TA gaat misschien nog wel lukken maar voor CC zul je echt flink geld neer moeten gaan leggen op eBay(-achtigen).Anoniem: 33687 schreef op 20 augustus 2004 @ 11:47:
Weinig hoop maar heeft iemand pleeeeease Total Annihilation + Core Contingency?Behalve wat E-bay's (voor idiote prijzen) heb ik niks anders kunnen vinden...ik moet deze klasieker hebben!
Misschien dat deze link leuk is om wat budgets te bekijken:
laat maar werkt niet, in ieder geval; ff naar bol.com,
Bol.com pc games, gesorteerd van goedkoop naar duurder. (hmm linkje werkt niet goed, ff alles copy pasten in de browser
laat maar werkt niet, in ieder geval; ff naar bol.com,
Bol.com pc games, gesorteerd van goedkoop naar duurder. (hmm linkje werkt niet goed, ff alles copy pasten in de browser

[ Voor 101% gewijzigd door meelmark op 24-08-2004 00:41 ]
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
Zojuist gehaald bij V&D Den Bosch:
Thief II @ 3,50.
Er lagen meer spellen voor weinig geld (SiN @ 5 euro).
Thief II @ 3,50.
Er lagen meer spellen voor weinig geld (SiN @ 5 euro).
Anoniem: 115621
Ik ben op zoek naar de pc versie van Metal Gear Solid 1 en Final Fantasy8,beide heb ik ze op de psx maar nog niet op de pc.
voor die laatste wens ik je veel sucses, en veel ebay kijk plezier, die is namelijk bijna alleen nog maar op ebay te verkrijgen.
Ik heb geen paypal en geld sturen lijkt me niks,daarom probeer ik ebay juist te vermijden
[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 25-08-2004 17:10 ]
XIII bij de Free record shop te Bussum voor 7,50 (niet eens de budget editie
)
"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"
Weet iemand nog ergens Silent Hill 1/2/3 voor de PC of XBox te vinden voor een goede prijs?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 107502
Topic, goed doorlezen, was al eerder gezegd. Bart Smit...Vanitas schreef op 25 augustus 2004 @ 21:30:
Weet iemand nog ergens Silent Hill 1/2/3 voor de PC of XBox te vinden voor een goede prijs?
silent hill 1 pc bestaat niet
silent hill 2 is aleen in dc(directors cut) vorm op pc,hij is te koop voor 7,50 bij eplaza
silent hill 3 kun je daar ook vinden voor 7,50
silent hill 2 is aleen in dc(directors cut) vorm op pc,hij is te koop voor 7,50 bij eplaza
Dat kost ie ook op internet zie ik netToniBraxton schreef op 25 augustus 2004 @ 18:21:
XIII bij de Free record shop te Bussum voor 7,50 (niet eens de budget editie)
Ik ben ook een hele tijd opzoek geweest naar ta-cc, bijvoorbeeld op marktplaats etc, maar kreeg cc aangeboden voor 20 euro etc, veels te duur naar mijn zin. Heb later een topic geopend op het forum van fok!, en binnen een week had ik de orginele core contingency cd op de deurmat liggen,IceStorm schreef op 21 augustus 2004 @ 14:28:
[...]
TA gaat misschien nog wel lukken maar voor CC zul je echt flink geld neer moeten gaan leggen op eBay(-achtigen).
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Nog niet gezien maar wel aangekondigd, dus liefhebbers kunnen de ogen open houden:
Rise Of Nations Gold. Ben zelf helemaal verknocht aan dit spel (en niet in het minst omdat de Nederlanders in het Exp. Pack zitten
). Topspel, alleen ik moet het nu nog doen met een home-made-rip (
) maar zal deze gold netjes gaan kopen
Rise Of Nations Gold. Ben zelf helemaal verknocht aan dit spel (en niet in het minst omdat de Nederlanders in het Exp. Pack zitten
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
ook in Maastricht
Dixons
XIII €7,50
Prince Of Persia €9,99
E-Plaza
Commandos 1 behind enemy line €7,50
Commandos 1 behind enemy line, extra missies €7,50
Allemaal voor de PC
Dixons
XIII €7,50
Prince Of Persia €9,99
E-Plaza
Allemaal voor de PC
volgens mij heb ik die bij 4recordshop voor 5 euro gezien, een dubbelpak geloof ik.Pittie schreef op 26 augustus 2004 @ 17:19:
E-Plaza
Allemaal voor de PC
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
Final Fantasy 8 heb ik hier liggen. Bij ons in de bibliotheek hebben ze hem. Daar heb ik een kopie van gemaakt.M1lamb3r schreef op 25 augustus 2004 @ 11:46:
voor die laatste wens ik je veel sucses, en veel ebay kijk plezier, die is namelijk bijna alleen nog maar op ebay te verkrijgen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
XIII ook voor 7,50 @ E-Plaza en Bart-Smit.
Warcraft II battle.net edition 5 euro @ Bart-Smit
Zeus - Master of Olympus voor 4.99 @ Freerecordshop
Warcraft II battle.net edition 5 euro @ Bart-Smit
Zeus - Master of Olympus voor 4.99 @ Freerecordshop
Red Faction 2 voor de PC €9.- bij de V&D 
Best leuk spelletje voor dat geld
Best leuk spelletje voor dat geld
praetorians voor 9,99 bij dixons (overgins ben ik dus genaaid bij dixons
XIII voor 14,99.
ook nog bij dixons republic voor 9,99
ook nog bij dixons republic voor 9,99
Dixons internet: XIII : 6,99Pittie schreef op 26 augustus 2004 @ 17:19:
ook in Maastricht
Dixons
XIII €7,50
Prince Of Persia €9,99
Allemaal voor de PC
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
En waar was dat ?? Welke plaatsRakkerzero schreef op 26 augustus 2004 @ 22:46:
[...]
Final Fantasy 8 heb ik hier liggen. Bij ons in de bibliotheek hebben ze hem. Daar heb ik een kopie van gemaakt.
Zullen we het kopieren van games maar even buiten dit topic laten?Rakkerzero schreef op 26 augustus 2004 @ 22:46:
[...]
Final Fantasy 8 heb ik hier liggen. Bij ons in de bibliotheek hebben ze hem. Daar heb ik een kopie van gemaakt.
[PS2] Twisted Metal Black Online _met_ Netwerk Adapter - 19,95 bij Bart Smit (Leeuwarden)
c&c generals deluxe voor 30 euro, bij oa dynabyte(met klantenkaart 27 euro) en bij mediamarkt. Niet zo bijster goedkoop, maar als je bedenkt zero hour alleen al bij beide winkels 25 euro kost(verschil van 5 euro met cc deluxe die zowel origineel als Z:H heeft!), doen ze toch iets fout
, ik heb hem iig gelijk gekocht.
-Typo, en nog wel eentje die contextbepalend is
-Typo, en nog wel eentje die contextbepalend is
[ Voor 26% gewijzigd door B-Bandit op 31-08-2004 17:25 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Je weet dat je geen Zero Hour meer hoeft te kopen als je C&C Generals Deluxe hebt he ?Shailesh schreef op 30 augustus 2004 @ 23:53:
c&c generals deluxe voor 30 euro, bij oa dynabyte(met klantenkaart 27 euro) en bij mediamarkt. Niet zo bijster goedkoop, maar als je bedenkt dat alleen zero hour alleen bij beide winkels 5 euro kost, doen ze toch iets fout, ik heb hem iig gelijk gekocht.
Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
Dat was mijn hele idee, maar ik had het een beetje verkeerd opgeschreven, ik bedoelde dat het juist een groot voordeel was, omdat zero hour los 25 euro kost, en deluxe (met origineel +uitbreiding) slechts 30 euro. Dan zou je als je generals al hebt deluxe kunnen kopen voor zero hour, voor die 5 euro hoef je het cker niet te laten(heb je ook nog eens een extra serial en game(lan?, doorverkopen?).evaarties schreef op 31 augustus 2004 @ 10:25:
[...]
Je weet dat je geen Zero Hour meer hoeft te kopen als je C&C Generals Deluxe hebt he ?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Bij e-plaza
Beyond good and evil €7,50
Wel de Nl versie, maar die zou je kunnen laten omruilen via ubisoft voor de engelse versie
Beyond good and evil €7,50
Wel de Nl versie, maar die zou je kunnen laten omruilen via ubisoft voor de engelse versie
mmm niet echt budget maar :
bij de frs nu 3 games halen 2 betalen.
alle games
http://www.freerecordshop.nl/pages/category.asp?navid=4__
alle games
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Tropico 2: Pirats Cove -> 7,49 bij de Dixons in Capelle aan den IJssel (koperwiek)
Theme Park Inc.
-> 4,99 bij Intertoys in Capelle aan den IJssel (koperwiek)
Theme Park Inc.
En dat werkt dus ook met pre-orders. Dat is wel heel mooi.chucky666 schreef op 01 september 2004 @ 16:25:
mmm niet echt budget maar :
alle games
Jammer dat je nog geen GT4, MGS3 en HL2 kan pre-orderen.
Pre-Ordered:
- Fable
- GTA:SA
- HALO 2
En daar dan 1 gratis van he wat rottig.
WOEI!!!
vandaag Vietcong voor 13 euro gekocht bij Dynabyte en Rainbow Six 3 voor 7 euro bij Dixons.
vandaag Vietcong voor 13 euro gekocht bij Dynabyte en Rainbow Six 3 voor 7 euro bij Dixons.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 42423
NFS: Underground (PC), bij diverse zaken (zoals Bart Smit en V&D) 14,99
Edit: Waar staat het bevestigd dat pre-order games ook 3 halen 2 betalen is bij de Free Record Shop Albinoraptor?
Medal of Honor: Pacific Assault zou ik dan wel graag willen hebben
Edit: Waar staat het bevestigd dat pre-order games ook 3 halen 2 betalen is bij de Free Record Shop Albinoraptor?
Medal of Honor: Pacific Assault zou ik dan wel graag willen hebben
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 01-09-2004 21:18 ]
Vandaag was ik nog in ff naar de stad gegaan, en Silent Hill 2 en 3 hadden ze ook nog bij de Bart Smit, ook voor 7,50 per stuk. En ook maar gelijk Max Payne 2 gehaald voor 15 euro. Ze hadden ook nog Soul Reaver 2 voor 4 euro, en Defiance voor 7 euro. Die moet ik dan ook nog maar es een keer halen, maar nu ben ik druk bezig met Silent Hill.Anoniem: 115621 schreef op 25 augustus 2004 @ 23:17:
silent hill 1 pc bestaat niet
Best wel creepy, iig een stuk enger als Doom 3, maar die was ook niet echt eng, op 4/5 stukken na dan.
Deel een speel ik nu via PlayStation emu, tja je moet toch wat he
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 45287
bij e-plaza was zaterdag pro evolution soccer 15 euro dus kunnen de fifaspelers zich ook eens overtuigen 
en generals deluxe ook daar voor 30 .
2 mooie spellen naar mijn idee
en generals deluxe ook daar voor 30 .
2 mooie spellen naar mijn idee
Kijk maar eens als je 3 games die je alleen kan pre-orderen die site bestelt betaal je er idd gewoon 2.Anoniem: 42423 schreef op 01 september 2004 @ 21:15:
Heb er meteen nog 3 andere gepre-ordered die ik toch zou gaan kopen, dus dat is meer lekker voordelig.
Heb bevestiging van bestelling enzo al via mail binnen, als het niet zo zou zijn kunnen ze me iig niets maken.
In het grote dikke Intertoys boek staat NFS:Underground voor 9,99 euro, terwijl hij op de bladzijde ernaast wel 14,99 euro is.Anoniem: 42423 schreef op 01 september 2004 @ 21:15:
NFS: Underground (PC), bij diverse zaken (zoals Bart Smit en V&D) 14,99

Anoniem: 42423
Rofl, wat je ook kan doen is: 3 halen voor elk 50 Euro ofzo, 100 ervoor dus betalen EN die 3e voor 35-40 verkopen op Marktplaats als ie net uit is. Betaal je zeg maar ongeveer 30 Euro per spelAlbinoraptor schreef op 01 september 2004 @ 23:01:
[...]
Kijk maar eens als je 3 games die je alleen kan pre-orderen die site bestelt betaal je er idd gewoon 2.
Heb er meteen nog 3 andere gepre-ordered die ik toch zou gaan kopen, dus dat is meer lekker voordelig.
Heb bevestiging van bestelling enzo al via mail binnen, als het niet zo zou zijn kunnen ze me iig niets maken.
Edit: Wat nog gekker is: 3 halen voor 100 en 3 verkopen voor 120
En van die 120 weer 3 halen 2 betalen .. en weer alle 3 doorverkopen.
* Anoniem: 42423 smells handeltje
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 02-09-2004 15:06 ]
Anoniem: 75805
ik weet niet of het al genoemt is maar bij gratisopneemwinkel en nedgame
heb je zo'n command & conquer combat pack met :
tiberian sun
tiberian sun firestorm
red alart 2
red alart 2 yuri's revenge
renegade
voor 20 euro
was in totaal iets van 12 cd's
(wel jammer dat er geen boekjes bij zitten)
tiberian sun
tiberian sun firestorm
red alart 2
renegade
voor 20 euro
was in totaal iets van 12 cd's

ja, maar die staan op de cd'sAnoniem: 75805 schreef op 02 september 2004 @ 17:00:
ik weet niet of het al genoemt is maar bij gratisopneemwinkel en nedgame
tiberian sun
tiberian sun firestorm
red alart 2
renegade
voor 20 euro![]()
was in totaal iets van 12 cd's(wel jammer dat er geen boekjes bij zitten)
dus er vallen er al 4 of 5 cd's af.
jammer dat ze renegade er niet uit hebben gegooid en generals erin hebben gedaan
Neverwinter Night: Hordes of the Underdark is eindelijk ook in prijs gedaald: Dynabyte vraagt er € 21,95 voor (met gratis klantenkaart wordt dat € 19,76), maar je kan beter bij Dixons langslopen, want die vraagt er € 11,90 voor.
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Rayman 3 voor PC; Bart Smit: 7,50
Rayman 3 voor GC; Bart Smit: 20,00
Beyond Good & Evil voor GC; Bart Smit online: 17,50
Alleen de laatste gekocht btw
Rayman 3 voor GC; Bart Smit: 20,00
Ik heb Grand Theft Auto London gekocht voor 5 euro bij Dixons en voor 15 euro Anno 1503 bij Bart Smit.
Is al genoemd maar toch, Dynabyte heeft Max Payne 2 voor 15 euro en XIII voor 7,50. Grote voordeel is dat het originele hoesjes zijn en dat ze in zo'n lomp hardplastic omhulsel bewaard zijn (dus netjes
).
Met klanten korting wat ik 20,20 kwijt voor 2 games (woei
).
Met klanten korting wat ik 20,20 kwijt voor 2 games (woei
Anoniem: 116105
Weet iemand waar C&C Worldwide Warfare te koop is, ik wil namelijk mijn C&C collectie compleet maken. Ik heb op een groot aantal sites gekeken maar niks gevonden, of is dit pakket niet meer te koop?
wel iets gevonden maar je hebt er niets aan want ze hebben hem nietAnoniem: 116105 schreef op 03 september 2004 @ 16:54:
Weet iemand waar C&C Worldwide Warfare te koop is, ik wil namelijk mijn C&C collectie compleet maken. Ik heb op een groot aantal sites gekeken maar niks gevonden, of is dit pakket niet meer te koop?
http://www.amazon.co.uk/e...h__17/026-8817777-0942813
je zou ze wel los kunnen nemen ff kijken :
c&c classic
http://www.amazon.co.uk/e..._h__4/026-8817777-0942813 3 euro
red alert classic
http://www.amazon.co.uk/e..._2_20/026-8817777-0942813 2,25 euro
maar dan moet je de uitbreidingen nog vinden.
je had ook die mega packs.
van zowel red alert als c&c waar de orginele bijzaten + de uitbreidingen.
ik heb ze dit jaar nog ergens zien staan maar weet alleen niet meer waar.
zal wel in een witte boekenmarkt zijn geweest ofzo.
heb net red alert geinstalleerd met uitbreidingen maar het ziet er niet meer uit
Die hebben ze ook voor de PC maar de Nederlandse oplagen schijnt nogal wat problemen te hebben!LiToKi schreef op 03 september 2004 @ 10:55:
Ik heb BGE ook (EUR 7,50) en kreeg een CRC error op CD 2.
Blijkt dat VEEL Nederlanders dat hebben. 'k heb CD 2 daarna gedownload en die doet 't wel.
Saved by the buoyancy of citrus
Anoniem: 116105
Bedankt, zelf helemaal niet meer aan Amazon gedacht. Dan maar de gewone versies kopen.[...]
Het ziet er niet goed meer uit nee, maar het is de gameplay die telt
Heeft iemand F1 Challenge 99-02 al voorbij zien komen in de goedkopere regionen?
Beyond Good & Evil, in originele verpakking bij de Dixons voor €6,99.
uhm...
Bij Dynabite Tribunal en Bloodmoon voor 5 euro per stuk.
Er lagen nog heleboel meer mooie games, maar dat haal ik een andere keer wel.
O.a. commandos 3 voor 9 euro dacht ik.
OMG?! orgineel?Vanitas schreef op 04 oktober 2004 @ 23:03:
Bij Dynabite Tribunal en Bloodmoon voor 5 euro per stuk.
* Anoniem: 115621 rent naar dynabite voor ze te kopen ook al heeft ie ze al gekopieerd
Waar is Warcraft 3 het goedkoopst te krijgen?
Graag geen onlineshops.
Graag geen onlineshops.
[ Voor 24% gewijzigd door Hidde op 14-11-2004 16:07 ]
Duopack Tribunal en Bloodmoon voor € 7.50 bij de Bart Smit in Amsterdam.
Nu heb ik Morrowind compleet voor € 15,- totaal
Nu heb ik Morrowind compleet voor € 15,- totaal
Yep, dat wordt ook mijn koopHaay schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:48:
Vandaag Serious Sam Gold Edition (First + Second Encounters samen) voor €5 bij Intertoys gekocht
Snotdomme, paar maand geleden nog 9,99 voor betaaldHaay schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:48:
Vandaag Serious Sam Gold Edition (First + Second Encounters samen) voor €5 bij Intertoys gekocht
Vandaag Transport Tycoon Deluxe gehaald voor 5 euro bij V&D hier in Leeuwarden. Budget/Platinum/Iets verpakking.
niet echt budget maar toch snel goedkoper Doom3 in orginele verpakking 40€ bij dixens in de koopgoot rotterdam.
Ik heb nog 12 Euro over van mn Sinterklaas-budget. Daar wil ik nu een leuke budgetgame voor kopen. Het probleem is echter wel dat ik wat games betreft nogal verwend ben. Zo heb ik op dit moment NFS underground 2, Rome: Total War en Halflife 2 op mn pc staan. Zo'n budgetspel kan daar natuurlijk nooit aankomen. Daarom wil ik graag een bijzonder spel. Een spel wat zo apart en origineel is dat het gewoon heel leuk is om te spelen, ondanks de slechte graphics.
Zo zag ik bijvoorbeeld 'Republic: The Revolution' bij de Free record shop staan voor 9,99. Dit leek mij wel een bijzonder spel. Een andere mogelijkheid is een een flightsimulator van onder de 12 Euro.
Heeft iemand een leuk advies met onderbouwing?
Zo zag ik bijvoorbeeld 'Republic: The Revolution' bij de Free record shop staan voor 9,99. Dit leek mij wel een bijzonder spel. Een andere mogelijkheid is een een flightsimulator van onder de 12 Euro.
Simcity 4, Serious Sam Gold, The Thing, of een ouwe klassieker.UltraR-pc schreef op zondag 21 november 2004 @ 11:35:
Ik heb nog 12 Euro over van mn Sinterklaas-budget. Daar wil ik nu een leuke budgetgame voor kopen. Het probleem is echter wel dat ik wat games betreft nogal verwend ben. Zo heb ik op dit moment NFS underground 2, Rome: Total War en Halflife 2 op mn pc staan. Zo'n budgetspel kan daar natuurlijk nooit aankomen. Daarom wil ik graag een bijzonder spel. Een spel wat zo apart en origineel is dat het gewoon heel leuk is om te spelen, ondanks de slechte graphics.
Anoniem: 33687
Als je hem nog kan krijgen Total Annihilation met of zonder de Core Contincency pack.UltraR-pc schreef op zondag 21 november 2004 @ 11:35:
Waarom?
1. Nou mischien omdat het nog steeds de beste RTS is die ooit is gemaakt? Hooguit Dawn of War komt een beetje in de buurt maar ik moet nog zien of TA ooit voorbij gestreeft word.
2. 10 Big Bertha's met Fire controll muahaha:

(Succes bij het vinden btw, is erg lastig)
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 33687 op 21-11-2004 12:11 ]
Republic kan ik je echt afraden, ik heb er €45 voor betaald en het is het enige spel dat ik heb dat ik nooit heb uitgespeeld. Het enige lichtpuntje is dat ze het geld hebben gebruikt om Evil Genius mee te ontwikkelenUltraR-pc schreef op zondag 21 november 2004 @ 11:35:
Als je een origineel spel zoekt waarbij de graphics niet zoveel uitmaken, probeer dan een oude Lucasarts adventure. Bij verschillende winkels hier in Groningen ligt bijvoorbeeld Full Throttle voor €10.
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Hmmm, wat vond je dan niet leuk aan republic? Mij leek het wel grappig.NHJ BV schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:10:
[...]
Republic kan ik je echt afraden, ik heb er €45 voor betaald en het is het enige spel dat ik heb dat ik nooit heb uitgespeeld. Het enige lichtpuntje is dat ze het geld hebben gebruikt om Evil Genius mee te ontwikkelen![]()
Als je een origineel spel zoekt waarbij de graphics niet zoveel uitmaken, probeer dan een oude Lucasarts adventure. Bij verschillende winkels hier in Groningen ligt bijvoorbeeld Full Throttle voor €10.
Ja, ik zag de thing ook al liggen, maar het leek me niet veel meer dan een standaard shooter en daar pas ik liever voor. Serious sam: hersenloos knallen = meer iets voor een saaie lan lijkt mij. (no offence of course)Breepee schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:06:
[...]
Simcity 4, Serious Sam Gold, The Thing, of een ouwe klassieker.
[ Voor 26% gewijzigd door UltraR-pc op 21-11-2004 12:36 ]
Als het niet veel meer dan een standaard shooter was, noemde ik hem natuurlijk nietUltraR-pc schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:30:
Ja, ik zag de thing ook al liggen, maar het leek me niet veel meer dan een standaard shooter
Met de noot dat het dus helemaal niet saai is (anders had ik hem niet genoemd, he).en daar pas ik liever voor. Serious sam: hersenloos knallen = meer iets voor een saaie lan lijkt mij. (no offence of course)
Ik ga geen reclamepraat houden, dat mag je zelf opzoeken, maar het zijn gewoon topgames, en dat voor een budgetprijs.
Anoniem: 110226
Ik kan je ook Operation Flashpoint aanraden. De editie met alle updates ligt in de winkel voor 14,95 en soms zelfs goedkoper.
Als je de campaigns hebt uitgespeeld kan je nog jaren toe met alle scenario's die fan's hebben gemaakt ne op internet staan.
He tis overigens een oorlog simulatie spel waarin je te voet, in voertuigen van jeeps, tot tanks, helicopters boten en vliegtuigen slag kan leveren en ook nog eens je manschappen kan aansturne en bevelen kan geven die ze dan ook echt uitvoeren. (geen slechte AI zoals spellen als UT)
Als je de campaigns hebt uitgespeeld kan je nog jaren toe met alle scenario's die fan's hebben gemaakt ne op internet staan.
He tis overigens een oorlog simulatie spel waarin je te voet, in voertuigen van jeeps, tot tanks, helicopters boten en vliegtuigen slag kan leveren en ook nog eens je manschappen kan aansturne en bevelen kan geven die ze dan ook echt uitvoeren. (geen slechte AI zoals spellen als UT)
Net even bij de Intertoy in Den Bosch geweest voor:
- Serious Sam Gold Edition @ € 4,99 (helaasch wel NL verpakking maar toch, briljante spellen
)
- GTA 2 @ € 4,99 Op zich niet spannend maar was met originele (doos)verpakking
- Serious Sam Gold Edition @ € 4,99 (helaasch wel NL verpakking maar toch, briljante spellen
GTA2 Briljant om 1on1 mee te lannen!IceStorm schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:55:
Net even bij de Intertoy in Den Bosch geweest voor:
- Serious Sam Gold Edition @ € 4,99 (helaasch wel NL verpakking maar toch, briljante spellen)
* Siluro denkt trug aan die goede oude tijd
Hey indiana Jones, dies echt leuk.Anoniem: 56935 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:35:
Dixons: The Matrix 7,90
Indiana Jones and the Emperors Tomb 8,90.
Morgen maar ff naar de stad.
Kom net van de mediamarkt rotterdam alexandrium. Lagen weer wat budgetgames:
- Age of Empires Gold Edition
- Deus Ex
- Rainbow Six: Rogue Squadron (dacht ik, het was in elk geval een stand alone mission pack)
En dat allemaal voor 2.95
- Deus Ex
- Rainbow Six: Rogue Squadron (dacht ik, het was in elk geval een stand alone mission pack)
Dimension PlusAnoniem: 27316 schreef op maandag 13 oktober 2003 @ 11:19:
Ik ben eigenlijk op zoek naar Baldur's Gate Tales of the Swordcoast.. Weet iemand of die nog ergens te koop is, of desnoods met Baldur's Gate er gewoon bij.. ?
Prijs: 15,99 voor BG1 + TotSC. TotSC los krijgen kun je ondertussen wel vegeten; zelfs deze combobox is al vrij lastig te vinden
Volgens hun overzicht (ga naar de lijst met Games) is het zelfs gewoon voorradig
[ Voor 10% gewijzigd door Katsunami op 10-12-2004 17:41 ]
mgs 2 sunstance 6€ !! bah heb daar een dik 1.5 jaar geleden 50 euro voor betaald hehehe
Idd, die ga ik maar even snel bestellen, bedankt voor de mededeling
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Wow Mito, daar zitten wel wat leuke tussen 
En ook een paar oudjes, waarvan ik nu al weet dat ze op XP problemen gaan geven (zoals Need for Speed 3
Die moet je met een omweg installeren; te vinden op www.ntcompatible.com)
En ook een paar oudjes, waarvan ik nu al weet dat ze op XP problemen gaan geven (zoals Need for Speed 3
Games voor 3 euro is echt dodelijk, dan koop ik alles, ook al weet ik zeker dat ik ze nooit ga spelenShailesh schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:57:
Kom net van de mediamarkt rotterdam alexandrium. Lagen weer wat budgetgames:
- Deus Ex
Need for Speed 3 doet het hier anders perfect onder XP (zonder truckjes). Het enige is dat het autorun menu niet goed werktKatsunami schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 20:58:
En ook een paar oudjes, waarvan ik nu al weet dat ze op XP problemen gaan geven (zoals Need for Speed 3Die moet je met een omweg installeren; te vinden op www.ntcompatible.com)
Bij intertoys hebben ze the Suffering en Freedom Fighters voor 10euro (XBox).
Anoniem: 42323
Handige site, die bookmark is ff.Katsunami schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 20:58:
En ook een paar oudjes, waarvan ik nu al weet dat ze op XP problemen gaan geven (zoals Need for Speed 3Die moet je met een omweg installeren; te vinden op www.ntcompatible.com)
Maar volgens mij heb ik alle spellen op MGS na al een keer in windows xp gespeeld, alleen dan de wat minder legale versies, dus ik denk niet dat ik veel problemen zal tegenkomen.
ff een vraagje, weet iemand nog een paar leuke budget games voor zusjes?
Ze zijn 16 en 18 dacht ik en spelen nu spellen als red alert 2, the sims, rollercoaster tycoon, en balance.
En de spellen moeten speelbaar zijn op een p4 2,4ghz en een geforce 2mx 400.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 12-12-2004 14:05 ]
Bij Bol.com:
Metal Gear Solid Substance DVDROM voor 6,99
Superspel..alleen is het stukken makkelijk om met een gamepad te spelen dan met je toetsenbord.
Superspel..alleen is het stukken makkelijk om met een gamepad te spelen dan met je toetsenbord.
edit:
LOL..kzie net dat Mito et ook al heeft besteld en gepost
[ Voor 19% gewijzigd door Yellowneck op 12-12-2004 14:05 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Dat is voor iedereen persoonlijk, ik kan zelf helemaal niks met een gamepad, ik speel spellen als mortal kombat 4, virtual fighter 2 en fifa en dat soort spellen waar altijd een gamepad word aangeraden met toetsenbord.YellowNeck schreef op zondag 12 december 2004 @ 14:04:
Bij Bol.com:
edit:
Ik heb het wel geprobeerd met gamepad maar dan kan ik er niks meer van, kan geen goede combi's meer doen en zo.
Anoniem: 69767
Een vriend van mij heeft trouwens nog een boel PC/Console games te koop staan
(merendeel allemaal boxed), voor een lage prijs (0-15 euro)..
http://members.chello.nl/pvanscha/winter.htm
(merendeel allemaal boxed), voor een lage prijs (0-15 euro)..
http://members.chello.nl/pvanscha/winter.htm
Anoniem: 131916
Ik kan Stronghold Warchest nergens vinden, maar bij Dynabyte liggen Stronghold Deluxe en Stronghold Crusader voor 4,99 per stuk.
Anoniem: 33436
Need for Speed 3 draait hier prima onder XP. Need for Speed 4 daarentegen... heel geklooi met patches en compatibility-modussen voordat ik die aan de praat had. Reboot, en hoppa, 't werkte al niet meer. Ook leuk dat je zowel Need for Speed Porche als Need for Speed Unleashed krijgt, aangezien deze allebei dezelfde game zijn, namelijk Need for Speed Porche UnleashedAnoniem: 42323 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 16:40:
Hier een paar top games voor lage prijzen bij bol.com die ik net besteld heb:
[afbeelding]
Toch netjes 13 goede oudere games voor minder geld dan 2 nieuwe games.
Weet iemand of Metal Gear Solid 1 voor de PC nog ergens te koop is? Die wil ik namelijk wel erg graag hebben en zou - gezien de leeftijd van het spel en de prijs van MGS2 - niet veel meer moeten kosten. Ik heb zoveel negatieve dingen gelezen over MGS2 voor de PC dat ik die maar laat liggen.
Dan heb ik blijkbaar geluk, ik heb NFS2 t/m NFS hot pursuit 2 al geinstalleerd, allemaal zonder problemen onder Windows XP met sp2, en op het systeem in me sig.Anoniem: 33436 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 09:30:
[...]
Need for Speed 3 draait hier prima onder XP. Need for Speed 4 daarentegen... heel geklooi met patches en compatibility-modussen voordat ik die aan de praat had. Reboot, en hoppa, 't werkte al niet meer. Ook leuk dat je zowel Need for Speed Porche als Need for Speed Unleashed krijgt, aangezien deze allebei dezelfde game zijn, namelijk Need for Speed Porche Unleashed.
Dat NFS porsche en NFS unleased is gewoon een foutje op die lijst, dat is idd gewoon NFS porsche unlaeshed.
Op metal gear solid 2 na ben ik echt dik tevreden over de overige spellen, die budget games zijn echt te goedkoop eigenlijk voor wat je ervoor krijgt, vind veel games zelfs stukken beter als de gemiddelde game die tegenwoordig uitkomt.
Metal gear solid 2 vind ik wat minder want het schokt op me Radeon 9800XT, heb het gevoel dat het spel gewoon slecht gepoort is naar de pc.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 22-12-2004 14:59 ]
Er is geloof ik wel een speciale ATi patch voor MGS 2.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Mediamarkt loopt weer eens te stunten, GBA-sp: 77 eur, xbox: 99 eur: http://www.mediamarkt.nl/.../NL_MM_Utr_1101DN1_08.pdf
CIV 3 vanilla voor 3€ bij lukas klamer nijmegen
SimCity 4 - E14,99
Rush Hour - E9,99
Beide bij Dynabyte.
Rush Hour - E9,99
Beide bij Dynabyte.
ligt denk ik niet aan je videokaart, eerder aan andere specs van je pc.Anoniem: 42323 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 14:53:
[...]
Dan heb ik blijkbaar geluk, ik heb NFS2 t/m NFS hot pursuit 2 al geinstalleerd, allemaal zonder problemen onder Windows XP met sp2, en op het systeem in me sig.
Dat NFS porsche en NFS unleased is gewoon een foutje op die lijst, dat is idd gewoon NFS porsche unlaeshed.
Op metal gear solid 2 na ben ik echt dik tevreden over de overige spellen, die budget games zijn echt te goedkoop eigenlijk voor wat je ervoor krijgt, vind veel games zelfs stukken beter als de gemiddelde game die tegenwoordig uitkomt.
Metal gear solid 2 vind ik wat minder want het schokt op me Radeon 9800XT, heb het gevoel dat het spel gewoon slecht gepoort is naar de pc.
edit:
toch niet
, ik had de rest van je specs nog niet gelezen...
toch niet

[ Voor 5% gewijzigd door RMB op 07-01-2005 12:40 ]
Lijkt me idd niet echt aan de rest van me pc liggen, dat is net nieuw.RMB schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:40:
[...]
ligt denk ik niet aan je videokaart, eerder aan andere specs van je pc.
edit:
toch niet, ik had de rest van je specs nog niet gelezen...
![]()
Heeft iemand DTM Racer 2 al wat goedkoper ergens gezien?
Mischien dat dat spel nog te nieuw is, maar ik ben nog niet echt een goedkope versie tegen gekomen.
kheb laatst bij de Dixons in Almelo Max Payne voor 7.99 maar eens gekocht.
Dit topic is gesloten.