Toon posts:

[WinXp] Spel verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een spel verwijderen bij configuratiescherm, om em alter opnieuw te installen, maar nu wil dat spel niet verwijderd worden! Als ik op verwijderen druk dan komt er zo'n setupje, ik vink alles verwijderen aan, vervogens isie maar een paar seconden bezig met verwijderen en dan moet ik op voltooien drukken. Ik dacht eerst, sjoo heb toch echt een snelle compu gekocht, maar het spel stond nog gewoon het software ( niet meer bij programfiles)!
Het spel opnieuw installeren lukt ook niet goed want dat gooit hem bij windows ergens neer. Wie kan mij helpen?

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 10:41
staat het HELE spel er nog? of slechts de dir met een aantal files(die dan meestal config en savegame files moete zijn)

want bij sommige games wordt niet alles gedelete maar savegames en dergelijke blijven gewoon staan

Verwijderd

Topicstarter
ook als ik de rest verwijder uit de map blijft hij nog in het lijstje staan, ook al isie maar 4 mb

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Op dinsdag 16 juli 2002 20:26 schreef Peter_o het volgende:
Niemand?
Na een kwartiertje al kicken? Een beetje overdreven he... Wacht ajb de volgende keer 24 uur voor je je afvraagt of er nog iemand gaat reageren (zie de FAQ). Als iedereen elk kwartier vraagt waaar de reacties blijven wordt het nogal een zootje hier :+

En het zou trouwens helpen als je zegt welk spel het is.. Heb je het op de juiste manier, van de gekochte CD geinstalleerd? Sommige 'reservekopien' hebben geen goede installer :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
CyclingManager 2 gekocht bij een inline shop.

Verwijderd

kijk eens in je register bij deze sleutel:

My Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

ff de betreffende sleutel weggooien, en hij's weg uit je lijstje :Y)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het spel ken ik niet. Maar het is dus wel verwijderd uit program files, maar niet uit configuratiescherm - software?

Dan kan je het verwijderen uit je register met regedit.

Onder HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

zal waarschijnlijk een sleutel staan welk je kan verwijderen.

Pas wel op met regedit trouwens.

Edit: * F_J_K is traag

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
[b]

Dan kan je het verwijderen uit je register met regedit.

Onder HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

zal waarschijnlijk een sleutel staan welk je kan verwijderen.

Pas wel op met regedit trouwens.
Hij staat er niet tussen...., wel nog steeds bij conf.
Pagina: 1