Extra voordelen van een redelijk goede jeugdpull
2003-10-18 Je hebt een speler verkocht en 229 500 Euro ontvangen
2003-10-21 Je ontvangt voor deze speler: 26 250 Euro. Dit is een voormalige jeugdspeler die is doorverkocht.
2003-10-24 Je ontvangt voor deze speler: 13 000 Euro. Dit is een voormalige jeugdspeler die is doorverkocht.
Allemaal dezelfde speler
Mijn laatste toto vh seizoen
2 - Ketenix – Stiphout Vooruit
2 - Toppers – Graxies United
2 - FC Halderberge – CVP
1 - Milsbeek – SupremeDream
1 - Vipers United - – Army of God
1 - Foray 4ever – Hugo Rune Col
2 - Holland FC – White Stripes
1 - Visscher – Ronaldies
1 - Virtual Winners – ffaasstt
2 - Glovers – Timberteam
Frizza/Mankit, ik had gewoon die van jullie kunnen kopieren, of wachten tot iedereen alles had ingevuld

maar agh, ik sta 5 punten voor, dus een gokje is ook weleens leuk. After all... het ging om het meedoen en niet om het winnen.
Dit gezegd kan ik straks alle kanten op
Iemand morgen nog match of the season vanwege het een of ander?
Nieuwsbericht van Harlem Hattricks
UPDATE
HH heeft ''t stadion uitgebreid naar 38.000 plaatsen zoals eerder gemeld en de verbouwing afgerond
Morgen in de laatste match vh seizoen zal HH aantreden tegen de huidige nr1
Om tactische/strategische redenen is gekozen Bteam spelers ''n competitie match te gunnen en te PIC''n
Natuurlijk zal John Kerstgens wel aantreden om dat ene doelpuntje te maken die hem aan de titel Topscoorder V228 zal helpen
John Kerstgens staat samen met Jacco Kamperman (Voorschoten) op een gedeelde 1e plaats.
Voorschoten schijnt zijn kandidaat niet te kunnen opstellen
meteen me concurrentie, die van het bovenstaande nix afweet, op de verkeerde voet zetten, aangezien iedereen altijd zijn kansen bij het begin vh nieuwe seizoen inschat op wat de tegenstanders de laatste paar wedstrijden hebben gepresteerd
[
Voor 33% gewijzigd door
yared op 25-10-2003 13:16
]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!