[MP3/Ogg] iRiver iHP-1XX serie, deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.183 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Het transferren met usb 2.0 gaat bij mij erg snel! Ongeveer 1 seconde per nummer (~4 á 5MB). Ik was iig binnen 21 minuten door de 16.4GB heen.

[lazy ass, do not read the manual mode]
Hoe zie ik eigelijk dat de iriver 100% is opgeladen? Gaat dat groene lampje dan uit?
[/lazy ass, do not read the manual mode]

[ Voor 39% gewijzigd door MaDLiVe op 25-10-2003 16:21 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DDX schreef op 25 October 2003 @ 16:20:
[...]

ben je wel ingelogt ?
waar ingelogt? op de site van iRiver? want hier ben k altijd ingelogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op 25 October 2003 @ 16:20:
[lazy ass, do not read the manual mode]
Hoe zie ik eigelijk dat de iriver 100% is opgeladen? Gaat dat groene lampje dan uit?
[/lazy ass, do not read the manual mode]
ja, en t rode is van de harde schijf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 17:42:
[...]

ja, en t rode is van de harde schijf ;)
De werking van het rode lampje was ik inmiddels wel achter :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er mij iemand zeggen hoe je aan ogg bestanden komt? Of moet je decoderen? Zoja, kun je ff link geven van het decode prgm?
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:07

Peetman

Tjah....

Er zit in de iriver site trouwens een behoorlijke fout. Je kan mbv de screenname iemands e-mailadres achterhalen. Ik heb dus net mijn account daar maar verwijderd.
Ogg kan je zelf encoden. gebruik bijv dbpoweramp (of google >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een anoniem hotmail of yahoo account invullen, heb ik ook gedaan. Geen probleem dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 18:12:
Kan er mij iemand zeggen hoe je aan ogg bestanden komt? Of moet je decoderen? Zoja, kun je ff link geven van het decode prgm?
tnx
CDex downloaden en je kan gelijk aan de gang.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komen op dit topic veel vragen over ogg binnen. Misschien een idee om een FAQ samen te stellen over OGG ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is toch al een dergelijk topic: mp3, wma of toch Ogg Vorbis, wat is de beste keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Omniscient schreef op 13 October 2003 @ 15:58:
[...]
Gerucht ging dat de iHP-120 een andersoortige line-in (powered) gebruikt dan de iHP-100, een die wellicht geschikt is om een externe mic op aan te sluiten.

Maar das iets, dat moeilijk te bevestigen is zonder het apparaat in handen. Het zat iig in de planning, ik weet niet of ze het hebben doorgevoerd.
Is er inmiddels iemand met de iHP-120 die zou kunnen testen of je onversterkte microfoons kunt aansluiten op dit apparaat en met een fatsoenlijke kwaliteit kunt opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 10:00:
[...]

Is er inmiddels iemand met de iHP-120 die zou kunnen testen of je onversterkte microfoons kunt aansluiten op dit apparaat en met een fatsoenlijke kwaliteit kunt opnemen?
Jah was ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, niet dat ik er wat aan heb ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterker nog, er wordt nu een microfoontje standaard bijgeleverd. Het wordt nu dus ondersteund. Het bijgeleverde microfoontje is van redelijke kwaliteit en de opnames dito.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.kips1/pics/mic.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar er zit nu niet meer een mic op de speler zelf, of dat ook nog?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit nog steeds een interne mic ingebouwd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat bij jullie het downloaden van de iRiver site ook zo tenenkrommend traag? Ik heb normaal een downloadsnelheid van om en nabij de 100kbps, maar bij iriver zit ik standaard op 8 ofzo...

Ik vind het maar vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 10:17:
Sterker nog, er wordt nu een microfoontje standaard bijgeleverd. Het wordt nu dus ondersteund. Het bijgeleverde microfoontje is van redelijke kwaliteit en de opnames dito.

[afbeelding]
Koel dus je krijgt er nu nog meer troep bij :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shyne schreef op 26 October 2003 @ 11:15:
[...]

Koel dus je krijgt er nu nog meer troep bij :7
voor fl.880,- vind k dat ook wel logisch ook (wat die 'troep' betreft dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 23:09

NoTimeRemains

I know

ik had gisteren wat per ongeluk opgenomen, was iets van 35 min en toen ik het afluisterde hoor je best vaak de hd opspinnen, begrijpelijk maar irritant...
interne mic off course

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit had de ihp-100 ook al geloof ik...

Iriver zou de harddisk kunnen isoleren, nadeel: speler kan slechter zijn warmte kwijt dit wordt immers vastgehouden door het isolatiemateriaal.

Ze zouden ook gewoo kunnen bijhouden wanneer hd opspint, geluid 180 graden draaien en over het opname signaal zetten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 12:28:
Dit had de ihp-100 ook al geloof ik...

Iriver zou de harddisk kunnen isoleren, nadeel: speler kan slechter zijn warmte kwijt dit wordt immers vastgehouden door het isolatiemateriaal.

Ze zouden ook gewoo kunnen bijhouden wanneer hd opspint, geluid 180 graden draaien en over het opname signaal zetten >:)
als jij een laag piepschuim om je ihp wil, moet je het zelf weten, maar dan blijft erniet veel meer over van de compacte speler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 13:26:
[...]

als jij een laag piepschuim om je ihp wil, moet je het zelf weten, maar dan blijft erniet veel meer over van de compacte speler ;)
Ik zat te denken aan 4 cm peurschuim nou goed |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus met CDex kan ik mp3's converten naar Ogg? Dan moet je mij dit wel ff uitleggen hoe je het doet.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 13:48:
Dus met CDex kan ik mp3's converten naar Ogg? Dan moet je mij dit wel ff uitleggen hoe je het doet.. :)
MP3's converteren naar Ogg zou ik nooit doen, van de ene compressie naar de andere is niet echt bevorderlijk voor de kwaliteit.

Je kan met CDex CD's rippen naar Ogg.
En hoe je dat doet, daar kun je zelf heel makkelijk achter komen door het programma te proberen, zo moeilijk is dat nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iHP-120 met bluetooth!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.kips1/pics/Bluetooth.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

:( plaatje werkt niet. Vertel meer over BT, ik is benieuwd.

* MaDLiVe hoopt op meer interface mogelijkheden van de iHP!

[ Voor 6% gewijzigd door MaDLiVe op 26-10-2003 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet ie 't nu wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Nopes. URL copy/pasten werkt ook niet.

[ Voor 14% gewijzigd door MaDLiVe op 26-10-2003 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Plaatje doet het hier al de hele tijd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

MaDLiVe schreef op 26 October 2003 @ 16:28:
[...]

Nopes. URL copy/pasten werkt ook niet.
Nu werkt het hier ook :P Word nu door iemand anders gehost ;)

Ehm, ja leuk in elkaar geklikt enzo, maar je kunt er geen flikker mee volgens mij :P

Ik heb wel dongles maar helaas niet zo een kabeltje.

[ Voor 6% gewijzigd door MaDLiVe op 26-10-2003 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 18:19
Dit is niet iets bijzonders. Ik gebruik mijn IHP-100 als 10GB hd voor mijn PDA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:27

DDX

Tadango schreef op 26 oktober 2003 @ 16:48:
Dit is niet iets bijzonders. Ik gebruik mijn IHP-100 als 10GB hd voor mijn PDA :)
hoe doe je dat ?
lijkt me erg handig voor onderweg om mijn foto's op te slaan

scheelt me weer laptop meenemen...

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is natuurlijk een grapje van mijn kant. Ik heb geen flauw idee of het kan, het kabeltje zit er helemaal niet in ;)

De persoon die denkt dat het niets nieuws is mag inderdaad wat uitleg geven hoe hij zijn iHP aan mijn organiser heeft gekoppeld, leuk om te weten. Misschien dat het met een usb kabelte kan maar draadloos lijkt me niet te kunnen. Wellicht zie ik iets over het hoofd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Er zijn pda's met een usb-docking functie. Ik ken ermaar een paar de casio (laatste model had die optie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Nu online
Heb gister me IHP-120 besteld voor 399 euro en morgen gaat de prijs omhoog
Ik moet toch gewoon dat oude bedrag gaan betalen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shyne schreef op 26 October 2003 @ 18:44:
ik denk t wel, bestellingen voor maandag zullen nog voor het oude bedrag worden opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op 26 October 2003 @ 17:54:
Er zijn pda's met een usb-docking functie. Ik ken ermaar een paar de casio (laatste model had die optie).
Ik heb een Casio EM500 met usb docking. Zou WinCE de IHP als extra drive herkennen? Kan het me niet voorstellen, maar wie weet. Ik kan het nu niet uitproberen want ik heb de juiste kabeltjes er niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Shyne schreef op 26 October 2003 @ 18:44:
Volgens de mail van MP3CDspeler.nl:
Beste Bezoekers en Klanten,

Vanaf maandag 27 oktober zijn alle iRiver dealers in de Benelux verplicht de prijzen fors te laten stijgen. Dit is gekomen na een prijzen oorlog tussen diverse PC winkels. Als u wilt kunt u nog tot maandag profiteren van de laagste prijzen van de Benelux op onze website. Na maandag 27 oktober betaald u fors meer voor hetzelfde iRiver product (van 10 tot 50,- euro meer!!)

Alleen als u niet direct een iRiver product wilt kopen maar wel nog van de lage prijs wilt profiteren bestel dan VOOR maandag op onze website onder Vooruitbetalen .U hebt dan 2 weken de tijd om het geld over te maken voordat de bestelling komt te vervallen.

Met vriendelijke groet,

Sales MP3CDspeler.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Nu online
ZAMoRANo schreef op 26 oktober 2003 @ 19:50:
[...]

Volgens de mail van MP3CDspeler.nl:

[...]
Mooi :)
hopen dat ik hem dinsdag heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit man, ik ging de ihp voor kerstmis bestellen. Weet er iemand nog een goede site (mooie service) waar de ihp100/120 voor max 400 euro staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Nu online
Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 18:26:
Shit man, ik ging de ihp voor kerstmis bestellen. Weet er iemand nog een goede site (mooie service) waar de ihp100/120 voor max 400 euro staat?
http://www.bestekeus.nl/s..._231_151/products_id/3632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 18:26:
op www.mp3shopper.nl staat ie nog voor 410,- maar volgens mij klopt dat niet meer, want overal is ie minimaal 440,-. Ik snap er nix van waarom die prijzen ineens allemaal omhoog moeten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een timing he? :)
maargoed, hoe kan die de speler nog wel voor 395,- aanbieden dan? moet die zn prijzen niet verhogen ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 13:05
Vraagje, weet iemand op welke manier de batterijlevensduur beinvloed word wanneer ik hogere kbps mp3's gebruik of naar ogg vorbis overstap?

In de handleiding staat namelijk dat de batterij 16 uur mee moet gaan bij 128kbps mp3's maar ik gebruik 320kbps mp3's en ben erover aant denken om naar ogg te gaan, tenzij het de levensduur van mijn batterij halveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaah, beste keus heeft wel 20 euro verzendkoste naar Belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
ik heb gisteren de irivier 120 gekocht.. zo'n geil machientje.. MD SONY MZR900 gaat de deur uit.. iemand interesse? je krijgt er schat ik 110 MD's bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abom schreef op 27 October 2003 @ 18:44:
Vraagje, weet iemand op welke manier de batterijlevensduur beinvloed word wanneer ik hogere kbps mp3's gebruik of naar ogg vorbis overstap?

In de handleiding staat namelijk dat de batterij 16 uur mee moet gaan bij 128kbps mp3's maar ik gebruik 320kbps mp3's en ben erover aant denken om naar ogg te gaan, tenzij het de levensduur van mijn batterij halveerd.
k denk wel dat de duur iets achteruit gaat, maar zo drastisch als halveren zal het ook wel niet zijn ;) Ik heb echt van alles door mekaar staan op mn speler, dus kan k niet echt zeggen wat nou beter is voor de batterijduur..... Als jij echt alleen maar muziek luisterd achtermekaar zonder te skippen enzo, dan kom je denk k wel aan een uur of 12 a 13, maar of dat echt aan de kbps ligt kan k niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

hoe goed is de batterij in de IHP-120? ik wil hem gaan gebruiken als jukebox op mn werk, omdat ie dan bijna de hele dag speelt, leek het me handig om hem (net als nu bij mijn discman) aan de adapter te hangen, maar heeft dit effect op de batterijen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Nu online
heb hem net binnen , zit net aan de stroom B)
3 uurtjes opladen maar :D

Formaat valt me heel erg mee hij is een stukje langer als me diva en 2/3 mm breder _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thaBeerbuster schreef op 28 October 2003 @ 12:03:
hoe goed is de batterij in de IHP-120? ik wil hem gaan gebruiken als jukebox op mn werk, omdat ie dan bijna de hele dag speelt, leek het me handig om hem (net als nu bij mijn discman) aan de adapter te hangen, maar heeft dit effect op de batterijen ?
als je hem eerst oplaad, daarna gewoon altijd aan de adapter hangt levert dat geen problemen op volgens mij, omdat de batterij dan niet wordt gebruikt, maar direct de adapterstroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

dat vermoede ik ook (als ze het bij discman's van 4 jaar geleden al zo konden waarom dan niet bij nieuwe mp3-spelers :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Nu online
Ok ben ihp-120 aan het volpompen
maar ik krijg af en toe deze melding :?
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=441716
Ik druk gewoon no maar wat houdt het eigenlijk in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Topicstarter
Shyne schreef op 28 oktober 2003 @ 14:57:
[afbeelding]
Zo te zien gebruik je XP. Dit OS dumpt op plaatsen waar zich vaak-opgevraagde info (zoals plaatjes oid?) bevindt een file met de naam "Thumbs.db". Als je deze file gaat kopieren, zal hetgeen waarnaar het dinges verwijst verloren gaan, indien ge-accessed van de nieuwe locatie.

oid :D

edit:
Hoi Dex :)

[ Voor 4% gewijzigd door the_Omniscient op 28-10-2003 15:02 ]

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Shyne schreef op 28 October 2003 @ 14:57:
[afbeelding]
Das de Thumbnail bestand die diie Windows/Paint shop pro word aangemaakt. BEstemt voor foto's dus. Kan geen kwaad om weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien off-topic, maar hoe kun je die ongein uitzetten? dat die die thumbs file aanmaakt.

mn systeem is snel zat om dat iedere keer opnieuw te berekenen

*edit*

sorry search niet gebruikt :7

[rml][ WinXP] Aanmaak Thumbs.db stopzetten[/rml]

daar staat oplossing

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Nu online
DeX schreef op 28 October 2003 @ 15:01:
[...]

Das de Thumbnail bestand die diie Windows/Paint shop pro word aangemaakt. BEstemt voor foto's dus. Kan geen kwaad om weg te gooien.
Oeps hoesjes zaten er nog bij :P
Dat ding heb wel gigantisch veel instellingen vergeleken met me diva :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duhtje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-05 13:34

duhtje

blabla

BAH!

Heb ik donderdagavond via DAPreview zo'n iHP-120 besteld en als betalingswijze REMBOURS gekozen (lijkt me niet dat ik me hier vergist heb aangezien ik met betalingen e.d. altijd zorgvuldig omga), ik maar w8en, dus ff mailtje gestuurd, blijkt dat hun op mijn betaling zitten te w8en! :Z

Weer contact opgenomen met DAPreview, hopelijk moet ik nu niet naar de bank ofzo om weer geld op mijn rekening te krijgen, dat duurt namelijk weer een paar werkdagen...
Had eigenlijk gehoopt hem vandaag te krijgen, nu moet ik zeker nog tot vrijdag wachten... :'(

Gelukkig is alles straks vast weer goed als ik dat apparaatje straks thuis krijg (als ie maar niet stuk is oid) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]duhtje schreef op 28 October 2003 @ 17:43
(als ie maar niet stuk is oid) >:)
stuk :? als ie gewoon in de verpakking aankomt is er niets aan de hand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duhtje

duhtje

blabla

Ha,
net mailtje terug van DAPreview, meteen omgezet, prima... _/-\o_
Het schijnt overigens dat ik het toch ergens verkeerd heb ingevuld en dat er iets mis is gegaan, ik had blijkbaar in de interesse-poll Direct Bank Transfer ingevuld, das dan weer BEHOORLIJK stom van MIJ... Maar ik kan me ook herinneren dat ik ergens rembours had ingevuld aangezien mijn banksaldo niet toereikend was O-)

vind het trouwens uberhaupt tof dat er mensen zijn die op deze manier die dingetjes zo 'goedkoop' aanbieden...
Stomme was trouwens dat ik dus extra vroeg naar huis ben gegaan, omdat ik er een hekel aan heb om zo'n leuk briefje in de bus te vinden...
stuk :? als ie gewoon in de verpakking aankomt is er niets aan de hand ;)
Tja, misschien heeft zo'n postbode ook eens een keer het idee van "Hé, ik wordt profvoetballer" o.i.d. of is het een (oud) klasgenoot van me en trapt ie dat ding stuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel heb je dan "maar" betaald mss? Kun je ff url van die site geven waar je hem gekocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duhtje

duhtje

blabla

Verwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 18:19:
Hoeveel heb je dan "maar" betaald mss? Kun je ff url van die site geven waar je hem gekocht hebt?
http://www.dapreview.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je daar kopen????
Op het eerste zicht zie ik niks, wel een PRACHTIGE vergelijkingsreview ts Philips en Ihp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 18:48:
Kun je daar kopen????
Op het eerste zicht zie ik niks, wel een PRACHTIGE vergelijkingsreview ts Philips en Ihp
nou, staat op gewoon op de home-pagina ;) ff iets verder naar benee.......
vanaf 379 euri :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Nu online
Damn accu is nu al half leeg van 11 tot 2 opladen en vanaf 2 uur flink gebruikt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:15

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

je zegt het zelf al.. flink gebruikt... dat betekent, backlight(s) vaak aan, harddisk vaak opspinnen.. maw: dingen die meeste energie kosten! en van 14 tot nu 19.30 is toch 5.30 uur.. en nu half leeg... dat is zoals je zelf zegt... 11 uur speeltijd bij "flink gebruik".

wat wil je nog meer :)?

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Nu online
CRaZy_MaRK schreef op 28 oktober 2003 @ 19:28:
je zegt het zelf al.. flink gebruikt... dat betekent, backlight(s) vaak aan, harddisk vaak opspinnen.. maw: dingen die meeste energie kosten! en van 14 tot nu 19.30 is toch 5.30 uur.. en nu half leeg... dat is zoals je zelf zegt... 11 uur speeltijd bij "flink gebruik".

wat wil je nog meer :)?
Nix ben der harstikke blij mee :*)
heb net mp3's van me diva opgenomen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Shyne op 28-10-2003 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je kan hem nog altyd bij DAPreview krijgen voor 380?
Dan kop ik hem meteen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 19:54:
Dus je kan hem nog altyd bij DAPreview krijgen voor 380?
Dan kop ik hem meteen
lees eerst ff dat stukje op dapreview voordat je rare dingen gaat vragen....
tuurlijk kan je m daar voor VANAF! 380,- krijgen anders zou t niet meer op de site staan toch |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja sorry, kzat ff mis. Maar van zodra ik mag van mijn ouders (wat onwaarschijnlijk is. 380 euro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Koop ik hem
Nog mensen met goede ervaringen bij DAPreview? add me dan ff : mathieu_dewaele@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 13-09 23:09

NoTimeRemains

I know

Jij staat bij mij in mijn lijst...
Ik had je tog al gezegd dat ik via DAPreview besteld had.

Maar goed om het voor de rest even duidelijk te maken:
Omni (lid van DAPreview) had een Inkoop Actie verzorgd bij mmport.nl waar de iHP-120 rond de €380 gaat kosten.
Een heel aantal man hebben daarbij besteld en hebben de speler al gekregen enz. (waaronder ik _o_ )

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERKB514
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-11-2017
Wat is het nut van de ab? Is deze noodzakelijk voor basisbediening? De extra draad lijkt me lastig.

Mvg., Eric apestaart InternetId puntje nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

het nut? nou.. zodat je je speler zelf niet hele tijd uit je broekzak hoeft te halen (krassen..)

en nee.. hij is niet noodzakelijk, je kunt alles met de ab bedienen.. maar dat kan uiteraard ook op de speler zelf.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
Ik moet zeggen dat ik het ab erg onhandig vind, niet qua gebruik maar door allemaal die kabels enzo. Het wordt tijd om dit zaakje mbv bluetooth aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach als je koptelefoon al aan draad zit, kan die ab ook nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Nu online
Abom schreef op 29 oktober 2003 @ 09:26:
Ik moet zeggen dat ik het ab erg onhandig vind, niet qua gebruik maar door allemaal die kabels enzo. Het wordt tijd om dit zaakje mbv bluetooth aan te sluiten.
Ik ook ken die remote nooit op een normale manier kwijt :|
Ik leer dat ding wel blind bedienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zo'n hekel aan al die snoertjes, maarja al die straling lijkt me ook niet gezond als alles draadloos wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Het probleem met de ab is dat de kabeltjes aan de verkeerde kant zitten, of de clip verkeerd om ,wat je wilt.
Als je hem aan de kraag van je jas clipt oid komen de kabels aan de buitenkant te zitten en als je iHP120 in je binnenzak zit bijv. kan dat lastig zijn. Dan moet je ze om de ab heen naar de binnenkant van je jas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

ZAMoRANo schreef op 29 oktober 2003 @ 13:25:
Het probleem met de ab is dat de kabeltjes aan de verkeerde kant zitten, of de clip verkeerd om ,wat je wilt.
Als je hem aan de kraag van je jas clipt oid komen de kabels aan de buitenkant te zitten en als je iHP120 in je binnenzak zit bijv. kan dat lastig zijn. Dan moet je ze om de ab heen naar de binnenkant van je jas.
Ik heb altijd een MD speler gehad heb dus lang kunnen oefenen :P

Ik heb er verder geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
MaDLiVe schreef op 29 October 2003 @ 13:34:
[...]

Ik heb altijd een MD speler gehad heb dus lang kunnen oefenen :P

Ik heb er verder geen problemen mee.
Ik ook maar ik was inmiddels gewend aan mn I-Bead :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ERKB schreef op 29 oktober 2003 @ 03:18:
Wat is het nut van de ab? Is deze noodzakelijk voor basisbediening? De extra draad lijkt me lastig.
opzich heb je wel gelijk, de draad van de ab is vaak erg lang, dat is bij de ihp ook t geval. Toch gebruik k altijd de ab; speler in linker binnenzak, ab geklipt aan rechter binnenzak, oortelefoontjes in mn oren en luisteren maar, hoef je alleen maar ff je jas een stukje los te doen om van nummer te veranderen ofzow. K ben nu al zo gewend aan de ab dat k het al op het gevoel doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERKB514
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-11-2017
-de ab-
Tja, wat ik al dacht. Als ik met mijn ouderwetse radio'tje in de trein zit, zitten mijn korte oorkoordjes per definitie al in de knoop. En ze worden er niet beter van. Tijd voor ab met bt inderdaad!

Maar effe over de aanschaf en prijzen - mp3cdspeler zit nu op 428 en mp3shopper op 409. Dat verhaal van die prijsbinding door iRiver op 449; zou dat nou wel waar zijn als men wel iets verhoogt, maar zich er toch niet aan houdt? Overigens zie ik dat ze bij mp3cdspler niet op voorraad zijn.

Mvg., Eric apestaart InternetId puntje nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ERKB schreef op 29 October 2003 @ 17:28:
-de ab-
Tja, wat ik al dacht. Als ik met mijn ouderwetse radio'tje in de trein zit, zitten mijn korte oorkoordjes per definitie al in de knoop. En ze worden er niet beter van. Tijd voor ab met bt inderdaad!

Maar effe over de aanschaf en prijzen - mp3cdspeler zit nu op 428 en mp3shopper op 409. Dat verhaal van die prijsbinding door iRiver op 449; zou dat nou wel waar zijn als men wel iets verhoogt, maar zich er toch niet aan houdt? Overigens zie ik dat ze bij mp3cdspler niet op voorraad zijn.
k denk niet dat dat van mp3shopper klopt, k zou t ff vragen als k jou was, voordat je voor verassingen komt te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 21:19:
Ja sorry, kzat ff mis. Maar van zodra ik mag van mijn ouders (wat onwaarschijnlijk is. 380 euro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Koop ik hem
Nog mensen met goede ervaringen bij DAPreview? add me dan ff : mathieu_dewaele@hotmail.com
Ik heb de ihp-120 ook besteld via de inkoopactie van Omniscient (DAPreview). Net thuis gekomen en een briefje van de postbode gespot :)
Ik kan hem dus morgen ophalen van het postkantoor. Hij kostte mij 382,- hiervan zijn 3,- rembourskosten dus voor de speler betaal je 379,-

Ik wou Omniscient nog even bedanken voor deze meesterlijke inkoop actie.
_/-\o_ Thumbs up man ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Nu online
Ken je playlists maken op dat ding :?
Moet nu voor elk album een playlist maken en opslaan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Nee dat kan niet. Je kan wel een nummer klaar zetten in de queue van wel geteld 1 nummer :)

Trouwens ... Die DB doet het niet met Vorbis files. Bij mp3 leest ie de id3 tag uit, bij Vorbis files niet. Nu is het bladeren door de mappen natuurlijk net zo (on)handig als door artiesten en dan albums :) Maar ik vond het wel opvallend. Het enige wat deze speler kan met Vorbis files is spelen. Meer hoeft van mij ook niet, eindelijk niet elke cd 2x branden (vorbis thuis, mp3 onderweg)

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
Over het playlist gebeuren enzo...

Ik vind playlists maar irritant, zelfs op mijn PC werkt het veel fijner om bv een directory te selecteren en die in WinAmp te laden.

Aangezien ik alles van CD heb geript is alles heel netjes gesorteerd in e:\mp3\<genre>\<band naam>\<album naam>\xx - <naam van et nummer>.mp3. Door deze sortering, vind ik het ook lekker makkelijk voor gebruik op mn iHP. Wanneer ik voor elk genre, band en album een pl zou hebben, zou ik meer tijd kwijt zijn met het zoeken van de playlist dan de manier hoe ik nu moet zoeken.

Het enige wat ik mis is een directory-based shuffle optie waarbij ik aan kan geven hoeveel directories hij terug moet gaan zodat ik ook per band of per genre kan laten shufflen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierryziezo
  • Niet online
shit

de iHP-120 is op mp3cdspeler.nl niet binnen :(

iemand een idee wanneer die terug voorradig zal zijn?

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Wellowel. Ik zit met het volgende. Op de fiets als ik smorgens naar mijn werk ga zitten er soms ongeloofelijk gaps tussen liedjes mischien wel een aantal minuten! Waarschijnlijk komt dit doordat de Mp3 speler nog al wat beweegt maar nog dan hoord het toch niet zolang te duren heeft iemand anders hier ervaring mee of kan het door de lage temperaturen komen?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

G F0rce 1 schreef op 30 oktober 2003 @ 09:45:
Wellowel. Ik zit met het volgende. Op de fiets als ik smorgens naar mijn werk ga zitten er soms ongeloofelijk gaps tussen liedjes mischien wel een aantal minuten! Waarschijnlijk komt dit doordat de Mp3 speler nog al wat beweegt maar nog dan hoord het toch niet zolang te duren heeft iemand anders hier ervaring mee of kan het door de lage temperaturen komen?
Im mountain bike zelfs met de speler en heb de normale pauze van 1 á 3 seconden tussen nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is niet echt bevorderend voor een hdd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een keer dat ik tijdens het rennen voor mn trein mn IHP wilde opstarten. Dat vond ie niet leuk. Hij startte bijna niet op en toen ie op was gestart zei ie 0 files en 0 folders. Ik dacht shit :P, maar na een herstart had ik weer al mn muziek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Nee maar het is een portable HD mp3 speler. Dus hij moet wel wat kunnen hebben toch?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 10:44:
dat is niet echt bevorderend voor een hdd
Klein apparaat, kleine layers en weinig losse onderdelen. Tot nu toe nog geen problemen mee gehad, en als ik me niet vergis moeten hdd's wel wat kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:07

Peetman

Tjah....

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 11:44:
Ik had een keer dat ik tijdens het rennen voor mn trein mn IHP wilde opstarten. Dat vond ie niet leuk. Hij startte bijna niet op en toen ie op was gestart zei ie 0 files en 0 folders. Ik dacht shit :P, maar na een herstart had ik weer al mn muziek :P
Dat heb ik ook wel eens, dan staat er ineens 'check hdd connection' op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Topicstarter
G F0rce 1 schreef op 30 oktober 2003 @ 09:45:
Is absoluut niet normaal. Een paar seconden zou het maximum moeten zijn, en anders een restart van het apparaat - eventueel vergezeld van een error-melding (maar dan moet je hem goed mishandelen :P). Minutenlange gaps zijn geen standard-issue.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
the_Omniscient schreef op 30 oktober 2003 @ 14:05:
[...]
Is absoluut niet normaal. Een paar seconden zou het maximum moeten zijn, en anders een restart van het apparaat - eventueel vergezeld van een error-melding (maar dan moet je hem goed mishandelen :P). Minutenlange gaps zijn geen standard-issue.
Misschien als je van mix naar mix gaat van elk een paar honderd MB. Maar dan nog zou het een aantal seconden duren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af, kan je op de IHP-1xx je mp3's aflaten spelen in de volgorde van tracknummer die in zijn ID3 tag staat. Dus als je een album afspeelt die als file naam geen 01 etc voor aan heeft staan wel in de juiste volgorde afspeelt.
Want op mijn IMP 400 is dat niet het geval en dat vind ik nogal hinderlijk. En als ik een nieuw MP# speler wil kopen moet hij dat toch op zijn minst kunnen, want mijn rio 500 kon het wel (voor zover ik weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Nu online
Hoe zet ik me shuffle aan
al druk ik op die a/b knop zie ik alleen maar die repeat icoontjes :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

dan moet je die in menu wel activeren :)

bij in menu --> playmode --> shuffle --> diegene die je wil aanvinken :)

www.google.nl

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.