Het Half Life2 SRC only topic

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.254 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Ik las vanmiddag nog dat je totaal niks kon met de source :? en was 100 MB groot klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 02:58
HALFLIFE RADIO broadcast start om ONGEVEER!! :
GMT = 00:00
BST [uk] = 01:00 (tuesday-morning)
GMT [EU] = 02:00 (tuesday-morning)
EDT [USA] = 19:00 (monday-evening)
©mezelf

Verder heb je om te luisteren WinAmp nodig en moet je dan op deze link klikken: http://66.132.145.232:8000/listen.pls

Maar verwacht wel dat het druk wordt. Vragen posten voor Gabe heeft GEEN nut aangezien alle vragen die gesteld moesten worden eerder hadden moeten worden ingediend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StephanL schreef op 06 October 2003 @ 21:08:
Ik las vanmiddag nog dat je totaal niks kon met de source :? en was 100 MB groot klopt dat?
Klopt 2x niet, je kan er weldegelijk wat mee (zie rest topic) en hij is 33mb groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Verwijderd schreef op 06 oktober 2003 @ 21:16:
[...]

Klopt 2x niet, je kan er weldegelijk wat mee (zie rest topic) en hij is 33mb groot.
33MB in .RAR vorm dan wel he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

woei, ik ben eindelijk geconnect met halflife radio, hij zat steeds vol bij mij.
nu laat ik hem aan staan tot 02.00u >:)

volgens mij kun je vanavond niet eens naar het geval connecten zo druk zal ie dan zijn :P

PS: kun je trouwens met winamp op een of andere manier die shoutcast gevallen opnemen?

[ Voor 19% gewijzigd door BoyGenius op 06-10-2003 21:39 ]

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

BoyGenius schreef op 06 October 2003 @ 21:38:
PS: kun je trouwens met winamp op een of andere manier die shoutcast gevallen opnemen?
ff cool edit downloaden. handig programma voor het bewerken (opnemen) van geluidsfragmenten. 10 mb per minuut dus je kan vast wel een paar uurtjes opnemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

jep zoek maar eens op streamripper
werkt bij mij vrij aardig, met wolffm opnemen :)

* heuveltje houd zich aanbevolen voor een copie :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Ik hoor nu net, dat het niet zeker is dat gabe vanavond zal komen op hlradio. Het hele valve kantoor is volgens de presentator afgesloten van het internet. Dus ze hopen dat gabe toch nog met hun kan joinen op hun shoutcast server...

ik hoop dat ie toch kan komen :)

best lollig trouwens dat luisteren naar die radio, heel veel mensen praten mee :D

ok ik heb een streamripper die werkt, ik zal proberen om de stream van vanavond op te nemen :Y)

[ Voor 28% gewijzigd door BoyGenius op 06-10-2003 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Als het je lukt host ik het mp3tje (kan ik er wel van maken als het je niet lukt) wel op mijn servertje!

Acht de kans echter niet zo heel erg groot dat Gabe gaat praten. En zelfs als dat wel gebeurt is het niet gezegt dat jij een redelijke verbinding krijgt om het op te nemen. We zien wel.

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

JayVee schreef op 06 October 2003 @ 22:08:
Als het je lukt host ik het mp3tje (kan ik er wel van maken als het je niet lukt) wel op mijn servertje!

Acht de kans echter niet zo heel erg groot dat Gabe gaat praten. En zelfs als dat wel gebeurt is het niet gezegt dat jij een redelijke verbinding krijgt om het op te nemen. We zien wel.
mp3tje ervan maken lukt me wel en webspace heb ik zelf ook wel :), maar mocht dat niet goed genoeg zijn dan ga ik dankbaar op je aanbod in :) _/-\o_

de verbinding die ik nu heb is wel goed trouwens, duidelijk te verstaan en geen tot weinig haperingen :), hopen dat het zo blijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t :P

Wat wordt er zoal vermeld?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
De tussenstand van de HL2 multiplayer wedstrijd ;)

Edit :
Reply op EdSchouten

[ Voor 25% gewijzigd door Exe-cuter op 06-10-2003 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
bij mij gaat het ook perfect alleen dat klote Cool edit heeft een gare timer functie maar dat boeit me geen reet ik neem gewoon 10 uur lang op :D tis maar 6 GB, en dan alles naar mp3 en gabe eruit snijden...

wtf is btw die irc server om te replyen...

wat een lame vragen en die gozer die dingen beantwoord lijkt wel knetterstoned :+

[ Voor 15% gewijzigd door LiquidT_NL op 06-10-2003 22:24 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server : irc.gameshout.net
channel : #radio

En idd, die gast is op zeker stoned hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

LiquidT_NL schreef op 06 October 2003 @ 22:23:
bij mij gaat het ook perfect alleen dat klote Cool edit heeft een gare timer functie maar dat boeit me geen reet ik neem gewoon 10 uur lang op :D tis maar 6 GB, en dan alles naar mp3 en gabe eruit snijden...

wtf is btw die irc server om te replyen...

wat een lame vragen en die gozer die dingen beantwoord lijkt wel knetterstoned :+
met streamripper heb ik per min ongeveer een halve mb (64kbps 22khz, dit zijn ook de eigenschappen van de stream) per minuut en niet 10 mb zoals eerder vermeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand die stream opnemen en ergens op een sitetje zetten? 'k moet gaan werken en kan dus niet tot een gat in de nacht luisteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Verwijderd schreef op 06 oktober 2003 @ 22:42:
Kan iemand die stream opnemen en ergens op een sitetje zetten? 'k moet gaan werken en kan dus niet tot een gat in de nacht luisteren :P
^^ lees hierboven :+

(of wil je echt de hele stream hebben :?)

[ Voor 10% gewijzigd door BoyGenius op 06-10-2003 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
BoyGenius schreef op 06 October 2003 @ 22:36:
[...]

met streamripper heb ik per min ongeveer een halve mb (64kbps 22khz, dit zijn ook de eigenschappen van de stream) per minuut en niet 10 mb zoals eerder vermeld :)
ik ben te lui om over te stappen op Streamripper :O

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.uploadit.org/files/061003-bumpmap-test.jpg

Lijkt echt en benut de HL2 opties ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Mijn oog ziet een Apple icoontje linksboven op dat plaatje, hebben ze hem daaro ook al op draaien. En linux etc. dan? (of loop ik weer achter :P)
LiquidT_NL schreef op 06 October 2003 @ 22:52:
[...]

ik ben te lui om over te stappen op Streamripper :O
offtopic:
luie jongen >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

// Off-Topic
Wow :o
Is dat Windows? Zo ja, wil je ons vertellen welk theme, shell e.a. tools je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 23:02:
[...]

// Off-Topic
Is dat Windows? Zo ja, wil je ons vertellen welk theme, shell e.a. tools je gebruikt?
nee joh, da's linux.

Erg mooie effecten van HL2 _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op 06 oktober 2003 @ 23:02:
[...]

// Off-Topic
Is deze vraag seieus bedoeld?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
MacOS dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zou ook wel leuk zijn als we de map bij de screen zouden krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacOS X volgens mij maar het is niet mijn screenshot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Lijkt me erg sterk dat ze al die Dx9 shaders al geport hebben, incl de dx renderer naar OpenGL...

Ergo: Fake met hoofdletter F.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|:( sh*t :X

Toch wel erg jammer dat de source code uitgelekt is. Kunnen we nog langer wachten op een spel met zo'n mooie graphics. >:) Zelden zo'n mooi water gezien, daar verbleekt het water uit Morrowind gewoon bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 23:08:
[...]

|:( sh*t :X

Toch wel erg jammer dat de source code uitgelekt is. Kunnen we nog langer wachten op een spel met zo'n mooie graphics. >:) Zelden zo'n mooi water gezien, daar verbleekt het water uit Morrowind gewoon bij...
probeer het buiten eens, elk park heeft wel een vijvertje.
als je creatief bent kun je water zelfs uit de kraan halen :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 06 October 2003 @ 23:13:
[...]

probeer het buiten eens, elk park heeft wel een vijvertje.
als je creatief bent kun je water zelfs uit de kraan halen :+
Yo funny guy. Ik zei : "zelden een spel met zulke mooie graphics gezien" ,daarna verwees ik naar het water van HL2 en van Morrowind. Ik wil het best wel eens buiten proberen maar zover ik weet leef ik niet in een spel. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://frontpage.fok.nl/?id=33247

Fok is 1337 en up 2 date :+.
(Gabe Newall, computerwetenschappers en andere fouten 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:57
Nieuwe update op hl2arena. Er staat een chatlog waarin sourcex van myg0t zo'n beetje een bekentenis aflegt...

Hij kon binnenkort wel eens bezoek van valve gaan krijgen verwacht ik :)

Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz wel leuk en aardig die source, en dat hij werkt, maar zou het niet erg raar zijn als dit de nieuwste source is, geen oude/beta versie, aangezien er nog best wel veel bugs in zaten en fixes nog gedaan moesten worden.

Lijkt me erg loos als ze deze source gebruiken voor de uiteindelijke HL2, aangezien er dan zo'n beetje gelijk een nieuwe update moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

14:58:39) ([JAPS]General-Jap) [[ 12:38:33 ]] <SourceX> anyways, i think joolz would be able to make a pretty good hack having the actual source code
(14:58:40) ([JAPS]General-Jap) [[ 12:38:42 ]] <SourceX> to the game
(14:58:42) ([JAPS]General-Jap) [[ 12:38:49 ]] <SourceX> metacheat is already good
(14:58:43) ([JAPS]General-Jap) [[ 12:38:55 ]] <[JAPS]General-Jap> yeh
(14:58:44) ([JAPS]General-Jap) [[ 12:39:06 ]] <[JAPS]General-Jap> src for hl2 ?
(14:58:47) ([JAPS]General-Jap) [[ 12:39:09 ]] <SourceX> yes
(14:58:49) ([JAPS]General-Jap) [[ 12:39:22 ]] <[JAPS]General-Jap> you would give it to him?
(14:58:50) ([JAPS]General-Jap) [[ 12:39:32 ]] <SourceX> i also have cz:cz, tf2, steam, and hl2, compiled and source codes
(14:58:50) ([JAPS]General-Jap) [[ 12:39:50 ]] <[JAPS]General-Jap> god damn
(14:58:52) ([JAPS]General-Jap) [[ 12:40:04 ]] <SourceX> well, im still thinking about it, but id like to talk to him about it first
(14:58:55) ([JAPS]General-Jap) [[ 12:40:52 ]] <[JAPS]General-Jap> yeh
(14:58:55) ([JAPS]General-Jap) [[ 12:40:56 ]] <[JAPS]General-Jap> i told him
(14:58:58) ([JAPS]General-Jap) [[ 12:41:00 ]] <[JAPS]General-Jap> he seems to be afk
(14:59:00) ([JAPS]General-Jap) [[ 12:41:10 ]] <SourceX> ok
(14:59:00) ([JAPS]General-Jap) Session Close: Wed Oct 01 12:47:55 2003
http://gtwy.hl2arena.com/big_log.txt

en
THE BETA ISN'T BEING RELEASED TONIGHT. The resource files are POSSIBLY
Als het waar is, binnenkort nog een release van de complete game?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:11
(14:58:50) ([JAPS]General-Jap) [[ 12:39:32 ]] <SourceX> i also have cz:cz, tf2, steam, and hl2, compiled and source codes
Dit is dus wat iedereeen atm heeft, dat van die resources is al een beetje achterhaald, niemand heeft ze ooit gezien.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
als dit waar is is het enige wat valve nu nog heeft is de rechten op de software....
en kunnen we HL2 wel vergeten... misschien valve wel failliet

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 07 October 2003 @ 00:02:
als dit waar is is het enige wat valve nu nog heeft is de rechten op de software....
Waarom? Met het uitbrengen van HL2 brengen ze juist meer geld in het laadje, dan dat ze HL2 niet uitbrengen. Daarnaast wordt er in de warez scene bijna iedere game gereleased en blijven de bedrijven door draaien. Met andere woorden jouw opmerking is onzin. EN laten we svp geen discussie beginnen over de warez-scene, maar gewoon on-topic over de src-nieuws blijven.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 10:25

boesOne

meuh

Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 23:07:
MacOS X volgens mij maar het is niet mijn screenshot :)
Neh.. das gewoon windowblinds + een nep dock + object bar.

Tjek zijn dock > d'r zit een typisch .bat filetje gedocked.

Ik denk dat het gewoon windows is. En dat het screen echt is. Er horen nu onderhand wel spannendere screenies op te gaan duiken dan kippenrace :D onzin..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Laatst online: 23-08 21:54
Zou het kunnen dat die dude (sourcex of wie het dan ook oorspronkelijk gejat heeft) alles heeft? Dus ook een complete hl2 versie incl textures/sounds/models/SDK.
Dat ie alleen (een deel) van de source heeft vrijgegeven als bewijs en nu mischien bruut geld vraagt om de rest niet te releasen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
-boesOne- schreef op 07 October 2003 @ 00:22:
[...]

Neh.. das gewoon windowblinds + een nep dock + object bar.

Tjek zijn dock > d'r zit een typisch .bat filetje gedocked.

Ik denk dat het gewoon windows is. En dat het screen echt is. Er horen nu onderhand wel spannendere screenies op te gaan duiken dan kippenrace :D onzin..
weet wel zeker dat het gewoon windows is, hij heeft de mapeditor op de achtgrond draaien :)
Screen zou dus authentiek kunnen zijn, naar mijn mening is ie dat ook,maarja, wie ben ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gremen schreef op 07 October 2003 @ 00:40:
Zou het kunnen dat die dude (sourcex of wie het dan ook oorspronkelijk gejat heeft) alles heeft? Dus ook een complete hl2 versie incl textures/sounds/models/SDK.
Dat ie alleen (een deel) van de source heeft vrijgegeven als bewijs en nu mischien bruut geld vraagt om de rest niet te releasen?
Dat heet chantage en dat zou hem nog meer problemen geven dan die nu al heeft (als hij het ook de dief is) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 23:50:
[...]

http://gtwy.hl2arena.com/big_log.txt

en

[...]

Als het waar is, binnenkort nog een release van de complete game?
RocketKoen schreef op 07 October 2003 @ 00:02:
Omg, hoe selectief kan je lezen.
en
(15:05:27) ([JAPS]General-Jap) shame he didnt get the whole lot ;/
(15:05:33) ([JAPS]General-Jap) maps,models etc
Daarnaast komt dit bericht van iemand van hl2arena, gtwy (ook niet altijd even betrouwbaar als je kijkt naar de geruchten die hij als feiten ner zet), die het weer heeft van cheatmaker Joolz, die het weer heeft van cheatmaker General Jap, die het weer heeft van cheatmaker, trojan en keylogger schrijver SourceX, terwijl die laatste twee elkaar ook nog eens niet kunnen uitstaan.

De Telegraaf is er niks bij

[ Voor 13% gewijzigd door Oefening op 07-10-2003 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

//offtopic: Zit er iemand hier op hl radio nu? Ik zit erop maar waar hebben ze het in godsnaam over? over dinosaurussen, dino poep, geiten, geiten wapens, dinos in helicopters?!
Mis ik iets? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gremen schreef op 07 October 2003 @ 00:40:
Heb je wel ballen nodig :P

Hoe zou Valve er zeker van kunnen zijn dat ie geen kopieën heeft of hoe wil de dief zijn geld ontvangen? Ik denk dat dit wel de twee belangrijkste redenen zijn dat het nooit succesvol zal lukken :)

Diegene die ingebroken heeft wist denk ik wel wat ie deed :P misschien heeft die persoon meer 'gejat' maar heeft alleen datgene 'released' wat niet echt nuttig is maar wel een 'bewijs' dat het daadwerkelijk gelukt is. Allemaal voor zijn status binnen de vriendenkring denk ik. Dus iemand in deze wereld zal een slapeloze tijd doorgaan >:)

Mocht die persoon meer hebben 'gejat' dan denk ik dat ie dat niet released omdat ie bang is voor de gevolgen of hij heeft nog een beetje symphatie. Maar misschien is de sourcecode releasen wel erger is dan een full/beta game. Alhoewel wie zou er baat hebben bij de sourcecode behalve cheaters? Ik denk niet dat mods of andere grote softwarehuizen ook maar een regel durven in te planten in hun eigen applicatie...

//edit: op half life radio zijn nu nog steeds herhalingen te horen, vooral over de mods die geplanned staan voor hl2 ;)

//edit2: RESCHEDULE OF THE INTERVIEW IS GOING TO BE MADE. kun je zelf volgen in IRC channel: irc://irc.gameshout.net/radio en voor diegene die er nog niet inzitten of het gemist hebben: er zal om 02.00 uur ned. tijd wel info komen op half life radio dat van Gabe komt, niet van Gabe zelf (sprekend) neem ik aan.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-09 11:40
welke radioserver is te bereiken ? , ik kan niet connecten de hele tijd :(

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

ja dit is dus een herhaling met een mod maker .. jurassic rage.. zie eerder ;)
op #radio zit al vanaf vanavond vroeg +m (+/- 400 users >:) )

ik denk ook niet dat er een interview met gabe komt.. maar hopelijk wel wat nieuwe info (facts) nog een half uurtje wachten en dan heb ik er ook genoeg van

-update-
[quote]Gabe Newell Update: Half-Life 2
Monday, October 6, 2003 | Posted by: Andy Hodges 0 comments
We spoke with Gabe Newell today for several hours! We have information about Half-Life 2. We also spoke with Greg Coomer from Steam.

Due to internet security restrictions, Gabe Newell cannot attend Half-Life radio tonight.

However, we have much information to tell about Half-Life 2 and what's going on. We will tell you the current status on Half-Life Radio at around 8:30pm EST.

CLICK HERE TO TUNE IN LIVE!

Live Chat!

We will be broadcasting live from GameSHOUT.net IRC. Channel: #RADIO. Visit www.GameSHOUT.net for info on how to connect. Again, we are in channel: #RADIO

Stay tuned as we bring you the latest news for Half-Life 2![quote]

dus geen gabe maar hopelijk snel wel nieuwe info.

[ Voor 119% gewijzigd door JaWa op 07-10-2003 01:41 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaWa schreef op 07 October 2003 @ 01:28:
ja dit is dus een herhaling met een mod maker .. jurassic rage.. zie eerder ;)
op #radio zit al vanaf vanavond vroeg +m (+/- 400 users >:) )

ik denk ook niet dat er een interview met gabe komt.. maar hopelijk wel wat nieuwe info (facts) nog een half uurtje wachten en dan heb ik er ook genoeg van
We spoke with Gabe Newell today for several hours! We have information about Half-Life 2. We also spoke with Greg Coomer from Steam.
Due to internet security restrictions, Gabe Newell cannot attend Half-Life radio tonight.
However, we have much information to tell about Half-Life 2 and what's going on. We will tell you the current status on Half-Life Radio at around 8:30pm EST.

Dus ongeveer om 2.30 CET :Z

//edit: Te laat 8)7 :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 01:43 . Reden: Te laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Jammer... ik moet morgen om 10 uur op maartoch... ga ik daarvoor dan niet opblijven. Laat dan maar zitten eigenlijk. Ik zal bidden voor VALVe omtrent de laatste geruchten over dat er toch nog meer spul gestolen is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op 07 October 2003 @ 01:46:
Jammer... ik moet morgen om 10 uur op maartoch... ga ik daarvoor dan niet opblijven. Laat dan maar zitten eigenlijk. Ik zal bidden voor VALVe omtrent de laatste geruchten over dat er toch nog meer spul gestolen is. :(
Er zouden hier wat mensen het opnemen, encoden en uploaden. Dus dan kan jij ( en de rest ) het waarschijnlijk toch nog beluisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

van irc:
2:10
Gabe Newell will not be on the radio live tonight due to VALVe internet restrictions in place, However RblDiver and Louis Cyphier Have toured the facility, and spoken with Gabe at great lenght, and will be on soon with all the info.
2:18
IF THE SERVERS OF THE RADIO ARE FULL, KEEP TRYING! VISIT WWW.HALFLIFERADIO.COM FOR MORE SERVERS! KEEP TRYING AND DO NOT PM THE OPS.
2:25
ze hebben net een nieuwe source toegevoegd aan halfliferadio.net: http://admin.nsradio.net:8000/listen.pls

[ Voor 109% gewijzigd door SilentStorm op 07-10-2003 02:26 ]

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sssssttt het begint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

eh? ik hoor alleen nog maar rammstein, met een constante 'buffering' onderbreking :+

op #radiochat is af en toe nog wat te horen, zoals:
News: Now on the air with the Gabe Newell interview update! - Waiting on rbldiver
. Het is daar echter niet echt aangenaam verblijven, met al die pubers die andere muziek willen op de radio, "waar blijft gabe" en "wat doe ik hier eigenlijk".

edit1:
ok iedereen is zijn voice ontnomen en nu komen de volgende statements:
[02:53:55] <AndyHodges> 1.) Gabe can't connect because of Internet security
[02:54:02] <AndyHodges> 2.) We have people coming back from Valve
[02:54:18] <AndyHodges> 3.) We are waiting for RblDiver to come back.. to go on the AIR
en in het andere kanaal:
[02:55:24] <AndyHodges> Update: We are waiting for our staff to arrive back from Valve
We will be going on the radio very shortly, Please hold in there, we ae also trying to get more stream servers up for you guys if you cant get on. Thanks for being patient
[02:55:50] <AndyHodges> the staff was there longer than we expected
edit2: (3:08)
van de radio: Het hoofdverhaal moet nog komen maar er is net gezegt dat de gelekte source niet compleet is (bevestigd door valve). Ze willen nog niets zeggen over uitstel.

edit3: (3.38) mirror radio servers
66.132.145.232:8000/
198.247.231.70:8000/
66.132.145.232:8002/
66.28.100.131:8056/
radio.hl2central.net:8000/ admin.nsradio.net:8000/
radio.hl2central.net:8000/
music.turicane.ch:8000/
140.192.40.123:8000/

[ Voor 81% gewijzigd door SilentStorm op 07-10-2003 03:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was ff hlradio aan het volgen.
er schijnt maar een gedeelte van de source gestolen te zijn, dus niet de complete.
verder gaan ze de game waarschijnlijk niet uitstellen vanwege dit hele gedoe.

anywayz, ik ga nu pitten. ZZZzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

66.132.145.232:8000/
198.247.231.70:8000/
66.132.145.232:8002/
radio.hl2central.net:8000/ admin.nsradio.net:8000/
radio.hl2central.net:8000/
music.turicane.ch:8000/
140.192.40.123:8000/

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort verslagje: niks nieuws...

Nah ja dat de stolen source niet compleet was zoals eerder verteld... dr komen nog foto's maar dat zal wel niet zo heel erg bijzonder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Je vergeet het geweldige verhaal over cs2 :+

@4.48:
Boltsky is een mod op irc daar. Ze praten mbv irc en een soort rogerwilco/battlecom oid.

P(resentator): Hey, are you there?
P: Hi, are you there?
R(andom persoon): Yes, I'm here.
P: no, not you.. Are you there?
P: are you there..
P: boltsky, are you there?
B(oltsky): Yes, I'm here..
P: Oh, man... you've just G-lined him!
kostelijk :+

offtopic:
eh, silentsnow (ik tikte spontaan mn eigen naam in ;) ), wat probeer je nou te bereiken met het c/p'en van die serverlijst?

grappig dat ze dezelfde volgorde en layoutfout hebben, maar allemaal best :P

Ik geloof dat het bij jou nog wat eerder is, maar we zitten in nl op 5:20 :O ik ga maar eens slapen.

waarom ben ik nog wakker :? anyway, wat nu komt is nog wel interessant:

over geleakte source, het zou niet compleet zijn, physics niet compleet en het authentication systeem zijn niet (volledig) aanwezig. De presentators klinken alleen niet echt alsof ze ook maar enig idee hebben van programmeren/designen.

[ Voor 90% gewijzigd door SilentStorm op 07-10-2003 05:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

SilentStorm schreef op 07 October 2003 @ 04:43:
Je vergeet het geweldige verhaal over cs2 :+

@4.48:
Boltsky is een mod op irc daar. Ze praten mbv irc en een soort rogerwilco/battlecom oid.

[...]

kostelijk :+

offtopic:
eh, silentsnow (ik tikte spontaan mn eigen naam in ;) ), wat probeer je nou te bereiken met het c/p'en van die serverlijst?
Ik geloof dat we ze allebei in dezelfde minuut postte :D En ik heb hem maar laten staan.

[ Voor 4% gewijzigd door silentsnow op 07-10-2003 05:11 ]

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Ok, ik heb het gebeuren van vannacht geripped, ondanks dat gabe dus niet heeft kunnen komen. Vanmiddag (na school :P) zal ik de interessante stukken eruit proberen te zoeken en ze uploaden. De kwaliteit is zo te horen wel goed, geen haperingen ofzo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
mijn Cooledit geeft aan dat er maar 360 minuten aan materiaal is opgenomen maar hij heeft van minstens 12 uur tot half 8 gedraait, das 7,5 uur...
is alles toch opgenomen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

De gasten van Half-life radio hebben met Gabe gesproken en Gabe zegt dat we maar een klein deel van de source hebben. Ze gaan nu gewoon verder met het werken aan Half-life 2 :D

Half-Life source

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
168MB, en dat is maar een klein stukje.......
ik vind het nogal groot eigenlijk voor een source code, die gasten zijn wel druk bezig geweest dan

edit:
hier staat btw een transcript van de chat op HLradio

[ Voor 33% gewijzigd door RocketKoen op 07-10-2003 08:26 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of dit al bekend was, maar een paar mensen hebben hem al gecompiled

*kuch*check je mail*kuch*

je kunt er allleen nog niet zo veel mee :'(

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
T7D_Sneezy schreef op 07 oktober 2003 @ 08:46:
ik zou hem ff wegediten mikioooo voordat je een ow aan je broek krijgt ;)

Maar als dit maar een klein deel van de source is....is het dan genoeg om cheats mee te maken?
zou best kunnen, maar cheats maken ze altijd wel... gister in het gesprek over gabe, kwam er naar boven dat ze nog wat dingen opnieuw aan het schrijven waren, hij zei alleen niet wat (verstandig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

hmmz, zo kan je concluderen dan het allemaal nog wel mee valt.

Ze hebben het authentication system er ook niet compleet in zitten, dan lijkt het me makkelijk zo te maken, dat je met een gelekte versie er gewoon niet in komt...

Ik kan weer beter slapen vanavond ;)

iemand trouwens die HL Face poser aan de praat gekregen ???

[ Voor 11% gewijzigd door Damian op 07-10-2003 09:17 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
kan je als complete n00b wat met die compile src?

lijkt mij wel intresant om ernaar te kijken alleen ik ben dus een leek op het gebied van programeren:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 09:47
CommanderKeen schreef op 07 October 2003 @ 09:53:
kan je als complete n00b wat met die compile src?

lijkt mij wel intresant om ernaar te kijken alleen ik ben dus een leek op het gebied van programeren:P
Nee dan kan je er bijna niks mee ... tis allemaal code enzo :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
hmm het lijkt me sterk dat sourcex die beta of het hele spel heeft, en nog sterker dat hij valve ermij dreigt, hij heeft er echt niet het lef voor. Bovendien, als is bewezen dat hij alles heeft gejat, dan krijgt hij vandaag nog een bezoekje van de fbi en een dikke schadeclaim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
nee er is duidelijk gezegt gister nadat ze gabe hadden geinterviewed, dan maar klein gedeelte is gestolen! geen beta geen full source/resource etc. ze zijn nogsteeds druk bezig met afmaken van hl2, ik denk cker wel dat hij dit jaar gaat halen aangezien ze er alles aan doen om het aftemaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu wel benieuwd hoe klein deel ze hebben... 1/3 van source? 2/5? Is de physic engine gelekt? ik heb van dat laatste niks van gelezen nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
ik heb weer goede hoop
tnx VALVe :P
alleen die cheaters... daar zit ik wel 'n beetje mee, maar glukkig hebben we steam dus dankzij steam kan valve meteen met een tegen antwoord komen op nieuwe cheats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Nou 'klein' deel is grote onzin. Er is een pure 3D engine gelekt, en dat is geen 'klein' deel. Wat er niet bij zit (en wat iedereen nu wel weet, red.) is dat code die embedded zit in de materials, weapons, models en brushes niet is gelekt. Wellicht hebben ze ook in de maps code zitten, je weet het niet. (maar dingen zoals scripted sequences zijn niet gelekt, oftewel die embedded animations in models). Als je dat bekijkt is het deel dat gelekt is wellicht significant, maar niet 'deadly', omdat geen content is gelekt. Toch vind ik 'klein' een benaming die niet past. De engine code is huge, en significant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Mja, als 't van Havok gelekt is dan hebben ze misschien nog een probleem? :-/ zomaar een dure engine laten lekken lijkt mij niet bevorderend voor de bedrijfsrelatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[11:08] <TumTum> Ik heb de beta!
[11:08] <ChesterHQ> WWAAAAAAAT!
[11:08] <Nino> Bewijs?
[11:08] * Nino sets mode: +m
[11:08] * Nino sets mode: +v TumTum
[11:08] <TumTum> ik heb een map
[11:08] <Nino> Bewijs.
[11:08] <Nino> Bewijs.
[11:08] <TumTum> ik kan hem wel naar iemand dccén
[11:08] <Nino> Naar mij.
[11:08] <Nino> Niet de techdemo heh?
[11:09] <TumTum> nee
[11:09] <TumTum> dit level heeft geen textures
[11:09] * Nino sets mode: +v Mav[OpSchool]
[11:09] <TumTum> maar komt uit de beta
[11:09] <Mav[OpSchool]> dank je :)
[11:09] <Nino> TumTum ; ik wil ook screenies van de tree.
[11:09] <Nino> Accepting send
[11:09] <Nino> Connection failed
[11:09] <TumTum> ik zit op mijn werk
[11:09] <TumTum> ok
[11:09] <TumTum> dan stuur ik in pm
[11:09] <TumTum> de url
[11:09] <TumTum> NIET LEKKEN
[11:09] <Nino> :)
[11:09] <Nino> NEE
[11:10] <Nino> Oh je bent de Tumtum? :)
[11:10] * Mav[OpSchool] kijkt TumTum ook heel lief aan :+
[11:10] * Nino sets mode: +o TumTum
[11:10] <TumTum> nee, 1 krijgt hem
[11:10] <TumTum> thats it
[11:10] <Nino> TumTum ; hoe kom je er aan?
[11:10] <TumTum> enkel voor bewijs
[11:10] <Mav[OpSchool]> oh ok
[11:10] <TumTum> omdat ik op mijn werk zit
[11:10] <TumTum> die groep
[11:10] <TumTum> waar ik inzit
[11:10] <TumTum> met die 10 mensen
[11:10] <TumTum> heeft hem
[11:11] <Mav[OpSchool]> en wat gaan jullie er mee doen
[11:11] <Mav[OpSchool]> ?
[11:11] <Nino> Ik boot hem nu, kan je een ban opleveren als het Fake is.
[11:11] <Mav[OpSchool]> ik neem aan dat jullie niet de enige zijn die hem heetf :?
[11:12] <Nino> Een box met 2 boxjes en een crash!
[11:12] <TumTum> geen textures
[11:12] <TumTum> lol
[11:13] <Nino> 11:09] <Nino> TumTum ; ik wil ook screenies van de tree.
[11:13] <TumTum> bij mij crashed hij niet
[11:13] <TumTum> die komen nog wel
[11:13] <TumTum> ik heb nu enkel dit bestand
[11:13] <TumTum> de beta exe
[11:13] <TumTum> en 2 screens van models
[11:13] <Nino> Link?
[11:13] <Mav[OpSchool]> die screens zijn wel intresant
[11:14] <TumTum> ok
[11:14] <TumTum> sec
[11:14] <TumTum> http://members.chello.nl/~j.vanzalm/police.jpg
[11:17] <Mav[OpSchool]> TumTum: hoeveel groepen hebben die beta, of zijn jullie de enige?
[11:17] <TumTum> enige
[11:17] <Mav[OpSchool]> ah ok
[11:17] <Mav[OpSchool]> en wat gaat er mee gebeuren?
[11:18] * DeStemX has left #halflife2source
[11:18] <TumTum> hij blijft binnen de groep
[11:18] <Mav[OpSchool]> ah
[11:18] <Nino> Hij zal écht wel verder lekken.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

lekken zal ie, als ie echt is, zekers te weten wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona Extra
  • Laatst online: 08-09 13:50
Moet zijn:
[11:14] <TumTum> http://members.chello.nl/~j.vanzalm/Police.jpg

grr... past ie daarna de bestandnaam aan.. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Corona Extra op 07-10-2003 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Corona ; niet meer.
**SPOILER**
[knip] voor meer ^^
**SPOILER**

(ik vind het geen spoilers maar ok, nerds...)

Geen screenies

[ Voor 62% gewijzigd door Grrrrrene op 07-10-2003 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
wow omg :o screenshots van modelviewer/milkshape?

[ Voor 4% gewijzigd door Shockers op 07-10-2003 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
pff dit vind ik weer minder heh, dat de beta er al is....
source ok, maar beta is beetje jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Damian schreef op 07 October 2003 @ 09:11:
iemand trouwens die HL Face poser aan de praat gekregen ???
ja, ik kan er alleen vrij weinig mee :)

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
idd . :-/ link = unc00l :S
is btw nog nie zeker of ut speelbare beta is, kunnen ook alleen geh4xxte .jpgtjes zijn eh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En VALVe maar zeggen dat de beta neit gelekt is, ik betwijfel nu ook of de source wel incompleet is... Tumtum is trouwens redelijk betrouwbaar imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
hoe graag ik het ook wil , ik ga die plaatjes dus echt niet bekijken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Senzuboon schreef op 07 October 2003 @ 11:30:
[...]

ja, ik kan er alleen vrij weinig mee :)
mjah, hij werkt hier ook wel, maar er zijn geen models om te poseren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
:P word toch wel verwijderd door modjes. beetje illigaalenzo dnk ik :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
WuSSiE schreef op 07 October 2003 @ 11:31:
idd . :-/ link = unc00l :S
is btw nog nie zeker of ut speelbare beta is, kunnen ook alleen geh4xxte .jpgtjes zijn eh :p
met monsters die we nog niet kennen... :(
ik denk dat ook dit tru is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
WuSSiE schreef op 07 October 2003 @ 11:32:
:P word toch wel verwijderd door modjes. beetje illigaalenzo dnk ik :-/
Wat is er illegal aan een PLAATJE van een model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
echt fout dit , dat de beta ook is geleaked :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:09

Maxow

Hidden Sound System

zou je er misschien even **SPOILER** bij willen zetten. Dit is niet leuk meer, om die models te zien.

Het zijn wel spoilers, want het zijn dingen die je nog niet kent... Easy that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Van wie je heb je die link gekregen? wie hebben de Beta? mail het ff naar helpvalve@valvesoftware. Opnokken met die hap. Dit kan niet

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op 07 October 2003 @ 11:44:
Van wie je heb je die link gekregen? wie hebben de Beta? mail het ff naar helpvalve@valvesoftware. Opnokken met die hap. Dit kan niet
Het is de moraalridder, "een groep" heeft de beta en ze lekken hem toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 11:24:
Corona ; niet meer.
voor meer ^^
Kom OP nou... dit is HL1 prut met fake troep. check:
[knip]
Die was/is zwart, niet oriental. Zo'n ongelovelijke fotosoep... en nog slecht ook.

Hoeveel gay-pr0n moet het internet nog verstouwen voordat men eens gaat nadenken.... :)

Geen screenies dus

[ Voor 15% gewijzigd door Grrrrrene op 07-10-2003 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GEEN SCREENIES

Dat kan niet gesoept zijn, die die gizmo.

[ Voor 40% gewijzigd door Grrrrrene op 07-10-2003 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

EfBe schreef op 07 October 2003 @ 11:45:
[...]

Kom OP nou... dit is HL1 prut met fake troep. check:
[knip]

Die was/is zwart, niet oriental. Zo'n ongelovelijke fotosoep... en nog slecht ook.

Hoeveel gay-pr0n moet het internet nog verstouwen voordat men eens gaat nadenken.... :)
ik geloof niet dat het Hl1 troep is, maar het bewijst ook nix over en eventuele beta die er mocht zijn :D

Quote dan niet!!!

[ Voor 10% gewijzigd door Grrrrrene op 07-10-2003 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:56

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Trancentral schreef op 07 oktober 2003 @ 11:37:
echt fout dit , dat de beta ook is geleaked :/
valt wel mee this maar een beta

de final word toch 100x beter als dat betatje

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Ooooooooooohh!!! Zeg dat dan meteen :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 11-09 17:49
wtf! die beta ziet er vet strak uit man!
l33t textures ook! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 11:45:
Het is de moraalridder, "een groep" heeft de beta en ze lekken hem toch niet.
1) STEL dat ze de beta hebben, dan ontstaat die niet bij/in die groep, maar komen ze er aan via via of hebben hem zelf verkregen via Valve. Indien via via, dan heeft iemand anders hem ook. Nu zit de warez-scene zo in elkaar dat dit t.a.t. geldt:
Java:
1
2
3
4
if(_warez==Wareztypes.0D4y)
{
       Release(_warez);
}

De lui die tussen Valve en deze 'persoon' gezeten hebben zijn dan OF de hackers zelf of ook warez lui. Nou... geloof me, ALS die beta er was, dan was deze allang opgedoken en niet alleen op de harddisk bij iemand uit NL. Indien zelf verkregen, dan kun je de rest wel zelf invullen...
2) In de warez-scene bestaat er geen moraal-ridder. Op de amiga was het al georganiseerde misdaad die zich ermee bezig hield, en dat is in de loop der jaren echt niet veranderd.

Het kan best zijn dat hij een 'beta' denkt te hebben, maar dan is hij 1) niet de enige of 2) de werkelijke hacker.

Als ik naar die screenshots kijk dan is het erg erg low-poly werk met gesoepte foto's erop. Ik heb zelf een hl-modelviewer gemaakt, ik heb uuuuuren naar die dingen zitten staren, dit is echt low poly HL1 spul. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
CyberTijn schreef op 07 October 2003 @ 11:54:
[...]

wtf! die beta ziet er vet strak uit man!
l33t textures ook! _/-\o_
Shht! Lek nou niet te veel, man!

btw, als je een Rood-blauw 3D brilletje opzet en je kijkt naar die screenshot zie je ECHT 3D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
ben benieuwt hoe lang het duurd voordat die link down is >:)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.