[MP3/Ogg] iRiver iHP-1XX serie, deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.179 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op 31 december 2003 @ 16:21:
iHP-150, Bestaat die dan :?

Edit: Nee dus, vanmorgen is wel de iHP-140 aangekondigd.

Maar goed.. de vraag is dus of je dat wel wilt.. zo'n ding importeren uit azie.
Volgens mij loop je geen risico op import kosten als je oom hem niet in de originele verpakking enzo opstuurd, maar je krijgt dus wel gezeik als het ding ooit kapot gaat (kan ie weer terug naar azie).
En heb je al gedacht over het aansluiten van de stroom enzo?

Allemaal vervelend, maar het kan wel als je het per see wilt.
was een typo
moest natuurlijk iHP-120 zijn
nee, ik wil het niet perse
maar als het goedkoper is dan hier in NL kopen en het gewoon kan, waarom niet?
als ik gezeik krijg met stroom e.d. dan kan ik m idd beter gewoon in nl kopen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 11:14
Ow, vandaar :)

Dan zou ik hem toch echt in NL kopen. Zoveel scheelt dat nou ook weer niet.
En volgens mij hebben ze in azie toch andere stroomaansluitingen dan hier, dus dat wordt ook een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar gaat me studie financiering })

ik kan m dus ook aansluiten op een apple?
zolang ik de hdd maar kan aanspreken op de Mac is t in principe genoeg

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
D*mn it! Jullie hadden me net overtuigd (thanks voor de rappe antwoorden). Ik had net besloten om vrijdag naar de dixons te gaan om de iHP-120 te kopen...... Kom je met dat bericht over de iHP-140. Iemand z'n korreaans goed genoeg om te zien wanneer dat ding uit gaat komen en wanneer de eerste modellen deze kant op gescheept worden????

Of zou het misschien mogenlijk zijn om de iHP-120 open te schroeven en hier een nieuwe hd in te gooien......

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je een iHP 140 wil, wacht je toch ff? Als hij nu in Azië gelanceerd is, verkopen ze hem hier in januari/februari volgend jaar hier in Nederland ook wel :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
reinhrst schreef op 31 december 2003 @ 17:22:
D*mn it! Jullie hadden me net overtuigd (thanks voor de rappe antwoorden). Ik had net besloten om vrijdag naar de dixons te gaan om de iHP-120 te kopen...... Kom je met dat bericht over de iHP-140. Iemand z'n korreaans goed genoeg om te zien wanneer dat ding uit gaat komen en wanneer de eerste modellen deze kant op gescheept worden????
www.irivernordic.com staat een engelse tekst. Plaatjes erbij zijn echter nog gewoon van de ihp-120 en er staat ook geen (verwachte) datum bij, dus dat duurt echt nog wel ff.
Of zou het misschien mogenlijk zijn om de iHP-120 open te schroeven en hier een nieuwe hd in te gooien......
Dat kan.

Afbeeldingslocatie: http://www.acsi.de/iRiver/pictures/iHP-120_Teile_A.jpg

Meer info: http://www.acsi.de/iRiver/

Maar ik zou het niet adviseren, laat staan aandurven met m'n eigen ihp :)

[ Voor 5% gewijzigd door yohan op 31-12-2003 18:06 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Zoals ik al eerder zei het zijn dezelfde hdd's die in mijn laptop heb zitten :D (alleen daar zit dan de 60GB versie in). Het zal vast werken op de een of andere manier;.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EERST: HAPPY 2004!!!!!

Ik heb em net binnen, ben er zoals iedereen hier erg tevreden over.
Er zijn alleen wat dingen die ik me afvraag, en ik wil daar een onderzoekje over doen. Zou je de vragen willen beantwoorden? dan zie ik deze graag tegemoet in mijn inbox!!

1>deleten van een file> erg jammer dat dit niet mogelijk is op je speler zelf want het kost uiteindelijk meer tijd om dit op je pc te doen. Ik kon dit wel doen op de iriver ifp180 maar dat was een flash-speler. Misschien komt het door de beperkingen van de hardeschijf-speler.

2>Zijn er mensen die de case hebben aangepast? Ik ben er wel tevreden over maar zou toch wel wat modificaties willen zien.Misschien wat foto's? Is een vaja case requesten misschien een idee? Als inkoopactie? op www.vaja.com zie ik ook cases voor de dell ipod en de zen.

3>Zijn er mensen die software gebruiken voor het sychroniseren van mappen tussen pc en mp3speler? Dit zou echt 1 van de beste manieren zijn.

4>Zou het misschien een goede optie zijn om de microfoon (zowel intern als extern)te kunnen regelen qua geluidssterkte? Dat zou echt heel goed zijn voor de overall kwaliteit van de opnames. (Damn die interne mic is goed zeg!!)

5>Hoe draag jij je ihp? op je riem? aan een touwtje? in je jaszak? Tas?
6>Hoe draag je de clip? aan de kraag van je jas? in je jas? aan je tas?

7>Werk je met een database of gewoon via een ordelijke file tree?

8>Wat heeft voor jou meer prioriteit in de nieuwe firmaware?

a>fm recording?
b>ogg recording?
c>verbetering opstarttijd?
d>verbetering speelduur batterij?
e>logomodificatie?
f>een multifunctionele flashreader om je files op je ihp te gooien.(ipod heeft er 1)
g> ........................................................

Wat is je het meest aan de ihp tegengevallen?
a>nix, alles is meegevallen
b>grootte?
c>speelduur batterij?
d>menu structuur?
e>opnamekwaliteit?
f>fm kwaliteit ontvangst?
g>case?

Allerlaatst wil ik zeggen dat ik deze speler de beste vindt maar ik wil gewoon weten wat de bezitters ervan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 11:07:
1>deleten van een file.
Dit zou ik zelf ook graag willen zien.
Elke keer wanneer ik een mislukte opname heb gemaakt moet ik deze op m'n PC deleten, terwijl ik denk dat het redelijk makkelijk is om files op een HD te deleten, ook met een MP3 speler.
Enige nadeel is dat je per ongeluk files kan deleten, maar dat is dan je eigen schuld.

3>Zijn er mensen die software gebruiken voor het sychroniseren van mappen tussen pc en mp3speler?
Ik ben van plan hier zelf een klein progje voor te maken, maar het kan nog wel even duren voordat dit goed werkt bij iedereen, dus ik zou er vooral niet op wachten/hopen.

4>Zou het misschien een goede optie zijn om de microfoon (zowel intern als extern)te kunnen regelen qua geluidssterkte? Dat zou echt heel goed zijn voor de overall kwaliteit van de opnames. (Damn die interne mic is goed zeg!!)
De externe is te regelen, maar niet tijdens het opnemen.
Dit zou idd handig zijn, en bovendien niet zo moeilijk om firmware voor te schrijven (waarschijnlijk).
De interne mic neemt nogal veel geluid van de HD op.

Main in binnenzak van jas, en de remote aan een flap aan de buitenkant van de jas vast.
Het kost wel wat tijd om alles te 'monteren', maar de remote is op deze manier zelfs makkelijk blind te bedienen.

File tree, bij een db moet ik toch nog evenveel scrollen voor hetzelfde resultaat.

g>meer opties voor wat er op het display komt tijdens het spelen.
c>verbetering opstarttijd
f>een multifunctionele flashreader om je files op je ihp te gooien.

f>fm kwaliteit ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!!

ohja
ik weet misschien iets om de ontvangst wat te verbeteren:
je kunt de stations het beste ontvangen wanneer je automatisch zoekt en meteen opslaat en dan is de key dat je tijdens dit zoeken met de koptelefoon direct op de ihp aangeslotenbent, dan pakt ie veel meer stations (in amsterdam dan) ik denk dat dit komt door de afstandbediening.

Ze hebben misschien ook daarom een nieuwe afstandbediening voor de ihp 120 geitroduceerd (zonder lcd, niet echt slim als je 5000 mp3s hebt) die kan de ontvangst misschien wel verbeteren.

graag wat meer reacties op de vragen van ondereen page37!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:58
Crap nu al weer de Ihp-140 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 13:01
ik heb dus ook al een paar dagen de ihp-120 maar ik heb wat vraagjes over de remote control:

als ik gewoon navigeer door mijn mp3 speler terwijl ik muziek aan het luisteren ben, dan hoor ik heel zacht beep, als ik een knopje indruk.
ik dacht mischien licht dat een die BEEP functie, dus die heb ik ff uitgezet maar dan blijft hij nog steeds beep zeggen als ik op een knopje druk, echter, als ik de remote control loskoppel en gewoon rechtstreeks via mijn mp3 speler luister dan hoor ik dat beepje niet 8)7

en....als de backlight aanstaat op mijn remote control, en je houdt je remote control ff tegen je oor aan, dan hoor je ook een heel irritante piep

en de knopjes reageren ook niet altijd lekker op de remote control

heeft iederee dit,of ben ik weer een uitzondering O-)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:27

DDX

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 16:33:
Ze hebben misschien ook daarom een nieuwe afstandbediening voor de ihp 120 geitroduceerd (zonder lcd, niet echt slim als je 5000 mp3s hebt) die kan de ontvangst misschien wel verbeteren.
heb je hier wat meer info over ?
de ihp-120 heeft zover ik weet nml zelfde afstandsbediening als mijn ihp-100

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
1>deleten van een file> erg jammer dat dit niet mogelijk is op je speler zelf want het kost uiteindelijk meer tijd om dit op je pc te doen.

2>Zijn er mensen die de case hebben aangepast? nope

3>Zijn er mensen die software gebruiken voor het sychroniseren van mappen tussen pc en mp3speler? nee, ik zou niet weten welke??

4>Zou het misschien een goede optie zijn om de microfoon (zowel intern als extern)te kunnen regelen qua geluidssterkte? kan me niks schelen, gebruik nooit de opname functies

5>Hoe draag jij je ihp? op je riem? aan een touwtje? in je jaszak? Tas?ik draag hem gewoon in me broekzak, zonder remote control

clip??? wat bedoel je daarmee? ooh, de remote control, nee, die draag ik nooit bij me, dan lijk ik net een draadjes fabriek

ik heb een ordelijke file tree en alles mooi getagt, ik gebruik ze dus allebei

c>verbetering opstarttijd
d>verbetering speelduur batterij
g> mischien nog wat meer voorinstellingen voor de EQ

f: de remote control

[ Voor 6% gewijzigd door roelieboelie op 02-01-2004 14:10 ]

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
1>deleten van een file> Tja ach, ik heb genoeg ruimte nog dus ik delete nog niet zo veel. Het was handig geweest als het kon maar ik vind het niet echt een punt van ergernis. Als het er echt af moet hang ik m ff aan een pc.

2>Zijn er mensen die de case hebben aangepast? Tja vind ik niet echt nodig, beetje zonde zelfs eik.

3>Zijn er mensen die software gebruiken voor het sychroniseren van mappen tussen pc en mp3speler? Ja ik gebruik een handig tooltje wat de Windows Explorer heet, vooral de copy-paste functie is erg goed. :P

4>Zou het misschien een goede optie zijn om de microfoon (zowel intern als extern)te kunnen regelen qua geluidssterkte? Zou handig zijn als je veel opneemt maar verder vrij overbodig.

Hangt ervanaf welke jas ik draag (tja ik heb er een hoop, stuk of 6). Meestal in de binnenzak van mn jas, en als ik die niet heb in de buitenzak

Weer afhankelijk van welke jas ik aan heb. Meestal aan de kraag maar als die te dik is ergens anders aan. Soms aan de beugel van mn (schouder-)tas.

File tree, die is ook het zelfde als op mn PC.

8>Wat heeft voor jou meer prioriteit in de nieuwe firmware?

b>ogg recording?+ ogg tagsupport als dat kan.
c>verbetering opstarttijd?
e>logomodificatie?

a>nix, alles is meegevallen

Allerlaatst wil ik zeggen dat ik deze speler de beste vind maar ik wil gewoon weten wat de bezitters ervan vinden.[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deleten van je files?? Je moet toch goed weten welke sh*t je op je IHP 100 of IHP 120 zet...

Ik zag vandaag nog bij de Mediamarkt in Utrecht een IHP 100 voor vet veel geld... 469 ofzo... weet niet meer precies, ik was na het zien vn die prijs direct naar buiten gerend... Die lui zijn gek daar..

Ik ga de IHP 120 kopen, dat is zeker. Moet alleen even kijken waar ik hem onder de 400,- kan kopen. Een tijdje (week of 3/4) wachten kan ook nog wel.. Zeker als de IHP 140 uitkomt. 40 gig is nou ook weer te veel van het goede. Zo dwingen ze je ook mp3 te downloaden / rippen.

Wist iemand al of dat tussen 2 nummers in al gefixed was bij opname?? Dat endsync heet dat geloof ik. 1 nummer stop bij geen geluid en gaat verder bij volgende nummer als er weer geluid is.

IRIVER ga zo door met je producten... Appel en Acreative kunnen jullie niet bijhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekhour
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-08 17:01
Onderstaand bericht heb ik hier eerder gepost, en ik heb het probleem ook voorgelegd aan de mensen van MMPORT. Zij hebben ook geprobeerd om met de IHP een optische opname te maken, maar dat lukte hun ook niet. Uitstekende service overigens bij MMPORT. Echter wat hieraan te doen? Beloofd iRiver dingen die ze niet waar kunnen maken (optisch opnemen), of doe ik/MMPORT wat fout?

Hebben we wellicht een nieuwe firmware nodig?

Gaarne reacties hierop, wie heeft al succesvolle optisch opgenomen, via bijvoorbeeld een digitale versterker met optische uitgang?
boekhour schreef op 29 december 2003 @ 12:25:
Hallo allemaal,

Na naar volle tevredenheid de IHP-120 te bebben gebruikt, loop ik nu tegen een probleem aan. Ik probeer via de Optical in iets digitaal van mijn digitale versterker (optical out) op te nemen.

Ik selecteer in het record-menu optical, vervolgens moet ik op de rec knop drukken, maar hij gaat dan niet opnemen, hij blijt in de STAND BY modus staan! Bij line in en mic werkt dit wel en gaat ie netjes naar RECORDING MODUS.

Zo gauw ik optical voor opname heb geselecteerd zie ik wel een rood lampje in de optical out branden, vreemd lijkt me deze heeft toch niets met de record functie zelf te maken.

Hebben jullie dit ook? Werkt bij jullie de optical in voor opnames wel?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

boekhour schreef op 03 januari 2004 @ 00:19:
Onderstaand bericht heb ik hier eerder gepost, en ik heb het probleem ook voorgelegd aan de mensen van MMPORT. Zij hebben ook geprobeerd om met de IHP een optische opname te maken, maar dat lukte hun ook niet. Uitstekende service overigens bij MMPORT. Echter wat hieraan te doen? Beloofd iRiver dingen die ze niet waar kunnen maken (optisch opnemen), of doe ik/MMPORT wat fout?

Hebben we wellicht een nieuwe firmware nodig?

Gaarne reacties hierop, wie heeft al succesvolle optisch opgenomen, via bijvoorbeeld een digitale versterker met optische uitgang?

[...]
Ik ga het ff proberen!

[edit]
Geen problemen hierzo. Je gaat als volgt te werk:

- Zet de iHP in record mode
- Verander de input naar naar optical (met de remote het 2de scroll wiel van boven naar links of rechts bewegen)
- Start de opname (hdd check vindt plaats)
- Start de bron (output)

Opname succesvol.

[ Voor 18% gewijzigd door MaDLiVe op 03-01-2004 00:35 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:27

DDX

heeft het misschien iets met copyright protectie te maken oid ?
zoiets kan meegestuurd worden in optical signaal heb ik begrepen nml.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan ook met men minidisk deck niet opnemen als men pc op copirighted staat, misschien is de source van de versterker wel copyrighted...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekhour
MaDLiVe schreef op 03 januari 2004 @ 00:26:
[...]

[edit]
Geen problemen hierzo. Je gaat als volgt te werk:

- Zet de iHP in record mode
- Verander de input naar naar optical (met de remote het 2de scroll wiel van boven naar links of rechts bewegen)
- Start de opname (hdd check vindt plaats)
- Start de bron (output)

Opname succesvol.
Even biechten: de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik de afstandbediening nog nooit heb gebruikt... Ik heb het ding niet nodig en daarom heb ik rechtstreeks via de iRiver zelf de opname proberen te maken. Volgens de handleiding moet dit kunnen (uiteraard!). Wil jij eens proberen of het zonder afstandbediening ook lukt. Helaas heb ik geen speler nu, omdat mijn batterij leeg is en de oplader ligt nog op mijn werk. Dus ik kan het zelf even niet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 23:09

NoTimeRemains

I know

ja dat gaat ook znder AB

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

boekhour schreef op 03 januari 2004 @ 10:08:
[...]

Even biechten: de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik de afstandbediening nog nooit heb gebruikt... Ik heb het ding niet nodig en daarom heb ik rechtstreeks via de iRiver zelf de opname proberen te maken. Volgens de handleiding moet dit kunnen (uiteraard!). Wil jij eens proberen of het zonder afstandbediening ook lukt. Helaas heb ik geen speler nu, omdat mijn batterij leeg is en de oplader ligt nog op mijn werk. Dus ik kan het zelf even niet proberen.
Ik heb mijn iHP momenteel niet meer hierzo liggen. Maar volgens mij moet het gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn iHp-120 via OPTICAL OUT aansluit op mijn computergeluidskaart, hoor ik kristalhelder geluid van de songs op de HD uit mijn speakers schallen :+

Als ik echter de ingebouwde radio via OPTICAL OUT wil horen, krijg ik geen geluid :'(

De radio kan ik enkel beluisteren via ANALOG OUT ;(

Iemand dezelfde ervaring of een oplossing hiervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
wie zou mij nou eens willen uitleggen wat een optical out is, iedereen spreekt er over, maar ik kan er maar niks van vinden, wie o wie,kan me even zeggen wat dat is, 1 ding weet ik wel: er gaat een lasertje branden 8)7

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roelieboelie schreef op 03 januari 2004 @ 23:42:
wie zou mij nou eens willen uitleggen wat een optical out is, iedereen spreekt er over, maar ik kan er maar niks van vinden, wie o wie,kan me even zeggen wat dat is, 1 ding weet ik wel: er gaat een lasertje branden 8)7
Optical out is een manier om geluid zonder kwaliteitsverlies te sturen :

Optische uitgang

Een optische connector wordt gebruikt om apparaten te verbinden via een glasvezelkabel. De verbinding is uitsluitend bestemd voor audio. De audio wordt digitaal verstuurd. Het grote voordeel van een optische verbinding is dat beide apparaten niet elektrisch met elkaar verbonden zijn waardoor (aarde-) storingen in de vorm van 'brom' niet kunnen optreden.

Via deze digitale verbindingen kan het signaal in de vormen PCM, Dolby Digital, DTS of MPEG2 audio verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor hen die problemen hebben om via OPTICAL IN op te nemen op de iHP-120 : bij mij werkt het feilloos ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 23:10:
Als ik mijn iHp-120 via OPTICAL OUT aansluit op mijn computergeluidskaart, hoor ik kristalhelder geluid van de songs op de HD uit mijn speakers schallen :+

Als ik echter de ingebouwde radio via OPTICAL OUT wil horen, krijg ik geen geluid :'(

De radio kan ik enkel beluisteren via ANALOG OUT ;(

Iemand dezelfde ervaring of een oplossing hiervoor ?
Voor zover ik heb begrepen is het ook niet mogelijk om vanaf de radio op te nemen, en is deze sowieso niet zo goed. Naar mijn gevoel is de radio er pas op het laatst ingezet om een leuk extraatje te geven, maar is deze nooit goed doordacht.
Hierdoor zit de radio denk ik niet op de A/D (analog --> digital) converter aangesloten, met andere woorden er wordt helemaal geen digitaal signaal van de radio gemaakt en dus valt er ook niets over het digitale (optical) draadje te verzenden.

Als dit zo is dan is alle hoop op ooit geluid opnemen vanaf de radio via nieuwe firmware ijdele hoop.

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je ook ergens een los USB-snoer kunt verkrijgen. De ene kant is (uiteraard) USB, maar wat gaat erin de IHP120 :?

(Met een extra snoer, hoef ik niet mijn snoer steeds naar mijn werk mee te nemen :z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 16:08:
Weet iemand of je ook ergens een los USB-snoer kunt verkrijgen. De ene kant is (uiteraard) USB, maar wat gaat erin de IHP120 :?

(Met een extra snoer, hoef ik niet mijn snoer steeds naar mijn werk mee te nemen :z )
van enkele pagina's terug:
schaduw schreef op 06 november 2003 @ 19:42:
[...]

ik heb er net eentje bij de mediamarkt (utrecht) gekocht;
Belkin USB 2.0 (hi-speed) A - Mini b plug, 1.8 meter voor 7.79 euro
De naamloze, USB 1.1 versie was 9.99 euro :) Deze belkin heeft nog 24k gouden plugjes (as if dat wat uit zou maken), maar qua prijs valt het dus wel mee.
En ja, de 5 pin mini connector is de juiste...

deze is het dus, alleen staat op de foto, stom genoeg, geen goldplated versie... naja
http://catalog.belkin.com...count=&Product_Id=128024#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekhour
HMM hoe kan dat nu, ik heb het net ook nog geprobeerd en bij mij wil het maar niet lukken. Kan je eens vertellen hoe wat je precies hebt gedaan. Wat mij wel opvalt is dat in optical record mode het rode lampje van de optical out brand. Heb jij dit ook.

Als ik nogmaals op record druk springt het ding niet in recording.. hij blijft op standby staan.
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 00:04:
Voor hen die problemen hebben om via OPTICAL IN op te nemen op de iHP-120 : bij mij werkt het feilloos ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor Boekhour :

ik heb een test gedaan om van mijn huiskamer-dvd-speler (die dus een OPTICAL OUT heeft) een opname te doen op de iHP-120, als volgt (trouwens gebaseerd op de bijgeleverde handleiding..) :

1. Optical kabel aansluiten op OPTICAL IN v.d. iHP-120 8)7

2. Op de iHP-120 op REC drukken (rode knop aan de linkerkant)

3. Toestel komt vanzelf in STAND BY-modus

4. Keuze maken van type bron via de A-B-knop rechts , in dit geval dus OPTICAL IN

5. Bestandsformaat en bitrate kiezen via de MENU/NAVI-knop

6. Op REC drukken - let wel : de bron moet reeds aan het afspelen zijn, anders gebeurt er niks ! Misschien is dat uw probleem ??

Tip : Optical recordings kunnen gesampled worden op 44.1 KHz of 48 KHz. Het is belangrijk dat deze sampling rate overeenkomt met de samplingrate van het brontoestel. Deze info vindt u ook duidelijk terug in de manual ! Kan er dus ook aan liggen..

Dus dit kunnen mogelijke oplossingen zijn. Zo niet is uw glasvezelkabeltje misschien stuk ??

Alvast veel succes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reinhrst : bedankt voor de uitleg. Ik denk dat je gelijk hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

boekhour schreef op 05 januari 2004 @ 22:15:
HMM hoe kan dat nu, ik heb het net ook nog geprobeerd en bij mij wil het maar niet lukken. Kan je eens vertellen hoe wat je precies hebt gedaan. Wat mij wel opvalt is dat in optical record mode het rode lampje van de optical out brand. Heb jij dit ook.

Als ik nogmaals op record druk springt het ding niet in recording.. hij blijft op standby staan.

[...]
Je hoeft optical out niet aan te zetten hoor je neemt immer via de optical in op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt de IHP 120 nu nog goedkoper nu de IHP 140 uitkomt. Online zie ik nog niet veel veranderingen, als iemand weet dat hij goedkoper is dan 400,- laat het me weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hot nieuws, zeer HOT !!!!

De nieuwe spelers van Iriver

http://www.atozia.com/boa...2d7e20521883a6802db674fab

Vooral die nieuwe HDD IHP 300 vindt ik zéér lekker, met color display :)

Best dak ik nog ff gewacht heb met m'n sublieme ifp 180 in te ruilen...
Hopelijk zakken de prijzen van de huidige IHP's fors....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 18:19:
Hot nieuws, zeer HOT !!!!

De nieuwe spelers van Iriver

http://www.atozia.com/boa...2d7e20521883a6802db674fab

Vooral die nieuwe HDD IHP 300 vindt ik zéér lekker, met color display :)

Best dak ik nog ff gewacht heb met m'n sublieme ifp 180 in te ruilen...
Hopelijk zakken de prijzen van de huidige IHP's fors....
Design is wel iets strakker geworden, ziet er netjes uit.
En die PiMP100 is anders ook wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

en madlive? hoe is met je zieke ihp?
en?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

wow die PMP-1000 :)

bruut is die man

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-07 10:11
ff een vraagje : weet iemand of er ooit een docking holder word gemaakt voor de iHP serie net zoals bij de Ipod is ? Lijkt me wel erg handig om 'm rechtop te kunnen zetten en nummers te selecteren. Misschien een hobby project van iemand ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Topicstarter
mja, even een snelle round-up van die nieuwe spelers (aangezien dit in het nieuwe topic uitgebreider naar voren zal gaan komen, wilde ik het nieuws eik nog een beetje sparen :P):

iHP-300:

ziet er leuk uit. Support ook Ogg en het kleurenscherm is jammie. Alleen: what's the point van een kleurenscherm als jer geen filmachtige toestanden (AVI, divX etc) mee kan afspelen? Ok, ASF kan videostreaming aan, maar het is niet mijn voorkeursformaat. Gelukkig gaat het kleurenscherm niet ten koste van de batterij, maar toch een beetje maf. Doet me denken aan telefoons met kleurenscherm, dus het zal wel aanslaan.

Jammer dat line-in en -out blijkbaar zijn weggevallen..? Wel goed: 20 & 40 GB versies. Design is ook erg fraai, imho.

Afbeeldingslocatie: http://www.austinv.com/robert/ihp300.jpg

PMP100:

Ehr... argh... lelijk ding, vind ik dan :P Soort uit de slof geschoten Archos/iHP-100 combinatie. Beetje overdone qua vormgeving.

Wel mooi zijn de specs: 3.5" LCD TFT, AVI-support, Jpeg-geneuzel... line in en out, prima. De 20 GB-versie is aardig, maar een 40 GB-versie zou niet misstaan.

Wat ik mis: Ogg-support..? Vreemd, zoiets zou toch makkelijk in zo'n kast passen. Wel lijkt me dat de PMP best groot gaat uitvallen, en ook nog wel eens zwaar zou kunnen zijn. Verder: hoelang gaat dit ding mee? Als je video op zo'n scherm gaat afspelen, dan kun wel uitgaan van een aardige belasting...

Afbeeldingslocatie: http://www.austinv.com/robert/pmp100.jpg

PMC100:

soort aangepaste versie van bovenstaand apparaat. Ziet er slick uit, duidelijk een Media2Go-apparaat (getuige de Windows-logo's). Gaat niet echt lang mee: 5 uur per charge. Vet scherm natuurlijk... alleen, wat zit er voor schijf in? Ik gok voorlopig op 20 GB.

Afbeeldingslocatie: http://www.austinv.com/robert/pmc100_thing.jpg

Onderste twee spelers zijn meer voor de multimediamarkt, de iHP-300 komt natuurlijk in dit (en de volgende) topic(s) terecht.

Wat ik ook in het volgende topic terug wil zien, is een soort algemene round-up van bugs, quirks, opmerkelijkheden, vaagheden, leukigheden, snuisterijen e.d. die jullie op je eigen iHP'tjes zijn tegengekomen.

Als je buiten dit topic dus even een lijstje wil sturen, ten behoeve van een vlotter verlopend volgend topic, gelieve even naar Robert (at) DAPreview (punt) com te sturen. Dankuwel.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Die begon steeds meer mankementen te vertonen. Het laatste opmerkelijke kenmerk was in de kerstvakantie toen ik naar huis-thuis ging (max. 3 uur). iRiver 100% opgeladen en aan het eind van de rit was ie leeg :D Af en toe es een nummertje geskipped volume max op 17. Naja niets kon dit goedpraten :P

Eergisteren MMport opgebeld en een RMA nummer aangevraagd ga es kijken of ik em deze week op de post kan gooien want ik ben momenteel fietZloos :(

Yo, omni! Incomming list :+

Nougoed, gezien de bovenstaande spelers dan even mijn kritiek die jij al hebt gehoord :+ (naja half dan :P).

Kleurenscherpjes, tof hoor :P Als ik er nou ook nog mijn foto's mee kan downloaden en kan viewen via een usb dock functie of optionele cardreader kan ik als gelukkig mens sterven :P Ja dat missen we toch wel met dat opslag geweld 500MB heb ik altijd wel vrij staan en mijn flashcardjes moeten vooral tijdens de vakantie worden geleegd dan kan ik die laptop rustig thuislaten :)

De gameboy
Superscherm: Fijn, maar de batterijduur! 3 uur max. ? Ja hallo! Dan kan ik net 1 filmpjes bekijken en dan is ie alweer leeg :( Het design...mwa, ik ben het ermee eens lelijk, bah, een te futuristisch uiterlijk met knoppen waarbij een tricorder in het niets valt (en die heeft amper knoppen :X). Ik vraag me af wat voor schermen het eigelijk zijn TFT, OLED? Sja OGG support ik zou me er niet druk om maken die gaat er vanzelfspreken bijzitten.

De onderste speler is overigens wel erg mooi vind ik, misschien net iets te vierkant maar veder erg stijlvol. Ik vraag me af in hoeverre hij verschilt met de PMP100

[ Voor 49% gewijzigd door MaDLiVe op 07-01-2004 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

wordt het volgende topic een volledig iriver topic?

als die batterijduur zo kort is slaat dit egt niet aan.

de ihp-3000 zou dan eigenlijk zo foto mem stick dingus :P onboard moeten hebben ... kleurenscherm is bink :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Hmm heb al een tijdje niet meer gepost hier dus bij deze weer is :) . Ik heb net mijn Firmware van mijn oude vertrouwede IHP-100 ge-upgrade naar de laatste Bèta versie (ben het nummer even kwijt :? ).
[jaloersmode]
Ik snap echt niet wat mensen met MP3 Spelers van 40 gig moeten :| . Ik kan met 10 gig net mijn hele collectie kwijt. En binnenkort niet meer maar dan maar een gedeelte eraf.
[/jaloersmode]
Maar 5 uur batterij met de PMC100 :| . Vind ik wel erg weinig. Een van de grote voordelen van de iHP-100 id de lange batterijduur, vind ik !

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat dat de IHP-300 geen line-in en line out heeft?? Er staan zo weinig features bij op dat bordje, daar is toch niks zinnigs over te zeggen.

Wanneer zal de nieuw lijn van IRIVER over vliegen naar Nederland?? Ik hoop dat het redelijk snel is. De IHP-120 of IHP-140 zullen dan in iedergeval lekker goedkoper worden. Of ze moeten de nieuwe spelers zo duur maken, maar dan zal vast niemand ze kopen. Of je moet miljonair zijn.

Ik hoop dat er binnenkort weer meer info komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

Niet gelezen in de startpost (of ik kijk met mijn neus) en 39 blz lezen is wel erg veel.

Dus niet boos worden als dit al een keer gevraagd is: maar hoe zit dat met de pauze tussen de nummers? Is er een pauze of juist helemaal niet?

En wat houdt dat "SRS WoW" in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
SRS Wow Soort equalizer. Ook plugin voor verschillende pc media spelers.
Pauze tussen de nummers is wel degelijk besproken. Ik weet zo niet waar. Mischien dat je kan proberen bij je preferences het aantal posts per pagina wat hoger te zetten en dan control+f op het woordt gap ofzo :)

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

bedankt!

kan dat ook nog? hmm toch eens wat vaker in de instellingen kijken dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic666 schreef op 08 januari 2004 @ 08:59:
Niet gelezen in de startpost (of ik kijk met mijn neus) en 39 blz lezen is wel erg veel.

Dus niet boos worden als dit al een keer gevraagd is: maar hoe zit dat met de pauze tussen de nummers? Is er een pauze of juist helemaal niet?

En wat houdt dat "SRS WoW" in?
Er is een pauze tussen de nummers van misschien 1 seconde, en jammer genoeg geen crossfading optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Een pauze van 1 seconde is niet erg, wordt de pauze met een m3u file nog minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Magic666 schreef op 08 januari 2004 @ 11:32:
Een pauze van 1 seconde is niet erg, wordt de pauze met een m3u file nog minder?
nope, blijft het zelfde. Het apparaat zelf opent een nieuwe audiostream als een nieuw nummer begint, beetje waar winamp ook altijd last van had
Tevens zit dit helaas ook in het mp3 formaat, dat is alleen met een truukje op te lossen (zoals de DS output van winamp het doet), of een formaat gebruiken welke true gappless ondersteund zoals ogg vorbis. Maar met het laatste formaat is er ngo steeds een kleine stilte tussen de nummers.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

< dan 1 seconde vind ik ook niet zo erg hoor. :)

@the_Omniscient:
geldt die DAP-409 regel nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
dit heb ik dan weer. sluit ik de mic (die je er bij krijgt) op de out aan van mijn ihp-120, en boem, mic kapot. GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( ja, erg dom, hij moest op de IN
kan ik deze mic nog ergens kopen ofzo? lijkt me wel handig, gebruik hem best vaak.
ik baal als een stekker :( :( :(

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
@ Magic666: Zoeken binnen dit topic kan je het beste doen door in je url balk, achter de url nog dit te zetten: ?limit=999
Dan kan je makkelijk met control F zoeken.

Enneh, ik ben reuze benieuwd naar de IHP-300! Ik heb al een mailtje gestuurd naar iriver, over de exacte extra functies ten opzichte van de 120, en wanneer het op de markt gebracht. Ik ben benieuwd!

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

heb ik gisteren al gedaan, maar bedankt voor de tip.

Ik ben alleen benieuwd of die korting van the_Omniscient nog geldig is, anders koop ik hem bij mp3cdspelers.

edit: besteld! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Magic666 op 09-01-2004 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 21:02
Wanneer komen die nieuwe iRivers nou uit? of zijn dit meer prototypes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SEFje schreef op 10 januari 2004 @ 01:43:
Wanneer komen die nieuwe iRivers nou uit? of zijn dit meer prototypes?
dit zijn wel prototypes, maar je zag bij de ihp100 ook dat die bijna ongewijzigd in productie ging..... Ik denk dat het wel weer een tijdje gaat duren voordat ze in productie gaan en zeker voordat ze in Nederland zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er gebeurd met de remote van de iHp-300?

Afbeeldingslocatie: http://home.megapass.co.kr/~liy5479/b11.jpg

Trouwens, ff een vraagje. Bestaat er voor de iriver zoiets als de iTrip voor de iPod? Het lijkt me echt een heel handig dingetje om je player op elke radio 'aan te sluiten' zonder gedoe met kabels. Gewoon de iHp achter je aan slepen i.p.v. de afstandsbediening van de stereo. Met een bereik van 3-9 m is het voldoende voor thuis, in de auto en waarschijnlijk ook om naar de radio luisterende mensen te pesten in het openbaar :).

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, niet helemaal. Die iTrip is namelijk volledig afhankelijk van de iPod (geen eigen batterijen - ok, da's in het geval van de iPod misschien niet zó handig, maar het is naar alle waarschijnlijkheid kleiner en lichter) en wordt rechtstreeks in de iPod gestoken, dus je hebt niet zo'n zendertje aan een snoertje bengelen.

Edit: trouwens, die zender is wel erg goed verborgen op die site van mmport. Ik zie'm nergens staan in de menus en zoeken naar "fm radio" of "fm zender" levert ook al niets op, terwijl je zou verwachten van wel.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Toevallig dat er alleen speler zijn geintroduceerd me HD's en nix met flash (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een compleet nieuwe lijn met flash players geintroduceerd, staat alleen hier niet vermeld. Kijk maar op het iRiver forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 15:39:
Er is een compleet nieuwe lijn met flash players geintroduceerd, staat alleen hier niet vermeld. Kijk maar op het iRiver forum.
Zag het al |:(
Ze hebben bijna allemaal kleurenschermpjes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Shyne schreef op 10 januari 2004 @ 17:12:
[...]

Zag het al |:(
Ze hebben bijna allemaal kleurenschermpjes 8)7
mooi he ;)

Die kleine kleurenscherpjes gebruikten amper meer stroom. Vraag me alleen af at daar nou de meerwaarde en nuttigeheid van is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Niet online
Sinds een aantal uren trotse eigenaar van de iHP-120, en alles lijkt naar behoren te werken, met een uitzondering: Ik gebruik alleen directory-navigatie, en dit lukt mij niet via de remote. Linkerknopje indrukken, dan kan ik met het linker knopje navigeren door de huidige directory. Ik zou verwachten dat ik dan met het rechter knopje naar een directory hoger zou kunnen, maar nee hoor. Is dit nog een hikje in de firmware of zie ik iets over het hoofd?

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reinhrst schreef op 10 januari 2004 @ 18:14:
Sinds een aantal uren trotse eigenaar van de iHP-120, en alles lijkt naar behoren te werken, met een uitzondering: Ik gebruik alleen directory-navigatie, en dit lukt mij niet via de remote. Linkerknopje indrukken, dan kan ik met het linker knopje navigeren door de huidige directory. Ik zou verwachten dat ik dan met het rechter knopje naar een directory hoger zou kunnen, maar nee hoor. Is dit nog een hikje in de firmware of zie ik iets over het hoofd?
Je moet op datzelfde linkerknopje drukken, echter iets langer, om een directory hoger te geraken in je mappenstructuur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 18:51:
[...]

Je moet op datzelfde linkerknopje drukken, echter iets langer, om een directory hoger te geraken in je mappenstructuur. ;)
Jep - dat werkt inderdaad. Thanks ! _/-\o_

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
MaDLiVe schreef op 10 januari 2004 @ 17:27:
[...]

mooi he ;)

Die kleine kleurenscherpjes gebruikten amper meer stroom. Vraag me alleen af at daar nou de meerwaarde en nuttigeheid van is :P
Zijn het lcd schermpjes of Oled :9 ?
Ik vind het trouwens nog steeds kut dat ik niet ken shufflen in een playlist ...

[ Voor 13% gewijzigd door Shyne op 10-01-2004 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duhtje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-05 13:34

duhtje

blabla

Shyne schreef op 10 januari 2004 @ 23:54:
[...]

Ik vind het trouwens nog steeds kut dat ik niet ken shufflen in een playlist ...
Als ik mij niet vergis is daar de nieuwe (beta) versie voor...
Ik wacht zelf echter ff op de final edition, ben namelijk bang voor crashes e.d. met mijn dure apparaatje...
Iemand die 1.20b (EU) al geprobeerd trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Ben benieuwd hoe groot en zwaar die ihp-300 is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duhtje schreef op 11 januari 2004 @ 00:47:
[...]

Als ik mij niet vergis is daar de nieuwe (beta) versie voor...
Ik wacht zelf echter ff op de final edition, ben namelijk bang voor crashes e.d. met mijn dure apparaatje...
Iemand die 1.20b (EU) al geprobeerd trouwens?
ik heb hem eigenlijk ook nog niet geprobeerd, mijn huidige firmware werkt gewoon ok. Zou fijn zijn als ze de opstarttijd wat kunnen optimaliseren, hoe sneller hoe beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

[...]

Ik denk zelf gewoon lcd. Apparaten met een OLED display laten nog even op zich wachten. Sony brengt binnenkort pda's uit met OLED :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iHP syncen met Windows XP Briefcase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]Zijn het lcd schermpjes of Oled :9 ?
dat kan bij de Nomad Zen Xtra wel :9
maar die heeft weer andere dingen niet :'( zoals fm radio, line-out, recorder..

de ideale speler die alles heeft (en tegen een redelijke prijs) bestaat volgens mij nog niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 10:32:
[...]

ik heb hem eigenlijk ook nog niet geprobeerd, mijn huidige firmware werkt gewoon ok. Zou fijn zijn als ze de opstarttijd wat kunnen optimaliseren, hoe sneller hoe beter :P
Een wachtwoord zou ook niet onaardig zijn in nieuwe firmware versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou de iHP-120 nu goedkoper worden nu die nieuwe versies uit gaan komen? of zal de prijs gelijk blijven? beetje zonde nu een iHP-120 te kopen als ie straks ineens stuk goedkoper is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 15:17:
iHP syncen met Windows XP Briefcase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhrst
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 19:19:
[...]

Een wachtwoord zou ook niet onaardig zijn in nieuwe firmware versie
Wachtwoord ?!?!?!? Zodat je eerst een keyboard moet aansluiten voor je spelertje opstart?

Of bedoel je voor het transferen van files naar de PC, zodat je 'm als secure backup device kan gebruiken? Dan kan je beter je files vesleutelen.....

Claude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reinhrst schreef op 11 januari 2004 @ 23:55:
[...]

Wachtwoord ?!?!?!? Zodat je eerst een keyboard moet aansluiten voor je spelertje opstart?

Of bedoel je voor het transferen van files naar de PC, zodat je 'm als secure backup device kan gebruiken? Dan kan je beter je files vesleutelen.....
Nee, In de firmware kan heel goed de mogelijkheid worden geboden om een cijfercode in te voeren ment behulp van het joystickje, daarna opstarten.

Mocht ie gestolen worden heeft potentiele dief er weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 00:17:
[...]

Nee, In de firmware kan heel goed de mogelijkheid worden geboden om een cijfercode in te voeren ment behulp van het joystickje, daarna opstarten.

Mocht ie gestolen worden heeft potentiele dief er weinig aan.
Tjah, maar er zullen vast slimme mensen zijn, die op een of andere manier die firmware weten te overschrijven oid, zodat er geen wachtwoord meer is. Op zich wel een leuk idee,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een firmware update op de iRiver International site verschenen voor de iHP-100 series. Ik heb net gechecked en het lijkt erop dat het random shuffle probleem en het playlist resume probleem is opgelost. Kan iemand het ook even testen? Je moet natuurlijk wel je speler opnieuw opstarten als je een nieuwe random shuffle order wil krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hier maar even een link naar de download en changelog page.

Zal m straks ff proberen alhoewel ik geen playlist en randomshuffle gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Deel 2 zit al bijna vol 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja waar blijft nu de nieuwe?
Wel grappig die nieuwe features in de firmware. Study mode en verbeterde .ogg support o.a.

iRiver is iig goed bezig qua support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ik kan de iHP-120 toch gewoon aansluiten op mijn autoradio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Magic666 schreef op 13 januari 2004 @ 12:43:
Ik kan de iHP-120 toch gewoon aansluiten op mijn autoradio?
Ja met zo; cassete adapter wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

niet met de line out en dan naar de aux-in van mijn autoradio? Of gaat dat helemaal niet..... (leek als ik ben)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic666 schreef op 13 januari 2004 @ 14:30:
niet met de line out en dan naar de aux-in van mijn autoradio? Of gaat dat helemaal niet..... (leek als ik ben)?
dat moet wel kunnen denk ik (try it, and you know it ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

moet ik de 120 wel binnen hebben ;)

Ik hoop deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Goedkoop is het om hem in uit de UK te importeren:

www.advancedmp3players.co.uk

Daar kost de iHP-120 maar 255 pond. Inclusief verzendkosten komt hij dan op 260 pond, wat een euro-prijs oplevert van:

260.00 GBP United Kingdom Pounds = 376.601 EUR Euro

Kortom: 376 euro! Heb hem in de NL nog nergens goedkoper gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

En dan zit je als er iets mis mee is.........

Kun je weer terug sturen etc etc, nee dan liever wat meer en dicht bij huis.

[ Voor 35% gewijzigd door Magic666 op 13-01-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat veel mensen klagen over de lange opstarttijd is dit misschien handig om te weten. Terwijl de speler aan het opstarten is kan je al op play drukken zodat hij meteen gaat spelen als hij klaar is met opstarten, zodat je niet weer op play hoeft te drukken nadat je het piepje hoort.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Topicstarter
En dus is de nieuwe al in de maak... jullie kennen me onderhand toch wel :P altijd wat ruim in de planning ;)

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
the_Omniscient schreef op 13 januari 2004 @ 17:06:
[...]
En dus is de nieuwe al in de maak... jullie kennen me onderhand toch wel :P altijd wat ruim in de planning ;)
Mooi :9
zet je er ook wat info neer over die nieuwe irivers Ihp-300 Oa _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
En daarom staat in de topicreport ook al:
[G5r] Met het vriendelijke verzoek van the_Omniscient om dit topic nog niet te sluiten en te heropenen met een copy/paste van de huidige startpost. Hij heeft zelf al een startpost klaar staan, dus hij opent het nieuwe topic wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Magic666 schreef op 13 januari 2004 @ 15:57:
En dan zit je als er iets mis mee is.........

Kun je weer terug sturen etc etc, nee dan liever wat meer en dicht bij huis.
Heb jij al iemand gehoord met een kapotte Iriver, dat bestáááát niet ;) Ik wilde alleen even melden dat hij bij de buren voor 30 euro minder te verkijgen was, wat je daar verder mee wil doen is jouw zaak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ojjorz schreef op 13 januari 2004 @ 19:52:
[...]

Heb jij al iemand gehoord met een kapotte Iriver, dat bestáááát niet ;) Ik wilde alleen even melden dat hij bij de buren voor 30 euro minder te verkijgen was, wat je daar verder mee wil doen is jouw zaak :D

Steekt voorzichtig zijn vinger op

De van mij is kaput :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

MaDLiVe schreef op 13 januari 2004 @ 20:02:
[...]

Steekt voorzichtig zijn vinger op

De van mij is kaput :(
Ouch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoppen met nieuwe post!

Door met [rml][ Ogg/MP3] iRiver iHP-serie, deel 3[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Daar hoef je hem niet voor te schoppen hoor, gewoon laten afzakken dit topic...

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.