Niet mijn spel maar wel erg goedkoop voor zo'n recente topper:
Rome - Total War:
http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=184221 @ € 15,-
Rome - Total War:
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Learn to forget...
Verwijderd
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Kijk even naar Empires:Dawn of the Modern World. Werkelijk en top game en voor 10-20 euro te vinden.martieadams schreef op woensdag 23 november 2005 @ 19:30:
Ik zoek voor sinterklaas een RTS game welke niet meer dan 20 euro mag kosten. Ik dacht zelf aan generals (zero hour) en aan Age Of Mythologie (Titans). Iemand nog een tip? Graag met online speel functie. En algemeen verkrijgbaar voor die prijs anders kan degene die mij heeft geloot nooit dat spel vinden.
Verwijderd
Ook bij de Dixons, dit weekend nog Q4 Special Edition voor 29.99 opgepikt (samen met D3: RoE a 14.99 en Project Snowblind a 12.99)Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 08:01:
Tot mn verbazing is Quake 4 bij FRS in prijs verlaagd van 59.99 naar 29.99
Verwijderd
Er staat 17,99 pond!!!IceStorm schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:49:
Niet mijn spel maar wel erg goedkoop voor zo'n recente topper:
Rome - Total War:
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Yep inderdaad, Play.com doet dat regelmatig. Het zou me ook niks verbazen als Quake 4 daar volgende week weer gewoon 15 pond oid kost
Verwijderd
Een aantal aanbiedingen heeft bol.com al teruggetrokken.Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 10:08:
Even copy-paste van budgetgaming.nl
Omdat bol.com de laatste dagen nogal behoorlijke prijsverlagingen aan het doorvoeren is, hier maar een beknopt overzicht van de betere aanbiedingen.
Multi
Time Splitters 3: 9.99 (NGC + PS2) (geldt al niet meer)
NGC
Sims 2: 14.99 (geldt al niet meer)
NHL 2005: 14.99
Goldeneye, Rogue Agent: 14.99
Fight Night 2: 14.99
PS2
Viewtiful Joe: 14.99
Onimusha 3: 9.99
Spawn: Armageddon: 9.99
Fight Night 2004: 14.99
Fifa 2005: 14.99
Under The Skin: 9.99
The Punisher: 24.99
Xbox
Tony Hawk, Underground: 10.99
Armed and Dangerous: 14.99
Men Of Valor: 11.99
Mortal Kombat Deadly Alliance: 9.99
Playboy: The Mansion: 14.99
Pro evolution soccer 4: 24.99
The Punisher: 24.99
Oddworld, Strangers Wrath: 9.99
DS
Star Wars, Episode 3, Revenge Of The Sith: 19.99
Vergeet de kortingscoupon niet!
Via budgetgaming kan je ook met een kortingscoupon van 4.50 bij bol.com bestellen, zie hier voor uitleg
Voor de pc? Volgens mij zie ik Nexus nog wel eens bij E-Plaza liggen voor erg weinig. (maar misschien verwar ik het met Homeworld 2)Breepee schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 10:33:
Ik heb trouwens net Riddick en Nexus via ebay gekocht, 24 euro bij elkaar. Best netjes, ze zijn nauwelijks meer te krijgen deze games.
Nexus: The Jupiter Incident (PC-only) ja, en ik weet zeker dat je hem verward met Homeworld 2TroonStaal schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 15:13:
[...]
Voor de pc? Volgens mij zie ik Nexus nog wel eens bij E-Plaza liggen voor erg weinig. (maar misschien verwar ik het met Homeworld 2)
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
[ Voor 4% gewijzigd door Brent op 08-01-2006 14:19 ]
argh! damnit. Toen ik 'm hier neer zette volgens mij nog niet, dacht zelf vandaag wel ff te bestellen
...en het regent ook nog
Verwijderd
Dieptriest schreef op zondag 15 januari 2006 @ 08:48:
Cross Racing Championship 2005 ligt voor 4 euro op je te wachten bij de Bart Smit. geen geld IMHO
Verwijderd
enHet zat er al aan te komen, maar voor iedereen die de prijsmeldingen niet volgt: De volgende PS2 games zijn platinum geworden en dus flink in prijs verlaagd (in sommige shops voor 19.99 te krijgen):
- God of War
- Tekken 5
- Formula One 2005
- MotoGP4
- GTA: San Andreas.
Zuiderpark-computers is weer een van de eerste die een aantal EA games in de aanbieding gooit. De verwachting is dat de games ook wel in de andere winkels in prijs zullen worden verlaagd. Onderstaande games zijn 26.99 per stuk.
- Battlefield 2 - Modern Combat
- James Bond - From Russia with Love
- Marvel Nemesis - Rise of the Imperfects
- Medal of Honor - European Assault
- Burnout Revenge
- SSX 4 - On Tour
Voor PS2 / Xbox / NGC (*)
(*) Indien NGC versie beschikbaar.
Update: Dimplus, futurezone (online) en gameshop (voornamelijk den haag) hebben ze ook al verlaagd naar zo rond de 30.
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door IceStorm op 18-02-2006 11:47 ]
Bol.com heeft 'm voor €6jurjenarnold schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:47:
ik ben al tijden op zoek naar Beyond Good and Evil maar kan het nergens vinden! Eplaza kon hem ook niet bestellen zeiden ze. Heeft iemand deze laatst nog gezien?
Ik woon in Utrecht en ben elke winkel zo ongeveer afgegaan:
-Eplaza
-Bart Smit
-V&D
-3 keer Free Record Shop
-Mediamarkt
Heeft iemand nog een tip?
[ Voor 41% gewijzigd door Hahn op 18-02-2006 11:57 ]
The devil is in the details.
Dankje dat je dat gevonden had. Ik heb die 2 winkels even eem mailtje gestuurd aangezien daar niet duidelijk is of ze de original version of de budget version aanbieden. Het liefst heb ik inderdaad de original version, maar als het niet anders kan, dan neem ik gewoon de budget version via bol.com.December schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:53:
[...]
Bol.com heeft 'm voor €6![]()
Helaas is dat wel de budget edition, de original edition is niet leverbaar.
Misschien dat de versie bij GoedkoopsteDVD.nl of Rilex.nl wel de originele is.
Verwijderd
Ja, dat is de "gewone" versie dus inclusief CSSVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:40:
Is dat inclusief CSS?
Ga zo ook maar eens dorp in om te kijken of er wat leuks te vinden is qua games.
Battlefield 2 begint een beetje eentonig te worden als je het elke dag zo'n 4 ~ 8 uur speeld ..
Zal blaadje meenemen en ff wat prijzen opschrijven van goede games!
Verwijderd
Bij goedkoopstedvd was het inderdaad de original version! Had ze gemailed en binnen een uur antwoord. Meteen besteld en geld overgemaakt. Nogmaals hartstikke bedankt!December schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:53:
[...]
Bol.com heeft 'm voor €6![]()
Helaas is dat wel de budget edition, de original edition is niet leverbaar.
Misschien dat de versie bij GoedkoopsteDVD.nl of Rilex.nl wel de originele is.
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door mokumouse op 25-02-2006 14:08 ]
Blaat...
Verwijderd
Deze?Breepee schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 13:21:
Net bij de Dixons Max Payne 2 in luxe uitgave (DVD directers edition achtig) voor 9,99 gescoord!
Die ja. Mooi toch?
Ligt ook voor iets van 6 euro bij de Makro...mokumouse schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 14:07:
serious sam 2 ligt voor 10 euri bij de e-plaza (in ieder geval bij e-plaza in de amsterdame poort, amsterdam (zuid-oost)). De normale versie, aangezien er, zover ik weet nog geen budget edition van is.
[ Voor 35% gewijzigd door equationunequal op 25-02-2006 16:25 ]
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Go, wat goed van ze! Moeten ze vaker doen, standaard een luxe box. Gezien de leeftijd van het spel hat ik meer een budget uitvoering (DVD case zonder bijlagen ed) verwacht.IceStorm schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 15:22:
Das de standaard uitgave van MP2.
MP2? Lucky bastardHankey schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 16:24:
Die had ik een tijdje geleden voor 5 euro bij de Makro
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Heb em vandaag toch maar ff gekocht .. en heb em net ff gespeeld .. alleen snap er niet veel van ..Nyarlathotep schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 09:22:
Bij Bart Smit ligt doorgaans een hoop bagger in de budgetbakken (vind ik dan). Maar laatst viste ik Hitman: Contracts eruit
Hij is iets minder dan deel twee, maar voor 2 euro laat je dat toch niet liggen???
Waren daar nog meer exemplaren van? Mijn broertje zocht dat spel nog.Coffeemonster schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 09:10:
Might & Magic IX voor 2 euro @ Free Record Shop (in ieder geval in Schiedam)
[ Voor 51% gewijzigd door Yellowneck op 28-02-2006 00:38 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Nou hij is toch al in 2003 uitgebracht. Daar zullen ze echt geen budget uitvoering meer van gaan maken hoorHankey schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 20:48:
Dat komt waarschijnlijk nog wel. Zo oud is die game nog niet...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
dan moet je nog een paar jaar wachten denk ik.YellowNeck schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 00:10:
Age of Empires II Gold Edition (dus met 2 expansions) - 9,99 euro!
Khoop stilletjes op een Age of Empires Collectors Edition, met daarin AoE + Expansions, AoE II + Expansions en AoE III.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Is dan wel leuk als je verteld waar. Overigens heeft AoE2 maar 1 expansion, nml. The Conquerors.YellowNeck schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 00:10:
Age of Empires II Gold Edition (dus met 2 expansions) - 9,99 euro!
LolBreepee schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:37:
[...]
Is dan wel leuk als je verteld waar. Overigens heeft AoE2 maar 1 expansion, nml. The Conquerors.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Afgelopen donderdag lag er in ieder geval nog minimaal één. Ik weet ook niet of het een landelijke actie is; de website van FRS geeft hem niet meer. Alternatief is bij Dynabyte voor 4,95 (4,50 met gratis klantenkaart).Muse schreef op maandag 27 februari 2006 @ 23:26:
[...]
Waren daar nog meer exemplaren van? Mijn broertje zocht dat spel nog.
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
Verwijderd
Heb je toch zeker wel allemaal ingeladen en meegenomen ??Hankey schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 21:58:
The Matrix Online (met 30 dagen subscription) met 64 MB USB key (met handige USB 2.0 dock) bij de Makro in Delft voor 6 euro inc.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Nah, ik ben niet zo'n asomarkvt schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:00:
[...]
Heb je toch zeker wel allemaal ingeladen en meegenomen ??
Verwijderd
Verwijderd
Even voor de volledigheid; het gaat om de PC versie.YellowNeck schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:29:
Farcry 8 euro, Mediamarkt Nationale folder
Oei, ondanks het feit dat ik het een lelijke budgetverpakking vind is het natuurlijk gewoon geen geld.YellowNeck schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:29:
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
True Crime kost nu al 9,99 EURO bij Intertoys, dus ik ben benieuwd wanneer we ook de andere voor een tientje zullen zien!The "first wave" of games in the program follows:
Counterstrike - Microsoft Game Studios
The Elder Scrolls III: Morrowind - Bethesda Softworks
Enter the Matrix - Atari
Fuzion Frenzy - Microsoft Game Studios
MechAssault - Microsoft Game Studios
Project Gotham Racing 2 - Microsoft Game Studios
Shrek 2 - Activision
Soul Calibur II - Namco
Tom Clancy's Ghost Recon - Ubisoft
Tom Clancy's Ghost Recon: Island Thunder - Ubisoft
Tom Clancy’s Rainbow Six 3 - Ubisoft
Tom Clancy’s Splinter Cell Pandora Tomorrow - Ubisoft
Tom Clancy's Splinter Cell - Ubisoft
Tony Hawk's Underground - Activision
Tony Hawk's Pro Skater 4 - Activision
True Crime: Streets of LA - Activision
Verwijderd
Mooi dat spel wou ik nog eens gaan kopen vanwege de HDR.YellowNeck schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:29:
Verwijderd
Die heb ik al 2 maanden geleden voor <5 euro opgepikt. BS of FRS dacht ik.Sipio schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:59:
Tron 2.0 ben ik helaas nog nergens tegen gekomen, bij bol.com staat ie nog voor ruim 40 euro.
Had niet verwacht dat die game nu nog zo prijzig zou zijn.
Dat ga ik even bekijken dan tnx..Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:21:
[...]
Die heb ik al 2 maanden geleden voor <5 euro opgepikt. BS of FRS dacht ik.
Verwijderd
Verwijderd
leuke prijs, alleen jammer dat de game zo teleursteldVerwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:23:
BTW van de week nog Medal of Honor: Pacific Assault Director's Edition (nog nooit een andere edition gezien maar goed) voor 14.99 bij FRS
[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 09-03-2006 10:16 . Reden: platform toegevoegd ;) ]
pc/xbox/gamecube/playstation???TroonStaal schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 19:12:
Bij de Intertoys in de Cronjé straat (Haarlem) enkele titels voor maar €4,99
* SSX3
* Batman begins
* Goldeneye
* Rollercoaster tycoon
* Medal of honour pacific assault
* Splinter Cell 1
* Need for Speed Underground 1
En nog wat andere
Verwijderd
onderste zut is pc, bovenste zut is multiconsoleSchweino schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 20:03:
[...]
pc/xbox/gamecube/playstation???
Het platform erbij vermelden is ook wel handig.
Verwijderd
Die wil ik best 'ns proberen voor €4,99.TroonStaal schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 19:12:
Bij de Intertoys in de Cronjé straat (Haarlem) enkele titels voor maar €4,99 voor de Xbox
[..]
* Splinter Cell 1
Kijk even bij de intertoys daar heb ik hem maandag voor 1.99 Euro opgepiktSipio schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:59:
Tron 2.0 ben ik helaas nog nergens tegen gekomen, bij bol.com staat ie nog voor ruim 40 euro.
Had niet verwacht dat die game nu nog zo prijzig zou zijn.
[ Voor 36% gewijzigd door Vrijdag op 22-03-2006 16:08 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
[ Voor 83% gewijzigd door markvt op 28-03-2006 19:59 ]
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq