Deze actie loopt alleen in Utrecht?Schweino schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 11:33:
Mediamarkt loopt weer eens te stunten, GBA-sp: 77 eur, xbox: 99 eur: http://www.mediamarkt.nl/.../NL_MM_Utr_1101DN1_08.pdf
Deze aanbieding komt uit de folder van Mediamarkt Utrecht en geldt dus niet per definitie bij andere filialen. (dat is alleen voor aanbiedingen uit de algemene folder). Je kan dus het best met de mediamarkt in de buurt bellen of ze ook voor deze prijs leveren.
Verwijderd
2 weken trug Deus Ex gekocht voor 1,99 Euro in de Media Markt. Alsof ik niet genoeg spellen heb...
Verwijderd
Heh heh, die slechte neiging heb ik ook altijd. Ik heb Deus Ex toendertijd gekocht. Zeker geen spijt en voor 1.99 wel echt een steal.Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 15:08:
2 weken trug Deus Ex gekocht voor 1,99 Euro in de Media Markt. Alsof ik niet genoeg spellen heb...
videogamesplus.ca heeft een grote sale nu, loopt t/m morgen:
http://www.videogamesplus...to=&dfrom=&dto=&x=33&y=10
nice. volgens mij werkt de shopping cart alleen niet. meer mensen die hier last van hebben, of ligt het aan mij ?Schweino schreef op zondag 09 januari 2005 @ 11:21:
videogamesplus.ca heeft een grote sale nu, loopt t/m morgen:
Verwijderd
Damn had er net 5 euro voor betaald bij Intertoys (ook 5 euro bij Dynabyte). TopspelM1lamb3r schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 11:45:
CIV 3 vanilla voor 3€ bij lukas klamer nijmegen
Een doosje met beiden er in kosten 22,50 bij de Bart Smit.Wildfire schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 11:55:
SimCity 4 - E14,99
Rush Hour - E9,99
Beide bij Dynabyte.
Rush Hour add-on is voor dezelfde prijs ook te koop bij de free Record Shop.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Ik heb net gangland, en knightshift gehaald bij de Intertoys hier in Ermelo, beide 5 euro.
Vind ik toch ook wel erg leuk prijsje voor deze spellen.
Vind ik toch ook wel erg leuk prijsje voor deze spellen.
Verwijderd
Rush Hour is nu E6,99 bij FRSTukk schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:31:
[...]
Een doosje met beiden er in kosten 22,50 bij de Bart Smit.
Rush Hour add-on is voor dezelfde prijs ook te koop bij de free Record Shop.
Verwijderd
Weet iemand waar de kartonnen doos uitvoering van Splinter Cell (PC) nog wordt verkocht ?
Hmm dat wordt lastig, die zie je haast nooit meer.Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 22:15:
Weet iemand waar de kartonnen doos uitvoering van Splinter Cell (PC) nog wordt verkocht ?
In denk dat je de beste kans heb bij Nedgame of een andere 2e hands game-shop.
Of ergens bij Intertoys, onderin een vak gedrukt...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Play-Asia heeft een aantal leuke dingen voor PS2:
- Virtua Fighter Cyber Generation USD14.90 (EUR 11,50)
- Terminator 3 USD 9.90 (EUR 7,60)
- Crouching Tiger Hidden Dragon USD 9.90 (EUR 7,60)
- 007 Nightfire USD 14.90 (EUR 11,50)
- Unlimited Saga USD 9.90 (EUR 7,60)
Best leuke prijzen. Verzendkosten per spel zijn EUR 2,50. Zelf heb ik Nightfire besteld. Het is de Aziatische versie bedoeld voor distributie in Singapore, Maleisië en Thailand. Het spel heeft de Japanse regiocode (NTSC-J). Het spel en de handleiding zijn gewoon geheel Engels.
- Virtua Fighter Cyber Generation USD14.90 (EUR 11,50)
- Terminator 3 USD 9.90 (EUR 7,60)
- Crouching Tiger Hidden Dragon USD 9.90 (EUR 7,60)
- 007 Nightfire USD 14.90 (EUR 11,50)
- Unlimited Saga USD 9.90 (EUR 7,60)
Best leuke prijzen. Verzendkosten per spel zijn EUR 2,50. Zelf heb ik Nightfire besteld. Het is de Aziatische versie bedoeld voor distributie in Singapore, Maleisië en Thailand. Het spel heeft de Japanse regiocode (NTSC-J). Het spel en de handleiding zijn gewoon geheel Engels.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Play.com heeft weer veel aanbiedingen. Mijn favo:
Evil Genius @ € 14,65:
http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=167819
Geen geld voor zo'n game imho en hij wordt gratis bezorgd
Evil Genius @ € 14,65:
http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=167819
Geen geld voor zo'n game imho en hij wordt gratis bezorgd
lama
[ Voor 96% gewijzigd door Yellowneck op 28-01-2005 20:41 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
Bijna onmogelijk dit maar heeft-of weet iemand waar nog de echte meester klasiekers te vinden zijn zoals Outlaws, Blood, Redneck Rampage en Carmageddon 2? En als het even ook nog in de originele kartonnen doos (Vraag wel erg veel nu vrees ik...
)
Ik speel ze al a.t.m maar ik doe een moord voor de originele verpakkingen en CD's!

Ik speel ze al a.t.m maar ik doe een moord voor de originele verpakkingen en CD's!
Gisteren heb ik bij de MediaMarkt The Temple of Elemental Evil meegenomen voor 6.95 euro. Ik kon het niet laten liggen. Ik heb altijd getwijfeld, maar het brakke spel is na de patch toch gewoon goed speelbaar geworden, en dus nu heb ik het maar origineel gekocht. De zoveelste originele (A)D&D RPG in mijn kast
Verwijderd
Die wil ik ook hebben! Welke mediamarkt?Katsunami schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 21:55:
Gisteren heb ik bij de MediaMarkt The Temple of Elemental Evil meegenomen voor 6.95 euro. Ik kon het niet laten liggen. Ik heb altijd getwijfeld, maar het brakke spel is na de patch toch gewoon goed speelbaar geworden, en dus nu heb ik het maar origineel gekocht. De zoveelste originele (A)D&D RPG in mijn kast
BTW, ik las op de Dixons site dat Vampire the Masquerade: Bloodlines voor 19.99 te koop is!
deze is wel erg budget 
bij music store : america voor 0,99 euro.
oke ze ronden af dus het was 1 euro.
bij music store : america voor 0,99 euro.
oke ze ronden af dus het was 1 euro.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Heerlen. Er lag in elk geval een groooote stapelVerwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 14:55:
Die wil ik ook hebben! Welke mediamarkt?
Ik vond de originele Vampire: The Masquerade niet zo geweldig. Ik heb deze nieuwe niet bekeken. Vampire is trouwens ook niet direct "mijn" RPG wereld; ik moet het meer hebben van de Forgotten Realms en gerelateerde wereldenBTW, ik las op de Dixons site dat Vampire the Masquerade: Bloodlines voor 19.99 te koop is!
Ik ben al een tijdje op zoek naar Fallout en Fallout2. Kwam ze ooit eens tegen bij Intertoys (alweer zeker anderhalf jaar geleden schat ik
), en sla mezelf sindsdien nog altijd voor de kop dat ik er een nachtje over moest slapen (en ze waren dus weg de dag erna). Dat zijn echt games die ik weer eens wil spelen.
Beiden zijn wel erg oud.... niet dat het erg is, maar de kans is zéér groot dat ze onder XP niet werken. (Ik weet het niet 100 procent zeker, maar volgens mij was Fallout 1 zelfs nog een DOS-spel.)
Volgens mij was The Temple of Elemental Evil bij de Free Record Shop ook niet zo duur. Anders moet je daar ff kijkenVerwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 14:55:
[...]
Die wil ik ook hebben! Welke mediamarkt?
BTW, ik las op de Dixons site dat Vampire the Masquerade: Bloodlines voor 19.99 te koop is!
edit:
Tenminste in het filiaal in Breda dan....
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 13-02-2005 00:27 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
En da's dan net wat ik wel 100% weet. Fallout1 "kan ik nog steeds spelen"Katsunami schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 23:54:
Beiden zijn wel erg oud.... niet dat het erg is, maar de kans is zéér groot dat ze onder XP niet werken. (Ik weet het niet 100 procent zeker, maar volgens mij was Fallout 1 zelfs nog een DOS-spel.)
* nero355 zoekt BF1942(Voor die eene MOD met hedendaags spul) en UT2K4(Ik schaam me voor het bijna weer willen installen van UT
) voor een lief prijsje : Iemand gezien ergens ??
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Allemaal zo ver weg...Ik kom regelmatig bij Mediamarkten en Free Record Shops in Utrecht, Leiden en Rotterdam, en daar heb ik nog nooit Temple of Elemental Evil gezien. Alleen bij Dixons maar daar is ie nog 49.99Rakkerzero schreef op zondag 13 februari 2005 @ 00:26:
[...]
Volgens mij was The Temple of Elemental Evil bij de Free Record Shop ook niet zo duur. Anders moet je daar ff kijken
edit:
Zelfde voor Mediamarkt & Bartsmit.Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:51:
Soul Calibur 2 bij Free Record Shop €14,95 op Xbox en Playstation 2
Verwijderd
Dat spel is zooooo coolBlaatschaap11 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 23:59:
Laatst voor zeven euro europa unversalis op de kop getikt in kartonnen doos
Realisme tot de max
Verwijderd
WoW 45 euro bij Free Record Shop op het CS in groningen.
Een spel van 45 Euro zou ik nou niet budget willen noemen
Graag alleen echte budget titels noemen
Een spel van 45 Euro zou ik nou niet budget willen noemen
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 00:35 ]
Een vraagje heeft iemand Dawn of War al in de budgetbakken zien liggen?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Die zou 'k ook wel graag tegen weinig in m'n bezit willen hebben. Topgame! Alleen errug spijtig dat het een randommapgenerator ontbeert.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Als ik op de site van Dixons ga zoeken naar battlefield1942 vind ie em voor €19,95
Niet echt een budgetprijs, maar stukken beter dan overal waar ie nog minimaal 42€ kost...
Echter ze hebben em niet bij ons in de stad, kan ik ze er wel op wijzen dat ik em dan graag besteld had gezien voor die prijs!?
De website is de online-etalage en zolang daar de prijs vermeld staat, moeten ze em dan daar niet voor leveren!?
Iemand meer info hierover
Niet echt een budgetprijs, maar stukken beter dan overal waar ie nog minimaal 42€ kost...
Echter ze hebben em niet bij ons in de stad, kan ik ze er wel op wijzen dat ik em dan graag besteld had gezien voor die prijs!?
De website is de online-etalage en zolang daar de prijs vermeld staat, moeten ze em dan daar niet voor leveren!?
Iemand meer info hierover
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Is er iemand die het spel ICO (PS2) ergens heeft zien liggen? kan het nergens vinden/bestellen, de FRS heeft het wel op hun webshop staan maar je kan hem niet meer bestellen
Dat zeg ik....
Niet dat het veel zal helpen maar OK => Click! en dan de 2 buy/shop resultsBiobakker schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:14:
Is er iemand die het spel ICO (PS2) ergens heeft zien liggen? kan het nergens vinden/bestellen, de FRS heeft het wel op hun webshop staan maar je kan hem niet meer bestellen
Een vriend van mij moet hem ook hebben dus laat weten als je hem ergens in Nederland vindt !!!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik heb de Thief Twinpack bij Bol.com besteld. Vorige week ontvangen. Thief heb ik vandaag uitgespeeld, dus ik wil Thief 2 installeren en pas nu zie ik dat de tweede cd-rom van Thief 2 ontbreektVerwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 16:40:
Hier een paar top games voor lage prijzen bij bol.com die ik net besteld heb:
[afbeelding]
Toch netjes 13 goede oudere games voor minder geld dan 2 nieuwe games.
Erg vreemd, want het hoesje was verzegeld.
Verwijderd
http://shop.next-level.nl/catalog/product_info.php?cPath=6_103&products_id=3264, niet echt budget (34 euri)Biobakker schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:14:
Daarnaast had futurezone (R'dam) hem voor 24.99 op de website staan, maar die website is al 2 weken down nu.
Overigens kan je dit soort dingen vrij handig opzoeken op budgetgaming, heb ik dus ook gedaan
Red Alert 2 ligt nu eigenlijk overal voor onder de 10 euro. Lang niet zo goed als Red Alert 1, maar toch de moeite waard.
Inderdaad de moeite waard. Wat ook een idee is om voor 20 euro de C&C Combat Pack te kopen, dan krijg je dus:PWM schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:50:
Red Alert 2 ligt nu eigenlijk overal voor onder de 10 euro. Lang niet zo goed als Red Alert 1, maar toch de moeite waard.
RA2 + Yuri
TS + firestorm
Renegade
Zeker de moeite waard voor die 20 euro (heb hem zelf bij de dynabyte voor 18 euro).
Ik heb bij PCmedia vorig jaar een Fallout Ultimate Collection (1+2+BOS) kunnen krijgen. Zijn trouwens erg zeldzaam, heb ruim 3(!) weken moeten wachten voordat hij een beetje leverbaar was ofzo (maar dat kan ook komen omdat het in dezelfde periode héél érg slecht ging met Interplay ofzo).Kippenijzer schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 23:34:
Ik ben al een tijdje op zoek naar Fallout en Fallout2. Kwam ze ooit eens tegen bij Intertoys (alweer zeker anderhalf jaar geleden schat ik), en sla mezelf sindsdien nog altijd voor de kop dat ik er een nachtje over moest slapen (en ze waren dus weg de dag erna).
Anyway, Fallout 1 en 2 werken nog perfect in XP... wel moet je even gebruik maken van de handige Windows 95 compatibility optie
Daarnaast krijg je er dus ook nog Brotherhood of Steel erbij... af en toe ook nog erg grappig, hoewel het een totáál ander soort spel is,
Je zou het dus bij die online shop of in de winkel te Driebergen kunnen proberen... veel succes
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
ben bij futurezone geweest maar die hadden hem niet meer (in de winkel altans) bedankt in ieder geval zoek gewoon verderVerwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:56:
[...]
http://shop.next-level.nl/catalog/product_info.php?cPath=6_103&products_id=3264, niet echt budget (34 euri)
Daarnaast had futurezone (R'dam) hem voor 24.99 op de website staan, maar die website is al 2 weken down nu.
Overigens kan je dit soort dingen vrij handig opzoeken op budgetgaming, heb ik dus ook gedaan(http://www.budgetgaming.nl/game-profile/ico_PS2.html)
Dat zeg ik....
Verwijderd
juist, die heb ik niet laten liggen top game!Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:51:
Soul Calibur 2 bij Free Record Shop €14,95 op Xbox en Playstation 2
Het ging al sinds begin 2002 slecht met Interpay. Nu is het bedrijf zelfs failliet. Mijn meest favoriete uitgever is op de fles; vanwege mismanagement. Bioware heeft traditioneel al zijn RPG's door InterPlay laten uitbrengen, maar de managers wilden snel veel geld binnenslepen met Neverwinter Nights; zoveel dat Bioware een andere uitgever zocht. (Atari, uiteindelijk.) Vanaf toen is het bergafwaards gegaan met InterPlay, en gingen ook andere ontwikkelaars naar andere uitgevers.mindcrash schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 12:34:
Ik heb bij PCmedia vorig jaar een Fallout Ultimate Collection (1+2+BOS) kunnen krijgen. Zijn trouwens erg zeldzaam, heb ruim 3(!) weken moeten wachten voordat hij een beetje leverbaar was ofzo (maar dat kan ook komen omdat het in dezelfde periode héél érg slecht ging met Interplay ofzo).
Bij de Kruidvat zag ik The Settlers IV voor € 2,89
Ik wil ff deze website introduceren hier.
www.budgetgaming.nl
Gegarandeerd dat er iets leuks tussen staat.
Misschien iets voor in de TS
www.budgetgaming.nl
Gegarandeerd dat er iets leuks tussen staat.
Misschien iets voor in de TS
[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 02-03-2005 17:05 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
weet iemand misschien waar ik de warcraft III battle chest voor een redelijke prijs kan krijgen?
Probeer BOL.com eens.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:50:
weet iemand misschien waar ik de warcraft III battle chest voor een redelijke prijs kan krijgen?
http://www.nl.bol.com/is-...04000006747&Section=GAMES
Het kost daar € 39,99.
Ik heb 'm maanden geleden bij play.com vandaan voor omgerekend 27 euro.Rakkerzero schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:07:
[...]
Probeer BOL.com eens.
http://www.nl.bol.com/is-...04000006747&Section=GAMES
Het kost daar € 39,99.
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
Verwijderd
stond toch echt iets van 27 pond dacht ik, lijkt me toch iets meer in euro's, maar goed, hij was 'out of stock'.chemmie schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:57:
[...]
Ik heb 'm maanden geleden bij play.com vandaan voor omgerekend 27 euro.
is warcraft III battle chest ergens anders nog goedkoper dan de €40,- bij bol en nedgame?
Verwijderd
http://www.budgetgaming.n...76+Frozen+Throne)_PC.htmlVerwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:55:
[...]
stond toch echt iets van 27 pond dacht ik, lijkt me toch iets meer in euro's, maar goed, hij was 'out of stock'.
is warcraft III battle chest ergens anders nog goedkoper dan de €40,- bij bol en nedgame?
Nu bij Dixons(.nl) de hele sims collectie voor maar 49.95!!! Niet dat ik zo een fan ben ofzo, maar laatst was dat nog 99 euro, dus een koopje.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Gister nog Deus Ex bij de Bart Smit voor 5 euri gekocht. Was al een hele tijd op zoek naar dat spel
Ik zag Unreal 2 The Awakening voor € 2,99 bij de Dixons, da's nog eens budget!
OMG, dat is echt te goedkoopEpitome schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:24:
Ik zag Unreal 2 The Awakening voor € 2,99 bij de Dixons, da's nog eens budget!
Ik meen dat die voor 1,99!!!! bij de mediamarkt ligtVerwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:16:
Gister nog Deus Ex bij de Bart Smit voor 5 euri gekocht. Was al een hele tijd op zoek naar dat spel
Ik had een tijdje terug wel KOTOR 2 voor 30 euro aangeschaft 
Maar wat wil je met een 20 euro cd-bon
Maar wat wil je met een 20 euro cd-bon
Verwijderd
Nice, ik ga die hele collectie miss wel halenShailesh schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 16:55:
Nu bij Dixons(.nl) de hele sims collectie voor maar 49.95!!! Niet dat ik zo een fan ben ofzo, maar laatst was dat nog 99 euro, dus een koopje.
Tip, bij Play.com nooit je koersinfo op EUR zetten. Ze hanteren daar vrij hoge wisselkoersen. Als je met creditcard betaalt (wat je bij Play toch moet doen) worden ponden automatisch omgewisselt in euro's, maar dan tegen een normaal tarief
[ Voor 5% gewijzigd door IceStorm op 12-03-2005 15:17 ]
Ah, thx, wist ik niet. Scheelt weeral wat eurootjes bij volgende aankopen.
Bij de Free Record Shop in Schiedam (passage) stonden zaterdag nog twee boxen met een compilatie van 10 spellen van Interplay (o.m. Descent, Stonekeep, Virtual Pool). Op de box staat een prijs van 4,95 euro, maar dat kan net zo goed 2,50 euro zijn (dat betaalde ik voor de (laatste) Adventure Hall of Fame, terwijl daar ook 4,95 op stond).
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Maakt niets uit, een bedrijf kan namelijk alleen maar in de valuta van het land waar het is gevestigd je creditcard crediteren. Play.com kan dus nooit in Euros afschrijven, alleen in ponden (ook al zet je de valuta op Euro's op de site). Ze hanteren idd een rare wisselkoers, maar dit heeft dus geen enkel effect.IceStorm schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 15:17:
[...]
Tip, bij Play.com nooit je koersinfo op EUR zetten. Ze hanteren daar vrij hoge wisselkoersen. Als je met creditcard betaalt (wat je bij Play toch moet doen) worden ponden automatisch omgewisselt in euro's, maar dan tegen een normaal tarief. Scheelt je toch gauw 1 euro in dit geval.
Ja vooruit, interne wisselkoers is misschien een betere benaming
. Het gaat er iig om dat ze bij Play hun (psychologische) prijzen instellen op ponden en daarna pas omrekenen naar euro's en die vervolgens weer op een mooi niveau brengen (oftewel, duurder
).
Maar toch is het geen "mooi" niveau, want het werkt alleen maar nadelig voor ze. Op deze manier adverteren ze met een duurdere prijs dan het daadwerkelijk bij ze kost, ze hadden beter een te lage koers kunnen hanteren 
Maar misschien dat ze rekeing houden met de wisselkoersen die banken aanhouden, niet iedere bank of creditcardmaatschappij hanteert dezelfde koers, dus zitten ze zo wel veilig.
Maar misschien dat ze rekeing houden met de wisselkoersen die banken aanhouden, niet iedere bank of creditcardmaatschappij hanteert dezelfde koers, dus zitten ze zo wel veilig.
[ Voor 5% gewijzigd door Schweino op 14-03-2005 14:13 ]
Tribes: Vengeance voor 14,95 bij dynabyte! (excl 10% korting).
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Warhammer 40k: Dawn of War: 29,95 bij Dynabyte (excl. 10% korting
)
Dynabyte had sowieso een stapel games in de aanbieding. Een opmerkelijke:
THPS 4 @ € 19,95. Niet zo zeer vanwege de prijs maar dat spel is echt nergens te koop geweest in Nederland
THPS 4 @ € 19,95. Niet zo zeer vanwege de prijs maar dat spel is echt nergens te koop geweest in Nederland
Mwa, was het 20 euro geweest, dan had ik hem meteen gehaald. Die 10% krijg je toch alleen met zo'n pas? Ben allergisch voor passenMaDLiVe schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:50:
Warhammer 40k: Dawn of War: 29,95 bij Dynabyte (excl. 10% korting)
Die pas krijg je er ongeveer verplicht bij, dus die 10% korting ook.Breepee schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:10:
[...]
Mwa, was het 20 euro geweest, dan had ik hem meteen gehaald. Die 10% krijg je toch alleen met zo'n pas? Ben allergisch voor passen
Pas kun je na aanvraag meteen weggooien, je kunt daarna altijd korting krijgen door je postcode op te gevenBreepee schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:10:
Mwa, was het 20 euro geweest, dan had ik hem meteen gehaald. Die 10% krijg je toch alleen met zo'n pas? Ben allergisch voor passen
Ook voor je pinpas?Breepee schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:10:
[...]

Verwijderd
battlefield 1942 world war II anthology (bf 42 + road to rome + secret weapons wwII) €29,99 @ Nedgame

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 22:04 ]
Ja hoor, doe ik ook, altijd gewoon even mijn postcode in de pinautomaat intypen en flappen tappen... Ehm... Nou jah
Stelletje NederlandersBreepee schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:10:
[...]
Net maar even wezen winkelen 
Gisteren toch maar eens POP: Sands of Time gehaald bij Dimension plus voor 7,99. Was er na een POP-3D die zelf volgens de walkthrough niet werkte een beetje erop uitgekeken, en 45 euro betaald ik niet snel voor een spel, dus de oude dan maar
Vandaag BF:V gehaald voor 14,99 bij Intertoys, net als Outbreak (yeah whatever ;P) voor 4,99 en Unreal2: The Awakening voor dezelfde prijs (ondkans dat ze 9,99 erbij hadden staan, waarvoor ik twijfelde of ik hem nam, toch gedaan, staat er 4,99 in de kassa, prima
)
En inderdaad Vampire: Bloodlines voor 20,- bij de Dixons. Helaas hadden ze daar geen van de andere cheap-ass games meer liggen. (Dit is allemaal Groningen binnenstad btw).
Gisteren toch maar eens POP: Sands of Time gehaald bij Dimension plus voor 7,99. Was er na een POP-3D die zelf volgens de walkthrough niet werkte een beetje erop uitgekeken, en 45 euro betaald ik niet snel voor een spel, dus de oude dan maar
Vandaag BF:V gehaald voor 14,99 bij Intertoys, net als Outbreak (yeah whatever ;P) voor 4,99 en Unreal2: The Awakening voor dezelfde prijs (ondkans dat ze 9,99 erbij hadden staan, waarvoor ik twijfelde of ik hem nam, toch gedaan, staat er 4,99 in de kassa, prima
En inderdaad Vampire: Bloodlines voor 20,- bij de Dixons. Helaas hadden ze daar geen van de andere cheap-ass games meer liggen. (Dit is allemaal Groningen binnenstad btw).
Kreeg je die niet gratis bij 10 cd-r's van Sony (6,99 bij Dixons; je kan ook kiezen voor Myst Masterpiece Edition)? Of was dat een andere?Kippenijzer schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:37:
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Verwijderd
Morrowind the elder scrolls 3, the tribunal en Bloodmoon, voor 6,99,
is ook niet zo heel erg duur
is ook niet zo heel erg duur
Totaal of per stuk? ik weet dat je alle drie voor 4,99 per stuk bij bijv. dynabyte kunt halen.
Verwijderd
Volgens mij bloodmoon en tribunal bij elkaar (Dus de add ons...) Maar ik zal het je zsm vertellen, want als het goed is is hij vandaag of morgen binnen 
http://www.nl.bol.com/is-...&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1
http://www.nl.bol.com/is-...&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 16:38 ]
Als het bij elkaar is hoor ik het graag, zeker als het geen budget verpakking is
.
Bloodmoon en Tribunal zijn er meen ik niet in Budget uitvoering, helaas is Morrowind enkel nog in Budget te vinden (zo niet, laat het weten!), want een blauw budget hoesje, met de twee "mooie" uitbreidingen staat niet (overigens zijn het wel budget dingen, echter wel een "normaal" hoesje).
Je kan het een keer proberen bij winkels als Nedgame e.d.
Daar heb ik mijn "mooie" versie van morrowind ook vandaan gehaald.
Voor maar 7,50€
Met kaart en alles erbij.
Daar heb ik mijn "mooie" versie van morrowind ook vandaan gehaald.
Voor maar 7,50€
Met kaart en alles erbij.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Hoe dan ook, die €6.99 zal alleen voor Tribunal en Bloodmoon zijn, maar op bol.com staat dat er morgen (18 maart) een GotY Edition verschijnt met dus alle 3 de versies voor €9.99. Zeker niet duur voor zo'n topspel met nogal veel add-ons. Ga hem denk ik ff aanschaffen!Kippenijzer schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:25:
Totaal of per stuk? ik weet dat je alle drie voor 4,99 per stuk bij bijv. dynabyte kunt halen.
Neen
Splinter Cell 1 €4,95 bij Dynabyte.
Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|
Verwijderd
Budget uitvoering zeker? Ik zoek de normale (kartonnen) uitvoeringBig Will schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:00:
Splinter Cell 1 €4,95 bij Dynabyte.

Ja, inderdaad de budget uitvoering. Op de site van Free Record Shop lijkt het dat ze nog de normale uitvoering hebben. Splinter Cell bij Free Record Shop
Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|
Soldiers: Heroes of WW2 15 euro bij Dynabyte.
Verwijderd
dat kan nog wel paar euro goedkoper
http://www.budgetgaming.n...es+of+world+war+2_PC.html
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 16:37 ]
Agja, voor die 2 euro fiets ik net zo liev even langs de dynabyte.
Met klantkaart trouwens nog 10% korting, dus scheelt het 50 cent.
Verwijderd
Heb je gelijk in, kan je gelijk gamen, maar niet iedereen woont op fietsafstand van de dynabyte denk ikT-mo-T schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 17:49:
Agja, voor die 2 euro fiets ik net zo liev even langs de dynabyte.
/edit
Sorry, verkeerde topic
Sorry, verkeerde topic
[ Voor 91% gewijzigd door Sijmen op 29-03-2005 22:36 ]
Niet echt budget, maar toch vrij goedkoop voor nieuwe games:
Splinter Cell Chaos Theory: ongeveer 36 euro bij play.com
Trackmania Sunrise: ongeveer 26 euro bij play.com
Splinter Cell Chaos Theory: ongeveer 36 euro bij play.com
Trackmania Sunrise: ongeveer 26 euro bij play.com
Dit topic is gesloten.