[XP]Hoe proggie goed verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 10:24
Ik verwijder normaal een proggie goed via het control panel, maar ik had een installatie die niet goed ging van medal of honor dus kon ik hem daar niet verwijderen maar hij stond er wel tussen.

dus ik heb hem verwijderd op me harde schijf, nu is de vraag hoe verwijder ik hem uit de lijst van add/remove programs.

als ik medal of honor nu wil installen kan ik hem repareren modificeren of uninstallen.
uninstallen werkt niet. modificeren heb ik geprobeerd met daarachter een uninstall maar dat werkt ook niet. en repareren helpt ook niet :'(

ik heb nu dus het probleem dat ik medal of honor niet op de juiste schijf kan installen. hij pakt alleen de C: AUTOMATISCH :X

please help.

INVENTARIS

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kan het makkelijkst met TweakUI.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Installeer hem gewoon opnieuw op dezelfde plek, en uninstall hem dan! Dan is 'ie goed weg. Anders idd TweakUI om het uit de SoftwareLijst te halen.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• PPanic
Spider.007 schreef op 09 augustus 2002 @ 18:42:
Installeer hem gewoon opnieuw op dezelfde plek, en uninstall hem dan! Dan is 'ie goed weg.
dat heb ik al geprobeerd en werkt niet

INVENTARIS

• PPanic
Ik ga hier gewoon verder want ik kom er niet uit.
hij geeft aan als ik hem wil uninstallen via "add/remove programs"

1. Modify: hier kan je dingen toevoegen wat hij doet op de C: schijf en daar moet hij niet op (je kan geen schijf uitkiezen.

2. repair: dit zou moeten werken maar hier vliegt hij voorbij en doet niks :S

3. uninstall: werkt ook niet

het gaat om "medal of honor"

INVENTARIS

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Goed dan, je zegt dat er een aantal dingen "niet lukken" Geeft de installer nog errors oid? Of doet 'ie gewoon niets? En je kunt hem dus niet reinstallen op de c: en vervolgens uninstallen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Gebruik je system restore van voor die install.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 16:34:
Gebruik je system restore van voor die install.
Idd restore, of gewoon een proggie zoeken om het in je register te verwijderen :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je kan het evt via je register uit add/remove programs verwijderen. Het staat onder HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

Dan met de hand bestanden en de registersleutels verwijderen en regclean oid er overheen gooien.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Haal anders even Regcleaner van deze site: http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml

Hier kun je onder andere het toevoegen/verwijderen lijstje mee opschonen.
Pagina: 1