berlin (PC) €9,98
Championship Manager 5 (PC) €9,98
Bij al deze games geldt: OP=OP.
Check site in sig voor meer koopjes
[ Voor 11% gewijzigd door YoshiBignose op 24-04-2006 17:51 ]
Facts don't care about your feelings
misschien heb ik dit gemist maareh.. wat is de site van zuiderpark als ik vragen mag[b][message=25633579,noline]
Ook Zuiderpark computers heeft een mooie koopjes corner met top spellen voor hele lage prijzen. Een paar voorbeelden:
The Legend of Zelda (NES Classics) (GBA) €14,98
Prince of Persia - The Sands of Time (GBA) €14,98
Lord of the Rings - Battle for Middle Earth (PC) €9,98
Lara Croft Tomb Raider Collection (PC) €14,98
Rayman (NDS) €14,98
Empire Earth - Gold Edition (PC) €9,98
DTM Race Driver 2 (PC) €9,98
Commandos 3 - Destination Berlin (PC) €9,98
Championship Manager 5 (PC) €9,98
Bij al deze games geldt: OP=OP.
Check site in sig voor meer koopjes
want de prijsjes zijn interessant.
Facts don't care about your feelings
leuke prijsjes inderdaad, thanksYoshiBignose schreef op maandag 24 april 2006 @ 18:24:
http://zuiderpark-computers.nl/index.php?cPath=2305 zit je meteen al in de koopjescorner! ik kende de site trouwens net pas en ik zie dat alles toch best wel scherp geprijsd is, ook nieuwe games
http://play.com/Games/PC/3-/1968/2-/Promo.html
Mijn keuze:
- World War II Collection (Battlefield 1942 + MOH Allied Assault + Secret Weapons Over Normandy)
- Painkiller
- Painkiller: Battle Out Of Hell (Expansion Pack)
Andere opties:
- Cossacks Anthology
- nog veel en veel meer
Ja maar voor die 10 euro heb ik nou de engelse versie en ook nog eens het expansion packVerwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 19:08:
Painkiller was toen de tijd maar 10 euro op de HCC dagen
das pas waar voor je geld :D\
alhier nog wat leuk spul van Free Record Shop @ Woerden
Splinter Cell Pandora Tomorrow - 10 euri
Black & White pack (game+expansion) - 6 euri
KOTOR 2 - 30 euri
Warcraft 3 & WC3 expansion (los) - 2x 15 euri
Empire Earth collection (game+expansion) - 10 euri dacht ik
[ Voor 58% gewijzigd door Colan op 24-04-2006 19:43 ]
Simplicity is de bom...
- Polarium voor € 11,87
- Boulder Dash EX voor € 7,83
- Kuru Kuru Kururin vvoor € 10,21
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Soldiers: Heroes of World War 2 voor € 9,99
Let bij deze game even op het feit dat ie op een laptop niet draait (snelheidsswitches de hele tijd)Pjoek schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:12:
Een oudje, maar zeker aan te raden (en volgens mij nog niet gepost):
Soldiers: Heroes of World War 2 voor € 9,99
Verder een toffe game
Er lagen meer games voor 10e, waaronder Project Snowblind en een Splinter Cell titel.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
in de budgetbak bij de gameshop in Leiden
Verwijderd
Ook voor die prijs bij eplaza en mediamarkt.
Verder heb ik vorige week bij eplaza nog need for speed hot pursuit 2 gescoord voor 4 euro.
Iemand?GZ schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:08:
Weet iemand een tent waar je Killer 7 voor de GC goedkoop kan halen?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Staat ook op de site.
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/killer+7_NGC.htmlGZ schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:08:
Weet iemand een tent waar je Killer 7 voor de GC goedkoop kan halen?
Verwijderd
Bedankt man, mooie website, ik kende die nog niet, is alles wat daar opstaat up-to-date? Want als dat zo is gaak volgende week nog ff "shoppen".
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Minimaal order bedrag is wel 15 euro en geld niet voor nederlandse boeken.De Postbank biedt je in de periode van 22 mei tot en met 18 juni 2006 de mogelijkheid om € 5,- korting te krijgen op een bestelling bij Bol.com wanneer je betaalt met iDEAL !
https://www.email.postban...06-019iDEAL_20060523.html
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
http://play.com/Games/PC/...tions_At_War/Product.html
Toch leuk in plaats van de ~50 die de normale shops ervoor vragen.
Correct me if I'm wrong, maar dit is toch geen budget titel?Breepee schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:37:
Rise & Fall voor 18 pond:
http://play.com/Games/PC/...tions_At_War/Product.html
Toch leuk in plaats van de ~50 die de normale shops ervoor vragen.
Maakt mij niet uit dat je het post, ben alleen nieuwschierig of dit een nieuw spel is,
omdat de screens van dit spel er zeer ok uit zien.
Eigenlijk niet nee (tenminste, als ik prijzen bij andere winkels bekijk), maar voor een spel dat nog niet uit is, is het imho toch een vermeldinkje waard.Pjoek schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 12:20:
[...]
Correct me if I'm wrong, maar dit is toch geen budget titel?
Ziet er zeker goed uit ja. Er is al een demo, zie hier voor meer:Maakt mij niet uit dat je het post, ben alleen nieuwschierig of dit een nieuw spel is,
omdat de screens van dit spel er zeer ok uit zien.
[rml][ PC][ RTS] Rise & Fall: Civilizations at War[/rml]
Engelse versie, engelse doos/manual. Nette (originele) DVD-verpakking met kartonnen verpakking eroverheen.
Leek mij voor dit spel een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Thanks voor de info.Breepee schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 18:41:
[...]
Eigenlijk niet nee (tenminste, als ik prijzen bij andere winkels bekijk), maar voor een spel dat nog niet uit is, is het imho toch een vermeldinkje waard.
[...]
Ziet er zeker goed uit ja. Er is al een demo, zie hier voor meer:
Ziet eruit als een titel om in de gaten te houden
Demo kan je gratis op cd-rom halen bij Dynabyte; scheelt weer wat downloadwerk.Breepee schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 18:41:
[...]
Ziet er zeker goed uit ja. Er is al een demo, zie hier voor meer:
Verder heeft Bart Smit de budgetbakken weer volgegooid met oude titels voor een zachte prijs, zoals Schizm voor 4 euro, Need for Speed Hot Pursuit 2 voor 5 euro (haal die echter bij Dynabyte voor 4,50 met klantenkaart) en nog veel meer.
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Ook heeft Play-Asia nog steeds Pokémon Box (GameCube) voor 11 euro inclusief verzending. Pokémon is natuurlijk niet zo bijzonder maar deze is met name interessant omdat je er een Nintendo memory card 59, een GBA link kabel en een speelbare demodisc (met Tales of Symphonia, Final Fantasy Crystal Chronicles en Viewtiful Joe ) bij krijgt! Niet slecht voor die prijs want een officiële Nintendo memory card 59 kost nog steeds 22 euro bij bol.com.

Ik wil namelijk GTA Liberty City Stories voor minder dan 30 euro kopen...
[ Voor 37% gewijzigd door Epitome op 20-06-2006 18:07 ]
De meeste oude PSP titels zijn al rond de 15,95 euro, zie www.budgetgaming.nlEpitome schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 18:05:
Heeft iemand insight in wanneer de "wat oudere" PSP games in prijs gaan dalen?
Ik wil namelijk GTA Liberty City Stories voor minder dan 30 euro kopen...
Verwijderd
Ik heb deze box wel gezien bij online winkels als Play, Bol en Proxis, maar nog niet in brick-and-store winkels. Ik ben bij FRS, Dixons, Bart Smit en e-Plaza geweest in enkele steden en dorpen in Noord-Limburg en Zuid-Oost Noord-Brabant. Iemand wel gevonden ergens?Batou schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:59:
Vanaf gister ligt de Baldur's Gate Compilatie in alle winkels. E15,- voor Baldur's Gate 1 + Tales of the Sword Coast en Baldur's Gate 2 + Throne of Bhaal is geen slechte deal.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2006 14:40 ]
Ik zag verder dat Serious Sam II en Vietcong II er voor 8 euro lagen. Nou waren dit NL versies die ik liever niet heb, is er iemand die een plek weet waar Serious Sam II EN voor een lage prijs te halen is?
Voor elke console/handheld zijn er wel dingen afgeprijsd.
http://www.play-asia.com/paOS-17-71-2-74-14s-49-en.html
Verwijderd
http://www.play.com/Games...t_Collection/Product.html
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
System Shock 2
Runaway A road adventure
Ik heb al op zoveel plaatsen gezocht en gekeken, maar kan het nergens vinden.
Op marktplaats stond System shock 2, maar is al verkocht
Dus als iemand weet waar ik 1 van die 2 of allebei kan bestellen voor niet al te veel geld... of als iemand die nog heeft liggen en hem wel kwijt wil voor een vrienden prijsje... ik houd me aanbevolen!
(sorry als dit hier niet past!!
Ik weet niet waar je woont, maar misschien in de computerhal van de beverwijkse bazaar (zwarte markt). Daar hebben ze nog wel eens hele oude spellen voor weinig. SS2 heb ik er geloof ik nog wel eens gezien.dartbord schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:20:
weet iemand misschien waar ik ergens de volgende spellen voor weinig geld op de kop kan tikken:
System Shock 2
Runaway A road adventure
Ik heb al op zoveel plaatsen gezocht en gekeken, maar kan het nergens vinden.
Op marktplaats stond System shock 2, maar is al verkochten Runaway heb ik weken geleden op gereageerd, maar ik krijg maar nix terug en heb al meerdere malen een email naar die gozer gestuurd.
Dus als iemand weet waar ik 1 van die 2 of allebei kan bestellen voor niet al te veel geld... of als iemand die nog heeft liggen en hem wel kwijt wil voor een vrienden prijsje... ik houd me aanbevolen!
(sorry als dit hier niet past!!)
Is alweer duurder geworden, nu 24,99 pond-d- schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:21:
Wees er snel bij
Pro Evo Soccer 5 voor de X-Box incl 12 maanden gratis X-Box live - ook voor de 360* bij Play
hier
£17.99!!
Nu nog de add-on ergens goedkoop zien te vinden.
Trouwens ook nog wel een aardige: Quake 4 voor € 12 bij de Mediamarkt in Breda.
[ Voor 19% gewijzigd door XXlerator op 30-07-2006 20:09 ]
* Batman begins
* Need for Speed: Underground
* Tony Hawk Underground
* Medal of Honor: Rising Sun
* 007 - Tomorrow never dies
* 007 - From Russia with love
* Burnout 3
* Gun
* True Crime: Streets of LA
* The Suffering
* Battlefield 2
* Halo 2 (kan ook voor €9,99 weet niet precies)
En ze verkopen de Cube voor €60,-
Of dit voor alle filialen geldt weet ik niet.
LoD ligt voor dezelfde prijs meestal erbij hoorXXlerator schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:49:
Gisteren Diablo II gescoord voor € 9,99 bij de Free Record Shop in de bioscoop in Antwerpen (Metropolis). Stond al een hele tijd op m'n verlanglijstje.
Nu nog de add-on ergens goedkoop zien te vinden.
Trouwens ook nog wel een aardige: Quake 4 voor € 12 bij de Mediamarkt in Breda.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Heb jij die gehaald? Kan je mij vertellen of daar StarForce op zit?YellowNeck schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:14:
Vandaag de PCDVDRom Prince of Persia - The Two Thrones (Special Edition met Warrior Within en Sands of Time) voor 4,99 euro bij Intertoys!!!!
** Anti Star-Force Geek to the rescue : http://www.glop.org/starforce/ en als je dan goed clickt is het antwoord helaas jaTroonStaal schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 12:12:
Heb jij die gehaald? Kan je mij vertellen of daar StarForce op zit?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Zit starforce op inderdaad, maar werkt prima hiernero355 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 12:17:
[...]
** Anti Star-Force Geek to the rescue : http://www.glop.org/starforce/ en als je dan goed clickt is het antwoord helaas ja
Vandaar dat dat spel ineens nog maar 4,99 euro koste
Idem bij Bart SmitSonyEricsson schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 11:36:
zag de MMO spel auto assault bij Eplaza voor 10 euri
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
en anders bij de dixons of mediamarkt voor dezelfde prijs!TroonStaal schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:01:
[...]
LoD ligt voor dezelfde prijs meestal erbij hoor
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Zaterdag bij Intertoys heb ik ook Black Hawk Down + Team Sabre meegenomen. Helaas is de Intertoys versie niet zo geweldig.Nyarlathotep schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 11:43:
Bij de Bart Smit laatst Black Hawk Down + expansion Team Sabre gescoord voor 5 euro elk. Doet het nog steeds goed op een LAN
Black Hawk Dawn doet het goed, maar er zit alleen een Duitse handleiding bij (in PDF-formaat), terwijl ik ook wel graag een Engelse handleiding had gehad. Bij Team Sabre ging het helemaal mis. Het installeren lukte al niet omdat de bijgeleverde CD-key niet goed was. Dus toen ging ik maar eens goed kijken wat er aan de hand was, en bleek dat er op de Team Sabre CD precies hetzelfde bestanden stonden als op de Black Hawk Down CD. Dus het lijkt Team Sabre, zelfs het plaatje op de CD, maar de bestanden van Black Hawk Dawn staan erop (inclusief de Duitse handleiding).
Vandaag heb ik Team Sabre geruild, heeft de nieuwe CD precies hetzelfde probleem.
Hmm, is de multiplayer een beetje goed dan? Vond de Singleplayer een beetje standaard FPS.Finch85 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:15:
Ik heb net nog even Farcry DVD editie gehaald voor 6 euro bij de intertoys, ik had hem al wel thuis (de cd editie) maar had geen zin om hem te installeren met 5 cd's. Deze was maar 6 euro. Zo ook Settlers 5, ook voor 6 euro. Vind het best leuke spellen voor dat geld
Hè, dat vind ik nou jammer, dan ga ik maar op zoek naar de Xbox of PS2 versies.nero355 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 12:17:
[...]
** Anti Star-Force Geek to the rescue : http://www.glop.org/starforce/ en als je dan goed clickt is het antwoord helaas ja
Ontopic: Heb van de week Sacred Gold voor €5,99 bij de Dixons gehaald. Sacred had ik al, maar hier zit Underworld en Sacred Plus ook nog eens bij. Geen geld vind ik zo
[ Voor 3% gewijzigd door D. Ninjai op 15-08-2006 16:36 ]
Helaas is bij Intertoys Groningen centrum enkel de "normale" versie voor 29,99 te vinden, 4,99 voor Two Thrones en Warrior Within zou natuurlijk spotprijsje geweest zijn (Heb SoT al). Wel gelukt om de laatste Pariah voor 4,99 bij de Dynabyte vandaan te halenYellowNeck schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:14:
Vandaag de PCDVDRom Prince of Persia - The Two Thrones (Special Edition met Warrior Within en Sands of Time) voor 4,99 euro bij Intertoys!!!!
Da's dus Rome Total War en de uitbreinding Barbarian Invasions
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Die ga ik zéker even halen.T-mo-T schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:38:
Pariah 4,98 bij Dynabyte. Mooi prijsje dacht ik zo...
Heerlijk spel van begin tot eind !
Verwijderd
Zeer sterke titels voor weinig geld.
PC games @ Intertoys:
€4,99
Rollercoaster Tycoon 2
Zoo Tycoon
Splinter Cell
Flight Simulator 2002
Train Simulator
De Kolonisten van Catan (Deluxe Edition)
Prince of Persia: Warrior Within
The Lord of the Rings: Return of the King
€5,99
Farcry
Command & Conquer Generals
Battlefield 1942
Simcity 4
Brothers in Arms: Road to Hill 30
The Settlers: Heritage of Kings
Fifa Football 2004
€9,99
Rome: Total War
Medal of Honor: Allied Assault
Battlefield: Vietnam
Need for Speed Underground
Fifa Football 2005
€14,99
Harry Potter en de Vuurbeker
Black and White 2
Need for Speed: Most Wanted
Fifa Manager 06
Fifa 06
De Sims 2: Glamour Accessoires
Zoo Tycoon 2
€29,99
Civilization IV
PSP games @ Intertoys
€19,99
Burnout Legends
Midnight Club 3: Dub Edition
€24,99
Fifa Street 2
Fifa 06
Playstation 2 games @ Intertoys
€9,99
Rayman 3
Splinter Cell
Prince of Persia: The Sands of Time
€14,99
Burnout 2
Grand Theft Auto III
Harry Potter en de Geheime Kamer
The Sims
Def Jam Vendetta
€19,99
SSX On Tour
Battlefield 2: Modern Combat
Burnout: Revenge
The Sims 2
Lego: Star Wars
Fifa Street
Ratchet Gladiator
24: The Game
Gran Turismo 4
Need For Speed Underground 2
Burnour 3: Takedown
Fifa Footbal 2005
Medal of Honor: European Assault
€24,99
Fifa 06
Fifa Street 2
Need For Speed Most Wanted
The Godfather
Black
XBOX games @ Intertoys
€14,99
Grand Theft Auto: San Andreas
XBOX360 games @ Intertoys
€29,99
Amped 3
Verwijderd
Media Markt Z'meer
Fahrenheit voor EUR 11,00
Bart Smit:
Brothers In Arms Earned in Blood voor EUR 15
The Godfather voor EUR 15
Future Zone (game store in Z'meer):
King Kong Limited Collector's Edition EUR 17,50 (ook normale voor EUR 15, die ook bij BS voor dezelfde prijs ligt)
Bij de Intertoys in Breda liggen naast deze titels nog bakken vol met andere goedkope games.Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 20:18:
Kreeg vanmiddag het jaarlijkse Intertoys speelboek binnen!
Zeer sterke titels voor weinig geld.
PC games @ Intertoys:
€4,99
Rollercoaster Tycoon 2
Zoo Tycoon
Splinter Cell
Flight Simulator 2002
Train Simulator
De Kolonisten van Catan (Deluxe Edition)
Prince of Persia: Warrior Within
The Lord of the Rings: Return of the King
€5,99
Farcry
Command & Conquer Generals
Battlefield 1942
Simcity 4
Brothers in Arms: Road to Hill 30
The Settlers: Heritage of Kings
Fifa Football 2004
€9,99
Rome: Total War
Medal of Honor: Allied Assault
Battlefield: Vietnam
Need for Speed Underground
Fifa Football 2005
€14,99
Black and White 2
Fifa Manager 06
Fifa 06
De Sims 2: Glamour Accessoires
Zoo Tycoon 2
€29,99
Civilization IV
Vandaag gescoord bij Intertoys:
Unreal 2 The Awakening € 2,98
Freelancer € 1,98
Bij Dynabyte:
Prince of Persia The Two Thrones (special edition including: Sands of Time & Warrior Within) € 14,95.
Diagnose Specialist Ford
- Stubbs The Zombie
- Psychonauts
€ 6,99 /stuk
Dit topic is gesloten.