Elect a clown, expect a circus.
Voor de Xbox is hij bij Intertoys voor €5,99.Slasher schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:47:
[...]
Daar was ik dus te laat voor, maar de "normale" battlefield2 is 24 euro, meteen maar besteld
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
En beide te krijgen bij Dynabyte voor 15 euro minus 1,50 euro klantenkaartkorting.Thy... schreef op woensdag 06 september 2006 @ 09:28:
Icewind Dale I + uitbreiding + Icewind Dale II samen voor €15,- bij FRS.
Baldur's Gate + Tales Of The Sword Coast + Baldurs Gate 2 + Throne Of Bhaal bij play.com voor €16,-
Genoeg uren RPG gameplay voor een zacht prijsje dus.
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Battlefield 1942
Brothers In Arms: Road to Hill 30
Settlers: Heritage of Kings
Ik heb deze gekocht voor 5,99 ps.
[PS2] Ace Combat Zero - The Belkan War = € 11,90
[PS2] EyeToy FuriFuri Tengoku / EyeToy Groove = € 19,80 Spel + EyeToy!
[PS2] Garou Densetsu Battle Archives 1 = € 23,80
[PS2] R-Type Final = € 11,90
[PS2] Special Forces - Fire for Effect = € 14,90
[PS2] Dragon Quest: Shonen Yangus to Fushigi no Dungeon = € 10,30
[NDS] Where do babies come from? = € 19,80
[NDS] Magical Vacation = € 15,80
[NDS] Sonic Rush = € 15,80 Aanrader!
[XBX360] King Kong = € 15,80
[GBA] Bleach Advance = € 15,80
[GBA] Famicom Mini - Donkey Kong = € 15,80
[GBA] Shining Force = € 11,90
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Lord of the rings: Return of the king
Splinter Cell: Panora Thomorrow
Prince of Persia: Warrior whitin
Deze waren allemaal 4.99 ps

Ze hebben ook nog een boel games voor € 4,99 zoals Breed in een mooie dikke verpakking en zelfs games voor € 1,-, zoals Fire Department. B-titels dus, maar wel heel gunstig geprijsd!
Simcity 3000 UK is bij play.com te koop voor ~7.50Emcee schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 23:55:
Weet iemand of simcity 2000 en/of simcity 3000 world edition nog wel eens ergens in de budgetbakken liggen, alhoewel ik vermoed dat deze titels zelfs daarvoor te oud zijn...
Ik zie ze vaak genoeg in de bakken bij intertoys of bart smit.Emcee schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 23:55:
Weet iemand of simcity 2000 en/of simcity 3000 world edition nog wel eens ergens in de budgetbakken liggen, alhoewel ik vermoed dat deze titels zelfs daarvoor te oud zijn...
Ter land, ter zee en in de kroeg
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Quote uit het Gothic 3 topic:Breepee schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:30:
Hmm, wat zie ik nou? Als ik een spel wil bestellen bij play.com zegt 'ie dat er niet buiten de UK geleverd wordt? Hoe zit dat? Weet iemand daar meer van?
Hurtebise schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:54:
[...]
Erg vreemd, bestelde al tig spellen via play. Ik weet wel dat ze hun policy hebben veranderd. Je moet de prijs in euro zetten, betaal je wel iets meer omdat ze buiten de UK moeten versturen (europrijs is verzending incl.). Probeer dat eens...
OK, ook weer opgelost
/edit: ze hebben wat nieuws toegevoegd zie ik:
Why do I need to review the delivery address?
* Items priced in pounds can only be delivered to UK addresses.
* Items priced in euros can only be delivered to European addresses outside the UK.
[ Voor 61% gewijzigd door Schweino op 13-10-2006 22:52 ]

Jammer van het hoesje maar dan zit er in ieder geval geen StarForce bij.
Gistern opgehaald en er zit wél StarForce op...

[ Voor 9% gewijzigd door D. Ninjai op 20-10-2006 19:24 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Die ga ik halen. Errug leuke altenatief op Counter Strike.Bor de Wollef schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:04:
Misschien ook een leuke tip: Tactical Ops Assault on terror voor 2 euro bij sommige Bart Smit's
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Anoniem: 123662
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 123662 op 21-10-2006 15:05 ]
Erg leuk, oldschool online potjes spelen of tegen vrienden.
Nog steeds met gemak tegenstanders te vinden online
off-topic:Amafi schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:44:
Red alert 2 voor 4€ bij Bart Smit (in Leiden gezien)
Erg leuk, oldschool online potjes spelen of tegen vrienden.
Nog steeds met gemak tegenstanders te vinden online
Dune 2 / Warcraft I zijn old school.... RA2 is alleen old...
/off-topic
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
GRAW voor 29,99 leek me wel leuk, maar er komt wel 5,- bij voor bezorgkosten. Oók als je het laat bezorgen bij een afhaalpunt. Toch maar niet besteld...Slasher schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:26:
Bij de Wehkamp: Voor de XBOX360: Blazing Angels: Squadrons of WWII & Ghost Recon: Advanced Warfighter voor maar 29.99, niet duur dacht ik zo.
https://www.strava.com/athletes/10490675
Erg hip topic btw
ik voel me lekkaah !!!
Da's alleen niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen, waaronder dus ook de 2de voor de helft van de prijs.LyP0 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:12:
bij de free record shop in heerlen gehaald, uit de budget bak. c&c generals 6.99, serious sam 2 10.99. De 2e game die je kocht was voor de helfd van de prij dus totaal was ik net 15 euro kwijt. Btw als je powerunilimted abbo bent krijg je er ook nog eens korting meen ik .
Een Belkin Wireless Router. Van 69.95 voor 30,-
2.95 toch? Ik heb zelf die andere gehaald, toch nog het goedkoopste met de verzendkosten erbij van 2.95, verder zie ik ze alleen maar voor 65 euro liggenGoldieLox schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:03:
[...]
GRAW voor 29,99 leek me wel leuk, maar er komt wel 5,- bij voor bezorgkosten. Oók als je het laat bezorgen bij een afhaalpunt. Toch maar niet besteld...
En welk spel kreeg je er bij?Piels schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:35:
Bij de MediaMarkt.
Een Belkin Wireless Router. Van 69.95 voor 30,-
Ik heb simpelweg het product gekozen op de wehkamp site en hij kwam met 5,- verzendkosten op de proppen, dus ga ik daar maar vanuit he!Slasher schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:36:
[...]
2.95 toch? Ik heb zelf die andere gehaald, toch nog het goedkoopste met de verzendkosten erbij van 2.95, verder zie ik ze alleen maar voor 65 euro liggen
https://www.strava.com/athletes/10490675
Anoniem: 32279
Ik heb ze wel orgineel, maar wil met vrienden online spelen en door dat lastige starfox moeten we hem allemaal kopen, dus we wachten even op een aanbieding, maar die komen maar niet (dtm 2 duurde ook een jaar, maar ik ben geduldig).
1 euro bij Free record
1 van de beste games die ik ken en al heb
(nu nog even wachten op deel 2)
P.s. LotR:BfME II gaat op 27-11 budget (voor 15 euro)
[ Voor 15% gewijzigd door maartend op 15-11-2006 10:58 ]
Whahahah HIER bespaar je pas een hoop geld op:
http://www.game247.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=25272

[ Voor 77% gewijzigd door dartbord op 15-11-2006 12:19 ]
Anoniem: 26474
volgens mij is hij uitverkocht, je kunt hem niet meer bestellendartbord schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:10:
Freelancer voor €1,49 bij intertoys
Whahahah HIER bespaar je pas een hoop geld op:
http://www.game247.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=25272
[afbeelding]
Ik heb net 2 tellen geleden LOTR:BfME II al gehaald bij de intertoys voor €15,-maartend schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:56:
P.s. LotR:BfME II gaat op 27-11 budget (voor 15 euro)
Hij is dus al budget. Bij de expert lag hij ook al, alleen dan voor €17,-.
Is gewoon de EA classics versie. Mét boekje overigens.

Gewoon een actie/foutje of zit er verschil in deze 'versies'
10 second ninja DONE
Vlak na de release had cdwow TQ al voor 24 eur terwijl ie overal voor 40+ lag.Sagat schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:49:
bij cd-wow, titan quest 17 piek windows versie, en 60 voor de pc versie![]()
Gewoon een actie/foutje of zit er verschil in deze 'versies'
Bij play ligt ie nu voor 22,49 eur, dus ik denk dat je die 17 eur wel als waar kunt aannemen.
Al een tijdje geleden bij BS gekocht voor 15. Deze game is wel heel vlot in prijs gedaald voor de "duurste game allertijden".ruftman schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:52:
Bij E-Plaza is The Godfather voor 15 euro te koop.
nu bij Bol.com voor 9,99
klikbaar
Ik heb nog nagevraagd en volgens bol klantenservice is het het hele spel + uitbreiding (dit omdat er op de pagina (Add-on) staat.
Is verkeerde info die op de site staat. is AvP1
[ Voor 35% gewijzigd door Griffin op 01-12-2006 16:54 ]
Anoniem: 16195
PC
* Broken Sword 1
* Broken Sword 2
* Starwars: Jedi Outcast
* Starwars: Knights of the Old Republic
GameCube
* Tales of Symphonia
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 16195 op 29-11-2006 11:57 . Reden: Toevoeging + edit naar aanleiding van hieronder ;) ]
Anoniem: 169536
Die 2 SW games zitten in Best Of Star Wars. Daar zit nog meer in, dus check die even. Voor de overige zou ik marktplaats aanraden.Anoniem: 16195 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:27:
Iemand nog een plek waar ik de volgende spellen een beetje goedkoop (zo cheap mogelijk dus) kan krijgen?
PC
* Broken Sword 1
* Broken Sword 2
GameCube
* Tales of Symphonia
Even mezelf quoten. Bestel het maar niet, want ik heb het net binnen gekregen en het is AvP1 Gold edition.Griffin schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:38:
Alien vs Predator 2 Gold + Primal Hunt
nu bij Bol.com voor 9,99
klikbaar
Ik heb nog nagevraagd en volgens bol klantenservice is het het hele spel + uitbreiding (dit omdat er op de pagina (Add-on) staat.
Dus ik heb net een mail gestuurd en we zien wel hoe of wat.
Heb er al 1 gevonden iigAnoniem: 16195 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:27:
Iemand nog een plek waar ik de volgende spellen een beetje goedkoop (zo cheap mogelijk dus) kan krijgen?
PC
* Broken Sword 1
* Broken Sword 2
GameCube
* Tales of Symphonia
Voor degenen die het misschien ook intresseert; de Broken Sword Double Pack (deel 1 en 2) is te bestellen bij Play.com voor maar 7.99 euro.
Tales of Symphonia denk ik Ebay een beetje in de gaten houden. Soms zijn ze niet al te duur, maar voor minder dan een euro of 20 wordt denk ik wel lastig.Anoniem: 16195 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 08:44:
[...]
Heb er al 1 gevonden iig
Voor degenen die het misschien ook intresseert; de Broken Sword Double Pack (deel 1 en 2) is te bestellen bij Play.com voor maar 7.99 euro.
Anoniem: 171349
te koop zou staan , maar ik kan het nergens nog voor die prijs vinden ? Iemand anders wel?
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=74923&z=85Anoniem: 171349 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:38:
In de PC Gameplay stond in de Budget game rubriek dat (pc) Half-Life 2 al voor 15 euro in de winkels
te koop zou staan , maar ik kan het nergens nog voor die prijs vinden ? Iemand anders wel?
Het is verkeerde info. Het is AvP 1 GoldeditionGriffin schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:28:
[...]
Even mezelf quoten. Bestel het maar niet, want ik heb het net binnen gekregen en het is AvP1 Gold edition.
Dus ik heb net een mail gestuurd en we zien wel hoe of wat.
Wel goede service. Gewoon terug sturen zonder koste, en krijg bedrag teruggestort
[ Voor 10% gewijzigd door Griffin op 01-12-2006 16:53 ]
Nu wilde ik zelf een tip gegeven over DTM3- voor 15 euro maar weet niet meer welke speelgoedwinkel dat was.
Die Half Life 2 Holiday Edition, volgens mij zit bij de Europese winkels (play, proxis) daar HL2, HL2:EP1 en HL2:Deathmatch in en bij de Amerikaanse editie is het HL2, HL1:Source, HL2:EP1, en CS:Source. Eigenlijk is die laatste een mooiere kit imho.
[ Voor 80% gewijzigd door Brent op 01-12-2006 19:35 ]
Nou kom ik denk ik met een spuit11 vraag , die Amerikaanse editie is dan zeker alleen via het grote Amerika te koop of kan je die hier ook in Nederland op slinkse wijze bestellenBreepee schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 19:33:
Darkstar One bij 14,99
Die Half Life 2 Holiday Edition, volgens mij zit bij de Europese winkels (play, proxis) daar HL2, HL2:EP1 en HL2:Deathmatch in en bij de Amerikaanse editie is het HL2, HL1:Source, HL2:EP1, en CS:Source. Eigenlijk is die laatste een mooiere kit imho.
p.s. Zonder dat er teveel verzendkosten bijkomen.(budget topic)
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 01-12-2006 20:50 ]
http://play.com/Games/PC/...rnament_2007/Product.html
niet echt duur lijkt me
ja!!! Die zoek ik al tijden in de budgetbak, hoop dat het je nog te binnen schietAnoniem: 171349 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:45:
Bedankt voor de Half-life 2 tips .
Nu wilde ik zelf een tip gegeven over DTM3- voor 15 euro maar weet niet meer welke speelgoedwinkel dat was.. Zal dat later wel toevoegen .
klinkt erg interresant wil die ook nog origineel hebben net als DTM 1 en 2 (die heb ik al ori)Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 21:59:
[...]
ja!!! Die zoek ik al tijden in de budgetbak, hoop dat het je nog te binnen schiet
Als jij het weet, (of als iemand zeker weet dat ik ernaast zit en bijv. proxis er ook gewoon HL1 bij heeft gekregen na het ontvangen van de bestelling) moet je 't maar zeggenAnoniem: 171349 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 20:41:
[...]
Nou kom ik denk ik met een spuit11 vraag , die Amerikaanse editie is dan zeker alleen via het grote Amerika te koop of kan je die hier ook in Nederland op slinkse wijze bestellen?
p.s. Zonder dat er teveel verzendkosten bijkomen.(budget topic)
[ Voor 3% gewijzigd door Brent op 01-12-2006 22:34 ]
Anoniem: 170005
Bol.com. 14.99 euro + 1.95 verzendkostenAnoniem: 171349 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:45:
Bedankt voor de Half-life 2 tips .
Nu wilde ik zelf een tip gegeven over DTM3- voor 15 euro maar weet niet meer welke speelgoedwinkel dat was.. Zal dat later wel toevoegen .
* Half-Life 1: Source (staat bijv. niet op voorkant van 't hoesje, wel op achterkant en wordt door proxis zelf vernoemd)
* Half-Life 2
* Half-Life 2 Episode 1
* Half-Life 2 Deathmatch
27,99 incl verzend
Gek dat het dan niet op de voorkant staat. In de titel vermelden de ook bij proxis alleen maar HL2+EP1+DM. Play.com heeft hetzelfde plaatje en heeft het ook alleen maar over HL2+EP1+DM. BIj Amazon.co.uk staat er alleen dat plaatje, wel een recensent die HL1 erbij beweerd te hebben.Gijsjha schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:49:
@Breepee, Half Life Source is er bij inbegrepen. Bij Proxis.nl is dat dus voor:
* Half-Life 1: Source (staat bijv. niet op voorkant van 't hoesje, wel op achterkant en wordt door proxis zelf vernoemd)
* Half-Life 2
* Half-Life 2 Episode 1
* Half-Life 2 Deathmatch
27,99 incl verzend
Wat een onduidelijkheid toch weer ...
27 euro voor een spel wat nog niet eens te krijgen is en wat ook niet de minst populaire is?-Eraser- schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 21:48:
[PC] Unreal Tournament 2007 pre-order @ play.com £17.99 (= €26,99)
http://play.com/Games/PC/...rnament_2007/Product.html
niet echt duur lijkt me
Castlevania - Circle of the Moon (Game Boy Advance) voor € 11,30
Pac-Pix (Nintendo DS) voor € 9,80
Shadow of the Colossus (PlayStation 2) voor € 11,30
The Matrix - Path of Neo (PlayStation 2) voor € 7,50
Mmm, Cirkel of the moon, welke is dat ook weer want ik heb HoD & AoS al in een double pack.ari3 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:40:
Gescoord bij Play-Asia:
Castlevania - Circle of the Moon (Game Boy Advance) voor € 11,30
Pac-Pix (Nintendo DS) voor € 9,80
Shadow of the Colossus (PlayStation 2) voor € 11,30
The Matrix - Path of Neo (PlayStation 2) voor € 7,50
@ari3; heb je nog interesse in mijn analog flightstick voor de PS met 2 games? Je gaf in een ander topic aan dat je er nog weleens 1 wilde hebben.
20*350ZO45°
Circle of the Moon is het eerste deel op de GBA. HoD & AoS zijn deel twee en drie.Richard schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:47:
[...]
Mmm, Cirkel of the moon, welke is dat ook weer want ik heb HoD & AoS al in een double pack.
Het moet wel de Japanse versie compleet met doos en handleiding zijn. Spellen moet ook NTSC-J zijn en compleet met boekjes en spinecard.@ari3; heb je nog interesse in mijn analog flightstick voor de PS met 2 games? Je gaf in een ander topic aan dat je er nog weleens 1 wilde hebben.
Over Castlevania denk ik nog even na. Nee, Analog stick is niet japans, geen doos en handleiding, wel als nieuw. Spellen zijn PAL. Alleen voor E15 excl verzend kun je je natuurlijk geen buil vallen.ari3 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:52:
[...]
Circle of the Moon is het eerste deel op de GBA. HoD & AoS zijn deel twee en drie.
[...]
Het moet wel de Japanse versie compleet met doos en handleiding zijn. Spellen moet ook NTSC-J zijn en compleet met boekjes en spinecard.
20*350ZO45°
Super! Bedankt, ga gelijk bestellen. FIA GTR is daar trouwens ook 15 euro, dus raceliefhebbers met een pc zou ik aanraden bij bol.com te kijken.Anoniem: 170005 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 11:09:
Bol.com. 14.99 euro + 1.95 verzendkosten
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 07-12-2006 20:26 ]
NS-JZK-GUI
AY-JXJ-KRA
Beide codes geldig t/m 22 dec. 2007, dus niet te lang wachten!
http://www.budgetgaming.nl/
Staan veel games, met de prijzen van een paar bekende en goedkope gameshops. Is een soort kieskeurig.nl maar dan voor games.
CDWOW.nl is trouwens een goedkope winkel, en ook nog eens zonder verzendkosten (!) Maar het duurt wel 5 - 8 dagen omdat het uit de UK moet komen.
[ Voor 29% gewijzigd door robvanderaart op 21-12-2006 13:36 ]
Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
.k Heb em gekocht (bij Proxis), en idd, het is HL1:S, HL2, HL2:EP1 en HL2DM.Breepee schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:45:
[...]
Gek dat het dan niet op de voorkant staat. In de titel vermelden de ook bij proxis alleen maar HL2+EP1+DM. Play.com heeft hetzelfde plaatje en heeft het ook alleen maar over HL2+EP1+DM. BIj Amazon.co.uk staat er alleen dat plaatje, wel een recensent die HL1 erbij beweerd te hebben.
Wat een onduidelijkheid toch weer ...
Zat er dan bij jouw geen HL 1 DM source bij , niet dat die te missen is persoonlijk maar zat er bij mij wel bij .Breepee schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:03:
[...]
.k Heb em gekocht (bij Proxis), en idd, het is HL1:S, HL2, HL2:EP1 en HL2DM.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Dat is een aanrader. Leuke game.Bateau schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:34:
De pc versie van Chronicles of Riddick : Escape from Butcher's Bay Directers Cut ligt voor de €10,- bij de FAME in Amsterdam.
ik zat al een half uur naar die link te zoeken, kom ik hem gelukkig nog in dit topic tegen :-Probvanderaart schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:35:
Kijk hier eens:
http://www.budgetgaming.nl/
Staan veel games, met de prijzen van een paar bekende en goedkope gameshops. Is een soort kieskeurig.nl maar dan voor games.
CDWOW.nl is trouwens een goedkope winkel, en ook nog eens zonder verzendkosten (!) Maar het duurt wel 5 - 8 dagen omdat het uit de UK moet komen.
Ik heb bij de FAME al tijden geen games zien liggen, waar in de winkel liggen die danBateau schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:34:
De pc versie van Chronicles of Riddick : Escape from Butcher's Bay Directers Cut ligt voor de €10,- bij de FAME in Amsterdam.
Kult: Heretic Kingdoms zag ik gister liggen bij PCL Computers op de Laan van Meerdervoort voor 5 euro, geen geld voor dit spel
http://12game.com/product_detail.aspx?id=17908
[ Voor 38% gewijzigd door D. Ninjai op 22-12-2006 11:18 ]
Ergens achterin op de eerste verdieping (in de buurt van de jazz). Er loopt ook een spoor voetstappen met daarop heel groot Games die je er heen leidt.Anoniem: 16195 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:24:
[...]
Ik heb bij de FAME al tijden geen games zien liggen, waar in de winkel liggen die dan
Anoniem: 44947
Bij eplaza en Bart Smit ligt datzelfde spel voor 2 euroGimbooze schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:05:
Voor de mensen uit Den Haag:
Kult: Heretic Kingdoms zag ik gister liggen bij PCL Computers op de Laan van Meerdervoort voor 5 euro, geen geld voor dit spel
Het volgende zit er inderdaad bij:Anoniem: 171349 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:09:
[...]
Zat er dan bij jouw geen HL 1 DM source bij , niet dat die te missen is persoonlijk maar zat er bij mij wel bij .

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.