Het Half Life2 SRC only topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.144 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:58
Maxow schreef op 09 October 2003 @ 00:18:
tsjah... die houten planken, die in dat show-level kapot worden geschoten gaan ook niet zo makkelijk kapot hoor ;) , daar moet je ook eerst een magazijn op leegschieten. (ik kan nu alleen niet oordelen of het in de final ook zo zal zijn, dus laten we rustig afwachten tot hij officieel uitkomt ;) )
zitten maar een paar planken tussen die kapot kunnen, maw, Valve heeft ons daarmee genept :(

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 17:13

srblackbird

ThinkGEEK

hele statment (uit de .info van de patch)
Well, I forgot to update you with the freshest stuff from
Valvesoftware.

Detonator-52.13-ANON got leaked today, its the new NVidia
drivers for HL2, though i have no fancy video card to test the
driver on.

Btw., for those of you still thinking -ANON is a group, i have
to say it isnt. Its just Anonymous.

To all those saying HL2 was delayed because of the hacking
action, ill just remind you that what was leaked is what Valve
has, nothing more and nothing less, so its pretty good to
understand it wasnt finished yet.

Also I'd like to point out the E3 was one big fake by Valve.
Ever tried to kill that soldier in physicstown ? Notice the
door will still get kicked ? No scripted sequences ?
|
To everyone saying this is no Beta: I'd like to point out that
THIS is what you wanted Valve to release on 9/30/03, theres no
such thing as a much better release in Valves network!

To Valve: I suggest you stop lying to your customers about how
much was stolen/compromised, or I'll have to release everything
just to prove my point. And you know what you got, as I do.

- Anonymous leaker
En of je het er mee een bent moet je zelf maar uit maken...
Persoonlijk denk ik dat hij een punt heeft, van de andere kant, het is pure diefstal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Het is naar alle waarschijnlijkheid gestolen dus het zijn gewoon dieven... klaar!

Je kunt de tijd niet terug draaien en om steeds de hele tijd hierover gaan klagen dat het daarom nog langer zal duren dat Half Life 2 released zal worden is ook zonde van je tijd vind ik. Overigens is de reden van die leake nog discutabel aangezien Steam ook grote problemen heeft.

Daarnaast het welbekende verhaaltje van je fiets niet op slot zetten is eigen schuld dat ie gestolen wordt gaat hier ook wel op ook al klinkt het nog zo krom. Vroeger was alles beter waar dat misschien niet nodig was geweest. Dan heb ik nieuws voor de vroeger denkende mensen: we leven NU.

Geruchten gaan dat er 'ingebroken' zou zijn dmv subseven achtige zooi, zou Valve's beveiliging dan zo brak zijn geweest dat dit mogelijk was? En dommigheid van de mensen? We zullen op korte termijn het nooit precies weten geloof ik. Ik hoop wel dat ik ooit nog eens mag lezen hoe deze hack nou precies in zijn werk is gegaan :) denk toch wel dat het meer een professionele hack is geweest, ik bedoel zoveel honderden aan MB's 'ff' gestolen...

Half Life 2 heeft iig tot nu toe de geschiedenisboeken alweer gehaald in gameland net als Half Life 1 :o ik kan niet wachten tot een boek of een verfilming :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 17:13

dawuss

gadgeteer

Ik wil hierbij niet aansturen op gezeverl over releasedata, omdat ik toch al vind dat dit topic daar weer te veel over gaat (terwijl bekend is dat dat niet de bedoeling is!) maar waar maken jullie je überhaupt druk over?
Ik bedoel: De sourcetree van HL2 is dan wel gekopieerd, maar niet verwijderd ofzo. Waarom zou de releasedatum van HL2 vertraagd worden door het uitlekken van de source? Dat is logica die ik even niet helemaal kan volgen.

Verder is het natuurlijk klote voor Valve dat er ze hun duur-ontworpen engine zo maar op straat zien liggen, maar ze hadden zelf hun beveiliging niet in orde.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-04 23:25

Booster

Superuser

Nog geen source of beta op deze PC gelukkig, alhoewel ik er toch best iets voor over zou hebben om die source eens te bekijken. Maar dan doel ik op de educational purpose.

Er moet toch heel wat prachtige code in die source steken, en leaked of niet, het blijft in een hoop opzichten een meesterwerk.

In dit geval heeft mijn respect voor de proggers en ontwerpers aan de andere kant de overhand gelukkig.

Zowiezo ga ik HL2 gewoon kopen, niet eens alleen voor de MP, maar ook zeker voor het single player verhaal, en om Valve te steunen (onafhankelijk van de leak btw) en om te laten zien dat ik trots ben het spel te hebben uiteraard ;)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07-2024

JayVee

shibby++!

Omdat ze delen van Steam over moeten schrijven om cheats en zelfs virussen / trojans tegen te gaan. Nu "iedereen" weet hoe je je gemene software in een mooi hoesje kan pakken (Steam update - new CS model...) heb je een groot risico.

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
"The ANON leaker/hacker (anonymous), has said in an undisclosed IRC channel and room that he will be releasing the Pre-Gold version of Valve's Half-Life 2 tomorrow with the 100% SourceCode."

<Bron>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

DasHMauL schreef op 09 oktober 2003 @ 01:18:
"The ANON leaker/hacker (anonymous), has said in an undisclosed IRC channel and room that he will be releasing the Pre-Gold version of Valve's Half-Life 2 tomorrow with the 100% SourceCode."

<Bron>
You do not have permission to access this page :? ben geregged is het dan een subforum waar je toestemming voor moet krijgen of is ie getrashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-04 19:26
Anoniem: 26235 schreef op 09 October 2003 @ 01:30:
[...]

You do not have permission to access this page :? ben geregged is het dan een subforum waar je toestemming voor moet krijgen of is ie getrashed?
een heel gedeelte van dat forum is getrashed (was een beta , pre-gold afdeling die nu weg is)

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
DarkShadow schreef op 08 October 2003 @ 17:53:
[...]

dude, leer lezen man, ik reageer toch alleen op wat degene die het geleakt heeft zegt, hij zegt wel dat dit alles is wat ze hebben, ik kan het ook niet geloven, maar stel je voor dat die gast gelijk heeft, dan hoop ik nog op flink wat fixes.
|:(
Ok, leer ik lezen leer jij nadenken. Ten eerste is het onwaarschijnlijk dat Valve vlak voor de deadline, die ze anders wel weer hadden uitgesteld, nog zoveel aan Half-Life 2 moet sleutelen. Ten tweede is de beta zo'n beetje de E3 beta, oud dus, en niet eens compleet. Ten derde kan de hacker/leaker nog zo leet zijn, hij kan vanachter zijn computertje nooit zeker weten dat een bepaalde beta de laatste beta is, of dat een bepaalde bult code de laatst geschreven code is. Misschien zijn er delen van het netwerk waar hij niet in kan komen, misschien zijn er meerdere netwerken los van elkaar, misschien staat de laatste versie wel op een computer die niet op het netwerk is aangesloten. Sowieso zullen er heel wat versies over de netwerken van Valve rondzweven. Tot slot is dit weer één van de vele geruchten, waarvan er nog geen 5% is uitgekomen.
Maverick schreef op 09 October 2003 @ 00:23:
[...]

zitten maar een paar planken tussen die kapot kunnen, maw, Valve heeft ons daarmee genept :(
Omfg, hoezo nou weer genept? Het gaat hier om een gelekte beta, eentje die jij nog helemaal niet mocht zien. Je wordt pas genept als de uiteindelijke _legale_ versie niet nakomt wat er werd beloofd.

[ Voor 69% gewijzigd door Oefening op 09-10-2003 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Geachte computeraars...

Na het doorlezen van dit hele topic (gedurende een dag of wat 8) ) wil ik graag 1 ding voorop zetten.

Hoeveel er ook gescripted is in de engine, in hoeverre het VALVe's fout is dat "whatever is leaked" geleaked is, hoeveel ALPHA BETA, (gamma >:) ) pre-GOLD versies er ook uit mogen komen...

Koop in ieder geval nog steeds Half Life 2 zodra deze uitkomt, als je dit voor al deze chaos ook van plan was

Dit omdat, hoeveel er ook gescripted is, half life (1, 2 0,5 or what so ever) de meest geweldige games ooit blijven/zijn/worden. VALVe verdient deze winst, en niet zo'n klein beetje ook... Door het spel toch te kopen (wat godzijdank veel mensen toch van plan zijn heb ik gelezen) geef je VALVe de mogelijkheid deze fout (gedeeltelijk) teniet te doen met een evt opvolger/nieuwe game NA het gegarandeerde succes van HL2.

Mijn statement is gemaakt, bedankt :7

edit:

typo }:O

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 09-10-2003 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar wou ik nog even aan toevoegen:
Wat ik meneer de puisterige/dikke/stinkende/alleenstaande/pron dl-ende/non-social-life hebbende meneer de hacker zou willen toewensen:

Ga vooral over lopen biatchen met wat je bereikt hebt zodat half de game wereld weet wie je bent en er eens even lekker voor kan zorgen dat jij van je leven geen toets meer kan indrukken..

God zij met u...

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Laatst online: 19-03 16:33

Engineer

Software

Maverick schreef op 09 October 2003 @ 00:23:
[...]

Maar als de engine een paar planken netjes kapot kan renderen, dan kan 'ie ook dat hele hekje op de goede manier kapot renderen in princiepe. Dat de map dat niet doet is een ander verhaal, zal valve zo wel zijn redenen voor hebben om dat niet af te maken.

Het blijven maps die niet voor publiek bedoelt waren.
(Als valve dit hele source/beta/gold gebeuren niet zelf als een slim marketing truckje gedaan heeft, hoe onrealistisch ook.. [/hoop-praat]).
Anoniem: 51661 schreef op 09 oktober 2003 @ 02:15:
Daar wou ik nog even aan toevoegen:
Wat ik meneer de puisterige/dikke/stinkende/alleenstaande/pron dl-ende/non-social-life hebbende meneer de hacker zou willen toewensen:

Ga vooral over lopen biatchen met wat je bereikt hebt zodat half de game wereld weet wie je bent en er eens even lekker voor kan zorgen dat jij van je leven geen toets meer kan indrukken..

God zij met u...

O-)
Ik wens meneer de puisterige/dikke/stinkende/alleenstaande/pron dl-ende/non-social-life hebbende meneer de hacker hetzelfde. Tot zijn nek aan toe verlammen die [sensuur].

[ Voor 34% gewijzigd door Engineer op 09-10-2003 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39251

Als je zo'n hackertje de dood toewenst ben je natuurlijk zelf ook wel een beetje een trieste nerd 8)7

Shit happens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
mja mensen hoe zat het ook alweer met onze lieve [FAQ]FAQ[/FAQ]?

Verbaal geweld.

Wees een beetje aardig voor elkaar. Wat we in ieder geval niet willen zien is:
Discriminerende uitspraken.
Provocerende uitspraken.
Offensieve uitspraken.
Dreigende uitspraken

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88662

Nelis schreef op 09 October 2003 @ 01:57:
[...]

Ok, leer ik lezen leer jij nadenken. Ten eerste is het onwaarschijnlijk dat Valve vlak voor de deadline, die ze anders wel weer hadden uitgesteld, nog zoveel aan Half-Life 2 moet sleutelen. Ten tweede is de beta zo'n beetje de E3 beta, oud dus, en niet eens compleet. Ten derde kan de hacker/leaker nog zo leet zijn, hij kan vanachter zijn computertje nooit zeker weten dat een bepaalde beta de laatste beta is, of dat een bepaalde bult code de laatst geschreven code is. Misschien zijn er delen van het netwerk waar hij niet in kan komen, misschien zijn er meerdere netwerken los van elkaar, misschien staat de laatste versie wel op een computer die niet op het netwerk is aangesloten. Sowieso zullen er heel wat versies over de netwerken van Valve rondzweven. Tot slot is dit weer één van de vele geruchten, waarvan er nog geen 5% is uitgekomen.
[...]

[...]

Omfg, hoezo nou weer genept? Het gaat hier om een gelekte beta, eentje die jij nog helemaal niet mocht zien. Je wordt pas genept als de uiteindelijke _legale_ versie niet nakomt wat er werd beloofd.
Wat dan wel verdacht is , zover ik mij herinner was die leak van HL2 built 30 september 2003 ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-04 22:56
Is het iemand al opgevallen dat de mond bewegingen nog niet werken in de beta?...

Lijkt me dat dit dan toch een erg oude build is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58336

Is het niemand opgevallen dat Valve zelf amper reageerd op het hele gebeuren ?
dat kan twee dingen betekenen
1- de hacker is een prutser en valve laat hem aankloten en gaat zelf onverstoorbaar door, omdat er maar een kleine schade is gedaan.
2- Valve weet niet hoe te reageren. De hacker heeft de hele game op straat gegooid. En ze zijn intern druk bezig met crisis management.

persoonlijk gok ik op het eerste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-05 10:03
Anoniem: 39251 schreef op 09 October 2003 @ 07:52:
Als je zo'n hackertje de dood toewenst ben je natuurlijk zelf ook wel een beetje een trieste nerd 8)7

Shit happens...
Dat hackertje is bij voorbaat al verantwoordelijk voor een groot deel van de cheats die straks gemaakt gaan worden voor HL2 en waarvoor Valve straks weer de klappen krijgt als ze niet goed in staat zijn die shit te verwijderen, de cheats waar iedereen bij HL1 zo over viel. Ik wens hem 2x het hierbovenstaande toe, en ik ga HL2 nu zeker kopen, al was het alleen om Valve te steunen :)

Jij zit straks ook weer op Valve te schelden als er weer een berg cheats zijn in HL2 gerelateerde online games. Ik zal je eraan herinneren

Wat mij betreft mag Valve nu heel HL2 volop en online aan Steam koppelen en via Steam je HL2 dir onderzoeken op echtheid en indien je de geleakte source hebt heel je HD wissen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Stefke op 09-10-2003 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
To all those saying HL2 was delayed because of the hacking
has, nothing more and nothing less, so its pretty good to
understand it wasnt finished yet.

Also I'd like to point out the E3 was one big fake by Valve.
Ever tried to kill that soldier in physicstown ? Notice the
door will still get kicked ? No scripted sequences ?

- Anonymous leaker
Was dit al eerder gepost, dan bied ik mijn excuses aan ;)
Mja als je dit zo leest, is het toch wel weer een beetje een goede actie. Aangezien VALVe ons zo hard wou oplichten :-/

edit: Bron: Counter-Strike.nl

edit2: DOH! Mijn excuses

[ Voor 8% gewijzigd door Wussie op 09-10-2003 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Damn wat een bull zeg.
Die code is niet eens compleet en mensen beginnen al te schreeuwen dat valve ze geneukt heeft.
Trouwens, ik vind soweso dat een hacker geen recht van spreken heeft, hoewel hij dat wel doet. Hij loopt te zeggen dat valve hem neukt, maar eigenlijk neukt hij valve wel drie keer zo hard door een code te jatten die niet compleet is en daar zijn gal over te spuien.

Ik koop HL2 gewoon, ik denk niet dat valve mij teleur zal stellen(hoewel met de huidige hype dat bijna onmogelijk is). En ik laat mij niet misleiden door 1/3 code en iemand die klaagt over de physics.

Don't beleve the hype.
En natuurlijk stelt valve HL uit nadat de code gelekt is. Dalijk moeten de via tientallen patches al die cheats tegenwerken, kan je nagaan hoe de games-wereld daar op zou reageren... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
WuSSiE schreef op 09 October 2003 @ 09:44:
[...]

Was dit al eerder gepost, dan bied ik mijn excuses aan ;)
Mja als je dit zo leest, is het toch wel weer een beetje een goede actie. Aangezien VALVe ons zo hard wou oplichten :-/
Ja man, we zijn hard opgelicht. Een gelekte source code en beta welke we niet eens mochten zien en waarvan we niet eens weten hoe oud ze zijn komen niet alles na wat er beloofd is voor de _uiteindelijke_ versie. DUHHHH, daarom is het een beta smart guy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-03 21:31
gehehe standaard beta verhaaltjes

snappen jullie nou echt niet dat VALVe die beta heeft gemaakt echt alleen voor de e3, en niet voor gamers die alles uit willen proberen? ze willen laten zien wat de engine kan duh dat je daarvoor script... practisch alles is gescript zodat je dan een mooie demo krijgt

maar ik denk dat sommige van jullie dat ook wel snappen, maar toch hoopte ieder1 dat ze met de beta een compleet werkende hl2 binnen zouden hebben gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

DasHMauL schreef op 09 oktober 2003 @ 01:18:

<Bron>
Anon Leaker: To all those saying HL2 was delayed because of the hacking
has
, nothing more and nothing less
Beetje paradoxaal of niet? 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 09-10-2003 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
BaatZ schreef op 08 October 2003 @ 22:48:
[nieuw systeem gekocht]
Waaronder ik dus, en ik baal er goed van. Ik heb 5 september een nieuwe bak gekocht waar ik echt al me spaarcenten voor om heb gekeerd, ik kan niet eens meer een avondje stappen betalen (temeer ook omdat ik geen inkomen heb omdat me studie 45 uur in de week eist), maar dat had ik er allemaal voor over om hl2 te kunnen spelen. Wordt het uitgesteld, ok, jammer. Maar dan had ik dus net zo goed me systeem in december kunnen kopen. Holiday seazon kortingen, gewoon betere hardware omdat je al 3 maanden verder zit. Okay, geen probleem, ik had een radeon 9800pro / p4 3.0c / 1024mb pc3200dual channel systeem gekocht, dus in de kerst had ik nog wel ruim mee gekund. Maar tot april ? no way, dat red ik niet, en daarom ben ik zo fucking boos om die source / beta / pre-gold releases die nu over het net zwerven.
Huh? Een p4 3ghz is een proc die 3 JAAR meekan zeker met een 9800pro. Ik zou er niet zo mee zitten hoor. Je hebt een top of the bill systeem nu, en dat kost altijd geld (de prijs daarvoor is constant, die was altijd 4500 gulden, nu rond 2000 euro). Dat neemt niet weg dat die bak het prima gaat doen de komende JAREN met alle games die uitkomen. Weet je waarom? Omdat jouw systeem niet eens tot de 'grote groep' behoort in 2004, dat zijn de 533mhz bus p4-tjes van krap 2ghz met 256mb ram en 9600 kaartje. Ook in 2004. Je zit dus altijd aan de goede kant van de lijn en hebt altijd top fps. Dit komt ook omdat je systeem prima in staat is om de polygonen te pushen naar de dx9 kaart en die is weer in staat daar prima mee om te gaan.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
idd

En die anonymous leaker probeert gewoon zijn eigen actie goed te praten met zijn gezever en alle verantwoordelijkheid en fouten bij Valve neer te leggen, door alles af te kraken tegenover wat Valve in het verleden heeft gezegd over HL2 en de engine.
Hij weet niets over wat ie gejat heeft. Het IS source, en het IS een beta of weet ik veel wat, maar hij kan NOOIT weten in welke status dat zootje verkeerd, de eikel

[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 09-10-2003 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Sommige mensen vergeten 1 ding: Valve owns you nothing!!

Sommige mensen hier (en elders) zitten te zeuren over dat Valve de hl2 community niet serieus neemt, dat ze alleen maar vage release dates publiseren, dat ze de game mooier maken dat het lijkt. Die mensen vergeten dat er ook marketing en PR een grote rol spelen. Elke game company doet zijn game mooier dan het in werkelijkheid is (met welk vlak dan ook). Ik geloof niet dat er ooit een gamecompany 100% eerlijk is geweest tegenover een overhypte community. Als iemand begint te zeuren op Valve met de genoemde redenen hierboven dan snap ik niet wat je aan het doen ben. Koop dan HL2 gewoon niet of join een andere gamecommunity. Maar ga niet lopen zeuren over dat Valve alles moet doen waar de community om vraagt!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39251

stefijn schreef op 09 October 2003 @ 09:17:
[...]

Dat hackertje is bij voorbaat al verantwoordelijk voor een groot deel van de cheats die straks gemaakt gaan worden voor HL2 en waarvoor Valve straks weer de klappen krijgt als ze niet goed in staat zijn die shit te verwijderen, de cheats waar iedereen bij HL1 zo over viel. Ik wens hem 2x het hierbovenstaande toe, en ik ga HL2 nu zeker kopen, al was het alleen om Valve te steunen :)

Jij zit straks ook weer op Valve te schelden als er weer een berg cheats zijn in HL2 gerelateerde online games. Ik zal je eraan herinneren

Wat mij betreft mag Valve nu heel HL2 volop en online aan Steam koppelen en via Steam je HL2 dir onderzoeken op echtheid en indien je de geleakte source hebt heel je HD wissen :)
Daarin heb je dan wel weer gelijk ja... dit kost Valve miljoenen..

Het is natuurlijk ook niet zo slim om de hele source (en de game?) op een Windows bak met Outlook te zetten die direct met het i-net verbonden is, maar dat is natuurlijk geen excuus.

Toch zal HL2 nog goed verkopen denk ik, dit zorgt natuurlijk weer voor de nodige publiciteit en HL2 blijft een topgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FanaticFFWD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-10-2024
Hij heeft zo een kleine 3 weken kunnen rond neuzen op het netwerk van Valve en 3 weken lang mail mee zitten lezen van in iedergeval 1 best wel belangrijk persoon daaro. dan ben je best aardig uptodate met wat daaro speelt denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door FanaticFFWD op 09-10-2003 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
Maar er bestaat wel zoeits als verantwoord omgaan met je klanten. Daaronder valt niet:
- verschillende release dates noemen.
- release datum pas op het allerlaatste moment verschuiven.
- openlijk afkraken van nvidia, een groot deel v/d gamers heeft deze kaarten

Al dit soort dingen mogen ze natuurlijk wel doen, maar het is niet slim van ze. Als er dan een beta lekt is het niet vreemd dat de users, die zich wel ergeren aan dit gedrag, aan het downloaden slaan. Simpel weg omdat ze zich niet meer zo verbonden voelen met Valve.

Ik denk overigens niet dat deze gamers nu nooit meer hl2 kopen. Half-life 1 is vooral beroemd om zijn multiplayer element. CS is waardoor hl1 in grote mate verkocht heeft en veel mensen ondekte dankzij deze op mp gebaseerde aanschaf dat de sp van hl1 ook er goed is.
De meeste van de dl'ers zullen dus ook hl2 weer kopen gewoon om te kunnen mp'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Laatst online: 08-04 06:41

BaatZ

Prullenbakker :?

Hmmm ik heb weer even wat bijgelezen, ik kan me echt doodergeren aan dit soort uitspraken:
WuSSiE schreef op 09 October 2003 @ 09:44:
Waar gááát dat over ? Komop zeg, die game is ten eerste niet voor niets uitgesteld, ten tweede is wat jij speelt een SHOW map om ff te laten zien wat mogelijk is, daar ga je natuurlijk niet tientallen uren insteken om te zorgen dat wie dan ook de beta jat, ook lekker met plankjes slaan kan spelen. Ten derde Hoor je het niet eens te spelen dus je hebt geen reden van klagen. Ten vierde zou ik me er absoluut niet aan ergeren als er wat scripted sequences in zitten. So what ? als het maar een vette speel ervaring geeft ! en dat is gegarendeerd. Ik ga hem zeker wel kopen als ie er ligt !

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:59

Smoonshine

Feyenoord!!

- Anonymous leaker
Ik vind dat hij hier zichzelf een beetje tegenspreekt. Hij zegt dat de source/beta die hij gereleased heeft is wat Valve op 30 september had. Daarna dreigt hij om alles wat hij heeft te releasen, terwijl hij eerst min of meer zegt dat hij alles al op straat gegooid heeft.

Eigenlijk lijkt me dit steeds meer een soort van marketing (hoewel ik de source niet gezien heb en ook niet ga zien). Want zie nou eens hoeveel aandacht HL2 ineens weer krijgt, terwijl het zo rond 30 september al wel weer zo'n beetje naar de achtergrond was verdwenen. Komt nog bij dat ik al wel van een aantal mensen heb gelezen dat ze alleen al uit symphatie voor Valve het spel gaan kopen (extra kopers dus).

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Anoniem: 89184 schreef op 09 oktober 2003 @ 10:45:
Sommige mensen vergeten 1 ding: Valve owns you nothing!!
owes you nothing, dude, Valve owes you nothing...

"ownen" doen de gamers onderling :D ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Maxow schreef op 09 October 2003 @ 00:18:
tsjah... die houten planken, die in dat show-level kapot worden geschoten gaan ook niet zo makkelijk kapot hoor ;) , daar moet je ook eerst een magazijn op leegschieten. (ik kan nu alleen niet oordelen of het in de final ook zo zal zijn, dus laten we rustig afwachten tot hij officieel uitkomt ;) )
Ik zit nu wat te lezen, zie ik dit.^

Hoe weet jij dat nou het spel is toch nog niet uit???
Of is er een zelfgemaakte Beta.???

Ik kan het ff niet meer volgen. 8)7 :?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
BaatZ schreef op 09 October 2003 @ 11:16:
Hmmm ik heb weer even wat bijgelezen, ik kan me echt doodergeren aan dit soort uitspraken:

[...]

Waar gááát dat over ? Komop zeg, die game is ten eerste niet voor niets uitgesteld, ten tweede is wat jij speelt een SHOW map om ff te laten zien wat mogelijk is, daar ga je natuurlijk niet tientallen uren insteken om te zorgen dat wie dan ook de beta jat, ook lekker met plankjes slaan kan spelen. Ten derde Hoor je het niet eens te spelen dus je hebt geen reden van klagen. Ten vierde zou ik me er absoluut niet aan ergeren als er wat scripted sequences in zitten. So what ? als het maar een vette speel ervaring geeft ! en dat is gegarendeerd. Ik ga hem zeker wel kopen als ie er ligt !
1) ik heb die beta niet gespeeld, wat ik daar zeg slaat op het geen wat ANON heeft gemaild aan verschilllende dingen
2) Als er scripted sequences inzitten moet valve niet zeggen dat ze oeberliete AI hebben die geen scripted sequences nodig hebben
3) Duh, tuurlijk ga ik hem kopen :9~ :9~ CS2 :-/
4) CS CZ IS GOLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:05

Maxow

Hidden Sound System

Vanitas schreef op 09 October 2003 @ 11:21:
[...]

Ik zit nu wat te lezen, zie ik dit.^

Hoe weet jij dat nou het spel is toch nog niet uit???
Of is er een zelfgemaakte Beta.???

Ik kan het ff niet meer volgen. 8)7 :?
maar de e3 beta wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Maxow schreef op 09 oktober 2003 @ 11:34:
[...]

maar de e3 beta wel...
Oh, stelletje illegale personages... >:) ;)

Maar, nu wil ik die ook. :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UDuckling5
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

Jullie generaliseren veel te veel... Misdaad hier... HL the best daar... tsk

Die 'dief' was gewoon een grotere fan dan jullie allemaal bij elkaar

Flap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Als die dief een fan was, kan je ook wel zeggen dat voetbalhooligans ook echte fans zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
psies
Grijns schreef op 09 October 2003 @ 10:52:
Maar er bestaat wel zoeits als verantwoord omgaan met je klanten. Daaronder valt niet:
- verschillende release dates noemen.
- release datum pas op het allerlaatste moment verschuiven.
- openlijk afkraken van nvidia, een groot deel v/d gamers heeft deze kaarten
Nvidia wordt terecht afgekraakt, met kaarten die niet voldoende presteren en met suffe truukje fakescores in benchmarks halen, maar in een benchmark-to-be gewoon door de mand vallen.

Er is altijd maar één releasedate genoemd: 30 september. En het maakt niet uit wanneer je een releasedatum verschuift, het is toch nooit goed, de kinderen zullen altijd blijven schreeuwen.

En jij en niemand behalve Valve weet of ze niet gewoon werkelijk tot 2-3 weken voor 30 september nog steeds de 30e als richtdatum hadden staan. Maar ja, als er paupers Valve gaan hacken kan niemand zich meer richten op de release he? Dat heeft men wat anders aan zijn hoofd, nl hoe deze crisis verwerkt moet worden.

Waarom toch altijd zo kort door de bocht? :|

Het lijkt wel alsof Valve helemaal niets goed kan doen, stelletje aasgieren, en zo'n stinkerd die nog meer roet in het eten gooit - die hackerdief dus - hebben we dan begrip voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wordt afwachten of de 100% pre-release versie wel bestaat... sommige bronnen zeggen dat het fake is en anderen zeggen dat het niet anders kan, dat de pre-gold versie is geleakt. Als dat laatste waar is dan weet ik niet of er nog nut is HL2 in de winkels te verkopen aangezien pre-hl2 op het net is te verkrijgen. Als het fake is en er alleen maar 1/3 van source is gestolen en een paar E3 levels dan is de schade nog te overzien...

* Anoniem: 89184 gaat duimen voor Valve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Laatst online: 20-06-2024
Anoniem: 39251 schreef op 09 October 2003 @ 10:48:
[...]

Daarin heb je dan wel weer gelijk ja... dit kost Valve miljoenen..

Het is natuurlijk ook niet zo slim om de hele source (en de game?) op een Windows bak met Outlook te zetten die direct met het i-net verbonden is, maar dat is natuurlijk geen excuus.

Toch zal HL2 nog goed verkopen denk ik, dit zorgt natuurlijk weer voor de nodige publiciteit en HL2 blijft een topgame.
Weet jij veel... wie weet staat ie wel in Outlook zelf... onder "Sent Items" ehehehe... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184 schreef op 09 October 2003 @ 13:36:
Wordt afwachten of de 100% pre-release versie wel bestaat... sommige bronnen zeggen dat het fake is en anderen zeggen dat het niet anders kan, dat de pre-gold versie is geleakt. Als dat laatste waar is dan weet ik niet of er nog nut is HL2 in de winkels te verkopen aangezien pre-hl2 op het net is te verkrijgen. Als het fake is en er alleen maar 1/3 van source is gestolen en een paar E3 levels dan is de schade nog te overzien...

* Anoniem: 89184 gaat duimen voor Valve
Dat is de GROOTSTE onzin die in deze topic voorbij is gekomen!
Waarom zou het in GODSNAAM geen nut meer hebben? Alsof HL2 het enige spel is waarvoor een pre-gold/beta/pre-100% of weetikveel voor uitkomt?
Als jij het niet nuttig vind de game te kopen als je al een crappy-nep versie van internet af kan trekken, mag jij jezelf geen gamer noemen, en al HELEMAAL geen half-life fan.
Dude, dat is gewoon uncool, think about it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Anoniem: 89184 schreef op 09 October 2003 @ 13:36:
Als dat laatste waar is dan weet ik niet of er nog nut is HL2 in de winkels te verkopen aangezien pre-hl2 op het net is te verkrijgen. * Anoniem: 89184 gaat duimen voor Valve
Uhm... welk spel is er niet te downen en is ook in de winkel verkrijgbaar? Bij zo'n beetje alle spellen die uitkwamen is dit het geval dat je van inet af kan plukken...

Dit slaat dus nergens op imho... :/

[ Voor 12% gewijzigd door Senzuboon op 09-10-2003 14:00 ]

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

verkeerde knop :x

[ Voor 91% gewijzigd door Senzuboon op 09-10-2003 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:01
Ik blijf van mening dat de meeste luitjes het spel nog wel kopen. Het gaat nog steeds om een zeer klein deel van de doelgroep die bv deze beta kunnen downloaden en over de "kennis" beschikken hem uit te pakken en te spelen. Ookal is het hele spel dadelijk te downloaden, dan zullen nog immens veel mensen het spel kopen omdat ze dat de vorige keer bij deel 1 hetzelfde hebben gedaan en er waarschijnlijk heel veel plezier aan hebben beleefd.

Over deze beta kan ik zeggen dat het natuurlijk geen reet voorsteld vergeleken met de final versie, dit zijn gewoon wat losse maps waar je verder geen gameplay in terug kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:05

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 89184 schreef op 09 October 2003 @ 10:45:
Sommige mensen vergeten 1 ding: Valve ownes you nothing!!
Oftewel: Valve is jullie niets verplicht of verschuldigd.

Als je Engels wilt gebruiken, doe het dan goed :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
WuSSiE schreef op 09 oktober 2003 @ 11:26:
[...]

2) Als er scripted sequences inzitten moet valve niet zeggen dat ze oeberliete AI hebben die geen scripted sequences nodig hebben
Is het spel al officieel uit? Heb jij de final release? Nee he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
stefijn schreef op 09 October 2003 @ 12:26:
psies

[...]

Nvidia wordt terecht afgekraakt, met kaarten die niet voldoende presteren en met suffe truukje fakescores in benchmarks halen, maar in een benchmark-to-be gewoon door de mand vallen.
Als ik Valve baas was geweest had ik er met nvidia over gepraat en gekeken of er een redelijke oplossing zou zijn. Ze simpel weg afkraken vind ik niet echt professioneel of volwassen....
Er is altijd maar één releasedate genoemd: 30 september. En het maakt niet uit wanneer je een releasedatum verschuift, het is toch nooit goed, de kinderen zullen altijd blijven schreeuwen.
Vivendi liep anders al eerder andere data rond te strooien. En ook nu weer roept vivendi ergens maart/april, sommige Valve mensen roepen nog steeds holiday season en weer een ander heeft geen commentaar.
En jij en niemand behalve Valve weet of ze niet gewoon werkelijk tot 2-3 weken voor 30 september nog steeds de 30e als richtdatum hadden staan. Maar ja, als er paupers Valve gaan hacken kan niemand zich meer richten op de release he? Dat heeft men wat anders aan zijn hoofd, nl hoe deze crisis verwerkt moet worden.
Als een programma 2 a 3 weken voor release is weet je heus wel of dat haalbaar is. het hoort dan namelijk af te zijn op wellicht een kleine glitch na. Gehackt worden zou daar weinig invloed op moeten hebben.
Waarom toch altijd zo kort door de bocht? :|

Het lijkt wel alsof Valve helemaal niets goed kan doen, stelletje aasgieren, en zo'n stinkerd die nog meer roet in het eten gooit - die hackerdief dus - hebben we dan begrip voor?
Tis niet goed wat de hacker gedaan heeft maar ik begrijp de mensen die daarop de beta downloaden wel. Immers, ze hebben nu geen flauw idee wat er gaat gebeuren en zo kun je toch al even je systeem testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
kortom, zo laat je zien dat je geen vertrouwen in valve hebt

mayb stomme vraag maar het is dit keer (in tegenstelling tot andere beta's (geloof ik?))niet toegestaan screenshots te posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Chris Bokitch op VERC Forum: (Managing director VALVe):

There's no doubt that the E3 content has leaked out. But... well, let me just repaste my post from the SteamPowered forums:

The anonymous hacker thief writeth once...

To all those saying HL2 was delayed because of the hacking action, ill just remind you that what was leaked is what Valve has, nothing more and nothing less, so its pretty good to understand it wasnt finished yet.

And also...

Now they will see how much I have been lying when I release the Pre-Gold and all 100% of the sourcecode. Actions speak louder then words.

Logic is a real conundrum sometimes, huh?

Feel free to believe whoever you like. At this point... whatever.

[ Voor 3% gewijzigd door FoggyFreek op 09-10-2003 14:25 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Als ik dit zo lees lijkt het mij dat die hacker ( of is het nu cracker?? :? ) kwaad was op Valve omdat ze het niet op tijd hebben gered. Vrij lame excuus om ze dan te bestelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
:) goeie tekst van Valve. Eerst zegt die dief: de vertraging komt niet door mij, maar omdat Valve nog niet klaar was, en daarna zegt ie effe de pre-gold EN 100% finished source code - die dus niet klaar zou zijn, want de release was niet gehaald - te releasen terwijl ie ook nog niet eens kan weten of iets wel of niet klaar is, wat een sukkel 8)7

Ik geloof Valve! Woei! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Stefke op 09-10-2003 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
stefijn schreef op 09 oktober 2003 @ 14:29:
:) goeie tekst van Valve. Eerst zegt die dief: de vertraging komt niet door mij, maar omdat Valve nog niet klaar was, en daarna zegt ie effe de pre-gold EN 100% finished source code - die dus niet klaar zou zijn, want de release was niet gehaald - te releasen terwijl ie ook nog niet eens kan weten of iets wel of niet klaar is)

Ik geloof Valve! :)
[advocaaat-v/d-duivel]
tja source code != content... dus. Als hij claimt dat de source compleet is maar de game content niet dan klopt het verhaal v/d hacker wel.....
[/advocaaat-v/d-duivel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Exirion schreef op 09 oktober 2003 @ 14:13:
Als je Engels wilt gebruiken, doe het dan goed :z
Als je het forum juist gebruikt, ga je ook niet dingen 2 maal zeggen en lees je eerst voordat je post O-)
Rataplan schreef op 09 October 2003 @ 11:21:
[...]
owes you nothing, dude, Valve owes you nothing...

"ownen" doen de gamers onderling :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Grijns schreef op 09 October 2003 @ 14:31:
[...]

[advocaaat-v/d-duivel]
tja source code != content... dus. Als hij claimt dat de source compleet is maar de game content niet dan klopt het verhaal v/d hacker wel.....
[/advocaaat-v/d-duivel]
maar Pre-Gold zou wel content moeten hebben, anders is het niet meer dan een engine, en dat is no way Pre-Gold volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
Pre-Gold is puur taal technisch gezien alles wat voor de Gold versie komt .... dus dat hoeft niet af te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Laatst online: 08:10
word wel steeds meer, eerst source toen beta en dan pre-gold
condition zero is er nu ook al :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
  • Laatst online: 25-03 09:11
Die "Hacker" heeft nooit gezegd dat hij de "Pre-Gold" versie gaat releasen, dat is een rumor dat is uitgegroeid zodat iedereen nu denkt dat het waar is. Als je de nfo file leest van zijn Condition Zero leak, dan zie je dat hij dit zelf bevestigd.

Trouwens, er zijn nu ook verschillende mods voor hl1 en hl1 zelf voor de hl2 engine gereleased, en ik denk dat dat nou weer iets interessants is voor dit topic, omdat het ernaar uitziet dat HL2 redelijk backwards compatible is.

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48876

Tum|mut schreef op 09 oktober 2003 @ 15:03:
Die "Hacker" heeft nooit gezegd dat hij de "Pre-Gold" versie gaat releasen, dat is een rumor dat is uitgegroeid zodat iedereen nu denkt dat het waar is. Als je de nfo file leest van zijn Condition Zero leak, dan zie je dat hij dit zelf bevestigd.

*skip*.
inderdaad we zijn naief O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
tum|mut , kan je daar even iets specifieker in zijn ? :D

[ Voor 6% gewijzigd door CommanderKeen op 09-10-2003 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
CommanderKeen schreef op 09 October 2003 @ 15:31:
tum|mut , kan je daar even iets specifieker in zijn ? :D
Hier zie je bijvoorbeeld dat in het HL1 level er water effecten zitten van HL2.
http://estima.ribersborg....3-10-09%2004-19-07-17.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
  • Laatst online: 14:01
Huh? hoe zit dat dan, draait HL1 nu op de emgine van HL2, of is HL1 als mod in HL2 geladen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 12:08
(zouden we geen plaatjes doen? :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 04-05 14:23
Jees man.. :o
Overigens ziet het water er superlelijk uit, nogal hl1 style of ben ik degene die blind is... :?
Vind het wel vet gedaan dat ie backwards compatible is. Aan de andere kant... wat moet je ermee als je toch al HL2 hebt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
CU2morO schreef op 09 October 2003 @ 15:48:
(zouden we geen plaatjes doen? :X)
Dit is toch geen plaatje van de beta :? het gaat verder gewoon over de source en de plaatjes eerder in het topic van de test levels mochten ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
idd, laten we het ff gezellig houden en gaan praten over belangrijkere dingen :)

[ Voor 93% gewijzigd door CommanderKeen op 09-10-2003 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:38
er is al een poort uit van HL1 in de HL2 engine btw :P
heb em alleen niet, maar het zal wel weer mooier zijn ofzo

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Senzuboon schreef op 09 October 2003 @ 13:59:
[...]

Uhm... welk spel is er niet te downen en is ook in de winkel verkrijgbaar? Bij zo'n beetje alle spellen die uitkwamen is dit het geval dat je van inet af kan plukken...

Dit slaat dus nergens op imho... :/
Lees dan ook . Het is mogelijk dat HL2 in april 2004 uitkomt... wat als de pre-gold deze week uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Laatst online: 08-04 16:34
Anoniem: 89184 schreef op 09 October 2003 @ 16:29:
[...]

Lees dan ook . Het is mogelijk dat HL2 in april 2004 uitkomt... wat als de pre-gold deze week uitkomt?
Dan zouden ze beter HL2 zo snel mogenlijk uitbrengen is de boodschap of iedereen zal het spel al hebben uitgespeeld voor het zelfs in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Letsnow schreef op 09 October 2003 @ 16:33:
[...]

Dan zouden ze beter HL2 zo snel mogenlijk uitbrengen is de boodschap of iedereen zal het spel al hebben uitgespeeld voor het zelfs in de winkel ligt.
Tjah, dus afwachten wat Valve in petto heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Laatst online: 20-06-2024
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
has, nothing more and nothing less

--------------------------------------------------------------------------------

Volgens mij is die gast best wel naief. Als hij de source code lekt... dan zullen ze bij Valve toch echt wel aanpassingen moeten maken, ivm creditcard-gevoelige gebruikersgegevens via steam, de engine die ze aan andere developers kunnen doorverkopen e.d. en noem zo maar op.

Maareh... was het Valve niet, die eerder dit jaar een sneer hadden richting Idsoftware ivm D3-leak? :P

Koop ze toch wel, zowel D3 (die nu vast wel een paar maanden eerder komt als H-L2 :X ) en H-L2... + nieuwe mammaplank + nieuwe cpu + nieuwe gpu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:52

Damian

Insane Obtrusion

p.habo schreef op 09 October 2003 @ 16:37:
quote:
has, nothing more and nothing less

Volgens mij is die gast best wel naief. Als hij de source code lekt... dan zullen ze bij Valve toch echt wel aanpassingen moeten maken, ivm creditcard-gevoelige gebruikersgegevens via steam, de engine die ze aan andere developers kunnen doorverkopen e.d. en noem zo maar op.

Maareh... was het Valve niet, die eerder dit jaar een sneer hadden richting Idsoftware ivm D3-leak? :P

Koop ze toch wel, zowel D3 (die nu vast wel een paar maanden eerder komt als H-L2 :X ) en H-L2... + nieuwe mammaplank + nieuwe cpu + nieuwe gpu...
Geleakt via iemand die je programma/spel aan het testen is, is idd dom, dat kan gewoon gebeuren, en dat is dus ook gebeurd bij Doom3

Dat het van je pc gejat word is gewoon heel erg lullig en ook meestal niet te voorzien.

je verhaal is dus BS!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60654

kinderen toch... hou op elkaar te flamen over een game. Kom geef elkaar een kusje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33902

Ik had HL1 gecopied van een vriend en later alsnog gekocht, zulke spellen zijn het geld gewoon waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Ik ook, na een zoektocht van 5 jaar... :D Maar HL2 en DM3 ga ik zeker ook kopen. Ook al heb ik de bèta gezien. Het blijft gewoon het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94529

(kheb me dan toch eindelijk maar eens geregged na al die maanden alleen maar lezen :))

Ik ben t niet eens met t hacken, maar als het waar is wat die hacker zegt (dus dat die crappy beta troep alles was wat valve had rond 30 september en dat de stuff die niet scripted hoort te zijn het wel is), dan kies ik toch zijn kant. Als hij de boel niet gereleased had, had Valve waarschijnlijk gewoon net als nu een week voor 30/9 gezegd dat het delayed was tot de holidays, en dan een week voor de holidays tot begin volgend jaar, en daarna naar april...

(en dat van die pregoldstuff is geen contradictie, dat is gewoon een rumour)

edit: nog even een stukje dat ik ergens anders las:
They scripted almost EVERYTHING! The soldiers still go over and shoot through the window, no matter where you are. Everything is a triggered even. Even when he pushes the fan... you walk up to it, and it does it on its own (you can walk right through that part of the blade). You have to do everything in order. Kill the headcrab, so you can push the fan, so you can turn the fan on, so the enemies will spaw and come at you.
offtopic:
Maverick=Ben?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 94529 op 09-10-2003 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 13:58
Anoniem: 94529 schreef op 09 October 2003 @ 16:59:
(kheb me dan toch eindelijk maar eens geregged na al die maanden alleen maar lezen :))

Ik ben t niet eens met t hacken, maar als het waar is wat die hacker zegt (dus dat die crappy beta troep alles was wat valve had rond 30 september en dat de stuff die niet scripted hoort te zijn het wel is), dan kies ik toch zijn kant. Als hij de boel niet gereleased had, had Valve waarschijnlijk gewoon net als nu een week voor 30/9 gezegd dat het delayed was tot de holidays, en dan een week voor de holidays tot begin volgend jaar, en daarna naar april...

(en dat van die pregoldstuff is geen contradictie, dat is gewoon een rumour)

[...]

offtopic:
Maverick=Ben?
offtopic:
nee :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94529

offtopic:
meh, das een andere maverick dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31444

Dus zover ik nu lees, is HL2 tot nu toe nog een opgedikte HL1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:43
nee onzin, die beta is gewoon een hele vroege, van de e3, je kan mij niet vertellen dat ze daarna een half jaar uit hun neus hebben zitten eten........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33902

Wat denk je nou zelf. Zie jij Q3 ook als een opgedikte Q2 ?? HL2 is gewoon een compleet nieuw spel, alleen de personages en verhaallijn is "bekend". Speel jij strax maar eens HL1 en daarna HL2, dan zie je het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Idd en ik kan niet wachten tot ie echt final is, uit respect voor valve zal ik die geleakte zooi niet spelen, al hebben ze het deel aan zich zelf te danken volgens mij :P

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 10:38
sith, ben maar niet bang, wat er nu op Inet staat is niet te spelen, je kunt een paar incomplete maps spelen en de meeste monsters doen niks. dan heb ik het nog niet over alle bugs

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60654

RocketKoen schreef op 09 oktober 2003 @ 17:28:
sith, ben maar niet bang, wat er nu op Inet staat is niet te spelen, je kunt een paar incomplete maps spelen en de meeste monsters doen niks. dan heb ik het nog niet over alle bugs
Heb je het nu over de beta of de versie die pre-gold zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beta

there is no such thing as a pre-gold :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Jullie zijn wel erg negatief over die E3 beta vind ik. Ok, er zit een flinke zut scripting in blijkbaar, maar heb je al wel met die gravity gun gespeeld ? :P Echt heel knap gemaakt hoor hoe al die objecten reageren. Om over de ragdoll physics nogmaar te zwijgen :)

Overigens lijkt dit een oudere beta dan die ze op E3 hebben laten zien, er zitten bijv. hier en daar textures niet in die in de demo filmpjes wel te zien zijn. Enneh de G-Man is bijvoorbeeld meteen al dood in dat level met die headcrab en de camera.

Iig een spel dat et waard is om te kopen, whenever that may be. Ik heb geen medelijden met Valve, een beetje respectabel softwarebedrijf zorgt ervoor dat z'n netwerk dicht zit en dat z'n machines gepatched zijn. Mede hierdoor vind ik et nog steeds een vreemd verhaal van dat lek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
De hacker bedoeld met die pre-gold volgens mij de versie van rond 30 september , dus de versie die normaal uit moest komen --> de bekende beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Anoniem: 94529 schreef op 09 October 2003 @ 16:59:

They scripted almost EVERYTHING! The soldiers still go over and shoot through the window, no matter where you are. Everything is a triggered even. Even when he pushes the fan... you walk up to it, and it does it on its own (you can walk right through that part of the blade). You have to do everything in order. Kill the headcrab, so you can push the fan, so you can turn the fan on, so the enemies will spaw and come at you.

[...]
BS, ik heb het net echt 40x getest. dat door het raam schieten is waar, maar de deur opentrappen als ze dood zijn? no way. Ik stond een keer op de tafel, en kon hij dus die deur niet openkicken, tadaa, dus deed hij hem gewoon naar zich toe open. best slim opzich. Dat bij die propellor is wederom onzin, dat ding doet het niet eens. de zombies kicken en meppen alles wat in hun weg komt, barrels, auto's, het boeit niet. heel erg gaaf.

het is maar een pre-e3 beta, maar omg, wat wordt dit een vette game. De mooiste Physics ooit, vooral de interactie. Hout versplintert, hoe vaak je er ook op mept, je hebt je eigen zwaartekracht (net nog op een plank hout gespongen, brak doormidden :9~) subliem, ik wacht wel tot april hoor, laat maar komen!

offtopic:
pre-e3... waarom? techroom is niet af, de Hydra is niet aanwezig, het buggy level is incompleet. Dus een redelijk oude build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2488

Ik mag hopen dat de FBI een dezer dagen bij onze hacker op de stoep staat. Dan is deze soap ook weer afgelopen.

Natuurlijk is het vervelend voor Valve dat de source is uitgelekt, maar de ramp was volgens mij groter geweest als dit was gebeurd als HL2 al in de winkel lag. Ze kunnen nu nog het nodige aan de code veranderen om het allemaal wat moeilijker te maken voor cheaters ed. Het enige echte grote probleem dat ik zie is het uitlekken van broncodes van derden die Valve gekocht heeft.

Van het lekken van de Beta zal Valve praktisch geen schade ondervinden. Ook een eventueel gelekte gold versie is niet echt relevant. Het zou toch een illusie zijn om te denken dat je software niet gekopieerd wordt en dus niet via Kazaa & co verspreid wordt. Mensen die de echte versie niet kopen, omdat er een gold versie op het internet staat, hadden de software ook niet gekocht als er geen gold versie op het internet zou staan. Die hadden hem dan op het moment van verspreiding wel gedownload.

Uiteindelijk zal de schade dus wel meevallen. Het grootste nadeel zijn de mogelijke schadeclaims. Ik vermoed niet dat onze hacker gek veel geld heeft, dus daar zal wel niet veel te halen zijn. Cheats kun je met het herschrijven van stukken code en patches wel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 23:32

edward2

Schieten op de beesten

FoggyFreek schreef op 09 oktober 2003 @ 17:44:
[...]

BS, ik heb het net echt 40x getest. dat door het raam schieten is waar, maar de deur opentrappen als ze dood zijn? no way. Ik stond een keer op de tafel, en kon hij dus die deur niet openkicken, tadaa, dus deed hij hem gewoon naar zich toe open. best slim opzich. Dat bij die propellor is wederom onzin, dat ding doet het niet eens. de zombies kicken en meppen alles wat in hun weg komt, barrels, auto's, het boeit niet. heel erg gaaf.

het is maar een pre-e3 beta, maar omg, wat wordt dit een vette game. De mooiste Physics ooit, vooral de interactie. Hout versplintert, hoe vaak je er ook op mept, je hebt je eigen zwaartekracht (net nog op een plank hout gespongen, brak doormidden :9~) subliem, ik wacht wel tot april hoor, laat maar komen!

offtopic:
pre-e3... waarom? techroom is niet af, de Hydra is niet aanwezig, het buggy level is incompleet. Dus een redelijk oude build.
Heb jij hem in fullscreen draaien?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fullscreen....mag je hier posten hoe?...naja anders verwijder iktw el weer :)

maka snelkoppeling van console en voeg -fullscreen toe
that's all folks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

-edit-

[ Voor 97% gewijzigd door FoggyFreek op 09-10-2003 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 23:32

edward2

Schieten op de beesten

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:12
Tijd voor een deel 2 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Jesus, kreeg net bijna een hartaanval >:)

Zit ik een beetje doelloos rond te dwalen in bugbait staat er gewoon een soort op creapy monster voor me :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Grijns schreef op 09 October 2003 @ 14:17:
Als ik Valve baas was geweest had ik er met nvidia over gepraat en gekeken of er een redelijke oplossing zou zijn. Ze simpel weg afkraken vind ik niet echt professioneel of volwassen....
Ze hebben alleen een overeenkomst met ATI lopen die dit nog wel is moeilijk kan maken.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.