Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.690 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 11:23:
Ik ga volgend jaar 4-4-2 spelen, met 3 inners en dan op de counter, een superverdediging heb ik al, en ik ben van plan in het begin van het seizoen een hele goede spits te gaan halen. Dit betekent misschien een voorspelbare tactiek, maar wel een sterke, en een extra trainingsplaats tov 3-5-2. Anderen die hun team aan de nieuwe tactieken gaan aanpassen?
me mf is altijd me zwakste punt geweest, dus wellicht dat ik op de counter ga spelen... ben er nog niet over uit, wellicht is een gewoon standaard 3-5-2 nog steeds het best voor me team.

wellicht dat we elkaar kunnen helpen met beoordelen.
zal eens een screenshot plus stats posten van me team.

[ Voor 9% gewijzigd door yared op 22-10-2003 11:37 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 22 October 2003 @ 11:36:
[...]

me mf is altijd me zwakste punt geweest, dus wellicht dat ik op de counter ga spelen... ben er nog niet over uit, wellicht is een gewoon standaard 3-5-2 nog steeds het best voor me team.

wellicht dat we elkaar kunnen helpen met beoordelen.
zal eens een screenshot plus stats posten van me team.
Is prima, maar over mijn team kan ik kort zijn: 't is op verdedigers na niet veel:
3 passable midfielders, 1 passable en 1 solid attack, beiden passable passen
matige keeper en solid/passable wingers met weak passing en pm oid
nix bijzonders dus.
In principe halen ze in vorm allemaal wel 3 sterren en door al m'n middenvelders op 'offensive' te zetten haal ik ook nog best een aardige aanval rating(solid/exc). M'n middenveld is echt meestal niet hoger dan 'matig'
Verder heb ik 4 formidable verdedigers en haal ik dus altijd wel een brilliant verdediging. Ik dacht door 1 outstanding+passable spits te kopen en te gaan counteren de meeste wedstrijden volgend jaar wel te kunnen winnen.
Nog nooit heeft iemand in m'n league een uitstekend middenveld gehaalt: met m'n matige tegen een goed middenveld heb ik toch nog 40% balbezit en ik moet toch ook met 1/3 minder kansen toch kunnen winnen(?).
Als dan in de loop van het seizoen meer geld beschikbaar komt (dwz; bij outstanding verkoop ik m'n verdedigers en koop nieuwe 17 jarigen) was ik van plan een leuke IM te kopen om ook van de betere teams te kunnen winnen.
Reacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 14:43:
[...]

Is prima, maar over mijn team kan ik kort zijn: 't is op verdedigers na niet veel:
3 passable midfielders, 1 passable en 1 solid attack, beiden passable passen
matige keeper en solid/passable wingers met weak passing en pm oid
nix bijzonders dus.
In principe halen ze in vorm allemaal wel 3 sterren en door al m'n middenvelders op 'offensive' te zetten haal ik ook nog best een aardige aanval rating(solid/exc). M'n middenveld is echt meestal niet hoger dan 'matig'
Verder heb ik 4 formidable verdedigers en haal ik dus altijd wel een brilliant verdediging. Ik dacht door 1 outstanding+passable spits te kopen en te gaan counteren de meeste wedstrijden volgend jaar wel te kunnen winnen.
Nog nooit heeft iemand in m'n league een uitstekend middenveld gehaalt: met m'n matige tegen een goed middenveld heb ik toch nog 40% balbezit en ik moet toch ook met 1/3 minder kansen toch kunnen winnen(?).
Als dan in de loop van het seizoen meer geld beschikbaar komt (dwz; bij outstanding verkoop ik m'n verdedigers en koop nieuwe 17 jarigen) was ik van plan een leuke IM te kopen om ook van de betere teams te kunnen winnen.
Reacties?
Klinkt redelijk goed doordacht, maar ik denk dat je plan valt of slaagt met het effect van de nieuwe taktieken op de het wedstrijdverloop. Ik zit trouwens in ongeveer dezelfde situatie als jou; dwz dat ik ook een veel betere verdediging heb dan de rest van mijn team (komt vooral ook door mijn goede, verdedigend ingestelde coach :)
Ik ben het alleen niet helemaal eens met je "balbezit en 1/3 minder kansen" theorie. Als je 1/3 minder kansen hebt zul je meestal verliezen >:)
Ik heb ook het probleem dat ik mijn midfield nooit bijzonder goed is (op z'n best passable), ondanks het feit dat het midfield over de hele linie toch meestal ongeveer 15 sterren haalt (opstelling 3-5-2).

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 22 October 2003 @ 15:18:
[...]
Klinkt redelijk goed doordacht, maar ik denk dat je plan valt of slaagt met het effect van de nieuwe taktieken op de het wedstrijdverloop. Ik zit trouwens in ongeveer dezelfde situatie als jou; dwz dat ik ook een veel betere verdediging heb dan de rest van mijn team (komt vooral ook door mijn goede, verdedigend ingestelde coach :)
Ik ben het alleen niet helemaal eens met je "balbezit en 1/3 minder kansen" theorie. Als je 1/3 minder kansen hebt zul je meestal verliezen >:)
Ik heb ook het probleem dat ik mijn midfield nooit bijzonder goed is (op z'n best passable), ondanks het feit dat het midfield over de hele linie toch meestal ongeveer 15 sterren haalt (opstelling 3-5-2).
Sorry, met 1/3 minder kansen bedoelde ik zonder CA, met 60% tegen 40% balbezit betekent toch ook 6 tegen 4 'normale' kansen?
Met CA hoop ik er nog 1 of 2 bij te krijgen, wat 6 tegen 5 of 6 kansen maakt, vrijwel gelijk dus, en door een betere aanval en veel betere verdediging moet ik het dan kunnen winnen lijkt me(?)
Verder heb ik ook een verdedigende coach. Weet iemand of de theorie kansen = balbezit/10 een beetje op gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:38

Xanathorn

Mmorpg addict

De matchengine is fucked up (ja alweer, vorig seizoen was dat ook al laatste bekerwedstrijd), bij sommige staan alle wedstrijden op gelijkspel en bij alle wedstrijden staat al de einduitslag en je kunt de wedstrijd niet aanklikken. Nu weet ik de stand al vantevoren en is er geen zak meer aan mijn bekerwedstrijd te volgen :(.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Xanathorn schreef op 22 October 2003 @ 18:22:
De matchengine is fucked up (ja alweer, vorig seizoen was dat ook al laatste bekerwedstrijd), bij sommige staan alle wedstrijden op gelijkspel en bij alle wedstrijden staat al de einduitslag en je kunt de wedstrijd niet aanklikken. Nu weet ik de stand al vantevoren en is er geen zak meer aan mijn bekerwedstrijd te volgen :(.
Idd, gvd, maar het vage was, eerst was het bij mij niet zo, mijn broertje kon alle matches niet zien, ik kon die van hem ook niet zien, maar die van mezelf en een vriend wel. Iets na de tea-break kon ik ook alle wedstrijden niet meer zien. Wel erg fucked up dat je zo achter de bekeruitslag moet komen...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Xanathorn schreef op 22 October 2003 @ 18:22:
idd :( ik weet dat mijn 2-1 voorsprong omgezet gaat worden in 2-3 :(

maar; heb je je bekerpartij gewonnen :?

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 00:39
Xanathorn schreef op 22 oktober 2003 @ 18:22:
'k was al bang dat ik de enige was met dat probleem....kan m'n eigen wedstrijd nu niet eens bekijken omdat de link er niet staat :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie hierboven

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Mijn tegenstander motst dus ik heb nog kans als ik volgende week thuis mag spelen, idd verloren met 4-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel klote voor jou xana: en verloren en geen spanning! je kunt wel je wedstrijd volgen als je je matchid hebt, na lang zoeken kon ik die van mijn wedstrijd ergens in m'n geschiedenis vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:57
Kon het ook al zien, stom zeg, hoe kan dat zo opeeens???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Ronald Koeman schreef op 22 oktober 2003 @ 18:27:
[...]

'k was al bang dat ik de enige was met dat probleem....kan m'n eigen wedstrijd nu niet eens bekijken omdat de link er niet staat :|
staat er nu wel weer... en anders, zo had ik het toestraks gedaan:

view source, ctr f op matchID et voila hij staat er wel, je moet dan wel ff de goede eruit vissen ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 21 October 2003 @ 17:25:
...
hoe hebben jullie je promotie/degradatie bekend gemaakt :?
10/13/2003 PTT rouleert naar de titel
Venlo - PTT heeft dan eindelijk de titel binnen na de miskleun vorige week. In een spannende wedstrijd werd het Mix Team met 3-2 voor eigen publiek verslagen.

Op het kampioenschapsfeest in de Zoepkoel waren o.a. Hans op de Laak ("jao, machtig moei), Koos Albers en Stephen Hawking. Volgens de laatste was de titel "A small step for a normal club but a long and winding ride for PTT."

Felicitaties kunnen worden bijgeschreven in het gastenboek van PTT.
Waar kun je ergens de bonus bedragen vinden voor promotie, topscorer e.d.?

Bij mij geen problemen met de matchengine gelukkig. Erg klote voor je Xanathorn, hopelijk haal je 'm volgende week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 19:02:
Waar kun je ergens de bonus bedragen vinden voor promotie, topscorer e.d.?
In de spelregels (copy paste werd erg onoverzichtelijk, kijk zelf even onder 7 'economy')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Er is echter nog wel iets waar ik me zorgen om maak, namelijk wat er pas uit is gekomen dat als je je trainingsintensiteit flink verlaagt dat je ts naar PoE stijgt. Als DE het niets uitmaakt een week training te verkloten voor de beker en deze truc gebruikt dan kon het nog wel eens slecht eindigen. Ik wou zelf deze truc niet gebruiken omdat ik het verspilling van training vind en daarbij best wel lame, mijn ts is al het hele seizoen namelijk PoE.

Ik haal dan wel divine+2 middenveld ofzo maar of dat genoeg zal zijn dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 22:02

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

waarom wil niemand mijn keepertjes kopen?? zo slecht zijn ze toch niet?
George Bartels
en
Yuri Kruitbosch

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Yukkie schreef op 22 October 2003 @ 19:14:
waarom wil niemand mijn keepertjes kopen?? zo slecht zijn ze toch niet?
George Bartels
en
Yuri Kruitbosch
Ze zijn maar matig he... Daar wordt over het algemeen niet meer dan 10 tot 20k voor betaald... :)

En even een vraagje aan alle GoT'ers. Hoe groot is jullie stadion in verhouding met je supportersaantallen? Ik weet dat ideaal gezien de 20x 25x en 30x regel geldt. Maar dat is dus niet de vraag (voor de duidelijkheid).

Zelf zit ik op dit moment wat aan de krappe kant met een stadion voor 15.000 trouwe fans, en een fanclub van 940 man... Maar ja financien he...

[ Voor 29% gewijzigd door Sandyman538 op 22-10-2003 19:51 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
#### REMINDER ###

Deze thread word ook door net beginnende teams gevolgd/gelezen.

Afkortingen als PoE, CA, DE ?? graag af en toe eens voluit schrijven.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé Xana, moet wel te doen zijn lijkt me volgende week! Mag je evengoed wel feliciteren toch met maar een 4-3 verlies.

Mijn stadion en supportersvereniging: ruim 1200 supporters, stadion van 25.000 maar die moet nodig uitgebreid worden.

En ook ik ga m'n opstelling aanpassen, ik stap af van het altijd heilige 3-5-2 systeem nu het middenveld minder belangrijk is geworden. Vanaf volgend seizoen zal ik met 4-4-2 gaan spelen, misschien in combinatie met een aanval over de vleugels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Zelf zit ik op dit moment wat aan de krappe kant met een stadion voor 15.000 trouwe fans, en een fanclub van 940 man... Maar ja financien he...
Heb 17500 plaatsen, fanclub van 690, en zit ongeveer 14500 man in...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Eindelijk een formidable keeper gehaald, kwam erachter dat de prijzen niet echt zijn gedaald, maar dat mensen opeens geen zin meer hebben in het bieden op minder gunstige tijden, alle andere keepers rond 17:00-01:00 uur gingen voor ruim 1.3 steeds weg, zoveel had ik dus niet...
Stadion was vanaf het eind van vorig seizoen al 42k groot, fanclub van 1445, pas 1x uitverkocht en 2x op 500 plaatsen na, had toen geld teveel en een groot deel in stadion gepompt. Was maar goed ook, 5 weken later begonnen de prijzen van middenvelders te kelderen, 1 speler kon ik dus al voor 50% van de aankoopprijs afschrijven...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
38.000 stadion vanaf vandaag :9

kan ff niet kijken hoeveel me fanclub is, maar zal iets van 1200-1300 zijn.

iedereen die me mailt op een ander dan @valheru.nl adres zal ff geduld moeten hebben. me main pc is in revisie :|

vind de nieuwe react trouwens vreemd werken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 13:51

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

*****REMINDER*****
GoT Meeting Utrecht

Afbeeldingslocatie: http://www.gooiland-elektro.nl/LOGO/GoT-Meeting.gif%20%5Dafbeelding

Datum: 08-11-2003

Voor meer informatie:
Stairway to Heaven
op deze site staat ook een routebeschrijving en locaties van parkeerplaatsen.
Ook voor de treinreizigers is er een wandelbeschrijving aangegeven op de site.

De bedoeling is om op 2 tijdstippen af te spreken;

Groep A:
Is om 17:00 aanwezig in stairway to heaven. Daarna gaan we met de hele groep wat eten :Y) en ons rustig voorbereiden op een gezellige avond met een goed gevulde maag. Eerder afspreken kan altijd dan pak ik ook een trein eerder.

Groep B:
Is om 20.00 (of eerder) aanwezig in stairway to heaven. Net optijd voor een koud drankje en de GROTE prijsuitreiking.

Meld je aan door een mailtje te sturen naar the_marsmellow@hotmail.com of een bericht achter te laten op het forum. Laat ook even weten als je niet kan dan hoeven we het ook niet meer na te vragen.

Niet alleen de winnaar van de GoT-Cup zal een prijs krijgen maar op deze dag gaan we ook nog eens loten voor de overige prijzen.

Als iedereen aanwezig is zullen de prijzen uitgereikt worden en zal de hele groep getrakteerd worden op een drankje van de winnaar :9 (zonar?)

meld je aan want het gaat een gezellige dag worden
wie wil het nou niet. Eindelijk is weten welke mensen er elke dag samen met jou druk bezig zijn met hattrick en tweakers tegelijkertijd. Nu is het het moment om eindelijk deze droom tot vervulling te brengen.

Als je van plan bent te komen laat even een bericht achter op het forum of mail mij the_marsmellow@hotmail.com. Zeg er meteen bij met welke groep je meegaat zodat we straks in utrecht niet voor verassingen komen te staan.

- digitale camera's
Yared neemt er sowieso eentje mee, ik neem en ook 1 mee dus pas op na deze meeting ben je een bekend GoT-er.

- Afspraken voor carpooling of treinpooling
Die mogen jullie zelf met elkaar bespreken, ik ga met de trein vanuit Hilversum weg. Als je met de auto gaat en kan/wil wel iemand onderweg oppikken laat het weten!

- Hoe herkennen we elkaar in Utrecht
Groep A zal het iets makkelijker hebben om 17:00 is het nog niet zo druk in Stairway maar je kan elkaar altijd mislopen. Ik zal voor de meeting mijn mob.nr achterlaten voor de mensen die toe zijn aan een goed gesprek. Verder zal ik nog iets verzinnen om herkenbaar daar rond te lopen.
Als er iemand is met een goed idee om elkaar makkelijk te herkennen laat het weten!
-Yared kwam al met het idee om foto's te plaatsen op het forum!

Voor verdere suggesties en/of vragen:
the_marsmellow@hotmail.com

*****AANWEZIGEN*****
Grooviee
Yared
Marsmellow
Zonar?

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

yess, 1 keeper verkocht :D de ander hou ik denk ik, me huidige reserve keeper gaat volgend seizoen trainer worden waarschijnlijk. nu me middenvelder nog. niet echt een geweldige, maar wel 17 jaartjes jong (over 3 weken niet meer alleen :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de nieuwe taktieken die volgend seizoen gebruikt kunnen gaan worden...

Ligt het nou aan mij of is counter tactiek gewoon de beste die er is? Je kunt dan een enorm goede verdediging nemen en een sterke aanval, en dan boeit je middenveld niet. En zolang je verdediging maar op een hoog niveau zit hoef je je niet superveel zorgen te maken over tegendoelpunten. Heb ik het nu goed of compeet mis?

Ik zit namelijk er een beetje mee dat ik op mijn middenveld blijkbaar slechte aankopen heb gedaan, ook slechte verkopen, en nu met een brak team zit :S (enige hoop is de jeugdopleiding die wel weer goed loopt). Maar ik speelde alles dus op 3-5-2, maar tegen countervoetbal heb ik daar weinig aan.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 22 October 2003 @ 23:20:
38.000 stadion vanaf vandaag :9

kan ff niet kijken hoeveel me fanclub is, maar zal iets van 1200-1300 zijn.
Wow, zo'n fanclub heb ik ook maar geen stadion van 38k. Denk je dit echt redelijk vol te krijgen? Dan mag dat stadion van mij ook wel eens drastisch uitgebreid worden zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurmen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik wil van m'n n00b status af in de federatie, iemand zin in een oefenwedstrijd tegen The Shamrocks (146920)?

@bram333654: Ik denk dat je gelijk hebt mijn team is nu excellent in de Counter Attack en dit zie je ook duidelijk in de wedstrijd die ik gisteren speelde. Helaas heb ik geen goede spitsen in mijn b-elftal dus de kansen werden niet optimaal benut maar er worden wel goede diepte passes gegeven vanuit de verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Fanclub: 940 supporters
Stadion: 15.500
Financien: zwaar onder het vriespunt :+

Ik moet ook eens hoognodig gaan uitbreiden, maar daar moet dan eerst geld voor zijn. Ik denk dat met mijn fanclub een stadion van rond de 22.500 ideaal is, nietwaar???

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik zit er zelf over te denken om een extra ring op De Papieren Hoed te zetten. Dit zou betekenen dat mijn stadion zich verdubbelt van 30000 naar 60000 plaatsen.

Ik ga zo maar even een berekening maken of dit ook nog rendabel is.
Fanclub is nu 1400 man, en ik hoop te promoveren.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

stadion: 23550
fanclub: 1020, per week +18 en een promotie binnenkort
portomonnee: iets meer dan 3 Ton

mijn stadion zat dit seizoen prima vol, maar met de ophanden zijnde promotie overweeg ik een uitbreiding. Ik denk alleen dat ik eerst mijn geld moet steken in een iets beter team, zodat ik in DIV V niet in een negatieve spiraal beland van verliezen, en toeschouwers kwijt raken ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stadion: 14218
fanclub: 572
portomonnee: -1.61 ton ongeveer

Is de formatie 5-2-3 toegestaan zonder trainingsverlies of enorm veel verwarring op het veld eignelijk? Want je herpositioneerd slechts 2 posities (2 middenvelders).?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 23 oktober 2003 @ 10:49:

Is de formatie 5-2-3 toegestaan zonder trainingsverlies of enorm veel verwarring op het veld eignelijk? Want je herpositioneerd slechts 2 posities (2 middenvelders).?
Bram, ik heb het vage vermoeden dat dit een puinzooi wordt :P
Deze opstelling staat namelijk niet bij de standaardopstellingen van Hattrick en volgens mij wordt het dan geen succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Fanclub 1334
Stadion grote 30 000

Ga volgend seizoen uitbreiden naar 40 000.
Heeft nu weinig zin seizoen is bijn afgelopen en speel toch geen thuis wedstrijd meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 10:49:

Wel een grappige opstelling voor de countertactiek ;) , en dan gewoon je centrale middenvelders repositioneren he, dus 5 verdedigers, 2 vleugelspelers en 3 aanvallers B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Fanclub: 1501
Stadion: 46.500
Economie: 1.2 miljoen euro

Brainpower en ik kunnen helaas niet op 8 nov.

[ Voor 30% gewijzigd door .GoO op 23-10-2003 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stadion: 14000
fanclub: 699, per week +22
portomonnee: - 60 000 (wordt aan gewerkt, transfers lopen zaterdag af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Fanclub: 1381 leden
Stadion: 34800 (wordt begin volgend seizoen uitgebreid naar rond de 47000 ofzo
Kapitaal: 575 474 Euro (668 097) Euro

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen de laatste ronde van de toto:

Ketenix – Stiphout Voor
Toppers – Graxies Unite
FC Halderberg – CVP
Milsbeek – SupremeDream
Vipers United - – Army of God
foray 4ever – Hugo Rune Col
Holland FC – White Stripes
Visscher – Ronaldies
Virtual Winne – ffaasstt
Glovers – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Fanclub: 1178 members
Stadion: 25400
Kapitaal: -188 213 Euro (158 008) Euro

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sponsors: delirious
Supporter Club: 1443 members
Supporters: high on life

Arena: Vilips Ztadion

Belongs to: BZF
Country: Nederland
Region : Utrecht
Last improvement: 9/3/2003
Total capacity: 40000

Wordt waarschijnlijk nog 50000 voor volgend seizoen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Mijn fanclub is 1076, stadion 20000. Die wordt uitgebreidt naar 30000. Die uitbreiding staat geplanned voor vlak voor begin van volgend seizoen.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanclub: 1587 leden
Kapitaal: 112 010 Euro
Stadion: 40200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Kapitaal: -115 667 Euro (25 771) Euro
Sponsoren: dolgelukkig
Fanclub: 1283 leden
Supporters: in de wolken

Sportpark 't haantje
Totale capaciteit: 26550

Maar wa tis nu de beste opstelling voor counteraanval. Aangezien dit wel eens een goede vervanger van kan worden van het ow zo goede 3-5-2 systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
koentjuh schreef op 23 October 2003 @ 16:36:
Maar wa tis nu de beste opstelling voor counteraanval. Aangezien dit wel eens een goede vervanger van kan worden van het ow zo goede 3-5-2 systeem?
Lijkt mij dat een 5-4-1 of 4-5-1 opstelling het beste is. En dat werkt allleen als je middenveld slechter is dan die van de tegenstander.

[ Voor 20% gewijzigd door The Dolf op 23-10-2003 17:05 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stadion: FC TikTak Arena
Totale capaciteit: 18000
Kapitaal: -190 697 Euro (-176 344) Euro
Sponsoren: in de wolken
Fanclub: 1310 leden
Supporters: in de wolken

Klein stadionnetje, en geen poen om uit te breiden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 23 October 2003 @ 17:03:
[...]

Lijkt mij dat een 5-4-1 of 4-5-1 opstelling het beste is. En dat werkt allleen als je middenveld slechter is dan die van de tegenstander.
Ik had juist begrepen dat je een goede verdediging moet hebben, en een goede aanval. Een 5-3-2 opstelling lijkt me dus beter zonder trainingsverlies. Verder moesten je verdedigers geloof ik goede pass kwaliteiten hebben. (het stond ergens in de hattrick manual)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Cash funds: 598 510 Euro (676 848) Euro
Sponsors: dancing in the streets
Supporter Club: 2760 members

Mijn stadion is nu 100.000 groot en volgende week 125.000 .Die 30x regel klopt niet helemaal, als je een goeie serie hebt (of in ieder geval regelmatig wint) dan krijg je vaak meer toeschouwers dan volgens die vuistregel. 2 weken geleden speelde ik nog tegen de nummer laatst van de league en nog wamen er 90.000 toeschouwers. Het meeste in de league was 96556 toeschouwers tegen de toen #4, dat is 35 keer mijn fanclub, de cupmatches was het stadion al 3 keer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Cash funds: 2 126 084 Euro (1 554 082) Euro
Sponsors: dancing in the streets
Supporter Club: 1299 members

Total capacity: 40000

Terraces: 25200
Basic seating: 10000
Seats under roof: 4000
Seats in VIP boxes: 800

Ga denk ik volgend seizoen uitbreiden naar 55555 plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Das een behoorlijk bedragje, wat je zo in cash hebt :+ B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

volgens mij zit iemand mij te naaien nu:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jwlr/misc/naaier.jpg

moet ik nu al mailen naar een GM? of ff afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Yukkie schreef op 23 October 2003 @ 23:14:
volgens mij zit iemand mij te naaien nu:
[afbeelding]

moet ik nu al mailen naar een GM? of ff afwachten?
nah, 25 duizend is een leuk bedrag voor die speler, maar verder niet schokkend. Misschien had die speler geen toetsenbord en wilde hij met alleen de muis ophogen :)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

j_du_pee schreef op 23 October 2003 @ 23:25:
[...]

nah, 25 duizend is een leuk bedrag voor die speler, maar verder niet schokkend. Misschien had die speler geen toetsenbord en wilde hij met alleen de muis ophogen :)
dit was de uitleg van die gozer:
Read message

Sent 2003-10-24 00:17:00
From BaZmann
Subject Re: Waarom?

dan heb je 1 keer t bod van iemand anders staan
en daarna blijkt er voor de overgebodene dat er al heel veel op is geboden en dat het niet interessant te volgen is
en gaan andere mensen minder meebieden

daarom
maar nu weet jij t wel
dus
ssst

hihi
groeten
Mja, bull-shit volgens mij, maar goed, als-tie maar niet verder gaat met bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Je kan toch helemaal niet zien hoeveel mensen er hebben geboden op een speler?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, en als hij toch zonodig wil overbieden .. doe dan niet zo irritant en raise je bod gelijk met weet ik veel omhoog, zodat je zeker weet dat niemand erover heen biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

hmmm lekkere TU +5 playmaking +7/-1 vorm dat wachten werpt eindelijk vruchten af B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Na een weekje conditietraining de volgende resultaten:
vorm: -13/+2
conditie: +19

Ben benieuwd wat die laatste wedstrijd van het seizoen gaat worden...

Overigens, ik ben van plan om die laatste wedstrijd MOTS te spelen (als ik win, sta ik op de 3e plaats). De teamspirit wordt begin volgend seizoen toch weer gereset op calm, dus dan maakt dat niets uit.
Zie ik hier iets over het hoofd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Vreemd...Gisteren 25 mensen uitgedaagd voor een oefenduel...Toen accepteerde er iemand, maar vlak daarna weigerde hetzelfde team ook weer...Ik zag wel bij De Club dat er een oefenwedstrijd werd geregeld, maar er stond niks bij de wedstrijden...is ook logisch duurt altijd effe...
Maar ik d8 dat er iets fout ging dus ik daag weer anderen uit...Nu accepteerde ook daar iemand van...Maar nog steeds geen oefenwedstrijd tussen de wedstrijden...
Nu staat er opeens wel de oefenwedstrijd met diegene die als 1e accepteerde...
Maar nu kan ik iedereen nog gewoon uitdagen en wordt ik ook uitgedaagd...

Heel wazig allemaal :P Ben benieuwd of ik nou gewoon die wedstrijd speel woensdag...Anderen ook last van deze 'feature'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

dreamtheater schreef op 24 oktober 2003 @ 09:27:
Na een weekje conditietraining de volgende resultaten:
vorm: -13/+2
conditie: +19

Ben benieuwd wat die laatste wedstrijd van het seizoen gaat worden...

Overigens, ik ben van plan om die laatste wedstrijd MOTS te spelen (als ik win, sta ik op de 3e plaats). De teamspirit wordt begin volgend seizoen toch weer gereset op calm, dus dan maakt dat niets uit.
Zie ik hier iets over het hoofd???
Nope zie je niet...TS wordt idd gereset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op 24 oktober 2003 @ 09:27:
Vreemd...Gisteren 25 mensen uitgedaagd voor een oefenduel...Toen accepteerde er iemand, maar vlak daarna weigerde hetzelfde team ook weer...Ik zag wel bij De Club dat er een oefenwedstrijd werd geregeld, maar er stond niks bij de wedstrijden...is ook logisch duurt altijd effe...
Maar ik d8 dat er iets fout ging dus ik daag weer anderen uit...Nu accepteerde ook daar iemand van...Maar nog steeds geen oefenwedstrijd tussen de wedstrijden...

Heel wazig allemaal :P Ben benieuwd of ik nou gewoon die wedstrijd speel woensdag...Anderen ook last van deze 'feature'?
Nee, geen last van gehad.

TU:
scoren +1
vorm: +4/-6
waarde: +47/-127 :'(

weer zo'n rotupdate dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM +0 , weer ik begin mijn zwakke coach te haten
Vorm -3/+10 , niet slecht, wel 2 basis mids omlaag
Waarde +32k

Ik heb een 19 jarige redelijk mid met zwak pass/def en geen andere stats, waarde 60.000, die zou toch al goed moeten worden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
HAM liet mijn Trainings Update niet helemaal goed zien, ik weet dus niet precies of iedereen nou wel of niet in vorm vooruit is gegaan. HAM beweerde namelijk ook dat mensen op conditie hadden getrained. Dat is niet zo :)

1 speler is in playmaking voorruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op 24 oktober 2003 @ 09:27:

Ik had vorige week Paniohitus uitgedaagd en hij had geaccepteerd (dat zag ik staan). De wedstrijd kwam nooit bij 'wedstrijden' te staan. Ik kon nog gewoon mensen uitdagen en uitgedaagd worden. Nog een keer Paniohitus uitgegaagd en toen werkte het wel. Dus het zit niet goed op het moment.

Niets omhoog bij de verdedigers, maar wel in vorm +12/-1, dus dat is wel goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 01:06:
Idd, en als hij toch zonodig wil overbieden .. doe dan niet zo irritant en raise je bod gelijk met weet ik veel omhoog, zodat je zeker weet dat niemand erover heen biedt.
Fonz, je leeft nog,... en gelukkig, je bent nog nix veranderd :P

* yared kan zijn TU niet zien totdat ie weer een computer heeft met daarop zijn eigen HAM installed :|

Ben trouwens benieuwd of er nog veranderingen aangekondigd zullen worden ingaande het nieuwe seizoen anders dan wat er al was gemeld.

Van het gemelde kan ik me eigenlijk alleen nog maar vaag iets herinneren over meer impact van ervaring?? en dat de nieuwe taktieken ook beschikbaar komen voor competitie wedstrijden. Kan iemand anders zich nog meer herinneren of beter wellicht? :)

[ Voor 31% gewijzigd door yared op 24-10-2003 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorgoB
  • Laatst online: 12-09 20:59
Ik ben net begonnen en heb een fanclub van 526 leden. Ik wil nu mijn stadion vergroten, omdat het al een aantal keer uitverkocht is. Tijdens de pauze tussen de competitie wil ik mijn stadion gaan uitbreiden.

Ik heb gelezen over de 20x, 25x en 30x regeling. Kan ik nu het beste zorgen dat ik 526 x 30 = 15780 plaatsen heb?

Graag jullie mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Dat is lastig om te zeggen. Er doen wat verhalen de ronde dat bij slecht weer en slechte prestatie's ongeveer je fanclub x 20 in je stadion komt. Dat bij goede prestatie's en slecht weer, je fanclub x 25 en dat bij goede prestatie's van je team en ook nog eens goed weer op de wedstrijddag je fanclub x 30 in je stadion komt te zitten.

Dit zijn maar wat vage regeltjes, maar ik hou het zelf allemaal wel een beetje aan. En je kunt naar mijn idee beter een iets te ruim stadion hebben dan een te krap stadion. (Dus niet 15.000 plaatsen te ruim...)

Als het goed is wordt je fanclub namelijk groter, en je kunt niet elke paar weken je stadion uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
YorgoB schreef op 24 October 2003 @ 14:21:
Ik ben net begonnen en heb een fanclub van 526 leden. Ik wil nu mijn stadion vergroten, omdat het al een aantal keer uitverkocht is. Tijdens de pauze tussen de competitie wil ik mijn stadion gaan uitbreiden.

Ik heb gelezen over de 20x, 25x en 30x regeling. Kan ik nu het beste zorgen dat ik 526 x 30 = 15780 plaatsen heb?

Graag jullie mening.
welkom nieuwe teambaas :)

Zoals Sandyman al aangeeft circuleren er aardig wat cijfers rond, en zoals Xanathorn een paar berichten terug ook al zegt, kunnen de cijfers totaal anders zijn dan bijvoorbeeld bij een cupmatch.

Als je net begint kost het aardig wat geld om uit te breiden.
Koop eerst 2-3 17 jarige spelers met een matig/redelijk skill die je wilt trainen en ga met het restant van het geld een stadion bouwen.

Ik weet nog van mezelf dat als je net begint je alles tegelijk wilt doen, maar onthoud dat HT een spel vd lange adem en lange termijnsplanning is. Maak niet de fout die ik maakte en doe alles tegelijk... liever een paar weken geen geld dan continue in de min en geen progressie.

Zelf heb ik momenteel 1300 supporters en me stadion deze week uitgebreid van 25.000 naar 38.000 en zat ik afgelopen (4e plaats, Ve divisie) seizoen 2-3x vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-Ketenix – Stiphout Vooruit
1-Toppers – Graxies United
1-FC Halderberge – CVP
1-Milsbeek – SupremeDream
1-Vipers United - – Army of God
1-foray 4ever – Hugo Rune Col
2-Holland FC – White Stripes
1-Visscher – Ronaldies
1-Virtual Winners – ffaasstt
2-Glovers – Timberteam

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
2-Toppers – Graxies United
1-FC Halderberge – CVP
1-Visscher – Ronaldies
2-Glovers – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
1-FC Halderberge – CVP
1-Visscher – Ronaldies
2-Glovers – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Op dit moment heb ik een stadion van 35.791 plaatsen en een fanclub met 1301 leden, dit seizoen is mijn stadion 2 keer uitverkocht geweest en 1 keer bijna. Nu zijn mijn supporters wel bijna het hele seizoen 'high on life' geweest, en dat wil ook helpen.

Vandaag gingen 3 aanvallers omhoog: 1 naar outstanding (had ik vorige week al verwacht), 1 naar formidable (17 jaar) en 1 naar excellent. Helaas wel een behoorlijke vormdaling, alhoewel ik nog genoeg spelers in vorm heb voor de basis.

3 - Ketenix – Stiphout Vooruit
1 - Toppers – Graxies United
3 - FC Halderberge – CVP
1 - Milsbeek – SupremeDream
1 - Vipers United – Army of God
1 - foray 4ever – Hugo Rune Collective
2 - Holland FC – White Stripes
1 - Visscher – Ronaldies
1 - Virtual Winners – ffaasstt
2 - Glovers – Timberteam

Wat de meeting betreft, tot nu toe vind ik dat er weinig respons is :( Dus of ik kom weet ik nog niet.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Zonar schreef op 24 October 2003 @ 21:51:
Wat de meeting betreft, tot nu toe vind ik dat er weinig respons is :( Dus of ik kom weet ik nog niet.
He man, met zijn vijven kunnen wij prima de winnaar van de GoT Cup eren, op een biertje trakteren (des te beter zelfs) en de prijs uitreiken die hier voor me op me buro ligt, ingepakt nog in het originele Extralives BE papier :)

Ik hoop dat er nog een paar mensen zullen reageren en alsnog laten weten dat ze 8 november een biertje komen halen.

Op dit moment ik niet bij me main pc, maar na het weekend als ik hem terug heb zal ik de lijst publiceren van iedereen die heeft bijgedragen, hoeveel loten die persoon heeft, en welke prijzen ze kunnen winnnen tijdens de tombola ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
2 - Ketenix ? Stiphout Vooruit
2 - Toppers ? Graxies United
1 - FC Halderberge ? CVP
1 - Milsbeek ? SupremeDream
1 - Vipers United - ? Army of God
1 - foray 4ever ? Hugo Rune Col
2 - Holland FC ? White Stripes
1 - Visscher ? Ronaldies
1 - Virtual Winners ? ffaasstt
2 - Glovers ? Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

1-Ketenix – Stiphout Vooruit
1-FC Halderberge – CVP
2-Visscher – Ronaldies
1-Glovers – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-FC Halderberge – CVP
2-Visscher – Ronaldies
2-Glovers – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
YorgoB schreef op 24 October 2003 @ 14:21:

Graag jullie mening.
ik vind het wel fijn om eerst ff je station goed te upgraden enzo

ik speel nu mijn 2e seizoen en heb iets van 1100 supporters en een stadion met een capacitiet van 30.000. Hij zit altijd vol en ik krijg daarvoor iets van 160.000 euro per wedstrijd. Ik heb dat geld verdient met het trainen van jonge keepers en ze daarna verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Extra voordelen van een redelijk goede jeugdpull

2003-10-18 Je hebt een speler verkocht en 229 500 Euro ontvangen

2003-10-21 Je ontvangt voor deze speler: 26 250 Euro. Dit is een voormalige jeugdspeler die is doorverkocht.

2003-10-24 Je ontvangt voor deze speler: 13 000 Euro. Dit is een voormalige jeugdspeler die is doorverkocht.

Allemaal dezelfde speler :7

Mijn laatste toto vh seizoen :D

2 - Ketenix – Stiphout Vooruit
2 - Toppers – Graxies United
2 - FC Halderberge – CVP
1 - Milsbeek – SupremeDream
1 - Vipers United - – Army of God
1 - Foray 4ever – Hugo Rune Col
2 - Holland FC – White Stripes
1 - Visscher – Ronaldies
1 - Virtual Winners – ffaasstt
2 - Glovers – Timberteam

Frizza/Mankit, ik had gewoon die van jullie kunnen kopieren, of wachten tot iedereen alles had ingevuld ;) maar agh, ik sta 5 punten voor, dus een gokje is ook weleens leuk. After all... het ging om het meedoen en niet om het winnen.

Dit gezegd kan ik straks alle kanten op :P

Iemand morgen nog match of the season vanwege het een of ander?

Nieuwsbericht van Harlem Hattricks

UPDATE

HH heeft ''t stadion uitgebreid naar 38.000 plaatsen zoals eerder gemeld en de verbouwing afgerond

Morgen in de laatste match vh seizoen zal HH aantreden tegen de huidige nr1

Om tactische/strategische redenen is gekozen Bteam spelers ''n competitie match te gunnen en te PIC''n

Natuurlijk zal John Kerstgens wel aantreden om dat ene doelpuntje te maken die hem aan de titel Topscoorder V228 zal helpen

John Kerstgens staat samen met Jacco Kamperman (Voorschoten) op een gedeelde 1e plaats.

Voorschoten schijnt zijn kandidaat niet te kunnen opstellen ;)

meteen me concurrentie, die van het bovenstaande nix afweet, op de verkeerde voet zetten, aangezien iedereen altijd zijn kansen bij het begin vh nieuwe seizoen inschat op wat de tegenstanders de laatste paar wedstrijden hebben gepresteerd >:)

[ Voor 33% gewijzigd door yared op 25-10-2003 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe geen match of the season maar wel superbelangrijke wedstrijd ik mag niet verliezen tegen de nummer 2 en als ik win of gelijk speel moet ik kwalificatie spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
Morgen voor mij een best wel belangrijke wedstrijd.
Als ik win word ik 2e of 3e (afhankelijk van het resultaat van de nummer 1 tegen de huidige nummer 2).
En als ik verlies word ik 5e, wat een degradatie gaat betekenen. Best spannend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Als je 5e word dan moet je toch eerste een kwalificatiewedstrijd spelen?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 13:11:
hehe geen match of the season maar wel superbelangrijke wedstrijd ik mag niet verliezen tegen de nummer 2 en als ik win of gelijk speel moet ik kwalificatie spelen :)
Hier wordt geMOTSt, want ik heb geen zin om een kwalificatie wedstrij te spelen. Het is alleen wel jammer dat mijn topscorer geblesseerd is. Al is het onwaarschijnlik dat de nummer 2 op de lijst 4 doelpunten gaat maken :-).

Ik zie al uit naar mijn mooie bonus om voor de 2e keer dit seizoen mijn stadion aan te passen. Op naar Divisie 5, dan wordt het eindelijk leuk.

Veel suc6 met de laatste wedstrijd van het seizoen.

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurmen
  • Niet online
Ik PIC om mijn TS omhoog te krijgen voor de kwalificatiewedstrijd die ik moet spelen. Theoretisch maak ik nog kans om 4e te worden maar die kans is nihil. Tevens zal ik deze week algemeen trainen en de intensiteit van de training naar 50% zetten. Heb nu mooi de kans om daar even mee te experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik MOTS om 5e te blijven, moet tegen nummer 6.
Gaat dus nergens meer om, kan 5e of 6e worden, geen kwali en krijg toch geen bonus :(
Volgend seizoen mijn eerste volledige seizoen en we gaan voor top 3 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mots om mijn teamgeest nog is flink te verkutten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Kan iemand ff kijken of zijn teaminstelling voor morgen is geaccepteerd?

Ik krijg geen rood vinkje achter 'orders'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn orders zijn gewoon geaccepteerd.
Heb ze opnieuw verzonden, nog steeds rood vinkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
yared schreef op 25 October 2003 @ 17:40:

Ik krijg een rood vinkje. Maar als je nou gewoon naar orders gaat en dan ziet dat de door jou gegeven opstelling er staat dan is er toch geen probleem

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurmen
  • Niet online
yared schreef op 25 October 2003 @ 17:40:

Een tijdje later staat het vinkje er wel, althans dat was vanochtend bij mij het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Gathering of Tweakers Dream Team*

Keeper: Serge van Dijk (Tha Groove's)
Verdediger1: Niklas Ohlland (Foray 4ever)
Verdediger2: Lars Hoogervorst(F.C. GoT)
Verdediger3: Arie de Rooij (Pielewiepers)
Middenvelder1: Kenneth Hermans (1337's United)
Middenvelder2: Alfonso Nunez (Frizza United)
Middenvelder3: Per Holmstrup (Nobbe United)
Vleugelspeler1: Anders Dalblom (Fiets 'em d'r in)
Vleugelspeler2: Nick Loukakis (Kiddy)
Aanvaller1: John Kerstgens (Harlem Hattricks)
Aanvaller2: Walery Dubiela (White Stripes)

Met dit team winnen we de eredivisie met gemak :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Yeah, mijn eerste redelijk te verkopen yp:

Willem Stapelkamp
270 000 Euro, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

[ Voor 1% gewijzigd door IWriteCode op 26-10-2003 06:28 . Reden: typootje ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 23:48:
*Gathering of Tweakers Dream Team*

Keeper: Serge van Dijk (Tha Groove's)
Verdediger1: Niklas Ohlland (Foray 4ever)
Verdediger2: Lars Hoogervorst(F.C. GoT)
Verdediger3: Arie de Rooij (Pielewiepers)
Middenvelder1: Kenneth Hermans (1337's United)
Middenvelder2: Alfonso Nunez (Frizza United)
Middenvelder3: Per Holmstrup (Nobbe United)
Vleugelspeler1: Anders Dalblom (Fiets 'em d'r in)
Vleugelspeler2: Nick Loukakis (Kiddy)
Aanvaller1: John Kerstgens (Harlem Hattricks)
Aanvaller2: Walery Dubiela (White Stripes)

Met dit team winnen we de eredivisie met gemak :P :P
lol, leuk idee

ik zal de stats van John Kerstgens ff posten

John Kerstgens (7347827)
27 jaar, goed vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft zwak ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Snelheid

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 209 000 Euro
Loon: 1 850 Euro/week
Eigenaar: Harlem Hattricks
Waarschuwingen: 0

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk

Doelpunten in carrière: 48
Hattricks in carrière: 6
Competitiedoelpunten dit seizoen: 19
Bekerdoelpunten dit seizoen: 2

Deze man heeft de neiging elke keer als ie gaat scoren, er maar meteen 3 stuks te plaatsen, vandaar dat ie topscoorder word dit seizoen.

Wat zijn de regels, per team maar 1 speler en ervaring telt zwaar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
1-FC Halderberge – CVP
1-Visscher – Ronaldies
2-Glovers – Timberteam

Waarom geen Louwinger in het team? Die moet toch wel goed genoeg zijn?

[ Voor 15% gewijzigd door mankit op 26-10-2003 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update van Hattrick was goed, de YP was slecht. Mijn sponsoren zijn inmiddels aan t "dansen op de straten", hetgeen betekend dat ik er weer 1500 deze week extra bij krijg. De hoge investering in de woordvoerders begint zich langzaam terug te betalen. Verder, mijn jeugdopleiding is gestegen naar "redelijk". Een paar weekjes nog, dan naar goed, en dan nog een seizoen wachten voor uitstekend :)
Helaas was mijn YP nogal slecht :S Hoe meer ik erin investeer, hoe slechter ze worden:
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Een populair persoon, die kalm is en rechtvaardig.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

Deze gaat dus duidelijk met onbetaald verlof voor de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
echt walgelijk dit soort gasten

FC III Reich

gelukkig heeft ie gedwongen zijn naam van Heydrich moeten veranderen in iets anders (er staat nu changed)

Toen deze speler erop aangesproken werd door Hunze, replied ie met
i think its my choice to choose my fc name or my alias.whats wrong with fc III reich or heidrich. are you kike? you from diasporaa or exodus?

Normaal kan ik het vele pubergedrag wel naast me neer leggen, maar dit soort spelers moeten ze meteen kicken.

info laatste/eerste weken seizoen:

26-10 Zondag - Laatste competitie ronde
29-10 Woensdag - Vriendschappelijk
02-11 Zondag - Kwalificatie
05-11 Woensdag - Vriendschappelijk
09-11 Zondag - Helemaal niks
12-11 Woensdag - Eerste beker-ronde
16-11 Zondag - Eerste competitie ronde

[ Voor 24% gewijzigd door yared op 26-10-2003 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn YP was ook slecht. Alle stats slecht/poor behalve keepen, dat was rampzalig.
Vandaag is mijn jeugd matig geworden.

Even een noob vraagje, mag ik op de kwalificatie zondag een extra friendly regelen omdat ik geen kwali speel ?
Volgens mij was dat niet zo maar het zou wel leuk zijn, vooral economisch gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Mijn jeugspeler zit ook weer te vissen. (Hele visclub hebben ze al) Eindelijk krijg ik ook 60k aan sponsorgeld.

Wie van jullie gebruikt hier Hattrick Buddy ? Ik vind dit programma veel beter dan HAM. Het werkt wat prettiger en sinds kort maakt het ook gebruik van de Transfer Price Synchronization van HAM :) Enige nadeel is dat er nog geen Nederlandse vertaling is, maar die komt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Katala schreef op 26 October 2003 @ 10:46:

Wie van jullie gebruikt hier Hattrick Buddy ? Ik vind dit programma veel beter dan HAM. Het werkt wat prettiger en sinds kort maakt het ook gebruik van de Transfer Price Synchronization van HAM :) Enige nadeel is dat er nog geen Nederlandse vertaling is, maar die komt wel.
Directorscut, maker van HB zit ook bij HAM in het forum en ze zijn goede vrienden.

Grappige is weleens dat een thread afdwaalt en dan zit Directorscut HB zaken op te lossen in het HAM forum. 8)7

Laat maar weten/horen als je nog meer nieuwtjes hebt, ben altijd benieuwd naar een goede review (iets waar we toch een redacteur voor hadden aangenomen?? ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Mijn jeugd speler leek ook bagger, maar was toch een 100% clown. Altijd leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Katala schreef op 26 October 2003 @ 10:46:
ik gebruik hem ook :) Die transfers is sinds vandaaag zeker? ik zie het iig nu pas :?

Vind het een prettig programma, maar gebruik nogsteeds het wedstrijdenoverzicht van hattrickpoli, en de opstellingscalculator van H-Organizer. Ook heeft HB niet echt mooie grafiekjes per speler IMO.

edit: YP is al weer met duurzaam onbetaald verlof :(

edit2:
LOL @ transferevaluatie: mijn basis verdediging + keeper heeft een vervangingswaarde van slechts 54.000€ :o
Dat terwijl ik voor meer dan een miljoen aan spitsen heb lopen :)

[ Voor 17% gewijzigd door j_du_pee op 26-10-2003 11:47 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Joha (17853640)
18 years, passable form, healthy
A controversial person who is temperamental and infamous.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Nationality: Nederland
Assessed value: 32 000 Euro
Wage: 660 Euro/week
Owner: xtrodinary
Warnings: 0

Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: wretched
Winger: inadequate Defending: passable
Scoring: weak Set Pieces: weak
38k waard volgens HAM transferlist, als ie 17 was en ik had hem als YP van 1e week seizoen gehad, dan zou die echt geweldig zijn maar ja.. :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.