Toon posts:

software verwijderen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bepaalde software wil er niet meer uit nadat ik het niet meer nodig heb; dus bij het verwijderen lukt het niet (verwijderen vanuit configuratiescherm-software dus);

het gevolg is dat mijn software-lijst vol staat met software die ik niet gebruik, maar die ik niet verwijderd krijg; dit kan natuurlijk de goede werking van mijn systeem niet ten goede komen;

bestaat er een manier om die programma's toch verwijderd te krijgen ??

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd

De software zelf verwijderen in je Windows Verkenner.
En dan in het register de sleutels verwijderen.
Mocht je niet bekend zijn met het Windows Register dan heb je diverse programma's waarmee je je register kan opschonen.
Zo heb je van Norton "Win Doktor" die alle foute sleutels uit je register verwijderd.
En zo heb je nog vele andere programma's die het werk voor je kunnen doen.
Ik kan even niet zo snel komen op wat pagina's waar je dit soort programma's kan vinden maar ik denk dat andere het wel weten die jouw topic lezen.
Suc6.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zondag 17 maart 2002 12:36 schreef cyberbabe het volgende:
dit kan natuurlijk de goede werking van mijn systeem niet ten goede komen;

bestaat er een manier om die programma's toch verwijderd te krijgen ??
Ik neem aan dat je het over het lijstje hebt dat je bij "Software" ziet?

Dat zijn gewoon wat register entries, die kun je handmatig verwijderen (misschien staan er in "program files" ook nog wel wat files) maar dit zal je systeem niet echt langzamer maken of zo.
Maar ik ben het met je eens dat het er niet echt netjes uitziet... allemaal software in die lijst die niet meer op je pc staat :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

ik sloop met uitvoeren=> regedit gewoon alles weg wat ik niet meer heb. meestal zegt ie dan in de softwarelijst dat dat programma niet meer bestaat en of ik het uit de lijst wil halen.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Verwijderd

Anders doe je even moeilijk ofzo.. :X

Gewoon TweakUI ff downloaden vanaf www.download.com.

http://download.cnet.com/downloads/0-1461985-100-2830963.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-1.2830963

Als je XP hebt heb je de powertoys nodig. Let wel even op wat je allemaal installeerd bij deze PowerToys.

http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
Pagina: 1