GoT Meeting Utrecht
Datum: 08-11-2003
Voor meer informatie:
Stairway to Heaven
op deze site staat ook een routebeschrijving en locaties van parkeerplaatsen.
Ook voor de treinreizigers is er een wandelbeschrijving aangegeven op de site.
De bedoeling is om op 2 tijdstippen af te spreken;
Groep A:
Is om
17:00 aanwezig in stairway to heaven. Daarna gaan we met de hele groep wat eten

en ons rustig voorbereiden op een gezellige avond met een goed gevulde maag. Eerder afspreken kan altijd dan pak ik ook een trein eerder.
Groep B:
Is om
20.00 (of eerder) aanwezig in stairway to heaven. Net optijd voor een koud drankje en de
GROTE prijsuitreiking.
Meld je aan door een mailtje te sturen naar the_marsmellow@hotmail.com of een bericht achter te laten op het forum. Laat ook even weten als je niet kan dan hoeven we het ook niet meer na te vragen
Niet alleen de winnaar van de GoT-Cup zal een prijs krijgen maar op deze dag gaan we ook nog eens loten voor de overige prijzen.
Als iedereen aanwezig is zullen de prijzen uitgereikt worden en zal de hele groep getrakteerd worden op een drankje van de winnaar

(zonar?)
meld je aan want het gaat een gezellige dag worden
wie wil het nou niet. Eindelijk is weten welke mensen er elke dag samen met jou druk bezig zijn met hattrick en tweakers tegelijkertijd. Nu is het het moment om eindelijk deze droom tot vervulling te brengen.
Als je van plan bent te komen laat even een bericht achter op het forum of mail mij the_marsmellow@hotmail.com. Zeg er meteen bij met welke groep je meegaat zodat we straks in utrecht niet voor verassingen komen te staan.
- digitale camera's
Yared neemt er sowieso eentje mee, ik neem en ook 1 mee dus pas op na deze meeting ben je een bekend GoT-er.
- Afspraken voor carpooling of treinpooling
Die mogen jullie zelf met elkaar bespreken, ik ga met de trein vanuit Hilversum weg. Als je met de auto gaat en kan/wil wel iemand onderweg oppikken laat het weten!
- Hoe herkennen we elkaar in Utrecht
Groep A zal het iets makkelijker hebben om 17:00 is het nog niet zo druk in Stairway maar je kan elkaar altijd mislopen. Ik zal voor de meeting mijn mob.nr achterlaten voor de mensen die toe zijn aan een goed gesprek. Verder zal ik nog iets verzinnen om herkenbaar daar rond te lopen.
Als er iemand is met een goed idee om elkaar makkelijk te herkennen laat het weten!
-Yared kwam al met het idee om foto's te plaatsen op het forum!
Voor verdere suggesties en/of vragen:
the_marsmellow@hotmail.com
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.