Het Half Life2 SRC only topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.219 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Letsnow schreef op 09 October 2003 @ 16:33:
[...]

Dan zouden ze beter HL2 zo snel mogenlijk uitbrengen is de boodschap of iedereen zal het spel al hebben uitgespeeld voor het zelfs in de winkel ligt.
Tjah, dus afwachten wat Valve in petto heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Anon Leaker: To all those saying HL2 was delayed because of the hacking
action, ill just remind you that what was leaked is what Valve
has, nothing more and nothing less

--------------------------------------------------------------------------------

Volgens mij is die gast best wel naief. Als hij de source code lekt... dan zullen ze bij Valve toch echt wel aanpassingen moeten maken, ivm creditcard-gevoelige gebruikersgegevens via steam, de engine die ze aan andere developers kunnen doorverkopen e.d. en noem zo maar op.

Maareh... was het Valve niet, die eerder dit jaar een sneer hadden richting Idsoftware ivm D3-leak? :P

Koop ze toch wel, zowel D3 (die nu vast wel een paar maanden eerder komt als H-L2 :X ) en H-L2... + nieuwe mammaplank + nieuwe cpu + nieuwe gpu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:42

Damian

Insane Obtrusion

p.habo schreef op 09 October 2003 @ 16:37:
quote:
Anon Leaker: To all those saying HL2 was delayed because of the hacking
action, ill just remind you that what was leaked is what Valve
has, nothing more and nothing less

Volgens mij is die gast best wel naief. Als hij de source code lekt... dan zullen ze bij Valve toch echt wel aanpassingen moeten maken, ivm creditcard-gevoelige gebruikersgegevens via steam, de engine die ze aan andere developers kunnen doorverkopen e.d. en noem zo maar op.

Maareh... was het Valve niet, die eerder dit jaar een sneer hadden richting Idsoftware ivm D3-leak? :P

Koop ze toch wel, zowel D3 (die nu vast wel een paar maanden eerder komt als H-L2 :X ) en H-L2... + nieuwe mammaplank + nieuwe cpu + nieuwe gpu...
Geleakt via iemand die je programma/spel aan het testen is, is idd dom, dat kan gewoon gebeuren, en dat is dus ook gebeurd bij Doom3

Dat het van je pc gejat word is gewoon heel erg lullig en ook meestal niet te voorzien.

je verhaal is dus BS!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60654

kinderen toch... hou op elkaar te flamen over een game. Kom geef elkaar een kusje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33902

Ik had HL1 gecopied van een vriend en later alsnog gekocht, zulke spellen zijn het geld gewoon waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Ik ook, na een zoektocht van 5 jaar... :D Maar HL2 en DM3 ga ik zeker ook kopen. Ook al heb ik de bèta gezien. Het blijft gewoon het geld waard.

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94529

(kheb me dan toch eindelijk maar eens geregged na al die maanden alleen maar lezen :))

Ik ben t niet eens met t hacken, maar als het waar is wat die hacker zegt (dus dat die crappy beta troep alles was wat valve had rond 30 september en dat de stuff die niet scripted hoort te zijn het wel is), dan kies ik toch zijn kant. Als hij de boel niet gereleased had, had Valve waarschijnlijk gewoon net als nu een week voor 30/9 gezegd dat het delayed was tot de holidays, en dan een week voor de holidays tot begin volgend jaar, en daarna naar april...

(en dat van die pregoldstuff is geen contradictie, dat is gewoon een rumour)

edit: nog even een stukje dat ik ergens anders las:
They scripted almost EVERYTHING! The soldiers still go over and shoot through the window, no matter where you are. Everything is a triggered even. Even when he pushes the fan... you walk up to it, and it does it on its own (you can walk right through that part of the blade). You have to do everything in order. Kill the headcrab, so you can push the fan, so you can turn the fan on, so the enemies will spaw and come at you.
offtopic:
Maverick=Ben?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 94529 op 09-10-2003 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:42
Anoniem: 94529 schreef op 09 October 2003 @ 16:59:
(kheb me dan toch eindelijk maar eens geregged na al die maanden alleen maar lezen :))

Ik ben t niet eens met t hacken, maar als het waar is wat die hacker zegt (dus dat die crappy beta troep alles was wat valve had rond 30 september en dat de stuff die niet scripted hoort te zijn het wel is), dan kies ik toch zijn kant. Als hij de boel niet gereleased had, had Valve waarschijnlijk gewoon net als nu een week voor 30/9 gezegd dat het delayed was tot de holidays, en dan een week voor de holidays tot begin volgend jaar, en daarna naar april...

(en dat van die pregoldstuff is geen contradictie, dat is gewoon een rumour)

[...]

offtopic:
Maverick=Ben?
offtopic:
nee :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94529

offtopic:
meh, das een andere maverick dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31444

Dus zover ik nu lees, is HL2 tot nu toe nog een opgedikte HL1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-07 15:22
nee onzin, die beta is gewoon een hele vroege, van de e3, je kan mij niet vertellen dat ze daarna een half jaar uit hun neus hebben zitten eten........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33902

Wat denk je nou zelf. Zie jij Q3 ook als een opgedikte Q2 ?? HL2 is gewoon een compleet nieuw spel, alleen de personages en verhaallijn is "bekend". Speel jij strax maar eens HL1 en daarna HL2, dan zie je het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Idd en ik kan niet wachten tot ie echt final is, uit respect voor valve zal ik die geleakte zooi niet spelen, al hebben ze het deel aan zich zelf te danken volgens mij :P

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 14:57
sith, ben maar niet bang, wat er nu op Inet staat is niet te spelen, je kunt een paar incomplete maps spelen en de meeste monsters doen niks. dan heb ik het nog niet over alle bugs

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60654

RocketKoen schreef op 09 oktober 2003 @ 17:28:
sith, ben maar niet bang, wat er nu op Inet staat is niet te spelen, je kunt een paar incomplete maps spelen en de meeste monsters doen niks. dan heb ik het nog niet over alle bugs
Heb je het nu over de beta of de versie die pre-gold zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48876

beta

there is no such thing as a pre-gold :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Jullie zijn wel erg negatief over die E3 beta vind ik. Ok, er zit een flinke zut scripting in blijkbaar, maar heb je al wel met die gravity gun gespeeld ? :P Echt heel knap gemaakt hoor hoe al die objecten reageren. Om over de ragdoll physics nogmaar te zwijgen :)

Overigens lijkt dit een oudere beta dan die ze op E3 hebben laten zien, er zitten bijv. hier en daar textures niet in die in de demo filmpjes wel te zien zijn. Enneh de G-Man is bijvoorbeeld meteen al dood in dat level met die headcrab en de camera.

Iig een spel dat et waard is om te kopen, whenever that may be. Ik heb geen medelijden met Valve, een beetje respectabel softwarebedrijf zorgt ervoor dat z'n netwerk dicht zit en dat z'n machines gepatched zijn. Mede hierdoor vind ik et nog steeds een vreemd verhaal van dat lek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
De hacker bedoeld met die pre-gold volgens mij de versie van rond 30 september , dus de versie die normaal uit moest komen --> de bekende beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Anoniem: 94529 schreef op 09 October 2003 @ 16:59:

They scripted almost EVERYTHING! The soldiers still go over and shoot through the window, no matter where you are. Everything is a triggered even. Even when he pushes the fan... you walk up to it, and it does it on its own (you can walk right through that part of the blade). You have to do everything in order. Kill the headcrab, so you can push the fan, so you can turn the fan on, so the enemies will spaw and come at you.

[...]
BS, ik heb het net echt 40x getest. dat door het raam schieten is waar, maar de deur opentrappen als ze dood zijn? no way. Ik stond een keer op de tafel, en kon hij dus die deur niet openkicken, tadaa, dus deed hij hem gewoon naar zich toe open. best slim opzich. Dat bij die propellor is wederom onzin, dat ding doet het niet eens. de zombies kicken en meppen alles wat in hun weg komt, barrels, auto's, het boeit niet. heel erg gaaf.

het is maar een pre-e3 beta, maar omg, wat wordt dit een vette game. De mooiste Physics ooit, vooral de interactie. Hout versplintert, hoe vaak je er ook op mept, je hebt je eigen zwaartekracht (net nog op een plank hout gespongen, brak doormidden :9~) subliem, ik wacht wel tot april hoor, laat maar komen!

offtopic:
pre-e3... waarom? techroom is niet af, de Hydra is niet aanwezig, het buggy level is incompleet. Dus een redelijk oude build.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2488

Ik mag hopen dat de FBI een dezer dagen bij onze hacker op de stoep staat. Dan is deze soap ook weer afgelopen.

Natuurlijk is het vervelend voor Valve dat de source is uitgelekt, maar de ramp was volgens mij groter geweest als dit was gebeurd als HL2 al in de winkel lag. Ze kunnen nu nog het nodige aan de code veranderen om het allemaal wat moeilijker te maken voor cheaters ed. Het enige echte grote probleem dat ik zie is het uitlekken van broncodes van derden die Valve gekocht heeft.

Van het lekken van de Beta zal Valve praktisch geen schade ondervinden. Ook een eventueel gelekte gold versie is niet echt relevant. Het zou toch een illusie zijn om te denken dat je software niet gekopieerd wordt en dus niet via Kazaa & co verspreid wordt. Mensen die de echte versie niet kopen, omdat er een gold versie op het internet staat, hadden de software ook niet gekocht als er geen gold versie op het internet zou staan. Die hadden hem dan op het moment van verspreiding wel gedownload.

Uiteindelijk zal de schade dus wel meevallen. Het grootste nadeel zijn de mogelijke schadeclaims. Ik vermoed niet dat onze hacker gek veel geld heeft, dus daar zal wel niet veel te halen zijn. Cheats kun je met het herschrijven van stukken code en patches wel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 00:26

edward2

Schieten op de beesten

FoggyFreek schreef op 09 oktober 2003 @ 17:44:
[...]

BS, ik heb het net echt 40x getest. dat door het raam schieten is waar, maar de deur opentrappen als ze dood zijn? no way. Ik stond een keer op de tafel, en kon hij dus die deur niet openkicken, tadaa, dus deed hij hem gewoon naar zich toe open. best slim opzich. Dat bij die propellor is wederom onzin, dat ding doet het niet eens. de zombies kicken en meppen alles wat in hun weg komt, barrels, auto's, het boeit niet. heel erg gaaf.

het is maar een pre-e3 beta, maar omg, wat wordt dit een vette game. De mooiste Physics ooit, vooral de interactie. Hout versplintert, hoe vaak je er ook op mept, je hebt je eigen zwaartekracht (net nog op een plank hout gespongen, brak doormidden :9~) subliem, ik wacht wel tot april hoor, laat maar komen!

offtopic:
pre-e3... waarom? techroom is niet af, de Hydra is niet aanwezig, het buggy level is incompleet. Dus een redelijk oude build.
Heb jij hem in fullscreen draaien?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48876

fullscreen....mag je hier posten hoe?...naja anders verwijder iktw el weer :)

maka snelkoppeling van console en voeg -fullscreen toe
that's all folks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

-edit-

[ Voor 97% gewijzigd door FoggyFreek op 09-10-2003 18:46 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 00:26

edward2

Schieten op de beesten

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:51
Tijd voor een deel 2 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Jesus, kreeg net bijna een hartaanval >:)

Zit ik een beetje doelloos rond te dwalen in bugbait staat er gewoon een soort op creapy monster voor me :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Grijns schreef op 09 October 2003 @ 14:17:
Als ik Valve baas was geweest had ik er met nvidia over gepraat en gekeken of er een redelijke oplossing zou zijn. Ze simpel weg afkraken vind ik niet echt professioneel of volwassen....
Ze hebben alleen een overeenkomst met ATI lopen die dit nog wel is moeilijk kan maken.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.