Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.689 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katala schreef op 26 October 2003 @ 10:46:
Wie van jullie gebruikt hier Hattrick Buddy ? Ik vind dit programma veel beter dan HAM. Het werkt wat prettiger en sinds kort maakt het ook gebruik van de Transfer Price Synchronization van HAM :) Enige nadeel is dat er nog geen Nederlandse vertaling is, maar die komt wel.
Ik gebruik HB alleen voor de league details en transfer price synch.

Verder zweer ik bij mijn geregistreerde Hattrick Manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederom redelijk YP'tje, derde achtereenvolgende alweer..

Alleen jammer van dat controversiele karakter van de knaap...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Diego de Lang (17829295)  
18 jaar, redelijk vorm, gezond  
Een controversieel persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit:  Nederland  
Vastgestelde waarde:  96 000  Euro  
Loon:  980 Euro/week  
Eigenaar:  FC TikTak over rechts  
Waarschuwingen:  0  

Conditie:    matig   Keepen:    rampzalig   
Positiespel:    slecht   Passen:    slecht   
Vleugelspel:    waardeloos   Verdedigen:    redelijk   
Scoren:    goed   Spelhervatting:    slecht

Wat te doen? Als ik hem nu verkoop vang ik er weinig voor vanwege einde seizoen. Als ik hem volgend seizoen verkoop is 'ie alweer 19 wat de prijs ook weer zal drukken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Hebben jullie dit weleens gehad:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=437680

En dat terwijl donderdag al iemand heeft geaccepteerd die in het rijtje van wedstrijden staat...vreemd...

Mijn YP:
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 94 000 Euro

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Hoeveel zal deze opleveren? Iemand een idee?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 12:16:

Wat te doen? Als ik hem nu verkoop vang ik er weinig voor vanwege einde seizoen. Als ik hem volgend seizoen verkoop is 'ie alweer 19 wat de prijs ook weer zal drukken :?
Met goed scoren en redelijk verdedigen is hij handig voor mensen die pressievoetbal gaan spelen toch :?

Ik denk dat dat iig pas volgend jaar bij het grootste deel van de HT ers doordringt, dus dat die combi dan misschien meer waard is dan nu... Zijn conditie moet dan wel iets omhoog, maar dat gebeurt vast de komende weken ;)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Helaas, de slechtste yp van het seizoen met een waarde van wel 4.000 Euro! En dat terwijl mijn jeugdopleiding vandaag naar goed is gegaan :?
Hij is nu dus ook aan het vissen ;)

Doordat mijn financien er wel erg slecht uitzien op het moment ben ik van plan 1 van mijn betere spelers te verkopen:
------------------------------------------------------------------------------------
Jaan Nõu (5364753)
28 years, weak form, healthy
A sympathetic guy who is temperamental and honest.
Has weak experience and poor leadership abilities.

Speciality: Technical

Nationality: Eesti
Assessed value: 122 000 Euro
Wage: 1 776 Euro/week including 20% Bonus
Owner: FC Zjwame
Warnings: 2

Stamina: excellent Goaltending: wretched
Playmaking: passable Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: wretched Set Pieces: poor
----------------------------------------------------------------------------------------

Hij haalt in goede vorm zonder problemen 3 sterren op het middenveld (zowel wing als innermid). Wat kan ik voor deze speler vragen? HAM geeft aan dat hij 120.000 waard zou moeten zijn, maar dat lijkt me toch wat veel van het goede...

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 26 October 2003 @ 13:14:
[...]

Met goed scoren en redelijk verdedigen is hij handig voor mensen die pressievoetbal gaan spelen toch :?
Daar zou je idd wel eens gelijk in hebben. Ik heb me eerlijk gezegd nog niet zo heel erg bezig gehouden met de komende nieuwe tactieken, toch maar eens even verder in verdiepen vanmiddag. Ik heb nl. nog een dergelijk spitsje. Bij de pressietactiek zal waarschijnlijk ook conditie en de verdedigende kwaliteiten van je middenvelders van groot belang zijn.

Maar eens even mee experimenteren de komende oefenwedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

2-Ketenix – Stiphout Vooruit
1-Toppers – Graxies United
1-FC Halderberge – CVP
3-Milsbeek – SupremeDream
1-Vipers United - – Army of God
1-foray 4ever – Hugo Rune Col
2-Holland FC – White Stripes
1-Visscher – Ronaldies
1-Virtual Winners – ffaasstt
2-Glovers – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15
Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 23:48:
*Gathering of Tweakers Dream Team*

Keeper: Serge van Dijk (Tha Groove's)
Verdediger1: Niklas Ohlland (Foray 4ever)
Verdediger2: Lars Hoogervorst(F.C. GoT)
Verdediger3: Arie de Rooij (Pielewiepers)
Middenvelder1: Kenneth Hermans (1337's United)
Middenvelder2: Alfonso Nunez (Frizza United)
Middenvelder3: Per Holmstrup (Nobbe United)
Vleugelspeler1: Anders Dalblom (Fiets 'em d'r in)
Vleugelspeler2: Nick Loukakis (Kiddy)
Aanvaller1: John Kerstgens (Harlem Hattricks)
Aanvaller2: Walery Dubiela (White Stripes)

Met dit team winnen we de eredivisie met gemak :P :P
Dit vind ik eigenlijk best wel een leuk idee. Om dit dus ook daadwerkelijk bij te houden ofzo (website). Dat mensen hun Man of the Match (van die week of die maand ofzo) kunnen posten, en dat dan na selectie daar het elftal van de maand van wordt gemaakt. Of ga ik dan een beetje te ver door op dit idee van Thije? :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-Ketenix – Stiphout Vooruit
1-Toppers – Graxies United
2-FC Halderberge – CVP
2-Milsbeek – SupremeDream
1-Vipers United - – Army of God
1-foray 4ever – Hugo Rune Col
1-Holland FC – White Stripes
2-Visscher – Ronaldies
1-Virtual Winners – ffaasstt
1-Glovers – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 13:41:
[...]

Daar zou je idd wel eens gelijk in hebben. Ik heb me eerlijk gezegd nog niet zo heel erg bezig gehouden met de komende nieuwe tactieken, toch maar eens even verder in verdiepen vanmiddag. Ik heb nl. nog een dergelijk spitsje. Bij de pressietactiek zal waarschijnlijk ook conditie en de verdedigende kwaliteiten van je middenvelders van groot belang zijn.

Maar eens even mee experimenteren de komende oefenwedstrijden.
passing wordt wel belangrijk met de nieuwe tactieken. bijv als je op de counter speelt is passing van je verdedigers belangrijk. maar scoren is in dit geval niet van belang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
dreamtheater schreef op 26 oktober 2003 @ 13:38:
------------------------------------------------------------------------------------
Jaan Nõu (5364753)
28 years, weak form, healthy
A sympathetic guy who is temperamental and honest.
Has weak experience and poor leadership abilities.

Speciality: Technical

Nationality: Eesti
Assessed value: 122 000 Euro
Wage: 1 776 Euro/week including 20% Bonus
Owner: FC Zjwame
Warnings: 2

Stamina: excellent Goaltending: wretched
Playmaking: passable Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: wretched Set Pieces: poor
----------------------------------------------------------------------------------------
120K is geen buitensporige prijs voor dit soort spelers hoor.
HAM kijkt ook naar bijvoorbeeld zijn ervaring, hij mag dan wel niet uitschieten op 1 gebied, maar nu bijskills belangrijker zijn geworden is dit een prima allround speler.

* yared zijn blunder om passing te training in het begin komt nu uitstekend van pas :)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

HAM neemt die ervaring alleen niet mee in de transfer berekening. Als hij excellent experience had was hij nogsteeds 120K, net als bij wretched exp. ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ sinnet: nee, voor die dag kan je helaas geen oefenwedstrijd regelen. Erg he, een zondag zonder hattrick :'(

Vanavond ook maar even lekker motsen, heel misschien kan ik toch nog even een overwinning meepakken (zou ik zomaar 2e kunnen eindigen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 17:46:
@ sinnet: nee, voor die dag kan je helaas geen oefenwedstrijd regelen. Erg he, een zondag zonder hattrick :'(

Vanavond ook maar even lekker motsen, heel misschien kan ik toch nog even een overwinning meepakken (zou ik zomaar 2e kunnen eindigen :))
tnx voor de bruikbare info :), even mn toto voorspellingen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat weinig activiteit op de laatste competitie-avond van het seizoen??

Geen belangrijke wedstrijden?? Spanning?

Bij mij staat er in ieder geval niks meer op het spel. Sta 3e en kan geen 2e of 4e meer worden.

IV.2

2. xesses 13 34 - 19 31
3. Nobbe United 13 27 - 15 24
4. Vorwärts Knoedel 13 24 - 19 20

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Als je spanning wilt zien moet je mijn wedstrijd checken, eigenlijk zou ik hem relatief makkelijk moeten kunnen afmaken, maar gezien mijn laatste paar wedstrijden zal het geluk niet meezitten...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 19:47:
En wat weinig activiteit op de laatste competitie-avond van het seizoen??

Geen belangrijke wedstrijden?? Spanning?
Ik heb volgende week een zeer belangrijke wedstrijd. Ben helaas vergeten te PICen vandaag.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Bij mij gaat het ook helemaal nergens meer om. Ben toch kampioen, en kan niet meer rechtstreeks promoveren. Dus eigenlijk een beetje ongezellige avond. Volgende week, dan wordt het spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij staat er ook uberveel op het spel :) kmag niet verliezen dan heeft hij play offs anders ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Bij mij staat alleen de eer op t spel, ik ben dan ook een klein beetje aan het testen :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf op de 6de plek in de VI-de divisie. Dat is geloof ik gewoon niet degraderen. De wedstrijd van vandaag gaat om de 5de of 6de plek, maar dat word duidelijk een 6de plek. Helaas. Niks meer aan te doen. Volgend seizoen eens kijken wat we er mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
wie kan ff deze url irc://irc.tweakers.net/armyofgot aanpassen dat ie direct linkt naar #ht-got of #hattrick.nl op quakenet?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
yared schreef op 26 oktober 2003 @ 20:39:
wie kan ff deze url irc://irc.tweakers.net/armyofgot aanpassen dat ie direct linkt naar #ht-got of #hattrick.nl op quakenet?
ajb: irc://irc.quakenet.org/ht-got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben zojuist kampioen geworden door met 1-0 te winnen van de nr2. Gelijk in mijn eerste seizoen kampioen en mag het nu gaan proberen in div4. Iedereen is van harte welkom in het clubhuis waar een hapje en drankje klaar staat en Miss Foray 4ever 2003 een striptease act zal opvoeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Jeee, laatste wedstrijd ook gewonnen. Heerlijk. En nu maar hopen op de 5e divisie... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Bij mij is de Hattrick pagina nu niet eens meer te krijgen! :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 22:02:
ben zojuist kampioen geworden door met 1-0 te winnen van de nr2. Gelijk in mijn eerste seizoen kampioen en mag het nu gaan proberen in div4. Iedereen is van harte welkom in het clubhuis waar een hapje en drankje klaar staat en Miss Foray 4ever 2003 een striptease act zal opvoeren!
Hier is het huilen met het hele team. Dus wellicht laat ik ze wel even langs de striptease act lopen zodat de teamgeest weer wat omhoog gaat. Ik sta nu op de 6de plek inde 6de divisie. Ik geloof dat ik dan volgende week een kwalificatiewedstrijd moet spelen. Mooi voor de inkomsten, dat dan weer wel. Komende seizoenen wordt alles op de jeugd gezet. Hopen op goede YP's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Als je 6e wordt in de zesde divisie hoef je volgens mij geen promotie / degradatie wedstrijden te spelen hoor! Correct me if i'm wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op 26 oktober 2003 @ 22:08:
Als je 6e wordt in de zesde divisie hoef je volgens mij geen promotie / degradatie wedstrijden te spelen hoor! Correct me if i'm wrong...
Je hebt gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:59
Euh ja hier was het een zinderende eindronde (IV.59). Daar waar ik eigenlijk van plan was te kappen met Hattrick moet ik door de verrassende overwinning op de koploper er in ieder geval nog een seizoen aan vast knopen. Voor de laatste speeldag waren er nog 4 ploegen die met 2 punten uit elkaar stonden van plek 4 t/m 7. De koploper had een overwinning nodig om de rechtstreekse promotie te bewerkstelligen. Heb maar gemotst onder het motto alles of niets en het werd dus alles 8)7

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
wanneer worden de kwalificatiewedstrijden eigenlijk bekend gemaakt?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, anders had ik extra inkomsten gehad. Is dit trouwens zowiezo niet een beetje oneerlijk? Als je maar slecht genoeg presteerd dan mag je kwalificatie spelen en krijg je extra ervaring & inkomsten. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Lekkere laatste wedstrijd van het seizoen ondanks de vormcrisis die ontstaan is door conditietraining. 3-2 gewonnen van de nummer 3, waardoor FC Zjwame is geklommen naar de hoogste positie dit jaar: nummer 3! :)
Nu ga ik me maar bezighouden met dure spelers verkopen, vervolgens het stadion uitbreiden en de financien een beetje op orde krijgen (wat nog een hele klus wordt).
Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 22:40:
[...]

Jammer, anders had ik extra inkomsten gehad. Is dit trouwens zowiezo niet een beetje oneerlijk? Als je maar slecht genoeg presteerd dan mag je kwalificatie spelen en krijg je extra ervaring & inkomsten. :S
Ook al rekening gehouden met de mogelijkheid dat je degradeert? B)

Verder is het zo dat je een bonus krijgt als je op een hoge positie uitkomt (in div.5 is dat vanaf plek 4, voor de rest weet ik het niet), dus je krijgt dan wel extra inkomsten!

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 22:40:
[...]

Zoals dreamtheater hierboven ook al zegt, je hebt natuurlijk niks aan die extra inkomsten en ervaring als je het volgende seizoen een divisie lager uit moet komen. En het is natuurlijk een heel normaal verschijnsel volgens mij.

Het werkt hetzelfde als in de eredivisie. Nummer 18 degradeert rechtstreeks, en de nummer 1 van de eerste divisie promoveert rechtstreeks (dit zijn dan zeg maar in hattrick taal de besten van de divisie). Nummer 17 en 16 van de ere spelen in de poule tegen de periodekampioenen en nummer 2 en 3 ofzo.

Dus het werkt eigenlijk hetzelfde als in het 'echt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Inmiddels zijn de kwalificatiewedstrijden en voor mij dus ook de toekomstige poule bekend, wedstrijd zelf is nog wel te doen, maar de poule lijkt toch wel redelijk zwaar, iig geen walkovers, dus wel interessant. ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 17:22
5-0 :D:D:D:D Van de kampioen gewonnen met 5-0. Ben de enige die puntne vna hem afgesnoept heeft. Eerste pot tegen hem was 2-2 dus zie het zonnig in volgend seizoen.. Als ik niet meer een slecht middenseizoen beleef tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
^^0nMe schreef op 26 October 2003 @ 23:35:
Inmiddels zijn de kwalificatiewedstrijden en voor mij dus ook de toekomstige poule bekend
Ik heb het ook gezien ja. Ik ga nog degraderen ook zo te zien.
VI, here I come :(

Ik heb voor de gein eens gekeken naar de tegenstander waar de nr 1 van mijn league tegen moet. Die is zelfs zwakker dan mijn tegenstander (en niet zo'n klein beetje ook). Lijkt wel of IV zwakker is dan VI.

[ Voor 28% gewijzigd door The Dolf op 27-10-2003 00:38 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

gister 5-1 gewonnen :) div 5 here I come :)

Poll: Joepie! ik...
Promoveer:D
Speel promotieduel:)
Blijf hangen :|
Speel degradatieduel :(
Degradeer :'(
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4894&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
oke, het WAS dus de bedoeling dat ik gisteren zou PIC spelen met zoveel mogelijk B team spelers.

De nummer 1 uit me divisie, die van me moest winnen voor directe promotie, zou dan zijn topscoorder niet opstellen zodat mijn topscoorder de kans zou krijgen zijn hoogste positie te behouden en de topscoorders-geldprijs in zijn/mijn zak te mogen steken.

Tja, dan moet je natuurlijk wel ook nog ff winnen...

4-3 :7
en topscoorder is binnen

Ik heb zo'n idee dat mocht het zo zijn dat ie zijn promotiewedstrijd verliest, dat ik hem dan volgend seizoen wel aankan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

dude dat heet competitievervalsing :o

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 27 oktober 2003 @ 09:48:
[...]

dude dat heet competitievervalsing :o
Ben ik helemaal met je eens. Ik heb hier de GM's al over gemaild. We zijn het vrij snel eens geworden. Yared dient 300.000 Hattrick-euro's over te maken naar het volgende team: 148721 (dat is het Team-ID). Dit dient voor volgende week gebeurd te zijn, anders volgen er maatregelen.

(voor hen die een grapje niet snappen --> ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

j_du_pee schreef op 27 October 2003 @ 09:17:
gister 5-1 gewonnen :) div 5 here I come :)
Waar is de vote voor; Ik kan eindelijk beginnen!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Laatste wedstrijd gewonnen, dus eindelijk gepromoveerd!!!!! Ja mensen na 3 seizoenen eindelijk gepromoveerd, wilde toch niet het risico nemen om niet rechtstreeks te promoveren, durfde het toch niet aan om een kwalificatieduel te spelen ook al zou ik die bijna zeker 100% winnen.

Dus feliciteer mij maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu maar eens kijken als de site weer online is weer de ongelukkigen zijn die bij mij in de poule komen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door mankit op 27-10-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 12-09 23:38

Xanathorn

Mmorpg addict

Heb gisteren expres verloren (0-4), ik kon geen kampioen meer worden en om mijn basisspelers te ontzien, maar ook om HHS aan een makkelijkere tegenstander te helpen voor zijn promotiewedstrijd. Helaas was ik er gisteren niet en nu ligt de server plat dus kan mijn verdedigingsratings niet zien ;(. Maar het schijnt dat Dutch Extreme gisteren per ongeluk heeft gemotst (laten we het hopen), dus als dat zo is is de beker voor mij :p.

Ik zal verder kijken of ik naar de GoT-meeting kan komen maar ik kan niets beloven. Als ik kom moet ik dat hele eind met de trein vanuit het zuiden :p.

Gefeliciteerd aan alle promovendi, en degene die het niet gehaald hebben succes komend seizoen :).

[ Voor 8% gewijzigd door Xanathorn op 27-10-2003 12:17 ]

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:08
Ik ben gelukkig net tweede geworden...

Ben erg tevreden na 1ste in de VI.6, 1ste in de V.145 en nu 2de in de IV.49. De IV.49 is volgens de statistieken ook niet de makkelijkste league...

Erg tevreden dus, volgend jaar bouwen aan de lange termijn, dit jaar ging het nog té geforceerd (paar keer algemeen moeten trainen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

yared schreef op 27 October 2003 @ 09:35:
oke, het WAS dus de bedoeling dat ik gisteren zou PIC spelen met zoveel mogelijk B team spelers.
De nummer 1 uit me divisie, die van me moest winnen voor directe promotie, zou dan zijn topscoorder niet opstellen zodat mijn topscoorder de kans zou krijgen zijn hoogste positie te behouden en de topscoorders-geldprijs in zijn/mijn zak te mogen steken.
Yared, dit is niet zo netjes! Dit is natuurlijk een veel ernstiger dan b.v. een vriend tijdens je vakantie in laten loggen om even oefenwedstrijd te regelen. En dat is al tegen de regels. Dit natuurlijk helemaal.

je had natuurlijk gewoon moeten zorgen dat je topscorer zou scoren, dan had je ook je bonus gehad.

Ik had dit niet van een GoT-er verwacht en zeker niet van jouw (na het lezen van al je voorgaande posts op dit forum).

DeNeu

p.s. ben gewoon op eigen kracht gepromoveerd en topscorer geworden :Z
(ja ja, wel in Divisie VI ;) )

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neudeboules schreef op 27 October 2003 @ 14:03:
[...]

Yared, dit is niet zo netjes! Dit is natuurlijk een veel ernstiger dan b.v. een vriend tijdens je vakantie in laten loggen om even oefenwedstrijd te regelen. En dat is al tegen de regels. Dit natuurlijk helemaal.

je had natuurlijk gewoon moeten zorgen dat je topscorer zou scoren, dan had je ook je bonus gehad.

Ik had dit niet van een GoT-er verwacht en zeker niet van jouw (na het lezen van al je voorgaande posts op dit forum).
Ach joh een beetje vriendjespolitiek moet kunnen vind ik :).
Ik geef de mindere uit mijn poule ook tips hoe te spelen. Hebben we beide wat aan.

En in de poule van Yared waren de plaatsen al verdeeld. Kortom andere mensen uit de poule hadden hier geen nadeel van.
Mooi toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Hmmm, volgens mij is het coachingsysteem genaaid aan alle kanten, inmiddels al 2 niveaus in leiderschap gedaald sinds het ingevoerd is. Als je dan een goed coach/leiderschap zou willen hebben, dan gaat ie maar 2 seizoen mee oid, elke 2 seizoenen 2m+ voor zo'n coach, beetje erg overkill...

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 14:27:
[...]

Ach joh een beetje vriendjespolitiek moet kunnen vind ik :).
Ik geef de mindere uit mijn poule ook tips hoe te spelen. Hebben we beide wat aan.

En in de poule van Yared waren de plaatsen al verdeeld. Kortom andere mensen uit de poule hadden hier geen nadeel van.
Mooi toch?
Jij maakt het wel erg realistisch imho.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 14:27:
[...]
Mooi toch?
uit de pool niet nee, maar ergens anders wel natuurlijk... :/ Om maar niet te spreken van de vervalsing die in de GoT-Toto door dit soort geintjes op kan treden :D

anyway, degradeert er echt niemand rechstreeks, of durft niemand het toe te geven :?

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk omdat van teams die degraderen een groter deel inactief is(als je kampioen wordt ben je meestal niet inactief dus...) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
j_du_pee schreef op 27 oktober 2003 @ 14:48:
anyway, degradeert er echt niemand rechstreeks, of durft niemand het toe te geven :?
Aan de poll te zien degradeert er nog niemand. En aangezien ie anoniem is zie ik niet in waarom men zou liegen.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

The Dolf schreef op 27 oktober 2003 @ 14:56:
[...]
En aangezien ie anoniem is zie ik niet in waarom men zou liegen.
klopt, het was ook meer een (onhandige) poging om op een wat luchtiger onderwerp over te gaan ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yared, ik ga dit dus wel melden bij een GM. Ik vind het niet kunnen, het is valsspelen en het moet bestraft worden. Sorry maar eigen schuld, dikke bult!

Bassosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 15:31:
Yared, ik ga dit dus wel melden bij een GM. Ik vind het niet kunnen, het is valsspelen en het moet bestraft worden. Sorry maar eigen schuld, dikke bult!

Bassosa
hehe, we hebben weer een mystery guest :P

kunnen we anders een algemene kloon account aanmaken met z'n allen voor dit soort posts :)

edit: oh wacht je was al een hele week geregistreerd.

[ Voor 8% gewijzigd door j_du_pee op 27-10-2003 15:36 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online

Bassosa
Voel je je benadeeld of zo?
Doe aub niet zo kinderachtig. We weten nu allemaal dat Yared stout is geweest en laten we het voor de rest gewoon gezellig houden. En met je 3 posts vind ik dat je absoluut niet het recht hebt om te zeuren.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bassosa
Doe niet zo flauw, zo ernstig is dit ook weer niet.....

@ the dolf: wij (lees deze federatie) zijn ook zo goed, we degraderen gewoon niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Bassosa schreef op 27 oktober 2003 @ 15:41:
En waar blijft de reactie van meneer? Van iemand die 8745897435 posts heeft op dit forum en van wie minstens 3 replies op een pagina staan had ik een spoediger repliek verwacht!

Bassosa (die zich afvraagt wat Yared nog meer op z'n kerfstok heeft)
Als jij nou eens de FAQ gaat lezen??

En meneer zal waarschijnlijk aan het werken zijn.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
waarschijnlijk wel jah.maargoed.boeiend wat er gebeurt is.. Dit gebeurt in het echt toch ook, kijkend naar Groningen- PSV vorig jaar.. ;) Of wil iemand aanvechten dat dat niet van te voren was afgesproken??? Is toch niet meer dan normaal, zulk soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Ik ben met Aeternum in m'n eerste seizoen 3e geworden. Hoe word dit resultaat gezien.

Ik had de 1e 2 wedstrijden van de competitie gemist, waarvan 4 verliespunten. Toen kreeg ik m'n team pas en ben hem opgaan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Cai schreef op 27 October 2003 @ 16:07:
Ik ben met Aeternum in m'n eerste seizoen 3e geworden. Hoe word dit resultaat gezien.

Ik had de 1e 2 wedstrijden van de competitie gemist, waarvan 4 verliespunten. Toen kreeg ik m'n team pas en ben hem opgaan bouwen.
Als matig ;)

Je krijgt een leuke bonus en mag het volgend seizoen weer eens proberen.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bassosa: Kan je wat je wilt doen stilletjes afhandelen? Het is duidelijk dat je Yared niet mag, maar meer hoeven wij ook niet te doen/weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Jah, kampioen worden is tegenwoordig wel een 'must' je eerste jaar, maargoed. Werd he zelf ook niet, mede omdat er al teveel wedstrijden waren verloren voordat ik kwam, maar had dat seizoen toen niets meer verloren en daarom ook nog tweede geworden, nummer 1 was gewoon weg te ver voor. Maargoed, zou zeggen kampioen volgend jaar, was ik ook mijn tweede jaar, met ongeslagen status, als je er gewoon aardig wat tijd in steekt, en beetje goede spelers erbij haalt dan komt alles goed dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Leuk om hier alle toplui van Hattrick NL te zien :)

ik heb nu zelf ook 5 weken een team; ben 4e ge-eindigd, maar ik stond laatste dus ik had weinig kans, zo aan het eind van het seizoen, dus volgend seizoen die promotie maar afdwingen :) ik ben ook iets te royaal met uitgegeven geweesd, maar heb mezelf gered van me faillisement en dat komt wel goed :) (Stadion al vrij snel verdubbeld naar 15000 (ja volgens de formule

mijn team heet AC VooDoo.

Ik had alleen even een vraagje over mijn opstelling en wat ik evt goed kan veranderen, ik heb wel die artikels doorgeleven over Stadion, ABC Tactics enz. Ik maak ook gebruik van HAM. Ik train op positiespel en iks tel dus 10 middenvelders per week op. Alleen John Fjelby (aankoop) is noemenswaardig verbeterd van redelijk naar Goed. Mijn jeugdopleiding is nu redelijk!

AC VooDoo (3-5-2)

Michael Bok

Apelbratt Sammy van den Berg Marciano Burger
(Normaal) (Normaal) (verdedigend)

Wilmar Meys(rechtervleugel) Pertti Virkki (centrum) Cor Souverein (centrum)
(normaal) (normaal) (normaal)

Fjelby (centrum) Ernes (linkervleugel)
(aanvallend) (aanvallend)

Spijkerman Rossing

Bok - Keepen: Matig
Apelbraat - Vleugelspel&&Verdedigen: Redelijk
Sammy van den Berg - Verdedigen: Goed
Marcian Burger - Vleugelspel: Goed Verdedigen: redelijk
Wilmar Meys - Vleugel: redelijk verdedigen&&spelmaken: redelijk
Virkki - Spelmaken&&Passen:redelijk
Souverein - Spelmaken: Redelijk verdedigen: Matig
Ernes: verdedigen&&vleugelspel&&spelmaken: Redelijk
Fjelby: positiespel: Goed - passen:redelijk
Spijkerman: Scoren: Goed (12 Doelpunten, 2 hattricks)
Rossing: scoren: redelijkk, passen: Matig

[ Voor 5% gewijzigd door GandalfTheGrey op 27-10-2003 17:14 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op 27 October 2003 @ 17:13:
Leuk om hier alle toplui van Hattrick NL te zien :)

ik heb nu zelf ook 5 weken een team; ben 4e ge-eindigd, maar ik stond laatste dus ik had weinig kans, zo aan het eind van het seizoen, dus volgend seizoen die promotie maar afdwingen :) ik ben ook iets te royaal met uitgegeven geweesd, maar heb mezelf gered van me faillisement en dat komt wel goed :) (Stadion al vrij snel verdubbeld naar 15000 (ja volgens de formule

mijn team heet AC VooDoo.

Ik had alleen even een vraagje over mijn opstelling en wat ik evt goed kan veranderen, ik heb wel die artikels doorgeleven over Stadion, ABC Tactics enz. Ik maak ook gebruik van HAM. Ik train op positiespel en iks tel dus 10 middenvelders per week op. Alleen John Fjelby (aankoop) is noemenswaardig verbeterd van redelijk naar Goed. Mijn jeugdopleiding is nu redelijk!

AC VooDoo (3-5-2)

Michael Bok

Apelbratt Sammy van den Berg Marciano Burger
(Normaal) (Normaal) (verdedigend)

Wilmar Meys(rechtervleugel) Pertti Virkki (centrum) Cor Souverein (centrum)
(normaal) (normaal) (normaal)

Fjelby (centrum) Ernes (linkervleugel)
(aanvallend) (aanvallend)

Spijkerman Rossing

Bok - Keepen: Matig
Apelbraat - Vleugelspel&&Verdedigen: Redelijk
Sammy van den Berg - Verdedigen: Goed
Marcian Burger - Vleugelspel: Goed Verdedigen: redelijk
Wilmar Meys - Vleugel: redelijk verdedigen&&spelmaken: redelijk
Virkki - Spelmaken&&Passen:redelijk
Souverein - Spelmaken: Redelijk verdedigen: Matig
Ernes: verdedigen&&vleugelspel&&spelmaken: Redelijk
Fjelby: positiespel: Goed - passen:redelijk
Spijkerman: Scoren: Goed (12 Doelpunten, 2 hattricks)
Rossing: scoren: redelijkk, passen: Matig
je zegt dat je een vraagje hebt maar stelt hem daarna niet :) wil hem graag beantwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

hij staat midden in de tekst, maar wat moet ik aanpassen aan die pijltjes zeg maar bij Aanvallend/Normaal/Verdedigend.. hoe krijg ik de beste balans met mijn 3-5-2 en spelersmateriaal?

[ Voor 4% gewijzigd door GandalfTheGrey op 27-10-2003 17:32 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 17:26:
[...]

je zegt dat je een vraagje hebt maar stelt hem daarna niet :) wil hem graag beantwoorden :)
Foray zie een hele lange post van jou, denk, daar istie dan eindelijk, de redacteur slaat toe, maar blijkt gewoon een quote van 3 pagina's te zijn met slechts 1 regeltje van jou :P

* yared zal vanavond na het eten ff rustig alles lezen, nu geen tijd, maar heb me wel reeds vermaakt met wat ik zo snel las :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

hehe ok bedankt :p

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zei iemand het woord cheater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 18:23:
Zei iemand het woord cheater?
nee we hadden het over koetjes en kalfjes, nix, nada, noppes aan de hand meneer de GM :*)

@j_du_pee competitievervalsing & totovervalsing?; in beide gevallen zou er geen verandering zijn ;)

@neudeboules niet netjes?; ik was reeds op eigen kracht topscoorder en stelde het hier mee veilig, maar wellicht dat ik iets te kort door de bocht was in me toelichting.
De deal was voor iedereen een goede en het feit dat ik dus won, droeg ook zeer sterk toe aan het entertainment gehalte.

thije noemt het vriendjespolitiek, en ergens heeft ie daar ook wel gelijk in... ik zie er alleen nix verkeerd in. Met 2 andere teams in die divisie spelen we al 4-5 seizoenen samen en het contact is gewoon goed.

@Bassosa ik heb de goede gewoonte alleen te reageren op mensen die onderbouwde reacties geven, en mensen die ik niet ken en zwaar van leer trekken in hun eerste appereance met een korreltje zout te nemen.
Mocht je echt een nieuwe user zijn, dan raad ik je aan de afgelopen 9.000 postings even door te nemen en kijken of je dan nog van mening bent dat mijn integriteit hier ter discussie staat ;)

bram333654 3 ton is overgemaakt

* @Graxon TAAKSTRAF?! Ik ga ECHT NIET een seizoen lang bij Bassosa zijn krijtlijntjes bijwerken %#@$Y^#
oke oke, laat hem maar zijn teamid geven en ik stuur wel een terreinknecht :+

@GandalftheGrey, sorry, ik bedoelde eigenlijk bovenstaande reactie, van voetbal heb ik geen kaas gegeten :D

[ Voor 5% gewijzigd door yared op 27-10-2003 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf erg benieuwd wat iedereen volgend seizoen gaat spelen. Countervoetbal, AIM, of andere taktieken? En welke opstelling gaan jullie gebruiken? Ikzelf denk erover om weer gewoon standaard 4-4-2 te gaan spelen of zelfs 4-3-3 en dan verder geen speciale tactiek erbij te pakken (gewoon met "normaal" spelen). Wat gaan jullie doen?

Voor zover ik weet is het volgende mogelijk:
Normaal: net zoals nu de wedstrijden op zondag gespeeld worden
Pressievoetbal: vooral om te proberen te voorkomen dat de tegenstander een aanval opzet. Totaal aantal mogelijke kansen in de wedstrijd worden verminderd. Van beland is de verdedigende kracht van AL je spelers, een zeeer goede conditie.
Counteraanval: Iedere mislukte aanval van de tegenstander zul je proberen om te zetten in een aanval voor jezelf. Dit lukt ALLEEN als jij NIET over het middenveld de baas bent, als dit wel zo is dan werkt deze tactiek zelfs tegen je. Belangrijk zijn voor je verdedigers het "passen" (heel belangrijk) en natuurlijk het verdedigen om de kans van de tegenstander ongedaan te maken.
AIM: Centrumaanval, of Attack In the Middle. Ipv de aanval ook over de vleugels te spelen gaat nu alles naar het centrum. Ook hier is "passen" weer errug belangrijk bij het omzetten van een vleugelaanval naar een centrumaanval.
Vleugelaanval: Exact het omgekeerde van AIM.

Wat mij enorm opvalt is dat de vaardigheid met "passen" enorm belangrijk is geworden in de meeste nieuwe taktieken. Wat gaan jullie spelen, waar gaan jullie op trainen, etc. etc.?

ps: Yared, ik heb de 3 ton ontvangen. Dankjewel. Hiermee is alles nu weer goed (peace en vrede) in Hattrickland :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 18:49 . Reden: Ik had iets verkeerd opgevat. Het was vriendelijker bedoeld dan ik dacht. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik denk niet dat ik de tactieken ga gebruiken, hooguit in een bekerwedstrijd waarvan ik zeker weet dat ik 'm niet zal winnen. Ik heb in mijn divisie namelijk het sterkste middenveld, dus ik zal er alleen maar last van hebben :(

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
"Koffieleut en geruchten, deel 1"

Jawel mensen, het seizoen zit er weer op. De laatste wedstrijd winnend afgesloten en hiermee degradatiewedstrijden met 6 punten verschil ontlopen:D BIER BIER BIER!! Vierde zijn we geworden, en meer zat er helaas niet in, Maar de overwinning op de nummer 1 geeft ons hoop voor volgend jaar:) Laat de komkommer tijd maar weer beginnen, het lullen over onbelangrijke zaken en het in de duister tasten met doelstellingen en rare verwachtingen. Ik trap alvast af, er gaan de geruchten dat onze kantine juffrouw heeft gesolliciteerd bij de concurrent, mochten deze geruchten waar zijn: De ontslagbrief is al getypd!!! Dit soort gure acties worden zeer zeker niet gewaardeerd en al helemaal niet door één of andere kantine SNOL!!! Zeker niet gezien het feit dat het geheime recept van het de kenners met 2 michelin sterren berkoonde "balletje mayo" nog steeds niet ontdekt is. Schandelijk, gezien de fijnproevers die we hiervoor al hebben ingehuurd, maarja, naar geruchten vernomen is het een zeer uitzonderlijk recept van onlogische ingredienten!

Gegroet Koen.

Ter afsluiting nog even een mededeling:

(mogelijk) Gezocht:
Kantine juffrouw. U moet instaat zijn een lekker kopje koffie te kunnen zetten en als proef maakt u een balletje mayo, zodoende wij uw kantine capaciteiten kunnen beoordelen.

Brieven kunnen gestuurd worden naar:
VV Achteruit
t.n.v Dhr. ter Braack
Sportpark 't Haantje 5
8547 HD Neede

[ Voor 6% gewijzigd door koentjuh op 27-10-2003 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
foutje

[ Voor 99% gewijzigd door koentjuh op 27-10-2003 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

hmmz kan iemand zich nog even over mijn vraag buigen?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op 27 October 2003 @ 20:42:
Kan je je vraag iets meer specificeren?

Snap je het gehele systeem niet? Of zijn de functies van sommige dingen je niet duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik speel 3-5-2 Met een aanvallende centrummiddenvelder en 2 vleugelspelers, waarvan 1 aanvallend. Kan ik 3-5-2 op zo'n manier invullen dat de balans beter is als wat ik nu heb?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

GandalfTheGrey schreef op 27 October 2003 @ 20:42:
Je moet er wel rekening houden dat een in het centrum spelende middenvelder vol traint op positiespel en een vleugelspeler maar voor 50% daarop traint.
Daarnaast duurt positiespel trainen relatief lang. Zorg ervoor dat je jongste speler(s) die je voor de toekomst op het middenveld wilt hebben, in je oefenwedstrijden in het centrum zet. Dan moet je na ongeveer 1,5 seizoen wel 2 niveau's zijn gestegen.

Su6

DeNeu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

GandalfTheGrey schreef op 27 October 2003 @ 22:21:
Ik speel 3-5-2 Met een aanvallende centrummiddenvelder en 2 vleugelspelers, waarvan 1 aanvallend. Kan ik 3-5-2 op zo'n manier invullen dat de balans beter is als wat ik nu heb?
------------------------------------------------------------------------
normaal extra middenvelder normaal normaal
. . . . . . . . .. aanvallend
-------------------------------------------------------------------------------

dit geeft mijn inziens de beste balans. zelf kies ik meestal voor

------------------------------------------------------------------------
. .. . . .. . . . verdedigend
normaal extra middenvelder normaal normaal
-------------------------------------------------------------------------------

Dan wordt het gat in de achterste linie wat meer ondersteund

[ Voor 18% gewijzigd door neudeboules op 27-10-2003 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
GandalfTheGrey schreef op 27 October 2003 @ 22:21:
Ik heb zelf ook wat problemen met 3-5-2. Als alle spelers "passable" vorm zouden hebben, dan heb ik (FC Zjwame dus) een formidable tot outstanding verdediging, passable midfield en inadequate tot solid attack. Dit komt door mijn verdedigend ingestelde coach en door het feit dat ik verdedigen train (waardoor mijn verdedigers momenteel beter zijn dan de rest van de selectie). Wat werkt om je middenveld een beetje beter te krijgen is 1 vleugelspeler als opdracht "to the middle" mee te geven, dit gaat echter wel ten koste van je aanval op die vleugel. Wat ik zelf verder doe is 1 vleugelverdediger als opdracht "offensive" geven, waardoor het middenveld weer wat sterker wordt. Ook bij mij is de balans dan nog vrij ver te zoeken, maar afgelopen seizoen was de sterkte van het middenveld nog de doorslaggevende factor, vandaar dit soort kunstgrepen. Ik hoop dat volgend seizoen verdediging een stuk belangrijker wordt (dat is zwaar in mijn voordeel :) ).

Geen idee of je hier wat aan hebt, maar misschien kun je er iets nuttigs uithalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

yared schreef op 27 oktober 2003 @ 18:36:
@neudeboules niet netjes?; ik was reeds op eigen kracht topscoorder en stelde het hier mee veilig, maar wellicht dat ik iets te kort door de bocht was in me toelichting.
De deal was voor iedereen een goede en het feit dat ik dus won, droeg ook zeer sterk toe aan het entertainment gehalte.
Kijk ik voel me niet geroepen klein om te gaan melden aan een GM, aangezien die dat zelf wel kan lezen :*)

Maar als je het dan net zo wilt spelen als PSV en Groningen, zoals eerder gerefereerd, dan moet je het hier niet uitvoerig gaan vertellen. Dat doen de echte clubs ook niet. Daarbij kun je ook geen mensen op verkeerde ged88 brengen.

Afijn ik heb hier wel genoeg tijd aangespendeerd. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
neudeboules schreef op 27 October 2003 @ 22:29:
[...]
Zorg ervoor dat je jongste speler(s) die je voor de toekomst op het middenveld wilt hebben, in je oefenwedstrijden in het centrum zet. Dan moet je na ongeveer 1,5 seizoen wel 2 niveau's zijn gestegen.

Su6

DeNeu
Ik ben het op zich wel met deze taktiek eens, maar hou wel in de gaten dat de snelheid waarmee het niveau van een speler stijgt heel erg afhankelijk is van de kwaliteit van je coach en de leeftijd van de speler. Met training moet je eigenlijk alleen maar 17 of 18 jarigen gebruiken. Ik train zelf op het moment ook 19-21 jarigen en dat schiet in verhouding niet echt op. Hoe jonger hoe beter!
Men zegt dat het een redelijk coach 1 week langer duurt dan een goede coach om een speler een niveau hoger te krijgen (geen idee of hier een kern van waarheid in zit). Hoe het met de lagere niveau's (dus slecht, zwak en matig) zit weet ik niet.
Zelf heb ik afgelopen seizoen het geluk gehad dat ik een goede coach nog voor 10.000 Euro volgens het loterijprincipe heb getrokken :) :P
Helaas kan dat nu niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

`hmmz ik vind de 4-4-2 en dan 3 middenvelders met 1 vleugelspeler wel leuke tacktiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu 5-4-1, maar ik vraag mij af of 5-3-2 handiger is in combinatie met countervoetbal. Of is het wellicht handiger mijn 2 wingers aanvallend in te stellen.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

dreamtheater schreef op 27 October 2003 @ 22:45:
[...]

Zelf heb ik afgelopen seizoen het geluk gehad dat ik een goede coach nog voor 10.000 Euro volgens het loterijprincipe heb getrokken :) :P
Helaas kan dat nu niet meer...
klopt, verkeer ook nog in het zelfde gelukkige situatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 09:07:
Ik speel nu 5-4-1, maar ik vraag mij af of 5-3-2 handiger is in combinatie met countervoetbal. Of is het wellicht handiger mijn 2 wingers aanvallend in te stellen.

Iemand?
Ik denk 5-3-2. Want dan skip je het middenveld. Bovendien mag je middenveld niet beter zijn dan dat van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Ik moet mn kwalificatie tegen FC Hoorn (is te doen opzich) en als ik win kom ik in divisie III.2, bij 9worlds.net in de poule :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

En zo veroveren de GoT teams Hattrick. Nog 5 seizoenen, en dan is de helft van de eredivisie GoT member.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik denk dat het sneller gaat als we het geld uit de prijzenpot niet in de tombola doen, maar aan bestaande eredivisionisten geven om lid te worden van GoT ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Zonar is trouwens laat >:)

Waar blijven die GOT ratings ? }:O

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Ze staan al een uur online, ik had er alleen nog geen verhaaltje bij verzonnen. Deze week hebben we een nieuwe lid, namelijk BasvanBerkel (Swans United). _/-\o_

Het meest opvallende deze week zijn natuurlijk de slechte ratings van Knights of the Hokey Pokey en Pielewiepers, die beiden 6e divisie waardige ratings halen. O-) Daardoor wint 9worlds.net nog een plaatsje en eindigt als 3e. Ook weet kiddy nog een plaats te stijgen ten koste van Aristos FC en stijgt Visscher zelfs 2 plaatsen.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 12-09 23:38

Xanathorn

Mmorpg addict

Hey ik had wel nog een world class verdediging :p. Heb mijn spelers gespaard voor de tweede bekerfinale morgen en wat B-spelers opgesteld en gepicced vandaar die slechte ratings. Er liepen wel 11 supporters weg, wat een nep sups, zijn nog niet eens blij met een club in de bekerfinale :(.

Kan morgen finale niet volgen want heb middagdienst deze week blurgh.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonar schreef op 28 oktober 2003 @ 12:05:
Ze staan al een uur online, ik had er alleen nog geen verhaaltje bij verzonnen. Deze week hebben we een nieuwe lid, namelijk BasvanBerkel (Swans United). _/-\o_

Het meest opvallende deze week zijn natuurlijk de slechte ratings van Knights of the Hokey Pokey en Pielewiepers, die beiden 6e divisie waardige ratings halen. O-) Daardoor wint 9worlds.net nog een plaatsje en eindigt als 3e. Ook weet kiddy nog een plaats te stijgen ten koste van Aristos FC en stijgt Visscher zelfs 2 plaatsen.
mooi, dan lijk ik toch de best of the rest te zijn. 9 puntjes inhalen op Pielewiepers moet te doen zijn volgend seizoen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

En dan de uitslag van onze eigen GoT - ToTo!! In de laatste ronde van dit seizoen is dit de uitslag:

7 shitz0r
6 Thije
6 Brainpower
6 The_Marsmellow
6 Yared
6 mankit
6 Zonar
5 Frizza
5 Grooviee17
5 Katala
5 Sandyman538
5* Jeroen Blom
5* Ronald Koeman

En dat maakt de eindstand:

102 Yared
97 mankit
96 Frizza
90 Grooviee17
89 Thije
86 Brainpower
84 Sandyman538
84 Zonar
79 Katala
77 Jeroen Blom
77 Ronald Koeman
70 Axel666
54 The_Marsmellow
36 Aristos
32 shitz0r
26 Hoedjevanpapier
24 ForayNL

Shitz0r had in deze laatste rond de meeste wedstrijd goed voorspelt en daarmee verdient hij 1 punt extra.

De terechte winnaar dit seizoen is ons eigen Yared met maar liefst 102 punten, dat is 7,2 wedstrijden per ronde goed voorspelt.

Volgend seizoen gaan we uiteraard door met de ToTo...Ik zal wat nieuwe dingen bedenken, maar daar heb ik jullie hulp ook bij nodig...
Dus alle tips, opmerkingingen etc (ook negatieve!!!!!!) graag hier posten of per HT-mail of wat voor communicatie dan ook...als ik het maar ontvang :P

YARED Gefeliciteerd!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:51
* Sv3n is op het laatste moment net niet gedegradeerd

Voordat ik de laatste wedstrijd in ging stond ik nog 7e, laatste wedstrijd gewonnen en toen met 1 puntje net 6e geworden, gelijkspelen was ook genoeg geweest dan had ik het op doelsaldo gewonnen B) :P

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yared gefeliciteerd, ik had het zelf niet beter kunnen doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Brainpower schreef op 28 October 2003 @ 13:17:
En dan de uitslag van onze eigen GoT - ToTo!! In de laatste ronde van dit seizoen is dit de uitslag:

KNIP/
6 Yared
/KNIP

En dat maakt de eindstand:

KNIP/
102 Yared
/KNIP
De terechte winnaar dit seizoen is ons eigen Yared met maar liefst 102 punten, dat is 7,2 wedstrijden per ronde goed voorspelt.

YARED Gefeliciteerd!! :P
hiep hiep.... HOERAH! :+

* yared wint de hele inhoud vd tombola pot :7

Brainpower en ook Zonar, allebei HARTELIJK BEDANKT!! voor het bijhouden en organinseren van respectievelijk de toto en de ratings. Net als Grooviee, die onze cup had georganiseerd, vind ik persoonlijk dat jullie topwerk hebben afgeleverd en hoop ik van harte dat jullie dit ook komend seizoen weer willen doen.

Top mannen!!

Dit gezegd te hebben wil ik dit bedankje uitbreiden naar iedereen die afgelopen seizoen zich ingezet heeft voor het slagen van de GoT-HT federatie. Dat er volgend seizoen maar weer zo'n enthousiast team mag klaarstaan (en drie teams in de ere :P)

Mocht je het nog niet bekeken hebben, kijk dan snel in je agenda, want 8 november krijg je de eerste mogelijkheid te zien wie wie is binnen GoT-HT!

* yared thanks (alfabetisch): brainpower, devv05, foray, frizza, grooviee17, thije, zonar, ronald_koeman, themarshmellow, xanathorn, appie-b, aristos, chocovla, equus. fcdber, foppie, gm-graxon, grootw, hijmen, hoedjevanpapier, j_du_pee, jansjp, katala, lortnoc, maestrotim, mankit, mazaxus, menno, metalmeijer, par_martinos, preddie, renate, renebman, rsd2k, ruudboy, sandyman538, sueno, tjacco, visscher82, wtr99, yukkie, yvisser, zarro, basvanberkel, blackpatje, cdeleeuw, dr_peppert, grumbler, haarman, jasperw, koendb, koentjuh, meijland, 00onme, sticky, thamike, tjuelaling, winglo

Dat volgend seizoen weer net zo gezellig mag zijn, en op naar de 10.000e posting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens! Een TOPseizoen voor de federatie!

Keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Trouwens, nu de laatste wedstrijd van het seizoen voor de meesten gespeeld is kunnen we de balans opstellen. Mijn 1e wedstrijd in de league scheelt enorm met die van zondag, al met al ben ik kwalitatief gezien een stuk op vooruit gegaan, financieel eigenlijk ook, maar dat geld was binnen 1 week al weer erdoorheengejaagd. :P

D3-Monk

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.