Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.691 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Geniet er maar van onze eigenste beste Clowns trader ;)
Tja.. en ik wilde je nog gaan supporteren :+

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 19:04:
[...]
Vreemd, je spelers zijn allemaal redelijk jong, het enige wat ik kan bedenken is je trainingsintensiteit: is die niet te laag? Ik train op 100% en neem blessures voor lief. Als alles klopt zullen ze allemaal binnenkort een waarde stijgen, is wel heel toevallig, komende weken leuke vrijdagen :7 Ik weet niet of je er een reden voor had, maar de afgelopen week trainde je trouwens maar 7 spelers, 3 trainde je er 2x 8)7

Ik meen me te herinneren dat iemand hier ongeveer 1/2(?) weken geleden voorstelde allerlei HT wijsheden met elkaar te gaan delen, dus dingen uit regels waar je niet snel aan denkt, opmerkingen op fora en eigen ervaringen. Gaat dat nog gebeuren? (er werd toen iets geroepen over een nog te maken site). Ik ben nl. erg benieuwt naar jullie inzichten.
jah 100% trainingsintensiteit, maar ik had blessures en niet genoeg spelers om op te stellen, en die frederik ostwald is mijn talent 300k waard volgens ham :D 17 jaar solid defender alleen met vorm crisis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Training was best goed. 12 spelers omhoog in conditie (van de overige 14 spelers die al op uitstekend stonden, is niemand naar formidabel gegaan, ook vorige week niet).

9 spelers omhoog in vorm en 6 spelers naar beneden. Ik kan nou niet zeggen dat me vorm er vorige week en deze week door het trainen van conditie op achteruit is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Dank u voor het vertrouwen! :)

En Thije....Uitlopen doe je door wedstrijden goed te voorspellen... ;)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Ik had toenet ff hattrickpoli aan staan om te gaan kijken of ik zelf wat ga bouwen of, een progje kopen.
Natuurlijk is 7,50 geen geld in vergelijking tot de eigen inspanning, maar ik ben eigenwijs ;)

nu haal ik uit mijn logfiles weer twee nieuwe hattrickpagina's:
en
naast de bekende
Dit zijn dus duidelijk pagina's van Hattrick om de 3rd party ontwikkelaars te helpen. Mijn vraag is alleen, waarom is het veel makkelijker om deze pagina's uit bestaande programma's te sniffen dan om ze op de hattrick site terug te vinden :?

Is er eergens een overzicht met pagina's voor de ontwikkelaars, en wie moet ik aanspreken als ik een klein programma'tje voor mezelf wil maken om deze bestandjes automatisch te downloaden :? (ik kan het in de regels niet meer vinden en die hattrick certified etc. kom ik nergens meer tegen )

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij staat op je eigen league pagina rechtsboven een link naar CHPP pagina's.
Dat bedoel je toch ?

Even een vraagje over n transfer, dit staat bij mij :
code:
1
2
3
4
Totale som                                                 45 000 Euro
5% tussenpersoon, 2% orginele club en 3% laatste eigenaar -4 500 Euro
Moederclub en laatste clubgeld                               900 Euro
Saldo                                                      41 400 Euro

Deze speler zat in mijn begin team, volgens dit hier krijg ik alleen de 2% van orginele club, waarom niet die 3%?
Of komt dat nog?

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik had intussen al gevonden via gemeenschap programma's. Maar als ik de regels zo lees, moet de doelgroep van je programma minstens de grootte van een land hebben :D

ik wil gewoon op een makkelijke en gratis manier alle resource files binnenhalen en ook weten welke dat zijn. Daarvoor moet je kennelijk eerst CHPP worden en dan kun je in het dev-forum horen wat er allemaal kan.

Zou het zelf wel practisch vinden als ik wist wat er kon voor ik er aan begin :(

Bovendien; als je doelgroep een heel land moet zijn moet je op gegeven moment dus ook van een heel land alle RTFM vragen beantwoorden. Dat maakt het leven nou juist niet makkelijker natuurlijk...

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 13:51

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

1 - Stiphout Vooruit - Mighty Murmels
1 - CVP - Ajax Jeugdteam
2 - N.V.F. - FC Morgenster
2 - De wrekers '02 - Milsbeek
2 - Fust Athletic - Vipers United
1 - FCL United - F.C. GoT
1 - Frizza United - Wartburgia
2 - Vitoria Gammaes - Pielewiepers
1 - FC Forholte 2003 - FC Trenia
1 - Hoedjevanpapier's XI tal - GDB

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 00:39
1 - CVP - Ajax Jeugdteam
1 - N.V.F. - FC Morgenster
1 - De wrekers '02 - Milsbeek
1 - Fust Athletic - Vipers United
2 - FCL United - F.C. GoT

[ Voor 3% gewijzigd door Ronald Koeman op 18-10-2003 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 - CVP - Ajax Jeugdteam
1 - De wrekers '02 - Milsbeek
1 - Vitoria Gammaes - Pielewiepers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen!

Ik ben net begonnen met Hattrick naar aanleiding van een topic op dit forum. En het eerste seizoen ziet er gelijk goed uit aangezien de kans groot is dat ik naar VI ga volgend seizoen!

Nu heb ik net een nieuwe keeper gekocht, gaarne jullie mening over deze speler en mijn motivatie om 'm te kopen.

Dit zijn de stats:

Aleksander Czapiewski (17435579)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit: Polska
Vastgestelde waarde: 235 000 Euro
Loon: 2 040 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: FC Sosa
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Ik heb 'm gekocht voor precies 100.000 euro. Ik had zelf in gedachten om 'm te trainen om zodoende binnen afzienbare tijd een hele jonge, 'goede' (solid?), keeper te hebben. En omdat leiderschap 'goed' is, dacht ik eraan om 'm tzt. tot coach te promoveren. Jullie mening???? Dankjewel!

Bassosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer je hem echt als coach wil laten promoveren zou in ieder geval zijn ervaring flink moeten stijgen... Aangezien dit niet erg snel verloopt zal het nog wel een tijdje in beslag nemen... Wil je hem wel al coach maken zal je heel veel geld bij moeten leggen... Wat het dus op dit moment niet waard is en wat je waarschijnlijk niet bezit..

Het trainings idee is opzich best goed... Ik zou zeggen train hem even lekker door.. (het einde van het seizoen komt er toch aan dus daarom geen slecht idee.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de prijs? Het is me nog niet helemaal duidelijk wat reeele prijzen zijn voor dergelijke spelers. Zouden jullie 100.000 euro overhebben voor een dergelijke speler er vanuitgaande dat je nog in de VII'de klasse speelde? En waarom zet iedereen z'n spelers te koop voor veel minder dan de 'assessed value'?

Bassosa (vol met vragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2003 @ 00:29:
En de prijs? Het is me nog niet helemaal duidelijk wat reeele prijzen zijn voor dergelijke spelers. Zouden jullie 100.000 euro overhebben voor een dergelijke speler er vanuitgaande dat je nog in de VII'de klasse speelde? En waarom zet iedereen z'n spelers te koop voor veel minder dan de 'assessed value'?

Bassosa (vol met vragen)
De prijs vind ik persoonlijk redelijk hoog nog.. Wanneer je in deze periode (einde van het seizoen) goed rond kijkt kan je dergelijke spelers voor 80/90k kopen.
Maarja tis maar waar je je grensen stelt (misschien ben ik ook wel te mierenneukerig :P).

2e antwoord verwijs ik je toch even naar de regels en startpost. :) Als je daar even goed kijkt kan je het antwoord wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Heb ik nou wat gemist, of zijn mensen tegenwoordig getikt ? Ik had mijn goed ervaring/matig leiderschap future coach verkocht, omdat ik toch die 60k tekort kom voor mijn keeper, had er 68k voor gedokt en kreeg enkele weken later 163k voor terug. Sowieso vind ik achteraf dat goed ervaring niet voldoende is, zeker omdat ie ook gewoon weinig skills had, zeker geen basisplaats, maar ik twijfel ook nog door een ander probleem. Ik hoor al van mensen dat hun goed leiderschap coaches in 1 seizoen al 2 niveaus zijn gedaald, mijn matig is ook al naar zwak gevallen, totaal anders dan wat het HT-team heeft gezegd in de regels. Is het dan niet zonde om een goed/goed coach te nemen, of zouden ze nog wat gaan veranderen daaraan ?

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
2 - CVP - Ajax Jeugdteam
2 - N.V.F. - FC Morgenster
1 - Fust Athletic - Vipers United

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een coach-vraagje tussendoor. Ik heb net dit heerschap aangetrokken om eind volgend seizoen mij manschappen te gaan trainen in de V-de divisie:
Leopoldo Jacinto Álvarez Sánchez (5510967)
31 jaar, zwak vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Argentina
Vastgestelde waarde: 23 000 Euro
Loon: 912 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: FC TikTak over rechts

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Ik heb € 59.000 voor hem betaald, is dit een beetje een goede deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

mijn YP van deze week:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Nick van den Abbeelen (17626163)  
19 jaar, redelijk vorm, gezond  
Een vervelend persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit:  Nederland  
Vastgestelde waarde:  65 000  Euro  
Loon:  840 Euro/week  
Eigenaar:  Watergraafsmeer Wanderers  
Waarschuwingen:  0  

Conditie:    zwak   Keepen:    rampzalig   
Positiespel:    slecht   Passen:    zwak   
Vleugelspel:    matig   Verdedigen:    zwak   
Scoren:    redelijk   Spelhervatting:    slecht

tis jammer dat hij al 19 is, helemaal omdat ik ook scoren train...
denk dat ik hem morgen maar op de transferlijst zet :/

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Beetje laat, maar dan alsnog ...

HAM
New version 4.0.41.129 CHPP approved version
What's New?

* HAM CHPP compliant
o Series Spy removed
o Match retrieval removed
o Automatic login removed
o Manual entry of Matchdata added to the Online menu (CTRL-F5). The entry form will default to the the most likely ratings. Right click the window to make it more or less transparent (Not supported on all versions of MS Windows). The matchdata entry window also supports copy/paste of the HTML source code from the match details page (matchDetails.asp) and the lineup page (matchLineup.asp). To use it, Right-click on the page in your browser and select "View Source". Select All and Copy. Right-click the match entry window in HAM and select Paste. Relevant fields will be filled.
Click here for a brief explanation of how to copy/paste source code.
o Automatic detection of played league games. Reaction adjustable on the Warnings tab of the Settings dialog.
o Manual entry of Youth Pull/Transfer Price when new player is detected. Can be disabled on the Warnings tab in Settings.
o Manual add/delete transferhistory with right-click in the transfer history list of the Player Details dialog.
* UTF-8 decoding implemented.
o Right-Click on Player Details Window to correct previously retrieved UTF-8 encoded playernames.
o Right-Click on the Edit Match window to correct previously retrieved UTF-8 encoded Match and Lineup data.
* Polski added to denominations. Thanks to qrzys.

Important! This is the first CHPP approved version of HAM. There are a lot of changes in this version. It is highly reccomended, that you make a backup copy of your HAM data before you install this version.
Alle ervaringen met de nieuwe HAM zijn van harte welkom!

@Bassosa, welkom, lees idd ff de startpost, daar haal je al veel uit, plus neem de eerdere delen ff vluchtig door daar haal je erg veel instant wijsheid uit.

@Onme, is ie nou goed leider of goed ervaring??
Als ie een goed leider was, dan iestie die 163K waard omdat het op dit moment is wat de gek ervoor geeft. Voor een matig leider met goed ervaring was 63K een betere prijs.

@Zarrox, dat is een prima coach om mee te beginnen. Niet luisteren naar alle sukkels die blerren over top leiderschap en top ervaring. Wat die mensen vergeten is dat zulke coaches en niet nodig zijn in 6 & 7, en veeeeel te duur zijn behalve misschien voor Mankit ;) Nadeel is die 16 weken die ze in je team moeten zitten voor je ze coach mag maken.

@J_du_pee, ga toch eens normale tijd naar bed man! :P

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Match of the Season

Wie speelt er vanavond zijn MOTS waarmee ie wel/niet direct promoveert, of kans op degradatie maakt?!

Post ajb zowel je team id (voor Criollo gebruikers) als de match id.

Natuurlijk DE MATCH is die van Stiphout Vooruit tegen Mighty Murmels om het landskampioenschap. :7

volgens de kenners... de thuisploeg moet winnen om nog kans te maken op de titel, voor de Murmels is een gelijkspel in principe wel voldoende.

TeamID Stiphout: 20888
MatchID: 8094204

* yared kijkt zeker!

Vanavond zitten we allemaal weer eens als vanouds op irc #HT-Got. Ook als je geen regulier gebruiker van IRC bent, ben je van harte welkom!

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Eindelijk sinds lange tijd weer een redelijke jeugdpull... Alleen jammer dat ie alweer 19 lentes oud is...

Positiespel: redelijk
Passen: matig
Vleugelspel: matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik had een baggerpull. Vind het niet zo erg, maar dan wil ik begin van het komende seizoen natuurlijk wel meteen een solid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Egbert Landman
112 000 Euro, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Igor Bastiaans
60 000 Euro, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk

Na die van vorige week nu deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik moet winnen vanavond! Sta 3 punten achter tov de nr 1.
Mijn teamid: 144591
matchid: 8100474

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, heel lekkere pull :) Alleen jammer van het tijdstip in het seizoen, en z'n leeftijd.
Bram van Dehn (17616989)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 241 000 Euro

Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Zit nog te twijfelen of ' ie vanavond gelijk mee mag doen. M'n vaste wingers halen normaal altijd 3 & 3,5 sterren. Ik weet niet of hij dit al gaat evenaren/overtreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik moet vanavond ook winnen om nog kampioen te kunnen worden. En ik denk dat dat wel gaat lukken omdat de vorm van mijn team super is. Voor de rest is het dan kijken of ik kampioen wordt volgende week, en dan nog kijken of ik wel kan promoveren.

In ieder geval het geld van die kwal. wedstrijd is wel lekker. Ik ben er zelf nog niet uit wat nou slim is, of IVe klasse middenmoot of lager, of hoog Ve klasser.

Team id 143980

Btw. POST 10000??

[ Voor 3% gewijzigd door hoedjevanpapier op 19-10-2003 12:08 ]

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow ZarroX die kerel haalt 3 sterren denk ik wel, waarschijnlijk zelfs 3,5* , ik wou dat ik zon yp had damnz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me jeugdopleiding is vandaag uitstekend geworden en ik trek:

Wieger Bongers (17644883)
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 143 000 Euro
Loon: 1 180 Euro/week
Eigenaar: Bad Clusters

Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Mijn jeugdopleiding is vandaag ook uitstekend geworden en ik trek gewoon weer een redelijke keeper. Daar moet ik in igg mijn trainings kosten ermee uithalen :-)

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
mijne is ook uitstekend geworden, en is weer bagger zoals altijd ;)
Hoop op gelijk spel vanavond, wil niet promoveren naar de IV klasse..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie al gehoort dat de bc van zweden (heights) gekickt is? Je hoort er niet zo heel veel over, maar ik vind het eigenlijk wel groot nieuws. Helaas is er zoals gewoonlijk geen enkel nieuws van HT hierover, maar hij heeft 2 dagen niet ingelogd en ook in z'n gastenboek schrijft iedereen berichtjes als 'RIP'
BTW: hij speelde al sinds '97! _/-\o_

edit: op forum; "The message below was sent to the Swedes! It says that the national coach has more than one team and has been sacked!"
Lijkt mij toch logisch voor een bc :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer een slechte jeugdspeler maar ik sta ook nog op zwak.
Moet vanavond tegen de nummer 1. Ik sta zesde maar ben wel 8 duels ongeslagen (doe pas 9 zondagen mee aan Hattrick, ik begon pas in speelronde 4 vandaar.).
Ik ga vanavond voor een MOTS stunt want ik wil 5e worden om zeker te zijn van Cup.
Teamid=143391

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
LOL, zie net in het Magic: The Gathering-topic dat Knight of the Hokey Pokey een Magic-kaart is:
Afbeeldingslocatie: http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/knight_of_the_hokey_pokey.jpg

Edit: voor de newbies: Team van HT-icoon Mazaxus

[ Voor 14% gewijzigd door Ronald Koeman op 19-10-2003 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald Koeman schreef op 19 October 2003 @ 15:36:
LOL, zie net in het Magic: The Gathering-topic dat Knight of the Hokey Pokey een Magic-kaart is:
[afbeelding]

Edit: voor de newbies: Team van HT-icoon Mazaxus
Ja en wel van de bekende Unglued versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah toevallig die heeft donderdag nog een speler van me gekocht (voor heel weinig wat wel balen was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

1 - CVP - Ajax Jeugdteam
2 - FCL United - F.C. GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 19 oktober 2003 @ 13:39:
Hebben jullie al gehoort dat de bc van zweden (heights) gekickt is? Je hoort er niet zo heel veel over, maar ik vind het eigenlijk wel groot nieuws. Helaas is er zoals gewoonlijk geen enkel nieuws van HT hierover, maar hij heeft 2 dagen niet ingelogd en ook in z'n gastenboek schrijft iedereen berichtjes als 'RIP'
BTW: hij speelde al sinds '97! _/-\o_

edit: op forum; "The message below was sent to the Swedes! It says that the national coach has more than one team and has been sacked!"
Lijkt mij toch logisch voor een bc :P
Interessant nieuwtje!! Alleen het HT-team zelf hoeft hier natuurlijk geen nieuwsbericht aan te wijden, die berichten alleen over verandering van regels e.d., niet over spelers/teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald Koeman schreef op 19 October 2003 @ 17:34:
[...]

Interessant nieuwtje!! Alleen het HT-team zelf hoeft hier natuurlijk geen nieuwsbericht aan te wijden, die berichten alleen over verandering van regels e.d., niet over spelers/teams.
Nou de wedstrijden zijn begonnen!!!!
Stiphout gaat helaas gewoon winnen denk ik...

offtopic:
And all the way from Holland, Bassie! <geweldige reclame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
bagger... Hattricks begon de wedstrijd met een onbegrijpelijke 2-6-2 formatie.
Heb zitten haasten net om de opstelling te doen... gisteravond en vanmiddag te druk geweest met verjaardag te vieren en geen tijd gehad :(

Daaaag wingers... weer geen training

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ai ai ai Yared , das niet zo slim!

Ik heb nu tegen de nummer laatst me stadion uitverkocht... teken dat ik dus maar wéér moet gaan uitbreiden :) :(

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 19 October 2003 @ 20:22:
bagger... Hattricks begon de wedstrijd met een onbegrijpelijke 2-6-2 formatie.
Heb zitten haasten net om de opstelling te doen... gisteravond en vanmiddag te druk geweest met verjaardag te vieren en geen tijd gehad :(

Daaaag wingers... weer geen training
Misschien wil woensdag 2-4-2 helpen??? :P

Nee dat is rot... Heb het vorig seizoen ook één keer gedaan.. Toen was het echter opzettelijk... (en pakte niet eens goed uit :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

damn 1 innermid is er afgeschopt en een loopt nu mank over het veld :(

sta wel 3-0 voor :P

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

3-1 voor in een uitverkocht huis, met 80 procent balbezit.
directe promotie en topscorer komen zo wel dichtbij. Kan ik eindelijk mijn stadion weer uitbreiden.

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, lekker 3-0 voor, maar wel m'n centrale verdediger er al af. Zo kan ik nog niet het resultaat zien in de statistieken met m'n nieuwe 4-4-2 formatie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
6-0 gewonnen tegen de nummer laatst met PIC :)
Helaas is wel mijn keeper geblesseer :(

Nu maak ik nog een behoorlijke kans op de derde plaats en waarschijnlijk ontloop ik degredeatiewedstrijden :)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag over de youthpulls:
Maakt je training iets uit voor de speler die je trekt? D.w.z., als ik op positiespel train, is de kans dat ik een goede positiespelspeler trek even groot als de kans op een verdediginsspeler?

Verder met 2-0 gewonnen na een MOTS. Finally! Helaas allemaal slecht 2 sterren, maar dat is wel met matige/slechte vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-3 gewonnen! sta nu nog steeds nr1 13 gespeeld 36 punten 49-1. Zou er iemand in div5 zijn die er ook maar 1 of zelfs 0 tegen heeft?

volgende week topper tegen de nr2, ik sta 2 punten voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Heb met 9 - 1 gewonnen van de nummer 4 in de competitie. De nummer 2 (die qua punten op gelijke hoogte stond) verliest met 2 - 3 van de nummer laatst! Nu ben ik dus kampioen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Nu ben ik dus kampioen. :)
Gratz!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:26

m0nk

16-09-2003 15.15

ik 1-2 verloren, rechtsback kreeg rood :/
Wel was mijn jeugd vorige week passable geworden en trok ik een 17 jarige solid keeper :] waarde 343000..

mensen die kampioen zijn geworden -> congratz

[ Voor 20% gewijzigd door m0nk op 19-10-2003 22:16 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Ben het met m0nk eens; alle mensen die kampioen zijn geworden: feli!!!

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
* Zonar is ook kampioen geworden en feliciteert de andere kampioenen :)

Met 5-1 van de nummer 4 gewonnen en nu sta ik 6 punten voor. Wel weer een verdediger geblesseerd, maar die is gelukkig maar voor 1 week weg. Volgens de promotielijst sta ik nu 131e, dus een overwinning volgende week betekent promotie, anders moet ik een kwalificatiewedstrijd spelen.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Press Anouncement from Harlem Hattricks

After getting the green light from the board of investors, HH board has started a large scale renovating and innovating of the current arena & surroundings.

Current arena size will be extended the following way:

Terraces: 8200
Basic seating: 3250
Seats roof: 1300
Seats VIP boxes: 250

Bringing the total seats to 38.000

The project is expected to be finished by10/23/2003.

Also there will be a new parkinggarage, medium sized shopping mall and a new roofrestaurant.

Supporters can use their clubcard in all outlets.

Bovenstaande is net op tijd klaar in me laatste comp match ot season, waarin ik ga motsen, puur voor de lol, tegen de huidige nummer 1. Hoop dat iedereen dan weer fit is en ik hem alle kanten vh veld kan laten zien >:)

Wat levert het ongeveer op, 38.000 stoeltjes? iemand?

Me 2-6-2 opstelling waarbij twee cd's naar im stonden leverde me een niet minder dan normale mf en defense op... weird, helaas weer een week winger training naar de kloten. :|

Feli aan alle nieuwe kampioenen!

@Bram, het maakt nix,nada,noppes uit wat je traint, het enige wat je niet kan trekken is een solid coach :P

--edit
lees net dit persbericht bij Voorschoten, de huidige nr1 in me divisie... NOOIT reageert ie op mail, maar hij houdt me goed in de gaten schijnbaar
2003-10-19 Wederom Kampioen!
Ook dit seizoen is SV Voorschoten weer als sterkste uit de bus gekomen. Het geeft maar weer eens aan dat de ploeg klaar is voor de Vierde Divisie. Waar promotie vorig jaar misgelopen werd, heeft Sv Voorschoten alles nog in eigen hand. Om rechtstreeks te promoveren, moet volgende week wel uit van Harlem Hattricks gewonnen worden. Een lastige dobber temeer HH behoorlijk goed op dreef is de laatste weken

Ik ga motsen, of hij moet met erg goede argumenten komen om hem zo te laten gaan naar IV :P

[ Voor 24% gewijzigd door yared op 19-10-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Shit...Weer geen promotie naar de IV...en dat met alles 3 sterren of hoger :(
Terecht 3-1 verloren overigens...maarja ik baal er onwijs van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Brainpower schreef op 19 October 2003 @ 22:42:
Shit...Weer geen promotie naar de IV...en dat met alles 3 sterren of hoger :(
Terecht 3-1 verloren overigens...maarja ik baal er onwijs van...
idd terrecht verloren, maar tegen een formidabel middenveld in V breng je weining tegen in geweer ;)

Was een mooie match!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Vandaag regelmatige overwinning geboekt, volgende week net als vorig seizoen de topper der toppers. Heb nog een verassing voor hem in huis, als het goed is schaf ik deze week mijn formidabel keeper aan, helaas mijn wingback geschorst, eigenlijk ook een vervanger nodig, maarja, shit happens.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Gefeliciteerd natuurlijk ook aan alle andere kampioenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 19 oktober 2003 @ 22:43:
[...]

idd terrecht verloren, maar tegen een formidabel middenveld in V breng je weining tegen in geweer ;)

Was een mooie match!
Idd had niet verwacht dat hij formidabel zou halen. Naja volgend seizoen wordt ik zeker 1e... hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normale 5-0 overwinning. YP haalde 3*, viel wat tegen. Maar met wat conditietraining de komende weken komt 'ie er wel. Kan nog 2e worden, maar gaat feitelijk nergens meer over.

Komende weken maar eens een kleine sanering doorvoeren en conditie trainen, en een beetje op de centen letten :) want van die oefenwedstrijdjes wordt je ook niet echt rijker.

Alle kampioenen gefeliciteerd natuurlijk!! En iedereen die een promotie/degradatiewedstrijd moeten spelen heel veel succes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ook de felicitaties van Koeman aan alle kampioenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik heb vanavond wel gewonnen, en sta weer nummer 1 in de poule. Nu vind ik het wel lastig wat ik volgende week moet doen. Mijn teamgeest staat op geirriteerd, en als ik volgende week PIC, is het weer niet zeker dat ik kampioen wordt. Maar anders wordt het weer niks met de promotie wedstrijd. Ik denk nog even na...

Verder voor het eerst een briljant middenveld gehaald. En dat voor een Ve klasser.
Zoiezo is het eerste jaar in de Ve klasse een goed jaar geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Als ik alle verhalen zo hoor van de verschillende vijfdeklassers met minstens een SOLID middenveld, dan heb ik het idee dat er een hoop vierde divisie teams een zware kluif krijgen. Daar kon je voorheen met een solid middenveld prima uit de voeten.

Nederland begint een beetje op Zweden te lijken wat dat betreft... straks kun je in het zesde niet eens meer uit de voeten met een solid mf :?

Ik speel me friendlies altijd tegen IIe en IIIe divisie van verweggie landjes als Egypte.
Daar spelen ze in de hoogste divisies met een inadequate mf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben al kampioen, maar kan vanaf hiero niet inloggen, en me pc vertoont nogal kuren, win xp install wil al niet eens :(
ik zou het heel erg waarderen als iemand ff wedstrijd verslag en sterren screenshot zou willen sturen van http://www.hattrick.org/C...tails.asp?matchID=8170812
naar alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Gisteren met 3-1 gewonnen, maar wel 2 blessures(+5 voor een wing back en een +6 voor een innermid). Ik kan ze op zich wel missen, maar fijn spelen is anders...

Iedereen gefeliciteerd die kampioen geworden is

@yared In onze V.108 heb je minimaal een solid mf nodig om kampioen te worden, maar ik ken ook nog V's waar je met een inadequate mf kampioen kon worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 08:57:
ben al kampioen, maar kan vanaf hiero niet inloggen, en me pc vertoont nogal kuren, win xp install wil al niet eens :(
ik zou het heel erg waarderen als iemand ff wedstrijd verslag en sterren screenshot zou willen sturen van http://www.hattrick.org/C...tails.asp?matchID=8170812
naar g00df3ll4@hotmail.com alvast bedankt!
done, have fun reading :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Woehoe, ik ben ook kampioen en ik mag iets van 20 doelpunten verliezen om alsnog bij de beste helft te zitten voor rechtstreekse promotie naar V :)

Wel balen dat ik nu een geblesseerde heb voor 6 weken :( En ik zit een beetje in dubio over volgende week. Moet thuis tegen de nr 2. Als ik win heb ik 27 partijen winst op rij, maar eigenlijk wil ik even conditie gaan trainen, waardoor ik waarschijnlijk te slechte vorm heb om te winnen...

anyway; kleine antispam tip: zet nooit je email in plain text op het internet. Er zijn scantooltjes die alle emails ophalen voor spamlijsten e.d. Dat is de reden dat er ooit in je profiel zo'n plaatje is gekomen voor je email (nadat iemand een vacature naar het hele forum had gestuurd :D )...
m.a.w.; je kunt beter dat plaatje in een bericht zetten ipv je mail in plain text ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 20 October 2003 @ 11:08:
Woehoe, ik ben ook kampioen en ik mag iets van 20 doelpunten verliezen om alsnog bij de beste helft te zitten voor rechtstreekse promotie naar V :)

Wel balen dat ik nu een geblesseerde heb voor 6 weken :( En ik zit een beetje in dubio over volgende week. Moet thuis tegen de nr 2. Als ik win heb ik 27 partijen winst op rij, maar eigenlijk wil ik even conditie gaan trainen, waardoor ik waarschijnlijk te slechte vorm heb om te winnen...

anyway; kleine antispam tip: zet nooit je email in plain text op het internet. Er zijn scantooltjes die alle emails ophalen voor spamlijsten e.d. Dat is de reden dat er ooit in je profiel zo'n plaatje is gekomen voor je email (nadat iemand een vacature naar het hele forum had gestuurd :D )...
m.a.w.; je kunt beter dat plaatje in een bericht zetten ipv je mail in plain text ;)
dat maakt voor de volgende wedstrijd nietmeer uit als je dan vrijdag pas conditie inschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Nog even over de Teamgeest. Las net op het HT forum dit:
"Bij verlaging van de trainingsintensiteit met 60% gaat de TS eenmalig 2 stappen omhoog. "

Hoe je spelers er dan uit komen, na die wedstrijd weet ik niet. Maar ik weet wel dat ik hier gebruik van ga maken. Vooral voor de kwal.wedstrijd als ik die haal.

Het schijnt dat de verlaging van 30% 1 stap is, en 60% 2 stappen. Dit is maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Waarom is hattrick nou weer down?
Ik kon gisteren niet meer inloggen wegens cafebezoek en nu kan ik mijn wedstrijd niet zien die ik tegen de nummer 1 heb gespeeld. Ook een speler verkocht hoop ik.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

@ The Dolf. Wat is je teamnaam, zet ik even het verslag online. Ik kan namelijk wel op hattrick. Probeer eens een ander ip adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

als HT down is geef ik meestal een refresh op de inlogpagina, voordat ik opnieuw inlog. In het inlogformulier staat namelijk naar welk ip je wordt doorgestuurd en dat is meestal de minst belaste.
Alleen zijn ze volgens mij vergeten anti-caching headers naar de browser te sturen, waardoor zonder een refresh een oud inlogform voor je neus komt, welke je misschien naar het meest belaste IP stuurt ;)

(werkt dus met name bij server too busy ;) )

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgend seizoen degradeer ik toch waarschijnlijk of ik ga failliet want met mijn stats(laatste wedstrijd)
Middenveld: waardeloos
Rechter Verdediging : uitstekend
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging : redelijk
Rechter Aanval : redelijk
Centrale Aanval : zwak
Linker Aanval : redelijk

en dat terwijl ik middenvelder met uitstekend positiespel heb :S en nog paar goed positiespel dus zou beter moeten in toekomst.
Maar dit geeft nog helemaal niets, want ik heb deze week conditietraining gekozen en verwacht dit de komende weken ook te doen dus 3x stamina erbij :) :) :) paar op formidabel verwacht ik toch... maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Damn, al een paar keer per ongeluk deadline gemist van wat formidabel keepers die voor iets meer dan 1m weggingen, maar wel matig vorm of lager. Had 1.2 geboden op eentje die wel goed in vorm was, maar toevallig bood er nog iemand 1.224, grgr , was nl rond de tijd dat ik op de uni zat. :(

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Laatst online: 07-09 14:59

Dreamer

Foutje

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 15:23:
volgend seizoen degradeer ik toch waarschijnlijk of ik ga failliet want met mijn stats(laatste wedstrijd)
Middenveld: waardeloos
Rechter Verdediging : uitstekend
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging : redelijk
Rechter Aanval : redelijk
Centrale Aanval : zwak
Linker Aanval : redelijk

en dat terwijl ik middenvelder met uitstekend positiespel heb :S en nog paar goed positiespel dus zou beter moeten in toekomst.
Maar dit geeft nog helemaal niets, want ik heb deze week conditietraining gekozen en verwacht dit de komende weken ook te doen dus 3x stamina erbij :) :) :) paar op formidabel verwacht ik toch... maar ja
Wat is je opstelling :?

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een spits gekocht voor 83 000 euro.
Hij is 23, heeft goed scoren en zwak passen. (matig positiespel ook, ga hem niet trainen)
Heb ik hier teveel voor betaald of niet ?
Waarschijnlijk kom ik nu een paar duizend in de min volgende week, ik had me voorgenomen niet meer dan 75k uit te geven.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 17:22 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 12-09 23:38

Xanathorn

Mmorpg addict

Helaas gisteren gelijkgespeeld dus mijn kansen op de titel zijn verkeken, had wel gedacht te winnen eigenlijk. Maar de nummer 4 heeft ook verloren, dus plaats 3 is mijn deel dit seizoen dat dramatisch begon. Nu kan ik alles op de beker zetten, de laatste leaguewedstrijd zal ik met een vrijwel compleet B-team aanvangen om mijn basisspelers zo veel mogelijk te ontzien.

Hoop dat het komend seizoen beter gaat. Zal iig mijn team flink versterken, wat spelers de deur uitdoen (zoals een world class mid) en het stadion wordt momenteel uitgebreid naar een royale 125000 plaatsen. Daarmee hoop ik dan eindelijk eens kampioen te worden, het wordt al het vierde seizoen III.3 .

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 19 oktober 2003 @ 22:43:
[...]
middenveld zegt ook weer niet alles hoor ;)

kijk maar:

saturday flyers
Player rating and Team formation
Midfield: inadequate
Right Side Defence: excellent
Central Defence: excellent
Left Side Defence: excellent
Right Side Attack: excellent
Central Attack: solid
Left Side Attack: solid

BZF
Player rating and Team formation
Midfield: outstanding
Right Side Defence: inadequate
Central Defence: passable
Left Side Defence: passable
Right Side Attack: solid
Central Attack: solid
Left Side Attack: weak

deze wedstrijd eindigde in 2-2 (en betekende mn eerste puntverlies :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 20 oktober 2003 @ 17:21:
Ik heb net een spits gekocht voor 83 000 euro.
Hij is 23, heeft goed scoren en zwak passen. (matig positiespel ook, ga hem niet trainen)
Heb ik hier teveel voor betaald of niet ?
Waarschijnlijk kom ik nu een paar duizend in de min volgende week, ik had me voorgenomen niet meer dan 75k uit te geven.
Dat lijkt me op zich een redelijke prijs.
Ik koop zelf (op dit moment althans) geen spelers met goed scoren omdat die in verhouding erg duur zijn. Ik ben erachter gekomen dat je beter een speler kan kopen met redelijk scoren en goed passen. Die zijn in verhouding een stuk goedkoper (pakweg 50.000) en presteren meestal beter dan een speler met goed scoren en bijv. zwak passen. Als die speler dan ook nog jong is (<20 jaar) kun je hem altijd nog naar goed trainen, waarna je een behoorlijk goede spits hebt (althans voor div. 5,6 en 7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel voor de tip. Als ik nog eens een spits nodig heb zal ik het onthouden.
Heb nu een goed/zwak en redelijk/redelijk spitsenduo met een redelijk/zwak als reserve.

@ Xanathorn : Dat wordt een flink stadion, wat is eigenlijk het grootste stadion in HT-NL?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 22:59 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 22:44:
@ Xanathorn : Dat wordt een flink stadion, was is eigenlijk het grootste stadion in HT-NL?
u roept, wij draaien :P

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Tweede Kamer 150000 Noord-Brabant 
De Stamppot 125000 Eindhoven 
De Blauwe Enkel 101750 Groningen 
De Stoofpot 101337 Gelderland 
Omniworld's Palace 100100 Flevoland 
Koninklijke Stadion Het L 100001 Gelderland 
Ruyven's Boys Arena 100000 Zuid-Holland 
Sjorsie's team Arena 100000 Utrecht 
jan louwers stadium 100000 Eindhoven 
Executioners Square 100000 Noord-Holland 
Sjors de Groot Stadion 100000 Rotterdam 
philips stadion 14 100000 Eindhoven 
De Hel van het Noorden 100000 Groningen 
Paper Street 100000 Friesland 
Het Molenven 100000 Noord-Brabant

is niet zo'n lekker layout, maar het is leesbaar toch?

ik dacht trouwens net ff mee te bieden op een talentje van 17, goed passen, redelijk scoren en koppen als specialiteit.
Ik wilde tot 150K gaan, ging die jongen er uiteindelijk voor 426K uit 8)7

leuk die statistieken:
grootste stadion ter HT-wereld: 557000 laatste wedstrijd: 7300 bezoekers :o
1 na grootste = 500000, laatste wedstrijd 14000 bezoekers :P

woei, ik heb meer bezoekers bij een thuiswedstrijd dan de 2 grootste stadions bij elkaar :D
offtopic:
beide spelers zijn gekickt

[ Voor 28% gewijzigd door j_du_pee op 20-10-2003 23:10 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamer schreef op 20 October 2003 @ 15:28:
[...]

Wat is je opstelling :?
5-4-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Cash funds: 2 126 084 Euro (3 558 546) Euro
Sponsors: dancing in the streets
Supporter Club: 1290 members
Supporters: high on life

Met dit bedrag op de bank zit ik bij de rijkste 15 clubs van Nederland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gefeliciteerd :O ;)

nu op naar een hogere divisie dan maar met dat spelersmateriaal.

je hoort gewoon in div4 te spelen he :D

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
De nieuwe GoT Ratings staan weer online. Deze week hebben we twee nieuwe leden, namelijk FCDBer (Knallers) en Haarman (The Shamrocks). _/-\o_

Deze week hebben we een nieuwe nummer 2, Graxies United. :) Dit komt natuurlijk doordat Mazaxus al zijn spelers heeft verkocht en geen 2e divisie waardige vervangers heeft gehaalt, getuige ook zijn score van deze week, 50. Tikkie Terug heeft het record aantal punten van de GoT Ratings ge-evenaard met 111 en daarmee is hij zeker van de nummer 1 positie in de GoT Ratings van dit seizoen. :9 Ook Aristos FC en Hoedjevanpapier's XI tal speelden een goede wedstrijd en stegen daarmee enkele plaatsen. VV Achteruit is de laatste tijd goed bezig en stijgt deze week 3 plaatsen. The Shamrocks komen binnen op plaats 29 en Knallers op plaats 50.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

maandag gaat de server gepland dicht voor vier uur voor een upgrade :9

ik zie trouwens in de got-ratings dat ik matig scoor voor een toekomstig 5e klasser :/ :
Persberichten

2003-10-20 Paniek!!!
Leek alles dit seizoen op rolletjes te gaan, zo blijkt er nu toch een kapitale fout te zijn gemaakt door de directie van de Wanderers.

Alle aandacht ging naar het trainen van jong talent, het aanvullen van het medische team (bedankt Twentsche ;) ), en het uitbreiden van het stadion.

Dit leidt ertoe dat WWA nog maar 1 week heeft voor het bouwen van een prijzenkast, want we zijn

KAMPIOEN!!!!

VI1006 bedankt voor een sportief seizoen, en volgende week wordt alsnog knallen :P
hoe hebben jullie je promotie/degradatie bekend gemaakt :?

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

j_du_pee schreef op 21 October 2003 @ 17:25:
maandag gaat de server gepland dicht voor vier uur voor een upgrade :9

ik zie trouwens in de got-ratings dat ik matig scoor voor een toekomstig 5e klasser :/ :

[...]

hoe hebben jullie je promotie/degradatie bekend gemaakt :?
Hmm, ik kan niet op die site met ratings komen, iemand zin om die pagina op te slaan in txt oid ? :P
Volgens mij valt het wel redelijk mee, als ik zie hoe sommige mensen met echt crap elftallen bovenaan staan zonder weerstand in V. Ik zit in een redelijk fucked up poule, 1 team weet in 2 seizoenen op wonderbaarlijke manier steeds van me te winnen of gelijkspelen, terwijl zijn ratings een stuk slechter zijn, dat kan je geen geluk meer noemen :D
En over je laatste vraag, vraag het me over 2 weken nog een keer. :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Zonar schreef op 21 October 2003 @ 14:33:
De nieuwe GoT Ratings staan weer online. Deze week hebben we twee nieuwe leden, namelijk FCDBer (Knallers) en Haarman (The Shamrocks). _/-\o_

Deze week hebben we een nieuwe nummer 2, Graxies United. :) Dit komt natuurlijk doordat Mazaxus al zijn spelers heeft verkocht en geen 2e divisie waardige vervangers heeft gehaalt, getuige ook zijn score van deze week, 50. Tikkie Terug heeft het record aantal punten van de GoT Ratings ge-evenaard met 111 en daarmee is hij zeker van de nummer 1 positie in de GoT Ratings van dit seizoen. :9 Ook Aristos FC en Hoedjevanpapier's XI tal speelden een goede wedstrijd en stegen daarmee enkele plaatsen. VV Achteruit is de laatste tijd goed bezig en stijgt deze week 3 plaatsen. The Shamrocks komen binnen op plaats 29 en Knallers op plaats 50.
Jippie, van alle teams uit de VI sta ik toch het hoogst in de ratings :p

Op zo'n moment reken ik mankit natuurlijk niet mee :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Valeriu Vulpe (3975403)
22 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is tranquil and upright.
Has poor experience and weak leadership abilities.

Nationality: România
Assessed value: 857 000 Euro
Wage: 3 576 Euro/week including 20% Bonus
Owner: kiddy
Warnings: 0

Stamina: excellent Goaltending: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: poor Set Pieces: inadequate

Mijn nieuwste speler, zojuist gekocht voor 2M!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen de uitslag van de ToTo:

8 Thije
7 The_Marsmellow
7 Yared
7 Zonar
7 Brainpower
7 Frizza
6 Grooviee17
5 Ronald Koeman
5 Katala
5 Sandyman538
5* Jeroen Blom
5* mankit
5* Axel666

De weekwinner is Thije! Na een super slechte voorspelling vorige week heeft hij idd wat ingehaald! :)

En dan de stand:

96 Yared
91 mankit
91 Frizza
85 Grooviee17
83 Thije
80 Brainpower
79 Sandyman538
78 Zonar
74 Katala
72 Jeroen Blom
72 Ronald Koeman
70 Axel666
48 The_Marsmellow
36 Aristos
26 Hoedjevanpapier
24 shitz0r
24 ForayNL

Het enige wat veranderd is aan de stand, is dat ikzelf 1 plaats ben gestegen...Naja dat maakt mijn seizoen weer goed. :) Volgende week de laatste ToTo van dit seizoen. Zal Yared de koppositie behouden, of wordt het toch Thije of Mankit? U ziet het allemaal volgende week!
<einde bericht :P >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

mankit schreef op 21 October 2003 @ 18:18:
Valeriu Vulpe (3975403)
22 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is tranquil and upright.
Has poor experience and weak leadership abilities.

Nationality: România
Assessed value: 857 000 Euro
Wage: 3 576 Euro/week including 20% Bonus
Owner: kiddy
Warnings: 0

Stamina: excellent Goaltending: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: poor Set Pieces: inadequate

Mijn nieuwste speler, zojuist gekocht voor 2M!
Zoveel geluk of zijn de prijzen zo laag ? Zal een vriend van me die PM traint niet leuk vinden. :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^0nMe schreef op 21 October 2003 @ 19:06:
[...]

Zoveel geluk of zijn de prijzen zo laag ? Zal een vriend van me die PM traint niet leuk vinden. :P
ikv ind het niet goedkoop hoor. Alleen PM is goed de rest niet en hij is al best oud relatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
nou ik als marktprijs kenner vind het wel goedkoop, maar dat was misschien al een tijdje geleden ;)
Maar waarom wat boeit bijstats, een middenvelder met solid passing ofzo betaal je zo een miljoen meer voor, terwijl je voor die miljoen een betere spits kan kopen die dan meer bereikt!

Kut ik was vergeten de toto in te vullen, nu bijna onmogelijk om nog te winnen :(

En wat ben ik blij vandaag, afgelopen vrijdag mijn beste winger geblesseerd geraakt tijdens interland wedstrijd en 2 weken geblesseerd, en de dag erop ook nog, dus ik balen dat hij een week training zou missen en vandaag met de dubbele update was hij nog steeds geblesseerd, ik balen, maar nu zie ik ineens toch dat hij alsnog morgen kan spelen en dus training kan krijgen als hij zich niet weer blesseerd!

[ Voor 71% gewijzigd door mankit op 21-10-2003 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Toto-winnaar krijgt ook een prijsje he op acht november :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is een nieuwe HAM uit! jaja je kan weer de matches direct ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 23:22:
er is een nieuwe HAM uit! jaja je kan weer de matches direct ophalen :)
mag ik daar ff aan toevoegen dat je totaaaaal geen verschil meer ziet met de oude HAM!

Renate was proefkonijn >:) en de installatie liep heel vlot, zag amper verschil
Tja, geen series spy, maar wel transfer database :9

Het matchretrieven nog niet geprobeerd, maar schijnt ook slim opgelost te zijn, plus op het forum licht Loke telkens kleine tipjes vd sluier op van welke goodies erbij komen en voor welke ideeen hij nog op toestemming wacht.

Dus bij deze hef ik me eigen tijdelijke stop op, en kan iedereen zonder creditcard weer via mij registreren. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 22 oktober 2003 @ 10:22:
[...]

mag ik daar ff aan toevoegen dat je totaaaaal geen verschil meer ziet met de oude HAM!
kijk dan nog maar eens goed, want er zijn wel degelijk verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Laatst online: 07-09 14:59

Dreamer

Foutje

en geef je de buitenspelers dan de opdracht aanvallend te spelen zeker ??

Als dat zo is gaat je middenveld hard achteruit omdat er maar 2 spelers volledig op het middenveld staan! wat je eens moet proberen is een opstelling te maken met 5 middenvelder (3-5-2, 4-5-1) en dan de buitentste spelers aanvallend zetten! hierdoor is je middenveld nog redelijk sterk.

De meeste mensen zijn het er over eens dat het team met het sterkste middenveld meestal wint! Hou dit in gedachte als je een opstelling maakt.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamer schreef op 22 October 2003 @ 10:34:
[...]

en geef je de buitenspelers dan de opdracht aanvallend te spelen zeker ??

Als dat zo is gaat je middenveld hard achteruit omdat er maar 2 spelers volledig op het middenveld staan! wat je eens moet proberen is een opstelling te maken met 5 middenvelder (3-5-2, 4-5-1) en dan de buitentste spelers aanvallend zetten! hierdoor is je middenveld nog redelijk sterk.

De meeste mensen zijn het er over eens dat het team met het sterkste middenveld meestal wint! Hou dit in gedachte als je een opstelling maakt.
ikheb veel ervaring met 5-4-1. wat ik altijd doe is 1 winger offensive 2x IM offensive en een spits terug laten zakken als middenvelder.

verder komen in het nieuwe seizoen nieuwe tactieken voor de competitie. Wat ik zelf ga doen is dan counter tactiek. Dan is het juist handig als je middenveld zwakker is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 10:44:
[...]

ikheb veel ervaring met 5-4-1. wat ik altijd doe is 1 winger offensive 2x IM offensive en een spits terug laten zakken als middenvelder.

verder komen in het nieuwe seizoen nieuwe tactieken voor de competitie. Wat ik zelf ga doen is dan counter tactiek. Dan is het juist handig als je middenveld zwakker is!
Ik ben het wel met de opmerking van dreamer eens. Het blijkt momenteel nog dat de ploeg met het sterkste middenveld meestal wint. En die nieuwe taktieken voor komende seizoen zouden voor jou goed uit kunnen pakken, maar dat is nog afwachten. Wat ervaring met een bepaalde opstelling betreft hoef je je niet druk te maken. Binnen 3 of 4 wedstrijden is je ploeg volledig gewent aan de nieuwe opstelling. Eventueel zou je deze nieuwe opstelling ook alleen kunnen toepassen bij friendlies. Je zult zien dat het ervaringsniveau dan ook stijgt. Tot nu toe is gebleken dat 3-5-2 en 4-5-1 verreweg de sterkste opstellingen zijn :)
Ben benieuwd of hier volgend seizoen verandering in komt...

Ik ga nu eens ff de nieuwe HAM eraf halen want die oude is verschrikkelijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga volgend jaar 4-4-2 spelen, met 3 inners en dan op de counter, een superverdediging heb ik al, en ik ben van plan in het begin van het seizoen een hele goede spits te gaan halen. Dit betekent misschien een voorspelbare tactiek, maar wel een sterke, en een extra trainingsplaats tov 3-5-2. Anderen die hun team aan de nieuwe tactieken gaan aanpassen?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.