Hoi muziekliefhebbers van de lage landen,
na veel speurwerk op het internet, kom ik tot het besluit dat ik een iRiver iHP-120 ga kopen.
Ik woon in België en heb navraag gedaan bij Digimania (= officiële invoerder voor Benelux) alwaar deze speler op 449 € staat.
Echter op
http://mp3.direqt.nl staat ie voor slechts 409 €. Dit is de goedkoopste aanbieding die ik heb kunnen vinden bij de buurlanden. *** edit : prijs is ondertussen gestegen naar 435 € (bleek een introductie-aanbod te zijn geweest

) ***
Wie heeft er ervaring met deze 2 aanbieders ? Of een betere tip ?
=========================================================
*** Berichtje voor _/-o_ The_Omniscient _/-o_ : proficiat met deze forum-opzet, heel erg leuk en nuttig ! Vraagje : kan er ook ev. nog een InkoopActie gebeuren zoals voorheen, zodat ik alsnog aan een goedkopere speler geraak ? ***
Zoals op de Amerikaanse iRiver website staat is de speler ook leverbaar in het zwart, wat ik heel erg mooi vind (past beter bij mijn designcomputer

); is deze ook leverbaar bij ons ?
Ik zou het zeer op prijs stellen dat er een CompactFlash-module zou bestaan om mijn foto's op de 120 te kunnen zetten. Iemand enig idee hierover ?
Wat betreft die 39 talen : zit daar ook Nederlands bij ? (Antwaarps ni waarschijnlijk

)
Qua hoofdtelefoontjes heb ik vernomen dat die van Koss (PortaPro en Sportapro) geweldig goed moeten zijn, alsook die van Etymotic (ER-4P).
Momenteel gebruik ik voor mijn MiniDisc de opvouwbare hoofdtelefoon van Philips (SBC HP550) die heel goed klinkt.
Is het écht noodzakelijk om voornoemde hoofdtelefoons aan te schaffen ?
Is er al iemand uit of men kan opnemen van de ingebouwde FM-radio ?
Lijkt me heel nuttig.
*** edit : nog een extra vraagje : waarom heeft iRiver er niet aan gedacht om een infrarood-afstandsbediening mee te leveren, net zoals op bvb. de Creative Jukebox 3. Dat vind ik heel handig als de speler is aangesloten op mijn hifi-systeem. Eventueel via firmware-upgrade ? ***

Voilà, dat waren mijn vraagjes.
Doei en Salut !!

e-mail : djx2@pandora.be
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 21-11-2003 13:37
. Reden: prijswijziging + extra vraagje ]