Het Half Life2 SRC only topic

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.256 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier 2 screenshots van dezelfde kerel ik vind het steeds reeeler worden, er zijn al mensen van plan die in de buurt van het adres wonen wat in die log staat een bezoekje te brengen.

http://ed.pzoned.net/images/comingclean.jpg

http://ed.pzoned.net/images/comingclean2.jpg

dit is niet te faken met zoveel man iig.

http://www.myg0t.net/foru...ad.php?t=739&page=1&pp=10

en hier een topic op myqot forum, je moet wel reggen. nemen ze indirect de verantwoording op zich.

een film kunnen ze dr over uitbrengen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
^^ Wedden dat dat te faken is. Kom vnaaf maar ff @ #Aepje @ quakenet met z'n allen, gaan we ff iets leuks faken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

half life 2 was al wat te laat, maar hoe dan ook er is code te zien, wat zal daar nu mee gedaan worden behalve een chickenrun?

zijn er misschien een stel slimme mensen (buiten degene die ook vstudio kunnen downen en installen) die op basis van deze code zelf een spel uitbrengen
al dan niet open- cq. closedsource of commercieel.

zijn daar al plannen voor?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
mij maakt die beta niet veel uit, gabe ligt er denk ik ook niet wakker van, maar het jatten van die source is echt achterlijk :( Ik hoop niet dat de game echt zo ver is uitgesteld, het geeft aan de andere kant wel weer mensen de tijd hun systeem up te graden, maarja, dat heb ik net achter de rug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dit draadje gaat even dicht voor nader overleg.
Diegene die een nieuwe draad start kan rekenen op een OW, post er een screenie bij en je hoeft helemaal niet meer terug te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hop... en weer open. Hou het netjes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
T.A. :)
We are still assessing the effects of the attack. At this time, we have no further details we can share regarding the theft nor it's impact on the release of Half-Life 2.
Dit is wat VALVe vandaag te zeggen had :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
Wat is er nu precies gelekt in die beta? is dat echt de gehele game? of enkel wat beta maps ??

( gehele game : grote ramp valve, paar test maps : ietsje minder erg - imho. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
kewl, hij is er weer :)

OnTopic: wat me verbaast is dat er steeds minder officieel nieuws naar buiten komt, de 'geruchten' worden alleen maar fantastischer en de stroom van die dingen alleen maar dikker, zoals die delay. Ik denk dat als HL2 er met kerst niet is, ze de helft aan omzet maar halen.

(edit) hmm er is kennelijk wel wat officieel gezegd, en dat wat er gezegd is geeft aan dat die VU pipo voor zn beurt gepraat heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door EfBe op 08-10-2003 08:49 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Het is wel bevestigd dat de uitgelekte beta versie de beta versie is die gebruikt is bij de vorige E3 Demo, waar dus ook de filmpjes uitkomen... Naar mijn weten gaat het hier niet over een full version, maar enkel een paar testmaps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Is nu "alleen maar" die E3 beta gelekt? Ipv de gehele game? Dan valt de schade relatief gezien nog mee imho.

edit: ik moet sneller typen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Senzuboon op 08-10-2003 08:53 ]

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
enkel e3 demo... phew... ik was al bijna bang dat ik tot de release een groot deel van de forums zou moeten mijden uit spoiler angst.

[ Voor 12% gewijzigd door Grijns op 08-10-2003 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah want in de beta heb ik ook de e3 demo's gezien enzow.. vet lijp spel !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:14
heb niet veel nut om over de src te praten.. valve gaat tog gewoon verder trekken er nix van aan. het is nu alleen w8 op de release.. aangezien we niet over de beta kunnen praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lul toch niet zo mappingangels, die beta stelt helemaal niks voor.
Je kan een beetje door half af gemaakte maps wandelen die stikken van de fouten en veel textures missen en eigenlijk kan je niks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 09:09:
Je kan een beetje door half af gemaakte maps wandelen die stikken van de fouten en veel textures missen en eigenlijk kan je niks doen.
Als er wapens, models, hud en geluiden bijzitten, dan kun je met de gejatte broncode best een aardig spelletje maken, lijkt me zo.
Het is misschien niet compleet, maar voldoende om er informatie uit te halen welke belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

Hou jij het ook ff source only ? anders kan de draad weer op slot en daar heb ik niet echt zin in. Als je graag ver de beta wil kleppen doe je dat maar op irc met je 1337 vriendjes, dit is het source only topic dus als je nix over de source te melden hebt, dan moet je gewoon niet reply-en.

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 09:14:
[...]

Als er wapens, models, hud en geluiden bijzitten, dan kun je met de gejatte broncode best een aardig spelletje maken, lijkt me zo.
Het is misschien niet compleet, maar voldoende om er informatie uit te halen welke belangrijk is.
idd, de levels zijn misschien wel niet zo super, maar er zit genoeg stuff in om een mod of spel mee temaken. Ik denk dat dit net zo erg is als de source die gestolen is, in de beta zitten zelfs nog de recources menus etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
In de source staan nogal wat E3 verwijzingen. Doe maar eens:
dir /b /s *.cpp | findstr /f:/ " E3"

bijvoorbeeld. Je ziet dan nogal wat fixme's, undone's en hacks langskomen. Lijkt me dat er nogal wat is 'aangepast' voor de E3 demo, en dat de leaked stuff van die tijd is, niet van erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook grappig is zo'n map waar rechts boven staat build 2 -4days till 09/30/03 .... :? wreemd allemaal

en nu de beetje programmeurs de source code hebben EN de beta...kunnen ze opzich heel veel maken met de combinatie ervan....krijgen we dus allemaal onofficiele HL2 games... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou wat mij betreft kan je deze wel weer dichtgooien. Er wordt toch niet echt over de source gepraat maar over de Beta. (wat ik overigens niet onlogisch vind).

Kan er niet gewoon een nieuw HL2 topic worden geopend waar wel alles in besproken mag worden? Inclusief screenshots en de hele bende??

Als mensen die source of beta willen hebben downloaden ze hem toch wel. En mensen die hun eigen screens posten zijn gewoon niet bijster intelligent want voor je het weet hangt valve in hun strot...

Maar even on-topic de source die gejat is, hoe groot is de filesize van zo'n bestand eigenlijk? Dat zou toch wel even duren om die te hacken en up te loaden van zo'n pc??? Dat ze dat niet hebben gemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 09:48:
Nou wat mij betreft kan je deze wel weer dichtgooien. Er wordt toch niet echt over de source gepraat maar over de Beta. (wat ik overigens niet onlogisch vind).

Kan er niet gewoon een nieuw HL2 topic worden geopend waar wel alles in besproken mag worden? Inclusief screenshots en de hele bende??

Als mensen die source of beta willen hebben downloaden ze hem toch wel. En mensen die hun eigen screens posten zijn gewoon niet bijster intelligent want voor je het weet hangt valve in hun strot...

Maar even on-topic de source die gejat is, hoe groot is de filesize van zo'n bestand eigenlijk? Dat zou toch wel even duren om die te hacken en up te loaden van zo'n pc??? Dat ze dat niet hebben gemerkt
Ik neem aan dat ze het zootje eerst gerard hadden...

In rar-archives: +/- 35mb, unpacked: 160mb

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 09:48:

de source is 43 MB en beta 1.4 G...

Maarja het praten over de source is niet echt meer actueel..iedereens aandacht is toch bij de beta..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bedoel ik ook... hoop dat de mods een beetje gehoor hieraan kunnen geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Wij willen HL2 Source / Beta topic... okee, wel screenie en ielegalesjitloos mja :D ^^ Mocht er interesse zijn kan ik wel proberen een ieliet startpostje te maken :[

Mja back on topic, de source is idd ergens in de 30 / 40 mb download, maar jah ik neem aan dat valve um niet gerart op hun lokale schijven hadden staan, betekend dus dat de desbetreffende h4xx0r zo'n !160! Mb heeft moeten downloaden van de VALVe computer(s), nu ga ik er van uit dat VALVe niet een oeberhoge upload speed heeft ,dsu het heeft wel even meoten duren... Wederom denk ik heo ze zo dom kunnen zijn geweest...
En ja die beta, dat gebeurt wel vaker. Doom III Anyone? Ik ben al lang blij dat 't ualleen de E3 versie is, dus niet zoiets als wat we met Halo of JKJA hadden :-/

[ Voor 65% gewijzigd door Wussie op 08-10-2003 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
denk dat er beter eerst overlegt kan worden met een modje... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
^^ Ja lijkt mij ook, maar daar wacht ik ook wel ff netjes op hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
WuSSiE schreef op 08 October 2003 @ 10:01:
^^ Ja lijkt mij ook, maar daar wacht ik ook wel ff netjes op hoor :)
Nee okej ;)

Als die gast 160 mb heeft moeten downloaden om die source naar binnen tehalen hoelang heeft dat wel neit geduurt tot dat hij die beta heeft gedownload 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Mja idd :-/ Of de beta is gecompiled uit de source mbv de textures en weapon models die die op een laater tijdstip heeft moeten downloaden :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0zenFlame
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11-2024

Fr0zenFlame

LAN 'A Holic

Buiten het discussie punt wel of niet fake, het zou hier ook wel eens kunnen gaan om een hele slimme publiciteids strunt :) Niet waarschijnlijk, maar wel heel erg slordig om eventueel z'n source te verliezen :)

i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Ja het publiciteitsstunt verhaal blijft nog steeds hangen... Denk dat een hoop mensen snel kwijlend richting hun lokale gamesboer rennen als er bekend word dat ie 30 oktober toch uit komt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan nu beginnen met levels maken voor hl 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
valve laat nix naar buiten vallen over release dates... nix word bevestigt door valve zelf.. en al die sites die met release dates komen en zeggen dat april 2004 komt :? nix is door gabe of valve bevestig dus ik w8 lekker dit jaar op half life 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wussie was jij die gast die ik gister sprak op irc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
yezz0r :D Dat was ikk0r :P K zag ineens #FB.NL staan oid. denk hey die ken ik (ik zat bij Nils in de klas, ehhh weet z'n nickname zo niet, Bloodlust oid?), en ik d8 van: hmmm Angels, die komt bij cs.nl oid vandaan, khad nml ook een wannabee ie-liet map in gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hierbij doe ik dan het verzoek aan de modjes om ons verzoek te honoreren om een algemeen discussie topic te openen waarin alles inzake hl2 besproken kan worden.

Geen illegale shite zoals "waar kan ik de beta downen" ofzo maar wel de discussie voeren over het spel inclusief screenshots en alles wat daarbij hoort. Ik kan me herinneren dat over doom 3 ook gediscussieerd werd en dat dat ook toegestaan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het is niet meer dan in (test)levels rond lopen van de e3 met veel missing textures & dit alles met weinig scripted scenes. Dus van een verhaal is geen sprake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens een vriendelijk verzoek... dit blijft tot nader orde het HL2 SRC topic... dus nog geen discussie over de Beta voeren aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Ghehe, draai hem maar eens op een Radoen 9600, dus een dx9 kaart, dan ziet het er dus echt wel gelikt uit he ;)

ik wil screenies posten, maar dat mag niet van de bazen ;(

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
leuke bazen heb je dan >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Ik heb geprobeerd de zelf-gecompilede hl2.exe te gebruiken met die beta om DX aan de gang te krijgen (Damian: je hebt dan wel een DX9 kaart maar de beta loopt alleen op OpenGL...) maar dat wil ook niet.

Grappig trouwens dat een van de grootste bewijzen voor de nepheid van de source code de referenties naar OpenGL waren! Blijkt dat HL2 gewoon op DX EN OpenGL kan draaien. Misschien is dat in de final wel anders?

* JayVee heeft trouwens een nieuwe zelfgemaakte wallpaper van Alyx! ;)

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
:-/ wrom zou HL2 nie op openGL kunnen draaien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

halflife2 zou cutting edge directX 9.0 elementen bevatten aldus Valve....

lijkt me raar als hl2 dan alsnog in openGL kan draaien tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Hmmmz, raar eigenlijk. Bij mij stond de beta gewoon op OpenGL, en daar deed ie het perfect op, misschien maar eens proberen of het er anders uitziet als ik Direct3D gebruik....

ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Er zit geen OpenGL material renderer in voorzover ik het kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Mensen, die BETA draait NIET op DX. Je kan het wel instellen en op apply clicken, maar daarna staat hij weer netjes op OpenGL hoor!
Waarom OpenGL? Omdat het op sommige hardware (dacht vooral nVidia?) sneller is dan DX. Om echt maximaal te genieten moet je wel DX8.1 of zelfs 9 gebruiken.

Denk dat dit gewoon onder het kopje schaalbaarheid valt. En dan moet ik zeggen respect!

Volgens mij is de van de source gecompilede exe niet hetzelfde als die van de BETA. Als je die van de src gebruikt staat er niets over de builddate in de console/menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
JayVee schreef op 08 October 2003 @ 11:10:
Mensen, die BETA draait NIET op DX. Je kan het wel instellen en op apply clicken, maar daarna staat hij weer netjes op OpenGL hoor!
Waarom OpenGL? Omdat het op sommige hardware (dacht vooral nVidia?) sneller is dan DX. Om echt maximaal te genieten moet je wel DX8.1 of zelfs 9 gebruiken.
Dit is dus lulkoek van de bovenste plank. Ten eerste is het de hardwarematige limiet van nVidia kaarten dat ze trager zijn, nl. in de executie van shader statements die daarna door een AF/AA post processor unit moeten. Dat heeft geen reet met OpenGL of Dx te maken, de chip zelf is wanneer het neerkomt op AA of AF (of beide) trager dan de ATi logic.

Ten tweede is het niet mogelijk dat je Dx en OpenGL door elkaar gebruikt wanneer je praat over 3D. In OpenGL maak je een rendering context aan op je window (of dat nu een borderless, full screen windowtje is of een met een border, dat boeit niet) en daarbinnen render je dmv het executeren van simpele C-like OpenGL statements. Wil je shader stuff? Prima, dan roep je een extensie aan van default OpenGL en voert die functies gegevens om de shader logic te starten en uit te voeren. Dx werkt heel anders: je werkt niet met een rendering context maar canvasses en niet met C-like functies en extensies maar COM objects en methods van die objects.

Bij opstarten van een spel kun je de keuze hebben voor een opengl danwel dx renderer. Kies je er 1 dan is de ander automatisch niet mogelijk. Je zult bv in HL1 ook zien dat hij de complete renderer eruit mietert (zwart beeld) en de nieuwe compleet opnieuw initialiseert. Zet 'show nvidia logo in dx' maar aan in display properties wanneer je een nvidia kaart hebt. Een 3D engine graast bij het renderen van een frame alle polies die zichtbaar zijn, de gerelateerde materials en andere data uit de scene graph, en voert dat allemaal aan de renderer die die structuren veelal dom affietst en low level calls doet naar de API die gebruikt wordt door die renderer. Zodoende kun je dus in een 3D engine meerdere renderers gebruiken, opengl danwel dx.

Nu wil het geval dat er WEL een uitgebreide Dx9 material renderer in zit, maar NIET een OpenGL renderer die hetzelfde doet, althans die heb ik niet kunnen vinden.

Ik heb de beta zelf niet, wil hem ook niet, maar degenen die hem wel hebben, je kunt zien of je DX gebruikt, door (wanneer je een nvidia kaart gebruikt) de 'show logo' optie aan te zetten in display properties van windows.

Omdat we over de src praten: iemand die de opengl renderer WEL gevondenheeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Laatst online: 19-08 16:50

Omdat we over de src praten: iemand die de opengl renderer WEL gevondenheeft?
Die zit er 100% zeker niet in! Ik vermoed zelf dat Valve ook geen renderer gaat schrijven anders dan dx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
paulgielens schreef op 08 October 2003 @ 11:58:
Die zit er 100% zeker niet in! Ik vermoed zelf dat Valve ook geen renderer gaat schrijven anders dan dx.
Bedankt Paul, ik vermoedde al zoiets :)

Die chumbalum modelviewer gebruikt wel OpenGL, want dat is een HL 1 tool. Het is overigens wellicht wel interessant of ze die zo hebben verbouwd dat de materials die ze hebben daar wel in gebruikt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Misschien kan de invloed van het uitlekken van de source + beta nog wel meevallen, in ieder geval zal het een hoop tijd kosten om er zelf iets nuttigs mee te produceren, en waarschijnlijk is er pas iets moois te krijgen zodra halflife 2 zelf ook uit is.
kben benieuwt of we nog echt last gaan krijgen van al die hackertjes en crackertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

EfBe schreef op 08 oktober 2003 @ 11:53:
[...]

Dit is dus lulkoek van de bovenste plank. Ten eerste is het de hardwarematige limiet van nVidia kaarten dat ze trager zijn, nl. in de executie van shader statements die daarna door een AF/AA post processor unit moeten. Dat heeft geen reet met OpenGL of Dx te maken, de chip zelf is wanneer het neerkomt op AA of AF (of beide) trager dan de ATi logic.
Dat verhaal over sneller OpenGL gaat natuurlijk niet over die slechte prestaties onder DX9 die we nu hebben gezien. (ook dat zeg ik nergens!).
Volgens mij zijn nVidia kaarten onder OpenGL gewoon sneller dan onder DX maar dan met <= Quake III style rendering! HL1 was bijv. met OpenGL sneller dan met DX of vergis ik me nu?
==> Ergo schaalbaarheid. Mensen die nog steeds een GF2 hebben kunnen dus lekker OGL gebruiken wat de performance ten goede komt ?/!
Ten tweede is het niet mogelijk dat je Dx en OpenGL door elkaar gebruikt wanneer je praat over 3D. [... heel mooi verhaal over de APIs ... ]
Hey, ik weet er zelf ook wel een beetje van af (ben zelf bezig met een 3d engine).
Kan je ff quoten waar ik zeg dat OpenGL en DX doorelkaar gebruikt worden? Als ik dat idd gezegt heb is het grote BS!
Ik bedoel te zeggen dat HL2 blijkbaar OpenGL OF DX kan gebruiken.
Nu wil het geval dat er WEL een uitgebreide Dx9 material renderer in zit, maar NIET een OpenGL renderer die hetzelfde doet, althans die heb ik niet kunnen vinden.
Er schijnt maar 1/3 van de source gestolen te zijn. Toevallig werken de materials ook niet goed in de beta. Die techdemo met die roterende blokken waar ze de shaders laten zien werkt bijv. niet...
Ik heb de beta zelf niet, wil hem ook niet, maar degenen die hem wel hebben, je kunt zien of je DX gebruikt, door (wanneer je een nvidia kaart gebruikt) de 'show logo' optie aan te zetten in display properties van windows.
Ik heb het nog eens getest met de AA/AF settings van OGL en D3d en nu blijkt dat hij toch altijd D3d gebruikt, terwijl je in het menu OpenGL ziet staan. That's what got me confused.

Dus, de BETA (en de full versie?) draait alleen op D3d...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws jongens, zag net dat de beta van 1.4 Gb op de nieuwsgroepjes staat :) (nee, dit is niet de gay versie blabla, ik heb hem hier zelf draaien)

Zie hier : (en deze link is niet illegaal ;) )

Maar desalniettemin willen we dergelijke links / reacties en dergelijke *niet* zien, hetgeen al heeeeeeeeeel erg vaak met of zonder kleur kenbaar is gemaakt. Denkt u hier maar een paar dagen over na :)

[ Voor 35% gewijzigd door Jaymz op 08-10-2003 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 13:20:
Goed nieuws jongens, zag net dat de beta van 1.4 Gb op de nieuwsgroepjes staat :) (nee, dit is niet de gay versie blabla, ik heb hem hier zelf draaien)

*knip*
Jongens doe dit nu niet, het is nog steeds het HL2 SRC topic en niet het HL2 SRC/BETA topic....

Straks wordt de boel voorgoed gesloten :/

[ Voor 6% gewijzigd door BoyGenius op 08-10-2003 13:30 ]

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ

BaatZ

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 13:20:

Quote die link dan niet mee 8)7
ongelooflijke knurft, wat wordt hier nu non stop geschreeuwd ?
GEEN BETA PATSERING !!!!
:| ophouwen dus !

[ Voor 9% gewijzigd door Jaymz op 08-10-2003 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:14

m0nk

16-09-2003 15.15

sommige mensen begrijpen het niet, ik hoop ook dat de modjes hem zullen straffen en dit topic niet dicht zullen gooien. btw die link ook ff weghalen uit jullie quotes! btw gemeld in SEM.

[ Voor 6% gewijzigd door m0nk op 08-10-2003 13:30 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Een beta gaat ook lekker aan mij voorbij. Na een sputterend begin eerder dit jaar ben ik al redelijk over naar het kamp der betalers voor games. De meeste games die ik gespeeld heb de afgelopen 2 jaar zijn gratis of gekocht en dat werkt wel zo lekker. Als illegaal gamen je dwars zit, ga dan full time werken, dan blijft er niet zoveel tijd over om te gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Haal dan die link uit je eigen quotes...
Dat verhaal over sneller OpenGL gaat natuurlijk niet over die slechte prestaties onder DX9 die we nu hebben gezien. (ook dat zeg ik nergens!).
Volgens mij zijn nVidia kaarten onder OpenGL gewoon sneller dan onder DX maar dan met <= Quake III style rendering! HL1 was bijv. met OpenGL sneller dan met DX of vergis ik me nu?
Lijkt me sterk. Er zijn wel mensen die beweren dat UT op Linux sneller is dan op Windows, maar volgens mij zegt dat meer over de Dx vs OpenGL renderer zelf dan over opengl vs dx. Beide API's roepen code aan in de driver die intern toch hetzelfde doet.
==> Ergo schaalbaarheid. Mensen die nog steeds een GF2 hebben kunnen dus lekker OGL gebruiken wat de performance ten goede komt ?/!
Lijkt me ook sterk, want de schaalbaarheid bereik je door materials / shaders minder uitgebreid te maken of compleet te negeren: dus bv voor Dx7 kaarten gebruik je dual textures, static lightmaps en voor dx8 kaarten 1.1 shaders en voor de nieuwe kaarten 1.4/2.0 shaders. Dit zou je dan zo kunnen implementeren datje dat opslaat in een material en de renderer die gebruikt wordt regelt dat dan wel @ runtime.
k bedoel te zeggen dat HL2 blijkbaar OpenGL OF DX kan gebruiken.
Ok, misverstandje.
Ik heb het nog eens getest met de AA/AF settings van OGL en D3d en nu blijkt dat hij toch altijd D3d gebruikt, terwijl je in het menu OpenGL ziet staan. That's what got me confused.

Dus, de BETA (en de full versie?) draait alleen op D3d...
Dat vermoeden had ik al, vandaar dat ik die tip van dat logo gaf :) Bedankt voor het helder maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halo is nu bekend of de beta echt is?
ik beschik over een map van 3gig niet van 1.4 is deze zelfde beta??

btw het lijkt veel op de engine wat op die ofciele plaatjes staat: bv er missen deuren in maps inplaats van textures komen dan die oranje vlakken met afmettingen enzo, maar is dit de echte??

btw mischien mag startpost iets duidelijker van wat wel en niet mag want week ban is niet fun

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Hé. Ik vroeg me af hé: Nu we de source én het spel hebben, valt er dan niet enorm veel te veranderen aan de beta? Ik bedoel.. Ik heb al gehoord dat maploading het niet doet, dat er overal comments staan bij cutscenes enzovoort.. Dat is toch allemaal weg te werken? Want dit is dezelfde build als op de E3.. Dus zouden we hem ook zo moeten kunnen spelen (Dus zonder comments, gewoon alles normaal dus :)). Ik gok dat we over 3 dagen gewoon die E3 levels spelen :9 (Hoewel ik op irc hoorde dat die het niet doen :P).

Maarja. Dit is iig al een voorproefje op de 'HL2' community :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

PipoDeClown schreef:
zijn er misschien een stel slimme mensen (buiten degene die ook vstudio kunnen downen en installen) die op basis van deze code zelf een spel uitbrengen
al dan niet open- cq. closedsource of commercieel.

zijn daar al plannen voor?
OS kun je vergeten, dan word je (terecht) afgebrand door de community. Maar geheid dat je in de toekomst "geheimen van de smit" uit de HL2 source zult tegenkomen.

[ Voor 5% gewijzigd door DroogKloot op 08-10-2003 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw dit kan niet half life 1 een zijn, als je die techdemo's draait en dan dat water bekijkt, maar in de bin folder staat allerlei stukken van half life 1 en een paar addons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 14:11:
Halo is nu bekend of de beta echt is?
ik beschik over een map van 3gig niet van 1.4 is deze zelfde beta??

btw het lijkt veel op de engine wat op die ofciele plaatjes staat: bv er missen deuren in maps inplaats van textures komen dan die oranje vlakken met afmettingen enzo, maar is dit de echte??

btw mischien mag startpost iets duidelijker van wat wel en niet mag want week ban is niet fun
Je zegt het zelf : je beschikt over een MAP van 3GB. Doe aub even de moeite om deze topic te lezen , als was het maar vanaf gisteren en je weet je antwoord.

De startpost en modbreaks zijn duidelijk genoeg. Anders lees je nog maar ff de FAQ.

Zijn er btw al nieuwe dingen aan het licht gekomen qua verhaal of nieuwe models (die je niet kon zien op de E3 filmpjes) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn transporters btw de e3 mappen zitten erbij, zit buggie in op de seafloor map een soort vliegende zeehond die sonar geluid uitzend heb ik gezien.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Laat ik dan maar meteen ff bevestigen,

Het gaat om de gelekte E3 Expo Demo. Er zitten enkele levels in van het complete spel, deze zijn alleen nie gescript, en je kan er dan ook alleen loos doorheen lopen. Verder zit hiertussen een soort vandirectors comment, in de vorm van text, die zegt wat er precies gebeurt enz... Ook ontbreken nog een heleboel textures van deuren enz... De e3 levels zijn ook niet helemaal compleet, waar het 1 en ander ontbreekt staat heel groot de text ERROR in 3d in het knipperend rood. Ook zijn de e3 levels niet of onvolledig gescript.

Water en enviromental mapping enz werkt alleen op een dx9 kaart, het werkte bij mij op me GF4 laptop niet, en op me radeon 9600 pc wel... daar gaf hij gewoon gerenderd water enz..

Geluid zit er gewoon in, alle wapens die er zijn in principe ook. Models en textures zijn er ook, deze werken ook allemaal gewoon goed, alleen ontbreken er dus een aantal textures.

Ik wil heel graag screenies posten, maar dit mag helaas niet ;(

Kortom, leuk om een beetje door te kijken, maar veel heb je er niet aan,....

[ Voor 14% gewijzigd door Damian op 08-10-2003 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Mjah. er schijnt een patch van 113MB te zijn die nieuwe models en nog veel meer bevat.

*16:24:18* <Nicjac> wow patch contains load of stuff

Here we go again ^_^ :P.

Pas op: Er is er ook een van 192kB, maar dies fake/trojan/virus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
Rei schreef op 08 oktober 2003 @ 16:55:
Dit zal sommigen wel interesseren:

Is van de Chosen 9 release die dus downloadbaar is.
impulse 101
doet wonderen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Grijns op 08-10-2003 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 13-05-2021
Callandor schreef op 08 October 2003 @ 16:19:
ik denk dat dit al zeker genoeg is om zoeits als cs te bouwen, btw eigenlijk is het volgens mij helemaal geen beta het is gewoon gewoon half-life 1 aangepast met de gelekte source code naar dit, zoek maar eens rond je zult zelfs de halflife exe tegen komen
er is al bevestigd dat dit de beta is en dit KAN geen aangepaste HL1 zijn, dan moet heel HL1 zijn omgegooid!!! Als je niet weet waar je over praat, pls shut up...

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
To Valve: I suggest you stop lying to your customers about how
much was stolen/compromised, or I'll have to release everything
just to prove my point. And you know what you got, as I do.
hmm heftige taal gebruikt de hacker, stukje uit de nfo van de patch voor de beta...
to be continued ;)

Er zijn trouwens vrij complete levels bij hoor, die van coast kan je gewoon vanaf de eerste spelen, en dan gaat hij ook autormatisch door naar het volgende level...

Af en toe zie je zinnetjes commentaar gewoon in het level, zoals 'mud to slow the player down'. Is wel grappig om te zien.

Als dit echt alles is wat valve tot nu toe nog heeft (en wat extras dus volgens de hacker), dan is het maar goed dat de game is uitgesteld, en dan kan ik me ook best voorstellen dat het niet met kerst uitkomt...

Ik hoop toch op een wat betere ai enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op 08 oktober 2003 @ 17:10:
[...]

er is al bevestigd dat dit de beta is en dit KAN geen aangepaste HL1 zijn, dan moet heel HL1 zijn omgegooid!!! Als je niet weet waar je over praat, pls shut up...
rustig man ik bedoel alleen dat ze gebruikt gemaakt hebben van half-life oa de dedicated server en status enz en ik denk niet dat valve dat zou doen:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=388861

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
DarkShadow schreef op 08 oktober 2003 @ 17:24:
[...]

Als dit echt alles is wat valve tot nu toe nog heeft (en wat extras dus volgens de hacker), dan is het maar goed dat de game is uitgesteld, en dan kan ik me ook best voorstellen dat het niet met kerst uitkomt...

Ik hoop toch op een wat betere ai enzo
|:( Voor de duizendste keer. Wie zegt dat dit de laatste code is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Nelis schreef op 08 October 2003 @ 17:34:
[...]

|:( Voor de duizendste keer. Wie zegt dat dit de laatste code is?
dude, leer lezen man, ik reageer toch alleen op wat degene die het geleakt heeft zegt, hij zegt wel dat dit alles is wat ze hebben, ik kan het ook niet geloven, maar stel je voor dat die gast gelijk heeft, dan hoop ik nog op flink wat fixes.
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 13:04
in de game zelf is te zien dat het de build van 4 dagen voor 30 september was.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:02

GG85

.......

Zitten er geen script's ofzo in om die E3 demo's af te spelen? En zit die tech map erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die zitten er in maar er is nog geen scripting dus die guards enzo staan er gewoon niks te doen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

En iedereen geloofde dat in dit game niets gescript is. In traptown zijn trouwens alleen onder die container alleen de twee pootjes aan de rechterkant kapot te krijgen (we hadden in het HL2 topic de discussie of dit wel of niet scripted was... I win >:) ).

Zou Valve trouwens nog een speelbare versie uitbrengen? Of beter: zou die nu vertraagd zijn? Immers, samen met een "goede" executable (of komen de foutjes alleen omdat de content niet goed is?) en nog meer textures zou het wel erg makkelijk zijn om levels te maken in Worldcraft. Denk niet dat ze daar blij mee zouden zijn.

@Efbe: Mijn verhaal over schaalbaarheid gaat dus ook alleen op als OpenGL op sommige (oudere?) kaarten sneller is dan D3d. En ik dacht dus dat nVidia drivers meer voor OGL optimaliseerd. Dat zou ook tot nu toe het beste zijn aangezien de Quake III engine OGL gebruikt en een van de belangrijkste benchmarks / games was.
offtopic:
Ah, het eten is klaar! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 17:27:
[...]

rustig man ik bedoel alleen dat ze gebruikt gemaakt hebben van half-life oa de dedicated server en status enz en ik denk niet dat valve dat zou doen:

[afbeelding]
soz dude alleen ik word er gek van dat mensen nog steeds beweren dat die beta fake is enzo...
NEway, ik geloofde er al weinig van dat er zoveel niet gescript was. AI heb ik wel veel respect voor (van wat ze zeiden over die teammates in de stad) want die was echt indrukwekkend, het is toch geweldig dat je teammates zelf reageren??
maar een groot deel van de interacties is dus gescript...

offtopic:
@Maverick: ben jij van GNL?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 17:27:
[...]

[afbeelding]
Mag ik het origineel van die wallpaper?? _O_ :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
LiquidT_NL schreef op 08 October 2003 @ 18:55:
[...]

offtopic:
@Maverick: ben jij van GNL?
offtopic:
Mja, die maverick ben ik, dat zie je toch aan hetzelfde icon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onder die container alleen de twee pootjes aan de rechterkant kapot te krijgen
You lose. Je kan wel degelijk 1 pootje kapot maken, de boel valt dan ook heel anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
yup, ze hebben er alleen voor gezorgt dat de andere kant niet kapot kan, echt gescript is het dus niet..., er wordt zeker wel berekent hoe dit ding valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Mjah, bij dat level kreeg ik ene error dat hij de death animatie niet kon vinden, dus bleef ventje rustig staan :D :X. Ook de balk bewoog al toen ik aankwam.. Veel bugs maarja :) The word is dat de pre-gold versie morgen komt.. Ik geloof d'r geen bal van :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
To myg0t: this is too big for you to take credit :P

- Anonymous leaker
Wuha! Geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
DarkShadow schreef op 08 October 2003 @ 19:45:
yup, ze hebben er alleen voor gezorgt dat de andere kant niet kapot kan, echt gescript is het dus niet..., er wordt zeker wel berekent hoe dit ding valt
ja dat klopt het is niet echt dat het gescript is, alleen door scripten werken ze dat soort acties in de hand bij de speler if you catch my drift.

offtopic:
@Maverick had toch toeval kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
morgen komt de pre-100% versie uit inclusief complete source,.. tenminste volgens iemand op halflife2.net, die betrouwbare bron heeft...

/UPDATE

ANON's release of the Pre-Gold and 100% SourceCode will be release, if not tomorrow, maybe this week. This is what I am hearing in the IRC channel. The Topic for the channel has been updated with this new information and it seems there is some extra stuff that the group are trying to include with their next release. I do not know if they are putting in a surprise of fixing bugs or adding patches. No other information was given so I'll try my best to inform you with any other information!

/END OF UPDATE

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hehe, begin wel wat respect te krijgen voor deze gast :P
alstie morgen echt met een pregold versie komt istie mijn hero :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
DarkShadow schreef op 08 October 2003 @ 20:06:
[...]

Nah... ik heb er een beetje gemengde gevoelens over.
Dat hij/ze/zij myg0t zo ff te plek zet is natuurlijk geweldig en dat ze morgen (waarschijnlijk) een pre gold op de markt gooien ook wel enzo.
Maar het is gewoon erg jammer voor Valve en ik hoop ook niet dat dit alles een negatieve invloed zal hebben op het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
DarkShadow schreef op 08 October 2003 @ 20:06:
Hero? Waarom? Omdat hij illegaal inbreekt bij een bedrijf, daar voor 5 jaar werk wegript, releast op het internet zodat het uiteindelijke spel gewoon niet gespeeld kan worden zoals het is bedoeld?

ERG veel mensen hebben erg lang gewacht op HL2, zodat ze die game konden kopen, spelen en van de mods konden genieten. Nu is dat maar de vraag wanneer en hoe het spel uberhaupt nog uitkomt.

Nou, wat een hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

pregold DIT is de SOURCE topic geen warez bla bla dan oke??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
EfBe schreef op 08 October 2003 @ 20:20:
[...]

Hero? Waarom? Omdat hij illegaal inbreekt bij een bedrijf, daar voor 5 jaar werk wegript, releast op het internet zodat het uiteindelijke spel gewoon niet gespeeld kan worden zoals het is bedoeld?

ERG veel mensen hebben erg lang gewacht op HL2, zodat ze die game konden kopen, spelen en van de mods konden genieten. Nu is dat maar de vraag wanneer en hoe het spel uberhaupt nog uitkomt.

Nou, wat een hero.
Het spel komt heus wel uit, en er zijn genoeg mensen die het gewoon kopen, tenminste ik ga het echt wel kopen, al was het alleen voor de multiplayer...
wees niet bang, ik denk dat je hier uitgaat van overdreven consequentie, alhoewel ik zelf ook wat overdreef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
LiquidT_NL schreef op 08 oktober 2003 @ 19:59:
[...]

ja dat klopt het is niet echt dat het gescript is, alleen door scripten werken ze dat soort acties in de hand bij de speler if you catch my drift.

offtopic:
@Maverick had toch toeval kunnen zijn
Tis wel een beetje nep imho, hetzelfde als bij halo, je kunt alleen door de deuren waar ze willen dat je door gaat, de anderen gaan niet open, is ongeveer hetzelfde.
Niet scripted, wel lame. (imho dan he :) )

offtopic:
Toeval? zelfde icon EN nick? nee joh :P

[ Voor 4% gewijzigd door Maverick op 08-10-2003 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triest te zien dat hier opeens van die kiddies komen en gaan zeuren van: "Help ik kan niet compilen, hoe moet dat?" en "Yes, de beta doet het! Straks komt er weer een update voor de models". Ik snap echt niet dat iemand het in zijn hoofd haalt om hackers en warez gasten als held te gaan beschouwen voor leaken van een 'incomplete beta' vlak voor de final release. Diezelfde gastjes zullen ook wel zeuren later voor een hl2 crack omdat ze die $40 euro te duur vinden voor een game. :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 20:30:
Triest te zien dat hier opeens van die kiddies komen en gaan zeuren van: "Help ik kan niet compilen, hoe moet dat?" en "Yes, de beta doet het! Straks komt er weer een update voor de models". Ik snap echt niet dat iemand het in zijn hoofd haalt om hackers en warez gasten als held te gaan beschouwen voor leaken van een 'incomplete beta' vlak voor de final release. Diezelfde gastjes zullen ook wel zeuren later voor een hl2 crack omdat ze die $40 euro te duur vinden voor een game. :r :r
Door valve's gesloten houding en de onduidelijke of tegenstijdige informatie heeft deze sfeer wel makkelijk kunnen ontstaan.

staat niet weg dat veel van de downloaders ook het spel wel gaan kopen omdat ook multiplayer gespeeld moet worden (immers hl = mp).

[ Voor 14% gewijzigd door Grijns op 08-10-2003 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Laatst online: 08-04 16:34
Grijns schreef op 08 oktober 2003 @ 20:38:
[...]

door valve's gesloten houding, de onduidelijke of tegenstijdige informatie heeft natuurlijk niet veel goed gedaan aan de hele zaak.
Daar ben ik het totaal mee eens moet ik zeggen. Toen de source out was heb ik tegen mijn eigen gezegd dat ik er gedurende een week niet aan ging komen en wachten op een reactie van valve. Geen reactie -> downloaden. Ik ga juist hetzelfde doen voor die zogezegde pre gold versie. Valve moet eens leren spreken tegen hun fans.

Maar ok dit is een source topic dus zwijg ik verder maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 19:41:
[...]

You lose. Je kan wel degelijk 1 pootje kapot maken, de boel valt dan ook heel anders :)
ook elke keer anders? anders is het nog steeds gescript :P.

wet van chaos zullen ze vast er wel niet in hebben zitten 8)7

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 20:30:
Nah zo zie ik het niet.

Ikzelf download ALTIJD eerst de full game (ook al is er een demo) voordat ik besluit te gaan kopen. En nee ik koop niet alleen voor de multiplayer, goede SP games koop ik ook als ze het waard zijn.

En wat betreft Half Life 2: ik denk dat het sowieso wel heel erg goed zal verkopen, omdat het al een naam heeft, omdat de engine veelbelovend is en multiplayer heeft een key nodig :P

Wat betreft de source is het vooral voor het 'hebben van' en voor andere mensen die programmeren om er van te leren (hoe fout men het dan ook vind). Niet iedereen speelt de beta en vooral de die-hard fans die pas echt willen spelen zonder al te veel bugs als de final er is. De mensen die nu wel de beta spelen waren denk ik gewoon het wachten beu (uitstel enzo.) en gewoon nieuwsgierig :)

En die gasten waar jij het over hebt zullen er ongetwijfelt zijn maar met Half Life 2 zal het wel loslopen denk ik kwa negatieve inkomsten :) Bovendien houden, als het goed is, die gasten het hier niet lang vol op GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Letsnow schreef op 08 oktober 2003 @ 20:42:
[...]

Valve moet eens leren spreken tegen hun fans.
offtopic:
sorry maar hier moest ik even op reageren. Valve heeft volgens mij meer dan andere games developers hun fans geïnformeerd ( check de ontelbare mails die gabe beantwoord heeft). Je hebt natuurlijk gelijk als er veel tegenstrijdige dingen zijn gezegd, maar er werd/wordt dan ook veel van het spel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
kunnen we even stoppen met elkaar uit te maken voor lamer/zeikerd omdat we het niet met elkaar eens zijn over het bezit/niet bezit van de beta?

@ letsnow: Valve heeft het zeker goed gedaan tegenover de fans, en ik kan de gesloten houding begrijpen, zeker na al die leaks... Het plan van Valve is gewoon 100% in het water gevallen en nu weten ze niet meer wat ze moeten doen. Dat de game 30 september niet uitkwam was al een voorteken. en alle mails die ze duizenden keren krijgen (want geloof me, dat krijgen ze)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Ding snap ik niet...

Sommige zijn echt blij en joepie releasen die beta etc....

Maar realiseren jullie wel dat hierdoor we nog langer moeten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 14:58
Dat zijn allemaal mensen zonder respect voor degenen die 5 jaar lang zon project in elkaar draaien, en dan komt er 1 of andere shitfeut die dat allemaal naar de klote helpt. Had Valve maar gewoon niets laten merken totdat HL2 helemaal af was :(

Ik hoop dat ze nog eens lekker een half jaar pakken en de code zo veranderen dat heel die gelekte source nergens meer op lijkt. Schijt op die eikels die m gejat hebben :(
Letsnow schreef op 08 October 2003 @ 20:42:
[...]

Daar ben ik het totaal mee eens moet ik zeggen. Toen de source out was heb ik tegen mijn eigen gezegd dat ik er gedurende een week niet aan ging komen en wachten op een reactie van valve. Geen reactie -> downloaden. Ik ga juist hetzelfde doen voor die zogezegde pre gold versie. Valve moet eens leren spreken tegen hun fans.

Maar ok dit is een source topic dus zwijg ik verder maar
Valve moet helemaal niks, behalve doen wat hun dunkt dat goed is. Als dat slechte verkopen oplevert of whatever, dan is dat hun eigen verantwoordelijkheid.
Wat is dat voor suffe eis, een week geen bericht en dan downloaden (wat edelmoedig van je!), heb je die eis aan Valve kenbaar gemaakt? Nee? Dan heb je geen recht om te downloaden.

De geslotenheid van Valve heeft nou juist gezorgd voor de klap in de gameindustrie van een paar maanden terug, ipv jarenlang vage geruchten, releasezooi, hyperij en weet ik veel wat zoals bij zoveel andere games (Doom3, Dukenukem etc). Hadden ze maar langer gewacht, dan had niemand er van geweten, en was de Source niet gestolen.

Puur door paupers die niet weten hoe je je dient te gedragen in het echte leven en mensen zoals jij (met je source) is de release nu naar de klote. Nee, het is niet Valve hun schuld dat hun source gejat is, meisjes met korte rokjes hoeven ook niet aangerand te worden.
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 20:30:
Dat zijn dezelfde losers die straks na de release gaan zitten zeiken op Valve omdat er weer een hoop cheaters zijn en andere shit (o ja...ze hebben alle geheimen van HL2 in handen nu, de helden! Effe aan denken)

De wereld zou mooi zijn als in Source een trojan zou zitten die iedeeen zijn computer die m heeft op de releasedate laat crashen, hup, ALLES weg (en nee, niet alleen source, maar gewoon echt ALLES, software, pron, backups, schoolwerk, het leven van de nerd zeg maar, en verder alles doorgefikt)

Ja, ben best wel pissig van zoiets 0-)

[ Voor 93% gewijzigd door Stefke op 08-10-2003 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ

BaatZ

stefijn schreef op 08 October 2003 @ 22:11:
meisjes met korte rokjes hoeven ook niet aangerand te worden.
DAT... is discutabel, voor de rest heb je 100% gelijk. Valve had idd beter stilzwijgend kunnen zijn tot en met een week NA gold en hem uitgeven 3 weken NA gold, dan heb je keiharde garanties, en weet iedereen waar die aan toe is. Jammer dat het allemaal zo anders moest gaan, maar tis nu eenmaal zo. Ik vind trouwens wel dat Valve een pers voorlichtingscursus moet volgen, want ze laten iedereen in het ongewis waardoor het logisch is dat er vette roddels ontstaan.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.