Toon posts:

Game verwijderen uit 'Software' XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb laatst Medal Of Honour geinstalleerd. Deinstallatie deed hij niet. Nu vraag ik me af, hoe krijg ik de informatie uit mijn Operating System, zodat íe hem niet meer ziet in Software en hem niet meer ziet als geinstalleerd. Herinstallatie is geen optie namelijk :).

Marco

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Hoi,

We zouden graag zien dat je zelf wat initiatief toont voor je een topic opent. We bedoelen hier dan voornamelijk mee dat je zoekt op het forum, om zo heel veel dezelfde vragen een beetje te voorkomen (lees eventjes de policy en faq door voor wat we precies van je verwachten).

Ik heb eventjes voor je gezocht, en kwam deze topics tegen:

[rml][ XP]Hoe proggie goed verwijderen[/rml]

of eventueel:

Software verwijderen
software verwijderen ?
[rml][ WinXp] Spel verwijderen[/rml]
Hoe kan ik software un-installen zonder uninstall-wizard?

deze topics lijken allemaal op jouw probleem. Omdat je probleem omschrijving niet heel duidelijk is "Deinstallatie deed hij niet" kunnen we niets specifiekers aangeven.

Lees bovenstaande topics door en laat even weten ofdat dit je probleem opgelost heeft - zo niet post dan iets meer informatie zodat we daadwerkelijk iets met je topic kunnen :)

Verwijderd

looks like elevator solved the problem Farting Bob? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 20:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thnx, ja inderdaad het stond er in. Sorry voor het ongemak.

EDIT: Hij's weg :). Gewoon via regedit .... in een van die posts stond een link naar 'uninstall'.... Medal of Honour eruit mikken en klaar is kees.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 20:24 ]

Verwijderd

Ach je weet nu hoe te handelen :)