Dat zijn allemaal mensen zonder respect voor degenen die 5 jaar lang zon project in elkaar draaien, en dan komt er 1 of andere shitfeut die dat allemaal naar de klote helpt. Had Valve maar gewoon niets laten merken totdat HL2 helemaal af was
Ik hoop dat ze nog eens lekker een half jaar pakken en de code zo veranderen dat heel die gelekte source nergens meer op lijkt. Schijt op die eikels die m gejat hebben

Letsnow schreef op 08 October 2003 @ 20:42:
[...]
Daar ben ik het totaal mee eens moet ik zeggen. Toen de source out was heb ik tegen mijn eigen gezegd dat ik er gedurende een week niet aan ging komen en wachten op een reactie van valve. Geen reactie -> downloaden. Ik ga juist hetzelfde doen voor die zogezegde pre gold versie. Valve moet eens leren spreken tegen hun fans.
Maar ok dit is een source topic dus zwijg ik verder maar
Valve moet helemaal niks, behalve doen wat hun dunkt dat goed is. Als dat slechte verkopen oplevert of whatever, dan is dat hun eigen verantwoordelijkheid.
Wat is dat voor suffe eis, een week geen bericht en dan downloaden (wat edelmoedig van je!), heb je die eis aan Valve kenbaar gemaakt? Nee? Dan heb je geen recht om te downloaden.
De geslotenheid van Valve heeft nou juist gezorgd voor de klap in de gameindustrie van een paar maanden terug, ipv jarenlang vage geruchten, releasezooi, hyperij en weet ik veel wat zoals bij zoveel andere games (Doom3, Dukenukem etc). Hadden ze maar langer gewacht, dan had niemand er van geweten, en was de Source niet gestolen.
Puur door paupers die niet weten hoe je je dient te gedragen in het echte leven en mensen zoals jij (met je source) is de release nu naar de klote. Nee, het is niet Valve hun schuld dat hun source gejat is, meisjes met korte rokjes hoeven ook niet aangerand te worden.
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 20:30:
Triest te zien dat hier
opeens van die kiddies komen en gaan zeuren van: "Help ik kan niet compilen, hoe moet dat?" en "Yes, de beta doet het! Straks komt er weer een update voor de models". Ik snap echt niet dat iemand het in zijn hoofd haalt om hackers en warez gasten als held te gaan beschouwen voor leaken van een 'incomplete beta' vlak voor de final release. Diezelfde gastjes zullen ook wel zeuren later voor een hl2 crack omdat ze die $40 euro te duur vinden voor een game.

Dat zijn dezelfde losers die straks na de release gaan zitten zeiken op Valve omdat er weer een hoop cheaters zijn en andere shit (o ja...ze hebben alle geheimen van HL2 in handen nu, de helden! Effe aan denken)
De wereld zou mooi zijn als in Source een trojan zou zitten die iedeeen zijn computer die m heeft op de releasedate laat crashen, hup, ALLES weg (en nee, niet alleen source, maar gewoon echt ALLES, software, pron, backups, schoolwerk, het leven van de nerd zeg maar, en verder alles doorgefikt)
Ja, ben best wel pissig van zoiets 0-)
[
Voor 93% gewijzigd door
Stefke op 08-10-2003 22:22
]